أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة العاشرة

مروة حبيبتي الصغيرة الرقيقة لابسة روب خفيف أبيض مبين لون جسمها ..حبيبتي ساندة راسها على كتفي و ساكتة و بتفكر .. أكيد متوترة و خايفة .. أي بنت بتبقى على أعصابها قبل فتح غشاء البكارة .. أكيد سمعت قصص عن الألم اللي بيحصل و الدم اللي بينزل و يغرق الدنيا .. أكيد متوترة من الزبر […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة التّاسعة

بابا بص لماما بحب شديد بل بعشق عميق و هو بيفكر .. مراتي حبيبتي المتدينة المحترمة عايزاني أقولها تتشرمط ازاي مع واحد من عمالي .. مراتي مستعدة تمتع راجل تاني بجمالها و جسمها و شرفها عشان ترضيني .. مراتي المحترمة ممكن تتناك من عم حسن و يدخل زبره في كسها لو أنا قررت كدة .. […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة الثّامنة

بوست حبيبتي مروة و خدتها في حضني و نايم على ضهري بأحاول آخد نفسي بعد المتعة اللي حصلت عليها من أختي الحبيبة .. راسها نايمة على صدري و لسة عريانة و أكيد لبني لسة بينزل من طيزها عالسرير .. سألتني: إتبسطت يا علي؟ طبزي عجبتك؟ قلتلها: طبعا يا حبيبتي .. طيزك جميلة و ناعمة و […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة السّابعة

مروة طلعت من أوضة المكتب بعد ما إتأكدت إن محدش حيشوفها و راحت الحمام تغسل وشها و شعرها من لبن أبوها اللي غرقها. بابا راح على أوضة النوم لقى داليا لسة بتطبق و تشيل الهدوم اللي غسلتها .. حضنها من ضهرها و باسها في خدها و قالها: تسلم إيديكي حبيبتي. ماما بصتله باستغراب بس مبسوطة […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة السّادسة

بابا و ماما راحوا يجيبونا من النادي .. و هم في العربية بابا سأل ماما: هو إنتي شوفتي الملف بتاع الصور ده إزاي يا دوللي؟ أنا مش زعلان .. ده أنا مبسوط إنك شوفتيه دلوقت و تقبلتي المتعة دي .. بس إنتي ما كونتيش بتدخلي عالكمبيوتر خالص قبل كدة! ماما فكرت شوية تقوله إيه و […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة الخامسة

تاني يوم كلنا صحينا متأخر شوية .. اربعة كانوا سهرانين بينيكوا لنص الليل و الخامس نزل الجامع الفجر مع أصحابه. يوم أجازة و كسل .. حضرنا الفطار و قعدنا نفطر .. مروة بتبص لبابا و ماما بنظرات غريبة بعد ما شافتهم في عز النيك إمبارح و شافت زبر بابا داخل طالع في كس أمها اللي […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة الرّابعة

هدأت حركتي مع أختي مروة و في نفس الوقت و على بعد خطوات منا كان أبي و أمي مازالا غارقين في ملحمة جنسية رائعة بعد غياب و اشتياق .. بعد ما بابا كب لبنه في كسها و هوة بينيكها دوجي ستايل و خلاها في أوج هيجانها .. نيمها على بطنها و إبتدى يصورها في هذا […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة الثّالثة

بابا حبيبنا رجع من السفر و نزلت أشيل معاه الحاجات اللي جايبها .. حضني جامد قوي و حضنته .. هو وحشني فعلا و وحشني وجوده معانا و إهتمامه بينا و الأمان اللي بنحس بيه في وجوده .. ربننا يخليه لينا .. رغم إن وجوده حيضيق علينا في النيك و المليطة 😀 .. قعدنا معاه في […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة الثانية

راحت مروة بالراحة على أوضتها و بعدها أنا كمان رحت أوضتي من غير ما حد يحس بينا عشان يفضل السر بيني و بين أختي بس و دي حياتنا الخاصة اللي نتمتع فيها ببعض بطريقتنا اللي مش أخوية خالص و جنس يتطور بين أخت و أخوها اللي بيعشق التراب اللي بتمشي عليه و مستعد يضحي بنفسه […]

أمّي الملتزمة – ج2 | الحلقة الأولى

عدت إلى بيتي بعد أن قضيت وقت ممتع للغاية مع صاحبتي دعاء و أمها طنط ليلى التى أذاقتني طعم نيك أول كس في حياتي لحم في لحم بدون كندوم و إتمتع زبري بلحم كسها الجميل و سوائله الغزيرة اللي قالتلي حاجات كتير عن هيجان طنط ليلى الكبير على شاب صغير كان لوقت قريب جدا بيعتبرها […]

error: Content is protected !!