يا حبيبي يا علي – الحلقة الخامسة والأخيرة

دخلت هايدي وكانت بتصور وبتقول لا دي شرموطة من زمان زيي وبتقصع ضحكة أخر شرمطة

الغريب أن شيري كانت مكملة كأن مفيش حد دخل أنا اللي أتخضيت ورجعت لورا

شيري مكملة وبتلعب بطيزها على زبري عادي

شيري :كمل سيبك من الوسخة دي هيهيهي

هايدي: براحه عليه ده اتخض وكش

شيري :اي كل ده وكش دي طيزي هتتفرتك يا بنت الشرموطة احححح

ريحنا على السرير وهايدي باصه ناحيه زبري وأيديها على كسها وبتعض شفايفها الحلوة

هايدي :يا ابن الايه يا هيما شكل بتاعك حلو أوي احا ممكن تعمل معايا انا كمان

أنا :ايه عجبك

هايدي: من الاخر ده اللي هيريحني ويطفي ناره وهي بتخبط على كسها

أنا :بس انتي ليله لواحدك

هايدي: طبعاً تلاقي شيري خلصت كل الشحن

شيري وهي بتغمز لهايدي: وبقيت فول باور انا هنام كده أسبوع ملط بعد المتعة دي

قمت بعدها البس هدومي. وروحت بعد ليلة جامدة مع شيري

بعد اسبوع كلمتني هايدي

هايدي: ايه يا هيما كده ما تسألش عني

أنا :معلش

هايدي :لا زعلانه منك مش قولت لي هنظبط ونرتاح سوا

أنا: أنتي جاهزة

هايدي: طبعاً ده انا بس كلمتك سخنت ياللا تعالى

كنت حاسس أنها مش هتبقى لواحدها وشيري أختها ممكن تنزل معانا الملعب

روحت الصيدلة عند دكتور صاحبي خدت منه حباية خلت زبري شاكوش

طلعت وفتحت الباب هايدي وكانت لابسه  قميص نوم ومتزوقة وبتقولي أتفضل يا عريس

دخلت واخدتني ع اوضة النوم ولقيت اللي توقعته

شيري ملط على السرير وبتضحك

شيري :أيه رأيك في المفاجأة دي حلوه (بدلع وشرمطة )

أنا :حلوه بس أنتي هتلعبي الماتش ده

هايدي وهي بتلف أيديها وبتمسك زبري وهي وحضناني من ورا: ايه مش قد الماتش ده يا كوتش

خطفتها وخليتها قدامي واخدت بوسة حلوة من شفايفها وبعصر بزازها وهي بتسيح معايا

وزقتها زقة خفيفة على السرير

أنا :اقلعي يا شرموطة زي أختك

في ثواني بقينا كلنا ملط وشيري مسكت زبري تمص فيه وانا كنت باكل كس أختها هايدي

اللي كانت شرموطة اكتر من أختها وهي بتقول اااااه كمان وبتدفس رأسي في كسها

وشيري راحت نازله بكسها على زبري وبنيك فيها وانا بلحس كس هايدي اللي جابت ميتها

قالت دوق العسل بتاعي دوق

بصراحة عسلها كان حلو وأنا جبتهم في كس شيري اللي كانت هتموت من الهيجان

هايدي قامت وشغلت طبلة موسيقى وقعدوا يرقصوا ملط ونزلوا قدامي يمصوا زبري مع بعض

لغاية ما شد تاني في ثواني

راحت هايدي نزلت قدامه وبتشاور لي تعالى وخدتها في حضني وزيري حاضن كسها المتختخ

وهرستها نيك وشريي بتلعب فى بيضاني وبتلعب في كس أختها

شيري :اه هديه يا لبوه اهو جالك اللي هيطفيه يا وسخة افشخها الأحبة دي يا هيما

هايدي :بس يا وسخة كسي هيتفرتك بتاعه كبير قوي اااااااااه اح وبتقفش في بزازها الكبيرة

جبت في كسها :قالت اه نار حرام عليك كسي شويته

علمنا بعدها كذا وضع مره في كس هايدي ومره كس شيري لغاية ما الاتنين تعبوا وناموا في حضني وكلنا ملط

كانوا ماسكين في زبري

شيري :لا أسد يا هيما متعتنا يا باشا زبرك قام بالواجب

هايدي :لا بجد تحيه مني لبتاعك الجبار ده

نزلت بأيدي العب في اكساهم الغرقانة بميتهم ولبني

أنا ؛المهم ننولل الرضا

قصعوا ضحكة مع بعض وبدأنا بوس في بعض والدلع الحلو والقرص والعض

وقامت شيري تاخد شاور

ولسه هايدي هتحصلها كنت جايبها تحتي بدخله طيزها الكبيرة

هايدي :احا عليك انت ايه ارحمني انا مش قادرة انت ما اتهدتش

أنا: انا بهد بس بالشاكوش بتاعي ولازم ادوق الطيز دي يا لبوه

هايدي :ألف هنا على شاكوشك الجامد اااااه كنت دخلته كله في طيزها ونازل نيك لمدة كبيرة

دخلت شيري بعدها: احا انت ايه يابني ارحمنا ايه بتاعك مش هينام النهارده

أنا: طيز الشرموطة دي عجباني قولت ادوق وابعدي عني لحسن افشخ كسك الحلو ده تاني

قالت :يالاهوي وطلعت تجري

هايدي: تعالى يا عبيطة ده زبره حلو اوي ابن اللازينه ده اهههههه كفاية بقى ارحمني

جبتهم في طيزها

وكملنا نوم في السرير ونزلت الصبح بعد ماتش كبير مع جوز شراميط ومتعة كبيرة

وبقيت بروح لهم الاتنين مع بعض وساعات كل واحدة لواحدها

وساعات وكنت ببقى جاي لواحدة والتانية ترجع تسخن وتنزل الماتش معانا….

تمـت.

تعليقان اثنان على “يا حبيبي يا علي – الحلقة الخامسة والأخيرة

اترك رداً على غير معروف إلغاء الرد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!