أنا ومينا وأمّه – الحلقة الرّابعة عشرة

حصلت مشيرة مع نبيل علشان ينزلوا كنت قاعد انا ومينا وجاكي وانا كنت لابس شورت فوق الركبة وتي شيرت حمالات وكنا تحت بنتفرج على التلفزيون نبيل كان نازل الاول وكانت مشيرة نازله وراه وكانت مشيرة نازله ببطيء شديد على السلم وانا ركزت اوي بعيني على مشيرة وهي نازله من على السلم ورجلين مشيرة بدأت تظهر وهي نازله بشويش اوي وانا ومينا وجاكي كنا بنبص عليها اوي لما بدأت تظهر ويظهر لينا هي لابسه ايه وانا لما شوفت مشيرة وهي نازله بالقميص الاحمر ورجليها كلها باينه وجزء كبير من بزازها باين اتجننت وهجت اوي وتنحت عليها اوي لحد ما مشيرة جت وقعدت على الكنبه اللي قدامي وقعد نبيل جوزها جنبها جلست مشيرة وحطت رجل على رجل وانا كنت متنح اوي ليها

مشيرة : ايه يا واد يا خالد مالك متنح اوي كده ليه ايه اول مرة تشوفني ولا ايه ؟

انا : – اه حاسس اني اول مرة اشوفك يامشمشتي

مشيرة : – ههههههه ما انا زي ما انا ايه اللي اتغير فيه يعني يا خلّودي

انا : – اتغيرتي اوي يا مشمشتي وبقيتي أحلى بكتير من اي مرة شوفتك فيها

مشيرة : – انت بقيت بكاش اوي يا خلّودي

انا : – هههههه انا بكاش يا مشمشتي طب حتى اسالي نبيل ولا مينا ولا جاكي وشوفي هما هيقولوا ايه

مشيرة بصيت ناحية نبيل ومينا وجاكي واتكلم نبيل

نبيل : – بصراحة يا مشمش خالد عنده حق انتي زي القمر النهاردة اوي

انا : – شوفتي يا مشمشتي وانت يا مينا ايه رايك ؟

مينا : – اه يا ماما انت النهاردة حلوة بزيادة اوي يا حبيبتي

جاكي : – انتي زي القمر اوي اوي يا مامتى

انا : – شوفتي يا مشمشتي اني مش بكاش ههههه

مشيرة : – هههههه تسلملي يا خلّودي يا حبيبي

وقعدنا نتابع الفيلم وانا عيني على جسم مشيرة ورجليها وكان نفسي اشوف كسها بس هي حاطة رجل على رجل

وكل شوية ابص على مشيرة علشان تاخد بالها منى وتنزل رجليها علشان اشوف كسها

وكانت مشيرة تبصلي كل شوية وتبتسم على خفيف وبتاكل شفايفها وكانت مشيرة كانها بتتقل علي

وكان نبيل قاعد برده مش على بعضه وعمال بيبص علي ومينا برده كان بيبص علي وعلى امه

ومشيرة مش راضيه تنزل رجليها

وانا بغمز بعيني لمشيرة علشان تنزل رجليها

تقوم هي بشرموطتها المعهودة عليها تهزر راسها وتعمل براسها لا على خفيف كانت بتولعني اوي وانا كنت خلاص مولع وزوبري كان على نااارررر

وكنا قاعدين بناكل لب وسوادني ومكسرات روحت مسكت واحدة بندق ورمتها على رجلين مشيرة

مشيرة : – ايه ده يا خلّودي ابقى خد بالك

انا : – حاضر يا مشمش

وعملت بايدي على صدري بحاول اخلي مشيرة تنزل رجليها وكاني بقولها علشان خاطري

راحت مشيرة نزلت رجليها وفتحتها

وانا تنحت لرجلين وكس مشيرة اللي بدا يظهر اهو قدامي اوووووووووف

مشيرة ميلت على الارض تجيب واحدة البندق اللي انا رمتها على رجليها لما ميلت كل بزازها شفتها ورجعت تاني ونفخت في البندق وحطتيها في على لسانها وبتلحسها قدامي كانت بتغيريني اغراء جامد جدا قدام جوزها وابنها وبنتها مشيرة اتجرات اوي وكأنها خلاص اتخلصت من كل القيود اللي في حياتها واللي كانت مانعها عن انها تعيش حياتها فقررت انها تعمل كل حاجة قدام جوزها وابنها وبنتها بس طبعا قدام مينا وقدام جاكي هيبقى في حدود شوية بسيطة بس انها تنزل قدام ولادها وقدامي وهي لابسه قميص نوم احمر يدوب مغطي بزازها وطيزها وكمان مش تكون لابسه اندر كانت خطوة كبيرة اوي في حياتها

كانت مشيرة عاوزاهم ياخدوا على لبسها ده علشان بكره مشيرة هتنزل البحر بمايوه فتله قدام كل الناس حبت توريهم عينة قدامي علشان بكره مش يتخضوا وياخدوا على كده

وانا قاعد مش على بعضي وانا شايف كس مشيرة قدامي كده وكانت مشيرة بتبصلي وهي بتلحس البندقة بلسانها اوي روحت اتكلمت من غير صوت بشفايفي كده

انا : – كسك وحشني اوي يامشمشتي

وكنت في قمة هياجاني وزوبري واقف اوي

كان هاين على اقوم الحس كس مشيرة وانيكها قدام جوزها وابنها وبنتها

بعد ما خلصت مشيرة البندقة واكلتها في بقها حطت رجل على رجل تاني

انا شورت لمشيرة علشان تيجي ورايا الأوضة بتاعتي انا ومينا

مشيرة طلعتلي لسانها وبتعملي بيه شمال ويمين وكانها بتقولي لا وكانها بتغيزني

وانا بقول لنفسي ماشي يا لبوة هفشخك نيك كمان شوية

عدى ساعة وكانت مشيرة كل شوية تنزل رجليها توريني كسها وبعد كده تقعد وتحط رجل على رجل

ميلت مشيرة على نبيل وبتقوله كلام في ودنه بصوت واطي

مشيرة : – ايه يا بلبلتي نعست ولا لا ؟

نبيل بيقولها في ودنها

نبيل : – ايه يا مشمش خلاص مش قادرة عاوزه تتناكي دلوقتي

مشيرة : – علشان نبدا ليلتنا بقى

نبيل : – ده هتبقى أحلى ليله

ومكست مشيرة ايد نبيل وكانت بتغمزني

مشيرة بتتكلم لينا كلنا وبتقول

مشيرة : – يلا بقى يا ولاد ننام علشان بكره هنصحي بدري علشان هنروح شط بعيد شوية علشان نكون فايقين

وانت يا خلّودي ودي جاكي اوضتها ونيمها

وكانت جاكي لسه عاوز تقعد وتسهر ومش عاوزه تنام دلوقتي وكانت جاكي لابسه هوت شورت وتي شيرت حمالات من فوق

انا : – حاضر يا مششمتي 

قامت مشيرة واخدت نبيل في ايدها وطلعوا وبقيت انا ومينا وجاكي لوحدينا والتلفزيون لسه شغال روحت قعدت جنب جاكي وبدأت اتكلم مع جاكي بصوت واطي شوية قربت من ودن جاكي وبقولها

انا : – بكره بقى هنلعب اكتر من اللي حصل النهاردة

جاكي : – يوووه بقى يا خالد كفايه اللي عملته النهاردة احترم حرمه اخوك بقى

انا احط ايدي على رجلين جاكي واحسس عليها بشويش وكان مينا بيتفرج على التلفزيون ومش واخد باله

جاكي ترتجف وتخاف ان مينا ياخد باله

انا : – مالك يا حبيبتي 

جاكي : – خالد شيل ايدك مش قدام مينا كده

انا : – طب يلا نطلع اوضتك طيب وامسك ايد جاكي واقول

انا : – مينا انا هطلع جاكي الأوضة علشان تنام ونصحي بدري

جاكي بتتكلم جنب ودني بصوت واطي

جاكي : – لا خليك بقى كفايه اللي حصل الصبح انا معرفش انت ممكن تعمل ايه اذا كنا قدام الناس بتعمل كده اومال لو بقينا لوحدينا هتعمل ايه

انا : – لا هطلعك وانيمك في سريرك يا حبيبتي

تبتسم جاكي وتقول

جاكي : – انت مجرم بجد

انا : – ههههههه يلا بقى نطلع

جاكي : – يلا يا خلّودي

مشيت جاكي قدامي وطالعه السلم وطيزها اللي شبه طيز امها مشيرة بتتهزر اوي في الهوت شورت السكسي ده لحد ما وصلنا عند اوضتها وكانت مشيرة قفلت باب اوضتها عليها هي ونبيل

جاكي : – انا وصلت اهو ارجع بقى

انا : – لا مشيرة قالتلي انيمك

جاكي : – يوووه بقى يا ماما يعني كان لازم تقولي كده

 

روحت قربت من جاكي وشيلتها وداخل بيها الأوضة كانها عروستي وفي ليله دخلتنا

جاكي بتطير رجليها وايدها حواليه وبتقول

جاكي : – خالد بقى مش كده

انا : – بس بقى يا جاكي

وانا شايل جاكي وداخل الأوضة وايدي كانت على جنب جاكي جنب بزابيزها كده وزوبري كان واقف وهايج اوي من اللي عملته فيه مشيرة ولمس ولزق في طيز جاكي

جاكي : – اااااه ايه ده يا خالد

دخلنا لحد السرير وحطيت جاكي على السرير بشويش اوي وايدي لمست طيزها

جاكي : – قاعد تلمس فيه انت وانا ساكتلك هاا

انا : – يعني مش عجبك لمسي ليكي يا جاكي ايه هو مش حلو

تسكت جاكي ومش ترد روحت انا قعدت جنب جاكي على السرير وكانت رجلي على الارض وبميل بوشي على وش جاكي وبحط شفايفي فوق شفايف جاكي وابوسها بوسه طويله شوية كده

جاكي : – خالددددد مممممممم

انا : – يا روح خالد

كانت جاكي بتحاول تبعدني عنها وانا مش سبتها وبوستها وحضنتها اوي

جاكي : – انت قليل الادب

انا : – انا قليل الادب يا جاكي

جاكي : – عيب انا مرات اخوك

بعدت عن جاكي وقولت

انا : – انا زعلان منك 

جاكي : – يعني اللي عملته ده يصح

انا : – لا طبعا بس اعمل ايه غصبن عني

جاكي : – اسفه طيب متزعلش

انا : – لا زعلان هي كانت وحشه يا جاكي

جاكي : – خالد خلاص بقى

انا : – طب صالحيني يلا

جاكي : – اممممم ازاي

انا : – انا اقولك ازاي

روحت قربت اكتر وبوست جاكي تاني وحضنتها تاني اوي

جاكي : – اممممم خالد بقى

انا : – ايه مش عاوزه تصالحيني يعني

جاكي : – ميصحش كده انا مش كده بخون اخوك حسام

انا : – اخويه خلاص مش بقى يحبك ده عرف واحده هناك يا جاكي

جاكي : – ها عرف ايه لا طبعا ميقدرش 

انا : – عرف وبكره تعرفي انه عرف وانه نسيكي خلاص

جاكي : – لالا مستحيل حسام مش يعمل كده ده لو عمل كده ادبحه

انا : – بكره تعرفي يا جاكي يلا نامي بقى وتصبحي على خير وخرجت وطفيت النور على جاكي وقفلت عليها الباب

 

روحت خبطت على باب مشيرة ومشيرة هي اللي فتحت الباب

مشيرة : – ايه يا حبيبي عاوز حاجة

انا : – انا نيمت جاكي خلاص وهنزل انيم مينا كمان ربع ساعة او نص ساعة كده انزليلي تحت يكون نبيل نام

مشيرة : – هههههه نبيل مش هينام انا قولتله وهيتفرج علينا من على السلم

انا : – بجد يا مشمشتي

مشيرة : – اه بجد يا روح مشمشتك

انا : – طب ابقى احكيلي عملتي كده ازاي

مشيرة : – بعدين هحكيلك كل حاجة بس خد بالك هو هيتفرج وبس مش هيعمل حاجة تاني

انا : – ماشي يا حبيبتي وبست مشيرة ومشيت

ونزلت لقيت مينا لسه قاعد 

روحت طفيت التلفزيون وقولت اعرف مينا علشان يتفرج على هو كمان وانا بنيك امه

انا : – مينا عاوزك تدخل تطفي نور الأوضة وتخلي الباب مفتوح وتتفرج على اللي هيحصل

مينا : – هو ايه اللي هيحصل يا حبيبي انا كنت عاوزك تنيكني اوي النهاردة انت وحشتني اوي ويمسك مينا زوبري

انا : – لا يا خول مش هنيكك النهاردة انا هنيك امك مشيرة دلوقتي وعاوزك تتفرج على وانا بنيك امك

مينا يفتح عينه اوي وبقه وكانه مش مصدق اللي بقوله وبيقول لنفسه معقولة يا خالد هتنيك امي دلوقتي وكمان هتفرج عليك

مينا : – انت بتتكلم جد يا خالد هتنيك امي دلوقتي

انا : – اه يا كسمك ايه مش كان نفسك تشوفني وانا بنيك امك ولا انت عاوز تهرب من الرهان بتعنا ومش تديني ال 100 جنيه

مينا كان نسي موضوع الرهان وموضوع ال 100 جنيه ده

مينا : – طب انت هتنكها فين

انا : – هنيكها هنا في الريسبشن وانت تقف على باب اوضتنا تتفرج وانت ساكت واوعي تبين نفسك ولا تعمل اي صوت

مينا : – طب مش هتنيكني بعد ما تنكها

انا : – ههههههه مش عارف هكون قادر ولا لا ويلا قوم بقى يا كسمك ادخل الأوضة وطفي النور زي ما قولتلك

قام مينا ودخل الأوضة بتعتنا وطفي النور ووقف مستني على الباب وانا قعدت مستني مشيرة وعمال ابص على السلم مستنيها على نارر انها تنزل من على السلم في اي وقت 

عدى 10 دقايق وانا قاعد لحد ما شوفت رجليها بدأت تظهر من على السلم وهي نازله بتدلع اوي وبتهزر طيزها جامد اوي ونازله بشويش وبتبصلي اوي اوي انا كنت قاعد لما شوفت مشيرة قومت ومشيت لحد اول السلم وهي نازلة بتبصلي وكانها نجم عالي او قمر ونازل على السلم يدلع ومنور اوي استنيت على اول السلم لحد ما وصلت اخر السلم انا مسكت ايدها وميلت عليها ابوس ايدها الحلوة ده

وبقولها

انا : – يااا أخيرا يا حبيبتي بقينا لوحدينا انتي وحشتيني اوي اوي يا مشمشتي

كل ده وانا ببص في عيونها وهي بتبصلي اوي ومبتسمة ابتسامة جميلة اوي وكانها بنت مراهقة جايه تقابل حبيبها على شاطي النيل وكانت حطه روج ومكياج كامل 

مشيرة : – انت وحشتني اوي اوي اوي يا خلّودي

راحت مشيرة ارتمت في حضني وانا حضنتها اوي اوي اوي ولفيت ايدي حولين وسطها وببوسها في رقبتها تحت ودنها كده وبتكلم بقول

انا : – بحبك اوي يا مشمشتي

مشيرة : – وانا بحبك اوي يا روح مشمشتك

فضلت شوية في حضنها لحد ما طلعت راسي وبقيت ببص في عيونها اوي وشفايفي بتقرب من شفايفها وكانت مشيرة حاطة روج لونه احمر وكان منظر شفايفها سكسي اوي اوي ولمست شفايفي شفايف مشيرة وغبنا في قبلة طويلة جدا وكاننا عشاق لم نتقابل منذ سنوات لقد كنت محتاج إلى حضن وحنان مشيرة جدا وانا اقبل مشيرة في شفايفها واكل شفايفها اكل واحط شفتها اللي فوق وامصها اوي اوي في فمي

واتركها واضع شفايفها السفلية لمصها ايضا في فمي وكنت لزق اوي في مشيرة وزوبري كان واقف جدا وكان لامس كسها من فوق القميص الاحمر اللي لابسه ومش لابسه تحت منه اي حاجة وكانت بزاز مشيرة لزقه اوي في صدري حتى انني احسست بنبض قلبها في صدري واحسست بحلمتها على صدري

انا : – طلعي لسانك يا حبيبتي عاوز امصه

اخرجت مشيرة لسانها وانا دخلته في فمي وامصه اوي اوي اوي واصبح ريق مشيرة في فمي وكان لسان مشيرة طعمه جميل جدا قعدت امص لسانها اوي اوي واحسس بايدي من ورا على طيزها وامسكهم اوي بايدي الاتنين وابعبصها باصبعي اللي في النص اللي في ايدي اليمنى وادخل كف يدي كله في طيزها علشان اشدها اكتر علشان زوبري يلزق اكتر في كس مشيرة

لا اعلم ما يحدث لا انا ولا مشيرة لقد اخرجت القبلة الشوق والشغف اللي بينا علشان كده قعدنا نبوس بعض يجي 10 دقايق وهي في حضني وبحسس على كل حته اطولها من جسمها غبنا عن الكون والدنيا جميعا ونسيبنا ان نبيل زوجها يقف اعلي السلم وينظر الينا وان مينا ينظر علينا ايضا من عند باب اوضتنا نسيت كل ده لحد ما مشيرة بدأت تتكلم وهي تنظر إلى وجهه وعيوني

 

مشيرة : – ايه يا خلّودي ده كله هو انا كنت واحشك اوي كده

انا : – يا حبيبتي كلمة وحشتيني ده قليلة اوي على اللي انا حاسس بيه

مشيرة : – بحبك اوي يا خلّودي اوعي تسبني ابدا ابدا يا حبيبي

انا : – وانا بموت فيكي وبحبك اوي اوي يا مشمش وعمري ما هسيبك ابدا

اخدت مشيرة من يدها وجعلتها تمشي امامي إلى الكنبه اللي في الرسيبشن اللي كانت قاعدة عليها من شوية وبتوريني كسها وعندما وصلنا جلعت وجهها امام السلم حتى تري زوجها نبيل وهو ينظر الينا وانا بحضنها ووقفت خلف مشيرة وحضنتها من الخلف وانا ايضا انظر ناحيه نبيل اللي كان بيبص ومش مصدق اللي بيحصل لمراته قدامه وان مراته في حضني واني لزق فيها وزوبري كان في فلقة طيز مشيرة وانا اضع يدي الاتنين على بزاز مشيرة الاتنين وعمال ادعكهم بشويش اوي ولفت مشيرة راسها ناحيتي وبدأت تقبلني تاني في فمي وانا بدعك بزازها اوي وكانت بزاز مشيرة طرية اوي وحلمتها كانت باين اوي عليها انها واقفة جدا 

انا : – بزازك وحشتني اوي يا مشمش

مشيرة : – ههههههه بزازي بس اللي وحشتك يا لودي

انا : – كل حاجة فيكي وحشتني يا حبيبتي

لفت مشيرة إلى وهي تنظر إلى في عيوني وقالت

مشيرة : – عاوزك تسبلي نفسك خالص دلوقتي

انا : – انا كلي ملكك يا حبيبتي اعلمي اللي انتي عاوزاه

مسكت مشيرة ال تي شيرت بتاعي وقلعهولي وقعدت على الكنبه ومسكت الشورت وانا واقف على الارض قدامها وقلعتني الشورت وزوبري طلع قدامها وكان هايج وواقف اوي قدامها نظرت مشيرة إلى زوبري وبدأت تحط ايدها على زوبري وتمشي ايدها وهي تنظر في عيوني وقالت

مشيرة : – زوبرك وحشني اوي يا حبيبي

انا : – بجد وحشك يا مزتي

 

مشيرة : – طبعا وحشني مووووووت وهي عماله تدعك في زوبري بايدها وتحسس على زوبري وعلي عمود زوبري وبدأت تنظر إلى زوجها اللي واقف بيتفرج علينا وموطي براسه من فوق لما شافت جوزها بدأت تهيج اكتر راحت نزلت على زوبري وبدأت تقبله وتبوسه بشويش وبدأت براس زوبري بتبوس راس زوبري اوي اللي محمرة اوي قدامها واخرجت مشيرة لسانها إلى زوجها وبتعمل بيه يمين وشمال وكانها بتغيظه وبعد كده حطت لسانها على راس زوبري وبدأت تلحس راس زوبري بلسانها اوي وتحط لسانها على خرم زوبري وتلحسه اوي اوي وتفتح بايدها الخرم وتلحس اوي اوي وهي تنظر إلى زوجها وانا كنت مولع من اللي بيحصل ده روحت لفيت براسي لانظر إلى نبيل جوز مشيرة اللي بيبص وكان وشه كله محمر وباين عليه انه هايج جدا بس كان مبتسم وكانه مبسوط اوي من اللي بيحصل وكان مينا في ظهري ولم استطيع ان انظر اليه

تفننت مشيرة في مص زوبري وبقت تلحس زوبري من عند بضاني تحت لحد فوق كده بلسانها لحسه واحدة حتى تتنهي إلى اول زوبري من فوق وترجع تاني بلسانها إلى اسفل كررت مشيرة الحركة ده اللي كانت بتموتني بيها لأنها كانت بتعملها ببطء شديد جدا

راحت مشيرة مسكت بضاني وبدأت تبوسها وتحطها في فمها الجميل السكسي وتمص بضاني وتشفطها إلى داخل فمها كانت استاذة في مص الزوبر وانا من كتر هياجني في هذا الوقت مسكتها من شعرها جامد وبدأت ادخل زوبري في فمها وانيكها في فمها الشهي وكان زوبري داخل طالع في فمها وهي تمص بكل شغف وحب ومرة تنظر إلى ومرة تنظر إلى زوجها 

انا : – اوووووووووووف كفايه مص بقى هيجتيني اوي يا حبيبتي

مشيرة : – سبني امصه شوية تاني اصل زوبرك وبضان زوبرك ميهجيني اوي اوي يا لودي

سبتها شوية وانا خلاص ولعت من اللي بيحصل

روحت مسكت مشيرة وقومتها ووقفتها قدامي ومسكت القميص ونزلت الحمالات بتعاته الاتنين فنزل القميص وسقط إلى الارض على قدم مشيرة واصبحت مشيرة عارية تمام امامي وقلت

انا : – سبيلي بقى انتي كمان نفسك

مشيرة : – انا ملكك وبتعتك يا حبيبي اعمل اللي نفسك فيه

روحت بدأت ابوس والحس مشيرة في خدودها وكنت بلحس وكاني الحس عسل عمال ابوس والحس اوي ونزلت وانا ببوس وبلحس على رقبت مشيرة وتغلغلت إلى تحت ودنها وانا ببوسها وبلحس اوي 

مشيرة : هههههههه خالد بغير من الحته ده يا حبيبي بالراحة

انا : – عارف علشان كده بحب الحسها اوي تعالي لفي عاوز ابوسك والحسك وانا ببص لجوزك

 

روحت لفيت مشيرة وظهرها بقى للسلم ولغرفة مينا ونظرت إلى نبيل لقيته مدخل ايده في الشورت بتاعه وعمال يدعك زوبره وكان مينا مش باين اوي شكله كان خايف ان امه تشوفه بس لما لفيت مشيرة وظهرها بقى ليه ظهر واطمن شوية وبدا يبصلي هو التاني وانا بدأت ابوس بزاز مشيرة ابوس والحس في فلقة مشيرة اوي وتجولت في بزازها روحت للفردة الشمال وانا بلحسها كلها وتركت الحلمة مش جيت جنبها وروحت على الفردة اليمين وعملت نفس الموضوع بعد كده مسكت الحلمة الشمال وبقيت ببوسها اوي اوي بشفايفي واخرجت لساني وبدأت العب في حلمة مشيرة الشمال وكانت واقفة جدا ومدببة اوي وكانت بزاز مشيرة كلها مرفوعة اوي لفوق قعدت اعمل بلساني خمسات على الحلمة حتى ادخلت الحلمة في فمي قعدت امصها اوي اوي اوي

مشيرة : – ااااااااااااه يا حبيبي مص بزازي اوي اوي

انا : – بمصها اوي اوي اهو يا متناكتي

وبايدي اليمين مسكت الحلمة اليمين لمشيرة وبفركها وبدعها اوي وانا بمص الحلمة الشمال ومشيرة بدأت تخرج اصوات وكلمات بصوت اعلي وكان صوتها يرن في الشاليه 

مشيرة : – احححححححححح اوووووووف مص بزازي اوي اوي

انا : – بزازك جامدة اوي يا لبوتي بحب بزازك اوي

واضع الحلمة في فمي تاني وامصها اكتر وانا بشد الحلمة اليمين جامد كاني عاوز اخلعها من بزازها

مشيرة : – ااااااااه بالراحة على بزازي

روحت بدأت اعض الحلمة الشمال جامد اوي اوي

مشيرة : – اااااااااااه لالا عض بالراحة مش كده

انا : – انا اعض براحتي يا شرموطتي

مشيرة : – طب علشان خاطر شرموطتك عض بالراحة

انا : – حاضر يا منيوكتي 

مشيرة : – حلوة اوي منيوكتي ده يا دكري

روحت سبت الحلمة الشمال وروحت امص الحلمة اليمين وبدا ما احط ايدي وافرك الحلمة الشمال حطيت ايدي الشمال ونزلتها وبحسس على كس مشيرة بشويش اول ما ايدي لمست كسها مشيرة قالت

مشيرة : – احححححححح اووووف كسي مولع اوي يا عشيقي

انا بمص الحلمة اوي اوي وبحسس على كسها اوي اوي وكنت كل شوية ابص على نبيل المعرص ومينا ابنه اللي طلع معرص هو التاني زي ابوه وكان نبيل طلع زوبره وواقف عادي على السلم اما مينا مكانش باين منه غير وشه وبس بس كان باين عليه انه هايج اوي وكمان بيلعب في زوبره كانوا هايجين اوي من اللي بيتفرجوا عليه كانت مشيرة مش عارفه ان مينا صاحي وبيتفرج علي وانا بينيكها

انا : – شوفتي المعرص جوزك بيعمل ايه يا حبيبتي

نظرت مشيرة إلى نبيل اللي كان طلع زوبره وماسه في ايده وبيدعكه اوي وكانه مراهق بيضرب عشرة وهو بيتفرج على فيلم سكس

 

مشيرة : – هههههههه هو اخره كده يا حبيبي عاوز ايه من كلب معرص على لحم مراته لازم يتفرج ويضرب عشرة وهو بيعرص

مشيرة اتعمدت تقول الكلام ده بصوت عالي والصوت وصل لنبيل ووصل طبعا لمينا لما مشيرة قالت كده انا بصيت ناحيه مينا لقيته وحشه احمر اوي وعرف من كلامي وكلام مشيرة ان ابوه واقف بيتفرج وبيعرص على امه وشه اتغير شوية وشكله خاف ابوه ينزل ويشوفه راح داخل لجوه تاني واستخبى عن عيوني

مسكت مشيرة وقعدتها على الكنبه ونزلت على الارض على ركبي وبدأت ابوس والحس تحت بزازها لحد ما وصلت عن سرتها قعدت الحسها وادخل لساني فيها لحد ما وصلت عند كس مشيرة اللي كان ناعم جدا ومنور اوي اوي وكان لون كسها وردي روحت رفعت رجلين مشيرة وفشختها راحت مشيرة مسكت رجليها بايدها الاتنين وانا بدأت ابوس كس مشيرة وابصله اوي وقولت

انا : – اووووف كسك وحشني اوي اوي يا متناكتي

وانا ببوسه اوي اوي 

مشيرة : – احححححححح طب بوسه وكله ومصه اوي يا سبعي

وانا عمال ابوس كس مشيرة اوي اوي وبدأت اطلع لساني وبدأت الحس كس مشيرة من اول خرم طيزها تحت اللي كان شكله مغري جدا واطلع لفوق لحسه واحدة كده بشويش اوي اوي وكان كس مشيرة مبلول من اثر عسلها اللي بينزل من اللي بعمله فيها

مشيرة : – ااااااااااااه اااااااااااااح يا لودي حرام عليك

انا : – ايه يا لبوة مالك

مشيرة : – الحركة ده بتموتني اوي اوي مش قادرة

روحت بدأت اعمل الحركة دي اكتر وامشي لساني من خرم طيز مشيرة إلى اول كسها من فوق وهي فشخه نفسها اوي روحت بدأت احط ايدي على خرم طيز مشيرة وابعبصها في طيزها بشويش ومسكت زنبور مشيرة وحطتيه في فمي وبدأت امصه كله اوي اوي اوي

زنبور مشيرة وشفايف كسها كلها في بقى

مشيرة : – لالا حرام عليك زنبوري مولع وبيهيجني اوي 

وانا ولا بتكلم ولا سال فيها عمال امص زنبورها اوي وابعبصها في طيزها اوي وبدا صباعي يدخل في طيز مشيرة كنت مدخل صباعي اللي في النص في طيزها ودخل عقلة منه وعمال ادخل واطلع العقلة دي لحد ما خرم طيزها وسع شوية من هيجان كسها راح صباعي دخل اكتر في خرم طيزها روحت بدأت ادخل لساني في كس مشيرة الاحمر من جوه ده وبلحس كسها من جوه وبنيكها بصباعي في طيزها اوي وكانت مشيرة تبصلي وتصوت وتبص لجوزها وتقوله 

مشيرة : – شايف يا عرص خلّودي بيعمل ايه في مراتك

ونبيل في الوقت ده هاج اوي راح اطلق اهات شوية كده كان نبيل بينزل لبنه من المنظر عندما رات مشيرة ان جوزها ضرب عشرة ونزلهم وهو بيتفرج عليها وانا بنيكها هاجت جدا وبدأت تقول كلام كتير

مشيرة : – شوفت يا خلّودي المعرص نزلهم وهو بيتفرج على مراته ازاي وانت بتنيك مراته اااااااااه مش قادرة يا لودي مص والحس اوي اوي كمان

راحت مشيرة سابت رجليها من كتر الهيجان اللي فيها وحطت رجليها فوق كتفي وضمت رجليها اوي على كسها وانا بلحس وببعصها اوي

مشيرة : – كمان الحس كمان مش قادرة هنزلهم مص اوي يا حبيبي مص كس متناكتك

انا : – اااااااااااه يا متناكة بمص كسك اوي اهو 

وكملت مص ولحس ومشيرة بتضغط اوي برجيلها على لحد ما انفجرت شهوة مشيرة ولقيت كسها بينطر جامد اوي عسلها اللي غرق كسها وغرق شوية من وشي ومشيرة بدأت تسترخي وبدأت تشيل رجليها اللي كانت كتفتني بيها وبدأت تهدا قليلا

انا : – كده يا شرموطة تكتفيني كده وتنزليهم على كده

وانا كنت بلحس وبدوق عسلها في فمي راحت مشيرة حطت ايدها على شعري وبحسس على شعري بشويش

مشيرة : – انت هيجتني اوي يا خلّودي انا نزلت كتير اوي انا اول مرة انزل كل ده كده روحت حطيت ايدي على وشي وشيلت شوية من عسلها وحطيت ايدي على فم مشيرة وبخليها تدوق عسلها راحت مشيرة مسكت ايدي وقعدت بتبوسها وتمصها اوي جوه فمها

انا : – يلا بقى انا زوبري مولع عاوز انيكك

مشيرة : – ههههههههه يلا نيكني يا روحي يا قلبي انا كلي ملكك

روحت رفعت رجلين مشيرة وفشختها تاني وهي مسكت رجليها بايدها وانا حطيت زوبري على كس مشيرة راح زوبري دخل كله مرة واحدة كان كس مشيرة غرقان بعسلها وميتها وكان سهل جدا ان زوبري يتزحلق في كسها راح زوبري دخل كله في كس مشيرة

مشيرة : – اااااااااااااه يالهوي يا خلّودي زوبرك مولع اوي هو المجرم ده مش بينام خالص كده

انا : – اه يا كسمك انتي عاوزاه ينام ومش ينيكك

وانا بدأت اطلع زوبري كله وادخله تاني كله في كس مشيرة اطلعه كله وادخله كله

مشيرة : – ااااااااااااه اوووووف نيكني اوي كمان زود كمان

انا : – بنيكك اهو يا كسمك قدام المعرص جوزك 

مشيرة افتكرت جوزها المعرص بصت ناحيه نبيل وهي مفشوخة وزوبري في كسها

مشيرة : – افشخني نيك قدام المعرص بلبل جوزي نيكني اوي خليه يتفرج براحته

كان نبيل قعد على السلم ولسه ماسك زوبره

وانا عمال انيك مشيرة وبدأت انيكها وارزع زوبري في كسها جامد اوي زوبري داخل طالع جامد اوي في كسها

انا : – كسك ابن متناكة اوي يا مشمش هو كسك ده مبيشبعش يا شرموطة من النيك

مشيرة : – كسي عمره ما هيشبع من زوبرك يا خلّودي نيكني كمان

انا : – بنيكك اهو يا كسمك بفشخ كسك نيك اوووووف

مشيرة : – افشخ متناكتك يا خالد انا متناكة خالد وبس

انا : – ااااااااااه يا متناكة انا هقطع كسك نيك يا متناكة

مشيرة : – قطع كسي انا لبوتك يا حبيبي 

انا : – اووووف يا لبوتي مش هرحم كسك ده هفلقلك كسك نصين

مشيرة : – اااااااااااااح افلقه وقطعني انا متناكتك ولبوتك ومنيوكتك وشرموطتك

وانا عمال ادخل زوبري واطلعه جامد اوي عمال ارزع زوبري جامد اوي وكانت بضاني بتخبط في كس مشيرة من تحت اوي

انا : – اه يا بنت المتناكة يا مشيرة كسك ابن متناكة اوي مش قادر خلاص يا شرموطة هنزلهم

مشيرة : – نزل يا حبيبي نزلهم غرقني يا سيدي انا خدامة تحت زوبرك

انا : – انزلهم فين يا خدامة يا قحبة انتي

مشيرة : – في كسي في كسي كسي عطشان للبنك اوي طفي نااااااار كسي ااااااااااااه

 

عندما طلقت مشيرة هذه الكلمات كنت خلاص مش قادر وكان قلبي بيبنض جامد اوي وجسمي بيتخشب ومشيرة كانت قفله اوي على زوبري وانا بنيكها

انا : – ااااااااااااااه بينزلوا اهم في كسك بنزلهم اهو بطفي نار كسك يا كسمك اااااااااااااااح غرقتلك كسك يا شرموطتي

مشيرة لما حست بلبني في كسها اطلقت هي الاخري اهاتك كتيرة جدا

مشيرة : – اااااااااااح انا كمان هنزل معاك اهو بنزل اهو اووووووووف كده يا حبيبي هحبل منك

انا : – احبلي يا شرموطة عاوز اخلف منك اوي وكان زوبري في كس مشيرة لسه وبدأت اهدا شوية

راحت مشيرة خدتني في حضنها اوي وقالت

مشيرة : – اوعي تطلع زوبرك من كسي سيبه في كسي شوية انا نفسي احطه في كسي وعمري ما اطلعه من كسي ابدا

انا حضنت مشيرة وشيلتها وقعدت انا على الكنبه وقعدت مشيرة على رجلي ولسه زوبري في كسها وهي متشعلقة اوي في حضني وكانها خايفه اني اهرب منها او اني اطلع زوبري من كسها وكانت بتبص في عيوني اوي وبتبوسني شوية وتتكلم شوية

انا : – يعني مش هتزهقي من زوبري وتقولي كفايه كده

مشيرة : – انا عمري ما هزهق من زوبرك ابدا وعمري ما هقولك كده انا عاوزك تقنقني كل يوم يا حبيبي

انا : – هههههه تقنقني حلوة اوي ده 

مشيرة : – بحب قوي الكلمة ده وبحب اقولها اوي تقنقني وعاوزك انت كمان تقولها

انا : – طب مش تحبي اقولك ادقرك احسن

مشيرة : – لا ده وحشه تقنقني احسن منها بكتير بس قولها انت لو بتحبها بس قول برده تقنقني معاها

انا : – ماشي يا متناكتي

كان زوبري بيريح شوية في كس مشيرة وبينكمش شوية

مشيرة : – ايه يا خلّودي هو انت كده خلاص خلصت مش هتنيكني تاني يا حبيبي

انا : – لا طبعا هنيكك تاني يا علقة تفتكري في حد في الدنيا ده كلها يشوفك ومش ينيكك تاني وثالث ورابع كمان

مشيرة : – ههههههههه انا كده هتغر يا حبيبي

انا : – اتغري براحتك يا مشمشتي بس على كل الناس إلا انا يا متناكتي

راحت مشيرة حضنتني اوي وادتني بوسه في فمي وقالت

مشيرة : – عمري ما اقدر اتغر عليك انا قولتلك انا كلبة وخدامة تحت زوبرك ده في اي وقت تحب تنيكني هخليك تنيكني يا حبيبي

انا : – بموت فيكي وبحبك اوي ياخدامة زوبري انتي بتهيجيني اوي بكلامك ده زوبري بيقف يا لبوتي في كسك تاني

مشيرة : – خليه يقف وينيكني تاني عاوزه اتناك اوي من زوبرك تاني

وبدأت مشيرة تتحرك فوق زوبري وتطلع وتنزل على زوبري وبزازها بتتهزر اوي

قدامي روحت حطيت ايدي على بزاز مشيرة وبدأت ادعكهم واقفشهم اوي اوي

انا : – بزازك بنت متناكة جامدة نيك يا لبوتي 

مشيرة : – بزازي وكسي وطيزي وكل جسمي ملكك يا حبيبي هما بيحبوا يتناكوا منك انت وبس

وهي بدأت تطلع وتنزل على زوبري اوي وزوبري شد اوي وهو في كسها

مشيرة : – ااااااااااااه اووووووووف اااااااااااح يا خرابي على زوبرك ده هيجنني

انا : – اااااااااااااااااااه ما كسك برده ده هيجننتي يا منيوكتي

مشيرة : – زوبرك ده مولع اوي بيقطع كسي 

انا : – هقطع كسك يا شرموطة يا لبوة هفشخك نيك

مشيرة : – افشخ كسي ده عاوز يتفشخ اوي مش قادر على بعدك تاني

انا : – هفشخ كسك وطيزك نيك هقطعك نيك يا شرموطتي

وانا سبت بزاز مشيرة وحطيت ايدي على فردتين طيزها من ورا وعمال ارفعها وانزلها اوي على زوبري

انا : – اووووووووووف ااااااااااح يا كسمك خدي زوبري بينيكك اوي في كسك

مشيرة : – نيكني وافشخني اااااااااااااااااااه اوووووووف ااااااااااااااح

انا : – ااااااااااااااح اووووووووووف مش هرحمك هموتك من النيك يا كسمك

مشيرة : – موتني اوووووووي اااااااااااااح انا خلاص كسي هيتفشخ من زوبرك

انا : – انا هفشخ كسك ابن المتناكة ده اللي مش بيشبع من النيك

مشيرة : – افشخ كسي بس هو مش بيشبع من زوبرك انت يا خلّودي

مشيرة كانت عماله تطلع وتنزل جامد اوي على زوبري وزوبري بقى زي الحديدة في كسها

انا : – كفايه كده يا متناكة قومي عاوز انيكك بوضع تاني

مشيرة : – حاضر يا قلب المتناكة

قامت مشيرة من على زوبري

انا : – تعالي اقعدي على الكنبه وايدني طيزك وفلقسي

مشيرة قعدت على الكنبه وفلقست وادتني طيزها

انا وقفت ورا مشيرة وحطيت زوبري على خرم طيزها

مشيرة : – ايه يا خالد هتعمل ايه

انا : – نفسي من زمان اوي انيك طيزك يا كسمك

مشيرة : – لالالا يا خالد طيزي لا انا عمر ما العرص ناكني في طيزي

انا : – اديكي قولتي العرص انا دكرك وسيدك يا كسمك انيكك في كسك وفي طيزك انيكك في اي خرم فيكي يا شرموطتي

مشيرة : – لا يا خالد ارجوكك ده بتوجع اوي

انا : – مش هسيبك غير لما انيك طيزك

مشيرة : – طب مش النهاردة خليها يوم تاني

انا : – كل مرة تقوليلي كده هنيكك يعني هنيكك

مشيرة : – طب بالراحة ولو مش دخل يبقى مش المرة دي

وبدأت امشي زوبري على خرم طيز مشيرة وانا ماسك زوبري بايدي الاتنين وبفركه في طيزها اوي كان خرم طيزها مفتوح شوية من لعبي فيه وراس زوبري دلوقتي على الخرم اهي وبدأت اضغط شوية علشان زوبري يدخل بس كان زوبري بيهرب من فتحه طيزها وانا بدخله مكنش بيثبت عليها روحت شيلت زوبري وقربت من خرم مشيرة وبدأت ابوس خرم طيزها والحسه بلساني والعب فيه اوي

مشيرة : – احححححححححح لحسك حلو اوي يا خلّودي اول مرة حد يلحس طيزي كده

انا : – ليه المعرص جوزك مش لحسه وببص على المعرص وانا بلحس خرم طيزها اوي وكان خلاص زوبره نام شوية بس برده مش بطل لعب فيه

قعدت الحسها شوية وبدأت ادخل صباعي في طيزها اوسع خرم طيزها بصباعي

مشيرة : – اووووووووف ده طيزي بتهيجني اوي يا خالد كسي سخن اوي من بعبصتك ليه

انا : – طيزك بنت متناكة اوي يا لبوتي 

صباعي بقى يدخل ويخرج بسهولة اكتر روحت حطيت صباع تاني وقعدت ادخل الاتنين

مشيرة : – ااااااااه طيزي يا خلّودي اوووووف

كانت طيز مشيرة فتحت اوي روحت شيلت صوابعي وحطيت زوبري وبدأت ادخله في خرم طيزها وفعلا راس زوبري دخلت في طيزها

مشيرة : – اااااااااااااه يا خلّودي بالراحة على طيزي يا حبيبي

انا : – هفشخلك طيزك نيك يا لبوتي طيزك بنت متناكة اوي يالبوة

وبدا عمود زوبري يدخل في طيز مشيرة ويتغلغل في طيزها الجميلة المثيرة

مشيرة : – اووووووووووف بالراحة بقولك يا خلّودي بجد بتوجع اوي مش قادرة

انا : – استحملي شوية يا لبوة اولها وجع واخرها متعة

لحد ما زوبري كله دخل في طيز مشيرة

مشيرة : – ااااااااااااااااااه الحقني يا نبيل ده زوبره فلق طيزي مش قادرة خرجه يا خالد حرام عليك بجد

انا بصيت لنبيل ولقيته واقف تاني وزوبره واقف في ايده وعمال يدعكه اوي وقولتله

انا : – طيز مراتك بنت متناكة اوي يا معرص شايف بنيك طيزها ازاي

نبيل : – ااااااااه نيكها في طيزها اوي المتناكة دي 

مشيرة : – يا معرص طب تعالي الحقني ده فلق طيزي

انا : – محدش هيلحقك يا كسمك هفشخلك طيزك نيك

وبدأت اطلع زوبري من طيز مشيرة وادخله بشويش اوي اوي اوي

انا : – اوووووووووووف طيزك فرن يا لبوة نااااااااار قايدة جوه

مشيرة : – اااااااااااااه انت اللي مولعها بزوبرك يا خلّودي نيكني بشويش اوي يا حبيبي لسه طيزي وجعاني

انا : – اهو يا كسمك بنيكك بشويش اوي

وزوبري داخل طالع في طيز مشيرة بشويش خالص اوي

مشيرة : – ااااااااااح اوووووووووف ااااااااااااااه ايوة نيكني كده يا حبيبي

انا : – بنيكك اهو في طيزك يا متناكتي بفشخك طيزك نيك يا لبوتي

مشيرة : – اااااااااااه انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك ومنيوكتك

انا سمعت كلامها ده هيجني اوي روحت بدأت اسرع نيك في طيزها

مشيرة : – اااااااااااه ااااااااااااح بالراحة يا خالد مش كده طيزي بتوجعني اوي

انا : – خليها توجعك يا كسمك يا بنت المتناكة بدقرك اهو يا شرموطة بقنقنك اوي

وانا عمال ارزع جامد اوي في طيز مشيرة

مشيرة : – اااااااه اقنقني يا حبيبي دقرني اوووووووي

انا : – عجبك نيك الطيز يا كسمك 

مشيرة : – اه بدا يبقى حلو اهو ويمتعني يا دكري نيكني كمان

انا : – اه يا كسمك زوبري بيتقطع جوه طيزك

وانا عمال ادخل زوبري واطلعه اوي اوي اوي

انا : – خلاص مش قادر هنزلهم يا كسمك

مشيرة : – اووووووووووووف نزلهم يا قلبي نزل يا حبيبي

انا : – ااااااااااااااح اااااااااااااه بنزل اهو بنزل في طيزك يا كسمك

كنت ولعت خالص وزوبري وجعني اوي من طيز مشيرة علشان كانت ضيقة مش زي طيز سامية الواسعة

مشيرة : – اووووووووووف لبن سخن مولع نااااااار يا خلّودي انا حاسه بيه في طيزي غرقت طيزي يا حبيبي كده

انا : – ااااااااااه يا كسمك طيزك جامدة نيك بجد

انا طلعت زوبري من طيز مشيرة ولبني بينزل من خرم طيزها وبينزل على كسها

مشيرة : – انت فشختني يا خالد في كسي وطيزي

انا : – اهم حاجة اتمتعتي ولا لا يا مشمشتي 

مشيرة : – اووووووف أحلى نيكه في الدنيا يا حبيبي انت خلتني احس اني عمري ما تناكت خالص

انا : – طب ما دي الحقيقة انت متجوزة معرص هينيكك ازاي ده هههههه الحقي يا مشمشتي لبني بينزل وبينقط على كسك يا لبوتي

مشيرة : – تعالي يا معرص ياكلب هنا نظفلي كسي وطيزي من لبن سيدك خالد

نبيل : – حاضر يا حبيبتي

 

نزل نبيل من على السلم وهو جي ناحيتنا كنت انا تعبت وقعد على الكرسي اللي قدام الكنبه اللي كنت قاعد عليه وانا بتفرج على كس مشيرة

راح نبيل بدا يبوس ويلحس كس مشيرة مراته وينظفه من لبني ويلحس خرم طيزها اللي لسه واسع من نيكي ليها كنت اول مرة اشوف نبيل ضعيف ومسلوب الاردة كده قدام مشيرة

مشيرة : – اااااااااااااااه يا كسمك بالراحة طيزي وجعاني اوي يا عرص

نبيل : – اهو يا حبيبتي بالراحة اهو

مشيرة : – ايوة كده يا كسمك ايه رايك بقى في نيك خالد ولبنه عجبك

نبيل : – اه يا حبيبتي عجبني اوي ولبنه حلو اوي من على كسك وطيزك

خلص نبيل تنظيف كس وطيز مشيرة

قامت مشيرة واخدتني في حضنها وادتني بوسه

وقالت

مشيرة : – يلا بقى يا حبيبي تصبح على خير

انا : – وانتي من اهله يا مشمشتي

وقاموا وطلعوا ناموا وانا دخلت على مينا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *