مينا ما سابنيش وجيه معايا وقال
مينا : – لا يا خالد انت عارف اني مقدرش اعيش من غيرك
انا : – لا عادي هتقدر زي امك ما قدرت
كانت مشيرة جاية علينا
مشيرة : – يلا علشان نروح
انا : – انا مش هروح وهنزل مصر خلاص مش عاوز اقعد هنا تاني
وسبتها وماشي
مشيرة : – انت يا ولد
انا : – انا مش عيل صغير واوعي تقوليلي يا ولد ده تاني
مشيرة : – طب يلا علشان نروح
انا : – ماشي
روحنا عند الشمسية وكنت بجهز حاجاتي
وفجاة وكلنا موجودين جت علينا الست الاجنبية اللي كانت بتتناك في الميه
الاجنبية : – هاي ازيكم
انا ومينا ومشيرة استغربنا جدا انها بتتكلم عربي
مشيرة : – اهلا بيكي احنا اسفين اوي
الاجنبية : – على ايه انا بس بشبه عليكي هو انتي اسمك مشيرة ؟
مشيرة : – اها وعرفتي منين
الاجنبية : – بت يا مشمش مش فاكرني يا بت انا منى من الثانوي معقولة نسيتني كده
مشيرة : – منى بجد يا لهوي معقولة ازيك يا حبيبتي
ومشيرة ومنى خدوا بعض بالأحضان جامد اوي وانا ومينا متنحين اوي للي بيحصل ده
وبعد ما منى ومشيرة خلصوا حضن
منى : – ايه ده يا مشمش معقولة اتجوزتي وخلفتي الرجالة ده كلها
مشيرة : – اعرفك ده نبيل جوزي
نبيل يمد ايده ويسلم على منى
مشيرة : – وده ابني حبيبي مينا
مينا يسلم وهو لسه متنح لمنى
مشيرة : – ودي بقى بنتي اخر العنقود جاكي
جاكي تسلم ومنى تبوس جاكي
منى : – اومال مين ده يا مشمش
مشيرة : – ده بقى يا ستي خالد جارنا وابوه وامه سيبينه امانه معانا
انا امد ايدي واسلم على منى
مشيرة : اقعدي يا بنتي احكيلي فينك من زمان وحشاني اوي وايه التغيير ده كله ده انتي كنتي محجبة ايام ثانوي
منى : – ما انتي عارفه اللي فيها يا مشمش كان بابا بيلبسني لله غصبن عني واول ما اخرج من البيت كنت بقلعه
مشيرة : – اه فاكرة يا شقية وانتي قاعدة فين دلوقتي وفين اراضيكي ؟
منى : – انا خلصت جامعة وسافرت امريكا واتجوزت امريكي واخدت الجنسية كمان وبقالي 8 سنين هناك وجيت انا وجوزي وصحبتي
مشيرة : – مبروك يا حبيبتي وعندك ولاد ولا لا ؟
منى : – لا مش دلوقتي عاوزه اعيش حياتي شوية
وكلنا كنا بنبص اوي على منى وبالذات انا ومينا لما شوفنها بتتناك في الميه
وكانت منى خمرية اللون وطويلة اطول من مشيرة بشوية وجسمها مضبوط اوي مش وسط في كل حاجة بزازها تحفة وطيزها عالية شوية تشبه سما المصري كده في جسمها
مشيرة : – بقولكم ايه ممكن تنزلوا البحر وتسيبوني انا وصاحبتي شوية
بعد ما انا كنت عاوز امشي وانزل مصر وبجهز حاجاتي علشان نروح لقيت نفسي عاوز اقعد، رحنا كلنا سمعنا الكلام وسبنا منى ومشيرة لوحديهم ونزلنا البحر
وده الحوار اللي دار بينهم
منى : – بس انا زعلانة منك اوي يا مشمش
مشيرة : – ليه يا منى بس
منى : – علشان مش عرفتيني من اول مرة شوفتيني فيها في الميه
مشيرة : – هههههههههه انتي يا بت لسه زي ما انتي جريئة اوي كده انا مش ركزت على وشك كتير علشان اللي كان بيحصل
منى : – ههههههههه اعمل ايه بس انتي عارفه اني بحب الموضوع ده من زمان لولا بس ابويا كان زماني اتناكت من زمان علشان كده سافرت امريكا واتجوزت هناك وعيشت حياتي فاكرة يابت لما كنت انا وانتي مع بعض واقعد اقلعك والعب في جسمك
مشيرة : – هههههههه يا خربيتك ده نسيت المواضيع ده من زمان اوي
منى : – بس انا عمري ما هنساها ابدا انتي كنتي اول بنت انام معاها واقعلها ملط وتشوفني ملط
مشيرة : – اه طب ما انتي كنتي اول بنت برده اعمل معاها كده واخر بنت كمان
منى : – يعني عمرك ما نمتي مع بنت غيري يا مشمش
مشيرة : – لا طبعا انتي مجنونة انتي بس اللي كنتي جريئة اوي وجراتيني معاكي
منى تحط ايدها على بزاز مشيرة وتمسكها وتقول
منى : – بزازك كبرت اوي يا مشمش اظاهر جوزك فشخك نيك يا بت
مشيرة تشيل ايد منى من على بزازها وتقولها
مشيرة : – بطلي سفالة يابت ده انتي لسه جوزك كان بينيكك في الميه دلوقتي
منى : – هههههههههه جوزي مين يا عبيطة ده مش جوزي ده واحد لسه متعرفه عليه النهاردة
مشيرة : – كمان مش جوزك وسبتيه ينيكك كده في الميه وقدام الناس عادي
منى : – ايوة عادي اومال انا سافرت امريكا ليه ثم انتي عارفاني بحب اغير وانوع في الجنس
مشيرة : – اومال جوزك كان فين والرجل ده بينيكك ؟
منى : – عادي كان شايفني وكان بيتفرج من قريب برده زي ما انتي وولادك شوفتيني كده
مشيرة : – يا لبوة هو جوزك بيحب يشوفك وانتي بتتناكي يا بت عادي كده
منى : – انتي اصلك مش عيشتي في امريكا انا لو عاوزه اتناك في اي مكان حتى في الشارع هتناك براحتي وانا كمان مختارة جوزي على ايدي وانا اللي مربياه على ايدي
مشيرة : – ازاي يعني ؟
منى : – انا لما قررت اتجوز قررت اتجوز واحد يسبني اتناك براحتي في اي مكان حتى لو قدامه وكمان هو مش بيحب ينيك كتير هو بيحب حاجات تانيه
مشيرة : – حاجات تانيه زي ايه يعني في راجل مش بيحب ينيك كتير
منى : – ههههههه بس متقوليش راجل بس
مشيرة : – ايه يا بت بتضحكي على ايه هو مش راجل ازاي
منى : – انتي عارفه اني من زمان وانا بحب اسيطر على اللي معايا
مشيرة : – اه فكرتيني يا منمن
منى : – جوزي بقى سالب وبيحب اني انيكه اكتر وبيحب يتفرج علي وانا بتناك قدامه وهو يبقى زي خدام كده تحت رجلي ورجل اللي بينيكني
مشيرة تضرب ايدها على صدرها وتقول
مشيرة : – يالهوي يا خربيتك ايه اللي انتي بتقوليه ده
منى : – هههههههه هو ده اللي كان نفسي اتجوزه من زمان اومال انا سافرت امريكا ليه
هو انتي ناسيه اني كنت بحب انيكك في طيزك يا بت
ومنى تحط ايدها على طيز مشيرة وبحسس عليها
منى : – طيزك كبرت اوي يا مشمش
مشيرة : – هههههه يا خربيتك بس شيلي ايدك
منى : – اظاهر جوزك بينيكك في طيزك كتير علشان تبقى كبيرة كده
مشيرة : – لا طبعا عمره ما معمل كده
منى : – اومال طيزك كبرت كده ليه ده انتي كنتي في ثانوي طيزك صغيرة اوي عن كده
مشيرة : – الجواز بقى والخلفة يا منمن
منى : – طب وخالد مش عملها قبل كده
مشيرة : – انت مجنونة ده صاحب ابني ومن سن مينا
منى : – بس كان بيحضنك وبيلزق وبيبوسك في الميه قدام مينا عادي كده
مشيرة زعلت ووشها كشر وكانت هتدمع لما عرفت ان منى شافتني انا وهي وانا ببوسها وبحضنها في الميه
منى : – ايه يا مشمش انتي زعلتي اني شوفتك ولا ايه ده انا منى يا بت هو انا يعني هفضحك بس مستغربة ازاي ابنك كان واقف ساكت ومش عمل اي حاجة كده
مشيرة : – ده قصة طويلة اوي يا منى
منى : – طب ما تقوليلي يا بنتي هو انا يعني هطلع اسرارك لمين انا اصلا كلها يومين وهسافر امريكا
مشيرة اطمنت وقررت تحكي لمنى على كل حاجة لأنها كان نفسها تتكلم مع حد في الموضوع ده ومش قادرة ولا تقول لأختها ولا اصحابها حتى
وحكت مشيرة كل حاجة لمنى ومنى قاعدة بتسمعها لحد ما منى عرفت كل حاجة ازاي انا نكت مشيرة وازاي جوزها بيحب يعرص عليها وازاي ان ابنها كمان بقى زي جوزها وانها خلاص نهت العلاقة معايا
منى : – يا خراب بيتك يا مشمش يا ريتني كنت انا اللي حصل معايا كده يا مشمش بجد
مشيرة : – يا لبوة بطلي بقى بجد
منى : – انا مكنتش اعرف ان مصر بقت زي امريكا كده وان في مصر رجالة زي جوزك كده انا لو كنت اعرف كنت قعدت واتجوزت من هنا هههههههه
مشيرة : – بس متقوليش رجالة دول شوية معرصين على لحمنا
منى : – هههههه عندك حق
مشيرة : – انا بجد فرحانة اوي اني شوفتك بعد كل السنين ده كلها وفرحانة اني اتكلمت مع ست في الموضوع ده
منى : – طب انتي ليه عاوزه تنهي علاقتك بخالد يا مشمش مدام جوزك عارف وموافق وابنك عارف عاوزه ايه تاني يا مفتريه متعيشي حياتك واتناكي براحتك
مشيرة : – لا يا منى مش عاوزة ابني مينا يطلع معرص زي ابوه انا عاوزاه يطلع راجل ويغير علي
منى : – طب خلاص بقى مدام مش عاوزة خالد ينيكك اخليه ينيكني انا بقى
مشيرة : – بس يالبوة ده عيل صغير
منى : – العيل ده ناكك وفشخك قدام جوزك وابنك انا بتكلم بجد نفسي اتناك منه قدام جوزي
مشيرة : – لا طبعا مش هيحصل الكلام اللي بتقوليه ده يا منى
منى : – وانتي زعلانة ليه هو مش انتي خلاص نهيتي العلاقة معاه
مشيرة : – اه بس ده زي ابني وبحبه زي مينا ومش عاوزاه يدخل في علاقات تاني زي ده
منى : – لا ده انتي طماعة اوي سبهولي شوية يا مشمش انا نفسي اجرب زوبره
مشيرة : – يا لبوة ما انتي بتتناكي من كل راجل شوفتيه ولسه كنتي بتتناكي في الميه خلاص مش لاقيه غير الواد الصغير ده علشان ينيكك
مشيرة : – هو انتي لا ترحمي ولا تنزلي رحمته مدام مش عاوزه ينيكك خلاص خليه ينيكني انا
في الوقت ده كلنا كنا طلعنا من الميه وجينا على منى ومشيرة وبنشف جسمنا
وكانت منى عماله بتبص على اوي وانا مش فاهم هي بتبص على اوي كده
مشيرة : – ايه يا منى اومال فين جوزك وصحبتك اللي قولتي عليها هي اسمها ايه
منى : – اه صحيح انا هروح اجيب جوزي اسمه مارك وصاحبتي اسمها روزالين وبنقولها يا روز وعلى فكرة انا بقى اسمي مونيكا مش منى وغيرته في البسبور
فعلا منى مشيت وبعد شوية جت ومعاها مارك وروز وبدأت تعرفنا عليهم وقعدوا معانا وكانت روز بيضاء اللون وشقراء الشعر وكان جسمها عود فرنساوي جامد اوي وطيزها متوسطة وبزازها كبيرة شوية بالنسبة لحجم جسمها كانت اكبر حاجة فيها بزازها ولابسه مايوه فتلة زي كل الاجانب الموجودين هنا
وكان مارك وروز بيفهموا شوية عربي وكانت منى علمتهم شوية
وبدنا ننزل الميه ونلعب سوا وانا كنت فكيت وهديت شوية من ناحية مشيرة بس كنت لسه زعلان منها برده علشان كده قررت اني العب مع منى وروز واغيظ مشيرة بيهم
كنا كلنا في الميه وكان مارك ونبيل بره قاعدين بيشربوا سجاير ويتعرفوا على بعض اكتر
وانا اخدت اوي على منى وروز وبقينا نلعب في الميه ومينا معانا وجاكي ومشيرة بس مشيرة لاحظت اهتمام منى بي وانها دايما قريبة مني واي فرصة تيجي لمنى علشان الزق فيها او تلزق فيه كانت دايما موجودة حتى جاكي وروز حسوا بكده علشان كده روز ركزت مع مينا اكتر ولعبنا كتير في اليوم ده وكنت كل شوية اشيل منى وروز وارميهم في الميه وكانت بزازهم تظهر عادي قدامنا وبقى عادي ان بزازهم تظهر وانا هجت وزوبري شد طبعا من البزاز اللي كل شوية تظهر وكمان من لمسي لجسم منى وروز ومشيرة كانت في قمة غيرتها على وانا مش مهتم بيها ولا باجي جنبها اصلا ولا ببصلها بصه واحدة ولا بشيلها زي منى وروز
وفجأة بدون اي مقدمات لقيت منى وهي جنبي حطت ايدها من تحت الميه ومسكت زوبري وقعدت تحسس عليه وبعدها قالت في ودني
منى : – هو زوبرك دايما واقف كده يا خلّودي يا بخت مشيرة بزوبرك
انا ضحكت بصوت عالي ومشيرة بصتلي اوي وكلهم بصوا على انا ومنى
انا قربت من ودن منى وقولتلها
انا : – طبعا لازم يقف على جسمك وبزازك الحلوين دوال بس انتي عرفتي منين اني بنيك مشيرة هي اللي قالتلك
منى : – لا انا شوفتك وانت بتبوسها وبتحضنها قدام مينا ابنها لما انت ومينا ومشيرة بصيتوا علي وانا كنت بتناك في الميه
انا : – بس مين اللي كان بينيكك ده مكنش مارك جوزك ؟
منى : – لا ده واحد لسه متعرفة عليه النهاردة
انا : – شكلك بتحبي النيك زي عنيكي يا منمن بس انتي جريئة اوي بقى تتناكي من واحد اول مرة تعرفيه وفي الميه قدام كل الناس كده
منى : – يا خلّودي ده العادي في امريكا اي ست تحب تتناك تتناك في اي مكان وفي اي وقت حتى لو قدام جوزها عادي وعلي فكرة مشيرة حكتلي انك نكتها قدام جوزها وابنها
انا : – يعني اللبوة حكتلك على كل حاجة، ماشي حسابي معاها بعدين ،يا ترى انتي بقى اتناكتي قدام جوزك؟
منى : – هههههه
راحت منى ضحكت ضحكة كلها شرمطة خلت مشيرة وشها جاب الوان بعدها منى قالت في ودني
منى : – طبعا اتناكت كتير اوي قدامه حتى النيكة اللي كانت من شوية في الميه كان هو قريب وبيتفرج زي ما انت كنت بتتفرج علي
انا : – طب انا نفسي انيكك قدام جوزك
منى : – ماشي بعدين بقى
وبعدها منى قالت كلام بصوت عالي
منى : – بتعرف تعوم يا خالد
انا : – طبعا بعرف
منى : – طب ايه رايك تحب نعمل سباق انا وانت
انا كنت هايج جدا وزوبري كان وقف وعلي اخر من اللي بيحصل ده كله
انا : – طبعا يا منى ماشي بس اللي هيكسب هياخد ايه
منى قربت منى وقالتي في ودني
منى : – لو انا كسبت هخليك تنيكني قدام جوزي
انا قولت في ودنها
انا : – طب لو انا اللي كسبت
منى : – مش هتنيكني خالص ولا قدام جوزي ولا لوحدي
ساعتها حسيت وعرفت ان منى مش سهلة خالص وانها بتحب تسيطر على اللي معاها اذا كان جوزها بيتفرج عليها وهي بتتناك اكيد ده ست جامدة شوية على علشان كده قررت اسمع كلامها واشوف ايه اللي هيحصل
منى : – خليكي انتي الحكم يا مشمش
روحت انا قولت
انا : – لا خلي روز احسن يا منمن علشان مشيرة مش بتعرف تعوم اوي ومش هتعرف تحكم بيني وبينك
انا قولت كده علشان اخلي مشيرة تغير وتعرف ان اللي عملته كان غلط كبير اوي وتحرم انها تحاول تعمل كده تاني واخليها تغير وتتغاظ اكتر
وفعلا روز وافقت وبدأت انا ومنى نتسابق لحد البرميل الكبير اللي بعيد اوي ده وفعلا عومنا لحد هناك وراجعين وانا كنت بعوم براحتي كنت عاوز اخلي منى تكسب علشان انيكها قدام جوزها وكمان اغيظ مشيرة اكتر كمان بس كنت بجي شوية كده اعمل نفسي بحاول اسبقها لحد ما رجعت منى وكسبتني
وانا جيت بعدها بشوية صغيرين
منى : – ههههههههههه مش قولتلك مش هتعرف تكسبني
انا : – ههههههه ماشي يا منى المرة اللي جايه هكسبك بس اوفي انتي بوعدك
منى : – من عنيه يا لودي
مشيرة : – وعد ايه ده يا خالد
انا ما رديتش خالص على مشيرة راحت مشيرة بصت لمنى وقالتلها
مشيرة : – انتي وعدتي خالد بإيه يا منى ؟
منى تضحكي جامد اوي وتقول
منى : – مش وعدته بحاجة يا مشمش بطلي بقى متكسفنيش
مشيرة : – هو ايه اللي بيحصل بالضبط يا خالد
انا : – مفيش حاجة يا مشيرة احنا بنهزر بس مش اكتر
وعدي الموضوع وخلص اليوم وعرفنا ان منى ومارك وروز قاعدين في نفس القرية اللي احنا فيها والشاليه بتاعهم قريب جدا مننا روحنا كلنا ومنى عزمت مشيرة وعزمتنا كلنا نقضي السهرة عندها في الشاليه ونتعشي معاهم ومشيرة وافقت روحنا واتغدينا وريحنا شوية وجينا على العشا كده كنا كلنا لبسنا وجاهزين علشان نروح لمنى في الشاليه وفعلا روحنا
وضربنا الجرس وفتحتلنا منى وكانت لابسه فستان جميل جدا فوق الركبة كده وكان شفاف جدا ومبين حلمات بزازها والاندر باين من تحته كمان كلنا تنحنا ليها انا ومينا ونبيل وكمان مشيرة وجاكي
انا : – ايه الجمال ده كله يا منمن بس احنا منقدرش على كل ده
منى تضحك ضحكة كلها شرمطة ويحصل صدي صوت في الشاليه جامد اوي
منى : – شكلك بكاش اوي يا لودي ادخل ادخل يا حبيبي وانتوا كمان يا حبايبي البيت بيتكم
وفعلا دخلنا كلنا وقعدنا، كان الشاليه زي الشاليه بتعنا بالضبط وبعد دقيقة جي مارك وكان لابس شورت وتي شيرت وجت بعده روز اللي كانت لابسه حته فستان فاجر نيك فوق الركبة وكل فخادها باينه وبزازها كلها طالعه من الفستان وبزازها كانت اكبر من بزاز منى ومشيرة
ومشيرة كانت قاعدة ومتغاظة جدا علشان لبس منى وروز كأنهم ملط وهي لابسه عادي وقعدنا شوية كده وهزرنا كتير وكنت انا قاعد قدام منى ومنى كل شوية تبصلي وتفتح رجليها وتوريني الاندر بتعها وكانت جاكي قاعدة جنب منى وروز كمان ومشيرة قاعدة قدام منى وانا ونبيل ومينا ومارك كان قاعد في كرسي لوحده وقعدنا وهزرنا كتير اوي بعد شوية كانت جاكي تعبت وعاوز تنام
جاكي : – ماما انا عاوز اروح انام يا ماما انا تعبانة ومش قادر اسهر اكتر من كده
مشيرة : – اصبري طيب يا حبيبتي شوية وهنمشي كلنا
منى : – تمشوا فين بس يا مشمش لسه بدري ولسه السهرة هتبقى أحلى ايه هو انا مش وحشاكي يا بت ولا ايه
مشيرة : – طبعا وحشاني بس جاكي تعبانة وعايزة تنام
منى : – خلاص نبيل يروحها ينيمها ويرجع يكمل السهرة معانا الشاليه مش بعيد يعني وجاكي كبيرة مش هتخاف تنام لوحدها يعني ده لسه الساعة مش جت 9
مشيرة : – خلاص يا نبيل معلش يا حبيبي روح جاكي تنام وتعال بسرعة
نبيل : – ماشي يا حبيبتي
قام نبيل واخد جاكي ومشيوا وبعد ما خرج نبيل منى قالت لمشيرة
منى : – تعالي يا مشمش معايا جوه عاوز اقولك حاجة