أنا ومينا وأمّه – الحلقة الثّانية والعشرون

بعد ما سامية دخلت معانا انا ومشيرة ومينا لما جي نبيل اجازة عملنا حفلة كبيرة واتجمعنا كلنا وانا نكت سامية ومشيرة ونبيل ناك سامية ومشيرة كمان نكت سامية ومينا ناك سامية برده ولما كان نبيل بينك سامية مشيرة ناكته في طيزه بالزوبر الصناعي بتاعها وبقى خلاص كلنا عرفنا كل واحد بيحب ايه حتى انا كمان خليت مينا ونبيل يمصوا زوبري قبل ما انيك مشيرة وبعده ونكت كمان مينا ونكت نبيل وبقينا فترة كبيرة كده وخلصت انا ومينا الثانوية ونجحنا انا وهو ومش جبنا مجموع كبير يعني على قدنا ودخلنا انا وهو كلية الآداب سوا، وبابا بعتلي تليفون محمول هدية نجاحي ودخلت انا و مينا الجامعة وكان التليفون المحمول يدوب لسه نازل مصر ومش اتنشر اوي زي دلوقتي وكان اللي معاه فون في الجامعة يتعدوا على الصوابع وبدانا انا ومينا حياة جديدة في الجامعة كنت انا وهو دايما سوا لدرجة اللي كان يتعرف علينا يقول علينا اخوات واتعرفنا على شلة بنات وشباب كان في سمر وماريان ومرسيل ومديحة وليلي وسها وكوثر وكان معانا كمان احمد وهاني وسامي

كنت انا الوحيد اللي معايا محمول فيهم ودي كانت حاجة جديدة جدا في مصر ساعتها وكنت طبعا بتمنظر قدام البنات بيه وسامية كمان جابت واحد ونبيل جاب فون ليه ولمشيرة ومش رضي يجيب لمينا وكانت مشيرة وسامية كل شوية يتصلوا علي ويرغوا معايا او لو مشيرة عاوزه من مينا حاجة او تطمن علينا واحنا في الجامعة وعدى شهر من الدراسة وفي يوم انا و مينا والشلة كلها قاعدين في مكان دايما كنا بنحب نقعد فيه جنب الكافتيريا كده وفجأة واحنا قاعدين شوفنا بنت جايه من بعيد ناحيتنا وانا ومينا وكل الشباب اللي معانا والبنات كمان متنحين وبنبص عليها اوي وهي جايه ناحيتنا لحد ما وصلت واستغربنا جدا لما جت وسلمت على سمر زميلتنا ووقفت تتكلم معاها شوية وكلنا بنبص عليها اوي وخصوصا مينا اللي انبهر بجمالها وكان عنده حق لأنها مش كانت بنت خالص بصراحة كانت ملكة جمال بجد يعني اول حاجة حلوة ووشها حلو وجذاب جدا مش طويلة اوي بس كان طولها مناسب بالنسبة لجسمها، اما بقى جسمها كان حاجة وهم بجد اولا من عند بطنها رفيعة جدا وبزازها كبيرة شوية بالنسبة لرفع بطنها وطيزها مرفوعة ومدورة وهي بيضة وعيونها زرقا وشعرها ناعم جدا وواصل لحد اول طيزها من ورا وحطة مكياج كامل ولابسه جيبة فوق الركبة بشوية ولابسه بوط طويل واصل لحد ركبتها ورجليها باينه ما بين الجيبة والبوط

وطبعا كلنا كنا عاوزين نتعرف عليها وانا اتجرأت وروحت عند سمر وانا مطلع الفون بتاعي وماسكه في ايدي حتى مش فاكر كان نوعه ايه بس اللي فاكره انه كان كبير وفي اريال من فوق كده ودخلت هزرت مع سمر

انا : – ايه يا سمر هتقفي ترغي كده كتير مش هتبطلي رغي يابت

سمر تضحك علشان عارفه اني جي علشان اتعرف على اللي واقفة معاها

سمر : – انت عارف بموت في الرغي يا خلّودي

انا : – مش تعرفينا طيب

سمر طبعا فهمت إني جي اتعرف

سمر : – اعرفك يا سيدي ده كرستين صاحبتي كانت معايا في الثانوية وبنت ناس اوي

انا مديت ايدي علشان أسلم عليها

انا : – اهلا يا كرستين انا خالد ازيك منورة الجامعة كلها

ضحكت كرستين ضحكة خفيفة كده

كرستين : – الجامعة منورة بيك يا خالد

وانا كنت سرحت في عيونها لان عيونها كانت جذابه اوي بجد الواحد مش يشبع من البص فيهم وكرستين وسمر خدوا بالهم سمر حبت تهزر وتكشفني قدام كرستين

سمر : – ايه يا خالد مالك يا واد اول مرة تشوف بنت حلوة ولا ايه مش تتنحلها اوي كده انا موجودة معاكو هنا

انا ضحكت من كلام سمر وكرستين ضحكت هي كمان

انا : – لا بصراحة انا حاسس اني اول مرة اشوف بنت هههههه

كرستين : – مش اوي كده يا خالد يعني

انا : – بصراحة اوي واوي كمان يا كرستين

كرستين : – هههه قولي يا كوكي اصحابي بيقولوا كوكي على طول

انا : – ماشي يا كوكي وانتي هتقوليلي يا خلّودي ولا ايه

كرستين : – خلاص هقولك يا خلّودي

وكان مينا وباقي شباب الشلة هناك مشلولين لأني انا اللي دخلت واتعرفت على كرستين وهما لسه مش اتعرفوا عليها

وبدأت اتكلم مع كرستين شوية وعرفت انها معانا في سنة اولى وده اول يوم ليها علشان كانت مسافرة وعرفت عنها حاجات كتير ان ابوها تاجر قطع غيار سيارات كبير وهي معاها عربية خاصة بيها ومعاها طبعا تليفون محمول وكان نفس الفون اللي معايا بالضبط واخدت رقمها واخدت رقمي وهي كانت مع سمر في مدرسة راهبات وخدنا انا وهي على بعض بسرعة وعرفت ان اهلي مسافرين واني قاعد لوحدي وبعد كده اخدتها انا وسمر وعرفناها على باقي الشلة وعدى الترم الاول وجيه الترم التاني وبقينا انا وهي ومينا وسمر اصحاب اوي وكنا بنخرج احنا الاربعة في الاجازة

 

نسيت اوصفلكم سمر هي لون بشرتها قمحي وقصيرة شوية بزازها كبيرة وطيزها كمان بس كانت مرحة بصراحة وعشرية اوي ومينا دخل في قصة حب مع كرستين وحبها جامد وقالي انه بيحبها اوي وانه عاوز يقولها بس مش عارف يقولها ازاي وانا كنت حبيت كرستين برده مع اني عارف ان الحب ده مش هيكمل طبعا لان مش هينفع اتجوزها ولا الكلام ده

وكانت كرستين دلوعة اوي ومايصة جدا وفعلا اي حد يقرب منها جمالها يجذبه ويخليه يحبها غصبن عنه وعنها، وكانت عارفه انها جميلة وان كل واحد بيكلمها بيحبها من اول مرة يكلمها فيها وده اللي كان مخليها مغرورة شوية بجمالها لدرجة انها في مرة قالتي انها كانت قاعدة لوحدها في كافتيرية الجامعة وكان في شاب قاعد قدامها وطول ما هو قاعد عينه مش نزلت من عليها وبعد ما سمر ما جت وقعدت معاها شوية الشاب ده راح كلم سمر وقالها انه عاوز يتجوزها هي اسمها ايه وقعد عاوز يعرف عنها تفاصيل كتير وسمر قالت للشاب ده انت اي واحدة تشوفها كده اول مرة تكون عاوز تتجوزها الشاب رد عليها وقالها كفايه انها من ساعة ما قعدت مش بصت لحد شكلها محترمة اوي وطبعا سمر جت قالت لكرستين

وكرستين قالتلي وهي كانت بتضحك

انا : – بصراحة يا كوكي هو عنده حق

كرستين : – يا خلّودي بطل بقى تكسفني كده انا بحكيلك علشان تعاكسني

انا : – طبعا اعاكسك براحتي يا كوكي

وكنت كل شوية اضحك كرستين واهزر معاها اكتر وكان مينا بغير منى اوي اني بتكلم معاها اكتر منه وكان كل شوية يجي يقولي اني اخفف معاها الهزار شوية وكانت سمر بتحبني وكانت بتغير على من كرستين هي كمان وانا كنت حاسس بحاجة زي كده بس كنت بكدب نفسي وخلصت اول سنة وبقينا كلنا في سنة تانية

وفي يوم وانا في الجامعة، اليوم ده كانت بداية علاقتي الحقيقة مع كرستين كانت كرستين لابسه جيبة يادوب فوق الركبة بسنه بسيطة كده وراحت قعدت على سلم الجامعة وكانت سرحانة ومندمجة مع نفسها وغصبن عنها فتحت رجليها وانا كنت مركز معاها اوي وشوفت رجليها من تحت وشوفت كمان الاندر وعرفت لونه وهجت جدا ساعتها وزوبري وقف وراحت قعدت جنبها وبكلمها جنب ودنها بصوت واطي

انا : – على فاكرة يا كوكي بصراحة اللون البمبي جامد اوي عليكي

كرستين مكنتش واخدة بالها وسرحانة بصت لهدومها وقالت

كرستين : – ايه يا خالد ده تي شيرت احمر وجيبة سودا فين البمبي ده انت مش بتعرف في الالوان يا خلّودي هههههه

انا : – لا مش قصدي الهدوم ده اقصد اللي من تحت يا كوكي هههههههه

كرستين وشها جاب الف لون وضمت رجليها اوي وبصتلي وقالت

كرستين : – انت قليل الادب اوي يا خالد مكنتش اعرف انك كده

وقامت ومشيت وسابتني لوحدي

انا قعدت شوية علشان محدش ياخد باله من حاجة وطول اليوم وانا بحاول اقرب اتكلم معاها وهي بتتجاهلني خالص بس كنت طول اليوم ابص في عيونها نظرات سكسية اوي وهي نظرتها بقت مختلفة في اليوم ده اتغيرت معاملتي ليه واتجرات معاها ولما روحت بالليل رنيت عليها رنة واحدة الساعة 12 بالليل كده وقفلت وهي ولا عبرتني روحت بعتلها رسالة وقولتها انا اسف يا كوكي بس ده غصبن عني اني شوفته ياريت نتكلم فون دلوقتي

برده مش ردت روحت اتصلت بيها والمرة ده ردت علي

انا : – الوووووو ازيك يا كوكي عامله ايه

كرستين : – كويسة يا خالد

انا : – انا اسف اوي بجد يا كوكي بس انا شوفته غصبن عني اعمل ايه طيب

كرستين : – انت زعلتني اوي يا خالد بجد مش عيب تبص على كده

انا : خلاص بقى يا كوكي انا اسف بس انتي اللي كنتي سرحانة اوي وهو ظهر لوحده احمدي الله ان انا اللي شوفته مش حد تاني

كرستين سكتت شوية وكانت بتفكر ايه ده هو ممكن حد تاني يكون شافه يالهوي ايه اللي انا بعمله ده بس

انا : – كوكي ردي بقى انا اتاسفتلك كتير كده

كرستين : – خلاص يا خالد حصل خير

انا : – يعني خلاص سامحتيني يا كوكي

كرستين : – خلاص يا خالد قولتلك سامحتك

انا : – مدام بتقولي خالد يبقى لسه زعلانة مني

كرستين بتضحك شوية كده

كرستين : – هههههه خلاص يا خلّودي سامحتك

انا : – ايوة كده يا كوكي هي ده كوكي اللي انا اعرفها بس بجد زعليتني اوي من نفسي النهاردة يا كوكي كان يوم وحش وانتي زعلانة مني كده

كرستين : – علشان تحرم تقول كلام قلة ادب تاني يا خلّودي

انا : – هو انا قولت كلام قلة ادب خالص انتي ظالمنى على فاكرة

كرستين : – ظالمك فين يعني اللي قولته ده مكنش قلة ادب

انا : – لا طبعا فين قلة الادب طب اقولك انا على حاجة لو كان حد غيري غريب هو اللي شاف البمبي ده تفتكري كان هيبقى احسن على الاقل انا جيت حذرتك انما لو حد تاني مش تعرفه بقى كان ممكن يعمل ايه

كرستين سرحت شوية كده وسكتت وقالت

كرستين : – ماشي يا خلّودي ماشي

انا : – بس على فاكرة انتي اللي غلطانة مش انا

كرستين : – غلطانة في ايه بقى يا خلّودي

انا :- حد قالك تقعدي على السلم وانتي لابسه جيبة زي ده وتحتها بمبي كمان

كرستين : – انا حرة البس زي ما انا ما عاوزه يا خالد على فاكرة واللي مش عجبه يشرب من البحر

انا : – هههههههه انا بصراحة عجبني اوي اصل البمبي كان حلو اوي عليكي

كرستين : – ههههههه مش ناوي تبطل قلة ادبك ده يا خالد يعني

انا : – هو في أحلى من قلة الادب يا كوكي ههههههه

كرستين : – بس بجد يا خلّودي بقى انت كده بتكسفني اوي ياريت تنسي الموضوع ده خالص

انا : – خلاص هنساه يا كوكي خلاص قوليلي بقى عامله ايه في الجو الحر ده

كرستين : – اه يا خلّودي الجو فعلا ناااار وانا في الجامعة مكنتش مستحملة وعايزة اروح بسرعة علشان اقعد في اوضتي واشغل التكييف

انا : – يابختك عندك تكييف في اوضتك انا مش عندي بس لازم اركب واحد قريب

كرستين : – قول لابوك يا خلّودي يبعتلك فلوس وركب واحد

انا : – اكيد هقوله يا كوكي وانتي بقى بتنامي وانتي لابسه ايه في التكيف

كرستين : – ليه السؤال ده يا خالد ؟

انا : – عادي يعني يا كوكي عاوز اعرف

كرستين : – لا عيب اقولك انت شكلك شقي وبتحب قلة الادب اوي

انا : – هههههه قلة ادب ايه بس ده انا غلبان اوي

كرستين : – انت غلبان انت ههههههه

انا : – غلبان على قدي كده يا كوكي قولي بقى

كرستين : – اقول ايه يا خلّودي بقى بس بجد

انا : – بس ايه قولي لابسه ايه

كرستين : – عاوز تعرف ليه

انا : – يعني اللي تلبس جيبه فوق الركبة في الجامعة عاوز اعرف هتكون لابسه ايه في اوضتها

كرستين : – هو انا يعني علشان بلبس براحتي ابقى قليلة الادب يا خالد

انا : – يا بنتي مش كده بجد انتي هتزعلي ولا ايه انا بس عندي فضول مش اكتر

كرستين : – صعب اقولك يا خالد اوي بجد

انا : – ليه صعب يعني

كرستين : – بتكسف بجد منك

انا : – وانا مش عاوز يبقى في بيني وبينك كسوف خالص

كرستين : – لا طبعا مقدرش

انا : – طب ايه رايك انا هسالك وانتي تجاوبي با اه او لا

كرستين : – اممممم ماشي

انا : – انتي لابسه قميص ؟

كرستين : – ههههههه بس بقى يا خلّودي عيب كده

انا : – لا قولي بجد بقى لابسه قميص ولا لا ؟

كرستين : اه

انا : – طب وفي حاجة تاني معاه يعني

كرستين : – حاجة ايه ؟

انا : – لابسه حاجة تاني مع القميص

كرستين : – اه

انا : – لابسه ايه ؟

كرستين : – مش هقولك عيب كده بجد

انا : – طب لابسه حاجة واحدة ولا حاجتين

كرستين : – بس بقى وحياتي يا لودي

انا : – بس ايه يا كوكي قولي بقى علشان خاطري

كرستين : – انت عنيد اوي بجد

انا : – قولي بقى حاجة ولا اتنين

كرستين : – حاجة واحدة

انا : – من فوق ولا من تحت ؟

كرستين : – من تحت وبس

انا : – ايه مش بتحبي تلبسي من فوق خالص

كرستين : – لا بحب اكون في البيت براحتي وطول اليوم ببقى مخنوقة اوي منه

انا : – طب ومن تحت لونه ايه ؟

كرستين : – مش بقولك انك شقي اوي هههه

انا : – طب قولي لونه ايه

كرستين : – ما انت شوفته يا واد خلاص

انا : – هو انتي لسه لابسه الاندر البمبي اللي انا شوفته الصبح

كرستين : – هههههه اه يا خلّودي

انا : – اووووف بس بصراحة هو حلو اوي عليكي

كرستين : – بس بقى يا لودي انت كده بتكسفني كل ما افتكر انك شوفت حاجة زي ده اتكسف اوي بجد

انا : – قولتلك بطلي مش في كسوف بينا خلاص ما انا شوفته بقى

كرستين : – تاني برده بتفكرني

انا : – هههههه مش بفكرك انا اللي بفتكر اصل بصراحة كان حلو اوي عليكي وكان نفسي اقعد اتفرج شوية براحتي اكتر من كده بس روحت وقولتلك علشان تاخدي بالك ومحدش يشوفه غيري

كرستين : – بس بقى يا خالد انت قليل الادب اوي بجد وبتكسفني اوي

انا : – ههههه طب خلاص يا كوكي هو انتي نايمة دلوقتي ولا قاعدة

كرستين : – اه نايمة على السرير اهو

انا : – طب القميص ده بقى لونه ايه ؟

كرستين : – ليه عاوز تعرف لونه ؟

انا : – عاوزاتخيلك وانتي لابساه دلوقتي

كرستين : – لا يا خلّودي بقى عيب اوي كده

انا : – قولي بقى علشان خاطري ؟

كرستين : – امممممم لونه اسود خلاص ارتحت

انا : – كوكي غمضي عينك ممكن

كرستين : – ليه عاوزني اغمض بس عاوز تنيمني ولا ايه ؟

انا : – اها هنيمك انتي طافيه النور ولا لا ؟

كرستين : – مولعة الاباجورة اللي جنبي

انا : – طب كويس غمضي عينك بقى

كرستين : – اهو غمضت في ايه بقى

انا : – انا اهو قدامك يا كوكي

كرستين : – قدامي فين يا خالد بس

انا : – قدامك اهو وعيوني في عيونك ونايم في حضنك

كرستين : – خالد لا ايه ده اللي بتقوله ده مش تقول كده

انا : – انا بقول اللي حاسس بيه ونفسي اعمله من اول ما شوفتك يا كوكي

كرستين : – لا يا خالد وحياتي بلاش كده

انا : – ممكن تسكتي خالص وتسبيلي نفسك يا كوكي

كرستين : – لا بلاش انت ناوي تعمل ايه يا خلّودي

انا : – انا معجب بيكي اوي يا كوكي بجد

كرستين : – بتقول ايه يا خلّودي بس اسكت

انا : – بقول اللي نفسي اقولهولك من زمان بجد انا معجب بيكي وبحبك يا كوكي

كرستين : – بس يا خلّودي اسكت مش تقول كده

انا : – لا هقول انا مش قادر بجد يا كوكي انا اهو نايم واخدتك في حضني اوي اوي اوي وببوسك من شفايفك الحلوين دول

كرستين : – لا يا خلّودي شفايفي لا حرام عليك كده

انا : – بس بقى يا كوكي سبيلي نفسك قولتلك انا اهو حضنك جامد اوي اوي وببوس شفايفك اوي اوي اوي وحاطط ايدي فوق ايدك ورجلي فوق رجلك وكل جسمي فوق كل جسمك

كرستين صوتها بقى واطي ومبحوح اوي وهي بتتكلم

كرستين : – خالد اسكت عيب كده لا لا مش كده يا خالد

انا : – جسمك حلو اوي يا كوكي انا حاسس اني نايم فوقك وفي حضنك حقيقي بجد

كرستين : – ااااااااه يا خلّودي بس بقى حرام عليك كده انا جسمي ساب خالص كده من كلامك

انا : – اومال انا اعمل ايه اللي بس انا عمال ابوس واكل شفايفك اكل وامص شفايفك اوي وبمص لسانك كمان يا كوكي

كرستين : – ااااااه يا خلّودي ايه ده مش تمص لساني لا لا عيب كده

انا : – وعمال احرك كل جسمي على كل جسمك ونزل ببوس وبلحس في رقبتك لحد ما وصلت عند اول صدرك

كوكي : – لا يا خالد صدري لا يا حبيبي مش كده

انا : – سبيني بقى انا اهو ببوس في فلقة صدرك وبلحسها اوي انا عاوز اطلعك بزازك من القميص يا كوكي واشوفهم اوي

كرستين : – لا يا خالد عيب كده الا صدري لالا مش ممكن كده

وفجاءة سمعت خبط على باب وسمعت صوت حد بيتكلم وبيقول

كوكي انتي نمتي ولا صاحية؟ والخط اتقفل

وبعدها استنيت ان كرستين تتصل بيه بس مش اتصلت وانا ساعتها نمت وتاني يوم شوفت كرستين وبدأت العلاقة بيني وبينها تبقى مختلفة خالص وبقيت بتكلم معاها عن جسمها كتير واني معجب بيها وهي بدأت تتجاوب معايا

لحد ما مينا اتجرا وجي في يوم وقال لكرستين انه بيحبها وعاوز يتجوزها وطبعا كرستين اتفاجأت جدا من كلامه وخصوصا انهم لسه في الجامعة وقصة الجواز والارتباط ده مش جت في دماغها خالص علشان كده كرستين قالت لمينا انها مش بتفكر في الجواز دلوقتي غير لما تخلص ولما تخلص هتبقى تفكر ومينا اصر واتكلم بجرأة اكتر مع كرستين وقالها طب اعرفك على اهلي وتعرفيني على اهلك وكرستين وافقت ومينا فرح جدا لان كده هيقرب اكتر منها

 

واحنا في سنة تانية كرستين قربت اكتر من مينا ومينا عزمها على الغدا في البيت وعرفها على مشيرة وعلي جاكي وانا كنت موجود ومشيرة حبت كوكي اوي واخدت تليفونها وبقت تتصل بيها من فترة لفترة وتسال عليها واتعرفت على مامتها كانت ام كرستين اسمها ميرفت وبقت كل فترة مشيرة تتكلم معاها لحد ما ميرفت عزمت مشيرة عندها في البيت وراحت مشيرة هي وجاكي لوحدهم اول مرة وكرستين فرحت اوي بالزيارة دي وكمان ميرفت

وده كان يعتبر الاذن ان مينا يخرج مع كرستين بصورة اكبر وكمان ممكن تتأخر معاه بالليل وانا كنت غرت اوي من مينا ازاي يحب واحدة جامدة زي كرستين كده ويبقى معاها كده، وبدأت في وقت النيك لما اكون بنيك مشيرة وسامية ومينا معانا اجيب في سيرتها وانا بنيك مشيرة واقوله اني عاوز انيك كوكي اوي ومينا كان بيتضايق جدا من كلامي وكان بغير اوي جدا على كرستين وساعتها كانت مشيرة تدلع على وتقولي بطل يا خالد تجيب سيرة كرستين وانت بتنيكني انا بزعل منك كده وبغير عليك منها وكمان مينا شكله بيحبها اوي وكنت برد على مشيرة واقولها لازم انيكها يا مشيرة اصلها جامدة اوي الصراحة واقول لمينا لازم تتجوزها يا مينا علشان انيكها معاك وكنت لما بقول كده لمينا كان بيزعل اوي بس بعد ما عملت كده كتير بدا يفكر جواه انه لو اتجوز كرستين هيكون ايه يا ترى؟ هيقدر ينيكها ويمتعها ولا مش هيقدر؟ طب لما يتجوزها هيفضل ينتاك مني ولا هيقدر يستغني عني ويخليني مش انيكه وينيك ومش يتناك تاني كانت افكار كلها في دماغ مينا

وبقيت كل ما اجي انيك مشيرة ومينا ينيك سامية اجيب سيرة كرستين لحد ما مينا بدا يتعود على كلامي عنها واني عاوز انيكها ومش كده وبس لا ده بدا يفكر انه لو اتجوز وخلاني انيكها قدامه وكان بيحس بهيجان جامد اوي لما اقوله هنيك مراتك كرستين ساعتها اكون بنيك في امه مشيرة وهو بينك في سامية اقوله كده يهيج اوي ويقعد ينيك في سامية جامد وسامية حست بالموضوع لأني لما بجيب في سيرتها كان زوبره بيفشخها اوي وسامية تقوله اه يا معرص فكرت ان خالد ينيك مراتك كرستين وكان ده بيخليه ينيكها اكتر ويقولها اها هخلي خالد ينيك مراتي كوكي

اما جاكي كانت بدأت تكبر وتفور وبزازها بدأت تكبر معاها وطيزها كمان وكنت لسه بقعد اهزر معاها زي ما كنت بهزر معاها وهي صغيرة وكنت بدخل عليها أوضة نومها اصحيها وكنت بحسس على جسمها وهي نايمة لحد ما تصحى

وخلصنا تانيه جامعة وبقينا في ثالثة جامعة والموضوع زاد معايا اوي إني لازم انيك كرستين وفرضت نفسي على مينا

كان كل ما يجي يخرج معاها اقوله هاجي معاكو واجيب سمر وكانت سمر توافق لأنها بتحبني وانا ما كنتش بكره سمر بس مش عاوز أحب واتحب وارتبط كنت خلاص حسيت إني مش هعرف اتجوز بعد اللي حصل في حياتي

وكنت كل ما اخرج مع مينا وكرستين وسمر اقعد ابص اوي لكرستين واهزر معاها اوي ومش هزار عادي لا كمان ممكن المس جسمها اني احط ايدي على كتفها او ايدها ومرة حطيت ايدي على رجليها كنت بتكلم معاها وحطتها قولت اشوف هتقول ايه لقتها مش اتكلمت عادي، وبدأت اكتر في مواضيع اللمس ده ومش كده وبس بقيت اكلمها كتير على المحمول ومينا حس اني بحاول اقرب منها وشك في الموضوع وطلب من ابوه يجبله تليفون محمول وفعلا جابله واحنا في ثالثة جامعة بس كنت انا خلاص دخلت دماغ كرستين شوية بكلامي وهزاري معاها وكمان كنت عملت معاها سكس فون بس ما كنتش بقول كسك وبزازك وطيزك وزوبري كنت بقول بتاعي وبتاعك وصدرك وتحت ظهرك على المتداري يعني

وفي يوم كنا خارجين انا ومينا وسمر وكرستين رايحين فيلم وكنا في الصيف والجو حر جدا وكنا متعودين ان كرستين تيجي عندنا البيت تاخدنا بعربيتها وكانت هي بتجيب سمر قبل ما تيجي عندنا علشان سمر ساكنه جنبها، وفي اليوم كرستين كانت لابسه جيبه فوق الركبة وبدي نص كم وفلقة بزازها باينه منه وكمان البدي قصير لو وطت ظهرها يبقى باين

وجت كرستين ونزلت سمر من قدام وطبعا مينا كان بيقعد جنب كرستين قدام وانا وسمر ورا

ومش كنا شوفنا هدوم كرستين طبعا غير لما ركبنا ومينا بصلها اوي لما قعد جنبها وانا شوفتها لما ركبت برده لأني كنت قاعد ورا مين

مينا : – ايه يا كوكي اللي انتي لابساه ده بس

كرستين : – ايه يا مينا في ايه ماله لبسي وحش

مينا : – لا طبعا حلو بس يعني مش شايفة انه فوق الركبة بكتير كده

كرستين : – ده العادي بتاعي يا مينا ولازم تفهم ان ده حياتي ده لبسي ومش هقدر اغيره علشان حد اللبس ده حرية شخصية

مينا حس بحدة في كلام كرستين فحب يهدي الكلام شوية

مينا : – ياكوكي يا حبيبتي مش قصدي تتغيري ولا حاجة وطبعا انتي حرة، بس يعني لو تكون الجيبة على الركبة شوية مش اكتر من كده، انا بحبك وبغير عليكي يا كوكي

كرستين : – ماشي بتحبني ماشي يبقى تحبني زي ما انا مش تقعد تقولي البسي ده ومش تلبسي ده انا البس اللي انا عاوزه ماشي

مينا : – براحتك خلاص يا كرستين

كرستين حست ان مينا ضعيف الشخصية اوي قدامها وهي اصلا قوية الشخصية اوي علشان كده حبت تبين قوة شخصيتها قبل الجواز علشان تقدر تمشي مينا زي ما هي ما عاوزة

انا ساعتها كنت ساكت ومش رضيت ادخل بينهم لا انا ولا سمر

ومشينا وطول الطريق انا ببص لكرستين في عيونها من المراية وهي لاحظت نظرتي ليها بس مش اتكلمت لحد ما وصلنا عند السينما ونزلنا وكرستين كانت بتركن العربية ونزلت هي اخر واحدة وهي نازله انا شوفت ظهرها اللي ظهر وشوفت اول طيزها اللي ظهرت منها

ودخلنا السينما وروحت انا ومينا قطعنا التذاكر وانا اخترت مكان ورا خالص في اخر صف وانا اتكلمت شوية مع مينا

انا : – شكل كوكي هتمشيك على العجين متلخبطوش يا مينا

مينا : – مش عارف يا خالد اعمل ايه معاها بجد انا بحبها بس هي مزوداها شوية

انا : – شكلك كده يامينا هي اللي هتنيكك مش انت اللي هتنيكها ههههههههه

مينا : – بس بقى يا خالد بجد قولي انا نفسي اسعدها انا بحبها اوي

انا : – الظاهر اني هنيك كوكي قريب يا عرص، كوكي انا بجد نفسي تتجوزها اوي علشان انيكها قدامك

خلصت كلام مع مينا وروحنا وقعدنا في الكافيه نشرب حاجة على ما يجي وقت الدخول وطبعا اللي كان قاعد كانت عينه على كرستين لان لبسها كان فاجر اوي، قعدنا شوية ودخلنا السينما وقعدت سمر جنبي على اليمين وكرستين على الشمال وجنبها مينا والفيلم بدا وانا كنت هايج جدا من كرستين ورجليها وجسمها الفاجر ده ومينا وكرستين وسمر كانوا مركزين في الفيلم وانا كنت مركز على جسم كرستين وكنت هايج جدا في اليوم ده عليها روحت بدأت احرك ايدي الشمال وكوعي بدا يلمس جسم كرستين وهي بصت بصة صغيرة كده وسكتت وكملت مع الفيلم لحد ما كوعي وصل لحد بزازها ولما وصل هي بصت تاني ورجعت تكملا لفيلم وانا كان زوبري وقف اوي وانا قاعد وكانت سمر ماسكه ايدي اليمين وحاطه ايدي وايدها على المسند اللي بينا وانا كان كوعي بقى على بزاز كرستين من الجنب وبدأت احركه فوق وتحت ويمين وشمال وحسيت ان كرستين جسمها سخن وبدأت تبصلي نظرات كلها سكس وانا سخنت اكتر والدنيا كات ضلمة مش في غير نور الشاشة وكانت كرستين حاطه يدها اليمين على رجليها اليمين روحت حطيت ايدي على ايد كرستين وبدأت احسس على ايدها وامسكها منها وهي مش بقت عارفة تعمل ايه خافت سمر او مينا يشوفوا حاجة وانا بحسس على ايدها، ايدي جت على رجليها وفخدها روحت بدأت احرك صوابعي على فخدها بشويش اوي وهي كانت اندمجت معايا وبدأت تضغط بايدها على ايدي اوي لحد ما اتجرأت ومسكت رجليها بإيدي كلها وبقيت بدعكها كلها بإيدي وبحسس جامد وبنزل ايدي لتحت فخادها وبحسس وهي وشها احمر وحسيت انها عرقت مع ان السينما مكيفة، وانا كمان برضه كنت سخنت اوي وزوبري كان هيفرتك البنطلون روحت مسكت ايدها وحطتها على زوبري هي مسكته كام ثانيه كده وخافت وشالت ايدها ورجعت تاني احسس طول الفيلم لدرجة اني وصلت لجنب كسها بحبة صغيرين اوي ومكنش فاضل غير اني احسس على كسها بس مش عرفت وخلصنا الخروجة واحنا ماشيين كلنا دخلنا الحمام ولما دخلت لقيت رسالة جتلي من كرستين على موبيلي بتقولي

ايه اللي انت عملته ده انت تعبتني وزعلتني منك اوي

خرجت من الحمام قبل مينا لقيت كرستين واقفة ولسه سمر برده مش خرجت

انا : – ايه يا كوكي بس انا مقدرش على زعلك

كرستين : – حرام عليك يا خالد انت خلتني في نص هدومي ومش عارفه اعمل ايه انا خايفة مينا او سمر يكونوا خدوا بالهم من حاجة

انا : – تفتكري يعني لو خدوا بالهم كانوا هيسكتوا يعني؟ خليكي طبيعية ثم انتي كنتي وحشاني اوي وكان نفسي اعمل كده من زمان

كرستين : – بس يا خالد انا حاسة اني بخون مينا كده، مينا بيحبني اوي

ومسكت ايدها وانا ببص في عيونها وقولت

انا : – وانا كمان بحبك اوي يا كوكي، لما نروح نتكلم فون بالليل لحسن انا بجد مش قادر

وفعلا روحنا ولقيتها هي بتتصل بيه لوحدها

انا : – وحشتيني اوي يا كوكي بجد

كرستين : – وانت وحشتني اوي يا خلّودي

انا : – النهاردة كان اسعد يوم في حياتي بجد اول مرة احس بالموضوع ده يا كوكي بجد

كرستين : – وانا كمان اول مرة احس بالإحساس ده يا خلّودي انت على فكرة جريء اوي، انت ازاي بقيت جريء اوي كده ومش عارفه انا ازاي سبتك تعمل كل ده ومش وقفتك

انا : – انا لو اتجرأت يبقى عملت كده علشان بحبك، وعلشان جسمك الجامد ده اللي الواحد لازم

كرستين : – بس بقى يا خالد انا اعصابي سايبة من اللي عملته فيه في السينما بجد

انا : – انا كان هاين على اقوم واخدك في حضني قدام مينا وسمر من اللي كنت فيه بجد

كرستين : – بس يا مجنون انت بتقول ايه بس انا مشوفتش حد مجنون زيك كده عيب بقى يا خلّودي

انا : – عيب؟ انا عاوزك اوي دلوقتي مش عاوز اسمع كلمة عيب دي تاني لحد ما اقفل الفون، انا هعمل كل حاجة دلوقتي نفسي فيها

كرستين :- لا يا خلّودي حرام عليك

انا : – انتي فاكرة لما حطيت ايدي على رجلك وحسست عليها يا كوكي؟ قوليلي حسيتي بإيه ساعتها

كرستين : – اااااااه يا خلّودي احساس كان بشع جدا، كنت خايفة اوي لحسن مينا ولا سمر ياخدوا بالهم وكنت برده حسه ب…

انا : – حسه بإيه يا كوكي قولي حسيتي باللي انا حسيت بيه؟

كرستين : – انا مش عارفه اقول حاجة، قول انت طيب حسيت بإيه؟

انا : – حسيت بإحساس اول مرة احسه بصراحة يا كوكي، احساس بالمتعة الجامدة اوي، وكنت خايف برده على فكرة زيك من ان سمر ومينا يشوفوني، بس بجد مقدرتش امسك نفسي

وانا كان جوايا فعلا نفس الاحساس ده اللي قولته لكرستين مع اني نكت كتير مشيرة وسامية ومنى وروز وشوفتهم ملط وحسست على كل جسمهم ولحستهم كلهم ملط بس اللي حسيته مع كرستين كان شيء مختلف تمام لاني لأول مرة بعمل كده لبنت من سني، وفعلا حاسس اني بحبها وهي زي ما قولت كده ملكة جمال بجد، تاني حاجة اول مرة احسس بالطريقة دي وفي سينما واعمل شغل المراهقين اللي المفروض اعيشه ده وخصوصا في سني

كوكي : – اه يا خلّودي بس انا زعلانة من نفسي اوي حسه اني بخون مينا انت ازاي بتعمل كده يا خالد وانت عارف ان مينا بيحبني وعاوز يتجوزني والمفروض يعني انك انت وهو زي الاخوات وكمان عايش معاهم على طول بعد سفر اهلك

انا : – وانتي يعني يا كوكي فاكرني مش حاسس بالذنب ناحية مينا، على فكرة انا بحب مينا اوي بجد وبعزه وكانه اخويه بس انتي وحبي ليكي وجمالك خلاني نسيت الدنيا كلها

كرستين : – يااااااا يا خلّودي انتي بتحبني اوي كده

انا : – انا مش بحبك وبس يا كوكي انا بموت فيكي وبعشق كل حته في جسمك، لا انا بعشق كل سنتي في جسمك وبجد نفسي اقلعلك وابوس والحس كل سنتي في جسمك

كرستين : – يالهوي على كلامك يا خلّودي كلامك ده بجد يخليني في دنيا تانية خالص

انا : – انا عاوز اجيلك دلوقتي يا كوكي، انتي لابسه ايه يا حبيبتي دلوقتي؟

كرستين : – انا لابسه قميص نوم يا حبيبي

انا : – لونه ايه يا كوكي وشكله ايه ومبين ايه من جسمك ؟

كريستين : – لونه اسود وهو صغير كده وشفاف وفوق الركبة بكتير ونص ظهري باين منه

انا : – وبزازك يا كوكي باينه من كتير اوي

كرستين : – بس بقى يا خالد عيب كده اتلم بقى

انا : – اوعي تقولي تاني عيب ولا اتلم، انسي خلاص الكلام ده بعد اللي حصل النهاردة، انا اهو جتلك ونايم فوقك وحضنك اوي اوي اوي

كرستين : – ااااااااه يا خلّودي بالراحة على شوية انا مش قدك

انا : – حطيت اهو شفايفي على شفايفك وعمال ابوس شفايفك اوي وحاطط صدري فوق بزازك الحلوة ده ورجلي فوق رجلك وزوبري فوق كسك

كرستين : – لالالا يا خلّودي مش تقول الكلام الوحش ده

انا : – بس بقى انسي كل حاجة دلوقتي وسبيني ابوسك والحس كل سنتي في جسمك

كرستين : – لالالالا يا خلّودي اوعي تعمل كده حرام عليك

انا : – هعمل وهعمل يا كوكي، انا اهو عمال امص شفايفك اوي اوي اوي وبحرك كل جسمي علشان المس جسمك يا حبيبتي

كوكي : – اااااااه يا خلّودي يالراحة طيب

انا : – سبت شفايفك وببوس خدودك وبلحس خدودك اوي اهو، ونزلت بوس على رقبتك وبلحسها جامد يا كوكي

كرستين : – بس يا خلّودي بغير يا حبيبي من رقبتي بس

انا : – عمال الحس رقبتك وبلحس تحت ودنك كده ونزلت لحس على فلقة بزازك اوووووووف بزازك حلوين اوي يا كوكي

كرستين : – لا يا خلّودي بزازي لا يا حبيبي

انا : – انا اهو مسكت بزازك باديي الاتنين وعمال ادعكهم بالراحة اوي اووووف بزازك طرية اوي يا كوكي

كوكي : – بالراحة يا خلّودي على بزازي حرام عليك كده

انا : – انا اهو مسكت القميص ونزلتلك الحمالات بتعته اهو انتي لابسه براه ولا لا يا حبيبتي

كرستين : – لا

انا : – اوووووووف يعني اول ما هقلعك القميص هشوف بزازك كده على طول

كرستين : – اااااااه يا خلّودي

انا : – انا اهو نزلت براسي بين بزازك ومسكت بزازك بايدي الاتنين وعمال احرك بزازك اوي على خدودي اووووووف

كرستين : – اااااااااااااه بالراحة يا خلّودي على بزازي

انا : – بزازك دي حبيبتي يا كوكي بجد بحب بزازك اوي بزازك طرية موووووت يا حبيبتي انا عمال ابوس والحس في كل حته في بزازك اهو

كوكي : – اوووووووووف ااااااااااح يالهوي حرام عليك كده انت بتموتني كده

انا : – روحت على الحلمة الشمال اهو وبدأت ابوسها اوي اوي بشفايفي وبحطها اهو في بقي وبمصها بشويش اوي اوي اوي

كرستين : – اووووووووف لا مش تمص حلمتي لا

انا : – خلاص حلمتك شبكت جوه بقي وبمصها جامد اوي اوي يا كوكي

كرستين : – اااااااح ااااااااه مص بالراحة انت بتمص جامد كده يا متوحش

انا : – بحب بزازك اعمل ايه يا كوكي بموت في بزازك وبعشقها اوي وانا بمص الحلمة الشمال بفرك في الحلمة اليمين اهو جامد اوي بايدي

كرستين : – اي اي اي بالراحة بقى بجد

انا : – انا بشد حلمتك اوي اهو لفوق واسيبها تطرق اوي في بزازك

كوكي : – اي اي ااااااااااح يالهوي انت بتعمل ايه بزازي بزازي

انا : – كسم بزازك الحلوة ده اووووووف بزازك فاجرة اوي

كرستين : – حرام عليك كلامك ده بيموتني اوي

انا : – انا زوبري وقف اوي يا كوكي انا اهو طلعت زوبري وحطيته بين بزازك هنيكك في بزازك يا قلبي

كوكي : – اااااااااه يا خلّودي اااااااااه

انا : – انا اهو زوبري بين بزازك اقفلي بزازك بايديك على زوبري يا حبيبتي

كرستين : – اووووووووووف اهو قفلت

انا : – وانا اهو عمال ادخل زوبري واطلعه بين بزازك بنيك بزازك جامد اوي يا حبيبتي وزوبري بيوصل عند شفايفك كده بوسي راس زوبري يا كوكي

كرستين : – اهو ببوسه ببوس راس زوبرك بشفايفي يا حبيبي اوووووووف

انا : – زوبري واقف وهايج اوي يا كوكي وعاوز ينيكك اوي انا سبت بزازك اهو ونمت فوقك 69 زوبري اهو عند بقك وبقى عند كسك انتي لابسه اندر يا كوكي

كرستين : – امممم لا بصراحة

انا : – يخربيتك يا بت ده انتي جاهزة للنيك بقى

كرستين : – انا اصلي يا خلّودي مش مطهرة واي حركة عند كسي بتهيجني اوي

انا : – كمان مش مطهرة يا مزتي طب اوصفيلي كسك كده شكله ايه هو في شعر دلوقتي ولا ناعم

كرستين : – كسي ناعم اوي مش بحب الشعر خالص ولونه محمر كده شوية وصغير وضيق كده

انا : – وزنبور كسك يا كوكي كبير ولا صغير

كرستين : – ايه الزنبور ده يا خلّودي

انا : – الزنبور يعني شفايف كسك حته الجلدة اللي خارجه منه ده

كرستين : – اه يا خلّودي كبيرة ما انا مش مطهرة بس مش كبيرة اوي انت لو شوفته هيعجبك اوي

انا : – اكيد طبعا هشوفه حقيقي واكيد هيعجبني موووووت، انا اهو ببوس كسك وبلحسه بلساني بشويش اوي ااااااااح

كرستين : – لالا يا خلّودي حرام عليك انا كده اموت لو لحست كسي كده

انا : – انا هموتك يا كوكي بلحس كسك اوي اوي اوي وبحط زنبور كسك في بقي وبمصه اوي اوي

كرستين صوتها راح منها خالص وبقى واطي جدا ومش قادرة تتكلم وبتاخد نفسها بالعافية وصوت نفسها طالع في الفون وانا سامعه اوي

كرستين : – بالراحة على كسي بالراحة

انا : – مصي زوبري وانا بلحس كسك يا مزتي

كرستين : – اهو يا حبيبي ببوس زوبرك وبدخله في بقى وبمصه اوي ااااااح يا لهوي زوبرك واقف وجامد اوي يا خلّودي

انا : – عجبك زوبري يا كوكي فاكرة لما حطيت ايدك على زوبري في السينما

كرستين : – اه يا لهوي فاكرة انا مسكته حبه صغيرين بس كان واقف اوي وانا كنت هموت بجد

انا : – مصي جامد اوي انا بلحس كسك جامد اوي وبمصه كله في بقى ااااااااه زوبري بيتقطع عاوز انيكك في كسك يا كوكي مش قادر

كرستين : – لالا يا خلّودي الا ده مش ممكن

انا : – مش قادر انا اهو قومت من عليكي وركبت فوقك وزوبري اهو عند كسك وزوبري واقف زي الحديد وعمال افرك زوبري اوي في كسك وامشيه عليه

كرستين بتتكلم و صوتها على اوي

كرستين : – ااااااااه يا لهوي لا لا كده هتفتحني حرام عليك

انا : – انا هفتحك يا كوكي انا اللي لازم افتحك بزوبري، ده انتي هتبقي متناكتي خلاص من النهاردة

كرستين : – ااااااااااح اااااااه ارحمنى بقى ارحم كسي يا متوحش

انا : – هفتح كسك بزوبري هقطعك نيك يا كوكي يا متناكتي

كرستين : – ااااااااااااه انا متناكتك يا خلّودي ؟

انا : – اه انتي متناكتي ولبوتي وشرموطتي كمان ايه عندك مانع

كرستين : – لا يا حبيبي انا متناكتك يلا نيكني في كسي يلا

انا : – اهو بنيكك يا كوكي بنيكك في كسك زوبري بيدخل وبيفتح كسك راس زوبري دخلت وعمود زوبري بيدخل اهو

كرستين : – اااااااااه بالراحة فتحتني حرام عليك ما بقيتش بنت خلاص كده

انا : – اه فتحت كسك يا لبوتي اهو وعمال ادخل زوبري واطلعه في كسك جامد جامد اوي

بنيكك اوي اوي يا كوكي زوبري داخل طالع في كسك بيفشخك نيك

كرستين : – اااااااااه اووووووف كسي مولع ناااار نيكني اوي يا خلّودي افشخ كسي

انا : – هقطعك نيك يا متناكتي هفشخلك كسم كسك ابن المتناكة ده نيك يا لبوة انتي

كرستين : – شتيمتك بتهيجني اوي حرام عليك مش قادرة هنزلهم مش قادرة

انا : – وانا كمان هنزلهم هنزلهم في كسك ياشرموطتي

كرستين : – لالا يا خلّودي كده هحمل منك اوعي تنزلهم جوه كسي

انا : – هنزلهم مش قادر كسك مولع زوبري اهو هتحملي مني يا كوكي خلاص

كرستين : – ااااااااااااح اووووووف ااااه كسي كسي يا خلّودي

انا : – غرقت كسك بلبني يا متناكتي خلاص اووووووووف

كرستين : – اااااااح اوووووووف لبنك ولعني اوي يا حبيبي

انا : – انتي اللي كسك ولعني موووووت مش قادر بجد

كرستين : – انت بجد مجنون اوي يا خلّودي

انا : – طب ويا ترى جناني حلو وعجبك ولا لا ؟

كرستين : – حلو وعجبني اوي يا حبيبي

انا : – انا بجد بحبك اوي يا كوكي

كرستين : – وانا حبيتك اوي بجد ياريت كان ينفع اتجوزك بجد

انا : – ياريت بس انا لازم بجد انيكك حقيقي

كرستين : – لا طبعا انت اتجننت ولا ايه

انا : – بكره هتعرفي اني هنيكك حقيقي وانا كمان اللي هفتحك بزوبري مش حد تاني

كرستين : – انت بتحلم لا طبعا عمرها ما هتحصل

انا : – بكره نشوف تعالي عاوز انام في حضنك وعاوز اسيب زوبري جوه كسك لحد الصبح

كرستين : – يالهوي على كلامك انت مجرم اوي بجد وكلامك ده بموتني اوي

انا : – انا حضنتك اهو يا حبيبتي وسبت زوبري في كسك وبنام اهو تصبحي على خير يا متناكتي

كرستين : – وانت من اهله يا قلب متناكتك

ونمت ودي كانت اول مرة انيك كرستين سكس فون بالطريقة ده وبقلة الادب ده كلها

وبدأت في الجامعة اعمل حاجات كتير مع كرستين، المس حتت من جسمها وفي مرة كنا في المدرج والدكتور خلص ولسه الدكتور اللي بعده مش دخل انا قومت قعدت فوق الديسك وكرستين قامت ولقتها اتعمدت تلف وتديني ظهرها ولقيت ركبتي كلها بين طيزها وهي عادي واقفة ولا كاني لمستها خالص وزوبري ساعتها وقف اوي، كانت ركبتي بين طيزها وانا عمال احركها شوية وقعدت كده فترة معاها بحاول المس اكبر قدر من جسمها ومينا كان زي ما هو بيحبها وعاوز يتجوزها ومش عارف اللي انا بعمله معاها

لحد ما وصلنا اخر سنة في الجامعة كنت ساعتها 21 سنة و في يوم جالي اتصال من عمي وقالي ان اهلي عملوا حادثة وماتوا كلهم كانت اكبر صدمة خدتها في حياتي كلها وسافرت هناك مع عمي وشركة التامين هناك صرفت ليه 3 مليون ريال تعويض ورجعت وقعدت في شقتي 6 شهور مش اخرج ولا بكلم حد وكلهم سألوا علي، مشيرة ونبيل وكرستين ومينا وجاكي وسامية وكانوا كل شوية ييجوا يطمنوا علي وانا ما كنتش راضي اكلم حد فيهم وحاولت اني اتوب وبدأت اصلي وارجع عن الطريق اللي انا مشيت فيه طول ال 6 شهور دول

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *