أنا ومينا وأمّه – الحلقة الخامسة والعشرون والأخيرة

بعد ما عملت شوية حاجات بسيطة مع جاكي بس مش دخلت زوبري ولا في كسها ولا طيزها حاجات بسيطة خلتني بجد مبسوط جدا لأني لأول مرة اكون مع بنت قريبة جدا من سني وانتوا فاهمين بقى سن المراهقة يحب اللي زيه

وزي ما عرفتوا ان مشيرة بقت حامل وقررت انها تخليه ومينا ونبيل وافقوا على كده وانا ساعتها مشاعري لمشيرة كبرت اوي وبقت عاوز أسعدها مع إني ما كنتش مستعد إني اكون اب، بس حسيت بحنية ناحية مشيرة وناحية البيبي اللي جاي وكنت عاوز اسعدها باي طريقة و بدأت انا ارجع زي زمان وبدأت كمان استغل الفلوس اللي معايا روحت حجزت عند اكبر دكتورة في البلد نساء وتوليد ومش قولت لمشيرة وكمان روحت اتعلمت السواقة وطلعت رخصة قيادة وجبت عربية  BMW 

كان لونها ازرق وسقف مفتوح وكنت عامل مفاجأة ليهم كلهم وكنت عامل حسابي اني اشتريها في اليوم اللي هاخد مشيرة فيه للدكتورة علشان يكون اول مشوار واول حد يركب العربية تكون مشيرة، وكمان كان يوم عيد الحب وفعلا يوميها صحيت من النوم ونزلت واشتريت أحلى فطار لينا كلنا وعملت فطار ليه انا ومشيرة لوحدينا وحطيته في صينية وحطيته في المطبخ ودخلت أوضة مشيرة وهي كانت نايمة وكان نبيل في شغله ومشيرة كانت بطنها بدأت تظهر عليها كانت بقت في الشهر الرابع، دخلت وكانت لابسة قميص نوم فوق الركبة ونايمة وكل رجليها باينة، وكمان جزء كبير من بزازها باينة، دخلت وقعدت جنب مشيرة على السرير وكانت نايمة وقعدت شوية ابص لمشيرة وهي نايمة كانت نايمة زي الملايكة بجد ومشيرة بالنسبالي اول ست احبها في حياتي بجد، واول حب ده الواحد عمره ما ينساه ابدا، بدأت اصحي مشيرة بشويش اوي نزلت بشفايفي على شفايفها وببوس شفايفها بشويش خالص وبتكلم

انا : – اصحي يا مشمشتي اصحي يا قلبي بقى

مشيرة حست بيه وبدأت تفوق شوية وتفتح عنيها وانا كنت ببوس شفايفها وايدي محطوطة على بطنها بحسس على ابني اللي في بطنها بشويش

انا : – صباح الفل يا روح قلبي يلا بقى اصحي يا حبيبتي

مشيرة : – صباح النور يا حبيبي يا خلّودي ايه الصباح الحلو بتاعك ده يا قلبي

انا : – النهارده عيد الحب يا حبيبتي كل حب وانتي حبيبتي

مشيرة : – كل حب وانت حبيبي يا خلّودي انا ما كنتش واخده بالي ان النهارده عيد الحب

انا : – انا بقى واخد بالي اوي

مشيرة : – يا حبيبي يا خلّودي بحبك اوي بس ايه الرومانسية دي كلها ده أحلى صباح في حياتي بجد اني اصحى اشوف وشك انت يا لودي

انا : – بحبك يا مشيرة اوي بجد انا مش عارف لولا انتي كنتي في حياتي مش عارف كانت حياتي بقى شكلها ايه دلوقتي

مشيرة تبوسني وتحضني جامد اوي وتقولي

مشيرة : – يا حبيبي يا خلودي وانا مش بحبك وبس لا ده انا بعشقك عشق وبموت في التراب اللي انت بتمشي عليه

انا : – يا حبيبتي يا مشمشتي وانا كمان بعشقك وبدوب في هواكي

مشيرة : – مش هتصبح طيب على ابنك يا خلّودي ولا مش هتحبه زي ما بتحبني

انا : – طبعا هحبه يا حبيبتي ده ابني وكفايه انه حته مني ومنك

ونزلت عند بطن مشيرة ورفعت القميص وبدأت ابوس بطنها واكلم البيبي واقوله

انا : – ايه يا حبيبي هتيجي امتى بقى انا بابك يا حبيبي اعرف صوتي بقى وقعدت احسس على بطن مشيرة شوية وابوسها شوية وقعدت اهزر مع البيبي شوية وبعد كده قولت

انا : – طب يلا بقى علشان هنروح النهاردة انا وانتي، هنروح مشوار بالليل وانا عاملك النهاردة مفاجات كتير اوي يا حبيبتي بمناسبة عيد الحب

مشيرة تبتسم ووشها يبان عليه الفرح جامد اوي وتقولي

مشيرة : – بجد يا خلّودي يا حبيبي طب هي ايه يا قلبي

انا : – لا مش هقولك دلوقتي اي حاجة خالص كل حاجة في وقتها

مشيرة تحضني وتبوسني اوي وتقولي

مشيرة : – علشان خاطري يا خلّودي قول بقى متبقاش رخم

انا : – ههههههه لا مش هقولك يا قلبي علشان خاطري انتي اصبري شوية وكل مفاجأة هتيجي في وقتها وده معياد اول مفاجأة، خليكي هنا اوعي تتحركي من مكانك

مشيرة : – ههههههههه بجد طب يلا وريني

انا : – غمضي عينك على ما اجي

مشيرة غمضت عنيها وانا روحت المطبخ وجبت الصينية ودخلت على مشيرة وكانت لسه مغمضة عنيها وحطيت الصينية على رجليها مشيرة فتحت عنيها وقالت

مشيرة : – ايه ده يا حبيبي؟ معقولة؟ قومت وعملت فطار كمان وهتفطر في سريري

انا : – طبعا يا حبيبتي وانا ليا كام مشيرة؟ بس انتي مش هتفطري في سريرك لا انا اللي هفطرك في سريرك بايدي وقعدت جنب مشيرة

مشيرة باستني في خدودي وحضنتني جامد اوي وانا جنبها وقالت

مشيرة : – الله ما يحرمنى من حنيتك على و طبيتك ولا عطفك على يا حبيبي ويخليك ليه على طول

انا : – ويخليكي ليه يا حبيبتي

وانا بدأت اعمل لقمة واحطها في بق مشيرة ومشيرة تفتح بقها حاجة بسيطة وانا ادخل صوابعي واحط الاكل في بقها وهي تقفل بقها على الاكل وعلى صوابعي وتمص صوابعي بايدها

مشيرة : – انت دلعتني دلع يا خلّودي جوزي نفسه عمره ما دلعني زيك كده يا حبيبي بحبك اوي

انا : – هو انتي لسه شوفتي دلع لسه الدلع كله جي يا قلبي

مشيرة : – هو لسه في دلع تاني انا خايفة اخد على كده ومش اقدر افطر غير من ايدك وصوابع ايدك الحلوة ده

انا : – يا حبيبتي لو عاوزاني افطرك كل يوم هفطرك انتي تومريني بس يا مشمشتي

ورجعت تاني اكل مشيرة لقمة لقمة وهي تمص صوابعي ومشيرة بدأت هي كمان تاكلني بايدها وانا امص صوابعها لحد ما خلصنا الفطار وقومنا وعدى الوقت لحد الساعة 4 كده دخلت لبست هدومي ودخلت على مشيرة لقتها في المطبخ بتعمل الغدا وكانت وافقة وظهرها ليه دخلت اخدتها في حضني ودخلت ايدي من تحت باطها وحطتها على بزازها ومسكتهم ولزقت زوبري في فلقة طيزها وببوسها في رقبتها من ورا

مشيرة : – يا حبيبي يا خلّودي خد بالك ياحبيبي لحسن جاكي تشوفك ولا حاجة

انا : – ما تخافيش يا قلبي جاكي قاعدة برة قدام التلفزيون هي ومينا انا مش عجبني تعبك كده انتي حامل في ابني ولازم اريحك، انا عاوزك تشوفي ست تيجي تخدمك تروق البيت وتعمل الاكل وانا هدفعلها الفلوس اللي هي عاوزاها

مشيرة : – لا يا حبيبي ملوش لزوم انا كويسة اوي

انا : – اسمعي الكلام اللي بقولك عليه مش عاوز اشوفك تاني بتعملي اي حاجة في البيت عاوزك تقعدي زي البرنسيسة كده تهتمي بصحتك وتاكلي كتير علشان خاطر ابني حبيبي

مشيرة : – بس يا خلّودي انا بحب اعمل شغل بيتي بايدي وكمان علشان ابقى انا وانت براحتنا

انا : – لما تولدي بالسلامة ابقي اعمليه بس طول ما انتي حامل مش عاوزك تتعبي نفسك دوري على خدامة زي ما بقولك ومش عاوز كلام في الموضوع ده تاني

مشيرة : – حاضر يا قلبي الله لا يحرمنى منك ويخليك لي دايما يارب

انا : – ويخليكي لي انتي كمان، انا عاوز اكل علشان عندي مشوار ساعة وهاجي تكوني لابسه هدوم الخروج وعاوزك على سنجة عشرة علشان هنخرج انا وانتي وهنروح مشوار سوا

مشيرة : – ماشي يا حبيبي

وفعلا اتغديت ونزلت روحت جبت العربية واتصلت بمشيرة وانا جاي علشان تلبس ولما ارنلها تنزلي تحت البيت، وفعلا وصلت عند البيت ورنيت ومشيرة بعدها بشوية نزلت وانا كنت واقف قدام العمارة بعيد عن العربية، ونزلت مشيرة وكانت لابسه فستان واسع شوية بس كان ماسك في جسمها برده علشان الحمل وبنص كم وعلى الركبة كده ،وكانت حاطه ميك اب كامل ومنكير في ايدها ورجليها وعامله شعرها حلو وحاطه ريحة حلوة اوي وفايحة جدا كانت ريحتها بتهيجني مووووووت، وانا اخدتها وانججتها ورايحين نايحه العربية

مشيرة : – ايه بقى هنروح فين يا حبيبي

انا : – لا ده في مفاجئات كتير اوي، ودي اول مفاجأة 

كنا وصلنا عند العربية وفتحتلها الباب علشان تدخل وتقعد

مشيرة : – ايه ده يا خالد عربية مين ده

انا : – ده عربيتي يا حبيبتي لسه شاريها دلوقتي وقولت اول حد لازم يركبها حبيبتي وام ابني

مشيرة : – يا حبيبي يا خلّودي انا بحبك اوي بجد لولا اننا في الشارع انا كنت حضنتك وبوستك اوي

انا : – وانا بموت فيكي يلا بقى اركبي عندنا مشاوير كتير

ركبت مشيرة وانا كمان ركبت ومشينا بالعربية

مشيرة : – العربية حلوة اوي يا حبيبي الله يحفظك منها ومن شرها قولي بقى هنروح فين

انا : – لما نوصل هتعرفي

قعدت اتكلم شوية مع مشيرة لحد ما وصلنا وركنت العربية ونزلت مشيرة وداخلين على العمارة مشيرة بصت وقالتلي

مشيرة : – خالد انت اشتريت شقة كمان وانا معرفش

انا : – ههههههه لا يا حبيبتي بس تصدقي فكرة انا لازم اشتري شقة تانية

مشيرة : – اومال احنا هنطلع لمين هنا

انا : – لما نطلع هتعرفي

وركبنا الاسانسير انا ومشيرة وهي ماسكه في ايدي اوي لحد ما وصلنا ونزلتها وشافت العيادة واسم الدكتورة

مشيرة : – ايه ده انت هتوديني للدكتورة كمان

انا : – دي مش اي دكتورة يا حبيبتي دي احسن دكتورة هنا وكمان عندها احدث جهاز سونار هتشوفي البيبي وهناخد صور ليه وكمان فيديو

مشيرة تخدني في حضنها لان مكنش في حد شايفنا وبتوسني في خدي وتقولي

مشيرة : – الله ميحرمنى منك ابدا

دخلنا انا وهي العيادة وقعدتها وروحت عند السكرتيرة لأني حاجز مستعجل واديتها الايصال وقالتي اتفضل لحد ما اللي جوا ما يخرج، قعدنا شوية لحد ما خرجت اللي جوه ودخلت انا ومشيرة

كانت مشيرة ماسكه في ايدي على طول دخلنا وسلمنا على الدكتورة وبدأت الدكتورة تتعرف بيها وبي ومشيرة قالتها اني ابن اختها، بعد كده الدكتور قالت لمشيرة تطلع على المكان المخصص للكشف وتكشف عن بطنها، وفعلا عملت مشيرة كده وراحت الدكتورة وبدأت تكشف عليها بالسونار وبدأت الشاشة تعرض البيبي ومشيرة شايفة قدامها وانا كنت قاعد على الكرسي ومش شايف حاجة

مشيرة : – تعال هنا يا خلّودي شوف البيبي

قومت انا ودخلت مكان الكشف اللي كان عليه برفان ووقفت اتفرج على الشاشة والبيبي بيتحرك احساس كان حلو اوي انك تشوف ابنك او بنتك وهو لسه نونو خالص كده حبيته اوي

والدكتورة طبعت صور ليه وعملت فيديو كمان على اسطوانة وطمنت مشيرة على البيبي وقالتها انه ولد مش بنت

الدكتورة : – ياريت تخفي اليومين العلاقة مع جوزك

مشيرة ابتسمت وبصلتي اوي وقالت للدكتورة

مشيرة : – هحاول اقنعه بس هو مش بيرضى يسكت

الدكتورة : – حاولي على قد ما تقدري ولو حصل خليه يكون مش جامد اوي يعني

مشيرة بتبصلي وتبتسم

مشيرة : – حاضر شكرا يا دكتورة

وخلصنا ونزلنا ومشيرة كانت فرحانة اوي ومبسوطة جدا نزلنا وركبنا العربية

مشيرة : – يا حبيبي يا خلّودي ايه المفاجأة الحلوة دي؟ دي أحلى مفاجأة حصلتلي في حياتي

انا : – لسه يا قلبي انتي النهاردة مش هتروحي لسه في مفاجئات كتير

مشيرة : – اكتر من كده

انا : – اه طبعا انا عاوزك تنسي الدنيا النهارده معايا

مشيرة : – انا معاك ديما بنسي الدنيا

مشينا بالعربية ووقفنا قدام مول ونزلنا انا وهي

مشيرة : – ايه يا حبيبي هنعمل ايه هنا

انا : – امشي وانتي ساكته

دخلنا المول وقعدنا نلف شوية لحد ما وصلنا لمحل فساتين سهرة وسورايه

انا : – يلا ندخل هنا واختاري اي فستان يعجبك

مشيرة : – ههههه ماشي يا حبيبي

دخلنا وبدأت مشيرة تتفرج وانا معاها لحد ما عجبها فستان لونه اسود ودخلت مشيرة تقيسه وخلصت وندهت على بعد ما فتحت الستارة كان فستان لونه اسود وفوق الركبة ومبين فلقة بزازها وبنص كم وكان جامد اوي عليها بصراحة وهي حامل كده وكان ضيق على بطنها شوية بسبب الحمل

انا : – حلو اوي يا حبيبتي بجد عليكي

مشيرة : – يعني عجبك يا قلبي

انا : – اوي يا حبيبتي خليكي بقى لابساه هتقضي بيه باقي السهرة

مشيرة : – من عنيا

وخرجت وانا دفعت الفلوس واحنا ماشيين شوفت محل دهب ومجوهرات

انا : – تعالي يامشمش ندخل هنا

مشيرة : – ايه يا خالد هندخل هنا هنعمل ايه

انا : – عاوز اشتريلك شبكتك يا حبيبتي انتي خلاص بقى هتبقى ام ابني لازم اجيبلك شبكة

مشيرة : – يا حبيبي ياخلّودي بس انت كده هتصرف فلوس كتير اوي

انا : – مفيش حاجة تغلى عليكي يا مشمشتي

دخلنا المحل ومشيرة بدأت تتفرج والحاجات كلها حلوة اوي وانا اختارت كولييه الماس ومعاه الخاتم بتاعه كانوا حلوين اوي وغالين جدا ومشيرة مش صدقت اني اخترت دول وخلصنا ودفعت الفلوس وخرجنا ودخلتها محل تاني في قمصان نوم ولانجيري ومشيرة عجبها كذا واحد وانا اخترت واحد جامد اوي شفاف خالص ومعاه الاندر الفتلة بتاعه

انا : – ده بقى نقضي بيه النهاردة ليله دخلتنا انا وانتي

مشيرة : – انت حسستني بجد اني عروسة النهاردة يا خلّودي

انا : – ادخلي البسي الاندر بتاعه وخلي القميص لما تروحي تلبسيه

مشيرة : – حاضر

ودخلت ولبست الاندر وقلعت اللي هي لابسه وبعد كده دخلت محل واشتريت ازازة شمبانيا وخلصنا وخرجنا حطينا الحاجات في العربية وروحنا على السينما ودخلتها فيلم اجنبي كان رومانسي وهي طول الفيلم قاعدة نايمة على كتفي وماسكه ايدي بتبوس فيها وفي الاستراحة دخلت الحمام وانا راجع كنت عامل حسابي ومعايا فياجرا طلعت واحدة واخدتها وشربت ميه في الكافتيريا قولت على ما نروح هتكون اشتغلت وخلصنا الفيلم وركبنا العربية ومروحين وهي طول الطريق نايمة في حضني كنت مبسوط جدا وفرحان وعاوز ابسط مشيرة على قد ما اقدر كانت الساعة بقت 12 ومينا اتصل بأمه واتطمن عليها

انا : – انا عاوز نتاخر شوية يا حبيبتي علشان تكون جاكي نامت علشان عاوزك النهاردة لوحدي وكمان مينا مش هيكون معانا

مشيرة بتتكلم بكل حنية وهي نايمة على كتفي

مشيرة : – انا تحت امرك وملكك يا حبيبي اللي انت عاوزه اعمله

لفينا شوية بالعربية لحد ما الساعة بقت 12:30 وروحنا وطلعنا الاسانسير وكنت انا شايل الشنط ومشيرة مش عاوزه تسيب ايدي خالص طلعت مفتاح شقة مشيرة ودخلنا وقفلنا الباب كان مينا قاعد سهران بيتفرج على فيلم لوحده

مشيرة : – مساء الخير يا منمن يا حبيبي

مينا بص على امه كويس وشافها متغيرة خالص ولابسه فستان جميل وشكله شيك جدا وغالي اوي

مينا : – مساء النور يا ماما ايه الجمال والشياكة ده كلها يا ست ماما

مشيرة بصت لنفسها ولفت قدام مينا وبتقوله

مشيرة : – ايه رايك يا منمن؟ عجبك؟ ده ذوق خلّودي حبيبي

مينا : – حلو اوي يا ماما عليكي بصراحة مخليكي جامدة ومثيرة اوي

مشيرة : – هههههه شوف الواد انت هتعاكس امك قدام حبيبها وابو ابني ياواد

مينا : – خلّودي عارف اني بحبك ومش بيغير مني عادي

مشيرة : – اوامل اختك جاكي فين صحيح

مينا : – جاكي نامت من ساعة كده

مشيرة : – بجد طب كويس اوي

مينا : – كويس ليه يا ماما انتوا ناويين على ايه

انا كنت حطيت الشنط اللي معايا على الترابيزة وطلعت شنطة القميص النوم اللي انا اخترته وطلعت علبة الكوليه والخاتم وازازة الشمبانيا

انا : – تعال يا مينا ندخل الأوضة دلوقتي وانا هفهمك كل حاجة

ومسكت شنطة ايد مشيرة وحطتها على الترابيزة وبصتلها بصة وقولتها

انا : – تعالي بقى انتي يا عروستي مش ينفع تمشي كده

روحت شيلت مشيرة بايدي الاتنين واديت الشنطتين لمينا وقولت

انا : – تعال ورانا يا مينا

ومشيرة فرحانة ومبتسمة اوي وهي حاضنني وبتبوسني من رقبتي

دخلت بيها أوضة النوم ومينا جي ورانا نزلت مشيرة وقفتها على الارض جنب السرير وقولت

انا : – اقفل الباب يا مينا وهات الشنط

مينا سمع الكلام وقفل الباب وجي عندي اخد من الشنطة علبة المجوهرات وطلعت الخاتم واديت العلبة لمينا يمسكها ومينا واقف متنح ومش فاهم حاجة وبيبص اوي علي وبيبص على الكولييه والخاتم وشكله مصدوم اوي نزلت على ركبي ومسكت ايد مشيرة ومسكت الخاتم بايدي وبدخله في صباع مشيرة ومشيرة واقفة مصدومة من اللي بعمله برده بس كان باين على وشها الفرح اوي

انا : – تقبلي تبقى عشيقتي يا مشمشتي

مشيرة : – انا كلي ملكك يا قلبي طبعا انا عشيقتك

ولبست مشيرة الخاتم في ايدها وبوست ايدها

مشيرة حطت ايدها على شعري وبتملس عليه بشويش وقالت

مشيرة : – يا حبيبي يا خلّودي انا بحبك اوي بجد انت حسستني اني عروسة من اول اليوم

قومتني مشيرة وخدتني في حضنها جامد اوي وقعدت تبوسني من شفايفي وغبنا في بوسه حلوة لسه حاسس بطعمها لحد دلوقتي في شفايفي ومينا واقف بيتفرج وساكت خالص وهاج من اللي بيحصل قدامه 

خلصنا بوس واخدت الكولييه من مينا ومشيرة لفت وادتني ظهرها وطيزها وانا مسكت الكوليه وحطتيه على رقبة مشيرة ولبستهولها وبوستها في رقبتها من ورا وحضنتها وحطيت ايدي على بزازها ومسكتهم ولزقت زوبري في فلقة طيزها من ورا وكنا وافقين قدام مرايه التسريحة

وانا ببص في المرايه وانا حاضن مشيرة

ومشيرة بتبص على الكولييه

مشيرة : – يا حبيبي يا خلّودي ده حلو اوي يا قلبي تسلم ايدك

انا : – هو حلو بس علشان عليكي يا حبيبتي كل عيد حب وانتي حبيبتي

مشيرة : – ده أحلى عيد حب عشته في حياتي بحبك اوي

وبصيت لمينا وطلعت قميص النوم من الشنطة وايدته لمينا

انا : – امسك ده يا منمن على ما اقلع امك عشيقتي

وبدأت اقلع مشيرة الفستان ونزل تحت رجليها وبقت بالاندر الفتلة اللي داخل جوه طيزها وكسها وبالبراه وبس ومسكت البراه وفكيتها من ورا واديتها لمينا يمسكها في ايده

واخدت من مينا قميص النوم وبدأت البسه لمشيرة بإيدي وانا ببوس في اي حتة في جسمها قريبة من شفايفي لبست مشيرة

مشيرة لفت لي انا و مينا وشها

مشيرة : – ايه رايك يا منمن في القميص ده ده ذوق خلّودي حبيبي وعشيقي وابو ابني

مينا : – اووووف جامد اوي يا ماما عليكي والكولييه والخاتم حلوين اوي عليكي مبروك عليكي يا ماما بجد حلوين اوي

انا : – ممكن يا مينا تسبني انا ومامتك النهاردة لوحدينا

مينا وشه زعل اوي لما قولتله كده

مينا : – ليه يا خالد يعني هي اول مرة اشوفك بتنيك ماما

انا : – لا مش اول مرة بس انا حاسس اني اول مرة انيك امك سبني معلش النهاردة

واوعدك المرة اللي جايه هتكون معانا

بدا مينا يدلع في صوته علي وعلى مشيرة

مينا : – علشان خاطري يا خلّودي علشان خاطري يا ماما انا تعبان اوي ونفسي اكون معاكو النهاردة

مشيرة حست بمينا وبتعبه وانا كمان بس انا كان نفسي اكون لوحدي انا ومشيرة

مشيرة : – خلّودي يا حبيبي خلي مينا معانا النهاردة انا نفسي يشوف كل حاجة هتحصل بالذات النهاردة علشان خاطري

ومع رجاء مينا ومشيرة وافقت

انا : – مش بس بشرط يقعد ساكت مش يعمل اي حاجة يقف يتفرج علينا وبس

مينا رد بسرعة وقال

مينا : – موافق طبعا

وبدأت انا ارجع اركز مع مشيرة واخدها في حضني وابوسها من شفايفها وابوسها بوسه فرنساوي وغبت في شفايف مشيرة وانا بحسس على ظهرها بايدي وايدي بتنزل تحسس بشويش خالص على طيزها وقعدنا في البوسه ده كام دقيقة كده وانا كنت هجت جدا وزوبري ولع، مشيرة مسكت ال تي شيرت بتاعي وقلعتهولي وكنت لابسه على اللحم وبدأت مشيرة تبوسني في رقبتي وتلحسها اوي ونزلت تبوسني في صدري وتلحس صدري اوي وكان صدري في شعر وانا كنت واقف وبحسس على اي حته اطولها من جسمها، مشيرة وصلت عند زوبري

انا : – لا يا حبيبتي مش توطي تقعليني و لا تمصي علشان مش تتعبي نفسك وتتبعي ابني معاكي اقعدي انتي على السرير و مينا تعالي قلعني البنطلون والبوكسر

مينا : – حاضر يا خلّودي

مينا جه وبدا ينزلي البنطلون وظهر زوبري وهو واقف في البوكسر وبعد كده قلعني البوكسر وزوبري ظهر قدامه مينا محسش بنفسه غير وهو قعد يبوس زوبري ويلحسه

انا : – بس يا مينا انا قولتلك ايه؟ مش قولتلك مش هتشارك خالص؟

مينا:- غصبن عني يا خلّودي زوبرك وحشني اوي

في الوقت ده كانت مشيرة قلعت القميص والاندر

انا : – طب كفايه كده علشان انا عاوز امك عشيقتي تمص زوبري شوية

كان مينا قاعد على الارض تحت زوبري ومشيرة قاعدة على السرير وانا واقف مشيرة قربت منى ومسكت زوبري بايدها وانا لفيت ناحيتها

مشيرة : – طب ما نمص احنا الاتنين يا حبيبي كده هيهيجني اكتر

انا : – يلا يا مشمشتي

وبدأت مشيرة تمسك زوبري وتدخله في بق مينا علشان يمصه ومينا ما صدق راح قعد يمص زوبري جامد اوي 

انا : – بالراحة يا خول مالك بتمص كانك عمرك ما شوفت زوبري ولا مصيته كده

مينا : – اصل زوبرك وحشني اوي يا خلّودي وبقالك كتير مش نكتني

انا : – لا مش هنيكك خالص النهاردة بكره او يوم تاني بس النهاردة يوم امك حبيبتي وعشيقتي ده يوم دخلتي عليها والنهاردة عيد الحب

مشيرة : – وعلشان يوم دخلتي عليك يا حبيبي انا خليت مينا يبقى شاهد عليها

ياريت نبيل كان هنا هو كمان

مشيرة طلعت زوبري من بق مينا

مشيرة : – بص يا منمن يا حبيبي هنمص انا وانت ونلحس في نفس الوقت

مينا : – ياريت يا ماما

انا : – طب استنوا بقى عندي فكرة وروحت جبت ازازة الشمبانيا وفتحتها وشربت منها شوية ومسكتها في ايدي

انا : – يلا بقى ابدوا لحس

وبدأت مشيرة تلحس ناحيه ومينا يلحس ناحيه ويطلعوا ويتقابلوا بلسانهم عن راس زوبري وانا احط شمبانيا على زوبري وهما يقعد يلحسوها من على زوبري وشوية مينا يلحس بضاني ومشيرة تمص زوبري ومكنوش بيخلوا نقطة شمبانيا تنزل على الارض وفعلا هيجوني اوي كانوا بيتفننوا في مص زوبري لحد ما خلاص ما بقيتش قادر

انا : – كفايه يا مشيرة مش قادر تعالي انتي بقى وانت يامينا امسك الشمبانيا وحطلي على جسم امك حبيبتي

راح مينا قلع ملط هو كمان

ونيمت مشيرة على ظهرها وبدا مينا يصب الشمبانيا على شفايف مشيرة وانا بدأت ابوس في شفايف مشيرة وامصها واشرب الشبمانيا من على شفايفها وبدا مينا يصب على خدود مشيرة وانا الحسها واشربها من على خدودها ومينا ماسك الازازة وبيصب على رقبة امه مشيرة وانا الحس رقبتها

وكمل مينا صب على بزاز مشيرة وهو واقف جنب السرير وزوبره واقف اوي وهو لزقه في دراع امه مشيرة

انا : – كمل يا منمن يخربيتك انت بتهيجني اوي وانت بتعمل كده

مينا : – يا حبيبي يا خلّودي انا عارف دماغك وبحبها اوي

انا : – لحم امك جامد اوي في اللحس يا عرص امك

مينا : – اوووووف انت كلامك بهيجني اوي يا خلّودي

مشيرة تمسك زوبر مينا وتحسس عليه بايدها وهي بتبصله اوي وتقوله

مشيرة : – ايه يا منمن زوبرك واقف وهايج اوي يا حبيبي

مينا : – اعمل ايه يا ماما منظر خالد وهو بيلحس جسمك مهيجني اوي

مشيرة : – يخربيتك يا مينا انت بقيت عرص كبير اوي يا واد كده ليه

مينا : – اعمل ايه يا ماما بس انتي جسمك جامد اوي وخالد مش راحمني بلحسه لجسمك ونيكه ليكي

انا : – طب كمل يا عرص امك مشيرة يلا

مينا بدا ينزل الشمبانيا على بزاز امه وانا الحسها من على بزازها وانا ببص لمينا اوي وهو بيصب الشمبانيا في عيونه وهو بيبصلي اوي لحد ما لحست بزاز مشيرة كلها

انا مسكت الحلمة الشمال بايدي

انا : – صب هنا يا مينا عاوز امصها اوي

مينا : – الحلمة الشمال بتعت يا ماما هايجة اوي دي وقفت اوي

مشيرة : – مش عاوزها تقف بعد كل اللي بيعمله فيه خلّودي يا عرص ازاي بس

بدا مينا يصب على الحلمة الشمال و انا امصها واكلها اكل

مشيرة : – ااااااااااح اااااااه يا خلّودي مصك بيهجني اوي

وهي عماله تدعك زوبر مينا اوي

قعدت امص الحلمة لحد ما دابت في بقى وكان طعمها حلو اوي بالشمبانيا

روحت للحلمة اليمين وعملت فيها زي الشمال

مشيرة : – اااااااه يا خلّودي اااااااه يا حبيبي انت بتموتني كده

انا : – انتي لسه شوفتي حاجة يا عشيقتي

مشيرة : – انت رومانسي وحنين خالص النهاردة يا خلّودي فكرتني باول ما بدأت تنيكني

انا : – يعني انا كده احسن ولا لما بنيكك بعنف وشتيمة احسن ولا لما اغتصبتك ونكتك غصبن عنك

مشيرة سكتت شوية وقالت

مشيرة : – كل وقت وليه اسلوبه وطريقته يعني دلوقتي انا هايجه جدا من الرومانسية اللي انت فيها ده ولما كنت بتنيكني بشتيمة وعنف ليه طعم ومذاق خاص ولما اغتصبتني كان طعم مختلف خالص انا معاك بحب كل حاجة بتعملها فيه

انا : – بحبك اوي يا مشمشتي يا عشيقتي

انا : – مينا يلا ياعرص صب هنا على بطن امك حبيبتي

مينا بدا يصب على بطن مشيرة وانا نزلت بوس على بطن مشيرة اللي كانت كبرت بسبب الحمل شوية

انا : – انا دلوقتي مش ببوسك يا مشمشتي انا ببوس ابني حبيبي اللي في بطنك

مشيرة : – انا بحبه وبموت فيه علشان منك يا قلبي

بصيت لمينا وانا ببوس بطن مشيرة وقولتله

انا : – شوفت يا عرص حبلت امك ازاي وهجيبلك اخ كمان

مينا : – اوووووووف زوبري يا خلّودي حرام عليك كده مش قادر بجد

انا : – طب يلا ياعرص صب على كس امك متناكتي

وفعلا مينا بدا يصب على اول كس مشيرة وانا الحس الشمبانيا من على كسها بلساني

ونزلت ابوس اول كس مشيرة

مشيرة : – اوووووووف يا خلّودي الحس يا حبيبي كسي كسي اااااااااح

انا : – بحب كسك اوي يا مشمشتي بحب الحسه اوي

مشيرة تبص لمينا وتقوله

مشيرة : – شايف يا عرص خلّودي بيلحس كس امك ازاي الكس ده اللي انت نزلت منه

مينا اول ما سمع كلام امه ما استحملش وقال

مينا : – ااااااااه اااااااااااه الحس كسي امي يا خلّودي

ونطر مينا لبنه اللي جي على ايد مشيرة وغرقها

مشيرة : – يخيبك يا عرص انت لحقت يا واد جبتهم بسرعة اوي كده ليه

مينا : – مقدرتش يا ماما منظر خالد وهو بيلحس كسك وبيبصلي خلاني انفجرت

انا : – طب كمل صب يا عرص

كان كس مشيرة ناعم زي الحرير مشيرة مش سايبه فيه ولا شعرة كانت مشيرة دايما بتحب تنظفه اول باول وده حاجة كانت بتعجبني فيها اوي وبدأت ابوسه بشفايفي

مشيرة : – ااااااااااه يا خلّودي اااااااااه كسي ياحبيبي كسي الحقني يا مينا الح كسي يا حبيبي يا عرص امك

وانا عمال افتح رجلين مشيرة بايدي وابوس واكل كسها والحسه من تحت لفوق ومينا عمال يصب في الازازة اللي وصلت لنصها كده

مشيرة : – لحسك جامد اوي اوي الحس كسي الحس يا قلبي لحسك بالشمبانيا جامد نيك

انا حطيت زنبور مشيرة في بقى وعمال امصه كله اوي اوي باكله اكل كان طعمه جامد اوي بالشمبانيا

خلصت لحس ومسكت الازارزة من مينا وشربت شوية وبعد كده خدت شوية في بقى وفتحت رجلين و كس مشيرة وحطيتهم على كسها وبدأت ادخل زوبري بالشمبانيا لحد ما دخلت زوبري كله في كسها

مشيرة : – ااااااااااااح اووووووووف كسي يا خلّودي مولع ايه ده زوبرك جامد اوي بالشمباينا

انا : – انتي اللي كسك هايج على طول يا شرموطة

وبدأت ادخل زوبري واطلعه بشويش اوي ومشيرة هايجه اوي وصوتها عالي اوي وانا بنيكها وشوية تبصلي وشوية تبص لمينا

مشيرة : – نيكني جامد يا خلّودي افشخ كسي مالك بتنيك بالراحة كده ليه

انا : – خايف انيكك جامد يا مشمشتي علشان اللي في بطنك زي الدكتورة ما قالت

مشيرة : – يا حبيبي سيبك من كلام الدكتاترة دول نيك جامد يا قلبي

انا بصيت لمينا وقولتله

انا : ايه رايك يا عرص انيك امك بالراحة ولا جامد ؟

مينا بكل حماس يقول

مينا : – نكها جامد اوي يا خلّودي افشخها نيك ده متناكة اوي

انا بدأت ارزع زوبري جامد في كس مشيرة

مشيرة : — ااااااااه يا خلّودي كمان نيكني فشخني اوي كسي عاوز كمان

انا : – بنيكك اهو يا لبوتي بنيكك قدام ابنك المعرص ده

مشيرة : – ااااااااح نيكني وافشخني قدام ابني المعرص شايف يا عرص زوبر خالد بيفشخني ازاي

مينا الكلام هيجه اوي وزوبره وقف تاني

مينا : – نكها نكها اوي يا خلّودي افشخها اوي

وانا زوبري داخل طالع في كس مشيرة ومش راحمها نيك

مشيرة : – كفايه كفايه يا خلّودي مش قادرة بالراحة بجد تعبت تعال نغير الوضع احسن

انا سمعتها خوفت على البيبي وطلعت زوبري من كسها

مشيرة : – احسن حاجة نام انت على ظهرك وانا هقعد بكسي فوق زوبرك

وفعلا انا نمت على ظهري ومشيرة جت وقفت فوق السرير وكان ظهرها ليه وبدأت تنزل بكسها على زوبري بس كانت هتقع

انا مسكتها ومينا مسكها

في الوقت ده جاكي كانت في اوضتها قامت من النوم وكانت عاوزه تدخل الحمام وخرجت من اوضتها وعدت على أوضة مينا وكان باب الأوضة مفتوح ومحدش نايم في السرير وكان الحمام قدام أوضة مشيرة دخلت جاكي عادي الحمام وخلصت وخرجت راحت المطبخ شربت ميه وخرجت الصالون كانت فاكرني انا ومينا بنتفرج على التلفزيون ملقتش حد راحت دخلت أوضة مينا برده مش مش لقت ولا مينا ولا انا استغربت جدا قالت يمكن في أوضة مامتها مشيرة وهي رايحة بحسن نيه على الأوضة ولسه هتحط ايدها على الاوكرة سمعت كلامي ده

انا : – امسك امك يا عرص كويس اقعد فوق السرير وراها وساعدها كده ودخل زوبري بايدك في كسها

كانت مشيرة قاعدة على وظهرها ليه ووشها لمينا

مينا : – حاضر

فعلا مينا جي من قدام مشيرة وسندها ونزل من تحت ومسك زوبري ودخله بايده في كس امه وانا ساند مشيرة من ظهرها

انا : – ايوة دخل زوبري في كس امك يا عرص اوي

وجاكي سامعه الكلام ده من ورا الباب ومصدومة من اللي هي سامعه

مينا : – اهو بدخل زوبرك يا حبيبي

مشيرة : – ااااااااه ايوة كده يا مينا يا عرص اوووووف كسي مولع اوي

لحد ما مشيرة قعدت بكسها على زوبري ودخلته كله في كسها

انا : – اااااااااااه يا لهوي يا مشمشتي كسك مولع ناااااااار

وانا كل ده لحد دلوقتي مش نزلتهم وزوبري واقف اوي من الفياجرا اللي اخدتها

انا : – انزل يا مينا براسك والحس زوبري وهو داخل طالع في كس امك متناكتي ده

مينا : – حاضر يا حبيبي

وانا بدأت ارفع جسمي وادخل زوبري في كس مشيرة وبساعدها تنزل وتطلع على زوبري ومينا لسانه على زوبري وكسها وبيلحس اوي كل ما زوبري يطلع من كس امه يلحسه بلساني ويطلع لفوق ويلحس كس امه

 

انا عجبني اوي الوضع ده وعجبني اوي اني انيك مشيرة وهي حامل كان احساس حلو جدا بجد لدرجة اني مش عارف اوصف احساسي ليكم كنت اول مرة في حياتي انيك ست حامل وحبيت كده اوي لدرجة اني كنت عاوز مشيرة تبقى حامل على طول وانيكها دايما وهي كده مش عارف ليه الاحساس ده جالي

ومع سرعة نزول وطلوع مشيرة على زوبري هجت جدا ومشيرة هاجت جدا واللي هيجنا اكتر لحس مينا لزوبري ولكسها وانا بنيك امه

مشيرة : – اااااه يا منمن الحس كسي اوي وهو بيتناك من دكري وعشيقي خلّودي الحس اوي يا معرص

مينا : – بلحس اهو بلحس اوي اوووووف

مشيرة : – مش قادرة يا حبيبي هنزلهم هنزلهم مش قادرة نزل معايا يا قلبي يلا

انا كمان كنت هجت جدا وما بقيتش قادر وكنت فعلا عاوز انزلهم

انا : – هنزل اهو يا متناكتي في كسك تاني اوووووف

مشيرة : – نزل يلا نزل في كسي تاني

مينا : – نزلهم تاني في كسها يا خلّودي علشان تحمل منك تاني

انا زوبري انفجر في كس مشيرة وهي حست بلبني في كسها

مشيرة : – اووووووووووف اااااااح غرقت كسي يا لودي غرقته انا كمان بنزل اهو

ومشيرة فعلا نزلت وبقى لبني وعسلها بينقطوا من كسها وهي قاعدة فوق زوبري لسه وانا ساند ظهرها بايدي

انا : – يلا يا مينا يا عرص الحس زوبري وكس امك ونظفهم كده عاوز مش تسيب نقطة لبن ولا عسل على زوبري او على كس امك

وفعلا مينا بدا يلحس زوبري وكس امه وينظفهم مع بعض

 

تطلقت مشيرة من زوجها قبل انجابها لإبننا بشهر، وتزوجتها بنفس اليوم الذي وضعت فيه ابننا الصغير الذي أسميته عيسى إرضاءا للطرفين، وجاء كل من مينا وجاكي ليعيشا معنا ويساعدانا في العناية بابننا واخوهم، وبعد سنوات هاجر مينا من مصر إلى أمريكا لأنه قرر أن يكون مثليا بشكل صريح وعلني، أما أنا ومشيرة وجاكي فقد عشنا سويا بعلاقة مفتوحة إلى أن تزوجت جاكي من سائح أسترالي رأاها وأعجب بها وتقدم لها، وتبين لاحقا بأنه شخص متحرّر ويحب تبادل الازواج.

 

أما نبيل، فقد كان يزورنا كثيرا لنقضي ليال ساخنة حيث تبين أنه يفضل أن ينتاك من رجل على أن ينيك فتاة.

 

وهنا تنتهي قصتنا، أعرف أنكم تتسائلون عن كرستين وباقي الفتيات، ولكن يكفي عليكم أن تعرفوا أن لدي الكثير من المغامرات التي لن أحكيها لكم، ويمكنكم أن تتخيلوها.

 

انتهت القصة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ