أنا والمتحرر وشرم الشيخ – الحلقة العاشرة

ودخل عمر وهو عمال يضحك ويدعك في زبه وزعقت فيه بتكدب عليا ليه

ورد ان هو مكدبش وان هي طلبت فعلا منه أنها تتناك مننا احنا الاثنين

وراحت بصت نور ليه بكسوف أنا قولت ليك كده؟

ضحك عمر كتير وقال لنور ايوه لما كنتي معايا وبنتخيل وقولتلك ايه رايك لو انا وسيف ننيكك مع بعض وانتي سخنتي وهيجانك زاد وقولتي ياريت

ردت نور بكسوف على عمر بس ده كان تخيل مننا وانا مقدرش اعمل كده

ولكن عمر ضرب على الحديد وهو سخن بس ياروحي دي أمنيتك وانا لازم احقق ليكي اي امنية وقرب منها وهمس في ودنها بكلام غزل وقال ليها

فاكرة اول بوسه كانت بينا كانت ازاي

هزت نور رأسها وقرب هو منها وباس شفايفها بشفايفه وقرب منها وخده في حضنه وقرب رأسها اكتر وهي فتحت بوقها وخرجت لسانها وهو شفط لسانها ببوقه وفضل يشفط لسانها

ونومها على ضهرها وطلع نام عليها وبدا يبوس كل حتة في وشها وشفايفها

ونزل لحس رقبتها بلسانه لحد ما وصل لحلمات بزازها و بدا يرضع في حلمه بزها ونور بدأت تأوهاتها تعلى وراح عمر شاور لي علشان ادخل معاهم

ورحت قربت منهم ووقفت على الارض قدام عين نور اللي شافت زبي المنتصب وقربت من زبي وحاولت تلمسه بلسانها وانا قربت اكتر ليها علشان ادخل زبي في بوقها

وكان عمر عمال يرضع في بزازها ويلحس في جسمها وفضل يلحس لحد ما نزل لكسها وبداء يدعك في زنبورها بأيده شويه وينيكها بلسانه شويه

وكل ما يزيد في لحس كسها نور تزيد وتسرع في مص زبي وكانت نور بتتفن في مص زبي واتعلمت بسرعة ومتعت زبي بمصه

وحسيت بهيجانها وشفت الشهوة في عينيها وانها خلاص مش قادرة

ورحت بعدت عمر عن كسها اللي كان غرق من شهوتها ودخلتها تفلقس وقربت راس زبي من فتحة كسها وانا واقف على الارض ورأس زبي بره كسها وهي حركت نفسها على السرير وقربت كسها من زبي ودخل زبي بكل سهولة بفعل مياه شهوته وزبي المبلول وهي ضبطت نفسها على ان زبي يدخل على طول مع تحركها لقدام

وبدأت هي تفرك وتحاول تهز نفسها لقدام وورا وتحرك نفسها على زبي هي كانت مولعة وفضلت تهز وسطها على زبي وانا واقف ثابت، وجاء عمر نام على ضهره على السرير قدامها علشان تمص زبه وراحت مالت على زبه وبصت عليه وضحكت بصوت عالي

وسألها عمر عن سبب الضحك

وردت عليه شوفت بقى ان زبك اخره ينزل مرة واحدة، اهو نايم

وطلب منها أنها تمص زبه علشان يقف تاني

وبداءت تمص في زبه وتشد فيه بأيدها وتضربه

وتحولت نور البريئة الى شرموطه وبدأت تشتم في عمر وزبه

وقالت كلام كتير زي شوف ياخول زب سيف

متعني ياسيف يمكن زبه يقف

خرج زبك وفرجه زبك واقف ازاي

شوف يامعرص زب الرجال

وهي كانت بتصوت وتشتم في عمر وتتأوه بصوت عالي وانا ولعت جدا وكنت برزع في كسها وانيكها وهي تصوت وتشتم وتضرب عمر في بيضانه

ونزل المزي من زبي وحسيت اني خلاص هنزل وحاولت أخرج زبي من كسها ولكن هي رفضت لم حسيت اني خلاص

وطلبت مني اني انزل جواها وسرعت في نيكها ومسكت وسطها ثبتها وفضلت اطلع وادخل زبي لحد ما نزلت لبني في كسها ومع آخر نقطة لبن نزلت مني كانت هي بتصرخ وتعض في زب عمر اللي صوت من قوة العض

وقامت نور وقفت على عمر اللي كان نائم على السرير وفتحت رجلها ونزلت لبني من كسها على بطن ووش عمر

وكنت شايف المنظر ده ولمحت زب عمر اللي انتصب على الاخر لما لبني نزل على بطنه ونزل لحد زبه وراح عمر دعك زبه بلبني وقام بسرعة وهي هائج جدا ونوم نور على بطنها وراح مدخل زبه فيها وناكها وفضل ينيكها ويحاول يمنع نفسه من التنزيل ولكن نور قفلت كسها على زبه ومعرفش يخرج زبه من كسها وعصرت زبه وهي قافله كده لحد ما هو نزل لبنه جواها

وفضلت نور نايمه على بطنها شويه

وخرجت قعدت في الصالة اشرب سيجارة وصبيت كاس وسكي ليا وبعدين خرج عمر قعد معايا نشرب مع بعض وكان في مقرمشات ولب وقعدنا نشرب ونمز أنا وعمر

وشويه ولاقيت نور خارجة علينا لابسها روب احمر مقفول وكانت خدت شاور

وكانت قمر فعلا وهي مبسوطة ووشها منور وجاءت وقعدت معانا وزعلت أننا بنشرب لوحدنا

وفهمت منها انها بتشرب خفيف، وصب عمر ليها كأس وخبطنا الكاسات في صحة بعضينا وبعد تاني كاس لنور لاقيتها قامت وفتحت الروب وكانت لابسة قميص نوم قصير جدا وكان مبين فخادها وحاصر طيزها وراسمها ومكنتش لابسه اندر وكان كسها ظاهر وقامت نور وقفت شدت القميص لتحت علشان تغطي كسها وشغلت اغنية

وبداءت ترقص شرقي وكانت بترقص باغراء وتميل لقدام ويبان بزازها اللي بتنطط وتتهز وترجع للوراء وتميل للخلف وتتعدل وتهز وسطها شمال ويمين وانا قاعد اتفرج واتمتع بالعرض وفي ايدي كاس الوسكي ولا كأني ملك، واشتغلت الويسكي في دماغي وغمزت ليا نور بعينها باغراء ورحت واقف ارقص معاها ومسكت أيدها احركها وارقص معاها

وراحت هي سابت ايدي ولفت ضهرها لي وهزت وسطها وطيزها على زبي بحركة سريعة وولعتني وبعدت عني وكملت رقص ورحت أنا مقرب منها وحاولت امسكها وعملت نفسها انها هتيجي في حضني وبعد ما فتحت ايدي ليها راحت هي هربت من حضني وكملت رقص وفضلت تغيظ فيا وكل ما اقرب منها تبعد وعمر قاعد يضحك علينا

وعملت نفسي خلاص رايح اقعد على الكرسي ولفيت من وراءها ورحت ماسكها من وسطها وميلت عليها علشان تميل لقدام وتفلقس وحصل اللي أنا عايزه

وسندت نور بأيدها على الارض ورفعت جزعها لفوق ورحت أنا مدخل زبي على طول وكان كسها ناشف وسمعت صريخ نور اللي حاولت تبعد عني

وطلبت مني اني ابل زبي ومش انيكها على الناشف بس بصراحة حبيت أوجعها واعاقبها على اللي عملته فيا وهي بترقص وكان عمر عمال يدعك في زبه وقاعد على الكنبة ورحت اتحركت بنور لحد ما وصلت عند عمر ومسك عمر زبره بأيده علشان نور تمصه وهي واقفها ومفلقسها وانا بنيكها

وفضلت نور موطيه تمص في زب عمر وانا عمال انيكها

وبعد كده بدلنا علشان نور تعبت من الوقفة

قعدت أنا على الكنبة ومباعد بين رجلي وهي قعدت قدام زبي وعمر تحت كسها عمال يلحس ويعض زنبورها وعمر حب يرد لنور اللي عملتها فيه وراح عض زنبورها جامد وراحت نور مصوتة ورحت أنا دخلت زبي كله في بوقها المفتوح

وثبت راسها بأيدي وفضلت انيكها في بوقها وعمر بيلحس كسها وهي مغمضة عينها ومبسوطة

وراحت نور قامت وقعدت على زبي وانا قاعد على الكنبة وبداءت تتنطط على زبي وتهيج اكتر وتهز وسطها على زبي وجاء عمر قعد وراء نور اللي راكبة على زبي وقعد يلحس في خرم طيزها

وانا بنيك نور وهي بتتنطط جامد زبي خرج من كسها وخبطت راس زبي في لسان عمر اللي كان بيلحس خرم طيز نور

وعديت الموقف عادي ولكن حسيت ان عمر عجبه الوضع وحاول يقرب بلسانه من زبي وهو في كس نور

وغيرنا الوضع نام عمر على ضهره على الارض ونامت نور على عمر وجيت

انا من فوق منهم ودخلنا ازبارنا في كسها مع بعض والوضع ده خلي نور تصرخ وتتاؤه ونزلت شهوتها هي وعمر مع بعض ولكن أنا كنت لسه بدخل وبخرج زبي في كسها

وجيت اقوم ولكن عمر منعني وطلب أنا اكمل نيك في نور وهو زبه جوه كسها

وحسيت بزبه اللي ارتخي ونام وخرج من كسها وكملت نيك فيها ونزلت لبني في كسها اللي كان غرقان من شهوتها ولبن عمر وكمان لبني

وقمت وقعدت على الكرسي وقامت نور دخلت على الحمام وجاء عمر وهو معدي من قدامي بص على زبري ومشي

في عقل بالي احا هو هيطلع خول في الاخر ولا ايه

ورجعت نور تاني بس المرة دي دخلت على اوضة النوم ودخل وراءها عمر وانا قاعد شايف السرير ونور نائمه على بطنها وعمر عمال يلحس في كسها وينيكها بلسانها ويبدل بين كسها وخرم طيزها

وراح عمر شاور ليا اني ادخل ليهم

وراح عمر نام على ضهره وطلعت نور نامت عليها وزبه في كسها

وكان عمر وهي بينكها بيفشخ طيزها ويبعد بينهما بأيده وظهر قدامي خرم طيزها الوردي وكان عمال يقفل ويفتح لوحده

وزبي وقف على الاخر ورحت طلعت نمت عليهم بعد ما دهنت زبي بزيت شعر يخص نور كان على التسريحة

ومسكت زبي بأيدي ادعب خرم طيز نور اللي حاولت أنها ترفض

بس طبعا كنا أنا وعمر احكمنا السيطرة عليها ومعرفتش تهرب مننا وفضلت

أداعب خرم طيزها براس زبي وعمر عمال بينيك كسها

لحد ما لاقيت الخرم بيستجيب ويفتح اكتر ورحت دخلت راس زبي ونور صوتت

وقفت دخول زبي وقربت من ضهرها ابوسها في ضهرها ورقبتها واداعب جسمها لحد ما هديت تاني وكل ده وانا صابر ومش بحرك زبي

ورجعت اضغط شويه بجسمي وادخل زبي اكتر وصوتت نور تاني وفضلت الحس ضهرها واداعب رقبتها وحلمة ودنها

وفضلت كده لحد ما دخلت زبي كله فيها وكان عمر نزل من بدري بس ساكت علشان افتح طيز نور

ولما دخل زبي كله جوه خرم طيزها وبداءت انيكها طلبت مني اني اسيب زبي جواها ومش أخرجه كانت فاكرة اني هخرج زبي مسكينة متعرفش اني لسه هبدا المتعة ورحلة نيك طيزها 

وفعلا بدأ زبي يمارس هوايته في نيك الطيز

ومش اي طيز دي طيز نور

وهيجانها زاد لأن عمر فضل نايم تحت منها وهي عليه وانا بنيك طيزها

وزادت سرعتي ودخول وخروج زبي فيها لحد ما نزلت لبني في طيزها

وراح عمر قام من تحت منها وهي فضلت نايمه على بطنها وقعد عمر يبعبص طيز نور ولبني فيها ويفتح طيزها ويشوف لبني جواها ويدعك في زبه بأيده التانية ووقف زبه تاني وقام نام على نور علشان يدخل زبه في طيزها بس هي رفضت وطلبت من عمر يسبها ترتاح لأنها تعبت ومش قادرة

وخرجنا أنا وعمر من الاوضة وسيبنا نور ترتاح وقعدت شويه شربت كاس تاني مع عمر وبصيت في الساعة لاقيت الساعة خمسة صباحا

استأذنت من عمر علشان امشي بس هو كان عايزني انام معاهم في الجناح

بس أنا رفضت وخرجت من عندهم وراجع على اوضتي وكنت لابس الشورت بس ومش لابس التيشيرت وطبعا لأني اوضتي جنب اوضة عمر خرجت كده

وفتحت باب الاوضة علشان أخرج ومخدتش بالي لاقيت حد فتح باب الاوضة المواجهة لاوضتي ودخل على طول ومن الواضح أنها كانت واحدة ست

ماخدتش في بالي وكبرت دماغي ودخلت اوضتي ورميت نفسي على السرير ونمت

 

استنوني الحلقة اللي جاية علشان تعرفوا ايه اللي حصل بعد كده

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ