خلصت مع الشباب وروحت للمكتب لاقيت فوني بيرن رقم غريب رديت عليه
انا: الو
رقم: ازيك يا شهاب عامل اي
انا: كله تمام.. مين معايا؟
رقم: انت مش عارف صوتي؟
انا: الصوت مش غريب عليا بس مش مجمع
رقم: أنا اللي كنت هتاكل بزازها بعيونك
انا: نعم!! هتقولي مين ولا اقفل مبحبش الحوارات والجو بتاع الساسبينس دا
رقم: اهدي طيب متبقاش عصبي، أنا نجوى
انا: نجوى!! ايه شغل ربنا الله اللي بتعمليه دا وبعدين ايه هاكل بزازك بعيني دي
نجوى: بهزر معاك يا شهاب.. انت مبتعرفش تهزر خالص وعلى طول متعصب كدا
انا: يا نجوى مش ايه كلام يتقال يبقى هزار وكويس اني مقفلتش السكة ولا قليت ادبي
نجوى: خلاص يا بطل اسفة ومتزعلش
انا: مش زعلان… كنتي بترني محتاجة حاجة؟
نجوى: لا عادي بطمن عليك اصلي عند نونو بقول يعني لو حبيت تطلع تقعد معانا شوية هنعملك قهوة كمان من ايدينا احنا
انا: تسلمي يا نجوى بجد بس الوقت لسه بدري مينفعش اسيب الكافيه كدا لوحده
نجوى: الساعة داخله على 12 اهي يا شهاب بدري ايه دا في ناس نامت دلوقت هههه
انا: 12 دي لسه اول الليل يا نجوى
نجوى: خلاص وقت ما تحب اطلع على طول كدا كدا احنا سهرانين اهو تطلع تفك من زحمة الكافيه
انا: خلاص تمام الجو يهدى في الكافيه وهطلع
نجوى: ماشي هنستناك
خرجت برة وقفت قدام الكافيه بشرب سيجارة لاقيت نسرين نازلة من العمارة
نسرين: ازيك يا شهاب
انا: بخير يا قمر عاملة اي
نسرين: كله تمام وزي الفل
انا: الشقة عجبتكم؟
نسرين: اه جميلة جد يا شهاب تسلم بجد
انا: مبروك عليكو يا قمر…. ادخلي البنات قاعدة جوا عمالين يرغو في ايه كلام فاضي
نسرين: انت واقف برة لي مش قاعد معاهم
انا: عادي واقف في الهوا شوية
نسرين: تمام أنا هدخلهم
دخلت نسرين للبنات وانا فضلت واقف برا شوية لاقيت نهاد خارجة واقفة معايا
نهاد: مش عايز تطلع تشوف الشقة؟
انا: اشوفها لي هو أنا اللي هعيش فيها
نهاد: يا عم اختار ردودك شوية
انا: ما انتي داخله في الحوار بسؤال غبي… قولي اللي عندك يا نهاد على طول بلاش حوارات
نهاد: على طول قافشني كدا
انا: علشان انتو البنات بتفكروا بجزء معين وراكنين دماغكو دي خالص بتتكلموا وخلاص بدون تفكير
نهاد: طيب قولي انت عرفت منين اللي حصل بيني وبين دينا طالما هي مقالتش حاجة
انا: شوفتكوا وانت بتركبوا معاها العربية يومها وكنت شاكك بس لما جيت اديلك المفتاح وقابلتني تحت هي واميرة اتأكدت ان بينكم حاجة ولما سألتك انتي على طول وقعتي بلسانك وافتكرتي انها قالتلي على اللي حصل بينكم.. بس كدا
نهاد: اممم صايع انت يا شهاب
انا: فين الصياعة يا بنتي دي حاجة باينة للاعمي
نهاد: ماشي يا شهاب
انا: مش دا اللي كنتي عايزاني فيه يا نهاد…. عايزة ايه تاني قولي على طول
نهاد: لا هو دا بس مفيش تاني
انا: متأكدة؟ طيب خلاص ماشي
نهاد: استني عليا ارد حتى يا عم
انا: ما انتي قولتي مفيش تاني اهو خلاص
نهاد: لا في… عايزاك تطلع تتفرج على الشقة عادي
انا: اتفرج على الشقة ولا عليكي انتي
نهاد: هاا… الشقة يا عم ملكش دعوة بيا
انا: انتي فكراني عبيط يا بنت! عارف انك عايزاني انام معاكي وان دينا فشختلك دماغك بكلامها عني متوقع دا جدا وانتي عايزة تشوفي كلامها عني صح ولا لا بس أنا هقولك ان دينا اصلا منامتش معايا يعني بتقول ايه كلام وخلاص لزوم الوقت اللي كنتو فيه بتهيجك يا هبلة
نهاد: شهاب يخربيت دماغك دي فشيخة
انا: هههه ماشي يا هبلة.. يلا اتكلي
نهاد: دا أنا هدخل افشخها الوسخة دي
انا: خدي بالك بس لتفشخك هي
نهاد: دي بهدلتني بجد يومها
انا: بس بتقول ان جسمك جامد وفشيخ
نهاد: تحب تشووف 😉
انا: امشي يا نهاد احنا في الشارع هههه
نهاد: خلاص خليني اشوف أنا طالما بتنكسف
انا: حاضر لما تكبري شوية هتشوفي وتلبسي
نهاد: كل دا ومش كبيرة يا ابني دا أنا اخدك بينهم واقول مشوفتكش ههههه
انا: امشي يا لبوة من هنا هههههه
نهاد: لا لا بلاش شتيمة بتهيجني فشخ
انا: يا بنتي امشي بقى يخربيت كدا
نهاد: حاضر يا عم همشي بس مش هسيبك غير وانت فوقي وبترزع
انا: ماشي ماشي يلا
حوار مع نفسي
انا: دا ايه كمية البنات والنسوان اللي عايزة تتناك دي
نفسي: دلوقتي بقوا وحشين ما انت كان نفسك من زمان تنيك كتير ولا نسيت
انا: منسيتش يا سيدي بس مكنتش متخيل ان البنات فاجرة اوي كدا وبتعمل اي حاجة علشان تتناك
نفسي: الفكرة مش كدا يا حلو
انا: امال ازاي يا عم الفشيخ
نفسي: الفكرة ان نرمين مخلياك مش عايز واحدة تانية غيرها حتى لو نيكت غيرها بتبقى بتعمل كدا تقضية واجب لكن مش حب فيهم نرمين مغطيه على عقلك وقلبك وزوبرك كمان
انا: تفتكر كدا ولا انت بتعرصلي وخلاص
نفسي: هو دا اللي انت فيه… انت اه ممكن تنيكهم كلهم بس هتعمل كدا علشان متزعلهمش لكن نرمين انت بتعمل معاها كدا علشان حاببها وعايزها دايما مش نيك بس .. طب اقولك على مفاجأة هتعملها مع نرمين
انا: سمعنى مفاجأتك يا سيدي
نفسي: ان انت ونرمين ………………………
انا: انت بقى بتنجم ولا بتقرأ الكف ولا مخاوي
نفسي: يا عم أنا قولتلك ومع الوقت هتصدق كلامي
انا: ماشي يا سيدي شكرا اتكل يلا
نفسي: خخخخخخخ انت بتكلمني كدا ليه ياض
انا: اكلمك ازاي يعني يا عم متشتغلنيش
نفسي: خخخخخ تاني.. انت فاكرني زيهم تتنك عليا لا اصحى دا أنا افشخك في افكارك اخليك ولا تسوى وقصتك دي محدش هيقرأها ويتفوا عليك
انا: لا لا خلاص يسطى دا أنا بنكشك عادي
نفسي: ايون كدا اضبط يا حلو بدل ما اظبطك
انا: طب ممكن تتفضل بقى تعبتك معايا
نفسي: لا أنا مرتاح هنا الجوا فيه طراوه ونسوان وكل حاجة حلوة ناقص بس حشيش
انا: مش عايز خمرة بالمرة طيب؟
نفسي: لا شكرا… مش عايز منك حاجة
انا: طب اخلع أنا علشان تاخد راحتك؟
نفسي: لا خليك هخلع أنا علشان الناس اللي بتقرأ هيشتموك حالا بسبب بضانك دا
انا: البركة في حضرتك
نفسي: سلام يا فشيخ
انا: ابو تقل دمك
نفسي: ايييي… بتقول حاجة؟
انا: لا يا باشا سلام انت هتوحشنا
اسف يا جماعة على الحوار البضان دا
خلصت كلام مع الكائن دا ووقفت شوية زي ما أنا لاقيت فوني بيرن كانت نجوى
انا: ايه يا نجوى في حاجة؟
نجوى: لا عادي شيفاك واقف قدام الكافيه قولت اكلمك تطلع تقعد معانا بدل الواقفة دي
انا: طيب تمام خمسة كدا وطالع اعملي قهوة
نجوى: حاضر هدخل على طول اعملها
انا: اشطا… سلام
دخلت الكافيه كانت الساعة 1 وشوية كدا ناديت على أشرف قولتله رايح مشوار صغير ولو حد سالك من البنات قوله معاه مكالمة
خرجت وطلعت العمارة وصلت لشقة نونو لاقيت الباب مفتوح دخلت على طول وقفلت
انا: نونو.. نجوى.. انتو فين؟
نجوى: ادخل يا شهاب أنا بعملك القهوة
انا: طيب هقف في البلكونة على ما تخلصي
دخلت البلكونة ولعت سيجارة وشوية لاقيت نجوى جاية بالقهوة
نجوى: اتفضل يا شهاب القهوة
انا: تسلمي يا نجوى امال نونو فين
نجوى: نونو لسه نايمة من شوية شكلها تعبت
انا: مالها تعبانة عندها اي
نجوى: معندهاش حاجة يا شهاب.. احنا كنا مع بعض وشكلها جابت كتير فتعبت ونامت
انا: اممم انتو هتموتوا بعض من اللي بتعملوه دا
نجوى: هي اللي ضعيفة طول عمرها هههه
انا: انتي اللي بطل اووي ومبتتعبيش
نجوى: اعمل ايه شهوتي عالية اوي ومش بستكفي بسهولة غير بقى لو معايا راجل شديد يقدر يكيفني
انا: مفكرتيش تبطلي اللي بتعمليه دا يا نجوى
نجوى: شهاب أنا كل يوم بقول خلاص مش هخلي راجل تاني يلمسني بس غصب عني بلاقي شهوتي عالية ومبقدرش ابعد كتير
انا: المهم تحاولي يا نجوى ومرة ورا مرة هتلاقي ان الموضوع مش مستاهل دا كله
نجوى: شهاب أنا بقالي شهر مفيش راجل لمسني أنا ونونو بنريح بعض بس
انا: طب دي حاجة كويسة جدا استمري كدا
نجوى: بس أنا خلاص مش قادرة كسي مش مرتاح من دعك الايد ولا حتى الزوبر الصناعي دا.. أنا محتاجة لبن يا شهاب اللبن بيهدي النار
انا: امم أبقي قابليني لو بطلتي ههههه
نجوى: اقابلك فين والساعة كام ههههه
انا: اهدي يا ست انتي في ايه ههههه
نجوى: طب ما تريحني انت يا شهاب وتكسب فيا ثواب ومش هخلي راجل يلمسني غيرك انت بس
انا: أنا لبست نفسي ولا ايه
نجوى: تيجي نتفق اتفاق طيب
انا: على حسب الاتفاق يا مكنة
نجوى: أنا مش هنام مع رجالة تاني بس انت تريحني لما اكون خلاص مش قادرة وجايبة اخري
انا: نعم! بتقولي ايه مش سامع
نجوى: متستهبلش يا شهاب.. موافق؟
انا: اوافق على ايه يا نجوى انتي فاهمة بتقولي ايه اصلا ولا كسك اللي بيكلمني دلوقت
نجوى: عايزة أبقى نضيفة يا شهاب
انا: يعني أنا زوبري فيه منظف اكساس ولا ايه بالضبط.. مهو نضيفة دي يبقى تمنعي النيك خالص وخليكي مع نونو زي ما انتو تريحوا بعض
نجوى: مش هقدر امنع النيك مرة واحدة كدا يا شهاب ومهما يكن لما اكون أنا ونونو سوا بردو مش مريح زي زوبر راجل ولا شوية لبن منه
انا: بس ثانيه كدا…. ازاي عايزة تبقى نضيفة وانتي اصلا واقفة معايا بروب على اللحم مبين جسمك كله
نجوى: مهو انت اللي هتنضف كسي يا شهاب ههه
انا: يبقى انتي صح.. زوبري فيه منظف اكساس
نجوى: اه فيه.. هات بقى شوية اريال ههه
انا: خخخخخخخخ هههههههههه احا
نجوى: ها قولت ايه يا سيد الرجالة
انا: مش عارف بجد يا نجوى انتي كدا بتحطيني في حوار ابن متناكة وعارفك مش هتبطلي تطلبي نييك وكل شوية هتقولي تعبانة وبتاع
نجوى: طب خلاص يبقى نتفق ان ليا كل اسبوعين يوم تنيكني وتكيفني فيه
انا: احا اسبوعين اي.. هو كل شهر مرة
نجوى: خلاص موافقة كل شهر يوم تظبطني فيه ووعد مش هخلي ايه راجل يلمسني
انا: لا براحتك خلي ايه راجل يلمسك بس مش عايز اعرفك وقتها.. تمام
نجوى: لا خلاص كل شهر يوم معاك وبس
انا: تمام وربنا يستر
نجوى: طب النهارده يومي بقى بقالي شهر اهو
انا: يا نجوى بطلي رخامة دا احنا لسه متفقين حالا خليها يوم تاني طيب
نجوى: يا عم بقولك تعبانة وهمووت عليك
انا: انتي مش كنتي لسه مع نونو وارتحتي
نجوى: كنت معاها اه بس مرتحتش هي اللي تعبت ونامت مني ومحبتش اضغط عليها
انا: اصيلة يا نجوى
نجوى: طب يلا بقى هدخل اخد دش واخرجلك تكون جاهز طيب
انا: ادخلي يا نجوى متقرفينيش خلي اليوم دا يعدي
نجوى: حاضر
انا: فين الحمام التاني طيب
نجوى: الاوضة دي فيها حمام
دخلت نجوى حمام الشقة وانا دخلت حمام الاوضة اللي كنا فيها 5 دقايق ولاقيتها خارجة بقميص احمر من غير برا او اندر وجسمها جامد جدا
وصف نجوى
وشها حلو مقبولة جدا وبشرتها برونز وشعرها صبغاه لون اصفر (لون بضان فشخ) وعيونها عسلي وشفايف كبيرة حمرا اما بقى بزازها حجم تقريبا 44 حاجة كدا تغوص فيها وطرية نيك بيتهزوا مع اقل حركه ليها وجسمها من جوا ابيض جدا مع طيز اكبر من الوسط بشوية وكس من برا غامق سيكا بس تفتحه تلاقيه احمر دم وكبير مليان لحم وزنبور كبير وغالبا دا سبب هيجانها المستمر بص يا باشا انت وهو هي جامدة نيك من النوع اللي تنيك فيها ليل ونهار لا هي تشبع ولا انت تحب تسيبه
خرجت نجوى من الحمام بالقميص الاحمر الشفاف اللي مبين اكتر مهو مخبي وفوق الركبة بشوية كنت أنا قاعد بالبوكسر على السرير أنا شوفتها بصراحها عجبتني وزوبري بدأ يظهر في البوكسر من الهيجان (طبعا بقالي فترة منزلتش لبن كنت مع نرمين قبل البريود بتاعتها بس منزلتش وكمان دعكت في نونو وبردو منزلتش بس المرة دي هنزل عافية مع نجوى) قربت مني نجوى ونزلت على الارض جمب السرير ولاقيتها بتمسك رجلي عايزة تبوسها (شكلها كدا بتحب السادية)
انا: بتعملي ايه يا نجوى؟
نجوى: عايزة ابوس رجل سيدي ودكري
انا: قومي يا نجوى مبحبش جو السادية والخرا دا انتي بني ادمه وانا زيك يبقى نعيش بالطبيعة
نجوى: فاهمة يا شهاب بس أنا بحس اني حابة كدا مع الراجل اللي عاجبني
انا: فاهم انك بتحبي العنف والذل والجو دا بس سيبي نفسك وانا هتصرف معاكي بطريقتي من غير ايه اهانة او خرا من دا
نجوى: بص أنا بتاعتك يا شهاب عايزاك تمتعني وتكيفني بطريقتك انت ومش هعترض على اي حاجة
انا: يبقى تقومي تقفي كدا قدامي
قومنا وقفنا أنا ونجوى مسكت شفايفها بووس وتقطيع حرفيا بحاول أبقى عنيف معاها في كل حركه لان العنف هو اللي هيعوض السادية وبيبقى مقبول وايدي بتتحرك على جسمها من اول رقبتها لحد طيزها مسكت شفتها اللي تحت بسناني اعضها وايدي ماسكه في حلمة بزها الشمال بعصره عصر ونجوى صوت اهاتها بيطلع بالراحة وانا بزود في عصر بزازها وبقيت بمص في شفايفها وهي بتبادلني المص بعنف نزلت ايدي على طيزها بقيت اضربها عليها وقومت ماسك القميص مقلعه ليها خالص بقت ملط قدامي وفي سوايل نازلة على فخادها من هيجانها وحرمانها للنيك رجعت تاني لشفايفها وبقيت بضرب على طيزها جامد والسوعها وهي تهيج اكتر من الضرب قومت مقرب من ودنها وبصوت واطي قولتلها… بتحبي الضرب يا شرموطة… لاقيتها صوت اهاتها بقى عالي عرفت انها بتهيج من الشتيمة كمان وبقيت مستمر على كدا معاها تقريص وفعص وكدا ضرب على بزازها وضرب على طيزها ودخلت صوباعي بين فلقات طيزها لحد ما وصلت لخرمها وبقيت اخربشة بضافري وهي خلاص مش قادرة تقف ورجليها مش شايلاها قومت حاضنها وساندها وبقيت اشتمها واضرب في كل حتة في جسمها ومنيمها على السرير على ضهرها وانا فوقها برضع في بزازها وبشدهم حرفيا بسناني وحلمتهم بفعصها بين سناني وشوية اضربهم وشوية ابعبص كسها واضربها عليه لحد ما اترعشت ونزلت عسلها بكمية كبيرة محبتش اسيبها تريح علشان متفصلش قومت نازل على كسها ببوقي وماسك شفراتها بشفايفي اشد فيهم وامصهم اوي وايدي بتضرب طيزها من الجنب وصوباع في خرم طيزها لاقيته دخل بسهولة فشخ قومت مخليهم صوباعين وبرزعهم جامد في خرمها وهي بتوحوح وتتلوى زي التعبان لحد ما خلاص اتكلمت
نجوى: شهاب دخل زوبرك بسرعة في كسي مش قادرة يا شهاب دخله دخله
انا: ادخله ليه يا شرموطة لسه بدري على ما يدخل
نجوى: لا لا مش قادرة خلاص كسي مولع علشان خاطري يا شهاب ارزع زوبرك جامد في كسي
انا: لما يجيلي مزاج هبقى ارزعه مش انتي اللي تقوليلي يا متناكة ادخله امتى
وفضلت ابعبص طيزها بصوباعين والحس في كسها تاني بعنف كأني باكله ولساني يدخل كسها ويخرج وبطرف لساني العب في زنبورها اللي وقف اكتر وكبر من هيجانها وقومت مدخل صوباع كمان مع لساني في كسها بقى صوباعي ولساني بيفشخوا في كسها وصوباعي برزعه جامد في كسها بكل قوتي وهي تصووت صوتها بيعلي من كتر العنف وانا شغال زي ما أنا دعك وفرك في كسها وطيزها وشوية اطلع اضرب بزازها جامد لحد ما لاقيتهم بقى لونهم احمر وصوابعي معلمه عليهم من بياضهم الشديد سيبت كسها ونزلت على خرم طيزها بضافري اخربش فيه وهي تزيد من حركتها تحتي وانا ضاغط علي بزازها بإيدي مثبتها وبلعب في خرم طيزها بضافري واطلع على كسها بضافري اخربش شفراتها وزنبورها والعسل بينزل من كسها واهاتها عالية وصوتها بقى متقطع من تعبها وانا ازود اكتر في الخربشة والضرب على كسها وكل شوية ارزع صوباع في كسها واحركه جواه وهي تتلووي وانا احركه بسرعة جدا واخرجه وادخله بسرعة اكتر ونجوى تتحايل ادخل زوبري لحد ما حسيت اني زودتها معاها جامد قولت كفاية كدا لعب في كسها ودعك قومت ماسك زوبري وحاطط راسه على كسها ادعك شوية بالراس وبعدين قومت منيم زوبري بين شفرات كسها وبقيت بحركه بسرعة اوي وانا بشد في حلمات بزازها بإيدي واضربها عليهم وازود لعب زوبري على كسها لحد ما صوتت وانفجرت بعسلها غرقت زوبري
بدأ صوتها يهدي شوية شوية وبتاخد نفسها بهدوء شوية قومت ماسك زوبري حاطط راسه على اول كسها بين الشفرات وقومت رازع زوبري مرة واحدة لاقيتها اتنطرت لنص السرير وصوتها فضحنا بنت الوسخة لاني مدخل زوبري على الناشف كسها اللي كان مبلول بس زوبري ناشف وجعها شوية
نجوى: ااههههه يا شهاب بالراحة بالراحة زوبرك فشخ كسي مش كدا علشان خاطري بالراحة شوية
انا: مالك يا متناكة ما انتي اللي عايزة تتناكي من بدري وعمالة تتحايلي
نجوى: زوبرك كبير يا شهاب وانت رزعته فيا وهو ناشف مش مبلول فشخني
انا: مش انتي بتحبي العنف والسادية استحملي بقى يا شرموطة ولا تحبي اخرجه
نجوى: لا لا متخرجوش علشان خاطري نيك كسي افشخه المتناك دا خليه يتكيف
انا: طب خدي يا شرموطة الزوبر اللي هيفشخك
وفضلت ارزع في كسها بكل قوتي وبسرعة جامد كأني بنتقم منها بس هي اللي وصلتني لكدا وهي بتحب كدا كان باين عليها المتعة مش وجع وفضلت على الحال دا ارزع في كسها 10 دقايق بكل قوتي لما حسيت اني خلاص رجلي وجعتني
انا: قومي يا متناكة اتنططي على زوبري
قومت نايم على ضهري وزوبري واقف وقامت هي طلعت فوق زوبري وقعدت عليه بكسها وبقت تتنطط بكل قوة بقيت مستغرب ايه العافية اللي جاتلها دي فجأة دي كانت بتموت مش قادرة تتحرك وفضلت تتنطط على زوبري بكل قوتها وتتوجع واهاتها ماليه الاوضة وانا مسكت بزازها اللي عمالة تطلع وتنزل قدامي وبضرب فيهم واقرصهم من الحلمة وهي شغالة مكوك على زوبري لحد ما لاقيتها هديت شوية من الحركة على زوبري
انا: مالك يا وسخة بطلتي تنطيط لي
نجوى: معندش قادرة يا شهاب خلاص كسي ورم مبقاش فيا جهد اتناك وانت لسه مجيبتش لبنك
انا: عايزة اللبن فين يا شرموطة كسك ولا طيزك
نجوى: لا عايزاه في كسي علشان يهدي شوية
قومت منزلها ومخليها تعمل وضع الدوجي على السرير وانا واقف وراها وقومت رازع زوبري في طيزها بكل قووة كانت مفكرة هدخله في كسها بس رزعته في طيزها واهاتها عالية وانا بنيك في طيزها الواسعة وايدي بتدعك زنبورها وتقرصه واشتغلت فيها نييك شوية لحد ما حسيت خلاص زوبري هيرمي لبنه قومت مخرج زوبري من طيزها ورازع في كسها مرة واحدة بقوتي ونيكت كسها لحد ما لاقيت لبني بدأ ينزل في كسها مدفع حرفيا بيضرب في كسها من قوته لاقيتها بتترعش معايا وتنزل عسلها وانا بجيب كل لبني في كسها وفضلت ارزع وادخل زوبري واخرجه لحد ما نزلت كل لبني وهي جابت شهوتها كلها مقدرتش افضل واقف قومت مرمي عليها وهي على بطنها على السرير وزوبري لسه في كسها واقف لحد ما بدا ينام شوية شوية وخرج من كسها لوحده وبدأ اللبن ينزل من كسها على السرير قلبت نفسي من فوقها نزلت على ضهري على السرير وهي مش معايا اصلا في غيبوبة
انا: نجوى قومي يلا خدي دش بدل ما انتي مقلوبه كدا ملط علشان نونو لو صحيت
نجوى: مش قادرة يا شهاب انت بجد فشختني مش عارفة اتحرك من كسي وطيزي
انا: طب قومي بلا أنا هساعدك تدخلي حمام الاوضة هنا وانا هدخل الحمام اللي بره
نجوى: طب سيبني شوية طيب
انا: لا قومي يلا قبل ما تصحي نونو
نجوى: طيب حاضر ساعدني
قومت وقفتها ودخلتها حمام الاوضة وانا دخلت حمام الشقة وخدت دش وكله تمام دخلت الاوضة لبست هدومي كانت نجوى خارجة من الحمام وواضح انها فاقت بعد الدش دا وبقت تمام
انا: روحي البسي حاجة بدل ما انتي ملط
نجوى: هطلع هدومي اهو بس مش قادرة البس اندر ولا برا حاسة بنار في كسي لسه لبنك سخن مولع وبزازي حمرا وبتوجعني
انا: خلاص البسي قميص والروب عليه
نجوى: هعمل كدا لاني مش مستحملة حاجة على كسي ولا حتى بزازي بقت دم منك يا مفتري
انا: ما انتي اللي عايزة كدا وبعدين اظن انتي اتكيفتي ل سنة قدام متفكريش في نيك دلوقت خالص
نجوى: اه اتكيفت قوي بس بردو معادنا يوم كل شهر تعمل فيا كدا أنا مبسوطة يا عم
انا: بحذرك ان نونو تعرف حاجة انتي فاهمة
نجوى: لا لا مش هقولها بجد هيبقى سر بينا
انا: هنشووف بس لو عرفت انك قولتيلها اعتبري ان مفيش نيك تاني ولا هعرفك تاني
نجوى: يا شهاب مش هقولها حاجة
انا: تمام كدا… اعمليلى قهوة بقى يلا
نجوى: طب اعملك عصير علشان اللبن اللي نزل منك دا أنا هعمل لنفسي عصير
انا: لا اعمليلى قهوة مش عايز عصاير
نجوى: حاضر قهوة قهوة
قعدت مع نجوى شربت القهوة ورغينا شوية كانت الساعة بقت 2 ونص قولتلها هنزل
انا: الساعة بقت 2 ونص أنا هنزل الكافيه
نجوى: ما تخليك قاعد شوية ادينا بنرغي
انا: لا كفاية كدا لما نونو تصحى بقى أبقى قوليلها اني جيت قعدت شوية ومشيت
نجوى: حاضر.. وانا هدخل انام مش هقدر اروح
انا: تمام أنا هنزل.. سلام
قومت نزلت وقفت قدام الكافيه تاني ومسكت الفون علشان لو حد من البنات شافني يفهم اني كنت بتكلم في الفون وميرغيش كتير وانا واقف لاقيت دينا خارجة برا الكافيه تقريبا بتبص عليا
دينا: انت مختفي فين يا شهاب
انا: موجود يا دينا بس كان معايا مكالمة ومشيت شوية لحد اخر الشارع قعدت هناك اتكلم
دينا: دي مكالمة مهمة بقى
انا: كنت بكلم كذا حد من صحابي بقالي فترة معرفش عنهم حاجة قولت اكلمهم واطمن عليهم
دينا: طب ما تيجي نقعد جوا
انا: تمام هشرب سيجارة واجي
خلصت السيجارة ودخلت الكافيه
نهاد: مختفي فين يا شهاب
انا: كنت بكلم ناس صحابي وعملت كذا مكالمة
دينا: اقعد بقى معانا شوية يا عم انت على طول مشغول كدا زي ما تكون رجل اعمال كبير
انا: اديني قعدت اتفضلي ارغي
دينا: بنفكر بعد عيد ميلاد اميرة نروح الساحل او أي مكان نغير جو بدل الزهق دا
انا: فكرة جامدة خصوصا اني مخرجتش مع نرمين في مكان حلو بسبب ام الكافيه دا واخد معظم الوقت… هي ايون نرمين مش بتشتكي بس مش هستنى لما تنفجر في وشي من الروتين الممل دا
نهاد: خلاص احنا نروح الساحل وهات نرمين وتعال معانا كلنا نغير جو
انا: اجي معاكو فين يا شوية بتوع… أنا هاخد نرمين وهروح مكان تاني انتو مش فيه أنا عايز اصفي دماغي مش اوجعها بصداعكم وكتر كلامكم
دينا: بقى كدا تصدق اننا غلطانين اننا اتكلمنا قدامك كان زمانك نايم على ودنك ومش هتسأل في الغلبانة اللي مستحملاك دي
انا: يسطى مهو انتو مش هتسيبوني في حالي وانا عايز افسح نرمين واعيشها يومين حلوين تنسي بيهم الهم والملل دا وانتو لو جيتوا معانا مش هعرف اقعد معاها ساعتين على بعض منكم
نهاد: خلاص شوف شقة نقعد فيها احنا البنات مع بعض وشقة ليك انت ونرمين لوحدكم
انا: عجباني اوي دماغك دي يا نهاد بقيتي بتفكري اهو بس بردو لا مش موافق أنا مش عايز اشوف وشكوا خالص قدامي هههههههه
نسرين: ما تهدي علينا يا عم انت… انت عمال تبهدل وتهزأ فينا ولا كأننا شغالين عندك
انا: ايه دا مين دي… تبع مين البت دي
نسرين: أنا نسرين يا شهاب ولا نسيتني ولا تحب اوريك الوش التاني مش هيعجبك
انا: انتي نسرين بجد… عليا النعمة هقوم امسك وشك امسح به ارضية الكافيه علشان اشوف وشك التاني دا… ايه يا بت مالك
نسرين: في ايه يا شهاب أنا بس الحماس خدني شوية قولت اعمل حركه كدا هههه
انا: حماس ايه يا بتاعه انتي تحبي اوريك أنا الوش التاني بتاعي هتتفجأي به
نسرين: لا يا عم قلبك ابيض أنا كنت بعمل نمره بس شكلها وسعت مني
انا: الصراحة وسعت جامد ههههههه أبقى حطيلها قطن على الدم بقى ههههه
نسرين: هي ايه دي يا شهاب
انا: البتاعه اللي وسعت دي يسطى
دينا: اتنيلي اسكتي هو الحماس بتاعك دا جاي يشتغل دلوقت ومع البني ادم دا… دا انتي اوقاتك كلها غلط… انتي ساكتة من الصبح خليكي كدا
انا: ايون اسمعي كلام ماما دينا يا حبيبتي
دينا: قولت ايه يا شهاب نعتمد عليك بقى؟
انا: انتو لي محسسني اني موافق خلاص
نهاد: يا شهاب يعني يرضيك نبقى بنات لوحدنا من غير راجل كدا معانا نعتمد عليه
انا: تصدقي صح وجهة نظر بردو تحترم
نهاد: خلاص يعني موافق نروح كلنا سوا وتبقى الراجل بتاعنا كلنا ونعتمد عليك
انا: لا أنا بقول طالما هتبقوا بنات لوحدكم ومينفعش تروحوا من غير راجل يبقى بلاش تروحوا احسن ههههههههه
دينا: اصووت والم عليك الكافيه يعني
انا: لا وعلى ايه أنا هسيبلكم الكافيه كله وامشي احسن وصوتي براحتك بقى مش ناقص صداع
نسرين: اقعد يسطى الكلام اخذ وعطي
انا: علشان خاطرك انتي يا عاقله هقعد اهو
نسرين: بس يا بت انتي وهي أنا هتكلم مع شهاب ونلاقي حل يريحنا كلنا.. صح يا شهووب؟
انا: شهووب!! امشي يا بت من هنا مش ناقص جنان ولبخه في الكلام
دينا: يا بنتي اسكتي ابوس ايدك خليه هادي
نسرين: يا عم بدلعك اهو كمان. مش عاجبك
انا: لا عاجبني يسطى جدا… ها قولي عايزة ايه وفين الحل اللي هيريح الكل
نسرين: بص انت تحجز شقتين واحدة لينا وواحدة ليك انت ونرمين ويا عم مش هنوجع دماغك غير لو في معانا مشكلة او نستفسر عن حاجة ونقضي كلنا وقت جميل وتبقى معانا علشان نبقى مطمنين
انا: يا سلام عليكي انتي العاقلة اللي فيهم… مش هزعلك يا نسرين انتي حبيبتي برضو اكتر منهم
نسرين: انت عسل يخليك لينا
انا: خلاص أنا هروح مطروح.. هتيجوا معايا ولا عايزين تروحوا انتو الساحل
دينا: بس احنا مروحناش مطروح قبل كدا ومنعرفش فيها اي حاجة خالص هنروح مكان منعرفوش يا شهاب خلينا في مكان نعرفه احسن
انا: دينا هو مش المفروض انتو عندكو شاليه في الساحل واميرة برضو عندهم واحد.. ما تروحوا الساحل انتو احسن وكدا. كدا انتو عارفينها كويس
دينا: يا عم احنا عايزين نبقى معاك
انا: ما هي دي المشكلة الكبيرة
دينا: طب تحب نروح الشاليه عندي أنا والبنات وانت ونرمين تقعدوا في شاليه اميرة والمسافه بينهم شارع واحد مش بعيدة والساحل احنا عارفينها احسن من مطروح منعرفش فيها حاجة
انا: يا حبيبتي أنا شغلي الاولاني كان في مطروح وانا حافظ مطروح حتة حتة وليا اصحاب هناك من العرب كمان ودول اللي هيجيبولنا الشقتين وهيعملوا معايا اعلى واجب لاني كنت مظبطهم والعلاقة بينا جامدة فشخ وهما نفسهم يخدموني من بدري هتيجوا ولا اروح أنا ونرمين لوحدنا
نهاد: لا طالما كدا يبقى نروح مطروح واهو نشوف جوها وانا اسمع انها جميلة ومدينة حلوة
دينا: خلاص نروح مطروح المرة دي ولو معجبتناش نبقى ناخد اجازة تانية نروح الساحل
نسرين: اشطا يلا بينا نحضر الشنط
انا: نسرين ميعاد نومك وصل.. يلا اتكلي انتي… عايزين تروحوا امتى ومين هييجي غيركو ولا انتو ال 3 بس
دينا: اكيد اميرة جاية ونشوف ليلى كمان تيجي معانا تغير جو ولا ايه رايكوا
نهاد: مفيش مشكلة يبقى احنا وليلى واميرة
انا: عايزين امتى بالضبط علشان اتكلم مع أحمد اعرفه اني هاخد اجازة من الكافيه قبلها
دينا: ايه رايكو في يوم الاتنين.. تاني يوم عيد الميلاد بتاع اميرة
انا: بصوا اتفقوا مع بعض على يوم محدد وعرفوني
دينا: طب علشان نبقى على نور من قبلها نلبس اللي يعجبنا ولا هتقولنا لا وبلاش دا ولا دا وكدا
انا: مهو على حسب هتلبسوا ايه اصلا
دينا: في لبس بحر مايوه وكدا بس في الخروج هيبقى لبس عادي مش مفتوح ولا حاجة
انا: بالنسبة للبحر كدا كدا هحاول نبقى في مكان خاص لوحدنا علشان تاخدوا راحتكو وطالما في الخروج هيبقى عادي زي كدا مثلا مفيش مشكلة براحتكم أنا يعني مش هتحكم في حياتكم
دينا: خلاص كدا اتفقنا
خلصنا كلام وكله تمام وافتكرت هالة وامها والشقة قولت افتح الفون ابص على الكاميرات اشوفهم بيعملوا اي.. خرجت قدام الكافيه وفتحت الكاميرات لاقيت حاجة غريبة فششخ.. احا ايه دا……….
نهاية الحلقة الثانية………
تحفه ي سمبله
مافهمت شي