وقفنا الجزء اللي فات عند لما خلصنا نيك ونمنا جنب بعض تاكل الشيكولاته وتأكلني ونهزر ونتكلم ولقيتها بتقولي انت عارف يا هيما انا مستغربة نفسي بقولها ليه قالت انا مش حاسة بندم وفرحانة وحاسة اني عروسة فعلا في شهر العسل انا حتي بالليل لما فكرت بيني وبين نفسي وقولت لنفسي كلام كتير مفيش فيه لوم ولا عتاب ولا ندم كل تفكيري كان هلبسلك ايه وهبسطك وانبسط معاك ازاي وايه اللي هنتكلم فيه الصبح وياتري هنتكلم الاول ولا هنحتفل برجوع جوزي الاول وكدا يعني اكيد فاهمني قولتلها طبعا فاهمك قالتلي طيب ايه تفسيرك للحالة دي يا دكتور وضحكنا قولتلها التفسير بسيط اوي على فكرة قالت ايه هو قولتلها احساسك بالأمان قالت تصور عندك حق انا مش حاسة بخوف وانا معاك ومطمنة اوي ومتاكدة انك بتخاف عليا وعلي البيت ده اللي انت قولت عنه انك بتحبه وفعلا حاسة انك جوزي اللي بيهتم باللي انا عاوزاه مش اللي هو عاوزه وبس انت جوزي اللي كنت بتمناه واخيرا رجعلي وهيعوضني عن فترة غيابه عن حضن مراته حبيبته قولتلها ياريت فعلا اقدر اعوضك عن سنين الحرمان واقدر اسعدك قالت يا حبيبي انت من امبارح خلتني سعيدة فعلا والدليل أني مش ندمانة بالعكس أنا ندمي أن ده محصلش من زمان عارف يا حبيبي انا بالليل نمت نوم عميق اوي وهادية جدا فمسكت أيدها بوستها وقولتلها وانا سعيد اكتر منك عشان قدرت اسعدك وبعدين قولتلها هقوم ادخل الحمام وانتي اعمليلي قهوة قالت حاضر يا نور عيوني وقومنا دخلت الحمام وهي المطبخ وخرجت من الحمام لقيتها لسة واقفة بتعمل القهوة لزقت فيها وحضنتها من ورا وقولتلها هي القهوة لسة يا لبوتي قالت لسة يا اسدي يا روح لبوتك وفضلت ابوس كتافها ورقبتها واعصر بزازها وادعك زوبري في طيزها وهي هاجت وقالت اححححح قولتلها جري ايه يا شرموطة هو انا عملت حاجة قالت اه بتشرمط على حبيبي عشان القهوة تطلع حلوة وتظبط دماغك عشان تنيكني بمزاج وفعلا صبت القهوة وانا بردو حاضنها وبلعب في بزازها وبعدين دخلنا الاوضة فردت جسمي اشرب القهوة وهي ولعت سيجارة وشربت منها نفسين وبعدين حطتها في بؤي و نامت جنبي ورأسها علي صدري أيدها بتحسس علي جسمي وبتبوس صدري وتحضني وتتنهد اوي وانا فاهم شعورها بس حبيت اسمع منها وسألتها فعلا ليه يا روحي التنهيدة دي قالت تنهيدة راحة وهدوء عشان اللي انت بتعمله معايا ده ياما حلمت بيه واتمنيته حتي طريقة كلامك كان نفسي فيها واللي عملته في المطبخ وانا بعمل القهوة كان من احلامي حتي الوضع اللي انا فيه ده كنت بتمناه وسؤالك ليه بتنهد وانك بتسمعني وتطمن عليا يعني كل اللي بتعملوا معايا سواء كلام ولا نيك ولا هزار بيفرحني اوي يا راجل ده حتي لما بتشتمني بفرح وبقول ايه ده هو انا شرموطة اوي كدا وكنت ماسكة نفسي وضحكنا قولتلها لا مش ماسكة نفسك انتي بس حمدي مش فاهمك ومعرفش يشرمطك أو يشجعك علي الشرمطة إنما أنا عاوزك تكوني معايا شرموطة ولبوة ومتناكة قالتلي منحرمش منك يا حبيبي قولتلها ولا منك يا روح قلبي كل الكلام ده وهي نايمة على صدري وبتحسس علي زوبري وانا خلصت القهوة والسيجارة وهي حست اني خلصت القهوة قالت هدخل الفنجان المطبخ وانت خليك زي ما انت وفعلا راحت ورجعت والاندر في أيدها ورمته وقالتلي انا بقا عاوزة اتشرمط اكتر وانيكك قولتلها وانا ملكك تعملي اللي يعجبك وركبت عليا فعلا وبقت تدعك كسها في زوبري وتقولي خليك نايم متعملش حاجة وهي تدعك كسها وتدعك حلماتي وتنزل تلحسها وتمصها وتتعدل تاني وتبصلي بصة كلها هيجان وشرمطة وتهز بزازها وتقول ايه رأيك في لبوتك بتعرف تنيك قولتلها هو فين ده يا شرموطة انتي بتدعكي قالت وحيات امك هوريك
وراحت عادلة زوبري ودخلته في كسها وبقت تتنطط وتقول اهو بنيكك يا متناك حلو كدا وانا اللي بقيت اصرخ وأقول احححح وهي تمسك حلماتي تدعكهم اوي وتقولي خد كسي في زوبرك يا خول وانا اقولها اححح هاتي يا متناكة وهي ترزع وبعدين لقيتها اتجننت وبقت تعض حلماتي وصدري وشفايفي وصرخت وقالت خد بزازي يا حبيبي بسرعة عضهم وبقيت ارضع وامص ولقيتها بتقول عاوزة نجيبهم مع بعض واحنا بنبص لبعض قولتلها تحت امرك قالت لا تحت كسي ومسكت الحلمتين ادعكهم وزوبري بيرزع لفوق وكسها بيرزع لتحت واقولها نيكي وهي تبصلي وتقول نيك النيك حلو اوي وانا بقولها خلاص هجيب قالت وانا كمان عشان خاطري اوعي تغمض عينيك خليني كدا وبقينا نوحوح واحنا بنبص لبعض وتقولي زوبرك حلو وكسي بيحبه ونيكك يجنن وهي تعض شفتها وانا كمان لحد ما خلصنا قالت احضني يا حبيبي وحضنتها وهي فردت رجلها ونامت عليا حاضناني ونزلت وهي واخداني في حضنها وهدينا خالص قولتلها ايه الدلع ده كله قالت جوزي بقا ولازم اتدلع عليه وادلعه واشبعه عشان ميبصش لأي شرموطة برا قولتلها انا ملك الشرموطة اللي جوا قالت وانا ملكك يا نور عيوني قولتلها صحيح ايه حكاية نور عيوني اللي ماسكاها النهاردة ضحكت وقالت يعني واخد بالك قولتلها طبعا قالت ياسيدي انت اللي خلتني اشوف حلاوة الحب وحلاوة النيك وحلاوة الشرمطة يعني خلتني اشوف كل حاجة حلوة يعني انت نور عيوني اللي بشوف بيها الحلو كله قولتلها يعني انبسطي النهاردة قالت أوي أوي أوي قولتلها كويس عشان اروح الشغل بكرة واختاري يوم في نص الاسبوع اجيلك عشان طبعا الجمعة مش هينفع قالت تصور انا نسيت انك عندك شغل ونسيت انك امبارح والنهاردة مروحتش ونسيت الدنيا كلها وحياتي متزعلش مني يا حبيبي قولتلها وحياتي انتي متزعليش اني هروح الشغل واسيبك في البيت لوحدك اليوم كله بس لازم قالت طبعا لازم بس هتوحشني اوي أوي قولتلها وانتي طبعا اكتر بس انا كل يوم كالعادة هكون هنا قالت ياروحي حتي وانت هنا كل يوم هتوحشني يا جوزي يا حبيبي ورتبنا الأمور مع بعض وبقيت اروح عندهم كل يوم كالعادة وكنا ننتهز اي فرصة نخطف بوسة أو نظرة هيجان كدا وكنا نفرح اوي لما النور يقطع كنا نبوس بعض وتمسك زوبري وامسك بزازها وإحساس يهيج أننا بنعمل كدا وجوزها واولادها قاعدين معانا وكنت كل أسبوع مروحش الشغل يوم في نص الاسبوع واقضيه معاها عريس وعروسة وبقت تهتم بلبسها وتشتري قمصان نوم مخصوص ليا وفضلنا كدا لحد ما جهزت الشقة وجاني التعيين في وظيفة في الحكومة ويوم ما استلمت الشغل روحت عندهم افرحهم اني اتعينت خلاص وخدتهم كلهم بالحضن وخليتها هي للآخر وطولت في حضنها شوية وحمايا بيهزر معايا وقالي نحن هنا دي مراتي قولتله لا الابن والاخ اهم من الزوج قالي عندك حق عرفت تكتمني يا هيما وضحكنا وهي لسة في حضني وفتحت موضوع تحديد موعد الفرح وفعلا اتفقنا علي كل تفاصيل الفرح ومشيت قولت لأهلي علي اللي حصل والتجهيزات ماشية تمام لحد يوم الفرح وكان يوم جميل جدا من شهر أكتوبر سنة تسعين ودخلنا الشقة وكل اللي طلعوا معانا مشيوا وحماتي فضلت للأخر وقالتلي تعالي يا هيما عاوزاك ودخلنا اوضة تاني وقالت المفروض اني طبعا عاوزاك عشان اوصيك على بنتي بس انت مش محتاج انا بس عاوزة اباركلك واطمن عليك روحت حاضنها ومسكت شفايفها في بوسة مجنونة اوي وهي بتدعك في زوبري ولما حست بيه أنه واقف زي الحديد سابت شفايفي وقالت كدا زوبرك تمام ويفشخ البت وضحكت وقالت ياريتني مكانها قولتلها تعالي اتفرجي وانيكك معاها قالت اححححح انا امشي احسن قولتلها حقك محفوظ يا عروسة وخرجنا من الاوضة والعروسة قاعدة مكسوفة طبعا وحماتي سلمت على بنتها وسلمت عليا بحضن جامد ودعكت كسها في زوبري من غير بنتها ما تاخد بالها طبعا ومشيت وانا وعروستي قضينا ليلة جميلة والصبح الأهل والاصحاب والجيران جايين يباركولنا والنهار كله كدا واخر النهار جات حماتي وحمايا واولادهم وطبعا السلام بالاحضان
ولما حضنت حماتي زوبري وقف والبنات بيهزروا معايا زي ما متعودين وبعدين قولت لحماتي تعالي يا سوسو عاوزك واخدتها اوضة النوم وقفلت الباب وهي اللي اترمت في حضني وبقينا نبوس بعض جامد اوي وبعدين اطمنت مني علي بنتها واطمنت أني فتحت بنتها بسهولة ولا تعبتني وبعدين خرجنا وهي بتزغرط وقالت يالا بينا ياجماعة عشان اكيد تعبانين من الناس طول النهار ومشيوا فعلا وده كان يوم الجمعة ويوم السبت بالليل جات حماتي وبناتها فقولتلهم علي فكرة أنا نازل الشغل من بكرة اتصدموا وانا فطسان من الضحك وقولتلهم انا حنفي بتاع مسرحية سك على بناتك هو كان خايف على الأوفر تايم إنما أنا غصب عني لسة موظف جديد ومليش اجازات وفعلا الصبح بدري روحت الشغل ولقيت المدير سايب خبر اني ادخله وكنت واخد معايا علبة شيكولاتة ودخلت على المدير وباركلي وفتحت العلبة فهو خد واحدة وبعدين قالي معلش بقا انت عارف ان مفيش ليك إجازات بس بصفة ودية هتيجي الصبح توقع ونطمن أن العروسة مخلصتش عليك وتمشي تروح تفطر معاها ونتعبك كل يوم تيجي تمضي وتمشي وشكرته طبعا وقالي سيب العلبة انا هوزعها بنفسي علي الزملاء وانت امشي وفعلا مشيت وانا فرحان ووصلت عند البيت الساعة التاسعة طلعت علي حماتي ورنيت الجرس وهي بتفتح واتفاجئت ودخلت وقفلت الباب واخدنا بعض بالحضن وبوس وتقفيش وهي تقول اححح بلاش يا حبيبي روح نيك عروستك وانا اقولها انا اهو هنيك عروستي وهي تقول احححح بحببببببببك وفي ثواني كنا ملط ونيكتها نيكة حلوة وسريعة بس هي كانت فرحانة اوي وقالت مفاجأة لا يمكن اتصورها وبعدين قالتلي يالا روح لمراتك وانا ساعة كدا وجاية ومشيت فعلا ومرت الايام والشهور والسنين واولادها وبناتها اتجوزوا وبقت هي وحمايا لوحدهم وانا مستمر في علاقتي معاها وكنت أنا ومراتي أقرب حد ليهم عشان جيران وباقي اولادها ساكنين بعيد شوية وبعدين مات حمايا وبقت لوحدها ورفضت انها تروح تقعد عند اي حد من أولادها حتي انا قالت زمان كنتوا تخافوا عليا إنما دلوقتي الموبايل معانا كلنا وبعدين ابراهيم يمكن كل ساعة يطلع عندي أو يتصل وكل يوم وهو راجع من الشغل بيعدي عليا قبل ما يروح بيته وانا عارف انها رفضت عشان مش عاوزة تبعد عني واتصلت بيا في يوم وبتقولي نفسي انك تبات معايا قولتلها هرسم خطة واعمل اللي نفسك فيه وفعلا قولت لمراتي بعد ما رجعت من الشغل بعد الضهر اني هنام عشان رايح الشغل بالليل هبات هناك وهفضل هناك وردية الليل والنهار وصحيت بالليل واتصلت بحماتي عشان تعرف اني رايح عندها ومراتي جنبي وقولتلها معلش يا سوسو مش هعرف اعدي عليكي النهاردة عشان يادوب هشرب شاي عشان افوق من النوم والبس ورايح الشغل ابات هناك لحد بكرة بعد الضهر وهي فرحت وقالتلي منتظراك يا حبيبي بس حاول تتأخر ساعة عشان كدا وضحكت قولتلها خدي مني عاوزة تكلمك وانا لبست وشربت الشاي ومراتي قالتلي فكرت اروح ابات مع ماما وبقولها هقول لابراهيم واجي ابات معاكي رفضت قولتلها هي حساسة اوي ومش عاوزة تحس انها تقيلة علي حد خليها براحتها واحنا تقريبا مش مقصرين معاها قالت لا ابدا ده هي حتي لما بتتكلم مع اي حد بتقول منحرمش من هيما ده ابني واخويا وحبيبي ومش مخليني احس اني لوحدي ولا محتاجة حاجة قولتلها ياااه كل ده عني قالت اه وطبعا انا مبسوطة وبتفشخر هههههه واخواتي البنات متغاظين من كلامها عشان مش بتشكر في حد غيرك قولتلها ده عشان انا جوز الكبيرة والعشرة بينا اكتر وبعدين هما اجواز اخواتك قربوا منها وهي طردتهم أو صدتهم لا دول تحسي أنهم بيروحوا عند امك تأدية واجب وتحسي أنهم ضيوف قالتلي عندك حق يقعدوا نص ساعة ويقولوا عاوزة حاجة يا ماما عشان مشوارنا بعيد ويمشوا وبعدين نزلت اتمشيت بعيد عن البيت عشان لو مراتي بصت من البلكونة واتصلت بحماتي ومردتش عليا وفضلت اتمشي لحد هي ما اتصلت قالتلي اطلع قولتلها عاوزة حاجة اجيبها معايا قالت لا عاوزاك انت وبس قولتلها طيب هو الفيديو بتاعكم شغال قالت اه ليه قولتلها هجيب شريط رقص نرقص سوا قالت ماشي( ده يا جماعة كان لسة النت مش منتشر اوي وفي أول انتشار الموبايلات) وروحت لواحد صاحبي عملت عليه حوار واخدت منه شريط سكس وطلعت لحماتي لقيت عروسة منتظراني