زوجتي المتحررة تعشق الجنس – الحلقة الأولى

انا اسمي شيرو ومراتي اسمها هنون ودا الدلع بتاعها، انا ومراتي متحررين اوي انا مهندس ديكور ومراتي مهندسة معايا وكنا في نفس الكلية مع بعض في اسكندرية وتخرجنا بتفوق وكنا انا وهي بنحب الحرية والتحرر وبنكره حاجة اسمها قيود مجتمع شرقي وعادات وتقاليد. عجبني في هنون انها بنفس تفكيري وبنفس الافكار المتحررة وقررنا اننا نتجوز بس نعيش في القاهرة لما جالنا وظيفة كويسة اوي في شركة مقاولات كبيرة ..
في اول جوازنا في اول ليلة مراتي قالتلي بص يا حبيبي انا بحب التحرر اوي وبحب البس براحتي يعني البس جيبة او ليجن او قصير انا بنت وبحب اظهر جمالي ودا قمة الحرية وافتكر مادام انا مبعملش حاجة غلط تضر حد محدش ليه حكم عليا، قولتلها يا حبيبتي انا اكتر منك وبقدر الحرية جدا واللي شدني فيكي تحررك وافكارك المتحررة ..
مراتي قالتلي طب انا عايزة اسافر برا نقضي شهر العسل هناك قولتلها اوك انا فعلا كنت مجهز المفاجأة دي ليكي رحت جايب تذاكر السفر وكانت في فرنسا اسبوع كامل. مراتي شافت كدة فرحت اوي وقالتلي يا حبيبي انا بحبك اوي يا شيرو قولتلها وانا كمان بعشقك راحت مراتي قالتلي يلا بقى قلعني الفستان رحت فاكك السوستة من ورا وقلعتها الفستان لقتها مش لابسة اندر ولا برا قولتلها ايه دا يا مجنونة انتي مش لابسة لا اندر ولا برا طب فرحنا كان في فندق الفورسيزون في اسكندرية واحنا ناس معروفة والفرح كله في ناس كتير يعني كان ممكن وانتي بترقصي بزازك تبان او حاجة من تحت قالتلي يا حبيبي اولا الفستان دا تقيل اوي ومستحيل يبان حاجة ثانيا ايه يعني بزازي تبان ماهي باينة اهي هو انا مش انثى ودا جسمي؟ ايه العقد دي؟ 

قولتلها سوري يا قلبي اقصد بزازك كلها قالتلي اه لا متخفش الفستان ضيق، يلا ابقى علشان انتا اقلعك راحت مقلعاني جاكت البدلة والقميص وقلعتني البنطلون لقتني مش لابس بوكسر راحت ضحكت قالتلي ما انت اهو مش لابس بوكسر ليه قولتلها مش بحب البسه رحنا ضحكين ومسكتها ونزلت فيها بوس وهي هاجت اوي وتجاوبت معايا وبقيت ابعبصها في كسها وطيزها وهي هاجت على الاخر رحنا نمنا على السرير ونزلت لحس في كسها رحت مدخل زوبري في كسها براحة شوية قالتله دخلوا اوي نكني اوي يا شيرو نكني بقى مش قادرة اه اه اه كسي نار يا حبيبي رحت رازع زبي راحت جابت دم بسيط قالتلي اه اه اه يا حبيبي كمل كمل عايزة اتناك كمل بقى رحت مدخل زبي في كسها تاني وفضلت انيك فيها بس مردتش اطول علشان متتعبش وجبتهم في كسها راحت باستني وقالتلي اه يا حبيبي زبك كبير اوي قولتلها مبروك يا عروسة قالتلي وانت أحلى عريس قولتلها قومي خدي شاور وتعالي علشان نتعشى قالتلي اوك راحت دخلت الحمام وخدت شاور واتعشينا وبقينا عمالين نهزر ونجري ورا بعض واحنا بنتفرج على الدش حبيت اقلب قعدت اجيب قنوات كتير لحد ما لقيت قناة سكس واتنين بينكوا واحدة بصيت لمراتي قالتلي سبها عادي انا بحب القنوات دي قولتلها وانا كمان قالتلي بعيد عن التخلف المصري بس ايه المشكلة نفهم ونعرف اوضاع جديدة ومثيرة دا بيقتل الملل من علاقتنا الجنسية لو وضع واحد او كام وضع قولتلها انا موافقك جدا راحت مقلعاني الشورت ومسكت زبي ونزلت فيه لحس ومص قولتلها اه يا هنون انتي رهيبة في المص انت اتعلمت دا فين قالتلي انا بحب اشوف سكس كتير واتعلمت منهم بيعملوا كدة قولتلها كملي يا قلبي انا روعة. رحت طلعتها جنبي على الانتريه وكانت لابسة لانجيري عبارة عن قميص واصل لحد طيزها وبزازها كلهم باينين ولونه كان بينك كان حلو اوي واي حد يشوفه يهيج عليها رحت مطلع بزازها ونزلت فيهم لحس ومص وهي هاجت اوي معايا قالتلي اه يا حبيبي شايف البطل بينيك البت ازاي قولتلها البت دي شرموطة اوي قالتلي زيي يا حبيبي؟ قولتلها انت أحلى شرموطة. راحت قايمة ومسكت زبي وقعدت عليه واحنا بنتفرج على فيلم السكس قالتلي انت البطل بتاعي نكني يا شيرو زي الواد الاسمر دا قولتلها خد زبي في كسك يا حبيبتي قالتلي اه اه يا حبيبي نكني اوي اوي اه اه مش قادرة كسي هايج اوي انا عايزة اتناك بقى قولتلها انتي شرموطة اوي ومتناكة اوي يا حبيبتي قالتلي اوي اوي يا حبيبي انا شرموطتك ومتناكة اوي اوي نكني بقى نكني يله زبك ابن متناكة اوي ليه كدة قولتله اه اه يا حبيبتي كسك متناك اوي عايز يتفشخ قالتلي افشخه افشخني اوي يا شيرو راح واد تاني دخل زبه في البطلة وبقوا اتنين بينكوا البت قالتلي اه اه ايه دا البت بتتناك من زبين اه اه يا بختك يا لبوة قولتلها نفسك يا شرموطة تتناكي من زب تاني قالتي وانت معايا يا حبيبي نقسي زب تاني في طيزي نفسي اتناك اوي قولتها خدي يا لبوة زبي في كسك اتناكي اوي يا لبوة قالتلي اه اه اوي اوي نكني اوي اوووف الواد الاسمر دا زبوا حلو اوي نفسي ينكني في طيزي يا بختك يا لبوة اه اه النيك حلو اوي نكني اوي يا حبيبي نكني اوي اه اه اه قولتلها اه ة اه يا لبوة كسك نااار عايز انيكك اوي اوي يا لبوة قالتلي نكني اوي يا حبيبي نكني اوي شوية رحت جايب لبني في كسها قولتلها بجد انتي فعلا نفسك تتناكي من زب تاني قالتلي يا حبيبي وانا بتناك ببقى هايجة اوي توقع مني اي كلام انت زعلت قولتلها لا يا حبيبتي بس كلامك هيجني اوي عليكي وجننني قالتلي بس مش اي حد ممكن ينكني دا كلام بس قولتلها اوك يا حبيبتي قالتلي انا وانا بنت كنت بحب التخيلات اوي ولسة معايا الموضوع ده يعني كل اللي قولتله دا تخيلات قولتلها يا قلبي انا كمان بعش التخيلات قالتلي انا بحبك اوي ومبسوطة اوي اننا اتجوزنا وفاهمين بعض قالتلي بص بقى طبعا مامتك ومامتي واهلنا كلهم جاين بكرة علشان الصباحية قولتلها اه قالتلي هو السفر امتى؟ قولتلها بكرة بالليل قالتلي بس انا عايزة اشتري مايوهات قولتلها يا حبيبتي في فرنسا نشتري اللي احنا عايزينه انا معايا فلوس كفاية قالتلي وانا كمان بابا مديني فلوس ومعايا الفيزا بتاعتي فيها فلوس كفاية احنا اهلنا مستواهم المادي كويس زي ما انت عارف وانت كمان باباك عند شركة كبيرة ومبسوطين علشان كدة بابا وافق عليك علشان عارف بابا وفي تجارة ما بينهم قولتلها بس احنا سبنا كل ده ونسكن في القاهرة ونستقل بحياتنا ونعتمد على نفسنا قالتلي وانا موافقة يا قلبي اينعم بابا هو اللي جابلنا الشغل ده بمرتب كويس اوي بس هما كمان موافقين نعتمد على نفسنا بس اول حاجة يا حبيبي لازم نتفق عليها قولتلها ايه يا قلبي قالتلي يكون بينا صراحة واي حد عايز حاجة من حد يقوله قولتلها اوك حتي في الجنس لو عايزة تعملي حاجة هقولك مش بتكسف قولتلها اوك قالتلي ونعيش بحريتنا وتحرر كامل في الافكار وكل حاجة قولتلها حبيبتي دا نفس الكلام اللي كنت اقولهولك قالتلي انا بعشق التحرر. 

راحت بايساني وبوستها ودخلنا اوضة النوم وكانت ليلة كلها متعة ونيك لحد ما تاني يوم اهلها واهلي جم عندنا وهنونا وبعدها سافرنا لفرنسا علشان شهر العسل وكان أحلى وامتع واجن شهر عسل محدش شافه قبل كدة وكان كله جنون وتحرر ومتعة واثارة متعة لا توصف استنونا في الحلقة التانية.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ