في الوقت اللي كان أحمد بينيك فيه فتحية والحاجة أمينة بتراقبهم فيه. كانت زينب مرات عصام هي كمان بتفكر في اللي شافتة في الزريبة بين أحمد ورشا قبل كده واليوم ده مش عايز يطلع من دماغ زينب ولا منظر زبه وهو واقف ورشا نازلة على ركبها وبتمصهوله وزب أحمد فضل متعلق في ذهن زينب ومش عايز يخرج
في الليلة دي زينب كان نفسها تتناك من جوزها عصام في الزريبة علشان تحس باللي شافتة وتتخيل أحمد هو اللي بينكها
وفعلا اول ما عصام دخل الأوضة. زينب راحت قايلة لعصام انها عايزه تروح هي وهو الزريبة
عصام :: نروح الزريبة ؟ ليه يا ولية
زينب :: بصراحة كده اقولك ومتقولش عليا مجنونة
عصام :: قولي ياختي ما انا عارفة دماغك دي فيها خرابة
زينب :: اهيي بقى كده يا عصام
عصام :: يا ولية قولي واخلصي يا اما تسبيني انام
زينب :: لا لا تنام ايه هو انا هسيبك تنام بردو بصراحة بصراحة
عصام :: هي ليلة كوبية انا عارف
زينب :: خلاص هقول . بصراحة انا نفسي فيك بس مش هنا ولا على سريرنا انا عايزاك في الزريبة
عصام :: في الزريبة ايوة انا كده فهمت
زينب :: بخوف وقلق . فهمت فهمت ايه ؟
عصام :: فهمت إن نفوخك ده نفوخ بهايم، جرى ايه يا مجنونة يا بت المجانين بقى عايزني انام معاكي في الزريبة في وسط البهايم يا جحشة انتي
فضلت زينب تلح وتتحايل على عصام لغاية ما وافق على طلبها وراح معاها الزريبة فعلا، واول ما وصلوا للمكان اللي كان فيه زينب وأحمد رشا زينب طلب من عصام انه يقلع كل هدومه
عصام :: يا ولية يامجنونة خلي حد دلوقت من البيت خرج ورجليه جابته للزريبة. شكلنا هيبقى ازاي
زينب :: انت عارف الساعة كام دلوقت كله نايم يا عصام مين هيخرج من البيت دلوقت
عصام :: انا عارف ايه اللي خلاني طوعتك، حاضر ياستي لما نشوف اخرتها
عصام قلع كل هدومه ومفضلش غير باللباس وزينب قلعت ملط ونزلت على ركبها تحت زب عصام ونزلت اللباس ومسكت زبه بإيدها وفضلت تبوس فيه
عصام :: انتي بتعملي ايه بس يازينب
زينب :: بقولك ايه سبني بقى اتمتع شوية ومتتكلمش خالص
عصام :: تعرفي يابت يازينب انا محتار في امرك بقيتي بتحبي قلة الأدب اوي، لا وايه بتتفنني كمان فيها
زينب شغالة تمص في زب عصام جوزها وطبعا بتتخيل انها بتمص زب أحمد مش زب جوزها علشان كده النيكة المرة دي هيكون طعمها مختلف بالنسبة ل زينب
زينب ماسكة زب عصام اللي بقى زي العجينة في ايدها وبقى سايب زبه ليها تمص فيه وتلحس في بيضانة، وبعدين راحت قالت لعصام حط زبرك في كسي من ورا
عصام بقى مستغرب جدا من طلبها وعرفت الوضع ده منين بس طبعا عمره ما شك فيها ولا هيشك.
زينب راحت فلئست له وعصام جه من وراها وهو ماسك زبه ونشنه على فتحة كسها من ورا وراح مدخله فيها وهي بتتأوه من جمال وروعة الاحساس ده
لكن يافرحة ما تمت مفيش لحظات وكان عصام جايب لبنه في كس زينب اللي كان هاين عليها تعيط وتلطم في نفس الوقت لأنها ملحقتش.
عصام لبس هدومه وقال لزينب ما تلبسي يابت هدومك خلينا نمشي
زينب :: لا انا هقعد هنا شوية وبعدين هاجي وراك
عصام :: تقعدي هنا ؟ في الوقت المتأخر كده
زينب :: يعني انا قاعدة في الشارع يا عصام، شوية وهاجي وراك مش هتأخر
عصام :: طيب متتأخريش
عصام راح الأوضة وزينب قعدت على شوال غلة محطوط جنب الحيطة وفتحت رجليها
وبقت عمالة تدعك في كسها وتفعص في بزازها وهي في قمة هيجانها
بعد ساعة زينب قامت ولبست هدومها وبعدين راحت على اوضتها ونامت جنب عصام ول اول مرة في حياتها تحس بضعف جوزها عصام وبسرعة القذف اللي عنده
.
في نفس الليلة بس في بيت الحاج كرم البيت التاني اللي عاملة مقر ومكتب واللي بتبات فيه البت سامية في اوضة ورا الجنينة وسامبو في اوضة جنب اوضتها، سامية كانت عاملة حسابها انها تخلي الولا سامبو يتمتع الليلة بمشاهدة جسمها وتخليه يولع اكتر ما هو مولع بيها.
بالليل بعد ما سامية شافت كل طلبات الحاج كرم ومراته فاطمة رجعت على البيت التاني وشافت الواد سامبو في البيت الكبير قاعد مشغل الدش وبيتفرج على قنوات السكس.
مشيت بعد ما شافته من زجاج الفيلا ودخلت الأوضة بتاعتها. وسابت الباب مفتوح وقلعت هدومها ولبست قميص نوم من غير كلوت
وفضلت مستنية الواد سامبو يعدي لكن لغاية ما غلبها النوم مكنش لسه جه
سامبو بعد ما اخد سهرته على الدش الأوروبي. واتفرج على افلام سكس، قام علشان يروح الأوضة بتاعته علشان ينام،
وهو معدي شاف باب اوضة البت سامية مفتوح، سامبو ما صدق إن لقي الباب مفتوح وسامية نايمة وفاتحة رجليها، قلع الشبشب بتاعه بره جنب الباب ودخل على طراطيف صوابعه، ولما قرب منها. اتفاجئ انها مش لابسة كلوت من تحت.
عيونه بحلقت والعرق بدأ ينزل منه وبدأ يحس بسخونة بتخرج منه وزبه انتصب على اخره، نزل بشويش وقرب من كسها وبقى بيبلع ريقه بالعافية وهو شايف كسها الأبيض المنتوف والزنبور اللي طالع من بين الشفايف.
سامبو بقى في حالة خارجة عن السيطرة وايده راحت لفخاد سامية وهي نايمة، ايده بترتجف واعصابه كلها مش متمالكها، لكن شهوته كانت مسيطرة عليه
لمس فخاد سامية بالراحة جدا وايده فضلت تتمشى لغاية ما صوابعه لمست كسها، في اللحظة دي سامية قامت مزوعة من نومها وسامبو راح بسرعة حط ايده على بوقها خوف لا تصرخ او تفضحه، حط ايده على بوقها لكن كان مصمم خلاص انه هينيك سامية مهما كلفه الأمر ده من مصايب.
سامية فضلت تقاوم سامبو لكنه مدهاش فرصة وراح نايم فوق منها ب جسمه كله وبقى عمال يبوس فيها زي المجنون وفتح سوستة بنطلونه وطلع زبه.
فضلت سامية تقاوم في سامبو وهو بيحاول يزبط راس زبه على خرم كسها، وراح راشقه فيها مرة واحدة
سامية اول ما حست بزب سامبو رشق في كسها. عيونها برقت وبوقها اتفتح، زب سامبو كان تخين قوي وأكبر حتى من زب الحاج كرم في الطول وفي التخن
وبعد ما كانت بتقاومه علشان تبعده عنها راحت حضناه بإيدها وضمته عليها جامد وبقت بتتشرمط تحت منه وتتأوه.
سامبو لما حس إن سامية بقت ممحونة تحت منه وانها بقت عايزه ينيكها اوي بقى عمال يدخل زبه بكل قوة وهي تضمه وتتأوه، وبدأت تطلب منه ينيكها اكتر واكتر وميطلعش زبه من كسها
ساميه :: اااااااااووووووووف اوووووووووف، ايه يا ولا يا سامبو ده ايه الزبر ده كله
سامبو :: عجبك زبري يابت؟
ساميه :: اه اه ااااه ياسامبو اااااااه زبرك ماليني وحاسة انه وصل لمصريني
فضل سامبو ينيك في سامية لغاية ما طلبت منه انها عايزه تمصله زبه
سامبو نام وسامية قعدت على ركبها وهي مفلئسة ونزلت لزبه وبقت عمالة ترضع فيه وتمص في الراس وسامبو هايج على آخره
سامبو :: انتي بتعرفي الحاجات دي منين يا سامية
سامية :: من اللي كنت لسه انت قاعد عليه وبتتفرج على الافلام اللي فيه
سامبو :: ايوة ايوة. من الدش
سامية بعد ما شبعت مص في زب سامبو قامت وراحت قاعدة على زب سامبو
وبقت عمالة تروح وتيجي على زبه وتتأوه وهو ماسكها من وسطها وكانوا الأتنين في قمة متعتهم الجنسية
بعد شوية من النزول والطلوع على زب سامبو سامية قامت وراحت نايمة على بطنها وخلت سامبو ينام فوق منها ويحشر زبه بين فلقة طيزها
اااااااه اااااااه حلو اوي زبرك يا ولاا اااااااااااااااااه جميل جميل جميل اوووووي
سامبو رفع وسطة لفوق شوية ورفع طيز سامية لفوق ومسك زبه وحطه على خرم طيزها وراح ماسكها من وسطها وفضل يضغط بزبه على طيزها وساميه بتولول تحت منه ومش قادره على زبه
ااااي ااااااي بالراحة بالراحة يا ولاا بالراحة زبرك هيعورني
سامبو شال زبه وتف على طيز سامية وعلى زبه ورجع حط زبه مره تانية على خرمها وراح ضاغط عليها
اااااااااه يخرب بيتك ايه ده زبرك تخين اووي
سامبو فضل يضغط بزبه لغاية ما الراس بدأت تدخل في طيزها وهي بتصرخ تحت منه من الوجع
لكن سامبو مكنش فارق معاه الوجع والالم اللي حاسة بيه سامية، وفضل يدخل زبه لغاية ما وصل للبيضان، وبقى عمال ينيك سامية في طيزها وهي بتتوجع تحت منه، ورغم إن سامبو اول مرة ينيك فيها سامية الا انه مكنش عنده سرعة قذف نهائي، وفضل ينيك في سامية اكتر من 30 دقيقة لغاية ما جابهم، وبعدها قام جاب اكل من البيت وأكل هو سامية، وبعدين راح نايكها تاني وسامية كانت حاسة مع سامبو انها اول مرة تتناك في حياتها
.
تاني يوم الصبح وقبل ما الكل يصحى من النوم، الحاجة أمينة قامت من النوم وطلعت جري على شقة أحمد علشان تاخد الكلوت بتاعها . ولما وصلت لفوق. خبطت على صدرها ولطمت على وشها لما اكتشفت إن الكلوت مش في مكانه
الحاجة أمينة فضلت واقفة في مكانها متمسمرة ومتنحة ومش عارفة تعمل ايه ولا عارفة مين اللي اخد الكلوت بتاعها أحمد ولا فتحية
وهي واقفة أحمد خرج علشان يدخل الحمام وطبعا عريان ملط واتفاجئ بالحاجة أمينة واقفة ورا الباب واول ماشافته اتفزعت وودت وشها الناحية التانية وأحمد رجع بسرعة لبس هدومه وخرج كانت الحاجة أمينة نزلت
بعد نص ساعة رشا طلعت ل أحمد وقالت له: يلا بقى يا أحمد ابويا مستنيك تحت علشان تفطر
أحمد :: ماشي انزلي انتي وانا جاي وراكي، اه صحيح كنت عايز اقولك حاجة كده
رشا :: حاجة ايه
أحمد :: اقولك لما نبقى في العيادة احسن، يلا انتي انزلي بدل ما يستعوقوكي
رشا :: حاضر يا حبيبي
أحمد :: خدي يابت
رشا :: نعم
أحمد :: تعالي هاتي بوسة
أحمد اخد رشا في حضنة وبقى بياكل شفايفها اكل
رشا :: خلاص بقى الالقي امي فوق راسي
أحمد :: لا وعلى ايه يلا انزلي
أحمد نزل وقعد على السفرة وفطر
فتحية :: بقولك ايه يا حاج
الحاج نعمان :: نعم يا فتحية
فتحية :: كنت عايزة كده اخرج اشتري شوية حاجات وبالمرة اعدي على البت سامية صاحبتي اقعد شوية معاها
الحاج نعمان :: تخرجي تشتري شوية حاجات ماشي. لكن تقعدي مع سامية لا، ولو كان ولابد خليها هي اللي تيجي تزورك هنا
سامية :: حاضر يا حاج اللي تشوفه
الحاجة أمينة فضلت قاعدة بتراقب نظرات أحمد ونظرات فتحية وعايزة تعرف مين اللي اخد الكلوت بتاعها وخايفة تتفضح لكن أحمد مبصش خالص ليها ولا بين ليها حاجة، وطبعا فتحية مش في دماغها حاجة
أحمد اخد رشا واختها نعمة وراحوا العيادة
وهناك رشا قالت ل أحمد
رشا :: موضوع ايه بقى اللي كنت عايز تكلمني فيه
أحمد :: بخصوص اختك نعمة
رشا :: نعمة ؟ مالها
أحمد :: انا ملاحظ كده والكلام بيني وبينك، إن الدكتور وجدي مستلطفها وعنده مشاعر من ناحية اختك نعمة.
رشا :: تصدق وانا كمان ملاحظة ده. وحتى اغلب الوقت ياهو قاعد معاها ياهي قاعدة معاه في مكتبه وبشوفهم كتير بيضحكوا مع بعض
أحمد :: طيب ماهو لازم يكون فيه حل لمشكلة جوزها دي، ماهو مينفعش بصراحة نعمة تفضل متعلقة كده ولا عارفة جوزها إن كان عايش ولا ميت
رشا :: مش عارفة بقى المفروض ايه اللي يتعمل
أحمد :: خلاص سيبي الموضوع ده عليا انا اعرف دكتور صاحبي في العراق كان معايا لما كنا بندرس في ألمانيا، هخليه يشوف الموضوع ده بنفسه
فتحية بعد ما كل الرجالة اللي في البيت مشيت وراحت على اشغالها، لبست هدومها ونزلت علشان تروح تشتري شوية طلبات ليها وبعدين تعدي على صاحبتها سامية، وهي خارجة من البيت أمينة شافتها
الحاجة أمينة :: رايحة فين يا فتحية
فتحية :: خارجة في حاجة ؟
الحاجة أمينة :: مأنا عارفة انك خارجة مجتيش ليه وقولتيلي
فتحية :: اقولك ؟ ليه هو انتي مكنتيش قاعدة وانا بستأذن من الحاج قبل ما يمشي
الحاجة أمينة :: ايوة كنت قاعدة بس المفروض كنتي جيتي وقولتيلي انك خارجة، اقولك امشي امشي انا مش ناقصة حرقة دم
فتحية بصت للحاجة أمينة من فوق لتحت وراحت خارجة. وقفلت الباب وراها
فتحية نزلت اشترت شوية طلبات ليها وهي راجعة عدت على سامية
فتحية :: بقولك ايه ياخويا هي البت سامية شغالة هنا
سامبو:: ايوة ياست اقولها مين
فتحية :: قولها صاحبتك فتحية بره عايزاكي
سامبو :: حاضر ثواني هدخل اقولها
شوية وسامية خرجت
ساميه :: ايه ده انا مش مصدقة عيني معقولة دي ياولاد فتحيه ازيك يا حبيبتي
فتحيه :: ازيك يابت وحشاني اوي
ساميه :: كويسة وانتي كمان وحشاني اوي اوي تعالي يابت ندخل جوه
فتحيه :: لا مش هينفع لحسن الحاج محرج عليا انا بس، جايه اقولك ابقي تعاليلي البيت، الحاج موافق انك تبقى تزوريني
ساميه :: تعالي بس ندخل جوه هو يعني حد هيروح يقله انك جتيلي
فتحية :: يابت خايفة لا الولية الحرباية اللي اسمها الحاجة أمينة تستعوقني وتقله اني اتأخرت بره
سامية :: يابت ادخلي بقى متوجعيش قلبي، هنقعد مع بعض شوية وبعدين امشي
وهما واقفين بيتكلموا الحاج كرم جه من بره
الحاج كرم :: يادي النور يادي النور ازيك يا .
سامية :: فتحية يا حاج كرم . صاحبتي الروح بالروح
الحاج كرم :: ايوة ما انا عارف واقفين بره ليه مادخلي صاحبتك جوه عيب كده
فتحيه :: معلش يا حاج مش هينفع اصل
الحاج :: لا اصل ولا فصل انتي جيتي بيت الحاج كرم يعني مينفعش تمشي كده من غير ما تاخدي واجبك
الحاج كرم وسامية وفتحية دخلوا البيت والحاج قال لسامية ادخلي هاتي حاجة لصاحبتك تشربها وهاتيلي انا الشيشة
سامية :: بس كده حاضر يا حاج
الحاج كرم :: الا قوليلي يا فتحية انتي بقالك اد ايه متجوزة من الحاج نعمان
فتحية :: بقالي سنتين واربع شهور كده
الحاج كرم :: ايوة ايوة وياتري معاكي منه ولد ولا بنت
فتحيه :: لا يا حاج أنا ربنا مكرمنيش منه بالخلفة لسة
الحاج :: لسه ؟ ليه بقى هو اللي مش عايز
فتحية :: لا يا حاج هو مبيجبليش سيرة الموضوع ده من اساسه
الحاج كرم :: ليه بقى ؟ ايوه فهمت هو ديما كده الحاج نعمان راجل حويط
سامية دخلت وفي ايدها الشيشة وحطتها قدام الحاج ورجعت جابت العصير
فتحية :: مش فاهمة يا حاج تقصد ايه
الحاج كرم :: بصي يا فتحية ولا بلاش لتقولي اني بسخنك على جوزك ولا حاجة، كان من باب اولي صاحبتك سامية هي اللي توعيكي مش انا
سامية :: اوعيها ؟ على ايه يا حاج
فتحية :: لا يا حاج وعيني انا بجد مش فاهمة انت تقصد ايه
الحاج كرم :: اقصد إن الحاج نعمان متجوزك بس علشان يتمتع بيكي خصوصا انك صغيرة وحلوة وفيكي كل المميزات اللي بيتمناها اي راجل، بس اكيد مش عايز يورثك فيه بعد ما يموت ده بعد عمر طويل، ولا حتى عياله هيقبلوا إن واحدة خدامة تشاركهم فلوسهم واطيانهم معلش يا فتحية كلامي دبش بس دي الحقيقة والحاج نعمان انا اعرفه كويس ومن ايام ابوه الله يرحمة . انا مفيش مصلحة بيني وبينك انا بس بوعيكي لاني شايفك طيبة وعلى نياتك
سامية :: ايوة فعلا يا حاج دي طيبة اوي وغلبانة ومنكسرة
فتحية :: لا الحاج نعمان عمره ما يفكر في كده وكمان عيالة كويسين اينعم مش طايقيني بس مش هياكلوا عليا حقي
الحاج كرم :: طيبين هههههههه والنبي ماحد طيب واهبل غيرك يلا اقوم انا عندي كام مشوار هقضيهم فتكم بعافية
سامية :: على فكرة بقى كلام الحاج كرم عين العقل وبيتكلم صح اوي، انتي ليه مفكرتيش تجيبي منه حتة عيل تضمني بيه حقوقك
فتحية :: انا عمري ما فكرت في كده اصلا
سامية :: علشان عبيطة وهبلة طب انتي عارفة والكلام بيني وبينك، انا كل ما تجيلي فرصة ويكون الحاج كرم سكران وشارب
باخد من وراه فلوس ومحوشة لغاية دلوقت بتاع 30 الف جنيه انا مضمنش ياختي ممكن في ايتها لحظة يمشيني بره الفيلا وابص الاقي نفسي طلعت من المولد بلا حمص
فتحية :: فكرك ممكن في الأخر القي نفسي مرمية في الشارع وارجع تاني خدامة في البيوت . دانا اموت فيها
سامية :: هو يابت يا فتحية الحاج مش كاتبلك حتة ارض او حتى شايلة من وراه فلوس ليكي والزمن
فتحية :: والنبي ياختي ما حيلتي غير خمسين جنيه
سامية :: يا حزني عليكي دانتي هبلة اوي، يابت راعي نفسك وشوفي مصلحتك، ولازم تخلفي حتة عيل وساعتها لو طلبتي يكتبلك ارض مش هيقولك لا
انتظروا الحلقة الحادية عشرة