البيت الكبير | الجزء الثاني – الحلقة العاشرة

بعد يومين الحاج نعمان راح المخزن اللي فيه الفلوس وطلع مبلغ 200000الف جنيه وراح زار الحاجة فاطمة

الحاجة فاطمة :: ازيك يانعمان ياخويا عامل ايه

نعمان :: اهو نحمد ربنا يافاطمة  انتي اخبارك ايه

فاطمة : عايشة بحسك ياخويا

الحاج نعمان :: تعيشي يافاطمة  بقولك ايه البت سامية هنا ؟.

فاطمة :: ايوة فوق بتروق الأوضة

الحاج :: بصوت واطي طيب انا عايزك تخفي الشنطة دي بحيث البت العقربة دي متخدش بالها منها

فاطمة :: شنطة ايه دي ياحاج ؟

الحاج نعمان :: دي شنطة فيها ميتين الف جنيه دول اللي قدرت اوصلهم من فلوس جوزك

فاطمة :: ميتين الف جنيه ؟ ودول عترت فيهم فين. دانا مخلتش حتة الا مدورت فيها

الحاج نعمان :: في البيت التاني كان شايلهم في اوضة سرية

فاطمة :: دانا قلبت البيت التاني ده حتة حتة

الحاج :: لا ماهي الأوضة دي سرية  المهم علشان بس البت سامية متسمعماش  شيلي الفلوس دي في مكان امين  دول حقك ياختي ومحدش عارف بكره فيه ايه

فاطمة :: يخليك ويبارك في عمرك وميشمتش فيك عدو ولا حبيب ويطمنك على مراتك

الحاج نعمان :: تسلمي يافاطمة وانا لو لقيت اي حاجة تانية هحيلك طوالي

فاطمة : انا مش عارفة انا من غير كنت عملت ايه  الراجل الناقص الدون بقي معاه 200000 الف جنيه وسايبني من غير ولا ربع جنيه  شفت ياحاج

الحاج نعمان :: المهم انا عايزك لو تعرفي اي حاجة عنة او عن مكان كان بيروحه تبلغيني

جايز لو فتشنا وراه تاني نلاقي فلوس هنا ولا هنا

فاطمة حاضر ياحاج

سامية نزلت وشافت الحاج نعمان قاعد مع فاطمة

ايه ده الحاج نعمان ؟ ازيك ياحاج  عامل ايه

الحاج نعمان :: بخير يا سامية  بقولك ايه

ابقي عدي عليا في البيت علشان عايزك تبقي تيجي تساعدي الحريم في ترويق البيت

سامية :: بس كدة حاضر من عنيا ياحاج

الحاج نعمان :: يلا فتكم بالعافية

 

الحاجة صباح من بعد ما ابنها جلال ناكها وهي نايمة وهي حاسة ان عينها مكسورة ومش قادرة تحط عينها في عين جلال

ومبقتش بتنزل من الاوضة بتاعتها زي الأول

وجلال مبقاش بيراعي انها امه وكل ما تنزل تحت كان بيتحرش بيها ويلذق فيها لما تصادف وتكون في المطبخ  واوقات كان بيتعمد انه يعدي من وراها وهي موطيه بتجيب حاجة من الارض وكان يرشق صباعة في طيزها او في كسها وهي مكنتش تقدر تفتح بوقها  لغاية ما الكيل فاض بيها وقررت انها لازم ترجعلة مراته يمكن ساعتها يحل عنها ويشلها من دماغة

واستنت لما باب اوضتها اتقفل عليها هي والعمدة

صباح :: بقولك ايه ياحاج مصلحي انت لازم تلاقي حل وترجع الهام لجوزها  كدة كتير يا اما انا هجوزه عروسة تانية

مصلحي :: لا انسي فكره اننا نجوز جلال واحدة تانية غير الهام انا مش هخسر نعمان علشان خاطر ابنك

صباح :: يا سلام يعني علشان متخسرش صاحبك نعمان ابنك يفضل كدة ؟ لا وربنا المعبود. لو مرجعت الهام له خلال الشهر ده ل ادورلة على عروسة واكون مجوزاه في نفس الشهر  وكل واحد ينام بقي على الجنب اللي يرحة

مصلحي :: طيب خلاص اسكتي انا بكره هروح لنعمان واقعد معاه واشوف حل للموضوع ده

صباح :: وفهمة ان مكنتش هترجع احنا هنجوزه مش ناقصين كمان بنت نعمان تتغندر علينا

مصلحي :: ماخلاص يافاطمة قولتلك انا هروح بكره لنعمان هقعد معاه وهكلمة

.

الدكتور هيثم :: ايه يا حاجة امينة عاملة ايه دلوقت

امينة قاعده على سريرها ومقرفصة وباين عليها انها خايفة ومرعوبة ومش عايزه تتكلم

الدكتور هيثم بص للدكتور مجدي النبولسي

والدكتور مجدي قال

ايه ياحاجة امينة اللي مخوفك كدة في حد هنا في المستشفى مدايقك ؟

الدكتور هيثم :: انا حاسس ان فيه حاجة بتحصل من ورانا  المفروض كانت بعد الجلسات دي كانت اتحسنت وعلي الأقل كانت اتكلمت معانا

الدكتور مجدي :: طيب بقولك ايه  انا عايو اغير طبق النبطشيات كله ونخلي امينة حال. خاصة في عنبر لوحدها .

الدكتور هيثم :: معنديش مانع  المهم حالتها تتحسن

وهما بيتكلموا عباس دخل عليهم

عباس :: يادكتور هيثم الحالة شوقي اللي في تسعة رجال هايج ومبهدل الدنيا

الحاجة امينة اول ما شافت عباس وحالة من الهياج الشديد والخوف سيطرو عليها وقامت وهي بتزوم وبتصرخ عايزه تمسك في عباس

الدكتور هيثم والدكتور مجدي بصوا لبعض وجريو عليها مسكوها

هيثم :: هات بسرعة ياعباس الحقنة المهدئة

عباس خرج بسرعة جاب الحقنة والدكتور مجدي ادالها الحقنة. ومسبوهاش غير بعد ما هديت خالص

هيثم :: تعالا ورايا المكتب ياعباس عايزك

وانت يامجدي شوف الحالة اللي في تسعة رجال

الدكتور هيثم راح مكتبة وسأل عباس

ها ياعباس تقدر تفصر اللي حصل من الحاجة امينة

عباس :: مش عارف بصراحة هي عملت كدة ليه  بس هي على طول كدة

الدكتور هيثم : والنبي ايه  بقي هي على طول كدة يعني هي مكنتش هادية وكويسة واول ما شافتك حصلها اللي حصل

عباس : انا معنديش تفسير بصراحة

هيثم :: ماشي ياعبس  اتفضل انت على شغلك وانا مسيري هعرف ايه اللي بيحصل في المستشفى دي انا معرفوش

احمد :: رشا  يارشا

رشا :: ايوه يا احمد

احمد :: بتعملي ايه عندك ؟

رشا :: انا في المطبخ بعمل كوباية قهوة علشان حاسة نفسي من مصدعة

احمد :: طيب اعمليلي معاكي كوباية وتعالي فيه فيلم اجنبي حلو اوي شغال

رشا :: فيلم ايه

احمد :: فيلم رعب بس جامد

رشا :: حد يتفرج على فيلم رعب كدة قبل ماينام

احمد :: ما بكره اجازه واحنا سهرنين

رشا :: طيب اعمل القهوة واجي هقعد معاك

رشا عملت القهوة وراحت قعدت مع احمد

شوية وبقت شايفة امها قاعدة في ركن بعيد وشعرها متنحل وبتشاور عليها بأيدها علشان تلحقها

رشا كل شوية تدعك فيعينها وتبص في التليفزيون  صورة امها تختفي  شوية

وترجع تشوف امها تاني

احمد لاحظ على رشا انها بتبحلق في التليفزيون اوي

احمد :: مالك يا رشا. عينيك وجعاكي ولا ايه

رشا :: معرفش في ايه  امي كل شوية بشوفها وهي بتبكي وبتشاور ليا علشان اخدها. امي مش مرتاح في المصحة يا احمد

احمد :: انتي شكلك مرهقة يا حبيبتي  ايه رائيك تدخلي تنامي احسن

رشا :: لا ده مش ارهاق انا متأكدة ان ماما بتتعذب في المصحة

احمد :: على فكره المصحة اللي امك فيها  من احسن المصحات النفسية في مصر

والدكتور هيثم صاحبي ده دكتور محترم جدا في مجالة  اينعم هو دكتور جديد. لكنة مشهود له بالكفاءة

رشا :: مش عارفة بقي  يمكن يكون ارهاق زي ما انت بتقول

احمد :: طب تعالي في حضني

رشا كانت قاعدة جنب احمد على كنبة الأنتريه. وراحت قربت منه وقعدتة في حضنة

شوية ،كدة وراح احمد نزل ايده وراح قعد يقفش في بزازها

احمد :: بقولك ايه ما تسيبك من الفيلم ده وتيجي افرجك على فيلم احلي

رشا :: فيلم ايه ؟ رعب بردو

احمد :: هههههههه لا سكس

رشا :: مانت عارف من ساعة المرة اللي فرجتني على فيلم وانا محبتش كدة

احمد :: انتي هتكدبي دانتي يومها هجتي اوي وعملنا يومها احلي نيكة

رشا :: ايوة بس بعدها حسيت من جوايا بالندم اني سمحت لنفسي اني اتفرج على راجل غيرك  انت عارف قصدي

احمد :: ياحبيبتي ده فيلم القصد منه كسر الملل وانتي تستفادي من الابطال وتبقي خبره  وساعتها هتحسي بالمتعة اكتر وانا كمان بحب اتفرج على الافلام دي وانتي جنبي

رشا :: احمد هو انت ياحبيبي مش بتغير وانت شايفني جنبك وانا بتفرج على بتاع واحد تاني غيرك

احمد :: ههههه هغير من ايه  ده فيلم. طب انتي عارفة ان في اروبا الأفلام دي عادي جدا وكل المتزوجين وحتي المخطوبين بيتفرجوا عليها من باب كسر الملل

رشا :: ايوة بس احنا في مصر . وكمان فلاحين يا احمد  وانت عارف ان ده عيب وميصحش

احمد :: ايه هو ده اللي عيب وميصحش

هو انا بقولك جايبلك راجل  فكيها بقي

رشا :: ماشي طالما انت حابب خلاص

احمد :: ايوة كدة  طيب روحي خدي دوش على ما احضر فيلم حلو نقعد نتفرج عليه

رشا :: ماشي.

رشا دخلت اوضة النوم اخدت قميص نوم حلو وفوطة وراحت تاخد الدوش واحمد دخل بالاب بتاعة وقعد على السرير وحضر كام فيلم حلوين. واستني لما رشا خلصت

احمد :: انا هشغلك الفيلم واروح اخد دوش

وانتي سخني نفسك مع الفيلم ده

وراح مشغل ليها فيلم سكـس واخد بوكسر وفوطة وراح الحمام

اخد الدوش خرج من الحمام واتمشي على طراطيف صوابعة علشان يشوف رده فعل

رشا وهي بتتفرج على الفيلم

بص من بعيد ومن غير ما تاخد بالها. لقاها

نايمة على ضهرها. وعنيها شبه مقفولة وعمالة تدعك في كسها وشفايفها مفتوحة

رشا كانت هايجة على الأخر وهي شايفة قدامها البطلة واخده زب في كسها وزب في بوقها وعماله ترضع

احمد دخل على مراته وهي ممحونة وهايجة

ايه ياقلبي الفيلم عاجبك

رشا بصوت تقريبا مش طالع وكلة هيجان

اه جميل يا احمد

احمد :: طيب خشي جوه خليني اتفرج معاكي

رشا اتخرت جوه شويه واحمد نام جنبها وحط ايده على وراكها وهو بيتفرج معاها

تركيز احمد مكنش في الفيلم  كان في وش مراته وكان عايز يشوف هيجانها وهي بتتفرج على الفيلم

رشا شافت البطل وهو بيلحس في كـس البطلة والكاميره عاملة زوم على كسها وجايبة لسانة البطل وهو داخل بين شفرات كـس البطله

رشا :: احمد  انزل لكسي . مش قادره

احمد راح نازل بين فخادها ولسانة رايح جاي على كسها

في اللحظة دي رشا سابت اللاب من ايدها وغمضت عنيها ومسكت راس احمد بأيدها الأتنين. وبقت عمالة تتحرك بوسطها وبتحك كسها في شفايف ولسان احمد

احمد :: انتي هجتي اوي كده ليه ياحبيبتي

رشا :: مانت السبب  اااااه  الحس كسي اوي

احمد :: انا السبب ؟ قصدك علشان الفيلم

رشا :: ايوووووه . الحس اوي بقي  عايزه لسانك يلحس كسي كله . اوووووووف

احمد :: هو الفيلم عجبك اوي كدة ؟

رشا :: انت شايف ايه  اااااااه ااااااااااااااه

احمد :: انا شايف انه عجبك اوي وبقيت ممحونة اووي ياعمري

رشا :: انا عايزه امص زبرك

احمد قام وطالع فوق رشا ( 69 ) وفتح رجليها بصباعة راح مدخلة في كسها ومسك زنبورها بشفايفة وبقي عمال يمصة ويدخل صباعة وهي ماسكة زبه بأيدها وشغالة مص ورضاعة واهااااات مولعة نار في الأوضة

احمد قام من عليها وراح واقف على ركبه ومسك زبه وبقي عمال يمشيه على كسها

وبعدين راح مظبط راس زبه على خرم كسها وراح مدخله واحدة واحدة وبراحة

رشا :: ااااااوووف اووووووف  دخله ياقلبي دخله كله اووووووف

احمد :: انا مدخله كله في كسك المتناك يا قلبي

رشا :: ياخرااااااااابي ياخراااااااااابي على زبرك  جميل يا احمد  جميل

احمد :: يعني زبري بيمتعك

رشا :: ايووووه  اووووووووف . نكني نكني. نكني يا احمد . نكني اووووي

احمد شد رجل رشا وبقي مدخل زبه كله فيها وبقي عمال يسحبه ويرجع يدخله كله

وهي تحت منه بتولول من اللذه

شويه واحمد بقي بينيك فيها اسرع

وبزازها عمالة تروح وتيجي واحمد مش راحم اهاتها ولبونتها

 

احمد شال زبه وراح منيم رشا على طرف السرير ( على جنبها اليمين ) وبقي وشها للحيطة وطيزها وكسها ناحيتة وهي مقرفصة رجليها ومأنبره طيزها وضامة رجليها ناحيتة

مسكها وهو واقف على الأرض وشدها لطرف السرير وراح ماسك زبه وبقي عمال يمشيه من كسها لغاية خرم طيزها ويرجع من طيزها لكسها

رشا :: يالهوي يالهوي يالهوي  ايه الجمال ده  ايه الاحساس بالمتعة دي كلها . زبرك جميل وحنين اوووي

احمد :: زبري هيفشخك دلوقت ياقلبي

رشا :: افشخني  واعمل في كسي اللي يعجبك اااااااااااااه ااااااااااااه  مش قادره يا احمد  يلا بقي دخله

احمد تف على راس زبه وتف على ايده وحط التفافة على خرم طيز رشا

وراح حاطط راس زبه على خرم طيزها وبقي عمال ينزل بزبه ويدوس بجسمة على زبه علشان يدخل في خرم طيزها . وراشا ماسكة فرده طيزها وتبتعدها علشان زبر احمد يدخل فيها

زبره دخل في طيزها وراح ساند بأيده الأتنين على طيزها وهي مفلئسة وبقي شغال ينيك فيها

ااااااوف ااااااوف اووووووووف . جمييييييييل اووووووووي

احمد :: ايه يا ياعمري  ايه  زبري عاجبك للدرجادي

رشا :: يالهوووي عليه وعلي جماله . انا مشفتش متعة كدة  حلو اوووووي انا عايزه زبرك يفضل ينيك في طيزي كده للصبح

احمد :: طيزك بقت لبوة  لا بقت شرموطة

رشا :: ايووووة . ايووووة كده . نيك  نيك . اووووووووف اوووووووف

احمد شال زبه من طيزه وحطه في كسها ورجع شاله من كسها وحطه في طيزها  وفضل على الحال ده شويه

اااااااااه اااااااااه  ايه ده  ايه الحلاوه دي

لا لا انت الليلة مذاجك رايق اووووي

اديني كمان  اديني . اديني يا احمد اديني

احمد :: خدي الزبر ده

رشاا:: هات ياقلبي هاااااات  ااااااه

احمد :: وكمان الزبر ده

رشا :: اوووووووووف  جمييييييييييل

فضل احمد يرزع زبره في كـس راشا

وبعدين راح قاعد على طرف السرير ورشا راحت قاعدة على زبه

وفضلت تطلع وتنزل على زبره ومكلبشة في رقبتة بأيدها  وتلف بوسطها لفات دائرية وهي لابسة زبه فيها. لغايه ما احمد راح شايلها وفضل ينيك فيها ويطلعها وينزلها على زبه ولما حس انه خلاص هيجيب لبنة في كسها راح منيمها على السرير وهو فوق منها وبقي بيدخل زبه ويخرجة بسرعة وقوة

لغاية ما قذف لبنة في كسها وبقي عمال يدك زبه فيها دك وهي حضناه بكل قوتها ولفة رجليها حولين وسطة علشان ميقدرش يشيل زبه من كسها

 

نهاية الحلقة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ