زوجتي المتحررة تعشق الجنس – الحلقة الثالثة

بعد ما اقفلنا الباب مراتي قالتلي اوووف الرحلة كانت طويلة انا محتاجة اخد شاور يا حبيبي قولتلها اوك يا قلبي ادخلي خدي الشاور بتاعك وانا اطلب الغدا وفعلا دخلت هنون تاخد الشاور انا اتصلت وطلبت الغدا الروم سيرفس شوية مفيش نص ساعة كان جابلنا الغدا انا ناديت على هنون قالتلي انا خلاص يا حبيبي خلصت ولبست لانجيري وعليه البورنس بتاعها وخرجت قولتلها انا هاخد شاور على السريع علشان محتاج انام شوية مش قادر من السفر قالتلي ادخل يا حبيبي دخلت خدت الشاور وخرجت لابس شورت بس لقيت هنون قلعت الروب وكانت بتسرح شعرها مراتي شبه تقريبا منة شلبي بس اطول شوية رحت مصفر ليها قولتلها ايه القمر دا قالتلي يا بكاش قولتلها اللانجيري هينطق عليكي كانت لابسة لانجيري قصير من قدام لحد كسها تقريبا ومفتوح من ورا يعني طيزها كلها باينة قولتلها اووووف بحد انتي تهيجي الحجر رحت بايسها جامد ومصيت لسانها وبعبصتها في كسها قالتلي يا شيرو براحة كسي قولتلها انتي حلوة اوي وقعدت امص في بزازها والعب في كسها وهي هاجت اوي قالتلي بس اختك حلوة اوي راحت ماسكة زبي وحطاه في بقها ونزلت فيه مص قولتله اه اه اه يا قلبي قالتلي مخدش بالك ان طيز اختك كانت باينة قولتلها عادي اختي فري قالتلي انا قولت انتي هجت عليها راحت قعدت بكسها على زبي قولتله اه اه يا هنون قالتي ايه هجت على اختك قولتلها انا بهيج على اي واحدة يا حبيبتي بس دي اختي وحنا واخدين على بعض قالتلي يعني بصراحة زبك موقفش عليها انا لاحظت انك هجت قولتلها بصراحة اصل زبي وهي بتحضني راح خابط في كسها وهي مش بتلبس اندر قالتلي ايه اوووف نكني يا شيرو نكني اوي قولتلها انتي كمان بعد ما ماجد باسك حسيت انك هايجة وهو كمان من ساعة ما شافك وزبه هايج عليكي قالتلي اه اه يا شيرو جوز اختك لما باسني بجد هجت اوي وايدي خبطت في زبه غصب عني لقيته هايج هيجني اوي قالتلي شيرو لو اختك سوسو جت دلوقتي لوحدها وانت بتنكني تعمل ايه قولتلها ادخلها وانكها معاكي قالتلي اه اه نكني يا حبيبي نكني اوي زبك حلو اوي قولتلها زبي حلو ولا زب ماجد جوز اختي قالتلي انتوا الاتنين نكوني انتوا الاتنين اه اه اه سيرو قولتلها ايوة يا هنون قالتلي دخل زب ماجد في طيزي خليه ينكني معاك قولتلها حاضر يا قلبي تخيلي يا حبيبتي ان ماجد بينيك قالتلي اه اه يا شيرو ماجد ماسك زبه اهو قولتلها اه يا هنون وبعدين قالتلي الحقني يا شيرو ماجد هيدخل زبه في كسي قولتلها خليه يدخلوا يا حبيبتي قالتلي اه اه اه شيرو قولتلها ياه يا قلبي قالتلي ماجد دخل زبه في كسي اه اه ااااح ماجد بيكني يا شيرو قولتلها خليخ ينيكك يا قلبي خليه يدخل زبه في كسك قالتلي اه اه اه مش قادرة يا حبيبي زبوا حلو اوي في كسي نكني اوي يا ماجد نكني في كسي اوي اه اه اوووف مش قادرة كسي نااار قولتلها اه اه اه يا هنون كسك حلو اوي انا هجيب يا حبيبتي قالتلي هات بقى يا شيرو هاتهم في كس اختك سوسو قولتله اه اه اه انا بنيكك يا سوسو بنيكك في كسك خدي يا حبيبتي زبي في كسك انا بحب انيكك اوي يا سوسو مراتي قالتي نكها اوي نيك اختك اللبوة اوي قولتلها اه اه اه يا شرموطة كسك متناك اوي يا سوسو عايز انيكك اوي يا لبوة اه اه اه مش قادر يا سوسو انا هنزل اهو هنون قالتلي هاتهم في كسها اللبوة هاتهم في كس سوسو رحت ناطر لبني بغزارة مراتي حضتنتني اوي قالتلي اووووف اه اه اه يا شيرو التخيل ده جميا اوي انا بعشق يا شيرو انك بتعيش التحرر وتخيلاته معايا قولتلها وانا كمان بعشقك يا حبيبتي وبعشق التخيلات اوي رحنا نايمين وصحيت على الساعة 10 بالليل لقيت مراتي لسة نايمة قولت انزل اجيب سجاير من الهول تحت نزلت وسبت مراتي نايمة وانا تحت طلبت عصاير ومشروبات وويسكي انا بحب انا ومراتي نشرب الويسكي اوي وانا طالع دخلت الغرفة لقيت مراتي لسة نايمة شوية لقيت سوسو اختي بتتصل بيا على تليفون الفندق قولتلها ايوة يا قلبي وحشتينا يا بت قالتلي يا شقي بقى وحشتك بجد قولتلها طبعا يا حبيبتي انتي عارفة قالتلي ايه عملت ايه قولتلها في ايه قالتلي دلعت البت بتاعتك قولتلها اوووف عملنا واحد بس ايه عنب قالتلي يا واد راحت ضحكت قالتلي طب يلا احنا مستنينكوا قولتلها خلاص تصحي بس هنون ونص ساعة واجيلك قالتلي اوك ياي يا شقي وقفلت التليفون لقيت باب الغرفة بيخبط رحت فتحته لقيت الروم سيرفس جايب المشروبات والويسكي وبيقولي هابي ويدينج يعني زواج سعد قولتلها ميرسي واديته بقشيش كويس كان واد صغير واسمراني حوالي 22 سنة لقيته بيبص لمراتي ووقف ثواني كدة لمحته بصيت على هنون لقتها نايمة على بطنها وطيزها باينة وعريانة خالص ضحكت ولقيته ضحك قاللي بيديفول وومن قولتله مرسي وخرج بصيت على مراتي وازاي نسيت اغطيها بس بصراحة لما الواد شافها ولقيت زبه وقف وهاج على هنون انا كمان هجت وزبي وقف صحيت هنون لقيتها بتدلع وهي صاحيها قالتلي الساعة كام قولتلها الساعة 10.5 بالليل قالتلي ياه انا نمت كتير قولتلها طب يلا علشان تلبسي ونروح لاختي هي مستنيانا قالتلي اوك يا قلبي وفعلا لبسنا انا لبست تي شيرت وشوز ومراتي لبست فستان بفتحة لحد طيزها من فوق كان نارر اوي قولتلها اوووف ايه الحلاوة دي قالتلي مش مراتك لازم ابقى أحلى واحدة تشوفها قولتلها انتي أحلى واحدة يا قلبي بوستها وطلبنا تاكسي يوصلنا وفعلا وصلنا للبيت بتاع ماجد هو عامل زي الفيلا صغير شوية لقيناهم واقفين ومستنينا بوست اختي وحضتنها كانت لابسة فستان بس قصير لحد قبل كسها بشوية ورجليها بيضة وحلوة اوي ومفتوح من فوق بزازها كلها باينين وسلمت على ماجد اللي سلم على مراتي راح باسها برضه من خدها وقالتا اتفضلوا دخلنا لقينا الاولاد سلمنا عليهم بس مفيش ربع ساعها وسوسو قالتهم يلا علشان تناموا قولتلها لسة بدري قالتلي يا حبيبي هما كدة اتاخروا على ميعاد نومهم والمواعيد هنا مقدسة وعلشان عندهم مدرسة بكرا سلموا علينا وبوستهم وطلعوا ناموا ماجد قاللي انا عارف ان شيرو بيحب الويسكي وهالة بتشرب مراتي قالتلي مفيش مانع يا ماجد اوك قال لسوسو هتشربي يا حياتي قالتلو طبعا النهاردة حفلة على شرف هنون وحبيبي شيرو وشربنا كلنا وقعدنا نتكلم شوية في احوال البلد وكدة واهلنا شوية سوسو قالتلنا في عندنا اصحابنا من فرنسا جايين يسهروا معانا عندكوا مانع يا حبيبي انتي وهنون قالتها لا عادي هنون قالتلها اوك عادي لقينا جرس الباب بيرن قامت سوسو لقناهم فعلا وصلو وسلموا علينا كانوا اتنين متجوزين جاك ومراته بيتون سلمنا عليهم وقعدوا معانا وشربوا معانا ويسكي قعدنا نتكلم بس الكلام خدنا لحوارات تانية سكسية وبقوا البنات مراتي سوسو وبيتون بيتكلموا في الجنس وايه اللي بيعجبهم وكدة مراتي علشان متعلمة في مدارس لغات فهي بتجيد الانجليزي والفرنساوي وانا كمان بيعرف اتكلم انجليزي وفرنساوي كويس اوي لقت جاك بقيول لماجد انه معاه فيديو يا ريته يشغله انا سالته ايه دا قاللي دا فيدو بيوضح طرق الاثارة عند الرجل والمراة علشان كل واحد يعرف ازاي يتمتع بمراته وقاللي طبعا انت عريس جديد فانت اول واحد هيسفيد منه رحنا ضاحكين كلنا وشغل الفيديو وبقينا كلنا بنتفرج عله وكلنا دخلنا في هياج غريب ممكن من تاثير الويسكي او من الكلام في الجنس المهم اللي حصل بعد كدة مكنش يخطر في بالنا بس دا في الجزء التالت استنونا ومفاجات كتير هنحكلكوا عليها..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!