أنا وشوشو (بنت خالتي) الحلقة الثالثة

وقفنا المرة اللي فاتت عند ان العلاقة اصبحت ملط بيني وبين شوشو لدرجة بقينا نغير مع بعض وندخل الحمام مع بعض ونحمي بعض وبحلق لها وبعملها حلاوه

بقينا زي المتجوزين جداد بتقعد نتحرش ببعض المس كسها وتلمس ز.بي وامسك بزها افركه بايدي وبقت بتقعد من غير براهات في البيت ولما ننام تاخدني في حضنها وبقعد امص في بزازها لحد ما تقول خلاص هموت

واسيبها براحتها مش عاوزها تاخد فكرة اني مستغلها، بس الحاجة الوحيده اللي مكنتش عملتها معاها اني ادخل ز.بي فيها وده اللي كنت همووت واعمله

جه الليله اللي هيصبح جوزها ييجي فيها لقيتها بتقولي اعمل حسابك كل ما عمك احمد يبقى مسافر هتقضي الاجازة عندي قلت لها حاضر

ودار بيننا الحوار ده

شوشو : صاصا يا حبيبي انا خايفه عليك وعلى صحتك

انا: خايفه من ايه منا معاكي وانتي واخده بالك مني اهو وبتأكليني

شوشو: انت لسه صغير، ولو اتجهت معاك للسكه دي مش هعرف ابطل وهتتعب

انا : صغير ايه يا شوشو؟ منتي شايفه كل حاجة اهو وقلتي اني لو اتجوزت من الصبح هخلف فين الصغير بقى؟

شوشو:يبني اللي زيي كده بتبقي محتاجه كل شوية وانا خايفه عليك

انا : مالكيش دعوة انتي أؤمريني بس انا خدام شوشو

شوشو : يخليلك لشوشو يا صاصا

انا :يخليكي لصاصا يا شوشو

شوشو: يلا ننام بقى عشان نقوم بدري نجهز الاكل

انا : يلا يا قلبي

انا: شوشو هو عمو احمد لما بييجي بيعمل معاكي زي منا عملت كده؟

شوشو: ليه بتسأل؟

انا : فضول

شوشو : بيعمل زي اي حد متجوز بيعمل يا صاصا زي الافلام اللي بتشوفها كده

انا : طب لي مخلتنيش اعمل زي عمو احمد

شوشو : تعمل ايه يا صاصا

انا : بكسوف احط بتاعي جوه عندك

شوشو: (وشها احمر واخدت نفسها) تحط ايه فين؟

انا : احط بتاعي جوة بين رجلك

شوشو: ايوه بتاع ايه اللي تحطه؟

انا : بكسوف ده وشاورت على ز.بي احطه بين رجليكي زي ما عمو احمد بيعمل

شوشو: عشان لو فتحت السكة دي معاك مش هعرف ابطلها وانت ابني ومينفعش تعمل كده معايا

انا : يعني اللي بنعمله ده عادي وده لأ؟

شوشو: بصت باستغراب قصدك ايه؟

انا : ولا حاجة بسأل ان ده بس اللي مينفعش يعني؟

شوشو: ولا ده ولا ده وانسي اي حاجة تحصل تاني وقامت تلبس هدوم على القميص

انا : انا اسف …مقصدش حاجة متزعليش مني يا شوشو

شوشو: نام يا مصطفى دلوقتي

انا : حاضر بس متزعليش مني لو بتحبيني

شوشو : ماشي نام

ساد الصمت اتقلب شمال شوية ويمين شوية لقيت شوشو بتقولي منمتش ليه؟

انا: مش عارف انام وانتي منمتيش ليه؟

شوشو: معرفش النوم طار

انا : ممكن متزعليش مني وانا همشي بكرة واعتبري اي حاجة حصلت محصلتش بس متزعليش مني

شوشو: اوووف اسكت بقى

انا : حاضر وقايم من على السرير

شوشو : رايح فين

انا : هقعد في الصالة شوية وطلعت

شوية لقيتها طالعه علي الصالة وقلعت العباية اللي لبستها وفضلت بالقميص اعملك حاجة تشربها معايا؟

انا : اي حاجة

سابتني ودخلت المطبخ عملت عصير موز بلبن وخرجت

قعدت جمبي وشربنا وقعدنا نتكلم وانا مبصتش ليها زي الاول بقيت ابص الناحية التانية

راحت مزعقه انت مبتبصش لي ليه ؟

انا: مكسوف منك وزعلان انك زعلتي مني

شوشو : انسي خلاص محصلش حاجة زي ماحنا ولا مش واخد بالك وبتبص على قميصها

اناا: بجد يعني خلاص مش زعلانه

شوشو : مش واخد بالك يعني ولا اعملك ايه اكتر من كده اقلع لك خالص مثلا وبترفع القميص

انا : ضحكت وقلت لها لا خلاص اخدت بالي ورحت حاضنها وقايلها يخليكي لي يا شوشو

عارفه يا شوشو انا بحس في حضنك انك امي اكتر من حضن امي

شوشو: انت ابني حبيبي اللي مخلفتوش

انا : بحبك اوي يا شوشو

شوشو : وانا كمان يا حبيبي

انا : بس انا بحبك اكتر

شوشو : ليه بقى ؟

انا : عشان انا بحبك اكتر وضحكنا

شوشو : لا انا اكتر

انا : لا انا

وفضلنا نرخم على بعض

شوشو : اثبت لك اني بحبك اكتر

اناا : اثبتي

شوشو : تعالي ورايا

قمت وراها دخلنا الأوضة قفلت الباب طفت النور

راحت على السرير وفردت نفسها وقالت تعال

انا : لا واضح كده هننام

شوشو : ضحكت وقالت اصبر يا واد

رحت جمبها على السرير

كانت الأوضة ضالمة كحل ونمت جمبها ووشها بقى في وشي

شوشو : انت نفسك في ايه دلوقتي

انا : نفسي ابقي فحضنك على طول

شوشو: بس ؟

انا : واعمل معاكي كل حاجة بتحبيها وعيزاها

شوشو: كل حاجة كل حاجة

انا : ايوة كل حاجة

شوشو: راحت ماده ايدها ماسكة ز.بي

انا : اووف ايييه ده

شوشو: ده اللي انت عايز تحطه جوة عندي

انا : اااه اوووف بالراحة يا شوشو

شوشو: امسك نفسك يا واد

وعماله تلعب بز.بي وتشد فيه وتنزل على البيضان تقفش فيهم وانا روحي راحت لحد ما جبت في ايدها

شوشو: لحقت تجيب يا واد

انا : مش عارف اول ما بتلمسيني بس بجيب بسرعه

شوشو : اتعدلت وقلعت القميص وبقت ملط ونامت وحطت ايدها على كسها

انا : اوووف انتي جميلة اووي يا شوشو يبخته عمو احمد

شوشوشو: انسي عمك احمد دلوقتي انت في حضن مراته ملط

انا :مش مصدق نفسي بدات احسس على جسمها وامسك بزها وافرك فيه وهي حاطه ايدها على كسها لسه

شوشو :امممم برااحه امممم

انا : شيلي ايدك يا شوشو

شوشو: ليه

انا : عاوز اشوف

شوشو : تشوف ايه

انا: اللي انتي مخبياه

شوشو : ايوة هو ايه؟

انا : اوووف كسك يا شوشو كسك

شوشو: اااه اوووف وبدأت تدعك في كسسها

انا ” حطيت ايدي على ايدها وشلتها وبدأت العب في كسها انا وهي كل اللي عليها احححح اهههه امممم

اووووف يا صاصا ادعك كمان اووووف ايييي

بالراحة اوووف دخل صباعك في كس شوشو امك

انا بدات اولع من كلامها وبقيت بدخل صباعي وبطلع وهي على اخر هيجانها اهه احححح اهه يا كسي اااه

قمت اتعدلت وبقيت فوقها ز.بي بين رجليها ونزلت على شفايفها وهي تجاوبت معايا وفتحت رجليها وبقينا نمص ونعض شفايف بعض ودخلنا في بوسة اكتر من عشر دقايق لدرجة مبقتش قادرة تاخد نفسها

وراحت ماسكة ز.بي وحطاه في كسها بايدها انا مبقتش مصدق وراحت حاطه ايدها على ضهري وقافله رجليها علي

وبتزق بايدها تدخلني وتطلعني في كسها وكل اللي على لسانها ااااه دخل كمااان ااااه يا صاصا ااااه

اي رأيك في كس امك حبيبتتك انا ولعت وبقيت ادخل واطلع اوووي وهي كمااان ااااه اووووف

ادخل واطلع وهي بقت تزوووم وتصوت امممم اييييي اححححح اوووووف احححححح اووووي كمااان كماااان

نيك كمان نيييك انا اتجننت بقيت اسرع اكتر لحد ما حسيت اني مش قادر وهجيب انا هنزل يا شوشو

شوشو: سيب نفسك اوووف اححححح 

ونزلت في كسها وهي كمان نزلت وبقي كسها مختلط بلبني وعسلها وز.بي بدأ يرخي ويطلع من كسها

شوشو حطت صباعها في كسها وتطلع من كسها وتفرش على عانتها وبطنها وصدرها وتقولي شايف وصلتني لايه

انا : مش مصدق نفسي يا شوشو

شوشو: انت بقيت راجل شوشو دلوقتي، خد بالك وحافظ على نفسك عشان شوشو متزعلش منك

انا : حاضر يا شوشو. ورحت بايسها من بوقها وتجاوبت معايا وبقت تمصمص شفايفي وقالت كفاية عشان متعلمش وعمك احمد ياخد باله

انا : حسيت اني اتدايقت وقلت لها هو هييجي يكمل

شوشو : اااه طبعا الراجل متغرب وما بيصدق يجي ياخد واجبه

انا : ممم طيب

شوشو: متزعلش يقلب شوشو، انت بتنام مع امك دلوقتي فلازم محدش ياخد باله ولا علاقتك تتأثر باللي حواليك ولا علاقتي تتأثر باللي حواليا واولهم احمد جوزي

انا : حاضر يا شوشو عشان خاطرك انتي

شوشو: قوم ناخد شاور بقى الفجر قرب خلينا ننام ساعتين قبل ما احمد ييجي

انا : حاضر يلا

قمنا دخلنا الحمام ودخلنا تحت الدش ليفتني وليفتها وهرينا بعض تحسسيس ولعب ومصمصه ولعب في كسها وز.بي ولقيت نفسي بحضنها وبمسكها من طيزها اووووووف

طيزها دي لوحدها حوااار، ولحد الان كل اللي عملته اني ليفتها ولعبت في الفلقتين لكن معملتش حاجة فيها

هيا راحت حضناني وانا رحت عادل ز.بي في كسها وانا حاضنها ومسكتها من طيازها وبحسس عليها وبقولها تجنن يا شوشو

شوشو : ايه دي اللي تجنن يقلب شوشو

انا : التوته بتاعة شوشو

شوشو: قصدك طيز شوشو

انا : اوووووف طيز شوشو وبدأت انيك فيها تاني لحد ما نزلت في كسها وغسلنا وراحت نضفت كسها كويس عشان جوزها

وطلعنا لبسنا ونمنا وصحيت فطرت معاها ومشيت مستنتش جوزها اما ييجي عشان بدأت اغار منه

كده انتهت الحلقة التالتة

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ