الشيكولاتة العجيبة – الحلقة الثالثة

مدام امال: عملية ؟

انا: حضرتك اتخضيتي ليه .. انا ليا دكتور زميلي جراح شاطر والعملية بسيطة مش كبيرة .. وكمان ممكن اصلا منحتاجش للعملية والعلاج يجيب نتيجة

مدام امال مشيت من عندي وهي مبسوطة جدا ولكن بعد ما مشيت بساعة ونص جالي تليفون من جوزها بيطمن على حالتها وقالي ان لولا ظروف شغلة كان جه معاها.

انا اكدت له ان الاشعة والفحوصات مفهمش اي حاجة تقلق وان اللي عندها مش اكتر من ورم طبيعي حميد وممكن يخف بالعلاج واني لو شايف قلق كنت حولتها لدكتور متخصص، واذا العلاج مجبش نتيجة. هحولها لدكتور زميلي جراح شاطر

قفلت مع جوز امال ودخلت ليا هند قالت ان خلاص العيادة مفيهاش حالات وانها هتمشي

قبضتها المرتب الشهري بتاعها ومشيت وانا فضلت قاعد في المكتب شوية عمال افكر في بزاز مدام امال معرفش ليه، اول ما شوفتها النهاردة في العيادة افتكرت بزازها وكان نفسي اقولها اقلعي البلوزة علشان اكشف عليكي.. بس طبعا مكنش ينفع

 

مرت الايام ومدام امال جاتلي العيادة تاني علشان تكشف وكانت بتشتكي من التهابات مهبلية

وفي اليوم ده اطمنت على صدرها ولقيتة مع العلاج الورم بيروح فعلا

وخلاص مش محتاجة لاي تدخل جراحي

وكشف عن ساقيها وشفت كس عمري في حياتي ما شفت زيه

جمال ونضافة وبزنبور وشفايف مدلدلة… تحس انه كس واحدة اجنبية

وعرفت انها لا مريضة ولا عندها اي التهابات

طبعا محاولتش ابين ليها وكتبت ليها على غسول مهبلي فقط

 

مرت الايام والشهور ومدام امال اختفت نهائي ومشفتهاش تاني نهائي

وبعد كام شهر فوجئت بيها جاية ليا العيادة علشان تكشف . ولما سالتها اني بقالي كتير جدا من ساعة اخر مرة شوفتها فيها قالت انها كانت مسافرة لجوزها علشان كان عامل حادثة ولسة راجعة من اسبوعين بس.

استمرت مدام امال تجيلي العيادة اكشف عليها ولكن ضميري وشرفي المهني منعوني من اني احاول حتى المس جسمها في غير الكشف .. مرت الأيام وبعد ما خلصت الكشف و هند مشيت وانا قفلت العيادة وطلعت الشقة لقيت مراتي تعبانة اوي ومش قادرة تاخد نفسها اتصلت بالمستشفى اللي شغال فيها وطلبت منهم يبعتولي عربية إسعاف بسرعة وفعلا في ظرف تلت ساعة كانت عربية الاسعاف تحت البيت

 

روحنا المستشفى وطلعنا بيها على الطورئ ولاني دكتور هناك كل الدكاترة اللي كانوا ماسكين وردية بالليل متأخروش علينا وفي ظرف عشر دقايق كانت مراتي دخلت العناية المركزة … بسبب اننا اكتشفنا ان عندها ضيق في شرايين القلب

بعد اسبوع في المستشفى مراتي خرجت وطبعا مبقتش زي الأول ولا صحتها بقت تستحمل اي مجهود

وطبعا موضوع الشيكولاتة اللي قعدت سنين اختراع فيه .. مبقاش ينفع مراتي تاخد منه لأنه ممكن يكون خطر على حياتها

وفي اخر شهور من عمرها قبل ما تفارق الحياة .. كانت مرات اخويا فريد ومرات اخويا شريف بيطلعوا يشوفوا مراتي ويطمنوا عليها ولو فيه غسيل او اكل بصراحة مكنوش بيتأخروا، لغاية ما مراتي تعبت تاني والتعب كان اشد من المرة اللي فاتت وعلى ما اتصلت بالاسعاف وشلناها واحنا رايحين المستشفى … مراتي اتوفت قبل حتى ما نوصل للمستشفى وسابت في رقبتي عامر ومحسن

 

مرت الايام والشهور وانا عايش لوحدي مع اولادي ومرات اخويا .. حنان مرات فريد كانت بتشوف كل طلبات اولادي ومش بتتأخر عليهم نهائي وكانت بتاخد هدومي وهدوم اولادي وبتغسلها مع هدوم جوزها ومكنتش بتقصر ولا بتشتكي مني او من اولادي

الشهور بقت بتمر عليا .. وانا راجل وليا بردو احتياجاتي فكرت في الجواز مرة تانية لكن خوفت اجيب مرات اب للأولاد تعاملهم وحش وتكسر نفسهم

الايام بتجري والرغبة الجنسية بتتوحش جوايا والرغبة بتزيد وحاسس ان بين فخادي زبي بقى عبارة عن جمرة نار عايز اطفيها بأي طريقة

نظراتي بقت بتنهش اي جسم ست كانت بتيجي تكشف عندي ومكنتش نظراتي بتختصر على لحم السيدات اللي بتجيلي العيادة وبس، لا انا بقيت ببص على جسم حنان مرات اخويا وكنت كل ليلة وانا نايم بتخيل نفسي وهي في حضني وعلى سريري

التخيلات كل يوم بتزيد ورغبتي فيها بقت فوق اردتي .. وقررت اني لازم ابتدي اخطط اني اجيب رجل حنان واني اخليها تهيج عليا

اول حاجة عملت نسخة من مفاتيح شقتي واديتهم لحنان وقولت ليها خلي النسخة دي معاكي علشان لو حبيتي تدخلي الشقة في اي وقت مش لازم تستنيني او حتى لو نايم تدخلي تاخدي الهدوم او لو عايزة تعملي لينا اكل … وطبعا مع شوية كلام. اننا تاعبينك وكدة يعني

المهم من حسن حظي ان اخويا سافر في بعثة لأحد الدول الأفريقية بعثة خاصة بالشغل بتاعه وهيغيب تقريبا شهر

قولت فرصة وجاتلي لغاية عندي ولازم استغلها

بقيت وانا طالع من العيادة كل يوم اعدي على حنان واسألها لو محتاجة حاجة او اي حاجة نقصاها اجبهالها من بره .. ومرة على مرة بقيت وانا طالع وانا واقف قدام الشقة بكلمها مرة اديها شيكولاتة من بتوعي واطلع او اكون مشتري فاكهة لينا وليها اديلها.. المهم بقيت بحسسها باهتمامي بيها وان طالما جوزها مسافر كنت بحسسها انها ملزومة مني ولو اي حاجة نقصاها لازم تطلبها مني…

بدأت اهيجها بالشيكولاتة اللي كنت بديهالها قبل ما اطلع شقتي وبعد ما بطلع بفضل اتخيلها وهي هايجة وانها محتاجة لزب يبرد نار كسها .. كان تخيلي ده كفيل انه يخلي زبي نار انا كمان وهايج جدا وعلى اخري

 

محاولاتي مكنتش مختصرة على حنان بس .. محاولاتي كانت كمان مع هند اللي شغالة معايا في العيادة وفي يوم قبل ما نخلص شغل بساعة وهي عندي جوا في اوضة الكشف بتبلغني بالحالة اللي هتدخل طلعت من درج المكتب شيكولاتة واديتهالها … هند اخدت الشيكولاتة وخرجت، وبعد ساعة كانت العيادة فضيت من الحالات اللي جاية تكشف وهند كانت هايجة على اخرها

دخلت علشان تستأذن تمشي

انا: ايه يا هند عاملة ايه في الجواز

هند: الحمد لله يا دكتور الحياه بينا كويسة

انا: انتي على كده بقالكم قد ايه متجوزين

هند: يعني كده بقالنا سنتين وشهر

انا: ايه طيب مفيش نونو جاي في الطريق

هند: لا لسة ربنا مأذنش

انا: يااه طيب جوزك ليه مرحش عمل فحوصات واطمن على نفسه .. وانتي كمان؟

هند: والله يا دكتور قولت له كتير وهو كل شوية يقولي لسة بدري ولما ربنا يريد اكيد هيرزقنا

انا: ماشي هو كل شيء بإرادته طبعا بس كمان انتوا لازم تطمنوا على نفسكم علشان على الأقل لو فيه مشكلة عضوية ينفع تتعالج تعالجوها، وعلى فكرة المشكلة اللي كانت عندك من فترة ممكن تكون هي السبب

هند: ايه ده بجد

انا: اه طبعا انتي مستهونة ب التهابات باطن الرحم

هند: طب المفروض دلوقت يعني امشي على علاج

انا: مش لما اكشف الاول واشوف الالتهابات رجعتلك تاني او اثارها موجودة ولا لا

هند: اه بس انا معنديش الاعراض اللي كانت عندي قبل كده

انا: لازم اكشف واشوف لان مش شرط يكون فيه اعراض، قومي اقلعي واطلعي على سرير الكشف

هند: لا مش لازم النهاردة يا دكتور معلش انا لازم اروح دلوقت

انا: خلاص براحتك بس اعملي حسابك الموضوع ده لو لسه عندك لازم يتعالج بدل ما يتسبب في عقم ليكي مدى الحياة

هند: ياساتر يارب .. لا خلاص هقوم اكشف

قامت وقلعت الأندر بتاعها ورا الستارة وطلعت على السرير وفتحتلي رجليها وانا طلعت چونتي وجبت الكرسي وقعدت بين فخادها لقيت كسها غرقان افرزات .. وده بسبب الأثارة الجنسية اللي طبعا هي فيها بسبب الشيكولاتة

قولت ليها معلش يا هند .. ادخل الحمام اغسلي كويس علشان فيه افرزات كتير ومش عارف اكشف

هند راحت الحمام وغسلت ومسحت من تحت كويس ورجعت

نزلت انا على كسها وفتحته ونفسي الحسه اوي وبرغم اني عارف انها في اعلى درجات الشهوة الجنسية بسبب الشيكولاتة اللي اكلتها الا ان مكنش عندي الجرأة اللي تخليني الحس كسها .. لكني وانا بكشف بطرف صباعي بقيت بلمس زنبورها ..

كنت خايف جدا وحتّى ايدي بتترعش لان اول مرة في حياتي اخون شرف المهنة وضميري وميكنش نيتي الكشف على مريضة

وانا بحرك صباعي بخوف وبطئ على زنبور كسها شفت مياه شوتها بتنزل من كسها وراحت لخرم طيزها .. وحسيت بأنفاسها بتتسارع

قومت جبت منديل ورق من على المكتب وبالراحة بدأت امسح كسها ودخلت صباعي جوا كسها وزبي كان واقف على اخره

وخرجت اها من صدر هند وحسيت انها ممحونة ومش قادرة تقاوم احساسها الجنسي المتفجر

ده خلاني اتجرأ واحرك صباعي جوا كسها ببطئ وصباعي التاني على زنبورها بداعبة بالراحة اووي

بصيت بطرف عنيا على هند لمحتها وهي عاضة على شفايفها وعيونها مغمضة وماسكة بزها بأيدها جامد

ده خلاني انسى نفسي وانسى اني دكتور ونزلت على كسها وبقيت عمال الحس فيه بالراحة اوووي وعسل كسها مغرقها

بطرف صباعي وانا بلحس كس هند المولع وبقيت عمال احركه على خرم طيزها

هند: لا يا دكتور لا يا دكتور مش هينفع اللي بتعمله ده

قومت وطلعت زبي بعد ما نزلت السوستة وشديت هند لطرف السرير

وحطيت زبي على كسها من بره

وهي بتحاول تبعدني بأيدها وفي نفس الوقت سايبة نفسها ليا

يا دكتور لا يا دكتور

انا: لا ايه يا هند انا عارف انك مولعة .. وانا كمان على اخري . خلينا نستمتع ببعض وانا بكلمها عمال احك زبي المولع في كسها السخن نار

وهند مخبية وشها بأيدها وبتعض على شفايفها من المتعة اللي حاسة بيها

شوية شوية روحت ماسك زبي ومدخله جوا كسها وبقيت عمال اضغط على زبي بجسمي وزبي عمال يدخل جوا كسها وهند بتفعص في بزازها وبتعض في شفايفها وصوت اهاتها خارج مكتوم من بين شفايفها

زبي المنتصب زي الحديد داخل خارج في كسها وصوت لحمي بيخبط في لحمها وزبي مالي كسها على اخره

فكيت زراير البلوزه وطلعت بزازها بره ونزلت عليهم بشفايفي امص وارضع فيهم وانا نايم فوق منها وزبي كله جوا كسها

حلماتها كانوا واقفين ومنتصبين اوي

وكنت بمصهم وانا مستمتع جدا بيهم وهي كمان كنت حاسس انها مستمتعة بمص ورضاعة حلمات بزازها وكانت بتضغط ببزها عليا اكتر

شلت زبي من كسها وقومتها وخلتها تقف على الأرض وتديني ضهرها وهي سانده على السرير

خلتها فلئست شوية ومسكت زبي وفتحت طيزها وحطيت زبي على كسها من ورا وبقيت عمال ادخل زبي واخرجة بين وراكها من غير ما ادخله في كسها وايدي عمالة تفعص في بزازها تاره وتاره تاره اخرى افرك في حلماتها

 

وبعدين حطيت زبي على اول كسها وبقيت بدخله واحدة واحدة

هنا صوت هند واهاتها بدأت تنطلق وتخرج من صدرها بكل وضوح

ااااااه اااااااه ااااااااه يا دكتور ااااااااه

بدأت امسك هند من وسطها وبقيت عمال انيك فيها اسرع واسرع وزبي طالع داخل في كسها من ورا لغاية ما حسيت نفسي خلاص قربت اجبهم روحت مطلع زبي وفضلت ادعك في زبي بأيدي لغاية ما جبت لبني على طيزها من ورا

هند لبست الكلوت بتاعها حتى من غير ما تمسح طيزها ومشيت من عندي ووشها في الأرض ومش قادرة حتى ترفع عينها في عيني

بعد ما هند مشيت انا قفلت العيادة وانا مش عارف ازاي عملت كده معاها وازاي خونت ضميري المهني

طلعت شقتي وانا مضايق جدا .. قلعت هدومي وغيرت اللبس بتاعي ودخلت للأواد في اوضتهم لقيتهم صاحيين

اللي قاعد على الكمبيوتر بتاعه واللي ماسك تلفونه

سألتهم اتعشيتوا ولا لسة قالوا انهم اتعشوا عند عمهم شريف

خرجت لقيت العشا محطوط على طرابيزة السفرة كانت حنان مجهزاه، اتعشيت ودخلت عملت كوباية شاي ودخلت الأوضة بتاعتي عمال افكر ازاي بكره هقدر احط عيني في عين هند بعد اللي عملته فيها

شوية لقيت اخويا فريد بيتصل عليا

رديت عليه لقيته بيقولي معلش يا خويا حنان مراتي بطنها وجعاها جدا وبتنزف لدرجة انها بتعيط معلش ممكن تكتبلها على علاج وتخلي عمار ينزل يشتري ليها العلاج

انا: طب ماهو لازم بردو تكشف يا فريد .. علشان اعرف النزيف اللي عندها ده سببه ايه

فريد: معلش اكتبلها على أي مسكن علشان تعرف تنام وهي بكره تروح للدكتورة بتاعتها

انا: حاضر يا فريد اللي تشوفه

فريد: ولا اقولك .. انت بردو اخويا وهي مرات اخوك.. معلش هتعبك انزل انت اكشف عليها وانا هكلمها دلوقت واقنعها انها ترضى تخليك تكشف عليها

انا: اللي انت شايفة وانا مش هنزل غير لما تكلمها وتتصل بيا تقولي انزل

بعد نص ساعة اخويا اتصل بيا وقالي خلاص انزل معلش اكشف عليها

اخدت شنطتي اللي فيها ادواتي الطبية ونزلت

ضربت الجرس حنان فتحتلي وكان باين من وشها انها فعلا معيطة

حنان: معلش يا وليد تاعبينك معانا

انا: تاعبيني ايه بس يا حنان .. امال انا بقى المفروض اقولك ايه بس على اللي بتعمليه معايا ومع الأولاد

حنان: ايه اللي انت بتقوله

حنان متجوزة اخويا من خمس سنين وربنا مرزقهاش بأولاد لأن عندها مشكلة المبايض وبتاخد علاج من سنين لكن ارادة الله فوق كل شيء

دخلت قعدت في الصالة وهي دخلت المطبخ عملت ليا كوباية عصير

انا: ياخبر ابيض يا حنان .. ليه بتتعبي نفسك بس

حنان: ولا تعب ولا حاجة مش كفاية مخلينك تنزل بعد ما جيت من شغلك وانت تعبان

انا: لا مفيش تعب يا حنان وتعبكم راحة.. المهم بقى احكيلي بتشتكي من ايه

من امبارح مغص رهيب في بطني ومسمع في ضهري والنهاردة نزيف ودم كتير زي ما يكون فيه دبيحة

انا: اخر مرة الدورة جاتلك امتى

حنان اتكسفت وبصت في الأرض

انا: بصي اعتبري نفسك متعرفنيش واني مش اخو جوزك واحكي من غير خجل .. الطب مفهوش حياء

حنان: والله مش فاكرة بالظبط بس تقريبا من اسبوعين او تلاتة

انا: فيه حاجة مزعلاكي او مضايقاكي

راحت سكتت شوية وقالت. تقريبا اه فيه بس شوية زعل عادي يعني

انا: طيب ممكن تدخلي بس تغيري الترنج اللي انتي لابساه ده وتلبسي مثلا جلابية. وانتي عارفة الباقي بقى

حنان قامت ووشها احمر زي الطماطم من الكسوف والخجل وخرجت بعد عشر دقايق لابسة جلبية بيتي خفيفة ومش لابسة اندر من تحت

طلبت منها اني عايز اكشف عليها على السرير علشان كنبة الأنتريه مش هعرف اكشف عليها

دخلت اوضة الاطفال .. اللي كانوا مجهزينها لو ربنا كرمهم بأطفال وندهت عليا

دخلت الأوضة وطلبت منها تفتح رجليها ولبست طبعآ الچونتي بتاعي وبصيت على كسها ودخلت ايدي جوا

وبعد ما خلصت كشف قلعت الچونتي وخرجت من الأوضة ودخلت الحمام غسلت ايدي وقعدت على الكنبة بتاعة الأنترية وشوية حنان رجعت بعد ما لبست الترنج

حنان ووشها في الأرض من الخجل: ايه يا وليد سبب النزيف ده

انا: لا ابدا ده طبيعي جدا دي الدورة الشهرية يمكن بس تكون نزلت بدري شوية وبشدة بسبب القلق والزعل اللي انتي فيه لكن مفيش حاجة تسببلك اي قلق او خوف

اقوم انا هروح اجبلك حاجة مسكنة من الصيدلية

حنان: انا عندي بروفين جوا خلاص والله ما تنزل .. مش البروفين ينفع

انا: اه ينفع يا حنان.. طب استأذن انا بقى عايزة اي حاجة طيب

حنان: ربنا يخليك ومعلش تعبتك معايا

 

تاني يوم روحت المستشفى الصبح ورجعت الساعة 3 العصر طلعت سألت على حنان مرات اخويا واطمنت عليها من عالباب وبعدين طلعت شقتي اتغديت ونمت ساعتين قبل ما انزل العيادة بتاعتي

الساعة 7 نزلت على العيادة واتفاجئت ان هند ماجتش والعيادة لسة مقفولة

 

طلعت تليفوني من جيبي وبقيت عمال ارن على هند لكن تليفونها كان مغلق

عرفت انها بسبب اللي حصل بينا امبارح مجتش وكنت خايف انها متجيش تاني خصوصا ان اعتمادي عليها في العيادة اعتماد كامل ومن غيرها شغلي هيقف

طلعت شقتي تاني وانا عمال ارن عليها يمكن تفتح تليفونها واخر ما يئست روحت نازل وروحت شقتها .. مكنتش بعيدة عن المنطقة اللي ساكنين فيها

طلعت ورنيت الجرس فتحت ليا هند اللي اول ما شافتني وشها احمر وخافت لا اترعبت

انا: ايه يا هند يعني مجتيش العيادة النهاردة وتليفونك مقفول .. خير انتي تعبانة

هند: ابوس ايدك يا دكتور امشي دلوقت وانا هبقي اجي العيادة بكرة

انا: ايه جوزك جوا ؟

هند: لا جوزي مش هنا بس الجيران لو شافوك وقالوا لجوزي هيفكر فيا تفكير مش حلو … ابوس ايدك امشي

انا: حاضر يا هند وياريت تفتحي تليفونك .. وبكرة تيجي في الميعاد .. انا النهاردة بسبب غيابك مفتحتش العيادة ودي اول مرة تحصل من يوم ما فتحت العيادة

هند: حاضر حاضر بس امشي ابوس ايدك

انا: خلاص همشي يا هند .. واوعي تنسي تفتحي تليفونك

تعليق واحد على “الشيكولاتة العجيبة – الحلقة الثالثة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ