الشيكولاتة العجيبة – الحلقة الثامنة

بعد ما خلصت شغل في العيادة .. نزلت مرتبة سفنج من الشقة اللي في اللي فيها اختي سعاد ونزلتها ل هند علشان تنام عليها وحنان نزلت ليها عشا ونزلت ليها شاي وسكر وبراد علشان لو حبت تعمل كوباية شاي ولا حاجة تاني يوم بعد ما خلصت شغل في المستشفى اتصلت بشاب عندنا في المنطقة اعرفة شاب بتاع مشاكل ومسجل خطر بس جدع معايا ولما بطلب منة حاجة مش بيتأخر عليا . اسمة سيد شبارة   انا: ايوة يا سيد انت فين سيد: انا في مشوار كده مين معايا ؟ انا: انا الدكتور وليد يا شبارة سيد: ايوة يا دكترة معلش سامحني اصلي جايب تليفون جديد ومش مسجل عليه نمر انا: جايبه ولا لاطشه يا شبارة .. ما علينا انا عايزك تعدي عليا الليلة في العيادة ضروري سيد: حاضر من عنيا .. انت تؤمر يا دكترة   قفلت مع شبارة وقبل ما اروح البيت عديت على كام محل اشتريت تلاجة عشرة قدم وبوتجاز مسطح بدل القديم اللي في مطبخ العيادة على شوية اكل وشوية معلبات علشان احطهم في العيادة لهند واخدت عربية سوزوكي صغيرة واتنين عمال دخلوا التلاجة والبوتاجاز في العيادة وهند لما شافت الحاجة اللي جايبها علشانها فضلت تشكرني انا: مش عايزك تشيلي هم حاجة ياهند ومتخفيش انا هقف جنبك لغاية ما المشكلة دي تتحل بإذن ربنا هند: ربنا يخليك يا دكتور ويقعدلك في اولادك اللي بتعمله معايا انا: معاكي فلوس هند بصت في الأرض ومتكلمتش انا: طيب خدي ال500 جنيه دول خليهم معاكي .. اعتبريهم سلفة لغاية ما الظروف تتعدل معاكي   سبت هند وطلعت شقتي غيرت هدومي وشوية امل مرات اخويا نزلت وسألتني عن هند وسبب بياتها في العيادة وطبعا امل عرفت من اختي سعاد لما طلعت اخدت المرتبة من عندها .. حكيت ل امل اللي حصل لهند … وطبعا صعبت عليها بردو وقالت انها هتبقى تنزل ليها اكل واي حاجة هتحتاجها   بالليل وانا في العيادة وبعد اخر كشف ما خلص دخلت هند ليا وقالت ان فيه واحد بره اسمه سيد بيقول ان فيه ميعاد معايا انا: خليه يدخل حالا .. وياريت تعملي لينا اتنين شاي سيد شبارة: مسا مسا يا دكترة انا: ازيك يا سيد .. اتفضل سيد: يزيد فضلك يا دكترة.. خير اؤمرني انا: خير يا سيد .. انا عايزك في خدمة وعارف انك مش هتقصر فيها سيد: رقبتي انت عارف انا: الشاي بس يدخل وبعدها نتكلم علشان محدش يقطعنا شوية هند جابت الشاي وسيد هياكل هند بعنيه .. حتى بعد ما حطت الشاي على المكتب ومشيت رقبتة لفت وراها وعنيه راشقة في طيزها   انا: ايوة يا سيد سيد: لامؤخذه يا دكترة .. اؤمرني انا: بص يا سيد انا عايز منك خدمة واللي انت عايزه انا عنيا ليك مش هتأخر معاك سيد: رقبتي ليك ومن غير اي مقابل .. خيرك سابق بص فيه حوار كده حصل وانا انا عايز اتأكد منه حصل فعلا ولا لا .. ده اولا .. ثانيا لو حصل فعلا .. حصل ليه .. لاني شايف ان الموضوع فيه حاجة مش مظبوطة وبدأت احكي ل سيد شبارة كل اللي هند حكتهولي بعد ما خلصت كلامي مع سيد ووصفت له البيت .. قالي اعتبر الموضوع كله عندك من طقطق ل سلامو عليكم .. وقالي انه عارف الست شوقية صاحبة البيت وعارف جوزها المعلم حمدان وان المعلم حمدان سكتة شمال .. وشغال في الممنوعات ورجالته اللي شغالة معاه صحابه وولاد كار ووعدني انه هيجيب ليا الوصولات اللي جوز هند مضي عليها انا: لو موضوع الوصولات فيه خطورة بلاش يا سيد .. كفاية بس تجبلي المعلومات اللي طلبتها منك سيد: يا دكترة متقلقش خالص انت .. بقولك الرجالة اللي شغالة مع المعلم حمدان جوز شوقية صحابي وولاد كاري .. انت حط في بطنك بطيخة صيفي .. وبكرة بالكتير بعد بكره كل حاجة هتبقى اخر السطة   سيد مشي وانا نديت على هند انا: انا طالع .. عايزة اي حاجة مني قبل ما اطلع هند: عايزاك سالم يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي انا: لا مفيش جمايل ولا حاجة.. انا بس اهم حاجة عندي تقفلي الباب من جوه بالمفتاح .. محدش يضمن الظروف يلا تصبحي على خير انتي طلعت وانا طالع حنان كانت مستنية ورا باب شقتها واول ما حست بيا . فتحت الباب وندهتلي بصوت واطي دخلت وراحت قافلة باب الشقة ورايا على طول حنان: وحشتني اوي اوي انا: تصدقي وانتي كمان وحشاني اوي حنان: انا مش عارفة لما جوزي يرجع من السفر انا هعمل ايه انا: اكيد هنلاقي طريقة .. المهم العيال اتعشوا حنان: اه يا حبيبي طلعت ليهم العشا من شوية، اجبلك انت العشا علشان تتعشي معايا انا: ياريت لحسن انا ميت من الجوع حنان راحت بايساني في شفايفي وقالتلي بعد الشر عليك يا قلبي .. ثواني هكون حضرتلك العشا روحت انا الحمام غسلت ايدي وخرجت وحنان كانت بتحط العشا في اوضة السفرة. وبعد ما حنان خلصت دخلت انا اوضة السفرة وقولت ليها ايه مش هتاكلي معايا علشان تفتحي نفسي حنان: بالف هنا على قلبك انا اتعشيت مع الاولاد فوق اتعشى انت على ما ادخل اعمل حاجة   اتعشيت وقومت غسلت ايدي وخرجت لقيت حنان خرجت من اوضة النوم بتاعتها لابسة قميص نوم فوشيا شفاف ومطرز من عند الصدر بنفس اللون بس اغمق ومطرز من تحت كان قصير جدا يدوب كان مغطي كسها وباين من تحته الكلوت الفوشيا الشفاف من قدام. وبخيط من الجنبين ومربوط الميكياج وتسريحة الشعر والبرفان السكسي خلوني هجت اوي برغم اني مجهد لكن الاجهاد كله راح لما شفت اللي عملاه حنان في نفسها وراحت مسكاني من ايدي ودخلتني اوضة النوم وكانت مجهزة في الأوضة سماعات صب متوصلة بالفون بتاعها وراحت مشغلة اغاني وبدأت ترقص ليا لاول مرة احس نفسي ملك وحنان كل همها الترفيه عن الملك بتاعها لحمها الطري بيتمايل شمال ويمين .. وسطها السايب والمنفصل عن جسمها لهلب مشاعري وحرك احاسيسي وكأني عامل مليون دماغ في بعض قومت واخدت حنان في حضني .. وايدي بتحسس على طيزها وعلى ضهرها. .. وزبي وقف زي العامود عارف مكانه حنان مبطلتش رقص برغم انها في حضني. ولفت بجسمها وبدأت تحرك طيزها الملبن على زبي شوية بعد ما هيجتني وولعتني بطيزها الملبن لفت ونزلت على ركبها تحت زبي فكت حزام البنطلون وهي مبتسمة وبتعض على شفايفها .. وعيونها مليانه سكس ونزلت السوستة بتاعة البنطلون ودخلت ايدها وبدأت تتلمس زبي وتتحسسه من فوق البوكسر .. وبعدين دخلت ايدها وطلعت زبي وراحت باصة ليا وابتسمت وطلعلت لسانها وهي بتعرفني انها ممحونة على زبي نزلت بلسانه المفرود وجابت زبي من تحت لفوق وهي بتمشي لسانها عليه وهي بتلحسه غمضت عيني ورجعت براسي لورا وانا حاطط ايدي الأتنين على راس حنان ومستمتع بلسانها اللي عمال يلحس زبي مسكت زبي وبقت عمالة تحرك صباعها على راس زبي زي ما بنشوف في الأفلام الاجنبية وبطرف لسانها بقت بتحركه على خرم زبي .. وصوابع ايدها نزلت لبضاني اللي كانت سايبة لتحت ومدلدلة.. وشوية واخدت راس زبي في بوقها وبقت بتمصها وبترضع فيها   قومتها ونيمتها على السرير وقلعت هدومي وطلعت انا فوق منها 69 ونزلت لكسها المنيوك اللي خلاني اسير ليها ولهيجانها .. قلعتها الكلوت والقميص ونزلت لكسها وبقيت عمال احرك لساني على كسها وصباعي عمال يبعبصها في طيزها حنان من هيجانها لفت رجليها على راسي وهي ماسكة زبي وشغالة مص ورضاعة فيه بعد ما شبعت من لحس كسها وبعبصة في طيزها قومت وفتحت رجليها ودخلت بينهم وحطيت زبي بين شفرات كسها ونمت عليها … طلعت بشفايفي لبزازها وحلماتها المنتصبين   واخدتهم بين شفايفي وبقيت عمال ارضع فيهم وانا بحك بزبي في كسها من تحت قومت ومسكت زبي ورفعت رجليها لفوق اوي وحطيت زبي من تحت على خرم طيزها وحاولت اني ادخل زبي لكنها بدأت تتوجع وتحط ايدها على بطني وتبعدني علشان مدخلش زبي لكني كنت هايج اوي وهموت وانيكها في طيزها .. قومت دورت على التسريحة على اي حاجة تساعدني ولقيت على التسريحة زجاجة زيت شعر دابر املا.. اخدت شوية ودهنت زبي وشويه حطتهم على خرم طيزها وبدأت احاول تاني اني ادخل زبي في طيزها .. مع الضغط بجسمي وزبي نجحت فعلا اني ادخل زبي .. لكنها كانت لسه بتتوجع وبتتألم فضلت انيكها في طيزها بالراحة وانا يدوب مدخل نص زبي وواحدة واحدة لغاية ما حسيت انها بدأت متحسش بالوجع اوي . مطولتش في نيك طيزها وطلعت زبي ودخلته في كسها بدأت حنان تتأوه وتحس بالمتعة وانا كمان بدأت احس بالإثارة الرهيبة بسبب انها بدأت تقول كلام سكسي وانا بنيكها اااااه يا وليد اه يا قلبي .. نيكني .. ااااخ … اخ نيكني اووي .. زبك حلو يا وليد .. زبك حلو ياعمري انت قومت حنان وخلتها تنام على طرف السرير وانا وقفت على الأرض وسحبت حنان على اخر طرف السرير وفتحت رجليها ودخلت زبي في كسها ونمت فوق منها واخدت بزازها وبقيت عمال ارضع فيهم وبعدين بدأت انيك حنان اللي كانت عمالة تتأوه تحت مني وزبي عمال يرزع في كسها رزع. لغاية ما حسيت نفسي خلاص هجيبهم روحت مطلع زبي من كسها وجبت لبني على بطنها وحنان عمالة تدعك بلبني في جسمها وبعدين قامت ونامت على بطنها ومسكت زبي وفضلت ترضع فيه ونضفته من اللبن خالص لبست هدومي وخرجت من شقتها وطلعت شقتي قلعت هدومي واخدت دوش وبعدين لبست ترنج ودخلت اوضتي نمت   تاني يوم العصر سيد شبارة اتصل عليا وقالي انه عايز يقابلني ضروري علشان خلص المطلوب منه اديته عنوان كافيه بره وبعد ساعة روحت قابلته في الكافيه انا: ايه يا سيد خير سيد: اطلبلي بس كوباية قهوة وانا هحكيلك.. الموضوع طلع كبير طلبت اتنين قهوة وبعد ما الجرسون جاب القهوة .. سيد ولع سيجارة وبدأ يحكي سيد: بص يا دكترة الموضوع فعلا حصل والموضوع ده كان مترتبله من كام يوم بس كان الترتيب مختلف شوية … بس حظك ان الست شوقية شافتك وانت واقف مع الست اللي اسمها هند دي قدام باب شقتها وسمعت هند وهي بتقولك ابوس ايدك انزل قبل ما جوزي يطب ويشوفك هنا ويظن فيا ظن سوء انا: مترتب ؟ طب ليه .. سيد: انا هقولك يا دكترة .. بقى المعلم حمدان ده زي ما قولت ليك سكته شمال وشغال في الممنوعات المعلم متفق على صفقة مكسبه فيها صافي بس نص مليون جنيه المعلم مشغل ناس لحسابه في القسم وعرف ان ريحته فاحت .. المشكلة بقى انه واخد فلوس من معلمين تقال ودافع كل اللي حيلته في الصفقة دي والتسليم كان في خلال الأسبوع ده اللي حصلت فيه المشكلة اياها هو مظيط نفسه ومظبط حاله في الاستلام .. بس عنده مشكلة كبيرة المكان اللي هيخزن فيه البضاعة … معمول له كمين انا: اه .. هند وجوزها دخلهم ايه بقى بالحوار ده سيد: اتك عالصبر يا دكترة انا جايلك في الكلام الشقة يا دكترة هي المطلوبة .. الست شوقية رسمت خطة ناس تروح ببضاعة مضروبة في المخازن اللي البوليس عارفينها وناس تاني في نفس الوقت تحط البضاعة في شقة المحروسة هند وجوزها وبكدة تبقى البضاعة بايتة اليومين اللي هتباتهم في امان وبعيد عن عيون البوليس وفي نفس الوقت مفيش اي مسؤولية جنائية عليهم لأن عقد الشقة في الوقت ده باسم جوز المحروسة هند انا: ياولاد الكلب سيد: الترتيب كان كالأتي .. واحد من رجالة المعلم حمدان هيطلع للست هند يرن الجرس عليها واول ما تفتح هيرش عليها مخدر ويدخل يقلعها هدومها وينيمها على السرير وينيكها فعلا ويجيب لبنه في كسها ويخرج بعدها بسرعة … بعدها الست شوقية تطلع الشقة وتستني المحروسة لما تفوق اول ما تفوق تحصل مشكلة وخناقة كبيرة على اثرها الناس تطلع وتشوف الفضيحة بعينها وهما يتصلوا يجيبوا جوزها من الشغل .. ويمشوهم من الشقة وبعدها يحطوا البضاعة … ولا من شاف ولا من دري انا: دول عصابة … ايه التفكير الشيطاني ده سيد: بص بقى .. انا جبتلك الوصولات وجبتلك عقد الشقة .. اللي بيثبت ان الشقة من حقهم .. بس اهم شيء انت لا تعرفني ولا شفتني … الرجالة اللي جابتلي الحاجات دي مبتهزرش انا: كتر خيرك يا سيد … طب المخدرات لسه في الشقة سيد: لا المخدرات اتوزعت خلاص انا: ماشي يا سيد خد دول ليك علشان تعبك سيد: ايه دول انا: 1000 جنيه سيد: ههههههههه انا عايز خمسة انا: ليه يا سيد خمسة … كتير سيد: يا دكترة ده علشان خاطرك بس.. انا مش هاخد منهم جنيه انا عارف الرجالة دي انا دفعتلهم كام انا: ماشي خلاص يا سيد تعالي بالليل العيادة وانا هديك باقي فلوسك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ