بعد اسبوع من الحفلة لقيت ولاء اتصلت بيا وقالت ان فيه واحدة صحبتها عايزة تعمل شوية فحوصات وتحاليل شاملة .. تطمن على نفسها
طبعا رحبت بيها وبصاحبتها وقولت اني موجود في العيادة طول الأسبوع ماعدا يوم الخميس والجمعة من الساعة 7 للساعة 11
ولاء قالت انها هتيجي العيادة بكره مع صاحبتها عفاف
تاني يوم وانا في العيادة هند دخلت ليا وقالت ان ولاء اللي كانت في حفلة الأسبوع اللي فات بره هي و واحدة اسمها عفاف بس دورهم لسة رقم 7
ودلوقت اللي هيدخل رقم 2
انا: لا دخلي ولاء وصحبتها الأول
دول زباين مهمة
ولاء دخلت
ولاء: مساء الخير يا دكتور
انا: مساء النور يا مدام ولاء .. اتفضلوا
ولاء: صحبتي عفاف .. زميلتي وصحبتي وكانت الريسة بتاعتي ايام ما كنت شغالة في الأوتيل
انا: كنتي شغالة في الأوتيل ؟ ..
ولاء: اه مانا كنت شغالة في الأوتيل ومديري كان الاستاذ مدحت اللي عرفتك عليه في حفلة عيد ميلاد مريم
انا: اه يومها انتي قولتلي انه مديرك فانا افتكرتك لسة شغالة في الأوتيل
عفاف: لا ما هي ربنا كرمها وفتحت اتيليه كبير في المعادي
انا: ربنا يزيدك يا مدام ولاء
ولاء: ربنا يخليك يا دكتور
انا: خير بقى
عفاف: انا يا دكتور حابة اعمل شوية فحوصات شاملة واطمن على نفسي
انا: عنيا يا مدام ….
ولاء: عفاف يا دكتور… ايه يا دكتور انت بتنسى بسرعة شكلك
انا: ههههههههه حقكم عليا … طيب
انا بس هاخد منك شوية معلومات كده .. علشان انا متعود بعمل دوسيه خاص لكل حالة بتيجي العيادة علشان ده بيسهل عليا فيما بعد حاجات كتير
ولاء: على فكرة يا دكتور .. عفاف هتجبلك كل البنات اللي شغالة معاها في الأوتيل وهتعملهم تحاليل شاملة
انا: في البداية استغربت بس مركزتش كتير
عنيا ليكي ول مدام عفاف ول اي حد من طرفكم
عفاف: تسلم يا دكتور
اخدت بعض المعلومات من مدام عفاف وعملت ليها ملف وكتبت روشتة فيها الفحوصات المطلوبة.
واللي لفت نظري اني سألت مدام عفاف وقولت ليها انتي متجوزة طبعا .. قالت انها مطلقة.
طب ليه بتعمل فحوصات شاملة .. لان غالبا اللي بيعمل الفحوصات دي بتبقى عايزة تطمن على نفسها ومن الامراض اللي بتتنقل من خلال الممارسة الجنسية.. وكمان موضوع الفحوصات على كل بنات الأوتيل زود استغرابي
لكني موقفتش كتير قدام النقطة دي وقولت اكيد مجرد اطمئنان بس
مدام عفاف ومدام ولاء فوجئت انهم بيطلبوا مني اعمل كشف مهبلي كمان للتاكد ان مفيش اي التهابات
طبعا مكنش قدامي غير الموافقة على رغبتهم وقومت بالكشف عليهم
وبعد ما خلصت كشف ومكنش عندهم اي شيء يمكن عفاف كانت محتاجة بس غسول مهبلي لوجود بدايه التهابات مهبلية
المشهد بين ولاء وعفاف بعد خروجهم من عيادة الدكتور وليد
ولاء: ايه رأيك بقى يا عفاف في الدكتور وليد
عفاف: شكلة دكتور شاطر فعلا
ولاء: بس مش ملاحظة انه سهم شوية وسرح لما قولنا اننا هنجيب البنات تعمل فحوصات شاملة عنده
عفاف: ماخدتش بالي .. هيسرح ليه يعني ؟
ولاء: مش عارفة بس ده اللي انا حسيته
عفاف: لا تلقيه بس بيتهيئلك مش اكتر.. انتي هتروحي البيت على طول
ولاء: اه هروح اغير هدومي علشان عندي سهرة الليلة .. مع ابو فادي السعودي .. رجل اعمال كبير جاي مصر أسبوعين ترفيه
عفاف: مش ناوية بقى تشدي اميرة صاحبتك والشلة اللي معاها
ولاء: اديني بحاول معاها يا عفاف وانا حاسة ان اميرة اصلا عارفة
عفاف: طب شدي حيلك .. اميرة دي هي والشلة اللي معاها دول لو انضموا لينا هيفرقوا كتير .. خصوصا انهم جمال وشياكة وكمان شغلهم في الكوافير هيجيب لينا بنات ومدامات على الفرازة
ولاء: مانا وهما بقينا اصحاب واغلب الوقت يا انا قاعدة معاهم في الكوافير ياهم بيطلعوا يقعدوا معايا في الأتيليه
الا صحيح يا عفاف انا عملت زي ما طلب مني مدحت واتصاحبت على مريم بنت مدام شيري ودلوقت بحاول اني اجمع بين مدحت وبين مريم في الشقة عندي بس مش عارفة ليه مش مطمنة
عفاف: ليه ما مامتها انتي قولتي نفس الكلام في الاول ومدحت دلوقت مخليها زي الخاتم في صباعة واي حاجة بيطلبها منها بتعملة في نظير انه بيوفر ليها البودرة اللي بتتعطاها
ولاء: ايوة بس انا خوفي من جوز امها انا عارفة انه واصل لناس كبيرة جدا ولو عرف بموضوع البودرة ده واننا اللي ورا ادمان مراته
عفاف: بصي اولا مش احنا اللي ورا ادمانها هي كانت مدمنة من قبل ما تعرفيها .. وقبل ما مدحت يعرفها، واللي عرفته انها كانت مدمنة واتعالجت واللي عالجها جوزها سمير اخدها وسفرها بره مصر
ولاء: مش عارفة ليه خايفة
عفاف: لا متخفيش .. وعايزة قلبك يكون جامد عن كدة
……… نرجع للعيادة …..
بعد يوم طويل خلصت الحالات كلها ولقيت هند جاتلي المكتب وقالت انها عايزة تتكلمي معايا بخصوص زوجها وان حبسه طول وهي مش حاسة بأي تطورات
انا: انا بكره رايح للمحامي وفي حاجة في دماغي لو اتنفذت صح .. متعشم ان المعلم حمدان هيروح بنفسه يخرج جوزك من الحبس
هند: بجد يا دكتور
انا: قولي يارب
هند: يارب
تاني يوم بعد ما خلصت شغلي في المستشفى عديت فعلا على المحامي
انا: ايه يا متر .. اخبارك ايه
المحامي: تمام يا دكتور وليد
انا: ايه مفيش جديد
المحامي: بفكر اروح تاني للمعلم حمدان يمكن بعد ما خلاص وزع البضاعة من الشقة يروح يتنازل عن المحضر .. خصوصا ان تاني تجديد قرب يخلص وانا مش عايز ادخل في ال 45 يوم تجديد
انا: طيب اسمعني بقى وركز في اللي عايزك تعمله.. وشوف كلامي ده هينفع يتعمل ولا لا
المحامي: ماشي انا سامعك ومركز
انا: انا عايزك تجيب رقم المعلم حمدان وتخلي حد يتصل بيه بس اهم شيء يتصل بيه من رقم جديد
المحامي: اشمعنى
انا: جايلك في الكلام
وكمان لو معاه واتس يبقي حلو اوي
المحامي: في الغالب هيكون معاه … الاشكال دي بتخلص شغلها عن طريق شبكات التواصل … طريقة جديدة
انا: ياريت لأن الموضوع ده مهم جدا
بص لو معاه واتس .. هتاخد صورة من العقد بتاع الشقة وصورة من الإيصالات اللي انا جبتهم من عنده وهتبعتهمله بس بعد ما تفهمه انك عارف انه بيتاجر في المخدرات .. وعارف مين اللي بيساعده في القسم وبيبلغه بميعاد الكبسات
وتبعتله الصور اللي انا هبعتهملك لما اروح.. وتعرفه ان في ايدك تحبسه
وهتديله فرصة 48 ساعة يا يروح يتنازل عن المحضر ياهتروح انت تبلغ الشرطة عن كل حاجة عملها وهيعملها … وتقوله في اخر الرسالة انك عارف المخزن اللي عملت الفيلم ده كله علشانه
المحامي: اه هو كده هيروح غصب عنه يتنازل عن المحضر بس انت بكدة هتخليه ياخد بالة ويحرص وهتصعب المأمورية عن رجال الشرطة في القبض عليه..
انا: لا خالص عارف ليه .. علشان المأمور عرف ان فيه خيانة في القسم
واكيد عرف مين الخاين .. وشغله هيكون سري .. والمعلم هيقع هيقع بس مسألة وقت .. والوقت ضدنا احنا دلوقت
المحامي: عندك حق .. انا هعمل الخطة دي من بكره
انا: اهم حاجة .. الخط ميكنش متسجل
المحامي: اكيد حاجة زي دي مش هتفوتني يا دكتور
مشيت من عند المحامي وروحت البيت
عديت على حنان خبطت على الباب
فوجئت اللي بيفتحلي الباب اخويا فريد
اول ما شفته معرفتش اقول ايه وكانت بالنسبة ليا مفاجئة إنه يجي من السفر من غير ما يقول
انا: فريد ؟ انت جيت امتى
فريد: ايه ياعم انت مالك مستغرب كده ليه ؟
روحت واخده بالحضن .. ايوة ياعم مش كنت تقول وكنت استقبلتك في المطار
فريد: معلش انا اصلا كان قدامي لسة كام يوم علشان كان فيه مشاكل هناك بس اتحلت وبصراحة محبتش اتعب حد
ياعم اخدتنا بالكلام ونسيت اقولك اتفضل
انا: لا ياعم انت جاي من السفر وانا لسة راجع من الشغل انا هطلع اناملي شوية وهنزل اقعد معاك شوية قبل العيادة
طلعت وانا مش عارف ايه اللي رجعه دلوقت .. دانا كنت ناوي انيك مراته النهاردة وحاسس نفسي هموت عليها
طلعت شقتي .. وكان عامر بيتفرج على التليفزيون ..
انا: ازيك يا عامر .. اخوك فين
عامر: في اوضته قاعد على اللاب بيلعب چيمز
انا: اكلتوا ايه
عامر: امل مرات عمي ندهت علينا واتغدينا فوق
انا: طب كويس .. انا هدخل انام شوية
دخلت قلعت هدومي وضلمت الأوضة ونمت مصحتش غير قبل العيادة بحوالي ساعة
قومت اكلت لقمة وشربت كوباية شاي ونزلت على العيادة لاني كنت متأخر ومعرفتش اعدي على اخويا فريد علشان اقعد معاه شوية
بعد ما خلصت العيادة .. هند سألتني عملت ايه .. قولت ليها اطمني انا اتفقت مع المحامي على حاجة هيعملها وقريب اوي جوزك يطلع من الحبس .. المهم بس المعلم حمدان يبلع الطعم
تاني يوم هند راحت تزور جوزها زي ما متعودة وعرفت جوزها اني راسم واقف معاه واني بعمل كل اللي في وسعي علشان اطلعه .. وبشرته انه في خلال ايام احتمال كبير المعلم حمدان يتنازل عن المحضر
جوزها قالها اشكريلي الدكتور وقولي له اني مش هنسى وقفته معايا
فات اربع ايام بالظبط ولقيت المحامي بيتصل بيا وصحاني من النوم .. علشان كنت يدوب لسة راجع من المستشفى ودخلت انام ساعتين تلاتة ب وبيقولي احب ابشرك ان المعلم حمدان دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر اللي عامله … وان جوز هند بكره الصبح هيكون في بيته
بصيت على الساعة كانت 5 اخر النهار
فرحت جدا اني قدرت اخرج جوزها واني وفيت بوعدي ل هند
اتصلت بهند وقولت ليها اي حد يتصل النهاردة علشان يكشف .. قولي له الدكتور اجازة
هند: خير يا دكتور .. هو انت عيان
انا: لا خالص بس حابب اخد النهاردة اجازة واقضي الوقت كله معاكي
هند سكتت ومتكلمتش
انا: ايه مش حابة تقضي اليوم معايا .. خصوصا ان من بكره مش هتباتي في العيادة خلاص
هند: ليه يا دكتور انا عملت ايه بس
وهروح فين
ولسة هتعيط .. انا: بس بس انتي هتعيطي .. ايه مش عايزة تباتي في بيتك وعلى سريرك وفي حضن جوزك
هند: بجد يا دكتور … طب احلف انك بتتكلم بجد
حسيت بفرحة هستيرية جت لهند وانها مش مصدقة ان جوزها خارج بكره الصبح
انا: اقسمت ليها ان جوزها الصبح هيكون في البيت وان المحامي بنفسه بلغني ان حمدان الكلب دلوقت في القسم وبيتنازل عن المحضر
هند: فضلت تعيط من الفرحة
انا: كده انتي مش عايزاني انزل صح
هند: يالهوي يا دكتور.. دانت لو عايزني ابوس رجلك هبوسها …انت عملت معايا اللي ما يتعمل
انا: لا متقوليش كده يا هند .. انا معملتش غير المفروض اعمله
انا هقفل بقى وهنام ساعة كده تكوني انتي وزعتي كل الحالات اللي هتتصل وهقضي الوقت انا وانتي بس في العيادة .. ممكن
هند: بس كده يا دكتور .. طبعا ممكن
روحت في النوم وصحيت على الساعة 6.. لبست هدومي وقولت انزل الاول اعدي على اخويا اقعد معاه شوية وبعدين انزل ل هند
وانا نازل على السلم لقيت المحامي بيتصل عليا وقالي ان خلاص المعلم حمدان تنازل على المحضر فعلا وان جوز هند طالع بكره الساعة 9 ابقي خلي هند تروح القسم تستقبله من هناك
نزلت ضربت جرس شقة اخويا فريد .. وفتحتلي حنان مراته
انا بصوت واطي فريد جوا
حنان: اه بس نايم
انا: انتي وحشاني اوي وهموت عليكي
حنان: وانت كمان يا وليد .. نفسي اخدك في حضني واضمك اوي
دخلت وقفلت الباب ورايا وهي مرتبكة وبتبص وراها وعمالة توشوشني وتقولي مش هينفع اخوك جوا
اخدتها في حضني وفضلت ابوسها واحسس على جسمها وانا زي المجنون
اشتياقي لحنان كان فوق قدرتي على التحكم في نفسي وفي ردود افعالي
ايدي كانت بتتسابق مع شفايفي
وكانت بتحسس وبتلمس كل حتة في جسم حنان وهي بتحاول تفوقني وتمنعني خوف من ان جوزها يخرج من الأوضة ويشوفنا بالمنظر ده لغاية ماسمعت كحة اخويا حسيت اني كنت مسحور وفوقت مرة واحدة
روحت بسرعة بعدت عن حنان وايدي راحت ل اوكرة الباب وروحت فاتحة بسرعة وخرجت ونزلت بسرعة على العيادة . وكنت خايف ليكون اخويا حس بينا
وقفت شوية قدام باب العيادة اخد نفسي وانا حاطط ايدي على قلبي
وبعد ما هديت ضربت جرس العيادة
حنان فتحتلي ودخلت وقفلت الباب ورايا.. واول ما دخلت لقيت حاجة غريبة اول مرة تحصل .. حاجة مكنتش متوقعة انها تحصل من هند
اول ما شفت هند تنحت .. برقت .. فضلت واقف متمسمر في مكاني ومش مصدق عنينا
لابسة قميص نوم اسود شفاف على شكل روب من جوا قصير فوق الركبة بكتير. والروب من الأجناب لغاية الركبة
الفخاد بيضة وكأنها مدهونة زبدة … وحلمات البزاز بارزة وهتنطق من تحت القميص .. مع كلوت اسود فتلة من ورا والأجناب. ومن قدام كسها شكل وردة يدوب مغطي كسها
الشعر سايح على كتفها .. والعيون متكحلة .. والشفايف تحس عليها حبيتين كريز
وقفت قدامي وعيونها مليانة بالخجل .. وشفايفها مرسوم عليها الأبتسامة البريئة .. والعيون بتتكلم بالمشاعر
حسيت من جوايا ان هند بتكافئني على اللي عملته معاها ومع جوزها
قربت منها ومسكت ايدها وخليتها تلف بجسمها وانا هتجنن من جمال جسمها
بطة .. بس أحلى واجمل بطة ممكن تشوفها في حياتك
انا: يخرب عقلك يا هند … ايه ده .. انا مش عارف ليه انا دلوقت ندمت اني خرجت جوزك … ايه ده يا بت .. انتي ايه ..
هند: يعني بجد عجبتك ؟
انا: اووووي اووووي اوووي
وانت كمان متعرفش انت عجبتني قد ايه .. انت عملت معايا اللي مكنتش في يوم اتخيله.. معقول في حد يقف مع حد كده
انا: احنا هنقضيها كلام بقى ولا ايه
قربت منها وحطيت ايدي على وسطها وعيني بتتمتع بجمال عيونها والسحر اللي خارج منهم وكأني اول مرة اشوف عيونها
واكتشفت في اللحظة دي ان الإنسان مهما كان شايف حد حتى لو الحد ده عشرة سنين وشايفة ديما .. ممكن في لحظة رضا وقبول من الطرفين يشوف فيه حاجات مكنش شايفها قبل كدة
وان الست لما بتكون راضية عن واحد وبتتمناه بجد .. بتخليه يشوفها بعيون تانية خالص .. ومش بس كده .. دي ممكن تسحره بنظرة من نظرات عيونها
قربت هند مني وانا ايدي على وسط هند واخدتها وبقيت برقص معاها سلو
مكنش فيه موسيقي لكننا كنا بنرقص وكأننا سامعين وحاسين بالموسيقى اللي بتطلع من مشاعرنا الملتهبة
اه مكنش حب .. بس كانت حالة غريبة وصلتني ووصلتها في نفس اللحظة
يمكن احساسها بالامان اللي كانت محرومة منه في الأونة الأخيرة وانها خلاص هترجع لبيتها اللي بيحميها ولجوزها اللي ساترها هو اللي خلاها تعمل كده معايا
هند حطت دماغها على صدري واحنا بنرقص ولقيتها بتعيط وهي في صدري
انا: معقول كده يا هند .. اللحظة دي نبوظها بالدموع والعياط
هند: غصب عني يا دكتور .. مش مصدقة اني خلاص هرجع لبيتي
انا حاسة اني كنت في كابوس فظيع
انت مجربتش انك تكون مشرد وكل الناس اللي منك ترفضك وتتطردك في عز الليل ومتبقاش عارف تروح لمين ولا تبات فين، انا عدت عليا ايام اسود من السواد نفسه
انا: وهي الايام دي خلصت وانا مسبتكيش ياهند وعلى فكرة جوزك هيخرج بكره الساعة 9 الصبح، يعني المفروض تكوني في استقباله
هند: ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك يا دكتور .. انا مش عارفة ارد جمايلك دي ازاي
انا: تبطلي عياط ومتحرمينيش من اللحظة الجميلة دي
اخدت راسها على صدري وايدي على التفت حولينها وضميتها ليا برقة وحنية
تليفون العيادة رن .. هند راحت للمكتب علشان ترد وكانت هي بتتكلم مدياني ضهرها
جيت من وراها ومنظر الفتلة بتاعة الكلوت اللي داخلة بين فلقة طيزها جنني وهيجني ..
نزلت على ركبي وانا ماسك طيزها بأيدي الأتنين .. هند حطت السماعة بعد ما اعتذرت للحالة .. وفضلت زي ما هي ساندة بأيدها على المكتب
بصوابعي بدأت انزل الكلوت ورفعت الفستان لفوق وقربت من طيزها وانا شايف كسها المنفوخ من ورا وبظرها اللي طالع من بين الشفرات
قربت بلساني وبدأت الحس كسها لحس خفيف .. يدوب طرف لساني بيتحرك على كسها
هند: اااااااااااه اااااااااااااااه
لساني مش شبعان من كسها ولا من طعمه اللي ولعني وخلي زبي هيفرتك البنطلون
طلعت بلساني على خرم طيزها وبقيت عمالة احرك لساني من خرم طيزها لغاية كسها.
ااااااه .ااااااه .. جميل … جميل يا دكتور .. جميل اووووي اووووي
قومت ووقفت قدامها وهي كمان لفت ليا وهي ساندة بطيزها على المكتب
وروحت مقلعها القميص . ومسكت بزازها
ايه البزاز دي يا هند … يخرب بيت بزازك
هند: بصوت كله سهوكة مالهم مش عاجبينك ؟
انا: مش عاجبني ؟ دول مجنني
وبقيت عمال اقفش في لحم بزازها الطري وامسك حلمات بزازها بصباعي
اااااااي .. اخص عليك وجعتني
انا: يقطعني .. انا هصالحهم
وقربت من حلمة بزها الشمال . وبين شفايفي اخدتهم وبقيت بمص فيهم بشفايفي بالراحة اووي وايدي نزلت لكسها
اااااه اااااااااااااه … اووووووف .انت ولعتني يا دكتور .. اااااااااااه
صباعي دخل في كسها وبقيت عمال ادخل صباعي لجواها وانا برضع في بزازها ولما حسيت ان صوت اهاتها بدأ يعلى وانا قدام الباب
اخدتها ودخلت بيها اوضة الكشف
قلعت البدلة والبنطلون. والبوكسر.. وبقيت عريان ملط قدامها .. وهي كمان عريانة ملط
طلعت على السرير ونمت على ضهري
وهند وقفت جنبي ونزلت بشفايفها لزبي
هند: عارف يا دكتور وليد ان معاذ جوزي عمره ما خلاني مصيت بتاعة
انا: معقول في حد في الدنيا مش بيحب المص… طب هو بيلحسلك
هند: لا طبعا .. مش بيرضى
انا: متزعليش مني .. جوزك ده ملوش في المتعة
هند عمالة تدعك في زبي بأيدها ونزلت لبيضاني
حلووين اوووي وهما سايبين كده … شكلهم يجنن
انا: طب مصي راس زبي بالراحة وارضعيها
هند: ااااااخ من بتاعك .. حلوو اوووي يا دكتور وشكلة يجنن
وأخدته في بوقها وقفلت عليه وبدأت تسحب زبي من بوقها واحدة واحدة وترجع تدخل زبي تاني
وتنزل بلسانها تلحس عمود زبي لغاية بيضاني وترجع لراس زبي تاني وتمص وارضع فيها وانا صوابع ايدي داخلة بين خصلات شعرها
هند: قوم مشي زبك على ضهري عايزه احس بيه في كل حتة في جسمي
نامت على بطنها ومنظر بزاها اللي حسيت انها نايمة على كورتين من البلاليين هيجني
طلعت فوق منها وبقيت عمال امشي زبي من تحت راسها وانزل بيه على ضهرها لغاية ما وصلت لطيزها وانا طالع نازل بزبي
ااااااااخ اااااااااخ ااااااااااه عالحلاوة .ايه الجمال ده … جمييييييل اووووي
رفعت وسطها لفوق شوية وحطيت زبي على كسها من ورا وانا ماسكة بأيدي وبقيت عمال امشي زبي بين شفرات كسها .. رايح جاي
اااااااه يا دكتورررر اااااااااااه .. يخرب بيت كده .. حلووو اوووووي
انا: عاجبك زبي يا هند بجد
هند: ااااااوي يا دكتور … جميل اووووي
حطيت راس زبي بين شفرات كسها على اول الفتحة وضغطت بزبي بالراحة
وزبي بدأ يدخل وينزلق جواها
ااااااااااااااااااه ناااااار في كسي نااااااااااار
زبي بقى كله في كسها.. مسكتها من وسطها وبقيت عمال ادخل زبي كله وارجع اسحبه بالراحة وببطء
شوية شوية بدأت ادخل واخرج زبي اسرع واسرع واهات هند وانفاسها بتتسارع وبزازها مدلدلة لتحت وبتروح وبتيجي مع خبطات لحمي في لحمها
اااااه ااااااه .. نكني جامد يا دكتور .. نكني اووووي .. ااااااح ااااااااح
مسكتها من وسطها وروحت نايم على ضهري واخدتها فوقي وزبي راشق في كسها
هند سندت بأيدها على السرير وبقت عمالة تطلع وتنزل بكسها على زبي
وايدي راحت لبزازها وبقيت عمال اقفش وافعص فيهم وافرك في حلمات بزازها
ااااااي وجعتني يا دكتور. .. بالراحة
قامت وقعدت على طرف السرير وانا نزلت على الأرض ودخلت بين وراكها وبقيت بلحس كسها وامسك بزرها بشفايفي بعصرهم وامصهم وهي ماسكة شعري وبتشده من شده المتعة اللي فيها
رفعت رجليها وحطيت زبي في كسها
وبقيت عمال انيكها وهي راحت مسكاني من خدوي واخدت شفايفي وهات يابوس ومص في لساني وهي في قمة هيجانها
بعد ما اتفشخت نيك من زبي قامت وراحت قاعدة على ركبها وبقت عمالة تاكل زبي اكل بشفايفها واهاتها المكتومة بسبب زبي اللي عمالة تمص وترضعة
وبعدين راحت حطاه بين بزازها وبقيت عمال احك زبي في بزازها وكل شوية تنزل من ريقها بين بزازها علشان تعمل زفلطة لزبي. لغاية ما حسيت بمتعة رهيبة في جسمي كله… وجبت كمية لبن بين بزازها عمري ما جبتها قبل كدة
بعد نيكة العمر .. لبست هدومي وقعدت مع هند لغاية الساعة 11 وبعدين قولت ليها خدي ده رقم المحامي هيكون في القسم بكره الساعة 8 اول ما توصلي عند القسم اتصلي عليه وتابعي معاه وسبتها وطلعت شقتي
تاني يوم هند صحيت من الساعة سبعة لبست هدومها ونزلت جري على القسم اللي محجوز فيه جوزها معاذ .. وهناك اتصلت بالمحامي اللي قالها انه بيخلص إجراءات خروج معاذ وقدامة بتاع ساعة
هند كانت واقفة قدام باب القسم وعيونها رايحة جاية طول الساعة.. لغاية ما شافت جوزها خارج مع المحامي
هند جريت وراحت لمعاذ وأخدته في حضنها في الشارع ونزلت على رجلين المحامي علشان تبوسها لكن المحامي بعد وقالها انا معملتش حاجة
هند وجوزها روحوا بيتهم .. في وسط نظرات الجيران اللي مبترحمش ولا بتغفر واللي مصدقين كلام الست شوقية اللي طلعته عليها.