أمنية (قصة قصيرة)

كان الجو حار جدا بشهر يوليو بالقاهرة وكنت ساكن بشقه مفروشه .بس للاسف كان الاسانسير عطلان . وكانت بالدور الخامس . كان الجو لا يطاق كنت اشتاق ان ادخل الشقه واقعد بالتكييف واشرب المياه المثلجه . اخ من الحر . تعبان ومرهق بعز نار يوليو بالقاهرة . وصلت للدور الخامس . وفجأة اسمع صوت هو حضرتك ساكن هنا نظرت فوجدت بنوته بحوالي 15 سنه تبتسم لي ولابسه شورت ازرق وتي شرت حمالات مرسوم علىه ورده جميله .

كانت بنوته رقيقه شعرها جميل وجسمها كله انوثه. لم اخد ببالي وقلت لها ايوه انا الساكن الجديد قالت اسمك ايه قلتلها احمد وانتي بئي قالت أمنية . قلتلها عندك كام سنه ياست أمنية قالت 15 انا لسه مخلصه الاعدادي . قلتلها كويس .

 

المهم فتحت الشقه وقلت لها يالا باي يا أمنية .

لم اخد ببالي شئ ودخلت الشقه كي اكون تحت التكييف واخد دش واستريح . اخدت الدش وشرب المثلجات ولبست تي شرت وشورت . جلست امام الدش(الستاليت) ابحث بقنواته . وفجاه دق جرس الباب .

اهلا أمنية قالت عمو احمد عمو ممكن اتكلم معاك . قلتلها اي خدمه قالت الاول ممكن اشرب ميه ساقعه قلتلها طبعا . تركتها بالباب وذهبت الي المطبخ وعدت ووجدت البنوته ليست بالباب ومش موجوده . المهم رحت للصالون واجدها تجلس امام التلفزيون . قالت انت بتدور علي والا ايه انا هنا . استغربت من تصرف البنت .

 

سالتني فين اولادك ياعمو؟؟ قلت انا مش متزوج . اوك

المهم حسيت ان البنت عاوزه شيء بس ايه ماعرفتش، قلتلها تشربي كوكا كولا قالت لو سمحت . المهم روحت ورجعت وحسيت ان البنت حطت رجل على رجل وفخادها مليانه . سالتها انت ساكنه باي دور قالت اللي فوقيك ما هو انا بابا صاحب الشقه اللي انتي ساكن فيها . قلتلها اه .

البنت قالت ايه هواياتك قلتلها السفر والدراجات والسباحه . قالت بتحب الرقص قلتها ايوه بموت فيه قالت انا برقص جميل قوي ياعمو قالتلي تحب ارقصلك ؟؟؟ استعجبت وقلتلها مر تاانيه علشان انا تعبان. قالت خلاص انا بروح وبجيلك بالليل ومعي شريط رقص شرقي يجنن . قلتلها اوك . كنت كل شويه استغرب .البنت كان عندها فضول غريب وعجيب . بس صغيره وكنت اقول هم كده الصغار وتصرفاتهم .لم اكن ادري ان الصغار ممكن يطلع منهم اشياء غريبه وعجيبه.

 

ذهبت للنوم وانا اموت بنوم الظهر وخاصه ساعه الظهيره بالحر من التانيه للخامسه والنوم سلطان . روحت بالنوم وفجاه تقريبا بالخامسه والنصف صحيت مفزوع على صوت جرس الباب ترن ترن ترن ترن قلت لنفسي ايه ده وجريت على الباب وانا منزعج واقول ايه ده وفجاه اجد أمنية امامي وهي تقول انت ايه بتنام كتير كده انا برن علىك من الصبح .

حسيت ان البنت بتحاول تسيطر علىا . سالتها هل بابا وماما بيعرفوا انك هنا قالت ويعرفوا ليه انا سني 15 سنه . حسيت اني بمشكله ووقاع تحت تاثير بنت مراهقه .

 

المهم كانت لابسه عبايه كحلي مطرزه مفتوحه من الجنب ومعها ايشارب .ومعها مسجل وشريط وقالت انا بئي جايبه معي شريط رقص يجنن . قلتها بس انا لازم اخد حمام واشرب شاي الاول . قالت طيب روح خد الدش وانا اعملك شاي قلتلها لالا انا بخد دش وبعمل انا الشاي . وانا بصراحه حسيت ان البنت عندها مشكله او عاوزه شئ .

كنت بتعامل معها على انها طفله . ودخلت الحمام وانا افكر ليه البنت دي بتفكر كده وبصراحه كنت خايف تاخد حاجه من عندي وتجري وانا بالحمام وكنت قلقان .

 

انا كنت حذر جدا مع البنت بس البنت كانت بتتصرف بسجيه عجيبه ورهيبه .خرجت من الحمام وجلست اشرب الشاي والبنت بتتكلم اي كلام ساعات عن المدرسه وساعات عن الهوايات وساعات عن اخوتها وكنت بصراحه عاوز اخرج اروح مشوار ومنتظر البنت تمشي ………………..

المهم البنت قالت بص بئي اوريك رقصي ومن هنا تبدا حكيتي …….. المهم البنت راحت حطه الشريط بالكاسيت ولفت وسطها بالايشارب …………. نسيت اقلكم البنت كانت مليانه شويه وعندها فخاد ملايانه وصدر صغير وفيها بوادر انوثه جامده …. المهم ابتدات بالرقص على انغام الموسيقي الشرقيه وكانت بترقص ولا احسن راقصه وتتمايل ووسطها يطلع وينزل وكانت بتخر فخادها من الفتحه الجانبيه للعبايه وحاجه تجنن وكنت انا برضو محتفظ بتصرفاتي .لا اتهور ………..

خاصت الرقصه وقلت لها جميل جميل انت بترقصي حلو قالت بجد عجبتك ؟؟؟ لالالا انا ح اوريك احسن واحسن … قلتلها لا مش اليوم انا رايح مشوار قالت او ياعمو اشوفك بعدين واخدت عدتها وراحت …….. وانا افكر بالبنت وبتصرفاتها الغريبه …..

روحت لصديق ليا وحكيت له الحكايه قال لي خلي بالك البنات دول بيكونوا صعاب جدا وجائز محتاجه حاجه منك وممكن تعملك مشاكل حاول ماتدخلهاش شقتك تاني ..

 

رجعت البيت بساعه متاخره وكان السكون بالبيت وكان السلم عالي بدون الاسانسير .. ودخلت وروحت بالنوم ……………….. بحوالي التاسعه صباحا رن جرس الباب وكنت لابس بيجامه شورت . على فكره انا كنت باجازه بمصر ………

المهم فتحت ولاقيت البنت بشورت بيج وفانيله صفراء وقالت لي ايه انتي رجعت امتي انا كنت بانتظارك امبارح بالليل ؟؟؟

البنت كانت فخادها مليانه بالشورت وصدراها بارز وكنت اري اكتافها وجزئ من بزازها الجانبي ……….

جلست بجانبي وكنت لسه صاحي وبصراحه انا الصبح بيكون زوبري شادد جدا وبيكون واضح بالشورت . البنت كانت عينها على الشورت وعلى زوبري . بس انا كنت لا افكر فيها وكنت مش عاوز مشاكل .

البنت جلست تتكلم وانا كنت لسه صاحي وماليش مزاج وكان صووتها عالي جدا ..ومزعج . المهم البنت قالت اعملك شاي قلتلهالالالالا انا بعمل دخلت المطبخ وعملت شاي وجبتلها كوكا كولا ………..

البنت كانت بتتنطط كتير وبتضحك وتقولي انت لطيف خالص وانا لا ارد … قالت انا اليوم برقصلك رقصه جميله . انا عامله بدله رقص وعاوزاك تشوفها ….. وضحكت

 

راحت لبيتها وانا جلست اشاهد الاخبار ..

بعد ساعتين تقريبا جت البنت ومعها كيس .وقالت اناح ارقصلك رقصه جميله قوي ببدله الرقص اللي من اختراعي . ودخلت غرفه النوم وخرجت لفه جسمها بقطع قماش ملونه وتقريبا جسمها كلو باين حتي الكيلوت الابيض بتاعها وبصراحه زوبري شد على المنظر ………..

البنت ابتدات بالرقص وابتدات تتحرك وتتمايل على الموسيقي وكل شويه قطعه قماش تقع من اللي لفي بيه جسمها … انا شفت فخادها وطيزها اتجننت وكنت بالبجامه الشورت وزوبري شد شده منيله … وابتدات اكون متهور …….. حسيت برغبه اني احضن البنت وخاصه بعد مارفعت رجلها وشفت فخدها الناعمه . كانت طيزها طريه مطاطيه رقيقيه وناعمه وملمسها رهيب …كانت بتتمايل على وابتدات امسك جسمها وحسيت ان جسمها مولع نار وحسيت انها كل مابترقص بتزيد ولعه …. المهم تعمدت احط ايدي على طيزها واحركها بالرقص وهي تضحك وماتقول شئ … حسيت ان ضربات قلبي تزيد وتزيد … المهم البنت كانت مثل النحله بتلف بالرقص لا تكلولا تمل وبتزداد رقصا مع ابتساماتي وحركات يدي .

 

المهم ابتدات احس اكتر بجسمه وقلت لنفسي ابعد شويه شوفها ح تعمل ايه ؟؟؟ المهم البنت جت ولصقت فيا لصقه خطيره … واخدت ترقص امامي …….. اخدتها بين رجلي وهي لفت وابتدات ترقص وحسيت ان طيزها الناعمه بتكحت بزوبري …… المهم مسكتها برشاقه وابتدات ارقص وهي بحضني واكحت زوبري بطيزها وكان شعور غريب وعجيب ……… المهم حطيت ايدي على فخادها ما قالت شئ وهي ترقص وكان العرق ابتدا ينزل من خدودها وقلتلها كفايه استريحي شويه وكان فقط قطعتي قماش يغطو جسمها …..

روحت احضرت لها مياه وكوكاكولا ….. وكانت جالسه وقالت لي ايه رايك برقسي قلتلها جميل ورائع وخاصه مع بدله الرقص قالت البدله دي من اختراعي…. المهم

بعد شويه قالت ايه رايك بجسمي قلتلها معقول بس ما اقدر احكم علىه الا بالميوه …

 

المهم قالت انا عندي مايوه بيكيني اشتريته علشان الصيف ده مسافرين شرم الشيخ …المهم استازنت … ومشت وانا زوبري شادد واخدت افكر بالبنت وقلت كويس اني مالمستها …………. بعد حوالي نصف ساعه رن جرس الباب ..

المهم وجدتها بالباب وهي لابسه عبايه وقالت لي اوريك حاجه … وقفت امامي وخلعت العبايه ……….وكانت لابسه مايوه بكيني احمر رهيب .. تقريبا عريانه ….الجزئ الاعلى فقط يستر حلمات الصدر وباقي البزاز بارزه للخارج …. الجزء الاسفل تستطيع ان تري منه شعر الكس قلتلها لفي كان نصف المايوه داخل بفلقتي طيزها قلتلها قربي … وفردت لها المايوه من عند طيزها ……. ولما لمست صوابعي طيزها من على اللحم حسيت برعشه جميله بجسمي واتمنيت اتمادى …

 

البنت قالت ايه رايك بجسمي قلتلها رائع وجميل وناعم وسخن ………. ممكن ترقصي لي بالمايوه قالت طبعا ياعمو …… وابتدات بالرقص … وكان كسها بارز وطيزها طالعه للخلف وبزازها بتروح يمين ويسار …. ابتدات بالرقص بالقرب مني بصراحه انا ما استحملتش ابتدات المس طيزها بالعند وابتدات احط ايدي على صدرها وهي لا تقول شئ… البنت المايوه من الخلف دخل تاني بفلقتي طيزها وشفت نصف طيزها يجنن . البنت حسيت انها بتزداد رقصا مع لمس جسمها … حطييت صباعي بوسط طيزها لم تقل شئ…. حطيت ايدي على صدرها لم تقل شئ……… البنت كانت بتحب اللمسات .. البنت جلست بجانبي وقالت انت لطيف قوي ياعمو ………عجبك جسمي ورقصي ؟؟؟ المهم اخدتها وبوستها بخدها ابتسمت … اناسخن بستها بشفايفها البنت لم تقل شئ وحسيت انها ساحت جدا ولم تقل شئ ……… حطيت يدي على صدرها لم تقل شئ اخرجت صدرها من المايو وكانت حلماتها شاده متل حبه الحمص وكنت لا استطيع ان امسكهم بشفايفي لانهم صغار .. كنت فقط احط لساني على حلماتها والعقهم ……… حطيت يدي على كسها من فوق المايوه . البنت فرشخت رجلها يمين ويسار ….. المهم حطيت ايدي على كسها من الداخل لقيتها بتصرخ وبتقول اي اي ….

نزعت الجزئ الاسفل من المايوه واخدت الحس بكسها الصغير وهي تحط يدها على شعري وتشد شعري …. استمريت على كده وسمعتها بتقول خلاص خلاص خلاص انا تعبت ……………

البنت راحت البيت انا خرجت وروحت السوق …………. وبالعصر ……… رجعت ووجدت البنت بالباب لابسه جونله قصيره وبلوزه جميله … وقالت كنت فين ..قلتلها كنت بمشوار …

 

البنت حسيت انها عاوزة 

ابتدات بالجلوس جنبي ومسكتها وبوستها ووضعتها بحضني …… واخدت اقفش بصدرها والعب لها بكسها .. وخلتها عريانه …وقفت امامي وانا امص بصدرها وابوس جسمها واحط ايدي على كسها وحسيت ان البنت ساحت …. اخرجت زوبري ……… وكان شادد وحطيته بين فخديها وحسيت ان البنت بتتمتع بزوبري السخن ……جلست على زوبري وكان زوبري شادد وتنازل للامام وهي حطت كسها بالظبط على زوبري وكان كسها يلمس زوبري بطوله واخدت بالتحرك للامام والخلف ……….. استمريت على الوضع ده فتره كبيره وانا افركها بزوبري ولافف يدي حول صدرها وماسك بزازها وراسي برقبتها ومتعه رهيبه جدا وفجاه حسيت اني ح اقذف بعدتها عني وقذفت بيدي ……. وقلتلها البسي وروحي لحد ما اخش الحمام انظف نفسي ……… البنت راحت

تعددت لقائاتي لمده اسبوعين كل يوم كنت بتمتع بجسمها الجميل …..وكانت كل يوم بتلبس احلى ملابس… وبالاخير عرفت انها راحت شرم الشيخ مع اهلها ………. وانا بقيت اسبوعين اخرين وسافرت بعدهم وانا افكر بالشقيه الصغيرة …. حقيقي كانت ممتعه … اه من البنات الصغار … اه من سخونيتهم

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ