رجعت أنام بعد ما بعدوا من الباب وكانت أصلا مفكرة أنهم هيبعدوا عني ويخلوني لغاية ما يجيي عمي، بس لاقيت الباب بيخبط ثاني بدأت اصرخ، عايزين مني أية مش قلت ليكم سيبوني في حالي أية مش بتفهموا؟؟ ، بس المرة دي دا كان صوت دلال أفتحي يا ناهد أنا دلال عايزاكي، ساعتها نزلت دموعي بدأت أصرخ عايزة إيه يا دلال عايزة مني إيه متسيبيني بحالي أنا مش ناقصة، ردت دلال يا حبيبة قلبي افتحي أنا عايزاكي ولا في حد معايا أنا عايزة اتكلم معاكي
مش عايزة افتح يا دلال قولي عايزة إيه وانت وراء الباب
كده برضه تكسفيني يا ناهد ومش عايزة تفتحي الباب؟؟
مش أكسفك بس مش عايزة اشوف حد فيهم .
أنا قلت لك مافيش حد معايا ورحمة بابا مافيش حد معايا انا لوحدي
أول ماحلفت بروح بابا قمت اتجاه الباب لاني عارفة دلال إذا حلفت بروح بابا يعني صداقة وفتحت لها الباب لاقيتها بتحضني وبتقف الباب برجلها وأنا ساعتها زقيتها من عليا ورحت قافلة الباب بالمفتاح وقالت لها جرالكم إيه، كلكم عايزين تحضنوا وتبوسوا .
ضحكت عليا دلال، يابنتي أنا بحضن اختي جرالك إيه هو حتى لما اختك هتحضنك يعني حاجة شمال .
ماهو إللي شفته في البيت ده حاجة تمخول صراحة الناس كلهم عمالين ينيكوا في بعض وعايزين أكون معاهم .
شوفي ياناهد هقولك على حاجة دلوقتي واتفق معاكي فيها، بس يبقى سر بيننا ….
قعدنا نتكلم أنا ودلال وشرحت ليا طريقة بحيث أننا نخلي ماما وسالي وصافي وفريد ينفذوا كل اللي احنا عايزاه بسبب إللي بيفعلوه وانها برضه بتكره اللي بيعملوه في بعض بس مكنتش قادرة أصلا تعمل حاجة وقاعدة ساكته كل الفترة دي لانهم افيش حد يقف معاها .
أنا عجبتني فكرتها وقررت أبدأ بتطبيقها معاها، هي قالت لي شوفي يا ناهد انا هطلع دلوقتي وانتي تخلي خمسة وتطلعي تروحي الحمام تستحمي وكمان هجهز ليكي الاكل تاكلي وهنقعد جنب التلفزيون نتفرج ولا كأنه حصل حاجة .
قلت لها اوكي يا دلال وفعلا خرجت وانا كنت سعيدة اني هقدر ارد عليهم كلهم، وأنتظرت خمس دقائق فعلا وطلعت بعدها وأنا شايلة بأيدي بجامة النوم ورايحة ناحية الحمام بس كان الصالون فاضي مافيش فيه حد قعد اتفرج لاحظت انه دلال في المطبخ رحت ناحية الحمام وكنت بقول في دماغي اكيد هما في غرفة ماما بيلعبوا ثاني لعبة النيك، فتحت باب الحمام شوفت إللي كنت مش عايزة اشوفه ابدا .
ماما وصافي مع بعض في الحمام عمالين يلعبوا بكس بعض وماما عمالة تقولها أسرع يا كسمك مش قادرة اووووووووووف وصافي كمان كانت اهاتها عالية اووووي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأح أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاوفففففه مش قادرة يا ماما هجيبهم هجيبهم ولاقيت جسمها بيرتعش وماما كمان جسمها ارتعش وبدأت تصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووو وووووووووووووووووووووووفففففففففففف ففف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأوووووووووووووووف
لاقيتهم الأثنين بيبصوا عليا وقالت ماما مكنتش عارفة انك هتخرجي من غرفتك عموما اسفين أننا عطلناكي عن الحمام .
ساعتها مسكت روحي بالعافية حسب أتفاقي مع البت دلال وقالت ليها مش خلصتوا اطلعوا بقا عايزة استحمى، كان كلامي صدمة لماما وصافي وقاموا بكل هدوء خرجوا من الحمام وانا قفلت الباب بتاع الحمام وسمعتهم بيتكلموا هو جرى أية بالضبط مالها البت ناهد وصافي بترد على ماما مش عارفة انا توقعت أنها هتشتمنا وتعيط وتجري على اوضتها بس معملتش كده
مكنتش حابة اركز اكثر في الموضوع بدأت استحمى فعلا وحسيت عفن كثير طلع مني وريحة كسي إللي بقالها يومين بدأت تخمخم وتطلع ريحة مش حلوة نظفت نفسي كويس ولبس البيجامة وطلعت ورحت على الصالون لاقيت دلال محضرة الاكل ليا وقعدت اكل وكأني جاية من مجاعة الجوع كان مموتني بس من كثر ما اكلت بطني وجعتني لاقيت دلال بدلك لي معدتي وبتقولي ما انتي طفسه بقالك يومين من غير أكل وأكلتي كل ده لازم تتعبي
ضحكت وقلت لها كنت هموت من الجوع مقدرتش أمسك نفسي صراحة
ضحكنا الاثنين وقعدنا نتفرج على فيلم ميكرفون لخالد ابو النجا ويسرا اللوزي واحنا بنتفرج سمعنا أهات من اوضة ماما ساعتها دلال ضحكت وقالت اهم ابتدوا ثاني
قالت لها إيه مش بيتعبوا كل يوم على كده ده فريد هيموت دول أثنين يعني مش حاجة بسيطة فريد كده ممكن ينفذ رصيده ههههههه
ضحكت دلال وقالت ياريتهم اثنين بس دي خالتك عماله تتفش خمعاهم جوا مسكين فريد الواد ده بيصعب عليا ده كأنه بيتعاقب في البيت ده ههههههههههههه
بصيت لها خالتي كمان معاهم؟؟ ظ
أيوة يا ناهد دي هي إللي عملت ماما موضوع فريد وكمان هي إللي اقنعت البت صافي لما كان زوجها مش بيكفيها انه فريد يقدر يريحها دي الخبرة الكبيرة بتاعت البيت يابنتي
تعصبت من كلام دلال أنه خالتي هي إللي علمتهم وبقيت عايزه اضربها بجد بس المصيبة أنه صوتهم بدأ يلعى اكثر والظاهر كده أنه فريد بدأ ينيك بقوة ساعتها بصيت لدلال وقلت ليها مش يلا بينا ننفذ الخطة
يلا بينا يا ناهد …
قمنا وفتحنا الباب بتاع الاوضة وشوفنا حالتهم عاملة ازاي …
كانوا كلهم على السرير عريانين بس بشكل جنوني كان فريد عمال ينيك كس سالي وهي قاعدة بوضعية الكلب وخالتي قاعده تحتهم عمالة تلحس كس سالي وزبر فريد وبيضانه اما صافي كانت عمالة تمص بزاز ماما وتبعبص بأيدها كسها وماما عمالة تتلوا تحتها وصافي مش رحماها .
على الرغم انهم شافونا بس ما وقفوا ابدا واستمروا وفريد عمال ينيك في كس البت سالي وهي عمالة تصرخ
ااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااه بالراحة يا فريد كسي بقا بيوجعني وفريد بيقولها بيوجعك إيه دا انا لسة ما استمتعت بيه كويس دا انا هخليه يورم يا لبوة، وهي ضحكت وقالت أنت عارف مقدرش ارفض لزبرك طلب أهو كسي ملكك اعمل فيه إللي انت عاوزة يا فريد .
خالتي كانت عمالة تلحس كس سالي وزبر فريد وبتقولهم اه يا شوية شراميط عمالين تستمتعوا وانا تحتكم ده ظلم .
و فريد رد عليها جرا إيه يا لبوة انتي عايزة تتناكي ثاني دا انا لسة مطفي نارك أية الطمع إللي انتي فيه
رحت ماما راده عليه خالتك دي اكبر لبوة لو قعدوا ينيكوا فيها على طول هتقول عايزة كمان
ضحكوا كلهم وانا ضحكت صراحة من كلامها ولكن كنت ببص على دلال وهي بتقرب من فريد وراحت خباطاه على طيزه وقالت أية يا فريد متعبتش؟؟
كان عرقان وشكله بدأ يعتب مهم مش راحمينه، قالها أنا ممكن اتعب برضه من الكساس دي كلها يا دلال راحت دلال تلبع بصباعها في طيز فريد ساعتها انا أنصدمت هي دلال بتعمل إيه بالضبط؟؟
لقيت فريد بيقولها مش هتبطلي العادة الزفت بتاعتك دي راحت مقربه من ودانه وهمست ليه بكلام ماسمعته، فريد وقتها مكناش مستوعب إللي بيحصل وإيه قالت ليه لاقيته شال زبره من كس سالي بعد عنها راحت دلال قافلة باب الاوضة بالمفتاح وراحت قعدت على السرير والكل وقفوا وهي بتصب لي بتقولي أديهم قدامك يا ناهد اعملي فيهم إللي انتي عايزااه ومحدش هيقدر يقولك حاجة، خالتي بصت لدلال وقالت تعمل أية؟؟ لسة مكملتش كلامها لقيت دلال ضرباها بالقلم على وشها وقالت يا شرموطة لما اقول تعمل إللي هيا عايزة فيكم يبقى إللي هي عايزه حتى تقتلكم وانتوا تقعدوا ساكتين ومسمعش ليكم صوت .
ساعتها صدمت أية القوة دي إللي في دلال اللي خلتهم كده ساكتين محدش فيهم بينطق بكلمة، راحت دلال قاطعة حبل افكار وبتقولي مالك يا ناهد فيكي إيه مش أحنا متفقين .؟؟
رديت اه متفقين وهنفذ اتفاقي معاكي، رحت مقربة من فريد أولا وقلت لها شوفت ازاي كانت سالي قاعده اقعد زيها، كان قصدي على وضعية الكلب راح مباشرة منفذ الكلام ده وقعد زي وضعية الكلب وكان زبره وبيضانوا مدلدلين ووبايين جدا رحت مباشرة ضارباه عليهم وهو وقع الارض من الالم وعمال يصرخ أنتي تجننتي يا ناهد أية عايزة تموتيني، لاقيت دلال بتقوله جرى إيه يا خول مش انا قايلة تعمل فيكم إللي هي عايزاه يبقى تخرس وتقولها كمان مرسي يا ناهد، يلا قولها شكرا يا منيوك أخلص، فعلا لاقيته بيقولي شكرا ليكي يا ناهد، صراحة كان عاجبني اوي الموضوع بالذات انه كان بيتألم وبيقولي شكرا، قلت له ارجع لنفس الوضعية ورجع وقمت رافساه برجلي على بيضانه مرة ثانية بس المرة دي، وقع وقعد يعيط من الالم وبيقول بلاش ياناهد انتي كده ممكن تخصيني، ساعتها قلت له اخصيك دا انا واطول اقتلك هقتلك مش أخصيك بس وسابته ورحت اتجاه سالي إللي لعبت بيا وقالت لدلال دي بالذات عايزة اضربها لحد ما اموتها، وقبل ما ترد دلال ردت سالي وقالت أعملي اللي انتي عايزاه فيا يا ناهد بصيت لها وعيني بطق شرار وقلت لدلال ممكن الشبشب إللي انتي لابساه راحت دلال بتقول لخالتي يلا قلعيني الشبشب وفعلا قلعتها الشبشب من رجليها وقالت لها وديها لعند ناهد جابت خالتي الشبشب ليها وهي بتمشي زي الكلب على اربعة وأعطتني الشبشب .
مكنتش فاهمة هما أكثر مننا انا ودلال لية ميحولوش يضربونا او حتى يعترضوا وليه كلهم ساكتين وقاعدين زي الكلاب ماعدى البت سالي إللي قلت لها اوقفي، مفكرتش كثير وخدت الشبشب وبصيت لسالي وقلت لها انتي لعبتي ببزازي وكسي دلوقتي هردها ليكي بس الشبشب ده هيعلم في بزازك وكسك ولو حاولتي تغطيهم ورحمة بابا هخلي الشبشب يزور وشك، سالي بصت لي وكلها خوف من جواها وهزت براسها بالموافقة وراحت مرجعة أديها ورا ظهرها ورفعت راسها عشان ميبقاش قريب من بزازها وانا بضربها .
بدأت اضربها بالشبشب بقوة وهي كل إللي عليها انها تصرخ ااااااااااااااااي اااااي بس ماحولتش تمنعني واستمريت بضرب بزازها وهي استمرت بالصريخ بصيت لعند دلال لاقيت منظر مافهمت لاقيت خالتي وماما كل وحده على رجل من رجلين دلال وعمالين
يبوسوا فيها وانا مستغربة إللي بيحصل ولكني كنت مستمرة بضرب بزاز سالي إللي بقت حمرة زي الدم والشبشب بقى معلم في بزازها أندمجت لأني أستمتعت بضربها وقلت لها نامي على ظهرك وارفعي رجليكي فاضل كسك يا لبوة هزت راسها بالموافقه وعنيها بدأت تدمع واول ما نامت على ظهرها في السرير ورفعت رجليها ساعتها ضربتها بقوة لدرجة انها انتطرت من على السرير وقعدت تعيط وتقولي اسفة يا ناهد اسفة سامحيني، ترجيها لي وتوسلاتها زادت من متعتي قلت لها ارجعي لوضعك يا سالي لاني حلفت برحمة بابا وانا مش بحلف كذب فعلا رجعت ثاني على وضعها وهي عمالة تعيط رحت مقربه ناحية وشها وقلت لها أنتي مش كنتي عايزاني ابقا زيكم اديني هبقا بس بطريقتي انا ودلال ورحت منزله الشبشب على وشها لدرجة انه نزل دمم من مناخيرها من قوة الضربة وهي عمالة تعيط وانا بقولها دلوقتي بتعيطي واما عملتي فيا البلاوي منزلتش منك دمعه ورحت مستمرة بضرب كسها وهي عمالة تعيط وتصرخ ااااااااااااااااااي ااااااااااااححححح حرمت حرمت ااااااااااااااااااااااااااااااااح ارحميني يا ناهد أرحميني، وانا عمالة اضحك بصوت عالي واقولها ارحمك يا روح امك دا انا ماصدقت انك وقعتي في ايدي، اااااااااااااااااااااااااااااح ابوس رجليكي انا مش قادرة كسي هينزل دم من كثر الضرب اااااااي مش حاسة بيه من كثر الضرب ساعتها بدات ارحمها لانه فعلا كسها بقا متورم جدا وانا مارحمتهاش خالص قربت منها وقلت لها مش قلتي هتبوسي رجلي عشان اوقف هزت راسها وقالت اه مستعدة اعمل كده قلت لها يلا بقا ورحت مادة رجلي قدام وشها وهي نطت مباشرة تبوسها وتعتذر أنا في وقتها مش عارفة بس حسيت انه كسي بدأ يبتل انه بوسها لرجلي خلاني في نشوة، لاحظت دلال ده بوضوح وضحكت وقالت انا قلت أنك قوية وليكي شخصيتك وهتنفعي، قلت لها أنفع إيه يا دلال، ردت عليا تنفعي تبقي متحكمة فيها بلغة السادية يعني تبقي مستريس وبدايتك مبشرة صراحة، قلت لها مش فاهمة، ردت عليا بعدين هتفهمي مش دلوقتي وبصت لفريد وقالت له قرب يا خول راح مقرب لعندها ووشه بقا قريب من ركبتها راح رزعاه بالقلم على وشه وقالت لسة زبرك وبيضانك بيوجعوك ..؟ رد عليها جدا قالت مش مشكلتي يا روح امك راحت رافسه ماما وخالتي برجليها وقالت مكفاية يا شراميط إيه هتاكلوا رجليا وراحت رافعه الجلابية إللي كانت لابساها وقالت لفريد تعالى الحس كسي يا كلب وفريد فعلا قرب منها وكله استسلام وبدأ يلحس كسها وهي مسكة راسه وراحت دافساه في كسها وعمالة بالايد الثانية تضربه على رقبته وظهرة وتقوله كويس الحس كويس يا خول وانا ببص عليهم وبقيت لاول مرة اهيج وبصيت لسالي وقلت لها هو بيحصل إيه؟؟
ردت عليا انتي مش عارفة ولا إيه؟؟ قلت لها لا مش عارفة هو في إيه؟؟
قالت لي دلال هي المستريس بتاعتنا وكلنا في البيت خدام ليها بنفذ اوامرها وكمان هي إللي بتخطط لينا كل حياتنا طلاق صافي كان بأمرها وكمان فريد مش بينيكنا إلا لما يأخد منها الاذن المختصر هي ستنا في البيت ده .
مش عارفة حصلي أية بالضبط وأيه حصل بس بقيت مستغربة جدا من إللي عمالة تقوله لي وازاي اصلا وانا ما لاحظت حاجة؟؟
رحت مبعدة رجلي من بقها وقلت لها مش فاهمة ازاي بيحصل كل ده وانا مش عارفة ولية ما لاحظت عليها أبدا ده؟
قالت دلال كانت مش عايزاكي تعرفي حاجة وكمان هي قالت انك مش زيينا يعني مش بتحبي تبقي زينا وانك زيها الموضوع عندك بأقتناعك الشخصي .
ساعتها قعدت احاول افتكر حاجة أو شيء حصل يدل أنه دلال كانت جزء من الليلة دي ولكني ما لاقيت حاجة من ده لاقيت دلال جاية من ورايا وهى بتتكلم فى ودانى بصوت واطى انا حست انى سرحت شوية بسبب طريقتها وان جسمى سخن قولتلها فى ايه يا بت لمى نفسك شوية
راحت بيسانى على رقبتى انا ساعتها روحت فى دنيا تانية راحت مقربة شفايفها علي شفايفى وفضلت تبوس فيا وتعض على شفايفي وتمص شفتى اللى فوق مرة واللى تحت مرة وتعض لسانى وانا بقيت مستسلمة أوووي مش قادرة اعمل حاجة وواضح ان اخر حصوني انهارت لما بدأت ابادلها البوسة ومص لسانها كأني اعطيتها الاذن بالبدأ باللعب فيها ولكنها بعدت من عليا وقالت اسمعي يا ناهد انتي مثلي يعني أحنا مش شراميط ولا رخيصين زي دول لا احنا هنا متحكمين فيهم يعني متعتنا هي الاهم ومن اليوم هتبقي انتي زيي متحكمة فيهم جدا، انا قررت ارد عليها وقالت …