عاهرتي الصغيرة – الحلقة الثّانية


حسيت ان الحشيش ضرب مع البيرة وعيني بتاكل في جسمها اكل
لكني تمالكت نفسي و طفيت انوار الصاله ومردتيش ازعجها ودخلت الاوضة بتاعتي لاني مش متعود انام غير بالبوكسر ومستحيل انام حتي بشورت حتى لو في عز الشتا .. هو البوكسر وبس اللي بنام بيه
دخلت اوضتى وقفلت على نفسي الباب ورحت في النوم
وصحيت بعد شوية على صوت هبد عالأرض
خرجت جري وفتحت الاوضة وفتحت النور وببص لقيت شروق هي اللي وقعت عالارض من عالسرير
وصاحيه وبتقوم
انا: ايه اللي وقعك كدة
شروق: كنت بحلم حلم وحش اوي..
انا: طب مانا قولتلك ادخلي نامي في اي اوضة من دول السراير جوه واسعة عن الكنبة
شروق: مش انا قولتلك ياعمو اني مش بحب انام لوحدي
لسه هقولها اني بحب انام براحتي افتكرت اني واقف قدام البنت عريان .. مفيش غير حته البوكسر اللي ساترني
انا ،:: طب عن اذنك ثواني
دخلت الاوضة وانا محرج جدا من البنت ومن نفسي لبست فانله حمالات وشورت وخرجت لقيتها طلعت سيجارة تانية ولعتها
انا: ايه ده ؟ انتي مش هتكملى نوم
شروق: لا انا خايفة انام ل ارجع الحلم المنيل ده
انا: طيب احكيلي هو الحلم كان عبارة عن ايه
شروق: حلمت ببابا وماما بيجرو ورايا عاوزين يذبحوني وكل ما اقع واقف وأكمل جرى واقع تاني لغاية ما قدرو في الاخر مسكوني
وفجأة لقيت نفسي بقع في بير
بس ووقعت عالارض وصحيت
ولعت انا كمان سيجارة ومعرفش ليه قمت من مكاني ورحت قاعد جنبها واخدتها في حضني
بحنية الأب وحاولت اطمنها
انا: انا مش هسألك تاني خلاص عملتي ايه يخليكي تترعبي بالشكل ده وتسيبي البيت
وواضح انك عملتي حاجة كبيرة .. انا هسيبك لغاية ما تحكي لوحدك . بس حاولي تنامي وانا هحاول انام على الكنبة التانية جنبك لغاية ما يجيلك نوم
شروق: لا ياعم نام انت جوه وانا هفتح التليفزيون واوطي الصوت خالص وهنام الصبح
انا: طيب انا هدخل عشان مش بعرف انام غير براحتي وكمان انا كلها كام ساعة ونازل الشركة بتاعتي
وانا راجع هعدي اخدك نشتري ليكي شوية لبس حلوين كدة
شروق: لبس ؟ لبس ليا انا
انا: اه لبس يعني هتفضلى
قاعدة كدة بالترنج كدة على طول
شروق: عمو هو انت بتعمل معايا كده ليه !؟ انت متعرفنيش
انا:بصي انا لو كان معايا بنت اكيد كانت هتبقي في سنك . انا عندى على فكرة تلات اولاد
شروق: بجد ؟ اومال هما فين ومراتك كمان فين
انا: هما في البلد كام يوم .. وثم دي مش الشقة بتاعت الزوجية بتاعتي. اطمني الشقة دي انا مشتريها لنفسي محدش منهم يعرف عنها حاجة.. دي باحي اريح فيها اعصابي
شروق: الله يخليهم ليك. انت حد كويس اوي ومحترم واللي بتعمله معايا ده عمرى ما هنساه.. انت احن عليا من بابا اصلا
انا: طيب انا هقوم بس انام دلوقتى وبكره لما اجي اخدك ونروح نشتري اللبس نبقي نتكلم
شروق: انت هتصحي الساعة كام ياعمو
انا: هصحى ٩
شروق: ماشي .. تصبح على خير انت
دخلت الاوضه وقلعت هدومي ونمت
صحيت على صوت شروق الصغنونة وهي تصحيني
اصحى ياعمو .. اصحى
فتحت عيني ببص لقيتها هي
قومت ..صباح الخير يا شروق
شروق: صباح النور ياعمو.. انا عملت ليك سندوتشين وشاي
انا: هههههه لا انا مش بفطر دلوقت .. انا بشرب بس كوباية قهوة وبنزل
شروق: لا ياعمو .. قهوة كدة من غير اكل مش صحي خالص.. هتفطر وانا هعملك القهوة.. قهوتك ايه
انا ضحكت وقولتلها ماشي ياقمر اعمليلى قهوة زيادة على ما اخد دش كدة
كل ده وانا ناسي بردو اني عريان والبوكسر والغريب كأن البنت متعوده
قومت وحطيت روب على جسمي واخدت فنله وبوكسر وشورت ودخلت الحمام
اخدت دش وخرجت لقيت القمر الصغير مجهز ليا القهوة
فطرنا انا وهي وبعدين دخلت الاوضة بتاعتي لبست هدومي وخرجت حطيت ٣٠٠ جنيه على الطرابيزة وسبت مفاتيح الشقة قدامها وقلت ليها
انا هنزل بقى
بصي لو عايزة تنزلي تشتري اي حاجة اوعي تنسي مفاتيح الشقة دي .. علشان متضطريش تقعدي ع السلم و تستنيني . انا كدة كدة معايا نسخة ثانية سايبها في العربية للطوارئ
شروق: هو انت مأمن ليا للدرجادي
انا: اه مأمن طبعا .. انا ليا نظره وانتي قمر اصلا.. يلا الفلوس قدامك لو عوزتي اي حاجة انزلي اشتريها
نزلت وروحت الشغل بتاعي وخلصت على الساعة اتنين ونص الضهر طلعت من شغلي على شقتي شقة الزوجية
روحت اخدت من هناك تليفون من تليفوناتي القديمة اللي بغيرها كل سنه او سنتين بالكتير
اخدت الفون وعملت له اعاده تهيئه وعملت ليها اميل چميل جديد عليه ومعرفش ليه وانا بعمل الاميل الجديد على التليفون اللي ناوي اديه ل شروق جت في دماغي فكرة القصة بتاعة انا وسحر زوجة صديقي وجاري في نفس المنزل كنت قرتها قبل كدة وعرفت ان البطل من خلال اميل الجميل ده كان بيشوف اي صور للبطله اللي هي سحر جارته فعملت زي ما هو عمل فعلا
بعد ما خلصت الاميل الجديد فعلته على التليفون بتاعها وعملت مزامنه للصور يعني اي صور تتصورها تنزل تلقائي على الصور بتاعة الاميل
وحطيت نفس الاميل بتاعها على تليفوني
ومسحت الرساله اللي جت على تليفونها ان في تليفون جديد دخل على نفس الاميل
جربت زي البطل وصورت صوره من التليفون اللي ناوي ادوهولها ومفيش ثواني لقيت الصورة بقت على تليفوني . مسحتها من عندها واخدت بعضي ونزلت
روحت اشتريت اكل جاهز وشوية حاجات كدة لزوم القعدة يعني تسالي على فسدق ولوز ساقع واشتريت ليا زجاجتين خمرة وكان عندي حشيش في البيت
المهم روحت كمان اشتريت فستان على ما كنت متوقع مقاسها يعني علشان لما نيجي نخرج ونشتري ليها اللبس بتاعها تلاقي حاجة تخرج بيها بدل الترنج اللي هي لابساه .. اشتريت الفستان وروحت للشقة اللي فيها شروق
طلعت ورنيت الجرس فتحت ليا القمر الصغير
وكانت بقى المرة دي قمرين مش قمر واحد مسرحة شعرها وحاطة ميكب من اللي موجود في اوضة النوم . اللي انا جايبة لزوم المزز والستات اللي بتجيلي الشقة
كانت عروسة كبيرة مش بنوته صغيرة
اول ما لمحت وشها شفت فيها الانوثة اللي يتمناها اي راجل في الدنيا
انا: مساء العسل
شروق: مساء الخير يا عمو ..
دخلت وحطيت الأكياس على الطرابيزه وقعدت وشروق اخدت الاكياس ولمحت الكيس اللي فيه الفستان
شروق: ايه ده ياعمو
انا: فستان يارب يطلع على مقاسك
شروق: فستان ليا ؟
انا: انتي ناسية اننا هنخرج شوية كدة علشان نجيب ليكي لبس .. ايه عاوزة تخرجي بالترنج ده
شروق: دمعت من الفرحة .. والله يا عمو انت جميل اووووي ومش عارفة انت بتعمل معايا كل ده ليه
انا: سيبي بس الفستان ده هنا دلوقت وادخلي يلا دخلي الاكياس دي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!