يا حبيبي يا علي – الحلقة الثّانية

كانت مفاجأة ومش مفاجأة لما لقيت خالتو نعمة بتمص زبري أنا كنت متوقع أن فيه حاجه بتحصل

بينا بس بدلع منها ولا بهيجان مني لكن أنها ما تستحملش وتاخد اللي محتاجه بالسرعة دي بصراحة

مكنتش متوقع …المهم أتنفضت وقمت وهي بعدت عند أول السرير وبتلم بالرووب لحمها وكأنها

مكسوفه بس سايقه في الدلع وبتقول ايه اتخضيت

قولت لها انتي بتعملي ايه ؟؟بصت في الأرض وقالت هيما أنا ….أصل…بص أنا هقولك الصراحة

أنا بحبك قوي وزي ما أنت عارف أنا أتطلقت بس جوايا حاجات تعباني أوي وأنت شاب وأكيد فاهم

قولت لها أنتي عايزني ااااااااا

لقيتها بتطلع بأيدها ناحية زبري ومسكته وقالت اه عايزاك يا قلبي وغمزتلي بدلع

قولت لها ما ينفعش انتي زي ماما ..حطت صباعها على بوقي وقالت هسسس

امك ده ايه يا هيما … وحتى لو امك تسيبها كده وراحت فاتحة الروب توريني صدرها الكبير

انا بصراحه تهوت من حلاوته وبلعت ريئي وقولت انا …… لقيتها قربت وراحت باستني بوسه

مفيش ست باستني كده بصراحة بوسة واحدة هايجة نيك خلتني أنا اللي عايزها

روحت منيمها علي السرير ونايم جنبها واحنا بنبوس بعض ونزلت ابوس في رقبتها

و صدرها وبلعب بأيدي في كسها الغرقان وهي بتدلع في حضني وتقول لا ياواد شكلك شقي وهتتعبني

قولت وانا ببوس بزازها ده انتي يا مزه اللي تعباني يخربيت حلاوتك

ضربتني على أيدي ضربه خفيفه وقالت حد يقول لمامته كده

قولت لها لما تكون أمه شرموطة كده يفشخها

قالت الله انا بحب الشتايم القبيحة قول كمان

قولت لها ماما انتي ايه اللي تعبك يا وسخة

قلعت الروب ونزلت الأندر والبرا وبقت ملط وقالت كس ماما واجعها تعالى ريحه

نزلت الحس وامص واكل فيه وهي هايجة موت وبتزوم وتقفش في بزازها

وتقول اههه كمان يا عرص متع أمك يا واد امك كسها بياكلها احححححح

كمان ريحه بقى ياواد كسي فيه شطه حرام عليك

قمت قايم وفاشخها قدامي وهي بصت لي وضحكت وقالت براحه على كس امك الشرموطة ها زبرك كبير وانا مش قده

بدأت أسخن كسها وهي بتقول ما تسخنيش يا ولا بقولك هموت وكسي بياكلني احا

وراحت ماسكه مدخله كسها الملبن وفشخت كسها نيك وهي بتبوس فيها لغاية ما هجيب

قولت لها قالت لا امك اولا بالعسل ده جوا كسي يا قلب نعمة الشرموطة

وجبت في كسها وهدت جنبي وقالت يا بن الايه ده انت طلعت جامد اوي ظبتني جامد وزبرك طلع جاحد في النيك

وباستني

روحت قايل لها بس انا ريحت ماما وماما ماريحتنيش ينفع كده  قالت هو أيه اللي تعابك يا قلبي

روحت قايم منزلها قدام زبري وقايل لها هنا بيوجعني يا ماما بصت لي وضحكت وقالت أنا تحت أمرك

ومسكته وبدأت تمص لغاية ما هاج عليها تاني روحت مقومها ولقيت طيزها الكبيرة ليا

قالت هتعمل ايه ياواد لا بخاف لا كنت يسخن بزبري خرم طيزها قالت لا بلاش يا واد أنا خايفة

كنت بدأت أدخل رأسه وهي جسمها ساب وبدأت تعض في السرير لغاية ما اتعودت عليه

وعملت في طيزها العاميل وهي كانت مبسوطه وقالت كمان ده انت طلعت صاروخ

كمل نيك للصبح امك المتناكة مش هتعتقك يا ولا ا ههههه لغاية ما جبت فيها

قمنا بعدها خدنا دش وقعدت تمص ليا تحت الميه وجبت عليها تاني

ودخلنا نمنا في حضن بعض ملط وصحينا لبسنا هدومنا

ونزلنا نفطر مع الباقيين وقعدت نعمة جنبي وبتلعب أيدها على زبري

من بره من وراهم وبتقول وزي ما قولت لك وهي بتغمزلي

اهم حاجه رضا الأم يا هيما

قالت لها وفاء طيب وانتي مالك بيه وبامه

قالت وهي بتبوسني انا من هنا ورايح أمه ارتاحتي

ياللا شوفي ابنك يريحك زي ابني ما ريحني

الكل بصلنا بصه غريبه

بسمه ووفاء بصوا انتوا شكلكم عرسان ويا بختك

ووليد وعلي عاوزين يقولوا يا بن اللعيبة

وقمنا بعدها خرجنا ورجعنا البيت في الأوض

و نمنا أنا وماما نعمة من التعب بس هي كانت مصرة ننام ملط

وقبل الفجر لقيت ماما نعمة ماسكه زبري وبتمارس هوايتها في المص

وفجأه يدخل علينا ….

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!