روحت سهام بيتها ولما دخلت لقت كريم نام وندى قاعده في اوضتها وتليفون كريم كان عمال يتبعتله رسايل كتير
ماقدرتش سهام تقاوم فضولها وخدت موبايل كريم ودخلت اوضتها وفتحت الواتساب لقيت صاحبه عادل مصور كلوت امه وهو عليه لبنه وبيبعته لكريم وطلعت فوق لقت كريم مصور الكلوت بتاعها اللي قلعته قبل ماتنزل وعليه لبنه وباعته لعادل ومصور زبره جمبه ودي كانت اول مره لسهام تشوف زبر ابنها وهو كبير كده وعلى عكس ماكانت فاكره زبر ابنها كريم حلو وطويل بالنسبه لواحد في تانيه ثانوي وحست بكسها بينبض وهي شايفه زبر ابنها
راحت الغسيل تدور ولقت فعلاً الكلوت بتاعها وعليه لبن كريم ومن غير ماتحس سهام بقت بتلحس وتشم الكلوت بتاعها ولبن كريم عليه وفتحت رجليها وبقت تدعك في كسها وهي بتشم لبن ابنها من على الكلوت بتاعها وتفرك وتدخل صوابعها في كسها لحد ماجابتهم وبعد كده لبست الكلوت اللي عليه لبن ابنها ونامت بيه وهي بتحلم بكريم ابنها بينزل لبنه في كسها
صحيت تاني يوم سهام وراحت المدرسة وعدي يوم والتاني والتالت عادي لحد ما في يوم كريم كان بيستحمي وامه كانت قاعده بره وندى كانت لسه مرجعتش من المدرسة وموبايل كريم جاتله رساله
فتحت سهام موبايل كريم لقيت عادل صاحبه بيقوله جيبتلك الحبايه في طلعت فوق شويه ف الشات واتصدمت ولقيت ان كريم وعادل متفقين انه هيحط ليها ولندى اخته حباية منوم بالليل علشان يعرف ينيكها
وهي بتقلب وتقرا ف الرسايل كريم خرج من الحمام ف قفلت الموبايل ورجعته مكانه
وقعدت تستوعب ان كريم عاوز ينيكها زي ماهي عاوزه تتناك منه وكانت مبسوطه وقالت لنفسها انتي بتمتعي كل الرجاله يامتناكة هاتيجي على ابنك حبيبك وتعملي شريفه وتسيبيه تعبان بلبنه
وقررت انها هاتسيب كريم ينيكها النهارده بس وهي فايقه علشان تتمتع معاه
شويه وكريم قالها انه نازل يقابل صحابه شويه وعرفت انه نازل ياخد المنوم من كريم وعدي الوقت عادي لحد اخر الليل وسهام لبست اجمد قميص نوم عندها كانها رايحه تتناك ودخلت السرير مستنيه تشوف كريم هيديلها المنوم ازاي شويه وكريم ندهلها
كريم : ماما تشربي شاي معايا ؟
سهام : ماشي ياحبيبي اعملي كوبايه
كريم : وانتي ياندى هاتشربي
ندى : ماشي ياكريم هشرب انا كمان
وعمل كريم الشاي وراح بكوبايه لسهام وودي كوبايه لندى
سهام : اومال فين كوبايتك ياكريم
كريم وهو متوتر : ف الصاله ياماما هشربها وانا قدام التلفزيون
وطلع كريم بره قامت بشويش فضت نص الكوبايه من الشباك ورجعت حطتها على الكومدينو وبعد خمس دقايق راحت بصت على ندى لقيتها في سابع نومه
راحت سهام على السرير ونامت على بطنها ورفعت القميص من على طيزها وعملت نفسها نايمه
خمس دقايق كمان ودخل كريم عليها بينده علشان يتاكد هي نايمه ولا لا وفضل كريم ينده عليها ويقولها
كريم : ماما ماما
وهي عامله نفسها نايمه ، بدأ كريم يهز فيها وهي لسه نايمه لحد ماتاكد انها نايمه راح على الباب قفله وفتح النور وطلع فوق السرير وقلب سهام على ضهرها ونزلها الكلوت وفضل شويه متنح لكسها مش متخيل ان خلاص كس امه قدامه ونزل عليه يشمه ويلحس فيه وسهام مغمضه عنيها بس مستمتعه جداً بلحس كريم ابنها لكسها
فضل كريم يلحس كسها شويه وبعدين طلع زبه وطلع عند وش سهام وبدأ يخبطه في وشها ويمشيه على وشها ويضربه في بزازها وسهام هاين عليها تقوم تاخد زبره في بوقها وتغتصبه بس سابته يتمتع بيها من غير ما تخضه النهارده
رجع كريم تاني بين رجليها وفشخ رجليها وشالهم على كتافه قلع الشورت والبوكسر وطلع زبره وحشره جوه كسها وبدأ ينيك في سهام الي كاتمه كل اهاتها وهيجانها جواها وكريم بينيك ويرزع في كسها ومعتمد انها نايمه مش هتحس بحاجه ومطلع صدرها من القميص وبيلحس في حلماتها وبيقرصها منهم
وفضل كريم ينيك في امه سهام حوالي عشر دقايق بالوضع ده لحد ماحس انه هيجيبهم وماطلعش زبره من كسها ونام عليها وهو بينطر لبنه في كسها وبيبوسها من شفايفها وبينهج وسهام طايره من الفرحه بلبن ابنها في كسها
اول ماكريم زبه نام قام من على سهام ولبسها الكلوت تاني وعدلها القميص على صدرها وسابها وراح ينام وسهام حطت ايدها ف كسها طلعت منه لبن كريم ابنها وبدات تلحسها ببوقها ونامت وهي مبسوطه
صحيت تاني يوم وهي ملهاش مزاج تروح المدرسة ورنت على شيماء تجيلها البيت
راحتلها شيماء وقعدوا مع بعض وحكيتلها سهام على الي حصل امبارح
شيماء : احاااا يابت ياسهام ده انتي طلعتي مخزنه شرمطه كتير اوي جواكي
سهام : طالما هتشرمط يبقى اتشرمط للاخر بقى محرمش نفسي من حاجه نفسي فيها مش هايبقى شرمطه بحدود كمان
شيماء : طب قوليلي يابت الواد كريم ابنك زبره حلو
سهام : اوووي يابت يا شيماء كان مالي كسي وراسه كبيره اوي ونزل لبن كتير اوي جوه كسي
شيماء : اه ياقحبه شوقتيني وهيجتيني ، انا عاوزه اتناك من الواد كريم ابنك ده
سهام : ياختي اقعدي لما اتناك منه انا الاول مش وانا نايمه ومش عارفه اتمتع بيه ولا امصله زبره ولا اصوت واقوله نيك امك
شيماء : طب محمود مكلمكيش على طلعت النهارده
سهام : ايوه كلمني وقالي ف عربيه المرادي علشان الزبون معندوش مكان
شيماء : طب ماتجبيه عندي ف الشقه
سهام : لا انا نفسي اجرب اتناك في العربيه
شيماء : طيب ياشرموطه حاسبي لتتقفشي بقا بكسك الي هيوديكي ف داهيه ده
وفضلو قاعدين شويه وروحت شيماء وجه كريم من المدرسة وكان بيحاول يشوف سهام طبيعيه ولا حست بحاجه وسهام كانت بتعامله طبيعي خالص علشان تطمنه والساعه 7 كلمها الزبون اللي طالعه معاه وقالها انه مستنيها ف المكان الفلاني
لبست وظبطت نفسها وراحتله لقيت عربيه لونها اسود شبابيكها متفيمه اول ماوصلت عندها فتحلها الباب وركبت لقيت راجل عنده حوالي 40 سنه لابس شورت وتي شيرت اول ماركبت جمبه قالها
الراجل : اهلاً بالجمل
سهام : اهلاً بيك يامز ، اسمك ايه بقي
الراجل : انا عصام
سهام : طيب هتودينا فين بقى ياقلبي
عصام : هوديكي حته مافيهاش بني ادمين خالص غير انا وانتي
ودور العربيه وطلع وسهام كانت عاوزه تشوف شغلها علشان تعجبه ف خلته سايق وحطت ايدها على زبره ومسكته
سهام : ايه ده هو واقف اوي كده ليه اومال لما اتمنيك عليه هيعمل ايه
عصام : لما تتمنيكي عليه هينيكك مش محتاجه كلام
نزلتله سهام الشورت ومسكته بايدها وبدات تلعب في زبه ونزلت عليه تمصه وهو سايق وتلحس في بيضانه وفضلت تمصله زبه لحد ماوقف العربيه ورفعت دماغها لقيتهم على التراب في طريق سريع مافيش ولا عربيه واقفه عليه
قفل العربيه ورفع القزاز ورجعوا للكنبه اللي ورا
فكلها زراير العبايه وقلعهالها وبدأ يلحس كسها وناكها في طيزها وكسها ونزل لبنه فيها مرتين لحد ماجاب اخره وخدت فلوسها وروحها مكان ماجابها
رجعت سهام البيت لقيت كريم لسه صاحي وندى نايمه
كريم : كنتي فين ياماما
سهام : كنت عند شيماء صاحبتي ياحبيبي مانا قولتلك
ودخلت سهام غيرت هدومها ولبست قميص نوم كالعاده وكانت هتنام
كريم : اعملك شاي معايا ياماما
سهام عرفت ان كريم عاوز ينيكها النهارده كمان
سهام : ماشي ياكيموا اعملي كوبايه
وعملها كريم الكوبايه وخرج ف الصاله لحد ماتنام وسهام قلبت الكوبايه وعملت انها نامت
جه كريم قلعها الكلوت تاني وفضل يلحس في كسها ويهيج فيها ويبعبصها وسهام مابقتش قادره خلاص عاوزه تصوت وتاخد زبره ف كسها وقررت انها خلاص هتكسر كل الحواجز النهارده اللي بينها وبين كريم ابنها
اول ماكريم فتح رجليها ودخل زبره في كسها سهام طلعت
سهام : ااااااااه
وقفلت برجليها على وسط كريم وحاوطته بدراعاتها وكريم اتخض وحاول يخرج نفسه بس سهام مسكت فيه جامد
سهام : متخافش ياحبيبي متخافش كمل نيك فيا نيك ياحبيبي في ماما ومتخافش من اي حاجه
كريم هدي وبدأ يكمل نيك من غير مايقول اي كلمه وسهام عماله تحرك وسطها لزبه وتمسك طيز كريم تزقها جامد علشان يرزع في كسها وهي بتهيجه بالكلام
سهام : كمان ياكيمو ياحبيبي نفسي في زبرك جوايا من زمان ااااه ياحبيبي كمان الحس بزازي وعضهم جامد اللي كنت بترضع منهم وانت صغير
وسهام تلحس رقبة كريم وصدره وكانوا زي الاتنين العشاق وفضل كريم ينيكها في نفس الوضع لحد ماكريم بيقولها
كريم : هجيب ياماما خلاص مش قادر
سهام من غير كلام قفلت برجليها على وسطه ودخلت زبره لاخر كسها وبدأ كريم ينطر لبنه جوه كسها وهو بيترعش وسهام بتطلع اهات نااااار وهي بتقوله
سهام : اه ياكيمو ياحبيبي لبنك سخن اوي مليت كسي ياواد يادكري
وفضل نايم فوقها شويه لحد ماسهام كسرت الصمت ده وهي بتقوله
سهام : قوم بقى ياحبيبي نام دلوقتي وبكره نبقى نتكلم عن كل حاجه لاني مبسوطه دلوقتي ومش عاوزه ابوظ انبساطي ده بأي حاجه
قام كريم راح اوضته وهو كمان كان مبسوطه لانه ناك امه بارادتها وهيعرف بعد كده ينيكها على طول
نكمل الجزء الجاي ونشوف سهام هتعمل ايه