عدي اليوم بعدما سهام ضمت بنتها لشرمطتها وبقى الجو مهيأ ليها في البيت انها تعمل اي حاجه
صحيت سهام تاني يوم وراحت المدرسه هي وكريم ، وندى راحت الجامعه وفي وسط اليوم كده سهام وشيماء اتفاجئوا في المدرسه بمحمود القواد بتاعهم موجود في مكتب الناظر وبيزعق
سهام خرجت تبص في ايه لقيت محمود واقف وبيزعق في مكتب الناظر علشان مدرس ضرب ابنه
الناظر : طب اقعد بس ياستاذ محمود واحنا هنشوف مين المدرس ده وهنحلها
واستدعي الناظر ابن محمود من الفصل وسهام كانت واقفه تشوف وهنا سهام شافت مفاجأه مكانتش متوقعاها ابداً ان ابن محمود هو عادل صاحب ابنها كريم اللي فرجوا على صورها وكان بيقوله انه هينيكها
سهام اتفاجئت بس فضلت واقفه لحد مالمشكله اتحلت وعادل صاحب ابنها كان كل شويه يبصلها وبعدين يرجع يركز مع ابوه والناظر تاني
خلص محمود المشكله وطلع عادل فصله وبعدين وقف محمود يتكلم مع سهام شويه
محمود : مابترديش على تليفوناتي ليه ياسهام
سهام : وانت بعد اخر مره لما بعتني لشوية وساخه اغتصبوني وكانوا هيموتوني عاوزني ارد عليك تاني
محمود : دي غلطه بتحصل كتير ياسهام عادي ده زبون اول مره ليه وانا قفلت عليه خالص مش هتعامل معاه تاني
سهام : انا مليش فيه متجربش فيا انا نزلت يومها حتي من غير ماخد فلوسي
محمود : طيب ياسوسو متزعليش انتي كان مفروض تاخدي منه 2000 جنيه اعتبري ليكي معايا 5000 جنيه كتعويض عن اللي حصلك
سهام : تمام ياحوده طالما جيتلي من ناحية الفلوس ماقدرش اكلمك
مشي محمود وخلصت سهام يومها وجت علشان تروح هي وكريم لقت عادل صاحب كريم هو اللي مستنيها
سهام : ازيك ياعادل اومال كريم فين
عادل : كريم روح ياميس بدري علشان تعبان وقالي انا اروح معاكي
سهام فهمت ان عادل بيجر معاها كلام بس قالت تمشي الكلام معاه بما انه ابن محمود ومتقدرش تزعله
سهام : طيب كريم مجاش قالي ليه قبل مايمشي
عادل : هو تعب فجأه ف روح على طول بقى ياميس ، صحيح ياميس هو انتي كنتي واقفه مع بابا تعملوا ايه النهارده
سهام : واقفين عادي ياعادل انت طالب عندى و ده ولي امرك وبيسالني عليك عادي
عادل : ولا بتشتغلي معاه ياميس اصل انا عارف بابا بيشتغل ايه
سهام : بيشتغل ايه ياعادل
عادل : بيشتغل قواد ياميس وانتي واحده من اللي هو بيسرحهم
سهام اتفاجئت من ان عادل عارف ابوه شغال ايه
سهام : وانت عرفت منين اني شغاله معاه ياعادل
عادل : كريم ابنك حكالي على كل حاجه ياميس وانه بينام معاكي وانك بتطلعي مشاوير وواحد بيكلمك يطلعك المشاوير دي ومش محتاجه ذكاء يعني بعد ماشوفتك بتتكلمي مع ابويا
سهام الدم غلي في دماغها ومكانتش طايقه كريم ابنها في الوقت ده وحلفت انها لما تروح هتفشخه
سهام : ااااه طيب ومن الاخر يعني ياعادل عاوز ايه
عادل : ولا حاجه ياميس عاوز انام معاكي زي كريم وابقى اتحاسبي انتي مع ابويا زي مابيدفع للستات اللي بنيكها
سهام : وكريم صاحبك ياعادل
عادل : كريم موافق وقالي لو هي وافقت تتناك منك انا ماعنديش مانع
وسابها عادل ومشي وسهام دماغها فضلت تودي وتجيب ان كريم ابنها هيفضحها
طلعت موبايلها ورنت على محمود تكلمه وحكتله على كل حاجه
محمود : انتي بتتناكي من ابنك ياشرموطه
سهام : البركه فيك ياخويا انت والمتناكه شيماء خليتوني شرموطة ازبار مبقدرش اقاوم اي زبر
محمود : طيب وعاوزه ايه مني دلوقتي ياسهام
سهام : ابنك عاوزك ينيكني ياخويا وانا مابقتش اتناك ببلاش هتدفعله ولا ايه
محمود : هدفعله ياسوسو بس نص ليله الواد لسه صغير ومش هيتعبك اوي
سهام : تمام ياحوده ابعته ليا النهارده بالليل
وقفلت معاه سهام وروحت البيت وهي مش طايقه كريم ابنها واول مادخلت لقيته قاعد في اوضته دخلت عليه ولطشته بالقلم
سهام : انا مش قولتلك يابن الشرموطه متحكيش حاجه لصاحبك وتلم لسانك علشان متفضحناش
وراحت ماسكه كريم من شعره ومنزلاه على الارض وهي بتضربه وتقوله
سهام : يابن العرص هتفضح امك في وسط المدرسه ياخول احنا مش قولنا بلاش كلام بره ياخول ، طيب عقاباً ليك يابن المتناكه المدرسه كلها هتعرف انك ابن شرموطه وصاحبك هينيكني النهارده قدامك وانت متكتف مش هتلمس زبك حتي ياخول
وسابته سهام نايم ف الاوضه بيعيط وراحت اوضتها وقفلت عليها وهي بتاخد نفسها علشان تهدي وقلعت هدومها ونامت وصحيت على المغرب ظبطت نفسها ودخلت خدت دوش ولبست قميص نوم جامد علشان عادل وخرجت راحت على اوضة ندى بنتها لقيتها قاعده ماسك الموبايل بتاعها
سهام : ندى بتعملي ايه
ندى : ولا حاجه ياماما بكلم صاحبتي
سهام : طيب في حد جاي كمان شويه مش عوزاكي تخرجي من اوضتك غير لما يمشي
ندى : حد مين ياماما
سهام : زبون ياندى متخرجيش غير لما يمشي
وسابتها ومشيت وندى مصدومه ان امها جايبه الرجاله لحد بيتها ينيكوها
دخلت سهام على كريم الاوضه لقيته نايم ومطفي النور فتحت هي النور وخبطته بايدها في جمبه وهي بتقوله
سهام : اصحي ياكسمك يلا
كريم : ايه ياماما
سهام : لا ماما ايه بقى قولي ايه ياشرموطه ياقحبه ، فوقلي كده ياكسمك يلا علشان صاحبك الدكر جاي ينيكني دلوقتي ياعرص ، يلا اقلعلي كل هدومك كده
قام كريم وهو عنيه وارمه من العياط وقلع كل هدومه
سهام : اقعد على الكرسي ده يلا
قعد كريم على الكرسي وراحت سهام دخلت اوضتها وجابت حبل من اللي بتستخدمه في طلعاتها ورجعت لكريم بيه
كريم وهو بيعيط : هتعملي ايه ياماما
سهام : هتتفرج على امك وهي بتتناك من غير حتي ماتلمس زبك ياخول علشان تبقى خول رسمي طالما انت حابب الفكره وبتعرص على امك وتفرجها لصحابك يابن الوسخه
وربطت ايدين كريم ورجله في الكرسي وهو بيعيط وقعدت قدامه 3 دقايق لحد مالجرس رن وراحت فتحت كان عادل اللي على الباب وكان اول مره يشوف ميس سهام المحترمه بقميص نوم مورد طالع منه صدرها ومفتوح من الجمب لحد وسطها وشعرها مفرود وحاطه مكياج عادل دخل وهو متنح
سهام : انت متنح كده ليه اول مره تشوف نسوان ولا ايه
عادل : لا بس عمري ماكنت اتخيل اشوف ميس سهام المحترمه بالجمدان ده
سهام : ليه انت ماشوفتش الصور اللي بعتها الخول
عادل : شوفتها بس مكانتش بالجمدان ده لا
وقام عادل على سهام اللي كانت قاعده في الكنبه وحط وشه في صدرها الكبير وهو بيدعكه فيه وسهام بتضحك وبتقوله
سهام : بالررراحه يابني نفسك هيتقطع بينهم ، تعاله ندخل جوه الاوضه وبعدين اعمل اللي انت عاوزه
دخلوا الاوضه وعادل اتخض لما لقي كريم متكتف على الكرسي
عادل : ايه اللي عملاه في الواد ده يامتناكه
سهام : ملكش فيه هتنيك ولا هتروح
عادل : هنيك انا مش جاي ده كله علشان اروح اكيد
سهام : يبقى تنيك وملكش دعوه بيه اعتبره مش موجود
هجم عادل على سهام وبيقفش في طيزها وصدرها وبيبوسها في شفايفها ، لفتله سهام وادته ضهرها وادت كريم وشها اللي كان قاعد على الكرسي وزبه واقف من غير مايلمسه حتي
عادل لف ايده عليها وغرف ايده في كسها وبدء يبعبصها وايده التانيه بتلعب في بزازها وهي بترجع بضهرها على زبه وبتحك طيزها فيه وفضل عادل يبعبص فيها
نزلت سهام على ركبها قدام زبه وفكتله حزام البنطلون ونزلته وطلعت زبه وكان زب عادل عادي مش كبير ومايكيفش سهام خالص بس هي مضطره تحسسه انه طرزان
حطت سهام زبه في بوقها وبدات تمص زبه وعادل مغمض عينه وفي دنيا تانيه وهي بتمص زبه وعينها على كريم اللي زبه وقف على الاخر ووشه بدء يروح من عليه الزعل وبدء يهيج كريم ويركز معاها
بدات سهام تلحس بيضان عادل وتلحس زبه بلسانها
قامت سهام وقفت ومسكت عادل من دماغه وهي بتقوله
سهام : طيزي بتاكلني يادوله عوزك تلحسهالي
ونزلته على ركبه وراها وحشرت دماغه بين فردتين طيزها الكبار وبدء عادل يلحس طيز سهام وكسها وهي بتحشر وشه جوه اطيازها اكتر لحد مارجعت بيه وخلته جمب كريم على ركبه وضهره للحيطه ووشه محشور في طيزها وهي بتزنق وشه في الحيطه اكتر وبتطلع وتنزلي بطيزها في وش عادل اللي نفسه بيروح وهي بتتشرمط وباصه لكريم وبتقول لعادل
سهام : الحس طيزي يادوله الحس جامد طيزي المتناكه مابتشبعش دخل لسانك جوه الخرم ياخول
وكريم زبه كان وقف وهو بيبص وعنيه هتطلع على منظر صاحبه اللي دماغه محشوره في طيز امه وسهام بتبص لكريم في عنيه وهي بتقوله
سهام : مهيجك منظر صاحبك وهو بيلحس طيز امك ياخول ، هتموت وتلعب في زبك صح
كريم مردش عليها راحت ضرباه بالقلم على وشه
سهام : اما اكلمك ترد عليا ياخول
كريم : اه ياماما منظر عادل وهو محشور بين فرد طيزك كده مهيجني اوي
سهام : نفسك تلمس زبك علشان تلعب فيه دلوقتي ياخول
كريم : اها ياماما هموت من الهيجان
راحت سهام فاكه ايد كريم اللي اول مأيده اتفكت مسك زبه وفضل يدعك فيه وهو بيتفرج على عادل بيلحس كس امه
سهام راحت عامله وضع الدوجي قدام عادل وهي بتقوله
سهام : اركبني ياخول يلا وريني هتكيفني ولا لا
وراحت فاشخه طيزها لعادل اللي ركب فوقها ودخل زبه الصغير فيها مره واحده وسهام عملت نفسها بتتوجع وبتتشرمط وهي وشها قدام زب كريم اللي بقى يدعك في زبه زي المجنون وعاوز يقوم ينيك امه هو كمان بس رجليه لسه مربوطه في الكرسي وامه موطيه قدامه دوجي وصاحبه راكبها من ورا
سهام وطت على رجل كريم وحطت لسانها عليها وطلعت بلسانها على رجله بتلحسها وفخاده لحد ماوصلت لزبه وهي بتبصله في عيونه وبتقوله
سهام : عاوز تنيكني ياخول ؟
كريم : اوي ياماما زبي هايج عليكي اوي
حطت سهام زب ابنها كريم في بوقها وبقت بتمصه وتلحس بيضانه وكريم بيشد على ايد الكرسي وهيموت من الهيجان وعادل ورا بينيك فيها وهي بتتف على زب كريم وتبلعه كله وتلحس بيضانه وتلحسله خرم طيزه لحد ماكريم زبه وقف على اخره بقى قد زب عادل مرتين وبقى اكبر من اي مره قبل كده
فكته سهام وقومته ونيمت عادل على السرير على ضهره وطلعت فوق زب عادل ركبته وحطته في كسها وهي بتقول لكريم
سهام : احشر زبرك في طيزي ياخول يلا
طلع كريم وراها ودخل زبه في طيزها وبدء ينيك فيها وزب كريم كان فشخ طيز سهام وبدات تعلي صوتها وتصوت وهي بتقولهم
سهام : اااااااه نيكوني ياخولات افشخوني عاوزاكو تجيبوا اخركو ياشراميط ااااااااه
وكريم بيضربها على طيزها وعادل بيشدها من حلماتها وهي محشوره بين زبرين لابنها وصاحبه وفضلت على الوضع ده خمس دقايق لحد مالقت عادل بيترعش تحتها وبيقولها
عادل : هجيب يالبوه اااه
ضغطيت سهام على زبه اكتر وفضل عادل زبه جواها لحد مانطر لبنه كله وكريم شغال نيك فيها من ورا
جه عادل يقوم من تحتها زقته ونيمته وهي بتقوله
سهام : رايح فين ياخول انا لسه مشبعتش
وراحت طالعه قاعده على وشه وهي بتقوله
سهام : الحس يامتناك يلا كسي وانت ياخول نيكني في طيزي وصاحبك بيلحس كسمك
واشتغل كريم نيك في طيزها وعادل عمال يلحس في كسها ويلحس لبنه من كسها وهي بتفرك كسها في وش عادل لحد ماكريم بدء يتشنج وراها ويتنفض وبيقولها
كريم : هجيب ياماما خلاص
سهام : احححححح ياكسمك هات في طيزي ياعرص املاها وطفي جهنم اللي فيها
اترعش كريم وبدء ينزل لبنه جواها لحد ماهدي ونام على ضهرها وفضلو دقيقه على الوضع ده لحد ماسهام زقت كريم من على ضهرها وطلعت من الاوضه بتتقصع ولبن الاتنين بينقط منها ودخلت على الحمام خدت دوش وطلعت وهي عريانه للسرير بتاعها وراحت في سابع نومه
وعدي اسبوع والتاني على سهام وهي في الوضع ده بتتناك من مصيلحي كل فتره وكريم ابنها بقى قواد رسمي ليها خلاص وبتطلع المشاوير اللي بيبعتها ليها محمود او شيماء ولبسها العادي حتي اختلف بقت تلبس بناطيل وبلوزات وندى بنتها بقت تلبس لبس ضيق يظهر طيزها وصدرها وبقت تروح الجامعه كانها شرموطه رايحه تتناك وفضل الوضع كده وسمعت سهام بعد ماكانت اشرف واحده ف المنطقه بقت المنطقه كلها عارفه ان سهام بقت مومس من لبسها والفلوس اللي ظهرت عليها فجأه ورجوعها الفجر كل يوم
لحد ماجه يوم سهام كانت راجعه الساعه 2 بالليل من نيكه وكانت لابسه عبايه على اللحم مش تحتها اي هدوم وهي داخله الحاره كان مستنيها على اول الحاره حسن سبيرتو البلطجي بتاع المنطقه وهي معديه قدامه وقفها
حسن : ايه يابله جايه منين وش الفجر كده
سهام : وانت مالك ياحسن اوعى من سكتي
مسكها حسن من شعرها وفتح المطوه عليها وهو بيقولها
حسن : اوعي من سكتك ايه يامره ياقارحه هو احنا ملناش نفس ننيك زي بقية الرجاله اللي بتخليهم يركبوكي كل يوم ولا ايه
سهام : ايه اللي انت بتقوله ده ياخول انا ست شريفه
راح حسن ماسك صدرها من فوق الهدوم وهو بيقولها
حسن : شريفه مين يامره يامتناكه راجعه الساعه 2 بالليل بعبايه على اللحمه وتقوليلي شريفه
وحط المطوه على رقبتها وهو بيقولها
حسن : انا هنيكك النهارده ياما هاخد روحك
سهام وهي مرعوبه : طيب ياحسن بس نزل المطوه دي طيب وهعملك اللي انت عوزه
شدها حسن من شعرها ودخلها البيت اللي ساكن فيه وفتح الباب وزقها جوه الشقه وهجم عليها فكلها العبايه وزنقها في الحيطه وهو حاشر ايده في كسها بيعصره بغشم وسهام بتتالم وتتوجع مش مستمتعه وهي بتقوله
سهام : اااااااااه بالراحه ياغشيم هتعورني
حسن : بس يامره يامتناكه مسمعش صوتك
وكمل حسن تدخيل صوابعه في كسها وهو بيلحس في صدرها وبعدين نزلها على الارض وفتح بوقها ودخل زبه جوه وكان بينيك بوقها وبيدخل زبه كله جواه وسهام تحته بتخبط على رجليه علشان يطلعه وعنيها بتحمر وتدمع وهو مبيطلعوش الا بعد مايحس انها هتموت خلاص
نيمها حسن على بطنها ونام فوقها وحشر زبه مره واحده في طيزها وفضل ينيك في سهام ووشها بيترزع في الارض وهو دايس على وشها بايده وبينيك في طيزها وهي بتعيط تحته وبتترجاه ينيكها بالراحه وفجاه لقت حسن قام من فوقها ودخل الاوضه وطلع ماسك موبايله وبيصورها فيديو
سهام : بتعمل ايه ياخول بتصور ايه
فتح عليها حسن المطوه تاني وهو بيقولها
حسن : لو قومتي من مكانك ولا فتحتي بوقك هطلع مصارينك بره
ونام فوقها تاني وكمل نيك فيها وهو بيصورها ونزل لبنه في طيزها
قامت سهام علشان تلبس لقيته بيشدها من شعرها وبينزلها على زبه علشان تمصهوله تاني نزلت سهام قعدت بين رجليه وهي موطيه على زبه وبتمصهوله وناكها حسن طول الليل اكتر من 3 مرات يجيب فيها لحد اخر مره فامت تلبس وهو مولع سيجاره وبيقولها
حسن : الفيديو اللي اتصورلك هايبقى مع المنطقه كلها لو طلبتك بعد كده ومجتليش يالبوه
سابته سهام وهي بتعيط من الوجع اللي حصل في جسمها وطلعت شقتها خدت دوش وقررت انها مش هتنزل من بيتها تاني الا لما يعزلوا من المنطقه وكلمت شيماء تسالها عملت ايه ف موضوع الشقه قالتلها ان الشقه اللي قصادها صاحبها هياجرها مفروشه اتفقت معاها سهام انها هتجيلها بكره علشان يخلصوا فيها وتاني يوم فعلاً العصر راحت سهام لشيماء وقابلوا صاحب الشقه واتفقوا معاه على ايجارها وانهم هينقلو فيها تاني يوم
روحت سهام وقالت لكريم وندى على الخبر اللي فرحوا بيه جداً انهم اخيراً هيمشوا من المنطقه دي ويروحوا مكان راقي ونضيف وتاني يوم سهام لمت هدومها وهدوم ولادها من الشقه الصبح بدري علشان حسن ميشوفهاش وراحت هي وولادها على الشقه الجديده علشان يبدأو فيها حياااه جديده
نكمل الحلقة القادمة ونشوف سهام هتعمل ايه