وقفنا الحلقة اللي فاتت لما سهام نامت مع احمد جوز اسماء في حضور اسماء وشيماء اللي عملوا خطه عشان يحصل كده وعرفت ان اسماء بتعمل تبادل وجالها أوردر من محمود وجهزت عشان تروح
وصلت سهام الى العنوان ورنت جرس الباب وفتح رجل في اواخر التلاتينات ودخلت سهام وجلست في الانتريه واحضر لها عصير
الراجل : انا اسمي سامح والحمام امامك لو حبه تغيري في الحمام وغرفه النوم بجواره
سهام : تشرفت بيك وربع ساعه واكون جاهزه
قامت سهام دخلت الحمام وخرجت دخلت اوضه النوم وخمس دقائق ودخل سامح وراها
بدا سامح يقبل شفايف سهام ويتحسس جسمها ويقلعها القميص ويرضع صدرها ويلحسه ويقبل رقبتها
وبدات سهام تذوب وتسخن مع حركاته الساخنه
لتتفاجأ سهام بصوت من ورائها
الصوت : ايه البطل ده
ويضع يده على طيزها ولما التفتت وجدت رجل اخر
سامح : ده صاحبي علاء وهيكون معانا عندك مانع
سهام : لا خالص انا تحت امركم بس كنت قول ومكنتش هرفض
علاء : الليله هتبقى حلوه وهنتمتع سوا
وشدها سامح من دراعها وثبتها في احضانه وبدا يبوس شفايفها وبدا علاء يقبل فخادها وخرم طيزها ويلعب في فخادها وهو يحضر زبره
ونام سامح على طرف السرير ورجله على الارض وجلست سهام على زبر سامح واخذها في حضنه وبدء ينيكها ويبوس شفايفها
ثم جاء علاء ووضع زبره على طيزها ورطب خرم طيزها بصباعه وادخل راس زبره بكل قوة في خرم طيزها
سهام : اااااااه اااااااه براحااااااا براحاااااااا اااااااااااااه
وواصل ادخال زبره كامل في طيز سهام
وجدت سهام نفسها تستقبل زبرين واحد في الكس والثاني في الطيز ينكوها في وقت واحد
سهام : اااه امممم اي ااااه ااااه
كان سامح يحرك زبره في كس سهام وعلاء يحرك زبره وينيك في طيزها وهي بينهم محشوره بلا أي حركه وخصيتهم تخبط في بعض حين تدخل الازبار في وقت واحد
واحست سهام بمتعه جميله لكنها متعبه جدا
ثم قاموا بتبديل الاماكن بحيث سامح يضع زبره في طيز سهام وعلاء يضع زبره في كسها
وحين التبادل شافت سهام ان زبر سامح اصغر من زبر علاء الذي يمتلك زبر كبير نسبيا
وفعلا لما بدله الاماكن شعرت سهام بمتعه اعلى فكان زبر علاء في كس سهام كبير
سهام : اممممم اممممم اه ااااه اي
وفجاه ادخل سامح زبره مع علاء في كس سهام
سهام : اااااااه ااااااااه
وكان نيك عنيف وممتع
وبعد نيكه جامده قاموا وعملت سهام وضع الدوجي وبتمص زوبر علاء الكبير وسامح بينيك كسها
وشويه وقام علاء اللي كانت بتمصله عشان ينيكها وقعد سامح مكانه وحط زبره في بوقها وهي بتتمحن وتتشرمط
سهام : احححححح عاوزه امصو عاوزه ادوق طعم كسي زوبرك حلو قوي ياسامح
وقف علاء وراح مدخل زبره كلو من اول مره في طيز سهام وناك بقوه
سهام : ااااااه
وابتدي علاء ينيكها بعنف وارتعشت ونزلت شهوتها وهي تعض على شفايفها ثم بدل ودخل كسها ونا.ك بعنف
وبسرعه قام علاء وسامح وكل واحد حاملا زبره مثلما يحمل الفارس سيفه واقتربا من سهام ووضع كل واحد زبره على احدى بزازها الكبار وبدا كل واحد يدلك زبره
وبدء يخرج اللبن بقوة من زبر سامح على بزها وعلى الحلمة ولحقه زبر علاء بسرعه حيث بدا يقذف بكل قوة وكانه يرد عليه طلقات اللبن الساخنه على البز الثاني وسهام مستمتعه جدا وامتلأت بزازها باللبن الغزير واكمل كل واحد قذف حليبه وبدات سهام تلحس اللبن الساخن من على بزازها ولحسته كله وبلعته
وقاموا استحموا سوا ولبست سهام ونزلت
رجعت سهام البيت ودخلت عند شيماء
شيماء : اتظبطت يابطل
سهام : اكيد مش بعتني لواحد طلعوا اتنين
شيماء : واتفشختي
سهام : طبعا وحاسبتهم على اتنين وبعتله عملته من واحد بس
شيماء : شطوره ياشوشو
سهام : ايه يا بطل قراراتك بقا
شيماء : بصي هو انا منكرش ان حياتي دلوقتي احسن بس حابه اعمل حاجه مجنونه
سهام : ايه هي الحاجه المجنونه
شيماء : حابه يكون عندى كلبه تكون جامده جدا
سهام : عايزه تنامي مع كلبه
شيماء : لا افهمي
سهام : فهميني
شيماء : انا عايزه اجيب هدى تحت رجلي
سهام : بس هدى جامده جدا وصعب
شيماء : بصي احنا نجرب لو نجحنا هتبقى تحت رجلينا كلنا لو منجحناش اهو هنتفشخ بطريقه جديده وتغيير
سهام : يبقى نعمل خطه جامده عشان متفشلش
جرس الباب رن وفتحت شيماء طلعت نعمه
نعمه : ازيكم يا ابطال
سهام : واحشني يا بطل ياتقيل
نعمه : في عندك النهارده أوردر تبعي
شيماء : ايوه بقا يا مسيطنة
سهام : والأوردر ده فين
نعمه : هنا في البرج
سهام : وده ايه نظامه
نعمه : ده رتبه في الداخليه وعامل الشقه دي لمزاجه
شيماء : يعني هنتحبس
نعمه : بقول بيحب المتعه وطلب مني بطل ورشحتك
سهام : يبقى هنتمتع ويبقى دهرنا وطبعا من غير فلوس
نعمه : المعاد بكره . والدهر ولا الفلوس
شيماء : الفلوس طبعا لان الدهر ممكن يتكسر
سهام : اهو نجرب لان اكيد هنحتاجه
واديتها نعمه الدور ورقم الشقه ورقم التليفون وفطرو سوا ونزلت سهام وشيماء راحو المدرسه ونعمه نامت
خلصت سهام وشيماء الحصه الاولى واتقابلوا كالعاده في مكتب المدرسات
سهام : تفتكري هدى ممكن تبقا كلبه ازاي
شيماء : مانا بفكر ولسه موصلتش لحل
سهام : احنا ممكن نخليها تترجانا وهتوافق تبقى تحت رجلينا كمان
شيماء : ازاي بالتعذيب قصدك
سهام : ومش اي تعزييب ده نيك كمان
شيماء : ده مين
سهام : فاكره الزنجي
شيماء : اف وده يتنسي
سهام : هنقفل عليهم اسبوع اكل وشرب ونيك بس وكل يوم تعزييب بالاستسلام وكله هيتصور وبعد الاسبوع اكيد هتسلم
شيماء : وممكن نزود مع التعذيب ده كلب عفي وحصان عفي وكده هتبقى تمام قوي في فيديوهاتها
سهام : بس ده كده هيحتاج مننا نكون في مزرعه خاصه بينا
وهنا سمعه صوت من وراهم
الصوت : خلوا المكان عليا
لفت سهام وشيماء وجدو منه مدرسه زميله لهم تجلس على مكتب خلفهم
شيماء : مكان ايه يا استاذه منه
منه : مش انتو هتخلصونا من هدى
سهام : هتخلصونا . انتو مين
منه : ده موضوع كبير نتكلم في في البيت عندى ونشرب حاجه مع بعض
شيماء : تمام . ياله بينا
منه : دلوقتي
سهام : اه عادي احنا عندنا حصانه
منه : طب ياله بينا
خرجت سهام وشيماء ومنه من المدرسه وركبوا تاكسي
ووصلوا البيت في عماره وطلعوا الشقه
منه : انا هدخل اغير والبس لبس خفيف وانتو اقلعوا خالص براحتكم مفيش حد هنا عشان الجو يبقى حلو
دخلت منه تغير وخرجت لبسه قميص نوم ابيض قصير
تعريف بجسم منه ” لبسها جيبه واسعه وطويله وفوقها بلوزه وجاكت واسع ومحجبه وبزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وعاليه وخرمها ابيض وواسع وبطنها مشدوده وعندها سوا كبيره وشعرها دهبي وبشرتها لونها ابيض وكسها كبير بشفايف وزنبور كبير “
شيماء : ايه ده انتي منه
منه : ماحنا هنتعرف دلوقتي بس اقلعوا عشان نتكلم براحتنا
سهام : حاسه بحاجه مش طبيعيه
شيماء : وهو جديد علينا يعني
منه : متخفوش احنا شبه بعض كتير بس انا مغيرتش لبسي
شيماء : شرموطه
منه : اه يالبوه
سهام : انتي ايه حكايتك
منه : هفهمكم كل حاجه وشويه وجايه منى هتفهمكم حاجات كتير حلوه قوي
قاموا شيماء وسهام قلعوا وقعدوا بالقمصان
شيماء : انتي ايه حكايتك
منه : انا زيي زيكم بس انا عرفت احافظ على سري
سهام : وليه قولتي انا عندى المكان وفضحتي نفسك قدامنا
منه : عشان انتو اكتر اتنين مش هتفضحوني لاننا زي بعض
شيماء : ومين منى دي
منه : منى دي اللي هتساعدكم تعملوا كل اللي نفسكم في
رن جرس الباب
نكمل الحلقة القادمة