سهام المدرّسة | الجزء الخامس – الحلقة الثامنة

وقفنا الحلقة اللي فاتت لما كنا في فلاش باك لما منه خدت هدى عشان تنام معاها في شقتها وهدى بعد ما كيفتها جابت محمود نكها وتاني يوم عرفت هدى ان منه متفقه عليها مع منى فراحوا الشقة يعملوا ليله تانية وجابت هدى محمود ومحمد وعده التعذيب

 

شد محمود منه قعدها على رجله وقعد يلعب في بزازها الكبار

 

محمود : عامله ايه ياشرموطه من امبارح للنهارده كسك مرتاح ومهيق للي هيحصل ليه دلوقتي

منه : انا كسي جاهز في اي وقت

محمود : بس مفتكرش جاهز لليله دي

هدى : ودعي كسك عشان مش هينفع تاني

منه : هو انا جاهزه بس انتو هتعملوا ايه

محمد : هو اول حاجه هنتمتع بيكي وبعدين هتعرفي هنعمل ايه

 

وشدها محمد وهو قاعد وقعدها في حضنه ودخل زبره في كسها وفضلت تتنطط

 

منه : امممممم اي امممممم اه

 

ونام محمد ع الكنبه وهي في حضنه وزبره في كسها

وقام محمود ودخل زبره في طيزها

وفضله يدقره الاتنين فيها

 

منه : اااااااه اااااااه

هدى : ههههههههههههه هههههههههه

منى في الاوضه : يالهوي يامنه هما نويين على ايه شكلهم هيفرتكوكي وضحكه هدى مش مطمناني

 

قام محمود وشدها وخدها في حضنه ورفع رجليها الاتنين على ايده ودخل زبره في كسها وفضل يرفعها وينزلها على زبره

وقام محمد ودخل زبره في خرم طيزها وبدء يدقر

 

منه : اه اه اه اه اي اي اه اي اه اه اي اي

هدى : كسك هيتفرتك يا بطل

منى في الاوضه : يالهوي يامنه انا حسه ان في حاجه غلط وهدى بتنتقم منك بس انا شايفه ان محمد منسجم كانه مش اول مره

 

شال محمد منه من دهرها ونيمها على الانتريه وضع الدوجي ودخل خرم طيزها وفضل يدقر جامد ورفع رجله حطها فوق دماغ منه

 

منه بعياط : اه اه ااااااااه اي اه اه اه ااااااااه

 

وطلع محمد برجله الاتنين فوق كنبه الانتريه ودقر جامد

وجه محمود من وراه ودخل كس منه ودقر جامد جدا

 

منه بعياط هستيري : اه اه اه ااااااااه اي اااااه اه اه اه

 

جت هدى بحبل وربطيت رجل منه من فخادها كل رجل لوحدها وهي في وضع الدوجي

وسابها محمد ومحمود وشدت هدى ايد منه على ضهرها وربطيتهم في بعض

وجابت حبل ولفته على كل صدر لوحده وحطيت في كل حلمه مشبك حديد

وطلعت كرباج وبدات التعذيب

وجلس محمد ومحمود يتفرجه

 

منى : ايه ده هيعذبوها طب اطلع انقذها . بس تقريبا كده محمد معاهم وممكن يربتوني جنبها

 

بدات هدى تضرب منه بالكرباج في جميع اجزاء جسمها

 

هدى : متفقه مع منى انك هتجبيلها حقها مني طب ابقى هاتي حقها وحقك مني

 

واستمرت هدى في الضرب

 

منه بتصرخ : اااااااااااه اااااااااااااه اااااااااااااه ارحميني

هدى : لا اهدي دي الحفله لسه في اولها

منى في الاوضه : يالهوي يالهوي عرفت اننا عايزين ننتقم دي هتفشخ منه ولو خرجت هتفرم . معلش بقا يا منه استحملي مش حبه متعه اتمتعي ياختي

 

نيمت هدى منه على ضهرها ودرعها مربوط تحتها وبدات تعذب بزازها وتضرب عليهم بالكرباج وبزازها من الحبل احمره جدا وكل ضربه بصرخه من منه

 

منه : ااااه ااااه ااااه ااااه اااااااااااااااااااه

 

وبدات تضرب بالكرباج على كس منه

ومنه بتتنطط وتتلوه

 

منه : ااااه اي حرمت خلاص انا اسفه ارحميني مش هعمل كده تاني

 

نيمتها هدى على كرسي مكنه التعذيب وربطيطها

وبدات باصغر زبرين واحد في طيزها وواحد في كسها وشغلت المكنه على اخر سرعه

 

منه : اه اه ااااااه ارجوكي ارحميني انا اسفه

هدى : اسفه دي هتقلهالي وانا ماشيه لكن حقي مش بسيبه

منى في الاوضه : يالهوي يامنه عماله تقوليلي هتناك وفرحانه اتحطيتي ع المزبره هتفلقك نصين

 

قام محمد وحط زبره في بق منه كله وبدء ينيك جامد

فصلت هدى المكنه

 

منه : سمحيني انا اسفه مش هفكر ابصلك تاني ارحميني

 

طلعت هدى زبرين اكبر وركبتهم وشغلت المكنه

 

منه : ااااااه ااااااه ااااااه ااااااااااه يالهوي ااااااه هو في نيك كده ارحموني

 

وقام محمود وبدء يضرب جسم منه بالكرباج ومحمد بيدقر بق منه

فصلت هدى المكنه تاني

 

منه : خلاص كده انا هموت ارحموني

 

طلعت هدى زبرين اكبر وركبتهم وشغلت المكنه

 

منه بصويت وعياط : ااااااااااااااه اااااااااااااااه يالهوي كفايه كفايه ارحموني

 

قفلت هدى المكنه وفكه منه ولمه معداتهم

 

هدى : قولي لصاحبيتك مش هدى اللي تعرفي تجبيها تحت رجلك وكويس اني سيباها عايشه مش كلبه عندى وانتي كفايه عليكي التعذيب لكن لو حصل تاني مش هرحمكم انتو الاتنين وهروضكم كلاب عندى سلام

 

لبسوا وخرجوا وقفله الباب

خرجت منى وحضنت منه وهما بيعيطه

 

منى : هيجي اليوم اللي هنتقملي وانتقملك منها

 

نرجع من الفلاش باك

 

منى : ايه رايكم

سهام : احنا لازم نعمل خطه ميبقىش فيها غلطه

منه : ولازم يكون في خطه بديله لو الاولى فشلت

شيماء : اول حاجه محتاجين مزرعه حلوه ويكون فيها حصان دكر عفي وكلب عفي والباقي عليا

منى : طلبك موجود عند مدام شاديه مرات استاذ عصام

شيماء : اه عرفاها عملت تبادل معاها هي واستاذ عصام وانا ومحمود

منى : مدام شاديه عندها مزرعه كبيره وفيها كل اللي محتاجينه

 

طلعت منى التليفون واتصلت بشاديه قالت لها تيجي عندها الشقه ضروري

وجت شاديه بسرعه

 

منى : اقدملكم مدام شاديه

شاديه لشيماء : مش انتي مرات محمود

منى : هي بس مش دي اللي عليها العين دي مضحوك عليها زينا

شيماء : انا عايزه انتقم من هدى مرات محمود اخليها كلبه لينا كلنا

شاديه : وانا كمان من ساعه ما محمود نكني وبقيت شرموطه وانا عايزه اعمل كده

سهام : يبقى اتفقنا محتاجين المزرعه بتاعتك واللي هينفزو اسماء وندى واحمد

شيماء : يبقى هنبتدي من بكره

 

وقاموا كل واحده راحت بيتها

 

نكمل الحلقة القادمة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ