وقفنا الحلقة اللي فاتت لما الست ابطال دخلوا على هدى وعذبوها وضربوها ونكوها
هنشوف هيعملوا ايه اليوم ده
اليوم الخامس
بدء اليوم وطلع النهار واتفتح باب الغرفه اللي فيها هدى ودخل ست زنوج خارقين طول الزبر نص متر تقريبا
وبدون كلام فكوا السلسله وقوموها والافريقي اللي قومها ضربها قلم جامد على وشها
هدى : اااااااه
وقعدها على الارض ودخل زبره في بقها وفضلوا يبدله على بقها ويضربه فيها
وخدها واحد منهم وقعدها ع السرير وضع الدوجي ستايل وبدء يدخل زبره في كسها براحه لحد ما دخل كله
هدى : ااااااااااه
وبدء ينيك جامد ويزود السرعه ويضرب بالكف على فخادها ويبدله عليها في الوضع ده كلهم
بدأت هدى تعيط جامد وهما نيك بلا رحمه
هدى : ااااااه ااااااااه اااااااااه ااااااااه
نام واحد منهم على ظهره ورجله على الارض وطلعت هدى وقعدت على زبره بكسها
ودخل واحد تاني في طيزها وفضل ينيكه جامد
هدى : اااااه اااااااه اااااااه اااااه
وجه واحد تالت ودخل معاهم في كسها وبدء نيكه بقسوه
هدى : اااااه حرام عليكم ارحموني انا تعبت ااااااه
دخلوا الست ابطال الاوضه ولبسين نفس لبس يوم التعذيب فرمه الزنوج هدى في نص الاوضه وكل واحد مسك واحده يقفش فيها ويقلعها ما عدى الماسك اللي على وشها
قعدت هدى وضع الدوجي في وسط الغرفه ونامت سهام على ظهرها ورفعت رجلها ومسكها واحد وفشخ كسها
سهام : ااااه اااااه ااااااااه
ونزلت سهام وطلعت شاديه واتناكت بكل قسوه
شاديه : ااااااه اااااااه اااااه
ونزلت شاديه وطلعت نعمه ودخل كسها واحد ودخل طيزها واحد وناكه جامد
نعمه : اااااه يالهوووووي ااااااه هتعور كده ااااااه
سهام : هما على طول الزنوج بيتغابه على البطل ده ليه ويكيفوها
ونزلت نعمه وطلعت منه ومنى وشيماء وفضلوا يبدله الابطال على ظهر هدى لاهانتها
وبدء الابطال يتبوله على وشها وجسمها لحد ما كل الزنوج نزلو شلالات من اللبن على وش هدى وبعد كده اتبولوا عليها وغسله جسمها وركبه في رقبتها السلسله وخرجوا كلهم
دخلت اسماء وندى عشان يحمه هدى وشديتها ندى بالسلسله وهي ماشيه على ايدها ورجليها
ندى : ياله ياكلبتي عشان هتستحمي عشان تنضفي
واسماء بتضرب على طيزها بالكرباج لحد الحمام
اسماء : ياله يامتناكه دانتي لسه عندك فشخ كتير
وحموها وطلعت ربطوها في السرير
نزله الابطال كلهم في الانتريه وقعده
احمد : انا اجازتي هتخلص كمان 5 ايام كده فاضل ايه
اسماء : انا شايفه انها كده بقت تمام
منى : وبقت تسمع الكلام
ندى : ومطيعه
شاديه : وبتمشي زي الكلبة
شيماء : بس لسه في حاجه معمليتهاش
منه : بعد الاهانه دي كلها ولسه في حاجه معمليتهاش
سهام : لسه حاجات كتير
نعمه : فاهمه دماغك ياسهام
كريم : اللي فاضل اني انكها تاني
منى : واجيب ابني ينكها برضه
شيماء : اللي جاي انها تهين نفسها
شاديه : ازاي
سهام : يعني تشتم نفسها
منه : وده هيحصل ازاي
نعمه : هنقوم دلوقتي ونعمل عليها دخله كلنا زي اللي فاتت وهنعزبها
شيماء : وكده هتقول كل اللي عايزينه
شاديه : انا لما منى قليتلي اللي هتنفذ سهام مكنتش مصدقه انك مجرمه كده
سهام : ولما نشتغل مع بعض هنبقا اخوات واكتر
منه : انا اللي مستغرباه اننا بننتقم من هدى عشان خليتنا اتناكنا ودلوقتي بنتفشخ عادي ومش بيهمنا
منى : وبرضه هننتقم منها
سهام : ايه رايكم النهارده الحفله علينا
شاديه : ازاي
شيماء : فهماكي . هنلعب لبعض
نعمه : ونفشخ ونهين هدى ونخليها تشتم نفسها
كريم : وانا واحمد نفشخها
احمد : وانا وانت نفشخهم
منى : وانا هبعت اجيب ابني سمير عشان يطلع معانا ويتمتع بيكم
بعد ساعتين وكانه جهزه كلهم بدون ملابس نهائي ولبسين المسكات وحضر سمير ابن منى
طلعوا الاوضه عند هدى ودخلوا كل واحده مسكت واحده
ندى مع شاديه واسماء مع نعمه ومنه مع شيماء وسهام مع منى
واحمد وكريم وسمير مسكوا هدى تقفيش ولعب وسمير نام على طرف السرير وهدى قعدت على زبره ونامت في حضنه وبدات تتنطط
هدى : امممم اه اي امممم
دخل كريم مره واحده في خرم طيز هدى
هدى : ااااااااااااه
سهام : سلمتك من الاه ياكلبة
ودخل احمد كس هدى مع سمير وناكه جامد
هدى : اااااه ااااااه ااااااه ااااااه
شاديه ماسكه ندى مفرتكاها دعك وتقفيش
ندى : امممم اه اممممم اي
نعمه ماسكه اسماء مقطعه كسها مص ولحس
اسماء : اه اي امممم اااه
وشيماء اكنها مصدقت مسكت منه لبست الزبر الصناعي وبتفرتك كس منه وبتدقر بغباء
منه : اااااااه اااااااه ااااي ااااي
ولقاء الجبابره سهام ومنى والاتنين جسمهم لبن والاتنين عملين وضع 69 وبياكله اكساس بعض
احمد بيدقر هدى بكل قوه وبيضربها بالكف على فخادها
احمد : قولي انا شرموطه
هدى : انا شرموطه
كريم : قولي انا لبوه
هدى : انا لبوه
سمير : قولي انا متناكه
هدى : انا متناكه
احمد : قولي انا خدامه تحت رجليكم
هدى : انا خدامه تحت رجليكم
هنا قامت سهام ووقفت
سهام : سيبوها
قام احمد وكريم وسمير
ربطيت سهام هدى بالسلسله وشديتها زي الكلبة
سهام : مبروك علينا الكلبة ياابطال
وقفت سهام قدام هدى وعملت حمام في بقها وشديتها وقعدت على كرسي وحطيت رجل على رجل
سهام : بوسي رجلي
دخلت هدى على رجل سهام وبسيتها راحت سهام حطيت رجلها في بقها
سهام : الحسي ومصي حلو
بدات هدى تمص وتلحس رجل سهام
فتحت سهام رجلها
سهام : خشي مصي كس الملكه بتاعتك ياكلبة
هدى : تحت امرك
وبدات تلحس وتمص كس سهام
منه : مش ممكن هدى الجامده مذلوله
سهام : ولسه
قامت سهام ومسكت هدى من السلسله
سهام : كله يقعد في الارض ويفتح رجله ياله ياكلبة بوسي رجل كل واحده وواحد وتمصي اكساسهم وزبرهم
مشيت هدى على ايدها لحد اول واحده شاديه باست رجلها وباست كسها ومصته وبعدها منى وبعدها شيماء وبعدها نعمه وبعدها ندى وبعدها اسماء وبعدها منه وبعدها سمير وبعده كريم وبعده احمد
مسك احمد راسها ودقر جامد في بقها ودخل زبره كله
سبيتها سهام راح قام كريم دخل زبره في طيزها من ورا ونام تحتها سمير ودخل زبره في كسها وبدأه نيك جامد
ورجعوا الابطال كل واحده مع التانيه
شاديه لابسة زبر وبتنيك ندى ونعمه لبست زبر وبتنيك اسماء وشيماء لبست زبر وبتنيك منه وسهام لبست زبر وبتنيك منى وبدلو كلهم مع بعض لحد ما كل واحده ناكت السبعه
مسكت سهام هدى وعملت ليها وضع الدوجي ستايل على طرف السرير ودخلت الزبر في كسها وجت وراها شاديه ودخلت الزبر في كس سهام فجت وراها شيماء ودخلت الزبر في كس شاديه فجت وراها منى ودخلت الزبر في كس شيماء فجت نعمه ودخلت الزبر في كس منى فجت منه ودخلت الزبر في كس نعمه فجت اسماء دخلت الزبر في كس منه فجت ندى ودخلت الزبر في كس اسماء وفضلوا يدقروا في بعض
قام سمير ودخل زبره في كس ندى راح قام كريم وبعبص سمير راح بصله سمير وضحك راح كريم مدخل زبره في طيز سمير راح سمير بصله وضحك
كريم : انت خول ولا ايه
سمير : لا هي الحركه عجبتني فسيبتك
قام احمد مسك كريم جامد ودخل زبره بقوه في طيزه
كريم : اااااه
احمد : هعشرك ياكيمو وهيعجبك
ونزل سمير في كس ندى ونزل كريم في طيز سمير ونزل احمد في طيز كريم
وقاموا كلهم عمله حمام على هدى ونزله
وحمت ندى واسماء هدى وربطوها في السلسله واكلوها ونزله
نكمل الحلقة القادمة