سهام المدرّسة | الجزء السادس – الحلقة العاشرة والأخيرة

وقفنا الحلقة اللي فاتت لما هدى نامت مع الحصان وبعد كده طلعوا الابطال الاوضه عند هدى ومسكوها وسهام حطيت قرن فلفل احمر حار في كسها وفضلت تتنطط

نشوف هيعملوا ايه النهارده

 

اليوم التاسع

 

بدايه اليوم وسهام قاعده في الانتريه مسكت سهام الموبيل واتصلت بشرين ام على خطيب ندى

 

سهام : ازيك يا مدام شرين

شرين : اهلا بيكي يامدام سهام

سهام : ايه اخبارك واحشاني

شرين : انا بخير بس انتي طولتي قوي في البلد

سهام : اصل انا جايه اخلص كل اللي عليا مره واحده وعشان بحب اوحش كل اصحابي ولما اقبلهم اقطعهم

شرين : انا ليا الشرف اكون صاحبيتك

سهام : صاحبيتي وهقطعك لما اقبلك

شرين : دانتي شقيه وشرسه بقا وانا معرفش ولازم استعدلك

سهام : اكيد لاني مش هرحمك ومش هتصعبي عليا

شرين : تصدقي كنت حساكي من اول يوم شفتك في

سهام : هتحسي وهطلع النار منك

شرين : دانا كده اسلم واقولك تحت امرك

سهام : وياترا مروه ليها في ولا

شرين : ولو ملهاش اعتبريها تحت امرك لو عجبتيني

سهام : دانا هعجبك قوي

شرين : هنشوف هتقدري عليا ولا

سهام : طب ايه رايك هستناكم يوم الخميس اللي جاي عشان نتفق على ميعاد الفرح

شرين : طب تمام قوي انا كنت هكلمك برضه ونتفق

سهام : انا مستنياكم هتشرفه وتنوره

شرين : حاضر ياحبيبتي وهنقعد نتكلم لما اجي

سهام : هنتكلم وهاخد مقاساتك كمان

شرين : بس اوعي صفوت ياخد باله احسن هو تعبان عليكي لوحدو ولو شافك مش هيسيبك

سهام : يامرحب بيه نخليه يشوف

شرين : دانتي مش سهله

سهام : شكلكم بتتشاقه مع بعض كلكم

شرين : لا خالص ده مجرد كلام

سهام : هنشوف يوم الخميس

شرين : تمام سلام

سهام : سلام

 

دخلت شيماء الانتريه وقعدت قدام سهام

 

شيماء : ايه يا صاحبتي الدنيا ماشيه تمام زي ما مرتبين ليها ولا ايه

سهام : لحد دلوقتي اه

شيماء : ناويه على ايه

سهام : ناويه اتناك جامد واتناك كتير واعلى واعلى

شيماء : بس ياريت منقعش من فوق احسن الوقعه وحشه

سهام : هتعزمي مين في الحفله

شيماء : انا هعزم اصحابي طارق وايمن وكمان مصيلحي وكام واحد جامدين اعرفهم وانتي

سهام : انا هعزم محمود وغمري والضابط حسام والاستاذ سعد واستاذ حسين مدير المدرسة ومدام شاهندا من اصدقائي وشويه عرب وكام واحد مصريين تقال وسامح وعلاء من اصدقائي وهعزم البنات اللي عند غمري وامهم عشان نفجأهم بكريم وهسيب استاذ عصام الناظر هتعزمه مراته

 

دخلت شاديه ومنى ومنه وقعده

 

سهام : هتعزمي مين يا شاديه

شاديه : انا هعزم عصام جوزي عشان محدش يعرف اني بتناك غيرو

سهام : وانتي يامنى

منى : محمد جوزي اكيد بس

سهام : وانتي يامنه

منه : بصراحه انا محدش يعرف اني بتناك فمش هعرف اعزم حد

 

دخلت نعمه وقعدت

 

سهام : احنا لازم نكون عدد طب وانتي يانعمه هتعزمي مين

نعمه : انا هعزم كام واحد من العماره بس جامدين

 

دخلت ندى واسماء واحمد وكريم وسمير

 

سهام : هتعزم مين ياأحمد

احمد : هعزم استاذ خالد المدير بتاعي في الشغل واستاذه فاطمه المدام بتاعته ومصطفى صاحبي ومراته جيهان واختها نورهان وامها سالي وهعزم ماما نورا واختي حبيبه خلي كله يتمتع

سهام : تمام قوي وانت ياكريم انا هعزملك حسناء واخواتها وامهم وانت هتعزم مين

كريم : طلعت شرموطه الفجره انا هعزم عادل بس

سهام : وانت ياسمير هتعزم مين

سمير : ولا اي حد عشان مبوظش الدنيا انا هتمتع بس

سهام : تمام وانتي يافجره ياصغيره

ندى : هعزم مين يعني اعزملكم على وافضحكم

سهام : لا خلاص وانتي يا اسماء

اسماء : انا تبع جوزي

سهام : طب الدور دلوقتي اننا نجهز كلنا بس انتي يا اسماء انتي وندى قبل اي حاجه هتطلعوا تنظافه هدى وتبرده كسها وتدوها القميص الفاجر ده وبعد كده تنزلو تجهزو على فكره الحفله اسمها سكس بارتي يعني اللبس هيكون قميص نوم وكل مجموعه من المدعوين هيكون ليهم اوضه عشان يغيرو فيها واستضافه لمده يومين ويحضرو من النهارده واللي يحضر هيدخل الاوضه مش هيخرج الا في ميعاد الحفله والاكل والشرب هيجي لحد عندهم في الاوضه كل دي تعليمات تبلغوهم بيها

شيماء : الحفله دي بقا للنيك بس

سهام : الحفله دي مضمونها النيك وكله يتمتع بس مكسبها ان هدى بعد مجبتها تحت رجلي هتقدمني للجميع اني ملكه الكون يعني اي حد هيعوز حاجه هيكلمني انا وهدى هتبقا الوصيفه بتاعتي

شيماء : يعني اختك انتمتك بعد كل ده هتتركن ع الرف

سهام : ياهبله مانتي بتقولي اختي انتمتي ايه دخل اللي بنا في الشغل هدى هتبقا شغل لكن احنا مجموعه اللي بنا اكتر من الاخوات وانتي انا ياهبله

شاديه : فهمتك يعني هدى هتبقا وصيف بينك وبين اي حد لحد ما توصلي وهترميها

منى : لا وترميها ليه دي مكنه جامده وتجيب فلوس بغباء

سهام : بالظبط انا هوصل بيها لكن بضاعه الشغل اللي هو احنا كلنا وهي هنفضل مع بعض وتحت امر الشغل

نعمه : احنا هنكبر ببعض

منه : صح احنا كلنا جامدين وهنكبر ونوصل مع بعض ومش هيبقا بنا اي مشاكل ابدا

شيماء : بس عايزين نضم اعضاء جدد للمجموعه عشان نسيطر ع المجال والكار كله

سهام : الحفله دي معموله عشان كده وكله يوصل لكله ان في ملكه جديده وصلت وكل اللي معاها ابطال ومنهم الكبيره هدى

اسماء : وساعاتها هنجيب زباين تقال جدا

ندى : وانا هبقا شرموطه رسمي

سهام : انتي فاجره ياروحي ياله عشان هنبدء دلوقتي كله يقوم ويشوف هيعمل ايه في الفيلا من تنظيف وترويق وانا هتفق ع الاكل والشرب عشان يجي النهارده للعشا وبكره تلت وجبات طول اليوم وقبل اي حاجه تعملوا التليفونات وتعزموا الناس

 

قاموا المجموعه كل واحد راح قعد في مكان وعمل تليفوناته وعزم اللي اتفق عليهم

وكل واحد قام عمل الشغل اللي عليه وخله الفيلا نظيفه وركبه الدي جي وظبطه البار وطلعوا كلهم عشان يجهزه ومش هيظهره الا بعد ابتداء الحفل واحمد واسماء نزلو لاستقبال الضيوف

وحضر كل الضيوف ودخلوا الغرف وفات الليل وجه النهار

 

اليوم العاشر

 

بعد ماكلهم فطره في الاوضه بدء النزول

نزل احمد لابس بوكسر واسماء لابسه اندر وبرا نزله اول الناس عشان ينظمه الحفله

محمود ومحمد نزلو بالبوكسر

علاء وسامح وايمن وطارق نزلو بالبوكسر وفانله حماله

منال وبناتها عبير وسعاد وسمر وحسناء اللي هيخطبها كريم نزلو بقمصان نوم نار

نزل مصيلحي وغمري بالبوكسر

نزل الظابط حسام ببوكسر وقميص نص كم ع اللحم مفتوح

نزل استاذ حسين مدير المدرسة بالبوكسر

نزل استاذ سعد لابس بكسر وفانله

والدي جي شغال مزيكا رقص واللي بينزل بيعمل مشروبه ويقعد على طربيزه

نزلت مدام شاهندا لابسة قميص نوم قصير ومعاها اختها راندا ولابسة قميص نوم قصير ومفتوح من قدام لحد الصره وتحته اندر ومارينا بنت راندا ولابسة اندر وبراه

نزل استاذ خالد مدير احمد لابس بوكسر ومدام فاطمه مراته لابسه اندر وبراه بس

نزل مصطفى صاحب احمد لابس بوكسر ومراته جيهان واختها نورهان وامها سالي لابسين قمصان نوم

ونزلت مدام نورا ام احمد لابسه قميص واخته حبيبه لابسه اندر فتله وبراه

ونزل سمير وعادل وكريم لابسين بوكسر وكريم مخلاش حسناء تشوفه

ونزل حبه مدعوين كبار رجاله وحريم

نزلت ندى لابسه اندر وبراه فتله

ونزل اخر واحد استاذ عصام ناظر المدرسة وصاحب العزبه لابس بوكسر وفانله

 

في الاوضه عند هدى

 

هدى لابسه طقم لانجيري فاجر

دخل عليها الابطال كل بطله لابسة طقم لانجيري افجر من التانيه اول ما شفتهم هدى وقفت وبرقت

 

منى : ايوه انا ياهدى انا منى اللي جوزي سلمني لجوزك نكني وانتي سلمتيني للزنوج فشخوني ودلوقتي انتي الكلبة بتاعتي

منه : وانا منه ياهدى اللي خليتي جوزك نكني وحطني على مكنه النيك ودلوقتي انتي الكلبة بتاعتي

شاديه : وانا اسمي شاديه جوزك في يوم جاب واحده وجه لجوزي وسكروني ونكني وانا انتقمت منه فيكي وخليتك الكلبة بتاعتي

شيماء : وانا شيماء اللي خليتوني من مدرسة محترمه لشرموطه محترفه بس دلوقتي انا اقوى وبقيتي كلبتي

نعمه : وانا اسمي نعمه معرفكيش بس اصحابي اتأذه منك فسعدتهم وخليتك كلبة ليا

سهام : انا سهام بطله الحكايه متقبلناش قبل كده بس اخترتك كلبتي عشان انتقم لاصحابي بس انا عايزاكي الوصيفه بتاعتي وهنحترمك كلنا قدام الناس زي موعدناكي وهتنزلي تعلني قدام كل اللي في الحفله اني ملكه الكون واي شغل هيبقا من خلالي

هدى : كل ده انتقام دانا كنت هموت

سهام : بس ايه رايك عجبتك

هدى : عجبتيني وكلكم عجبتوني جدا وهنبقا مع بعض ونشوف كل الحلو مع بعض

سهام : اعتبر ده وعد واتفاق

هدى وهي بتمدلها ايدها : ده وعد واتفاق وعندى ابطال هضمهم للمجموعه وهنكون مع بعض على طول

سهام : بعد اللي عملته فيكي مش هتخوني

هدى : اللي عملتيه طلع من جوايا ميول حبيته

 

مديت سهام ومسكت في ايدها وحطيت باقي المجموعه ايديهم

 

سهام : نتفق ان محدش يخون وهكون ملكه عليكي

هدى : نتفق وانا تحت امرك

سهام : طب ياله هننزل

 

نزلت المجموعه وطلعت ع المنصه سهام في النص يمنها هدى ومنى ونعمه شمالها شيماء وشاديه ومنه

 

هدى : ازيكم يا جماعه عاملين ايه كل سنه وانتم طيبين تقريبا نصكم يعرفني انا البرنسيسه هدى احنا عملين الحفله دي النهارده للمتعه وعشان هعلن عن مولد ملكه جديده هتسيطر على الكار كله اقدملكم ملكه الكون الملكه سهام وانا هكون بصفتي برنسيسه المجال كله هكون الوصيفه بتاعتها وكمان الاميره شيماء هتكون المساعده بتاعتها وباقي المجموعه الابطال منى ونعمه وشاديه ومنه وهكون انا ومجموعتي في خدمه الملكه سهام

 

بدء المدعوين بالتصفيق الحاد

 

سهام : اهلا بيكم في مملكتي وهكون عند حسن ظنكم للرجاله وبضعتنا معروضه قدامكم وللحريم ورجالتنا موجوده نفرجكم على جزء منها ياريت يتفضل احمد وايمن وطارق ومصيلحي وسامح وعلاء بالصعود

 

صعد احمد وايمن وطارق ومصيلحي وسامح وعلاء ع المنصه جنب الابطال

 

تكمل سهام : وهيكون عندنا جديد يومي يعني ممكن واحد يطلب واحده يروحله اتنين بنفس السعر وكذالك الحريم ممكن تطلب واحد يروحلها تلاته حسب قوتها وشغلها معانا

محمود : تكسبي ياسوسو

 

كل المدعوين صفقه تصفيق حار جدا

 

سهام : وبالمناسبه دي انا بعلن خطوبه ابني كريم من حسناء ياريت يطلعوا ع المنصه

 

بصيت حسناء حواليها ولقت كريم داخل عليها اول ما شفته جالها زهول مسك كريم ايدها وطلع ع المنصه

 

سهام : مبروك ياكيمو هنلبس الشبكه يوم الجمعه عندهم في البيت والجمعه اللي بعدها الدخله

 

مسك كريم حسناء وباسها بوسه سكس نار

مع تصفيق كل المدعوين

 

منى : وفي يوم دخله كريم وحسناء هتكون دخله سمير وايه خطيبته

 

شيماء : اليوم ده هتكون دخله جماعيه في يوم واحد

هدى : مع الافراح دي ممكن الملكه الجميله تختار عروسه لابني عادل من بين المدعوين

سهام : انتي شاوري بس وهتكون تحت امرك يا هدهد

هدى وهي بتشاور على حبيبه : انا اختار العسل اللي قاعد هناك ده

 

ابتسمت حبيبه ودخل عليها عادل ومسك ايدها وقومها وطلع بيها ع المنصه واول ما طلع مسك شفيفها بوسه سكس نار

 

سهام : هيبقا يوم دخله جماعي نار مبروك وكده خلص دور الاولاد الصغار وجه دور الكبار وفي مجالنا ده الست اللي ملهاش راجل ضايعه وعشان نكمل الفرحه لازم كل اصحابي يتجوزه وانا اختارت لاختي وحبيبتي منه عريسها ايمن

 

وسط تصفيق الجميع جري ايمن ومسك منه شالها وفضل يلف بيها

 

تكمل سهام : واختي شيماء وعريسها طارق

 

طلع طارق ع المنصه وقعد على ركبه وباس ايد شيماء وهي في زهول

 

سهام : وكده اكون ظبط اخواتي ولو في اي واحده او واحد موجود وحابب يتجوز من حد موجود في الحفله بس هيكون متحرر يقول قبل ابتداء الجزء التاني من الحفله

 

نزلو الابطال من ع المنصه وبدء الرقص البلدي للحريم كلها

 

طلع سامح ع المنصه : لو سمحتي ياملكه انا عايز اعلن اني بتأسف لمراتي وحبيبتي اللي طلقتها وعايز اردها وياريت تطلع هنا دلوقتي ع المنصه وتقبل اعتذاري عبير انا هعمل اي حاجه تسعدك وتحت امرك

 

قامت عبير وطلعت ع المنصه وسط تصفيق الجميع ونزل سامح باس رجلها وقام حضنها

 

طلع علاء ع المنصه : بجد انتو شجعتوني ع الجواز ممكن اتجوز ياصاحبي

سامح : اتفضل ياصاحبي

علاء : في واحده هنا جربتها مره نسيتني اسمي فبما انكم شجعتوني فممكن اتجوزها

سامح : مين يا صاحبي

علاء : سعاد اخت مراتك عبير ياريت تقبل وتطلع هنا حالا

 

قامت سعاد في زهول فشديتها شيماء لحد المنصه وطلعت راح خدها علاء حضن جامد وسط تصفيق الموجودين وفضلوا يرقصوا ع المنصه

 

طلع غمري ع المنصه : شكرا لاخويا وحبيبي اللي شجعني على اني اطلع واقول الكلمتين دول الريس محمود اصل مينفعش الصغار يطلعوا اجدع من الكبار انا بعلن اني هرد مراتي وحبيبتي منال وهنعيش زي ما الملكه سهام قالت متحررين ياريت توافق وتتفضل تطلع ع المنصه

 

قامت منال وهي مبتسمه وطلعت ع المنصه وسط تصفيق الجميع مسك غمري ايد منال وباسها

 

يكمل غمري : وفي حاجه محدش يعرفها منكم الا صاحبي وحبيبي وعشره عمري الريس محمود احب اعرفكم ان عبير وسعاد وسمر وحسناء يبقوا بناتي والف مبروك وعقبال سمر

 

طلعت سهام ع المنصه : ايوه بقا ياغمري ياجامد طب عشان انت طلعت راجل جامد كده هناخد سمر لاخونا مصيلحي

 

نط مصيلحي من ع الارض وطلع ع المنصه وشال سمر ونزل بيها يرقصه وهو فرحان وسط تصفيق الجميع

 

قام استاذ سعد وراح على ترابيزه سالي : اتعرف بحضرتك

سالي : مدام سالي

سعد : وانا استاذ سعد استاذ كيمياء

سالي : تشرفت بحضرتك

سعد : انتي مرتبطه

سالي : ارمله

سعد : طب ممكن تطلعي معايا ع المنصه عشان هنعلن جوازنا وبعد كده هنتعرف اشمعنا هما

 

سالي في صمت طلعت معاه ع المنصه

 

سهام : الاستاذ سعد اتهور

سعد : اشمعنا انتو هو انا صغير ولا ايه

 

واشتغل الدي جي ورقصوا ونزلو حمام السباحه وكان الجزء الاول من الحفله للتعارف وبدء الجزء التاني من الحفله وبدات مليطه وكل واحد يسيب مراته براحتها وهو كمان يكون براحته

 

الحاج غمري قاعد ع الترابيزه وقاعده جنبه منال ومطلع صدرها وبيلعب في

وصف منال ” ست في اواخر الاربعينات بيضه جميله شعرها اسود جسمها بلدي صدرها متوسط ومدلدل عندها بطن خفيفه وفخاد عريضه طيزها كبيره ووسعه وخرمها باين بني غامق وكسها كبير وبارز وزنبورها كبير “

 

الاستاذ سعد قاعد على التربيزه وسالي قاعده جانبه ومدخل صباعه في كسها وهي مطلعوا زبره وبتدعك في

وصف سالي ” ست في بدايه الاربعينات جميله وشعرها اصفر وجسمها بلدي قمحويه وصدرها قد البرتقانه وحلمت صدرها بني غامق فخادها كبيره عندها طياز كبيره خرمها بني غامق وكسها كبير ولونه بني غامق وزنبورها كبير وظاهر وعندها شفايف كس كبيره “

 

طارق قاعد على حمام السباحه وجيهان قاعده على زبره بكسها وبتقوم وتقعد بسرعه

وصف جيهان ” مدام في اوائل الثلاثينات بيضه جدا وعيونها جريئه شفيها حبه فراوله صدرها كبير ومدلدل وطيزها كبيره ومرفوعه جرمها واسع ولونه وردي عندها جناب كسها كبير وزنبورها كبير وعندها شفايف كسها كبار ولونهم احمر “

 

ايمن قاعد جنب طارق ومنه قاعده على زبره وبتتنطط بيعملوا نفس الاوضاع وهيبدله مع بعض عليهم

 

سامح ماسك عبير وهما وقفين بيبوسها بوسه سكس حار نار ومدخل بعبوس في خرم طيزها الواسع وبيرفعها جامد

وصف عبير ” مدام في اوائل الثلاثينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها كبير وغامق والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار ولونهم اسود “

 

علاء قاعد ع الكرسي وسعاد قاعده بين رجله وبتمص زبره وعلاء مستمتع جدا من طريقه مص سعاد المحترفه وهيعمل تبادل مع سامح عليهم

وصف سعاد ” بنت في اواخر العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها كبير وغامق والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها متوسط وبشفايف وزنبور متوسطين ولونهم اسود “

 

كريم ماسك حسناء مخليها سانده على الطرابيزه ومدخل زبره في كسها من الخلف وشغال مكنه

وصف سعاد ” بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها صغير وغامق والحلمه سوداء طيزها صغيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها صغير ومن غير شفايف وزنبور ولونه اسود “

 

مصيلحي زانق سمر في شجره ع الواقف ومدخل زبره في كسها وبيدقر جامد وسمر بتصرخ وتعيط

وصف سمر ” بنت في اوائل العشرينات من اصحاب البشره البني الفاتح شعرها احمر صدرها كبير ومدور وواقف وغامق والحلمه سوداء طيزها كبيره وعاليه وخرم طيزها اسود وواسع وكسها كبير وبشفايف وزنبور كبار وطلعين بره كسها ولونهم اسود “

 

عادل منيم حبيبه على النجيله ورافع رجلها الاتنين وفشخها وداخل كسها وبينيك جامد

وصف حبيبه ” بنت 18 سنه شعرها ناعم بني غامق شقراء شفايفها كبار جدا احمر فراوله عيونها عسلي صدر صغير وواقف وعالي وطيز صغيره بيضه ومدوره وعاليه وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي “

 

احمد زانق فاطمه على سلم حمام السباحه ومدخل زبره في طيزها وبيدقر جامد وقدامها اسماء نايمه وبيبوسه بعض

تذكير بوصف فاطمه ” مدام في منتصف الثلاثينات جسم فرنساوي شقراء بزازها صغيره ومدوره طيزها صغيره بيضه ومدوره وخرمها أحمر وكسها صغير ومش منفوخ ولونه وردي ” ‏

 

خالد ماسك اسماء منيمها على طرف حمام السباحه قدام فاطمه وبتبوس فاطمه ورافع رجلها وبينيك كسها جامد

 

سمير موقف مارينا سانده على شجره ورافع رجل وداخل كسها وبينيك جامد

وصف مارينا ” بنت 16 سنه قمحويه شعرها اسود صدرها صغير وطيزها صغيره ومدوره وكسها صغير “

 

حسين قاعد على كرسي ونورا قاعده على زبره داخل كسها وبترقص بيه وحسين على اخره من المتعه

وصف نورا ” ست في بدايه الاربعينات بيضاء جدا شعرها اسود وناعم شفايفها كبيره ولون الفراوله صدرها كبير ومدلدل طيزها كبيره ومرفوعه ومدوره كسها كبير وبومبيه بشفايف صغيره وزنبور صغير ولونهم وردي “

 

منى لابسه زبر صناعي كبير ونايمه ع الارض وقاعده شاهندا على الزبر بطيزها وشاديه لابسه زبر نفس الحجم ورفعه رجل شاهندا وفشخاها وداخله كسها

وصف شاهندا ” ست في اواخر الثلاثينات بيضه شعرها اسود ناعم صدرها منفوخ ومدور وحلمتها كبيره وواقفه وكسها كبير ومفتوح وزنبورها وشفايف كسها ظهرين وخرجين بره ولونهم وردي

 

نعمه عامله وضع الدوجي ستايل وعصام مدخل زبره في كسها وبينيك جامد

 

نورهان نايمه على وشها على حمام السباحه ومحمد نايم فوقها ومدخل زبره في كسها وبيرزع جامد

وصف نورهان ” بنت في بدايه العشرينات شعرها اسود وقاصه كاريه قمحويه رفيعه صدرها صغير جدا وطيزها صغيره وكسها صغير “

 

راندا عامله وضع الدوجي ستايل وحسام بينيك كسها جامد جدا بغباء

وصف راندا ست في اول الخمسينات بيضه بحمار عيونها عسلي شعرها اسود ناعم جسمها عريض صدرها كبير جدا ومدلدل لحد صرتها فخادها عريضه طيزها كبيره جدا وعاليا وعريضه خرم طيزها واسع قوي كسها كبير قوي زنبورها ظاهر من كسها وشفايف كسها كبيره ومدلدله بره كسها ولونهم بني فاتح “

 

مصطفى ماسك ندى ع الواقف وش في وش ورافع رجل ومدخل زبره في كسها وشغال نيك بكل قوه

 

وباقي المدعوين كل واحد مسك واحده وعمل وضع ونكها

 

سهام وشيماء وهدى ومحمود طلعوا الاوضه اللي فيها الكاميرا

نامت شيماء ع الارض ورفعت رجلها راح محمود نام فوقها ودخل زبره في كسها وبدء ينيك

لبست سهام زبر صناعي وكتفت شيماء محمود في حضنها بايدها ورجلها ودخلت سهام طيز محمود

 

محمود : ايه ده ااااااه

سهام : اجمد يابو عادل دي نيكه خفيفه

محمود : انا الملك متنكش من النسوان بتوعي ااااه

هدى : نيكه وهتعدي يامحمود خليهم يتمتعه

شيماء : زمنك وزمن هدى انتهى احنا زمنا اللي جاي

هدى : احنا هنشتغل لحساب سهام

سهام : ايه رايك في النيكه وعلى فكره الكاميرات في كل حته يعني لو مستسلمتش في فضيحه

محمود : انا تحت امركم

 

قامت سهام وقلعت الزبر ولبسته لهدى

 

سهام : انزلي نكيه نيكه جامده

 

نزلت هدى دخلت الزبر في طيز محمود ونكته نيكه بغباء

 

هدى : مراتك معملها افلام لو نزلت السوق هتكتسح المجال وهتتفضح ياريت نساعد سهام تكبر ونوصلها زي مهي عايزه

محمود : وانا تحت امركم ااااااااه

شيماء : وانا اتفشخت تحت

سهام : ايه رايك في نيكه الخول

شيماء : زبر محمود جامد ملوش دعوه بالميول

 

نزل محمود لبنه في كس شيماء وقاموا ووعد محمود سهام انه هيكون تحت امرها وهيوصلها لكل اللي بتتمناه وكمان هدى وعدت سهام انها هتساعدها

 

وهنا تنتهي السلسله السادسه ورواية سهام المدرّسة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ