النّسوان البلدي – الحلقة الثّالثة عشرة

وصلنا اخر الجزء اللي فات أما كنت بنيك حلا السوريه وخليت الخط مفتوح عشان تسمعني وانا ينيكها ومسكت الموبايل لاقيت خالتي بتنهج وانفاسها صوتهم عالي وخمنت أنها بتضرب سبعة ونص وخلصت نيكة حلا ولاقيت خالتي قفلت الخط …




دخلت الحمام خدت شاور في السريع كده لاقيت حلا دخلت معايا وفضلنا نبوس واقفش فيها لحد ما خلصنا ونشفنا نفسنا روحت شايلها وفضلنا قاعدين فتحت الصندوق اللي مدير المطعم ادهولنا هدية لاقينا ازازتين شامبانيا فتحت واحدة وشربنا وولعنا چوب وفضلنا نتكلم يجي ساعتين كده وبعدين قومنا لابسنا ولبسنا هدومنا ونزلنا ودورت العربية واتحركنا وصلتها بيتها ودخلتها وخرجت أنا وقفت تاكسي وركبت وانا في الطريق افتكرت بشندي اتصلت بيه ….


عمر: ايه يا بني انت فين
بشندي: أنا مش عارف اقولك انت أعظم واحد قابلته في حياتي أنا مش هنسالك اليوم ده طول عمري
عمر: ايه يا عم ما كنتش بت نكتها في ايه
بشندي: أنا أول مرة انيك واحدة مش مصرية بس ايه فرس يا عمر بيه
عمر: اهم حاجة تكون اتبسط
بشندي: إلا اتبسط أنا صحيح لسه مرجع العربية وكله تمام هقابلك ولا بكره ولا امتا
عمر: لا هقابلك دلوقتي عشان في حاجات مهندس الديكور عايزها للمحل هقولك عليها وانت هتفضل معها وكمان أحسابك على حق تاجير العربية
بشندي: اقابلك فين أنا عند بيتي
عمر: خلاص ماشي خليك وانا هيجيلك البيت
بشندي: خلاص ماشي مستنيك …….


كانت الساعة حوالي 11 المهم وصلت عند بشندي وخبط الباب لاقيت ست فلاحة حوالي 55 سنة فتحت لي الباب بشرتها قمحاوية وبزازها كبيرة بحجم بطيخة متوسطة مشدودة بس مدلدل من تحت على خفيف وعندها كرش متوسط وطيزها جبلين كبار بس مش ضخمين لا كبار ومرفوعين وخدين وضع مقمبره شويه ولابسه عباية لبني ربع كم دراعاتها باينه وحلمات بزازها واقفة في العباية وعند بطنها مبلولة وسورتها واضحة …

عمر: بشندي موجود
عزيزة: اه نقوله مين
عمر: قوليله عمر (لاقيتها قفلة الباب في وشي وهي لحظات أن جابتها من تحت لفوق وشوية وفتحت)
عزيزة: اتفضل هو في الحمام وخارج
عمر: شكرا … اومال حضرتك مين أنا أعرف أن مراته الله يرحمها
عزيزة: ما أنا امها حماة بشندي عزيزة
عمر: متهزريش حماته ايه ده انتي شكلك اصغر منه
عزيزة: ما هو بشندي اتجوز بنتي كان أكبر منها ب12 سنة وانا اكبر من بشندي ب10 سنين
عمر: ااااااه كده الصورة وضحت
عزيزة: استني ياخويا ادخل البس حاجة
عمر: لاااا خلاص خليكي على رحتك وانا هنزل أنا طيب
عزيزة: يا نادمة لاااا تنزل فين خليك أنا هغير بس الجلابية عشان كلها مياه اصلي كنت بغسل المواعين خليك دقيقتين….

لاقيت عزيزة اديتني ضهرها وطيزها بتلعب العباية طلعة نزله والعباية دخله في فلقة طيزها اوووف زبي ابتدأ يقف شوية على المنظر لاقيتها دخلت ممر واخر الممر في اوضة في الوش دخلت لاقيتها ولعت النور وزقت الباب وراها وانا كل ده بصاص عليها ثانية ولاقيت الباب متقفلش رجع اتفتح ربع كده وهي واقفة مديني ضهرها ونزلت ايدها مسكت طرف العباية ومره واحدة قلعت العباية احااااااااااا كسم طيزها محتاج زبي نيييييييك ملبن وكل فردة واخدة حقها من اللحم الطري احااااااا المنظر واقف زبي اووووي في البنطلون وكمان أنا نزلت مكست زبي اووووي احاااااا لاقيته ناشف نيك بعد ما قلعت العباية لاقيتها اديتني جنبها وانا شوفت بزازها خخخخخخخ بزازها مرعبة حرفيااا حلماتها قد حباية العنب وولونها بني غامق وحلوين الحلمة بني غامق وبزازها بتتهز من اقل حركة اووووووف كسم الجامدان وانا زبي بقى واقف لاخره في البنطلون بيقولي خرجني سيبني على بنت المتناكة دي المهم لاقيتها فتحت الدولاب وخارجة حاجة لونها بنفسجي ورفعت ايدها لاقيت في شعر تحت بطها مخلي شكلها هايج اووووي ولبست وبتلف عشان تخرج لاقيت الباب مفتوح وانا مبرق لها وايدي على زبي لاقيتها قفلت النور وخرجت وانا شالت ايدي من على زبي ….

عزيزة: تشرب ايه
عمر: تعالي بس متتعبيش نفسك
عزيزة: لا ولا تعب ولا حاجة (ولاقيت وشها متوتر وباصة على زبي اوووي وهو واقف)
عمر: يا ست عزيزة اقعدي أنا مش بتكسف شوية كده … انا عرف أن بشندي عنده 8 عيال هم فين ؟؟
عزيزة: بيلعبوا مع ولاد عمهم في الجنينة البت الصغيرة فوق في بيت عمها مرات عمه بترعيها البت 4 سنين
عمر: ربنا يخليهم لكم (لاقيت طارق بيتصال بيا)
عمر: عن اذنك ارد على التليفون وقومت (لاقيتها بصيت لزبي اووووي عشان وقف ومتجسم في بنطلوني ودخلت البلكونة) الووو
طارق: بقولك ايه أنا جايبلك حشيشة لسه وصلها من كازابلانكا حالاً اعمل حسابك في قد ايه
عمر: الحته بكام (الفرش) ؟؟
طارق: انت مالك بالسعر قولي عايز قد ايه ؟؟
عمر: ما أنا بسالك عشان انا ممكن اجيب كمية
طارق: احااااا انت هتشتغل ديلر ولا ايه هم موجدين 6 قصادي أخدهم كلهم تاخد انت 3 وانا 3 ايه رايك لحد ما يجلي الشهر اللي جاي
عمر: أنا 4 وانت 2 وهجيلك بكره أخدهم
طارق: لا مفيش بكره أنا مسافر كمان ساعتين اسكندريه هقاعد 4 ايام تيجي دلوقتي
عمر: تمام اجبلك فلوس معايا
طارق: لما ارجع من السفر يبقى نتحاسب يلا سلام
عمر: سلام (لقيت بشندي في ضهري)
بشندي: خير يا بيه في ايه
عمر: طارق جايب لي حاجة لازم انزل اجيبها منه وارجعلك تاني
بشندي: لالالا خليك أنا هروح واجي متتعبش نفسك انت وبعدين حماتي بتعمل قهوة جوه
عمر: طيب انت هتروح ازاي
بشندي: اخد الموتسيكل بتاع اخويا واروح هاخد منه ايه
عمر: هتاخد منه اربع اكياس حشيش بس خلي بالك من الطريق والحكومة وخد دول (اديته 1000) هاتلنا اكلة حرشة وروق علينا واعمل حساب عيالك كمان
بشندي: البيت بيتك اعمل اللي انت عايزه اجبلك حاجة تانية
عمر: كده تمام خلي بالك بس…

بشندي فتح الباب ونزل ركب الموتسيكل ومشي وخرجت أنا قعدت في الصالة ما خلاص بقى أنا واللبوة ام طياز مربربة هنبقي في الشقة لوحدنا مش اقل من ساعة وزبي واقف نيييييك منظر طيزها وبزازها مش راضي يخرج من راسي المهم دقيقتين كده لاقيتها خارجة وشايلة صنية عليها فنجان قهوة وكوباية مياه وقربت علي وبزازها بتلعب في العباية البنفسجي وحلماتها على آخرها وفجأة لاقيتها اتكعبلت في طرف السجادة والصنية وقعت على فخادي خخخخخخخخخ احااااا القهوة كانت مولعة نيييييييك…..

عمر: اااااه اوووف دي مولعة
عزيزة: حقك علي اتكعبلت في السجادة صدقني غصب عني
عمر: لالالالالا عادي انت كويسة
عزيزة: سيبك مني انا انت حاسس بايه
عمر: فخادي مولعة
عزيزة: طيب اقلع البنطلون وانا هجيبلك جلابية من عند بشندي
عمر: ماشي (قومت قلعت البنطلون وبصيت على فخادي لاقيتها محمررررة فششششخ من الحرق والبوكسر مبلول من الطرف وفووووق كل ده زبي وقف على آخره وباين أنه طويل وعريض من البوكسر وهي خرجت بالجلابية وقربت مني لاقيتها تنحت في زبي)
عزيزة: ده الكلوت بتاعك اتبل كمان طيب اقلعه كمان عقبال ما ادخل الاوضة واجيبلك فوطة تنشف نفسك (لاقيتها اديتني ضهرها ودخلت الاوضة بس مولعتيش النور وانا شايفه وقف بجانب كده وبترقبني وانا بقلع البوكسر والتشيرت بس أنا مش شايف تعبير وشها ولبست الجلابية كانت واسعة علي ولاقيتها خرجت من الاوضة ووشها عرقان شوية)
عزيزة: والله طلع حلو في الجلابية الصعيدي امسك الفوطة دي وتعال ادخل الحمام شطف نفسك مكان الحراق وانا هجبلك مرهم
عمر: خلاص تمام تعبتك معايا
عزيزة: لا ياخويا لا تعب ولا حاجة أنا اللي غلطانة(قامت دخلت الحمام عندهم وفتحت الدش وحطيتها على الحراق صوووت مش قادر بتحرق نيييك روحت قفلت الدش وقعدت على قاعدة الحمام وهي مقفولة لاقيت الباب بيخبط) ادخل ولا ايه
عمر: تعالي ادخلي (عزيزة فتحت الباب ودخلت وشافتتي قاعد على القعدة ومشمر الجلابية لحد فخدي)
عزيزة: انت مالك قاعد كده ليه غسلت مطرح الحراق ؟
عمر: لااا ده بيحرقني اوووي
عزيزة: امسك أنبوبة المرهم دي كده انا هغسلك مطرح الحراق بس انت استحمل شوية معلش وكمان شمر الجلابية مطرح الحرق (أنا خدت منها المرهم بس أنا لو رفعت الجلابية اكتر من كده زبي هيبان في وشها المهم لاقيتها جابت كرسي خشب اللي هو الستات بتقعد عليها في الأرض ده وهي بتغسل ونزلت قعدت بين رجلي بزازها لمسه فخادي من تحت أما حسيت بطرواة لحم بزازها احاااا زبي بقى واقف اوووي) يلا شمر الجلابية عشان ادهنلك المرهم كمان
عمر: ماشي هشمر اهوو (رفعت الجلابية شوية لقيت زبي خرج من الجلابية وبقا على رشق في بزها الشمال أنا حسيتها اتكهربت)
عزيزة: افتح المياه بس بالراحة عشان منتغرقش (أنا سمعت نتغرق دي فتحت المياه جامد وقفلتها المياه غرقتني شوية بس هي الجلابية نصها اللي فوق كله بقى مبلول ولازم في جسمها وحلمات بزازها واضحة اكتر وساعتها زبي بقى واقف عند شق بزازها يعني بين محشور بين بزازها كسم طرواة بزازها) اللاه اللاه بالراحة كده غرقتني ده انا لسه مغيرة العباية
عمر: معلش كان غصب عني حقك علي
عزيزة: طيب عادي نخلص وهقوم اغير (فتحت المياه تاني بس بالراحة وهي ابتديت تغسل رجلي وزبي محشور بين بزازها من فوق الجلابية المبلولة وهي كل ما تتحرك بزازها تضغط على زبي وانا حسيتها هيجانه من تعبير وشها وحركتها تغمض عينها وتضغط على شفايفها وتخرج لسانها وتلحس شفايفها والتنهيدة)
عمر: انتي ايديك خفيفة ونعمة اوووي
عزيزة: انااا هههههه دي ايدي خشنة من الكلور اقفل المياه
عمر: وريني كده (مسكت ايديها وفضلت احاسس عليها) لا يا ستي ايديك نعمة وطرية انت عايزه توحشي نفسك وخلاص
عزيزة: لاااا ما انا خلاص كبرت هنعيش زمانه وزمن غيرنا
عمر: على فكرة وشك مش باين عليه خالص (حطيت ايدي على وشها ومشيتها على لحد رقبتها أنا بعمل كل ده عشان اجس نبضها وكل ده زبي بين بزازها)
عزيزة: السر في اللبن الجاموسي والسمنة البلدي 😂
عمر: هم اللي مخلينك قمر كده يعني
عزيزة: قمر ايه بس انت اللي قمر استني ادهنلك المرهم
عمر: على فكرة أنا مش بعرف أجامل لو انت وحشة مش هقولك انك قمر بس انت حلووة وشكلك لسه صغير
عزيزة: الله يبارك في عمرك بس انت كام سنة
عمر: مش بحب اقولك لحد سني الحقيقي
عزيزة: ليه هتتحسد ياخويا (لحظاتها حطيت المرهم وانا ايدي كانت على كتفها والمرهم حرقني اوووي روحت ضغط على كتفها وحركة جسمي زبي اتحشر في بزازها اكتر لاقيت اااااااه طلعت منها بكل لبونة) ايديك قرصة على كتف جامد يا بيه
عمر: لا بيه ايه انت قوليلي عمر عادي (أنا بصاص لها بكل هيجان)
عزيزة: ماشي يا عمر انا دهنت لك المرهم خلاص هقوم بقى اغسلك البنطلون والكلوت بتاعك بقا
عمر: لااا متتعبيش نفسك اكتر من كده انا هاخدهم معايا في أي شنطة
عزيزة: لااا والله أنا هقف هنا على الحوض واغسلهم مفيش 5 دقايق
عمر: خلاص ماشي… أنا الحرق ده بيحرقني اوووي
عزيزة: معلش خليك قاعد متتحركيش ومتنزليش الجلابية عليه غير أما ينشف
عمر: ماشي حاضر …

لاقيت عزيزة عايزة تقوم من على الكرسي بس مش عارفة روحت قومت أنا وزبي خرج من بين بزازها ووقفت وراها ودخلت ايدي بين باطها الاتنين وحطيت كف ايدي على جوزين بزازها وقفشتهم اوووي ورفعتها بالراحة وانا ايدي بتقفش وبتضغط على بزازها وهي قامت لاقيت مره واحدة زبي نصه كده دخل بين فلقة طيزها وهي قامت لاقيتها عملت حركة بنت متناكة قرصة بفلقة طيزها على زبي أما لاقيتها عملت كده قفشت بزازها اوووي وحركت وسطي اكتر وزانقت بزبي اكتر في طيزها لاقيتها بتقولي متشكرين ياخويا تعبتك معايا وحطيت ايديها على ايدي وشلتها من على بزازها وخارجة تجيب البنطلون والبوكسر ودخلت تاني كنت أنا رجعت قعدت على قاعدة الحمام والمره دي كنت مشمر الجلابية اكتر من زبي كان مرفوع كلها من الجلابية بس معاد الرأس طرف الجلابية مغطيه لاقيتها دخلت بصيت على زبي أما شافت منظره كده لاقيتها حطيت البنطلون والبوكسر في الحوض وكان في قصاد قاعدة الحمام اللي أنا قاعد عليها صندوق الغسالة اللي بيبقى فيها حاجات الغسيل ومستلزمات التنظيف المسحوق وكده المهم لاقيتها هي جات قصادي وواطيت وطيزها قصاد وشي احاااا جامده نييييك روحت أنا اتقدمت على طرف قاعدة الحمام ورجعت ضهري لورااكني شبه نايم وطلعت زبي من الجلابية كلها ورجلها بقيت بين فخادي روحت مسكت زبي وهي مواطية كسها كان واضح اوووي من فوق الجلابية روحت بايدي حطيت زبي على كسها لاقيتها اتحركت لقدام سنتي ثواني ورجعت تاني مكانها من صدمتها أما زبي لمس كسها اما ملقتش منها رد فعل سوقت فيها رفعت وسطي لفوق زبي راح ربعه كده خد العباية بتاعتها ودخل جوه كسها احاااااااااااا كسها شكله كبير وطري نييييييك ومولع اوووووف وفي اللحظة دي سمعت منها تهنيدة طالعة موووولعة لاقيتها جابت المسحوق ورفعت جسمها كل ده زبي في كسها أما هي رفعت نفسها لحم طيزها من تحت وكسها قرص على زبي وزانقه في كسها اكتر راحت هي اتقدمت خطوة لقدام راح زبي خرج من كسها أما خرج لاقيت العباية مطرح ما كان زبي دخل في كسها مبلولة عرفت انها هيجانه زي وممكن اكتر مني لاقيتها هي لفيت لاقيت زبي واقف اووووي قصادها وبيلعب يمين وشمال ورأسه محمرررررة نيك وعروقه مشدودة اووووي …
عزيزة: انت قاعد كده ليه في ايه
عمر: اصلي مولع اووووووي مش قادر
عزيزة: موووولع ازاي ما تحترم نفسك
عمر: انت فاهمتني غلط قصادي فخادي مولعة
عزيزة: طيب ما تخطي بتاعك اللي وقف ده كده ميصحش افرض بشندي جاه فجأة هيقول ايه ساعتها (عزيزة بتكلمني مش باصة على وشي خالص بتكلمني وهي باصة لزبي)
عمر: ما أنا لما كنت مخطيه طرف الجلابية كان لمس الحرق ومضايقني اوووي
عزيزة: طيب ايش دخل ده في أن بتاعك واقف كده وبعدين انت كنت مخليه لمسني من وراه لاما نفسك أنا مش ناقصة
عمر: طيب انت اللي واقفة قصادي وبتاعي طويل ولاقيته خبط فيكي اعمل ايه اقطعه يعني (أنا كنت باستهبال طبعا)
عزيزة: يعني مكانش قصادك يعني ؟؟
عمر: لاااا بس أنا الحرق مولع كل جسمي وبالذات ده (حطيت ايدي على بتاعي هزيته قصادها لاقيتها عينها مبحلقة فيه اووي)
عزيزة: أنا هروح اغسلك البنطلون والكلوت وأبعد من قصادك يمكن يهدي شوية (أما قالت كده بقيت واثق أنها مش مصدقة ولا كلمة من اللي قولتها وبقيت متأكدة اني انا هايج عليها)
عمر: طيب ينفع اطلب منك طلب (ساعتها كانت وقفة على الحوض هتبتدي تغسل البنطلون والبوكسر)
عزيزة: اتفضل ياخويا خير
عمر: أنا هغسل بتاعي مياه ساقعة يمكن يهدي شوية مع اني اشك (وبصيت على طيزها قصادها) بس هحاول
عزيزة: ماشي (أنا قلعت الجلابية خالص ووقفت تحت الدش وشغلت المياه على زبي وهي عينها بتاكل جسمي كله وفضلت تدعك البنطلون وجسمها وطيزها وبزازها بيترقصوا في العباية اوووووف شكلها ابن متناكة يهيج روحت قفلت المياه)
عمر: عايز فوطة عشان انشف نفسي
عزيزة: في فوطة برتقاني ورا الباب نشف بيها
عمر: تمام (روحت قفلت باب الحمام علينا وانا ملط وزبي واقف نيييييك بس لاقيت كذا فوطة خدت البرتقاني وبقيت انشف زبي بيها) بس اشمعنا البرتقاني يعني
عزيزة: عشان بتاعتي أنا … اوووف أنا درعتي خدلت من الدعك
عمر: استني اساعدك (روحت وراها وزبي دخل بين فلقة طيزها اوووي ومديت ايدي بين دراعاتها ودرعتي بقيت لازقه في بزازها ومسكت البنطلون وابتديت ادعك فيه) رياحه ايديك شوية وانا هكمل ولا انتي كده مش مستريحه
عزيزة: طيب شوية كده وادعك أنا (عرفت أن عزيزة هاجت علي أنا واقف وراها ملط وزبي بين فلقة طيزها ودرعتي ضغطت على بزازها وانا كمان بحرك وسطي رايح جاي أكني بنيك في طيزها بنت المتناكة الملبن وهي بتقولي شوية كده وادعك أنا احاااا ده انا هنيكك النهاردة يا بنت الشرموطة)
عمر: (فضلت ادعك دقيقتين وبدخل واطلع زبي في طيزها) تعرفي انتي كنت بتدعكي غلط اصلا (أنا وشي اصلا عند رقبتها وبتكلم في في ودنها روحت قربت بوقي عند رقبتها وانا بقولها كده وريحتها مهيجاني نيييييك)
عزيزة: يا سلام انت هتيجي بعد 45 سنة بغسل وتقولي انت بتغسلي غلط طيب الغسيل ازاي يا سي عمر
عمر: بصي يا ستي اول حاجة لازم تبقي فاتحة رجلك كده (وحطيت ايدي على فخادها الاتنين وبعدتهم عن بعض وهي مفيش رد فعل منها) تاني حاجة لازم تبقي موطية ضهرك وتسندي بكوعك على الحوض طالما بتغسلي على الحوض (روحت رفعت ايدي على ضهرها وخلتها توطي وزبي بقى كلها في طيزها عشان انا هي واطيت فلقة طيزها اتفتح وانا زنقت زبي اكتر لحد ما بقى خابط في خرم طيزها) تعرفي بقى لازم تبقي لبسة حاجة خفيفة عشان حركتك تبقي خفيفة أو تبقي ملط زي كده
عزيزة: لا أنا مرتاحة كده
عمر: اسمعي مني (وحركت وسطي اكتر عليها بقيت على من قدام لازقة في الحوض وانا من ورا زانقها وزبي خارم خرم طيزها اووووف)
عزيزة: بقولك ايه هو انت عايز ايه بالظبط الاول كنت بتتفرج علي وانا بغير هدومي وبعدين حشرت زبك في بزازي وبعدين حشرت زبك في كسي ودلوقتي وزبك في طيزي ابعد كده وقولي عايز ايه وخليك رجل
عمر: (نزلت عليها واطيت وصدري بقى نايم على ضهرها وشفايفي لمست ودنها ونزلت ايدي على كسها وقفشته اووي) عايز ادوق كسك وافششخه نيك
عزيزة: (لاقيتها اتنفضت ولفت وزقتني بعدتني عنها) عيب عليك احترام سني ده انا قد امك
عمر: سن ايه وام مين يا مرااا انت جسمك ملبن وبعدين ايه مش نفسك تدوقي زبي في كسك وبوقك يعني انت متفرجتيش على زبي وانا بقلع بره ولا حلال ليكي وحرام علي
عزيزة: اطلع اقعد بره عقبال ما اخلصلك غسيل البنطلون
عمر: يعني ده اخر كلام عندك ماشي على العموم لو غيرتي رايك أنا بره …
وطلعت بره وانا هيجان عليها الصراحة بس أنا عندي مبادئ في النيك أن ملمسش واحدة غصب عنها هتبقي النيكة طعمها وحش ومش ممتعة بس أما المسها وانيكها برضها هتديك كل حاجة عندها واكتر المهم خدت الجلابية من على الغسالة ولبستها وانا شايفها وهي بتبص على زبي وانا حاسسها بتفكر روحت خرجت على امل أنها هتناده ليا بس محصلش وخرجت فتحت شنطتي وطلعت چوب وولعته لقيت بشندي اتصال بيقولي أنه عند طارق تحت العمارة وكده وانا قولتله اطلع له السطح وأما يوصلوعند المطعم يكلمني وقفلت وفضلت اشرب لاقيت عزيزة خرجت من الحمام وبتبصلي وخرجت البلكونة نشرت البنطلون والبوكسر ودخلت الاوضة وقفلتها لاقيتها غابت جوه روحت قومت على طراطيف صوابعي ونزلت على ركبي قصاد الباب وبصيت من خرم الباب لاقيتها قابعة ملط وفي شعر عند كسها وبزازها مدافع يا جدعااااااان احااااا كسم فجرهم وفضلت تتطلع كذا عباية وتلابسة وأما تلابسة لاقيها وقفت قصاد المرايه تشوفها عليها وتقفش في بزازها المهم لاقيتها طلعت قميص اللي هو بتاع الفلاحين الستان الواسع ده لونه ابيض ولبسته كان مخلي منظر طيزها وبزازها نار وشليت باقي العبايات وحستها هتخرج روحت جري قعدت في الصالة وعرفت اني هنيكها النهاردة ومسكت الموبايل شوية ولاقيتها خرجت عندي وقاعدة قصادي على الكنبة وفتحت التلفزيون على روتانا زمان وجابت فيلم قديم ورفعت رجلها الاتنين على الكنبة وانا بصيت عليها وانا ماسك الموبايل لاقيت كسها باين من تحت القميص اوووووف أنا مش شايفه اوووي من الشعر بس لاقيت كسها بني غامق وانا زبي واقف اوسخ من الاول بقى عامل خيمة في الجلابية واضحة اووووي وانا فضلت بصاص على كسها ولسه هحرك ايدي عشان العب في زبي من فوق الجلابية لاقيت عزيزة كلمتني …
عزيزة: الحرق عامل ايه دلوقتي (ولقيتها بتعلى التلفزيون بس أنا سامع صوتها)
عمر: لسه مولع انت مش شايفه (أنا كنت بتكلم على زبي)
عزيزة: لاااا استني اجي جنبك (نزلت رجلها والقميص كان محشور بين فلقة طيزها) ارفع الجلابية
عمر: لااا يا ستي انت هتقعدي تقولي زبك واقف علي ومعرفش ايه وقد امك وقد ستي لا متشكرين
عزيزة: ارفع يا ولا خلاص
عمر: ارفع ولا اقلع (أنا قولت اشوف رد فعلها ايه واجس نبضها)
عزيزة: لو هترفع خليك قاعد ولو هتقلع يبقا ادخل الاوضة
عمر: يبقى ندخل الاوضة عشان لو لمستي الحرق أنا هصوت (أنا عرفت انها موافقة أني انيكها)
عزيزة: طيب يلا (ولاقيتها مسكتني من دراعي وبتشدني)
عمر: من بعدك يا بطل ….

هي قامت مشيت قصادي وطيزها بتلعب في القميص طلعة نزلة روحت أنا بكف ايدي ضربتها اوووي على طيزها جامد لاقيتها طلعت ااااااااااااااي بالرررررررراحة يا ولا وجعتني هي أما قالت كده روحت في ثانية قلعت الجلابية ودخلت الاوضة وولعت النور ولسه هتروح تقعد على السرير أنا زقيتها عليه خلتها تنام هي ياولا بالرررررررراحة في ايه متتعفاش علي عشان انا ممكن اتعافي عليك بردوه وكانت بتتبص لزبي روحت نطيت عليها وبقيت جنبها على السرير وايدي نزلت على بزازها وبقيت اقفش فيه من فوق القميص وبقيت أعصر فيهم ونزلت خدت شفايفها بين شفايفي وبقيت أمص واعضعض فيهم وأشدهم اوووي ولاقيتها اتجاوبت معايا ولاقيتها بتاكل شفايفي روحت قومتها من على السرير وقالعتها القميص اوووووف أما شوفت بزازها ركبت فوقها ونزلنا نمنا بعرض السرير وبقيت بأكل بزازها وبلحس حلماتها وهي ااااااااااااااي ااااااااااااااي يا ولا برااااااحة على بزازي يخربيت عقلك انت بتاكلهم مش بتمصهم
وبقيت اخد حلمات بزازها بين سناني وشفايفي اعضعض فيهم وشفايفي بتمص حولينا حلماتها ولساني بيلعب في كلماتها جوه بوقي وايدي بتفعص في بزازها وبعصرهم بايدي اوووي روحت سابت ايدي اليمين من على بزها ونزلت بقيت العب في كسها وهي احححححححح اوووووف لالالالالا بلاش تلعب في كسي وال*** عشان خاطري ده بقاله 10 سنين محدش لمسها اوووووف أنا سمعت بقاله عشر سنين محدش لمسه وسابت بزازها ونزلت على كسها وفشخت رجلها اووووي عن بعض ولاقيت كسها مبلولة نزلت لحست العسل اللي نزل منها ولاقيت زنبورها كبير يعني بحجم علقة صوابع البعبوص وشكله ابن متناكة هيجاني نزلت خدته بين شفايفي وبوسته ومصيت ولحستها بلساني هي ياوووووولا ااااااااااااااي ااااااااااااااي اااااااااه لا بالرررررررراحة اووي اوووووف لالالالالا بلاش كده اووووف وروحت مدخل صوابعي في كسها وايدي التانية بقيت بفرك في زنبوها من فوق وبقيت شغل زي المجنون هي بقيت شغالة اوووووووف اححححححح لسانك موووووولعني اووووف روحت زودت كمان لاقيتها صرخت وجابتهم في بوقي وعلى وشي اااااااااااااااااااااااه امممممممممممم اووووووف ااااااااااااااي ااااااااااااااي مش قااااااادرة ابوووووس ايديك خلاص كده وانا كلمت لحس في كسها روحت قومتها خلتها تلف تاخد وضع السجود وفتحت فلقة طيزها بايدي ونزلت على خرم طيزها لحس وبوسه وهي ااااااااااااااي ااااااااااااااي اااااااااه لا بلاش كده اووووف شوية وقومتها نزلتها من على السرير على ركبها في الأرض وحطيت زبي على شفايفها لاقيتها فتحت بوقها ودخلت زبي في بوقها بس هي طلعت مبتعرفش تمص وتلحس وكده قولتلها افتحي بوقك طيب ومسكت شعرها بايدي الاتنين ودخلت زبي في بوقي وبقيت انيك فيها ورا بعض لحد ما حشرت زبي للآخر لاقيتها هي بعدت وحستها هترجع وفضلت تكح روحت قومتها من على الارض بعد ما هديت شوية ونيمتها على السرير وفضلت افرررررش في كسها وبقيت امشي زبي على شعر كسها من فوق وهي اوووووووف اححححححح ااااااااااااااي دخله بقاااا دخله وارحمني بقاااا ودخلت زبي في كسها وبقيت ارزع فيها وبزازها بقيت طالعة نزلة بتترجرج من الترزيع وشكلهم ابن متناكة هيجاني اوووي روحت ايدي بقيت قفش حلمة بزازها وهي بتترجرج كده هي ااااااااااااااي ااااااااااااااي اااااااااه كسم زبك كسم زبك كسم زبك ااااااااااااااي ااااااااااااااي اااااااااه كمان نيك كسي اووووووي اووووووي لاقيت تليفون بيرن وقفت أما لاقيت بشندي قالي أنا خلصت وجابت الاكل عشر دقايق هبقى عندك وقفلنا رجعنا خلتها تاخد وضع السجود وهي على السرير وانا وراها روحت رزعت زبي مره واحدة جامد في كسها هي ااااااااااااااي ااااااااااااااي افششششخ كسي اووووووي اووووووي وفضلت ارزع وانا بضربها على طيزها وطيزها بتترجج من الرزع روحت مدخل صوابعي في خرم طيزها وانا برزع لاقيتها صرخت ااااااااااه حرام عليك خرجه بسررررررعة اوووووووف مولع نااااااار وفضلت ارزع وانا صوابعي في خرم طيزها خمس دقائق وجابتهم في كسها من غير ما اسالها وهي ااااااااااااااي ااااااااااااااي لبنك مولع في كسي اووووووي يا دكري بصوت كله شرمطة اوووووف قولتلها قومي تعالي نتشطف جوز بنتك على وصل ودخلنا أنا وهي الحمام اتسحمنا في دقيقة بالظبط وخرجنا لاقيت بشندي بيفتح الباب واحنا في الممر روحت حطيت ايدي على كتفها وهو دخل لاقنا في وشه ….
بشندي: ايه في ايه ايه اللي حصل مالك
عزيزة: أنا غصب عني وقعت عليه القهوة
بشندي: ليه بس كده يا خالتي مش تاخدي بالك ده الغالي
عمر: خلاص يا بشندي حصل خير أنا بقيت كويس الست عزيزة حطيتلي مرهم ضيع الحرقان خالص (بصيت لها وغمزتلها وايدي نزلت قفشت طيزها واحنا خارجين من الممر) هااا جابت الحاجة والعشاء
بشندي: حصل يا بيه بس بقولك ايه شكلها حاجة فاخرة
عمر: وانا من امتا بشرب المضروب يا بشندي يلا تعالوا نقعد ناكل
عزيزة: معلش بقى ياخويا احنا متعودين أننا ناكل على الارض
عمر: طيب وفيها ايه ده اكل الأرض مفيش زيه الواحد بيقوم شبعان
بشندي: امسك شوف حاجاتك يا بيه
عمر: وريني يا سيدي (طلعت اكياس الحشيش وشمتهم اوووف على الرائحة حاجة اعلى حاجة) امسك واحد خليه معاك
عزيزة: ابسط يا بشندي البيه شكله مروق عليك اووي
بشندي: بس كده كتير اووي يا بيه
عمر: أنا اصلا كنت عامل حسابك امسك بقى مفيش حاجة تكتر عليك طول ما انت جدع وبتسمع الكلام بس انت ازاي خلصت بسرعة كده وجابت الاكل كمان
بشندي: أنا قبل ما اروح لطارق طلبت الاكل وحسابة عليه وخلصت ورجعت لاقيتهم خلصوا خدتوا وجيت أنا هقوم احضر الجوزة واظبط الحجرين عقبال يا خالتي ما تحضري الاكل والاطباق
عمر: استني هقوم اساعدك
بشندي: يا سيدي خليك متتعبش نفسك
عمر: يا بني هو أنا غريب سيبني على راحتي (دخلت ورا عزيزة المطبخ ولفيت دراعي من وراها وقفشت بزازها وزبي كان نايم نص نص كده بقى يحك في طيزها) انت ايه يا ولية انت نسيتي تغيري القميص ليه
عزيزة: لا عادي ياخويا بشندي عمره ما هيفتكر انك هتبص لي اصلا
عمر: ليه بقا
عزيزة: عشان انت ولية كبيرة وعجزت
عمر: عجزتي يا مراا انت عليكي طيز وجوزين بزاز مش موجودين عند بنت في العشرين احاا انت مش بتشوفي نفسك ولا ايه (وحطيت ايدي تحت بزازها وفضلت ارفع فيهم كذا مره كده) ما تجيبي شفايفك يا لبوتي (لاقيتها لفيت ليا وخدت شفايفي بين شفايفها وفضلت تمص وتلحس فيهم وزبي ابتدأ يقف تاني أما لازق في كسها دقيقة كده)
عزيزة: خلاص بقى عشان بشندي بره ومايدخلش فجأة علينا يلا ….
خرجنا وقعدنا على الطبلية وكان جايب مشويات وابتدينا اكل وعزيزة قاعدة في النص بيني وبين بشندي وانا كل شوية انزل بايدي اقفش في طيزها ولاقيت بشندي بعد ما خلصنا اكل طلع شنطه سودة فيها بيرة وفتحها وحضر ليا حجر وفضلنا نشرب حجر ورا حجر وشغلنا اغنية لام كلثوم لحد اما بصيت في الساعة احااااا لاقيتها الساعة 2 قولتلهم أن هدخل الحمام وهخرج امشي عشان الوقت أتأخر بس أنا زبي واقف لاقيت بشندي قاعد عامل دماغ بنت متناكة مش قادر يقوم اصلا وعزيزة عملت دماغ من الرائحة اصلا روحت غمزتلها أنها تيجي ورايا ودخلت الحمام استنيت شويه لاقيت الباب اتفتح وهي دخلت روحت أنا هجمت عليها وانا اصلا عامل دماغ بنت ستين وسخة احاااا فضلت ابوس في شفايفها وقلعتها القميص في ثواني وشديتها على الغسالة ورفعتها عليها وانا قلعت الجلابية وزبي كان نااااار واقف زي الحديدة لا بيروح يمين ولا شمال دخلت زبي في كسها على طول وفضلت ارزع فيها قولتلها لو صوتي هنتفضح روحت خدت شفايفها بين شفايفي عشان مخلهاش تتطلع صوت وفضلت ارزع في كسها حوالي 5 دقايق ومش عايز اجيب في ايه احاااا كسم الحشيش ومفعوله روحت قعدت على قاعدة الحمام وهي طلعت ركبت علي وفضلت تتنطط حوالي 3 دقايق وانا واخد بزازها بين شفايفي وحطط ايدي على بوقها عشان متطلعش صوت ومفيش مش عايز اجيبهم بردوه روحت قومت خلتها تتطلع على قاعدة الحمام بركبتها ونزلت لحست خرم طيزها وتفيت فيه وحطيت صوابعي فيه والتاني وفضلت أوسع فيه دقيقتين وهي اممممممم ااااااااااه (مكتومة) اممممممممم اممممممممم اممممممممم قولتلها عندك زيت شاورت فوق الحوض لاقيت زيت بتاعي ******* دهنت على زبي وعلى خرم طيزها وعلى طيزها كلها من بره وجوه وكان شكل طيزها وهي عليها الزيت احااااااا كسم الهيجان روحت دخلت زبي في طيزها واحدة واحدة بالراحة لحد ما خلت الرأس وفضلت ادخل لحد نصه كده ولاقيتها طلعت اااااه اوووف امممممم بيحرق اووووووي خررررررجه دلوقتي خررررررررجه بسرعة كبير اوووي في طيزي قولتلها اهدي بشندي هيسمع يخربيت امك في ايه اهدي وحطيت ايدي على بوقها لحد ما دخلته كله وفضلت بدخل واطلع في زبي وهو طيزها وطيزززززها مولعة زي الفرن اوووووف لحد 3 دقايق كده وحسيت أن زبي واخد راحته شوية في طيزها فضلت ارزع جامد في طيزها وايدي على بوقها وهي اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم اممممممممم حسيت اني هجيب بعد 3 دقايق من الرزع في طيزها روحت زانقة زبي اووووي في طيزها اوووووووف شوية كده وحسيت أن زبي نام جوه طيزها روحت خرجته قولتلها الحسي يا لبوتي اللبن اللي على زبي ده لاقيتها لفيت ولحستها وانا قفشت في بزازها الكبيرة وفضلت افعص فيهم لحد ما لحس كل اللبن ولاقيت زبي ابتدأ يوقف تاني وهي بصلتي وقالتلي لااااااا كفاية النهاردة أنا مبقتاش قادرررررة من كسي ولا طيزي قولتلها وانا بضحك لااااا أنا همشي ونزلت بوستها من بوقها قولتلها مش اتبسطي واتكيفيتي يا لبوتي قالتلي اووووووي يا دكري روحت لبست الجلابية وخرجت من الحمام لاقيت بشندي نفس مكانه ونايم خدت شنطتي وأكياس الحشيش وفتحت باب الشقة ونزلت بالجلابية وطلعت على الشارع لاقيت تاكسي بالصدفة كده بعد وقفت حوالي ربع ساعة كانت الساعة 2 ونص واحنا في إجازة واحنا كان فضلنا 12 يوم وداخلين على رمضان المحلات لسه فاتحه والعيال لسه بتلعب في الشارع والشوارع منورة بالزينة لحد ما وصلت منطقتي لاقيت المحلات معظمها فاتحة ولاقيت سوبر ماركت عائشة مفتوح قولت اعدي عليها يمكن تبقي واقفة وانا كان شكلي جامد بالجلابية الصعيدي بس غريب روحت نزلت من التاكسي قصاد المحل ودخلت …..
عمر: سامموا عليكواااا (زي الصعيدية يعني)
عم عصام: وعليكم السلام اهلا يا شيخ العرب
عمر: ازيك يا حاج عصام اومال فين عائشة
عصام: عائشة بنتي جوه بتجيب حاجة من المخزن
عمر: يعني يا عم عصام متعرفش أن بنتك بتخاف من الضلمة
عصام: ااااه صح وانا بقول البت اتاخرت كده ليه استني ادخلها
(شوية كده ولاقيت عم عصام خرج وعائشة وراه)
عصام: شوف انت عايز ايه يا عمر وعائشة تجيبه عقبال ما اطلع الشقة اجيب شوية حاجات
عمر: هي عائشة فين يا عم عصام (هي وراها بس على وشها تراب وهدومها)
عصام: شوفتي عمر بيتريق عليكي كمان
عائشة: سيبك من التافه دي يا بابا واطلع انت (عم عصام طلع من المحل) انت بتتريق على وانت عامل فيها خط الصعيد
عمر: خط الصعيد احسن من سوكة
عائشة: أنا سوكة يا عمررررر
عمر: انجزي يا بت أنا عايز حاجات تعالي جيبهالي وبطلي دلع شوف شغلك
عائشة: تمام ماشي (حسيتها زعلت)
عمر: (قولتلها الحاجات اللي امي كانت عايزها وبعتها ليا على الواتس اب) بسررررررعة
عائشة: دقيقة كمان واطردك بره ماشي (راحت تجيب حاجة من ورا من اخر صف من الرفوف روحت أنا رايح وراها عشان اديها هدية عيد ميلادها عشان كانت في الامتحانات وهي بتبقي مختفية في الامتحانات وانا كمان كنت مختفي) ….
المهم روحت لاقيتها وقفة على طراطيف صوابعه عشان تجيب برطمان الصلصة روحت أنا جيت من وراها وجابته لاقيتها بصتلي بقرف كده ورجعت اديتني ضهرها روحت أنا فتحت الشنطة وطلعت الهدية كنت جايب لها سلسلة فضة روحت طلعتها وحطيت ايدي الاتنين على كتفها بسرعة لبستها السلسلة وشلتها …..

عائشة: ممكن تقولي انت بتعمل ايه دلوقتي
عمر: اصلي أنا يا بنتي من الصبح في الشارع وتعبت قولت أسند عليكي قبل ما اقع ما أنا باخد قوتي منك يا روحي
عائشة: معاك حق يا عم الحاج ما أنا سوكة
عمر: كل سنة وانتي طيبه يا أحلى عيوشة عرفتها في حياتي وكل سنة وانت في حياتي منورها وقرفني دايما يا قلبي (حسيت عائشة فرحت أن أنا فاكر عيد ميلادها)
عائشة: عمرررررر انت مش معقول أنا قولت انك نسيت أما اتكلمنا على الفيسبوك وانت مقولتليش حاجة بجددد أنا بحبككك اوووي انت مفيش زيك في الدنيا كلها
عمر: انت عبيطة يا بت انسي عيد ميلادك ده انا انسي اسمي ومنساش عيد ميلادك المهم هديتك وصلت خلاص أنا هجيب الحاجات واروح بقى (اديتها ضهري عشان أخرج من ممر الرفوف اللي احنا فيه)
عائشة: استني عندك أنا مفيش هدايا وصلت اوعي تكون بعتها على البيت تبقي مصيبة متهزريش يا عمرررر
عمر: هديتي بين رقبتك في السلسلة اللي ابوك جابهلك السنة اللي فاتت (لاقيتها حطيت ايدها على رقبتها كانت السلسلة فيها حرف O جوها حرف A صغير يعني اول حرف من اسمي واول حرف من اسمها جوه قلبي دايما يعني لاقيتها حطيت ايدها على وشها من المفاجأة وجريت علي اووي ونطت في حضني)
عائشة: أنا بحبكككككك اكتر من اي حاجة في الدنيا أنا بحمد ربنا انك موجود في حياتي ده أحلى مفاجأة حصلتلي في حياتي بعشقككككك يا عمرررر يابن …….. (عائشة كانت حضنني بس زبي بين فخادها وكسها وفي ثواني زبي واقف كانت أول مره تحصل لي أن احضن عائشة وزبي يقف اووووي كده وزبي بقى بين فخادها وتحت كسها)
عمر: خلاص يا بنتي انزلي بقى (أنا عمري ما لمست عائشة وتفكيري أن دي هي اللي أنا هتجوزها مينفعش المسها وافكار النيك وكده ما كنتش بتخيل عائشة فيها بس مش عارف ايه اللي حصل ليا وزبي وقف كده)
عائشة: وانت كنت نايم في حضني ده حضن بيجي كل فين وفين وبعيد بحبككك يا عم محدش له عندي حاجة (ولاقيتها لفيت رجلها حوليا أنا في عقلي بقى لالالالالالالا ابوس ايديك لااا انزلي زبي ساعتها بقاااا تحت كسها لحد طيزها ومرفوع اوووي لازق فيها اكيد هي حاسة بيه)
عمر: لاااا مش كده بس افرضي ابوكي دخل فجاه
عائشة: أما يجي هنزل … عمررر أنا الصراحة أنا عايز اعمل حاجة بس متفهمنيش غلط ممكن
عمر: أنا بقيت خايف منك مش عارف ليه اعملي اللي انت عايزه ابهرني (لاقيت عائشة رجعت رأسها ورا شوية بقيت قصاد وشي وقربت شفايفها من شفايفي ولازقت فيهم ثانيتين ورجعت حضنتني تاني احاااااا أنا مبقتاش مستوعب احااااا ايه ده ده بجد ولا انا بحلم) ده بجد
عائشة: حسيت اوووي اني عايزه اعمل كده عشان مهما يحصل بين أنا عمري ما هسيبك ولا هديك فرصة تسيبني
عمر: بس انتي عملتيها غلط على فكرة انزلي كده ثواني (نزلتها من علي ولما نزلتها حطيت ايدي الاتنين على رقبتها وقربت منها وزبي بقى خبط في بطنها وقربت شفايفي من شفايفها وخدت شفتها اللي تحت بين شفايفي وبوسته من غير مص ولحس وكده بوسة رومانسيه لاقيتها هترجع سبتها ترجع ورجعت بوستها تاني)
عائشة: امممم انت اتعلمتها فين بقى إن شاء الله
عمر: انت مجنونة صح انت عارفه اني مش بتفرج على افلام مصري يعني بتفرج على اجنبي بس يعني شوفت الف بوسة قصادي
عائشة: ااااااه يعني مش بتغمض عينك أما يبوسه بعض
عمر: بقولك ايه مش البوسه عجبتك تعالي بقى (رجعت تاني خدت شفايفها بين شفايفي وبوسته اووي وفجاه لاقيتها اتجاوبت معايا ولاقيته بتبوسني نزلت ايدي من رقبتها على وسطها وابتديت احاسس على وسطها وهي عملت حركة كهربتني لاقيت ايديها نزلت مسكت زبي احااااا بعت عنها في ثانية)
عائشة: في ايه مالك أنا عملت حاجة غلط
عمر: لاااا بس الموضوع هيتطور وهنوصل لحته صعبة
عائشة: خلاص ماشي بس أنا مكانش قصادي أنا لاقيت حاجة نشفة خبطه في بطني مسكتها مش اكتر
عمر: خلاص نبقي نتكلم بعدين (أنا عقليتي بنت وسخه في النيك يعني لو لقيت كس وطيز حلوه قصادي ممكن انيكها من غير ما افكر هي مين ولا صح ولا غلط حاولت اني ابعد الفكرة عني باي طريقة بس في نفس الوقت مبسوط اني بوسة حبيبتي لاول مره) اهم حاجة هديتي عجبتك وانتي هديتك عجبتني (وغمزة لها) يلا نجيب باقي الحاجات عشان امي هتفشخني..

و وفضلنا باقي الحاجات ولاقيت ابوها نزل روحت حساباته وخدت الحاجات وخرجت وشاورت لعائشة اني هبقا اكلمها وبوستها على الهواء المهم طلعت البيت لاقيت البيت كله نايم قولت الحمدلله عشان منظري بالجلابية ميفتكروش زي احمد حلمي في ذكي شان أما البلطجية ثابتوه وخد هدومه وادوله جلابية 😂 المهم دخلت اوضتي ظبط الدنيا وخدت الروب بتاعي ودخلت الحمام خدت دش ورجعت قولت الف چوب من الحشيشة الجديدة وقفلت الباب وقعدت في البلكونة ولفيت وشربتها ودخلت ولعت التكييف وفتحت الباب ونمت ملط بس علي بطانية خفيفة…….

صحيت تاني يوم الصبح على صوت دوشة بره في الصالة اتقلبت على ضهري وحطيت راسي بين المخده وضغط بالمخده على ودني عشان حسيت اني لسه عايز أنام ومره واحدة لاقيت الباب اتفتح فتحت عيني نص كده لاقيتها خالتي دخلت وقفلت الباب وراها بالمفتاح ولاقيتها قلعت العباية السمراء اللي لابسة وكانت تحت منها قميص نوم وقلعت القميص فضل البرا والاندر كان لونهم ارزق وقلعت البرا وبزازها بانت قصادي وزبي بقى على آخره وعامل خيمة في البطانية وانا نفسي أقوم انيكها في بزازها الكبيرة المنفوخة قصادي اوووووف وحلماتها البني الوقفة خخخخخخخ أنا عملت ايه في حياتي عشان أصحا على منظر جامد نييييييييك زي ده بس هيعذبني أن مش عارف المسها المهم وهي وقفة بالكلوت بس وواطيت عشان تجيب العباية من الشنطة …..

عمر: هو حلوووو أن اصحا اشوفك كده بس كنتي اتاخري شويه عشان حاسس اني عايز أنام كمان
خالتي: وانا بقول الواد زبه واقف كده ليه وهو نايم قولت يمكن بيحلم طلعت صاحي وزبك واقف علي
عمر: (روحت شلت البطانية من علي وقومت قربت منها وانا ملط) طيب ما احنا حلوين اوي مع بعض وبنقول زب وكس وطيز ونيك وبنشوف جسم بعض عادي وزبي بيقف عليكي وانت عارفه وانت امبارح كنت بتسمعني وانا بنيك وكنتي بتنهجي اوووي اومال ليه قفشة علي
خالتي: بص يا عمر أنا ممكن اعمل كل اللي انت قولت عليه ده بس انك تلمسني وتنكني دي انساها حتى لو جابتها غصب عني اوعدك انك مش هنشوف وشي تاني في حياتك ولا لساني هيجي على لسانك ابدا
عمر: انت عارفة وواثقة أن عمري ما هفكر أن اغصبك على حاجة وان مجتاش برضاكي يبقى مش هتيجي (أنا كل ده واقف بكلمها وهي ضهرها في الحيط وهي بالاندر وانا واقف ملط قصادها)
خالتي: يبقى مش هتيجي خالص
عمر: انت متعرفيش بقى بكره في ايه … بس أنا صعبان علي الجسم اللي من القليل يبقى عند واحدة ست لا مش اي واحدة ست ده أحلى واحدة ست عيني شافتها (حطيت ايدي ساعتها على بطني وفضلت احاسس عليها وزبي خبط في فخادها ووشي قرب من وشها من الجنب ورقبتها) يبقى كده لوحده مش حرام يا فوفاااا
خالتي: حرام ااااه من حيث نظرية متعرفش بكره في ايه ما ممكن بكره ده يجي بسرررعة واتجوز واحد فحل يعوضني عن كل اللي فاتني ما أنا لسه صغيره وجسمي زي ما انت قولت مفيش زيه كتير وحلوة كمان (لحظاتها لفيت ايدي اليمين وراها على ضهرها وشديتها على صدري بقى خابط في بزازها وزبي بقى عند كسها من فوق الكلوت)
عمر: انت عارفه ومتاكدة اني مش هسمح بحاجة زي دي تحصل صح
خالتي: ايه هتخطف ولا هتقتله
عمر: هنيكه 😂 وضحكت
خالتي: ااااه تعملها زي ما بتعملها كل يوم مع واحدة شكل انت صحيح مش بتتعاب
عمر: لاااا أنا عمري ما أتعاب بتمرن لحد ما اوصل للي أنا عايزها
خالتي: يبقى هتتمرن كتير اوووي وفي الأخير مش هتوصل يا روحي
عمر: وانتي ايش عرفك ما أنا لسه قايل لك محدش يعرف بكره فيه ايه (لاقيت الباب بيخبط)
امي: فريال انتي جوه
خالتي: اااااه هغير هدومي واصحي عمر … اوعا عشان البس واصحيك يا عيني
عمر: متتاخريش وانت بتصحيني (ونزلت بوستها من خدها ناحية رقبتها ومشيت ايدي اللي على ضهرها لحد بطنها وضغط على بطنها رجعتها في الحيط ورجعت على سريري)
خالتي: احلم شويه عقبال ما اصحيك من الحلم ده ……
المهم انا روحت فتحت الدولاب لبست شورت وتشيرت كات وهي لبست عباية صفراء ضايقه عليها اووووووف وانا زبي اصلا واقف في الشورت ..
عمر: يلا نخرج يا حبيبتي
خالتي: هنخرج ازاي يا روح امك وزبك واقف كده
عمر: طيب نعمل ايه ما أنا طول ما انتي قصادي هيفضل واقف
خالتي: استني شويه هيهدي كده
عمر: ده هيرتاح في حالة واحدة (بصيت لها وضحكت)
خالتي: إن شاء الله معنه أرتاح اعملها بايديك كده في الحمام يا روح امك وزبك يرتاح
عمر: لا أنا كبرت على ضرب العشرة
خالتي: ااااه ما انت بتنيك نسوان في سني دلوقتي صحيح مين اللي كانت معاكي امبارح دي شكلها مش مصري
عمر: دي حلا حاجة كده نازلة من السماء اوووووف قطار
خالتي: وريني صورتها
عمر: تعالي اقعدي طيب جنبي (مسكت الموبايل وفتحت الفيسبوك وجبت صفحه حلا وفتحت صورها) اهي
خالتي: ايه ده انت كداب اوووي يا واد
عمر: كداااب استني كويس أنها فاتحة دلوقتي (كتبت لها رساله حبيبتي صبح الفل عليكي اتبسط من الوقت اللي قضيناها سواء امبارح أتمني تتكرار في اقرب وقت عشان انتي بتوحشني)
خالتي: هتلاقي بلوك في وشك دلوقتي عشان تبطل كدب تاني هههههه (صوت رسالتين ورا بعض اووول رسالة لحلا بالبرا على السرير وبتديني بوسة تاني رسالة بعتلي ڤويس بتقولي فيه حبيبي أنا بحبككك وشكرا انك بقيت موجود في حياتي أنا مسافر مع دلع اسكندرية عشان تشوف ابوها وارجع خلال يومين واكلمك نتقابل خلي بالك على نفسك بحبكككك)
عمر: هههههههه كدب صح يا فوفاااا انتي مش عارفة قيمتي كويس بس أنا مفيش زي من حيث كل حاجة
خالتي: طيب ما انت معك واحدة صاروخ مفيهاش ولا غلط ولا فيه زيها الدنيا كلها وحلوة وصغيرة اومال عايز مني ايه بقى (حسيت انها أما شافت حلا وشكلها ولابسة وصوتها وجسمها غارت منها)
عمر: هو من ناحية مفيش زيها الصراحة (لاقيت خالتي بتبص لي مستني اقولها اي كلمة عشان ترجع تثق في نفسها تاني) مفيش زيها
خالتي: طيب كويس اومال في ايه بقا
عمر: بس في اللي احسن منها حلا بالنسبالي شوية وقت بنقضيهم سواء وخلاص يعني مصلحة لكن انتي بالنسبالي في حته تانيه خالص من حيث كل حاجة
خالتي: يا بني هو أنا اتكلمت عن نفسي دلوقتي ولا جابت سيرتي (بتقولها وهي مبسوطة أن سمعت الكلمتين مني)
عمر: انتي مش سالتني انت عايز مني ايه من ثواني وانا بقولك يعني لو خيروني بين حلا وبينك مش نيك وكده لا اختاره يفضل في حياتي اختارك انتي وانا قلبي مستريح ولا مغمض كمان فهمتي بقاا يلا بقى نقوم عشان ادخل الحمام …
خرجنا من الاوضة أنا روحت الحمام وهي خرجت الصالة أنا خلصت الحمام وكلمت مهندس الديكور عشان اشوفه ابتدأ شغل في المحل ولا لسه قالي أنه في المحل معه بشندي قفلت معه كلمت بشندي (في موضوع مهم هنعرفه الأجزاء اللي جايه) وقفلت معه لاقيتهم حضروا الاكل وقعدنا كلنا ناكل ما عدا ابويا وجوز خالتي يوسف وفضلنا نلعب افلام والشايب وانا طول الوقت لازق جانب خالتي واحك في فيها وايدي تيجي على بزازها مره تتحط على طيزها وهكذا واي حد يعرض رأيها اكون انا اول واحد في صفها حتى في اللعب لحد ما ابويا جاه وبعديه عمي ومرات عمي وبعدين عم يوسف المهم الوقت عدي بسرعة اوووي بصيت في الساعة لاقيتها الساعة 10 قولت لاخويا وعمي وابن خالتي تعالوا نلعب بلايستيشن في اوضتي ودخلنا قعدنا ولعبنا كذا ماتش ولاقيت زينة وعلياء دخلوا قاعدوا على الارض وانا كرسي الانتريه اللي في البلكونة وعمي معتز ومحمود اخويا وحمزة ابن خالتي على الكنبة وبنلعب ملتي أنا وعمي ضد اخويا وابن خالتي ولاقيت خالتي دخلت بس مفيش مكان
عمر: تعالي اقعدي هنا (على ايد كرسي الانتريه)
خالتي: لا أنا وقفة بتفرج عليكم كملوا
حمزه: روحي اقعدي جنبه يا ماما بسرعة اصلي عمر خسران عشان كده بيقولك تعالي اقعدي جنبه
خالتي: أنا تميمة الحظ بتاعته يعني يا واد
حمزة: ما انتي قاعده جنبه طول اليوم ومخسرتوش في أي حاجة يلا روحي اقعدي على رجله يمكن يكسب بس صعب
عمر: ولا اتكلم معها كويس وتصدق بقى أنها هتقعد رجلي وهكسب تعالي يا فوفاااا (لاقيتها جات قعدت على ايد الكرسي بقيت فردة طيزها الشمال على ايد الانتريه والفردة اليمين على فخادي وقريبه من زبي وانا من سخونة جسمها وطرواته ورائحتها زبي وقف في ثواني اووووووي وهي خدت بالها ولو حد بص علي هياخد باله لاقيتها نزلت من على ايد الكرسي ولفيت رجلها ورفعتها على ايد الكرسي الناحية التانية وحرفيا رأس زبي بقيت في كسها من فوق العباية وهي كمان كانت قلعت الكلوت اوووووف سخن موووولع على زبي) جوووووووون شوفت يلا يا حمزة عاش يا عمي وشك القمر ده يا فوفااا حلو علي اووي النهاردة (بصيت عليها لاقيتها مغمضة عينها وانا بكلمها)
خالتي: اااااااه يا حبيبي ما أنا وشي حلوو دائما عليك
حمزة: العب العب الماتش لسه مخلصش
لاقيت ابويا وامي ومرات عمي وعم يوسف دخلوا مرات عمي راحت قعدت على حجر عمي ..
عم يوسف: انتي قاعدة كده ليه يا فريال ضهرك هيوجعك
خالتي: لااا أنا تمام سانده ضهري على الحيطة
عمر: سيبها يا عم يوسف خالتي النهاردة هي تميمة الحظ بتاعتي
ابويا: ازاي يعني
عمر: يعني طول اليوم قاعدة جنبي مخسرتيش في ولا لعبة اول ما دخلت دلوقتي وقعدت جابنا جول التعادل
امي: اول مره اعرف اني وشك حلوو يا بت يا فريال هههههههه
عمر: وشها حلوووووو اوووي يا امي .. جوووووووون يا ولد يا عمي لعيب والله يا بني
ابويا: ولا ده عمك عيب
عمي: سيبه يا عم ده مش ابن اخويا ده صاحبي مش كده يا صاحبي
عمر: أيوه يا صاحبي
زينة: احنا هنام ازاي بقى يا خالتو
امي: هنقعد دلوقتي ونقسمها
عمر: بسيط حمزة ومحمود في اوضة محمود وماما وبابا في اوضتهم وفوفا وعم يوسف في اوضة الضيوف وزينة وعلياء في اوضتي
ابويا: وانت هتنام فين يا عين امك هنام علي الكنبة دي
زينة: أنا مستحيل انام أنا والبت دي على سرير واحد
عم يوسف: خلاص يا بنات انا هنام مع امكم في اوضة عمر وانتم روحوا اوضة الضيوف (ساعتها رفعت وسط ودخلت زبي اكتر في كس خالتي وبصيت لها وغمزتلها)
عمر: والله يا عم يوسف انت دايما بتلاقي حل يرياح الجميع بس (وبقيت اتحرك على خفيف اوي برجلي عشان زبي يتحرك في كس خالتي) جوووووووون خلاص كده يا فوفااا انسي انك تقومي من هنا بس يا عم يوسف شوف حل في ابنك بقى عشان خلاص خسر
ابويا: بتعرف تلعب يا يوسف
يوسف: يعني نقول متوسط
ابويا: قوم يلا انت وهو (حمزة ومحمود قاموا وعم يوسف قاعد على الطرف جنب خالتي وجانبي وأبويا في النص وانا كل ده بتحرك وزبي بيتحرك في كسها)
ابتدينا الماتش وابويا وعم يوسف حطوا جون في أول دقيقة ولاقيت عم يوسف حط أيده على ضهر خالتي من تحت على أول طيزها …
عم يوسف: خلي خالتك تنفعك يا عمورة (حسيت لحظاتها ان عند زبي بقى مبلول وانا مجبتش لبني احاااا خالتي أما جوزها لمسها عند طيزها وزبي بيتحرك في كسها هي جابت عسلها علي اوووووووف بصيت لها لاقيتها مغمضة عينها وضغطه على شفايفها وبلعت ريقها عشان ترد على جوزها)
خالتي: ما أنا هنفعه يا حبيبي لسه الماتش في أوله (صوتها كان مبحوح كده)
عمر: اتقل يا عم يوسف لحد اخر الماتش
ابويا: ولا العب وانت ساكت وتخسر بردوه وانت ساكت (ابويا كان لعيب فشخ)
عمر: ماشي يا سيادة المستشار (روحت رفعت نفسي شوية أما رفعت نفسي شوية زبي دخل اكتر في كس خالتي)
خالتي: ااااااه (لقيت كله باص لخالتي احااااا)
عمر: متخافيش مش هتقعي هي افتكرت أنها هتقع أما أنا اتحركت وفضلت اضحك عشان محدش ياخد باله من حاجة
امي: (دخلت علينا البلكونةماسكة تليفوني) عمر في واحدة اسمها حلا على التليفون بتقول انها عايزك بس لهجتها سوري امسكي يا فريال اديلها التيلفون (عشان خالتي تقوم تاخد التليفون لازم تقوم خالتي لو قامت جوزها هيشوف زبي اللي واقف وكسها المبلولة مصيبة وخالتي خلاص هتقوم قومت ضغط عليها انها متقومش) ما تقومي تاخدي التيلفون يا بنتي

أنا ساعتها دقات قلبي بقيت طلقة ابويا كمان جاب جون ولاقيت عم يوسف وابويا بصينا لي وبيكلموني وخالتي خلاص بتنزل رجلها عشان تقوووم أنا انتهيت…..

قيّم هذه القصّة

كم نجمة ستعطيها؟

متوسط النتائج 4.6 / 5. عدد المقيمين 29

كن أوّل من يقيّم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: Content is protected !!