أنا ومينا وأمّه – الحلقة العاشرة

فتحت مشيرة الباب وكانت المفاجأة 

كان على الباب نبيل جوز مشيرة طبعا مشيرة اتخضت اوي وخافت اوي طبعا كانت مشيرة لبست قميص نوم وفوقيه روب فتحت مشيرة عينها وبرقت اوي من هول الصدمة، نبيل يدخل ويحضنك مشيرة اوي ويبوسها

نبيل : – وحشتيني اوي يا مشمش ايه الجمال ده يا حبيبتي، ايه رايك في المفاجأة الحلوة دي ؟

كانت مشيرة سرحانة في خالد اللي جوه في الحمام لوحده وخايفة جوزها ياخد باله من حاجة علشان كده بدأت تتصرف كان مش في اي حاجة

مشيرة : – اصلي مش متعودة على حاجة زي ده منك يا حبيبي ده أحلى صباح وأحلى مفاجأة يا قلبي وحشتني اوي انت كمان 

وتحضن مشيرة زوجها نبيل بحرارة شديدة جدا حتى لا تحسسه بانها كانت بتتناك من شوية من خالد

نبيل يدخل وقفل الباب ويضع شنطة السفر الهاند باك

نبيل : – اصلي عملك مفاجأة ياحبي

مشيرة : – بجد يا حبيبي ايه هي ؟

نبيل يحضن مشيرة اكتر ويبوسها اكتر ويقول

نبيل : – هقولك عليها طبعا بس مش دلوقتي

مشيرة : – اومال امتى بس ؟

نبيل : – مش وقته ايه الجمال ده كله يا حبي

نبيل بيحضن مشيرة وبيحسس على جسمها

مشيرة بتحاول تبعد نبيل وتشيل ايده

مشيرة : – كفاية يا حبيبي مش على الصبح كده

نبيل : – وحشتيني اوي يا مشمش وعاوزك اوي

مشيرة : – مش عوايدك يا بلبل على الصبح كده

يحضن نبيل مشيرة جامد اوي ويزنقها ورا باب الشقة ويلزق زوبره في كسها

نبيل : – اه على الصبح كده 

مشيرة : – اها يا نبيل ميصحش كده عندنا ضيوف

نبيل : – ضيوف عندنا على الصبح كده مين دوال

مشيرة : – اممممم خالد 

نبيل : – ههههه هو خالد ده ضيف ده صاحب وراجل البيت دلوقتي

نبيل يحضن مشيرة ويلزق فيها تاني ويبوسها اوي ويحسس على طيزها وبيبعبصها اوي

مشيرة : – هههههه طب اعقل شوية علشان هو في الحمام دلوقتي

نبيل : – ثم خالد صحي بدري اوي كده ليه يا حبيبتي

مشيرة : – اه اصله نشيط اوي

نبيل : – طب ومينا وجاكي فين ؟

مشيرة : – عند خالتهم كنت بزورها وهما شبطوا في البيبي يلعبوا معاه شوية

نبيل : – بجد يعني انتي وخالد نمتوا لوحديكم في الشقة هنا ؟

مشيرة : – اه طبعا يا حبيبي اومال ايه عاوزني انام لوحدي واخاف

نبيل : – اها يا حبيبتي ويا ترى عمل حاجة معاكي ولا لا ؟

ويحضن مشيرة اكتر

تضرب مشيرة نبيل على صدره بايدها وتقول

مشيرة : – اخص عليك انا برده كده يا نبيل انا زعلانه منك اوي 

كانت مشيرة عاوزه تدلع على نبيل علشان مش يشك اكتر من كده فيها هي وخالد

نبيل : – لا يا حبيبتي انا مقدرش على زعلك ابدا بس انا قولت يمكن الواد اتجرا وعمل حاجة او انت عملتي حاجة

مشيرة : – يا مجرم ده كله في خيالك وبس ثم ده لسه عيل مش راجل 

كانت مشيرة بتحاول تداري انها اتناكت من خالد طول الليل

نبيل : – انا بقى نفسي يبقى حقيقة ثم خالد راجل مش عيل وكبر خلاص

كانت مشيرة في نفسها بتقول هو من ناحيه راجل هو راجل وسيد الرجاله ده ارجل منك كمان ده نيكني وفشخني 3مرات طول الليل وانت عمرك ما عملتها

مشيرة : – طب اتلم بقى علشان هو جوه ثم هو من ناحيه راجل هو راجل اوي

نبيل : – انتي حبيته ولا ايه يا مشمشتي ؟

مشيرة : – وبعدين معاك بقى هي كل الرجولة بالنسباك قلة ادب انا بقصد رجولة في المواقف بيساعدني وبيجيب اي حاجة عاوزها

ومشيرة بتقول في سرها وكمان بينيك حلو اوي وعاشرني طول الليل ولو انت مكنتش جيت دلوقتي كان زمانه نيكني تاني

نبيل يلزق زوبره في كس مشيرة

نبيل : – اومال الرجولة ايه يا حبي

كانت بتقول في سرها كنت تعال بالليل وانت كنت تعرف معنى الرجولة وانت كنت تشوف خالد وهو فاشخني نيك في كسي وازاي ناكني وقطعني

مشيرة : – الرجولة ادب مش هز اكتاف هههههههه اوعي بقى يا راجل

نبيل : – اوعي انتي بقى

ويمسك نبيل مشيرة ويقلعها الروب ويحضنها اوي اوي ويبوسها من شفايفها جامد اوي وزوبره يلمس كسها

مشيرة تمسك الروب وتحاول تلبسه

مشيرة : – يا راجل اوعي الواد جوه ممكن يخرج في اي وقت 

نبيل : – اوووووووف كسك سخن اوي كده ليه يا مشمش

مشيرة : – ما لازم يبقى سخن من كتر ما بيشتكي من قلة النيك

وفي سرها بتقول ده سخن علشان خالد فشخه نيك طول الليل يا عرص امتى هيجي اليوم اللي اخلي خالد ينيكني قدامك بجد

نبيل : – طب يلا ندخل أوضة النوم

 

يمسك نبيل مشيرة من يدها ويدخلوا أوضة النوم

مشيرة : – يا راجل اعقل مش على الصبح وانت لسه جي تعبان من السفر

نبيل : – هنيكك يعني هنيكك يا متناكة خالد انتي

مشيرة : – ههههههه ياراجل اتلم الواد بره

نبيل : – خليه يتفرج علشان يتعلم ازاي ينيكك

مشيرة : – اه منك اخص عليك بطل تخيلاتك ده بقى

مشيرة في سرها بتضحك

هههه اه لو شوفته وهو بينيكني كنت اتعلمت انت منه

قفلت مشيرة الباب وتركته موارب كانت عاوزه تغيظ خالد وتخليه يشوف نبيل وهو بينيكها كانت عاوزه يغير عليها حتى من جوزها كانت عاوزه تتحكم في تصرفاته وافعاله المراهقة 

نبيل قلع مشيرة القميص ووجدها مش لابسه ولا اندر ولا براه

نبيل : – احا يا مشمش انتي ولا لابسه ولا اندر ولا براه

نبيل قلع البنطلون وطلع زوبره

مشيرة : – اه انجز بقى علشان خالد

نامت مشيرة على السرير وهي ملط وفتحت رجليها إلى زوجها نبيل فهم نبيل ان مشيرة عاوزه يلحس كسها

 

نبيل : – اووووووف كسك وحشني اوي يا حبيبتي اووووف

طعم كسك وحشني اوي هو متغير شوية بس طعمه حلو اوي بجد 

مشيرة : – اممممم ده من قلة النيك يا حبيبي

نبيل : – ااااااح طب ليه مش خليتي خالد ينيكك وينزل لبنه في كسك

كانت مشيرة في نفسها مبسوطة اوي وفرحانة اوي ان جوزها بيلحس لبني من كسها وهو مش عارف انه لبني اللي مغرق كسها احساسها ده خلاها مش تقول لجوزها ان خالد نكها وفشخها نيك طول الليل

مشيرة : – عجبك بجد يا حبيبي

نبيل : – عجبني اوي يا مشمش 

مشيرة : – طب الحس كل اللبن بقى

مشيرة بتلزق راس نبيل على كسها اوي

مشيرة هاجت اي من فكرة ان جوزها بيلحس لبني وهو مش عارف

مشيرة : – انجز بقى علشان خالد

نبيل : – اه يا متناكة خالد اهو

راح قام نبيل وحط زوبره على كس مشيرة وزوبري دخل في كسها بكل سهولة اوي

نبيل : – ايه يا مشمش زوبري دخل بسهولة اوي في كسك كده ليه 

مشيرة : – اه يا حبيبي من الخيار بقى هههههههه

وفي بال مشيرة بتقول خيارة خالد جامدة اوي يا جوزي يا عرص

بدا نبيل ينك مشيرة ويسرع شوية

انا : – ساعتها كنت في الحمام ومكنتش عارف مين اللي جي بره وكنت لفيت الفوطة على وخارج من الحمام وكانت غرفة مشيرة امام الحمام مباشرة ووجدت الباب موارب وسمعت صوت نبيل مع مشيرة في الغرفة

بصيت من ورا الباب لاجد نبيل مدخل زوبره في كس مشيرة وبينيكها وظهر نبيل ليا ووش مشيرة ناحيتي

كان عندي احاسيس مختلفة احساس بالهيجان علشان نبيل جي واحساس بالغيرة على مشيرة انها بتتناك من جوزها قدامي كان المفروض العكس هو اللي يحصل وانا اللي انيك مشيرة ونبيل جوزها هو اللي يتفرج علي

ماشي اكيد هنيكك يا مشيرة واخلي جوزك هو اللي يتفرج علي

مشيرة شافتني واول ما شفتني بدأت تخليني اغير عليها اكتر وكانت عاوزاني اغير واتغاظ من نيك جوزها ليها

مشيرة : – يلا يا بلبلتي نيكني اوي افشخ كسي اوي يا حبيبي ااااااااح 

بدأت مشيرة تبوس في نبيل اكتر وهي بتبصلي وانا ببصلها اوي ومتغاظ اوي وبعملها علامة الاستحلاف اني هوريها بعدين

انا :- كنت بقول لنفسي ادخل ونكها دلوقتي قدام جوزها ما هو معرص وانت عارف انه معرص ليه مش تدخل تنكها دلوقتي وتخلص على القصة دي

بس لقيت ان كده مش هيبقى متمتع اكتر المتعة الاكتر ان اسيب كل حاجة تاخد وقتها لحد ما يجي يوم وانيك مشيرة ونبيل هو اللي يقف ورا الباب يتفرج ولحد ما يوصل اني انيكها قدام جوزها 

انا كنت بتفرج وكنت متغاط اوي

مشيرة : – افشخني نيك يا حبيبي افشخ لبوتك نيك

نبيل : – انتي مش لبوتي انتي لبوة خالد انتي متناكة خالد

كانت اول مرة اسمع الكلام ده ومشيرة بتبص في عيوني

وكانت مشيرة عاوزه تغظني وتخليني اغير مش اكتر مكنتش عاوزني اعرف ان جوزها نفسه اني انيك مراته

ولما نبيل جوزها قال كده انا عملت نفسي قال يعني مش اعرف وبدت ابرق وافتح عيني اوي وانا ببتسم لمشيرة وانا فرحان من اللي بيقوله جوزها المعرص

نظر إلى مشيرة وابتسمت في خبث

نبيل : – خالد هينيكك ياكسمك 

انا شوفت كده روحت قلعت الفوطة وطلعت زوبري وهو واقف ومشيرة شافت زوبري

مشيرة : – هسسسسسسس انا متناكتك وشرموطتك انت وبس يا بلبل

نبيل : – لا انتي متناكة خالد وشرموطة خالد وخالد هينيكك قدامي كمان

مشيرة تضرب نبيل على صدره وتقول

مشيرة : – هسيبك واقوم

كان نبيل كل ما يجيب سيرة خالد يهيج ويحس انه هينزلهم

نبيل : – خالد كان بينيكك قبل ما اجي يا مشمش كان زوبره في كسك 

مشيرة تضرب نبيل تاني وتقول

مشيرة : – انا بتعتك انت وكسي ملكك لوحدك وبس

نبيل ينزلهم في كس مشيرة من كتر الهيجان ويحضن مشيرة وينام في حضنها

مشيرة : – خلصت يا سبعي خلاص

نبيل : – اه عجبك يا حبيبتي 

مشيرة في نفسها بتقول هههههه هو ده كده انت نكتني ده خالد فشخ كسي من امبارح ده كانك بعبصتني من بعبوص خالد

مشيرة : – ههههه بطل بقى مش هقولك

انا اخدت الفوطة ودخلت أوضة مينا علشان اغير هدومي

وسبتهم علشان ممكن حد فيهم يقوم فجاة وكنت زعلت من مشيرة ومن كلامها ومن انها عاوزني اتغاظ واغير عليها

مشيرة قامت علشان تلبس هدومها

نبيل طلع قميص نوم على الركبة كده لونه اسود وكان شفاف جدا وجاب روب ستان لونه ابيض

نبيل : – خدي يا حبيبتي البسي القميص ده والروب ده فوقيه واحنا بنفطر مع خالد 

مشيرة : – انت بتهزر صح ؟

نبيل : – ليه يا مشمش ده حلو اوي

مشيرة : – طب ما اطلع ملط احسن بقى

نبيل : – هههههه يا ريت ياحبيبتي تطلعي ملط انا نفسي خالد يشوفك ملط اوي ثم هو مش خالد شافك قبل كده باللبس ده

مشيرة : – كده ازاي يعني يا نبيل وبس بقى بدل ما اعملها بجد 

نبيل : – اعمليها انتي بس يا حبي اومال هتعملي ايه لما نروح المصيف مش هتلبسي بكيني قدام خالد

مشيرة : – ايه مصيف؟ مصيف ايه ده وامتى

نبيل : – بعدين هقولك قدام خالد

مشيرة : – انا هوريك

قلعت مشيرة ملط ووقفت قدام الباب

مشيرة : – ايه رايك اخرج لخالد كده مش كده احسن وده اللي نفسك فيه

نبيل : – ياريت ياحبيبتي تطلعي كده هو خالد مش بقى غريب عادي

مشيرة : – انا هطلع ملط احسن من القميص ده ما هو كده كده شايفني ملط يا معرص

طلعت كلمة معرص من فم مشيرة غصبن عنها وكانت اول مرة تشتم نبيل وهما مش في وقت النيك

نبيل يقرب مشيرة ويحضنها اوي اوي ويبوسها اوي

مشيرة : – اطلع ملط يا عرصي 

نبيل : – ماشي موافق ابقى عرصك بس خالد يشوفك كده وينيكك قدامي بس ملط ده خليها في المصيف

مشيرة : – خلاص متبقاش تزعل بقى

نبيل : – ازعل من ايه ؟ 

مشيرة : – لما تشوف مراتك ملط قدام راجل غريب وهو اكيد مش هيمسك نفسه ده الواد عينه هتتفرتك على لحمي

تاخد مشيرة القميص بعصبيه وتبدأ تلبسه قدام جوزها المعرص

نبيل : – مين قال كده انا هفرح اوي وخالد خلاص مش بقى غريب خلي الواد يتفرج على لحمك الابيض الحلو ده يا متناكة خالد

مشيرة : – ماشي مدام خالد مش غريب استحمل بقى اللي هيجرى على الفطار ماشي ماشي انا هتوصالك بالفرجة النهاردة وهعلمك الادب

نبيل : – وانتي هتعملي ايه على الفطار يعني ؟

مشيرة : – هعمللك لبن يا عرصي

نبيل : – ايه لين

مشيرة : – اه لبن ايه في اعتراض

نبيل : – طب ما تاخدي من زوبر خالد هتلاقي في لبن كتير اوي وطازه كمان هههههههه

مشيرة : – هاخد يا عرصي وهحطه في كوبايتي واشربه قدامك كمان 

نبيل : – هههههه طب ابقى حطيلي انا كمان شوية في كوبايتي

مشيرة : – عاوز تشرب لبن خالد يا عرص

نبيل : – هههههه انا هروح اسلم على خالد وبعدها هاخد شور على ما تعملي الفطار بلبن خالد

مشيرة بتقول في سرها ما انت لسه شارب لبن خالد من كسي يا عرص طب انا هعملك الحلم حقيقة يا عرص

خرج نبيل وترك مشيرة لتكمل لبسها وكانت مشيرة تضحك على زوجها المعرص

خلصت مشيرة ودخلت المطبخ تعمل الفطار ونبيل جي يسلم علي 

انا : – ازيك يا بلبل عامل ايه

وانا بحضن نبيل اوي وكنت زعلان انه جي وانه ناك مشيرة قدامي وان مشيرة عرفت تخليني اغير عليها بس كنت ببتسم قدام نبيل

نبيل : – ازيك يا خلّودي عامل ايه يا حبيبي

انا : – بخير يا حبيبي

نبيل : – وايه الاخبار 

انا : – ماشي الحال ايه انت جيت فجأة كده ليه صحيح في حاجة ده حتى لسه مش عدى شهر

نبيل : – اه قولت اعملكم مفاجأة بقى بس مكنتش اعرف اني هلاقي البيت فاضي كده ومش في غيرك انت ومشمش

انا : – اه مفاجأة ايه هي ده المفاجأة اللي قولتلي عليها ؟

نبيل : – اه ولسه في تاني متستعجلش اتقل انت بس

انا : – بجد ماشي يا بلبل وانا هتقل اهو لما نشوف

نبيل : – عامل ايه مع البيت كنت راجل البيت في غيابي ولا لا ؟ 

انا : – زي ما قولتي عملت بس مشمش مش خلتني ابقى راجل البيت في كل حاجة

كنت قاصد اني اتكلم شوية واتجرأ من نبيل علشان انيك مراته بقى

نبيل : – ازاي بس زي ايه ؟

انا : – اسالها هي بقى يا بلبل 

نبيل : – يا واد ده احنا رجالة زي بعض قول متتكسفش

انا : – هههههههه لا هي اللي تقولك احسن يا بلبل

نبيل : – هههههه هي حاجات قلة ادب ولا ايه يا خلّودي

انا : – اه حاجات قلة ادب اوووووي ههههههه

نبيل : – معليش يا خلّودي ما هو مش بالحرف يعني اصل في الحاجات ده ليها ناسها برضه وانت لسه صغير بقى وكده

انا : – حاجات ايه دي يا بلبل 

نبيل : – قلة الادب يا خفيف وعارف انك عارف يا لمض بس انت تقدر تشبع اللي على قدك مش اللي اكبر منك

انا : – انا مش صغير انا كبير وعارف كل حاجة حتى اسال مشمش هي عارفه اني راجل اوي

نبيل : – هههههه راجل اوي ازاي اوعي تكون شافتك يا واد

جت في بالي فكرة قولت علشان اخلي الحوار بيني وبين نبيل جريء شوية وقولت اكدب على نبيل

انا : – شافتني مرة كده وكنت لسه واخد شور وكنت بالفوطة وبس

نبيل : – ااممم امتى ده احكيلي احكيلي بالتفصيل يا خلّودي

انا : – كنت خارج من الحمام ولابس الفوطة وبس ودخلت أوضة مينا وقلعت الفوطة وبنشف نفسي ومشمش دخلت علي

نبيل : – ده امبارح ؟ 

انا : – لا موقف امبارح حاجة تانيه امبارح كنت داخل الحمام ومشمش كانت في اوضتها وكانت من غير هدوم خالص وانا شوفتها غصبن عني

نبيل برق عنيه ليه وقال

نبيل : – معقولة ملط

انا : – اه اعمل ايه هي اللي مكنتش قفله الباب

نبيل : – وهي كان رد فعلها ايه ؟ هي كانت عارفه انك موجود ولا جيت على غفلة؟

انا : – اتسكفت اوي وغطت نفسها وانا كمان انكسفت وهي كانت عارفه اني في أوضة مينا

نبيل : – وهي مش زعقت فيك او حاجة ؟

انا : – المرة ده مش زعقت بس المرة اللي فتحت عليها الباب بتعت الأوضة بتعتها ومش خبطت زعقت علشان انا اللي فتحت ومش خبطت بس امبارح ده هي اللي غلطانة ومكنتش قافله عليها الباب اصلا

نبيل : – كمان وده كان من امتى ده ؟

انا : – من فترة كده مش فاكر 

نبيل : – وانت لما شوفت كده عملت ايه ؟

انا انكسفت اوي وبصيت في الارض

كنت وانا بكلم نبيل زوبري وقف وهاج علشان بقول الكلام ده عن مشيرة قدام جوزها ونبيل بص على زوبري

انا : – مش عملت حاجة تفتكر يعني هعمل ايه ؟

نبيل بيبص على زوبري 

نبيل : – يعني مش حصلك اللي بيحصلك دلوقتي لما افتكرت

انا سكت ومش عرفت اتكلم تاني

نبيل : – طب انا هروح اخد شور وانت روح ساعد مشمش في الفطار على ما اخلص شور ونفطر سوا

مشي نبيل وراح دخل الحمام وانا روحت دخلت المطبخ على مشيرة اللي كانت واقفة ولابسه قميص نوم اسود وفوقيه روب ابيض ستان والاتنين خفاف اوي وشفافين اوي

انا داخل ومش اتكلمت خالص وكانت مشيرة واقفه على البوتجاز وظهرها ليه روحت حضنتها من ورا ولزقت زوبري في طيزها

كانت مشيرة عاوزاني اغير عليها لأقصى درجة عاوزه تبين حبي ليها قد ايه وكمان كانت بتحب تغيظني اوي ده اللي عرفته منها بعد كده

مشيرة كانت عارفه ومتأكدة ان انا إلى حضنتها من ورا ولزقت فيها 

مشيرة : – لا يا بلبل بقى كفاية كده

وتنظر مشيرة لتعرف اني انا

مشيرة : – ايه ده خالد اسفه كنت مفكراك نبيل

وكنت اصلا زعلان منها ولما عملت كده زعلت وكشرت اكتر 

نظرت إلى مشيرة وقالت

مشيرة : – ايه ده مالك زعلت كده ليه

كنت قدام مشيرة قربت منها لحد ما خلاص مش في بيني وبينها غير مسافة قليلة جدا واحضنها روحت قربت فمي من ودنها وقولت

انا : – ينفع اللي بتعمليه ده يا مشيرة مش عيب انا راجلك ودكرك وانتي متناكتي وشرموطتي وكمان جوزك طلع عرص عليكي وعاوزني انيكك ومش تقوليلي يا لبوة

مشيرة : – عيب يا خالد مش وقته الكلام ده جوزي موجود دلوقتي

انا : – كسم جوزك المعرص ده انا عشيقك وبكره هتشوفي هنيكك قدام جوزك حقيقي

مشيرة : – وبعدين معاك قولت ومش جوزي موجود

انا : – ماشي براحتك بس انا زعلان منك اوي

تكلمت مشيرة وبدا المحن يظهر على صوتها

مشيرة : – زعلان ليه يا لودي بس

انا : – انتي يعني مش عارفه انا زعلان ليه

مشيرة بتستعبط وبتقول

مشيرة : – لا مش عارفه عرفني 

انا : – تصدقي انتي فعلا متناكة يامشمش بقى بتغيظيني وجوزك بينيكك ماشي براحتك انا هوريكي هعمل فيكي ايه يالبوة

مشيرة : – ههههههههه بتغيري يا بيضه

انا : – بس بقى بطلي بجد علشان ممكن ازعقلك واضربك كمان

مشيرة : – بس انا ميهونش على زعلك استنى اصالحك تعال

انا : – بامارة ان جوزك بيقولك انك متناكة خالد تقوليله لا انا متناكتك انت وبس

مشيرة : – غيرتي يابيضه اوي كده علي

انا : – طبعا غيرت عليكي اوي كان هاين على ادخل وافشخك ضرب وبعد كده افشخك وانيكك قدام جوزك

مشيرة : – يا ترى بقى غيرت من كلامي وبس ولا كمان علشان كنت بتناك من بلبل

انا : – الاتنين ياشرموطة انا هعرفك تتعاملي معايا ازاي يا لبوة

مشيرة تضحك بشرمطة اوي

مشيرة : – طب تعال يا دكري

انا : – على فين يا كسمك 

مسكتني مشيرة ومسكت فنجان في ايدها واخدتني على باب الحمام اللي جوزها فيه

نزلت مشيرة على ركبها ونزلت الترنج بتاعي وطلعت زوبري

انا بتكلم بصوت واطي علشان نبيل مش يسمع حاجة

انا : – بتعملي ايه يا كسمك

مشيرة تعزلي بعيونها الفاجرة وتقول

مشيرة : – هصالحك جمب حمام جوزي وطي صوتك بقى

انا : – هتعملي ايه عاوزه لبن ولا ايه هتشربيه انتي وجوزك على الفطار 

غمزتلي مشيرة وقالت

مشيرة : – ايه المشكلة انت مش عاوز تنتقم

انا : – يلا يا شرموطة زوبري اهو

مشيرة : – ههههههه اه عاوزه لبنك هفطر بيه انا وجوزي المعرص

وتذكرت ان في نفس المكان نكت هنا مينا وكانت امه هي اللي في الحمام وكان اول مرة ادخل زوبري في طيز مينا وامه في الحمام وبيتفرج عليها وهي بتعمل سويت وبتشيل شعر كسها فهجت اكتر لما افتكرت كده 

مشيرة بدأت بتبوس زوبري بنعومه اوي وبتلحس عمود زوبري من تحت لفوق وبتلحس بضاني بيضه بيضه تفوتها في بقها وتمصها كانت مشيرة خبيرة اوي في المص وبالذات في شفط البيضه في بقها ومصها

كنت خلاص هجت اوي وزوبري مولع نااااااااار من اللي حصل ومن ان مشيرة بتمص زوبري والمعرص جوزها في الحمام

انا : – اووووووووف اااااااااح ااااااااااه كمان يا شرموطة

مشيرة بتدخل زوبري كله في بقها وبتمصه اوي اوي اوي

وانا بدخل زوبري في فم مشيرة وبنيكها بيه اوي وبدخله وبطلعه اوي

انا : – هيجتيني اوي يا كسمك

مشيرة : – ههههههههه ولسه 

انا : – عاوز انيكك اوي قدام جوزك يا متناكتي

راحت مشيرة قامت وفكت الروب وقالت

مشيرة : – علشان تركز اوي

انا بصيت وبرقت جامد اوي مشيرة لابسه قميص نوم اسود وشفايف جدا ولحمها كله باين حلمتها باينه منه وكل لحمها باين

انا : – ااااااه يا كسمك وكمان لابسه قميص نوم على اللحم ولا براه ولا اندر 

ونزلت مشيرة تاني تكمل مص

مشيرة : – اهدي بقى وركز في اللي احنا فيه احنا جنب جوزي بحيطه

انا : – كملي مص يا شرموطة اوي ااااااااااه

مشيرة : – يلا بقى فين لبنك يا دكري

انا : – اهو هيجي وهتفطري بيه يا كسمك مصي اوي علشان تفطري ياكسمك

مشيرة : – يلا نزل بقى وفطرني بقى عطشانة اوي عاوزه لبنك الطازه ده

انا : – اااااااااااح اااااااااااه اوووووووف مصي اوي هينزل اهو 

مشيرة بتمص بكل قوتها وفي نفس الوقت بتدعك زوبري جامد اوي بايدها

انا : – ااااااااااااح هنيكك قدام جوزك المعرص اااااااااه اووووووف ااااااااااااح

مشيرة : – اديك بتفطر مراته اهو وهو جنبك في الحمام

يلا بقى املاهولي كله يلا

كلام مشيرة هيجني اكتر لما كانت بتجيب سيرة جوزها

انا : – بنزل اهو يا كسمك خدي فطارك وفطار جوزك يا شرموطة

طلعت مشيرة زوبري ومسكت الفنجان اللي في ايدها وحطت زوبري في الفنجان وانا زوبري بينزل وبتنفض اوي

مشيرة : – املا الفنجان كله علشان انا عطشانة

وانا لبني بينزل في الفنجان

 

مشيرة : – يالهووووووي كل ده لبن ااااااااااح

انا : – انتي هتزودي طبعا عليه لبن مش هتشربيه انتي وجوزك كده

غمزتلي مشيرة 

مشيرة : – هههههههه عند جوزي اه عندي انا لا هشربه كده زي ما هو ولا هحط عليه ولا لبن ولا سكر بحبه كده طازه

انا : – اااااااااااااه يا كسمك وبنزل اكتر من كلامها اللي بيهيجني

مشيرة : – امممممممم متناكتك يا حبيبي

انا : – دلوقتي متناكتي يا كسمك ما انتي من شوية كنتي بتقولي انك متناكة نبيل وبس

مشيرة : – هههههههه بغيظك يا روحي 

وفعلا خلصنا انا ومشيرة وكانت مشيرة مليت يجي اكتر من الفنجان وانا كنت مستغرب جدا ازاي انا نزلت اللبن ده كله بس كلام مشيرة كان ميهجني اوي

قومت واخدت مشيرة في حضني وبوستها اوي اوي

مشيرة : – يلا اعدل نفسك وروح استني على السفرة زمان نبيل طالع يفطر 

انا : – لا انا عاوز افطر انا كمان من لبنك

مسكت مشيرة بزها الشمال وطلعتها وبتقول

مشيرة : – خد يا حبيبي افطر يا قلبي انت مش فطرت النهاردة منها جالك عزول فطر منها قبلك

انا مسكت بزاز مشيرة وقعدت ابوسها اوي والحسها وحطيت الحلمة الشمال في بقى وبمصها اوي اوي اوي

انا : – ااااااااااح ااااااااه اوووووووف ايه يا متناكتي ده مش فيها لبن العرص جوزك خلص كل اللبن اللي فيها

مشيرة : – ياحبيبي معليش المرة اللي جايه هتلاقي فيها لبن كتير لما تنيكني وتحبلني هيبقى فيها لبن

انا بمص اوي حلمة مشيرة وبعضها بسناني

مشيرة : – بالراحة يا مجرم العرص هيسمعني انت عاوزه يسمعني وانت بتمص بزازي

انا : – خليه يسمع المعرص ده

وبمص الحلمة اوي اوي اوي 

مشيرة : – ااااااح اااااااااااااه اووووووف بالراحة يا خلّودي الحلمة اتبرت خلاص كفايه كده يا حبيبي علشان بلبل قرب يطلع يلا روح على السفرة

وفعلا سبت حلمة مشيرة ورحت على السفرة بعد ما عدلت هدومي وهي كمان عدلت هدومها ورحت استنيت على السفرة

مشيرة خلصت الفطار وخبطت على نبيل وهي بتبصلي وانا على السفرة

مشيرة : – يلا بقى يا بلبل الفطار خلص يلا اطلع انت محتاج حاجة

نبيل : – تعالي يا مشمش ساعديني عاوزك

تدخل مشيرة على نبيل الحمام وقفلت الباب وهي بتبصلي بلؤم 

وانا بعمل علامة الاستحلاف وبقول بصوت واطي هوريكي

مشيرة : – ايه يا حبيبي عاوز ايه ؟

نبيل : – تعالي يا حبي وحشتيني اوي

مشيرة : – خير يا راجل ده احنا لسه عاملينها

نبيل : – ادعكيلي ظهري يا حبيبتي

مشيرة : – حاضر يا حبيبي

نبيل : – اه يا حبيبتي ايدك ناعمه اوي 

مشيرة : – الجو حر وكاتمه اوي انا هفتح الباب سنه كده

نبيل : – ماشي يا حبي

مشيرة : – هشوف خالد فين وجايه

راحت مشيرة وفتحت الباب وانا كنت استخبيت جنب الباب

مشيرة بتبص على وشافتني وشوفتها

شهقت مشيرة بصوت خفيف علشان جوزها

مشيرة : – خير يا خالد في حاجة

كانت بتتكلم بصوت عالي علشان نبيل يسمعها

عملت بايدي بعبوص لمشيرة في الهوا

نظرت إلى مشيرة وعملتي انها بتستحلفلي بايدها

وسابت الباب موارب ودخلت لجوزها

مشيرة كملت دعك في ظهر جوزها وهي بتبص على وانا كنت ببصلها وهي شايفاني وكانت متعمدة تغيظني

مسك نبيل ايد مشيرة وحطها على زوبره

مشيرة : – اختشي يا راجل

نبيل : – اختشي ايه يا بت امسكي زوبري مش وحشك

تنظر مشيرة إلى الباب وتراني واقف ببص كانها عاوزه تتاكد اني بتفرج عليهم 

مشيرة : – طبعا وحشني اوي وبتدعك زوبر نبيل وكل ده وعنيها في عيوني وجوزها نبيل مكنش شايفني علشان كنت واقف في زوية مشيرة انا وهي نشوف بعض هو مش يشوفني وكمان الصابون على وش نبيل ومركز مع مراته

مشيرة بتكمل دعك وبتبصلي بلؤم وتبتسم ابتسامة خفيفة

وانا ببص عليها وبدعك في زوبري وببعبصها في وشها بصباعي

تضحك مشيرة من غير صوت لأنها حست انها عرفت تغيظني وتخليني اغير عليها وبتدعك جامد

روحت انا طلعت زوبري وقعدت ادعك فيه وانا متغاط من مشيرة اوي 

شالت مشيرة عيونها من على وركزت مع زوبر جوزها اللي وقف نص وقفه وبدا ينزل نقطة او نقطتين

اضايقت مشيرة ان جوزها نزل بسرعة كده وكمان مش كتير وقالت في سرها ده لسه خالد مالي فنجان بلبنه

مشيرة : – خلاص كده يا حبيبي يا سبعي

كانت مشيرة بتتريق على جوزها

نبيل : – اه 

انا شوفت كده قعدت اضحك اوي على مشيرة علشان كانت عاوزه تغيظني بجوزها وجوزها جبهم بسرعة ومش جاب لبن كتير

مشيرة : – قولي ايه موضوع الرحله ده بقى ؟

نبيل : – هنروح نصيف في الغردقة ايه مش عاوزه تصيفي

مشيرة : – لا طبعا عاوزه بس ايه السبب يعني

نبيل : – بصراحة عاوز خالد يقرب منك اكتر ويشوفك في المصيف بلبس البحر ويمكن يعمل حاجة

مشيرة : – وبعدين معاك بقى

كان نبيل لا ينظر إلى مشيرة ومشغل الميه وبيشتطف جسمه وهو بيكلمها ومش باصص عليها ولا على الباب

وانا سامع كل ده اهيج من كلام نبيل واضحك على كلامه واضحك على مشيرة وهي بتبصلي

مشيرة تتغاظ علشان بضحك عليها وتقول

مشيرة : – بس انا مش عاوزه كده (وتنظر إلى مشيرة وبتطلع لسانها ليا ) انت تفكيرك بقى عامل كده ليه خلي عندك نخوة شوية يا راجل مش عاوزه خالد

نبيل : – ليه ده مفيش احسن من خالد ولا انتي عينك على حد بقى غير خالد 

مشيرة : – تفكيرك للموضوع قربك ليه اوي وخلاك تفكر بواقعية فيه مش بقى مجرد خيال

نبيل : – ايه تعرفتي على حد وانا مش اعرف

مشيرة : – امممم اه عيني من حد

نظر نبيل إلى مشيرة وقال

نبيل : – مين يا لبوة وعرفتيه فين ده وانا مش عارف، بتخونيني يا شرموطة

مشيرة : – ههههههه انت نفسك انا عارفه، هو انا اقدر اخونك يا سبعي ههههههه

نبيل : – اومال ايه كلامك ده يا لبوة ثم خالد ماله ؟

مشيرة : مش عاوزه وهي بتبصلي

نبيل : – ليه هو خالد زعلك في حاجة

مشيرة : – ده صغير انا عايزة واحد يحكمني

انا سمعت كده طبعا زعلت واتغاظت اوي منها ومن كلامها وقولت في نفسي انا هوريكي يا شرموطة هعرف انيكك واحكمك ولا لا

انبسطت مشيرة انها عرفت تغيظني وتخليني اغير عليها

مشيرة دماغها سم عاوزه تخلي نبيل يغير عليها منى وعاوزاني اغير عليها من نبيل راحت بدأت تدلع وتتمحن على نبيل 

المتناكة كانت لسه بتمص زوبري ومليت فنجان من لبني ودلوقتي بتمص زوبر جوزها روحت سبت مشيرة وبطلت ابص عليها وروحت قعدت استني الفطار

خرجت مشيرة إلى المطبخ ونبيل دخل اوضته ولبس هدومه

ودخل نبيل على مشيرة المطبخ يساعدها ويجيبوا الفطار

نبيل : – بقولك اقلعي يلا الروب ده واخرجي بالقميص وبس

ومش عاوزك بقى تتكسفي

مشيرة : – انت بتهزر صح 

نبيل : – لا طبعا بتكلم جد

مشيرة : – ده انا كده كأني ملط

نبيل : – عادي ما هو شافك ملط مرتين قبل كده

مشيرة : – امتى ده بس

نبيل : – لما دخل عليكي وانتي بتغيري وكنتي ملط وامبارح كنتي سايبه باب اوضتك مفتوح وشافك ملط برده

مشيرة : – ايه ده مين قالك كده ؟

نبيل : – خلاص بقى خالد مش بقى غريب

مشيرة فكرت وبدأت تفهم ان خالد كدب على جوزها علشان يتحرر اكتر معاه وبتقول في سرها اه منك يا خالد

مشيرة : – اه حصل وشافني ملط 

نبيل : – خلاص بقى مدام شافك ملط يبقى اقلعي الروب ده واخرجي بالقميص

مشيرة : – اممممممم طيب اللي تشوفه 

نبيل يمكس الروب من مشيرة ويقلعهولها ويدخل يرميه على السرير بتاعهم ويرجع لمشيرة في المطبخ

مشيرة بتعمل نفسها مكسوفة انها هتخرج كده قدام خالد علشان جوزها نبيل

مشيت مشيرة قدام نبيل وهي تحمل اطباق الفطار وهي ترقص طيزها وكل لحمها باين كأنها ملط ونبيل ماشي وراها وشايل كوباية اللبن

كان القميص لونه اسود وهي لابسه على اللحم وكان القميص شفاف جدا ولحم مشيرة كله باين حلمتها باينه وكمان كسها باين وطيزها وفلقتين طيزها باينين اوي

دخلت مشيرة على السفرة وبتحط الفطار

وانا ببص وبرقت اوي ونسيت اني زعلان من مشيرة علشان عرفت تخليني اغير عليها واتغاظ منها ومكنتش مصدق اللي انا شايفه ده مشيرة خارجه كانها ملط قدامي وشايف حلمتها وكسها وطيزها ولحمها كله قدامي كنت ساعتها هتجنن ولوني كنت زعلت من مشيرة علشان مصت زوبر نبيل في الحمام بعد ما مصت زوبري بس لما شوفتها كده نسيت كل حاجة

بقول في نفسي يا ابن المتناكة يا نبيل يامعرص ده لحم مراته كله باين ده نبيل كده خلاص عاوزني انيك مراته قدامه بجد 

مشيرة : – مالك يا لودي بتبصلي كده ليه

انا : – اصلي اول مرة اشوفك كده يا مشمشتي ايه الجمال ده كله ياحبيبتي ايه يا بلبل انت عملت ايه في مشمش مكنتش كده امبارح ههههههههه

مشيرة : – عادي يا حبيبي انت مش غريب

نبيل : – ده زي مامتك ههههههه

انا : – اه بس بصراحة مشمش اجمل بكتير

وانا ببص على بزاز مشيرة اوي

نبيل : – ههههه انت عارف يا خلّودي ان مشيرة رضعتك وانت صغير

كان نبيل كدب وقال كده علشان يخليني اخد على مشيرة قدامه وانها زي مامتى بقى

ومشيرة مقدرتش تقول ان ده مش حصل وسمعت كلام جوزها اللي قالها تعمل كل اللي يقولها عليها وتسمع كلامه

انا بمسك ايد مشيرة وببوسها قدام نبيل جوزها

نبيل : – اه حتى اسالها

انا : – بجد معقولة انا رضعت منك يا مشمشتي معقولة رضعت من الصدر الحلو ده قال يامشمش انا رضعت منك وانا صغير ؟

نبيل : – واحيانا كانت بترضعك وتسيب مينا

انا : – ههههههههه كمان مالك يا مشمش متردي علي

تنظر مشيرة إلى الارض قال يعني مكسوفة

مشيرة : ايوة يا لودا

روحت حطيت ايدي على رجلين مشيرة من تحت الترابيزة وبحسس عليها اوووووووف

نبيل : – مرة دخلت لقيتها سايبه مينا بيعيط وماسكاك وبترضع فيك

كان زوبري وقف من كلام نبيل ومن تحسيسي على رجلين مشيرة روحت مسكت ايد مشيرة وببوسها اوي وبقول

انا : – بجد يا حبيبتي عملتي كده كنتي بترضعيني وسايبه مينا يعيط 

مشيرة : – اه يا حبيبي كنت بهتم بيك اوي

نبيل : – علشان كده انت مش غريب ده زي مامتك

انا : – طبعا ما مشيرة دي حبيبتي انا بحبك اوي يا مشيرة اوي

وقومت وببوس مشيرة قدام جوزها نبيل كنت ببوس مشيرة في خدها بس تعمدت ابوسها جنب شفايفها وبقيت لامس شفايفها اوووووووف كل ده قدام المعرص جوزها

مشيرة : – اممممم مرسيه يا حبيبي وبتلحس مكان الحته اللي بوستها فيها بلسانها وبتبص لجوزها نبيل

كنت لسه واقف جنب مشيرة وايدي على كتفها لما شوفتها عملت كده روحت حطيت شفايفي على شفايف مشيرة وبوستها في شفايفها المرة ده

انا : – بحبك اوي اوي اوي يا مشمشتي

مشيرة : – انا كمان بحبك اوي يا حبيبي يا خلّودي

كان نبيل بيبص ومبسوط اوي من اللي بيحصل قدامه ومن التقدم ده كله وكان بيقول لنفسه كمل بقى ونيك مراتي دي هايجه اوي عليك هي مش رضعت وانت صغير انا كدبت علشان تاخد راحت وتبوسها قدامي

مشيرة بتبتسم وبتبص لنبيل اللي مبتسم ليها راحت مشيرة لحست شفايفها تاني بلسانها قدامي وقدام نبيل

نبيل : – انا كده هغير منك يا خلّودي شوف مشمش بتعمل ايه ؟ 

مشيرة : – عملت ايه يا نبيل بس

نبيل : – بتلحس مكان بوستك يا خلّودي اظاهر انها عجبتها اوي

مشيرة بتبص لنبيل بغيظ اوي وبتقول

مشيرة : – انا لو طولت ارضعه زي زمان هرضعه

وانا في دماغي بقول ما انا لسه راضع منك يا لبوة من شوية قدام الحمام 

ومشيرة برده بتقول لنفسها ما هو لسه راضع من بزازي يا نبيل ياعرص وانت في الحمام

انا بتكلم وبستعبط

انا : – ياريت يا مشمش ارضع منك زي زمان

مشيرة : – ههههههه تضحك مشيرة وبتبص لنبيل

وكانها عاوزه تاخد رايه في الموضوع ده

مشيرة : – اختشي بقه يا خلّودي انت كبرت دلوقتي

نبيل لقي الموضوع دخل في الجد قال يقف الكلام لحد كده ويغير الموضوع

نبيل : – بصوا بقى انا جيت علشان عامل مفاجأة احنا كلنا هنسافر بكره الغردقة هنقعد 10 ايام نصيف هناك انا خلاص حجزت شاليه

لما نبيل فتح موضوع الرضاعة انا افتكرت اللبن بتاعي اللي مشيرة اخدته منى وقالتي انها هتحط شوية منه على لبن نبيل وهيشربه وهي هتشربه كده من غير ما تحط حاجة عليه وكنت هايج اوي وزوبري واقف من الفكرة نفسها

 

انا : – ماشي يا بلبل بس بجد انا نفسي ارضع اوي اللبن زي زمان وبمسك كوبايه اللبن بتعتي وبشربها قدام نبيل كانت كوبيتي فيها لبن عادي وبمسك كوبايه نبيل وبقول

انا : – اشرب يا بلبل لبني اقصد لبنك انت كمان هههههههه

مشيرة حست بالإحراج خافت نبيل ياخد باله ان فنجان مشيرة كله لبني وكوبايته فيها من لبني ومعاه لبن تاني علشان تغير الموضوع قالت

مشيرة : – احم احم طب مش نفطر بقى

انا : – اشربي انتي كمان يا مشمش اللبن ولا مش عجبك وببص على فنجان مشيرة لقيت لبني زي ما هو مش متزود عليه اي لبن ولا حتى سكر 

ونبدا نشرب سوا وعيني على مشيرة ونبيل ومشيرة برده بتبصلي وبتبص لجوزها

مشيرة : – البن جميل ومنعش وطازه ميتقاومش

وانا هجت اوي وانا شايف المتناكة مشيرة بتشرب لبني قدام جوزها نبيل المعرص وكمان بتشرب جوزها من لبني

وكان في نقطة على طرف الكوبايه مشيرة طلعت لسانها وبتلحسها 

وانا عيني على مشيرة واللي بتعمله وبقول في سري اوووووووف عليكي يا شرموطتي وبحسس على رجلين مشيرة من تحت الترابيزة

مشيرة سايباني احسس لحد ما خلصت لبني كله وشربته كله ولحست كمان الفنجان قدامي وقدام نبيل

انا : – أحلى حاجة في اللبن انه يكون طازه يامشمشتي بتحبي انتي اللبن الطازه ؟

مشيرة بتلحس بلسانها شفايفها وكان عليها شوية لبن من لبني وبتقول 

مشيرة : – اووووووي اهم حاجة عندي يكون طازه وكتير اوي وتقيل كمان

انا : – وانت يا بلبل بتحب اللبن الطازه انت كمان وعجبك اللبن ولا لا ؟

نبيل : اه حلو اوي ده فعلا طازه

مشيرة بتضحك وبتقول

مشيرة : – طب اشرب ياحبيبي اللبن ده مش يتعوض ابدا يمكن تتغذى شوية كده

وانا في سري بقول اه يا بنت المتناكة بقى تخلي جوزك يشرب من لبني قدامك وقدامي كده

مشيرة بتبصلي وبتغمزلي 

انا : – عارفه يا مشمش انا نفسي في شوية لبن طازه من صدرك زي ما كنتي بترضعيني زمان اكيد لبنك هيكون طازه اوي زي اللبن اللي شربتيه انتي وجوزك دلوقتي

مشيرة حست نفسها هتشرق من كلامي اول ما سمعت الجملة ده وبتكح وكانت عاوزه تغير الموضوع

انا بخبط على ظهر مشيرة بشويش بايدي وبقول

انا : – ايه يا حبيبتي الف سلامه عليكي

مشيرة بتكح شوية وتاخد مشيرة كوبايه اللبن بتاعت نبيل علشان خلصت الفنجان بتعها وبتشرب منه وبتبلع

بتضحك في سري وبقول ايه يا كسمك هتشربي كل لبني لوحدك سيبي شوية للمعرص جوزك

شربت مشيرة بق من كوبايه نبيل وحطت الكوبايه مكانها

ونبيل مسك اللبن وشربه كله على بق واحد

مشيرة : – يسلمك يا حبيبي مرسي

كنت انا وقفت قدام مشيرة و ايدي على كتفها وبحسس على كتفها وبقول

انا : – اهدي بقى بس يا حبي

هربت مشيرة وعملت نفسها مش سمعت الجملة

انا : – مين جاب في سيرتك بس

مشيرة : – انت يا خلّودي ههههههههههه

انا : – ايه هو انتي زعلتي علشان بقول عاوز ارضع واشرب من لبن صدرك الطازه ده

مشيرة بتبص في الارض وبتقول

مشيرة : – ما نشف بقى وخلاص راحت عليه

انا : – راحت ايه بس عليكي انتي لسه في عز شبابك وجمالك ثم انا مليش دعوة انا عاوز لبن طازه

مشيرة : – احم طب انا رايحه اغسل الاطباق بعد ازنكم

امسك انا ايد مشيرة واقول

انا : – اقعدي يا حبيبتي كملي فطارك ده انتي حتى مش كملتي اللبن بتعك 

مشيرة : – شربته لاخره يا بكاش

مشيرة قامت بسرعة علشان حست اني عديت حدودي قدام جوزها نبيل

انا : – ايه هو اللبن مش عجبك يا مشمشتي

مشيرة : – عاجبني وبس ده عاجبني ونص كمان

انا : – ايه يا مشمش مالك بس

مشيرة : – مليش يا حبيبي 

نبيل : – طب مش تردي على خالد بيقولك عاوز يرضع زي زمان من صدرك

مشيرة تنظر إلى نبيل وتقول

مشيرة : – نعم بتقول ايه ما انت عارف اللي فيها

نبيل : – ايه يا مشمش مالك هو خالد غريب ما رضع منك قبل كده وهو صغير

ونبيل بيقول في سره ده عمره ما رضع منك يا مشمش ونفسي اشوفه وهو بيرضع بزازك الفاجرة ده

مشيرة : – ايوة كان صغنن ومش فهم حاجة لكن دلوقتي بقى راجل البيت

انا : – شوفتي يا مشمش اديكي بتقولي راجل البيت اهو يبقى عادي بقى ينفع قولها حاجة يا بلبل

كانت مشيرة مبسوطة وفرحانة اوي من اللي بيحصل ده كله بس مش عاوزه تتمادى اكتر من كده وكانت هايجه وحاسة بمتعه ملهاش حدود علشان انا بقيت جريء معاها اوي قدام جوزها وكمان عاوز ارضع من بزازها وبقول كده قدام جوزها عادي بس حبت الموضوع اوي ولقت فيه متعة كبيرة قالت لنفسها انا مش هتناك ابدا من خالد قدام نبيل انا هفضل اعمل كده قدامهم واهيجهم هما الاتنين واخلي خالد ينيكني من غير ما نبيل ما يعرف

مشيرة : – واضح ان مخكم لحس انا قايمة اغسل الاطباق

نبيل بيبص لمشيرة وبيقول

نبيل : – رايحة فين يا مشمش

مشيرة رجعت وبدأت تشيل الاطباق

انا : – هقوم اساعدك واغسلهم معاكي يا مشمش

مشيرة : – لا يا حبيبي مش عاوزه اتعبك دي حاجة بسيطة كمان 

مشيرة رايحه المطبخ وطيزها بتهزر اوي وماشية بالراحة وكانت متعمدة تمشي كده وطبعا طيزها كلها باينه وانا عيني مش فارق طيزها وهي ماشيه

انا : – يابختك يا بلبل بمشمش

نبيل : – مالك يا خالد بتبص على ايه هههه

انا : – هبص على ايه يعني يا بلبل

نبيل : – ثم ما انت ليك فيها اهو يا عم مهي زي امك مش رضعتك 

نبيل يقوم ويسيبني ويدخل يلبس هدوم الخروج علشان ينزل يشتري شوية حاجات للسفر وكمان وهو راجع يجيب مينا وجاكي من عند خالتهم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *