أنا ومينا وأمّه – الحلقة التّاسعة

مشيرة : – وانا كمان بحبك يا خلّودي ومش هسيبك مهما حصل 

ريحنا شوية في حضن بعض يجي ربع ساعة كده

مشيرة : – قوم يلا يا حبيبي علشان نتعشي سوا

وبدأت مشيرة تلبس قميص النوم والاندر

انا : – حبيبتي ممكن تلبسي بس الاندر ومش تلبسي قميص النوم

مشيرة : – ههههههه انت اتجننت يا خالودا ولا ايه ده اصلا فتلة ومش هيخبي حاجة ممكن حد يشوفني من اي شباك عيب كده يا حبيبي انت عاوز الجيران تشوفني ملط

انا : – انا عاوز اشوفك كده وانتي ماشية في الشقة علشان لما اكون معاكي هنا ومعانا مينا وجاكي واشوفك بتتحركي في الشقة افتكرك وانتي ماشية بالاندر وبس وعادي نقفل الشبابيك علشان الجيران

مشيرة : – يالهوي عليك يا خالد انت عاوز تتخيلني ملط قدام ولادي كده انت ايه عاوز تفضحني

اقوم من على السرير وانا ملط واروح اقف قدام مشيرة اللي لسه ملط واحط شفايفي على شفايفها وابوسها واحضنها جامد اوي وزوبري يلزق في كسها

انا : – معقولة يا مشمش انا نكتك دلوقتي وحضنك ملط هو انا بحلم ولا ده حقيقة 

راحت مشيرة قرصتني في ظهري مش جامد اوي يعني

مشيرة : – لا حقيقة بس لو عاوزني امشي كده يبقى انت كمان مش تلبس اي حاجة عاوزاك ملط انت كمان

انا : – هههههههههه ماشي يا مزتي انا اهو ملط ومش هلبس حاجة واحنا بنتعشى بس ليه عاوزني انا كمان ملط

مشيرة : – علشان لما اشوفك ماشي في البيت قدام مينا وجاكي افتكرك وانت ملط هههههه زيك كده

انا : – هو انا كل ما اعمل حاجة تقلديني كده يا مشمشتي

وابوسها اوي في شفايفها

مشيرة : – علشان بحبك اوي يا خلّودي يلا بقى علشان ناكل

انا : – طب يلا اتمشي قدامي يا مزتي بحب اوي اتفرج على طيزك وانتي ماشية في الشقة بتهيجني اوي علشان بتتهز جامد اوي

مشيرة : – وانت بقى كنت بتقعد تتفرج على طيزي وانا ماشية ومش واخدة بالي

انا : – اه طبعا يا مزتي دي طيزك دي اووووف تهبل بجد واحط ايدي على طيز مشيرة وابعبصها اوي طيزك فاجرة اوي يا مشمش بحب طيزك اوي

مشيرة : – اه اه طيزي يا حبيبي بالراحة عليها انت بتحب طيزي اوي كده يا خالودا

انا : – اووووووووف بموت فيها يا مزتي وهنيكك فيها على فاكرة

مشيرة : – لا طبعا انت اتجننت ولا ايه ده بلبل عمره ما جي جنبها انت تقول تنكها لا لا

انا : – اولا انا مش جوزك ده تاني حاجة انا عشيقك وانتي كلك ملكي اعمل فيكي اللي انا عاوزه وبراحتي

مشيرة : – لا طبعا مش براحتك

مشيرة بتطلعلي لسانها وبتغيظني

انا : – هتشوفي يا متناكتي انا هفشخك نيك في كسك وفي طيزك ده وببعص مشيرة تاني في طيزها، يلا ناكل علشان عاوز انيكك تاني

مشيرة : – يلا يا دكري لما نشوف

ومشيت مشيرة إلى السفرة وبدأت تطلع الاكل وتحطه على السفرة

انا : – لا يا مشمش مش على السفرة هناكل على الترابيزة ده علشان اشوف كسك وانتي قاعدة قدامي ملط كده

وبدأت اشيل مع مشيرة علشان ناكل على الترابيزة الصغيرة اللي في الصالون وهي قاعدة قدامي وبزازها ملط والاندر داخل جواه كسها اووووووف منظرها جامد اوي ابن متناكة ملوش حل

انا : – ايه يا مشمش ده كله جمبري ايه انتي عاوزني انيكك طول الليل بقى

مشيرة : – انت لو مش عملت كده مش هتبقى دكري بجد

انا : – ماشي انا هوريكي يا متناكتي مين هو دكرك انا ولا جوزك اللي بينزلهم بسرعة ده

وقعدت اكل مشيرة بايدي وهي تلحس صوابعي وهي كمان تاكلني بايدها وانا الحس صوابعها وزوبري كان نايم وبدا يقوم من دلع وشرموطة مشيرة علي

خلصنا اكل ومشيرة بتلم الحاجات وقايمة ماشية ناحيه المطبخ وانا ماشي وراها وبتفرج على طيزها اللي طالعه نازله ده

دخلت الحمام وغسلت ايدي ودخلت اخد شور في البانيو ومشيرة دخلت على الحمام وانا باخد شور راحت دخلت مشيرة معايا تحت الميه وانا اخدت مشيرة في حضني وقعدت ابوسها اوي والميه نازله علينا وبتغرقنا وانا زوبري هاج اوي ولزق في كس مشيرة قعدت ابوسها شوية وكنت عاوز انيكها في البانيو

مشيرة : – لا خلي نيكه البانيو وقت تاني اخرج على ما اشطف جسمي واجيلك 

وروحت الأوضة ولبست البوكسر بتاعي خرجت مشيرة وهي لابسه البورنس ووقفت قدام المراية ونشفت جسمها وانا قاعد بتفرج عليها وانا على السرير وبدأت مشيرة تطلع البراه وتلبسه ولبست اندر وطلعت بنطلون جينز ولسه هتلبسه

انا : – انا ايه يا متناكتي بتلبسي الجينز ده ليه انتي خارجه ولا ايه

مشيرة : – اصبر يا خالد عاوزه اجرب حاجة معينة

انا : – هتجربي ايه بس يا مشمش

مشيرة : – عاوز اجرب انك تدخل على وانا بغير هدومي وتنيكني اخرج يا خالد وانت كده بالبوكسر وادخل على الأوضة وانا كده قال يعني كنت بغير وانت دخلت على فجاءة

انا : – وبعدين يا مشمشتي

مشيرة : – بعدين ده بقى عليك يا قلب مشمشتك

انا : – ماشي لما نشوف اخر الجنان ده ايه

مشيرة : – اخرج وانا هقفل الباب ودقيقة كده وتعال وافتح الباب وادخل بسرعة

 

انا خرجت من الأوضة ومشيرة قفلت الباب وبعد شوية صغيرين خبطت على الباب ودخلت بسرعة كانت مشيرة لابسه البراه والبنلطون وبس

انا : – ايه يا مشمش الجمال ده كله 

مشيرة : – خالد مش عيب تدخل كده يا حبيبي انا كنت لسه بغير هدومي

انا : – جسمك حلو اوي يا مشمش

مشيرة : – عيب يا خلّودي انا ام صاحبك مينا مش تقول كده اوعي تيجي جنبي عيب

وانا بقرب من مشيرة لحد ما اخدتها في حضني اوي اوي اوي وحطيت شفايفي على شفايفها ولزقت زوبري في كسها ولزقت صدري في بزازها وايدي من ورا على طيزها ببعبصها اوي

مشيرة : – لالالا يا خلّودي انت زي مينا ابني مش تعمل كده

انا : – مش قادر عاوزك اوي من زمان يا حبيبتي ثم انا مش مينا وانتي مش مامتى

وبدأت مشيرة تدعك في زوبري اوي بايدها

مشيرة : – يالهوي عليك يا مجرم كل ده زوبر وواقف وهايج اوي كده ليه

انا : – هايج عاوزك انتي يا ام مينا يا حبيبته

مشيرة نزلت على الارض ومسكت زوبري من فوق البوكسر وكان زوبري واقف اوي قعدت تدعكه اوي

زي كده

قعدت مشيرة تحسس على زوبري من فوق البوكسر وبعد كده طلعت زوبري من البوكسر كده

انا : – اااااااااااااه يالراحة على زوبري يا متناكتي هيجتيني اوي

مشيرة : – زوبرك جامد اوي يا حبيبي هيجني اوي عليه

مشيرة مسكت البوكسر ونزلته وقلعتهولي

روحت انا مسكت البراه وقعلته لمشيرة ونزلت قلعتها البنطلون والاندر وخلتها ملط زي ما انا ما بقيت ملط

ونزلت مشيرة تاني ومسكت زوبري وعاوزه تمصه تاني

انا : – كفايه بقى مص يا مشمش ايه كل ده مص زوبري هتبريه كده

مشيرة : – يا عبيط كل ما امصلك زوبرك وتنيكني في كسي كل ما زوبرك ما بيكبر اكتر هتعرف لما تكبر شوية وبكره تشكرني

وبدأت مشيرة تمص زوبري اوي وانا خلاص مكنتش قادر زوبري هيتفرتك

انا : – كفايه بجد يا مشمش عاوز انيكك اوي

روحت نيمت مشيرة على السرير على ظهرها ومشيرة حاطها ايدها جنب كسها وكانها بتفتحلي كسها 

زي كده

دخلت وحطيت زوبري على كس مشيرة

مشيرة : – بص بقى لما تحس انك هتنزلهم طلع زوبرك من كسي بسرعة ومش تعمل بزوبرك حاجة خالص واعمل اي حاجة تانيه بوسني او مص بزازي لحد ما زوبرك يهدي شوية علشان ترجع وتنيكني تاني كده مش هتنزل بسرعة

انا : – طب وليه مش بتقولي كده لبلبل جوزك علشان يمتعمك

مشيرة : – قولتله كده كتير بس هو خلاص اتعود على حاجات معينة وبيعملها معايا ومش قادر يبطلها اما انت بقى لسه بتتعلم اديني بعلم صح اهو بس عاوزاك تبقى استاذ ورئيس قسم عاوزاك مدير المدرسة كمان علشان تنيكني كويس

انا : – انا هوريكي هبقى ايه يا متناكتي

وبدأت افرك زوبري على كس مشيرة اوي وبعمل خمسات على كسها

مشيرة : – اااااااااااح اوووووووف ااااااااااه كمان يا خلّودي الحركة ده بتهيجني وبتموتي اوووووي

وانا عمال افرك زوبري اوي اوي اااااااح

روحت بدأت ادخله في كس مشيرة راس زوبري دخلت اهي وعمود زوبري بيدخل

مشيرة : – اااااووووووووووووف زوبرك مولع ناااااااار يادكري نيكني اوي يلا

دخلت زوبري كله في كس مشيرة وبدأت انيكها بشويش اوي زوبري داخل طالع في كس مشيرة بالراحة وعلي مهلي اوي اوي

مشيرة : – انت بتموني وبتهيجني اكتر لما بتنيكني كده اااااااح متعني يا خلّودي متع مشمش انا حبيبتك

انا متناكتك نيكني ومتعني

انا : – اه يا متناكتي كسك ابن متناكة فاجر مولع نيك عاوزني انيكك جامد يا شرموطتي 

مشيرة : – اااااااااااه نيكني جامد زود يلا ونيكني

وانا بدأت انيك مشيرة جامد وادخل زوبري كله جامد واخرجه اوي

انا : – بنيكك جامد اهو يا ام مينا صاحبي

( كنت عاوز افكرها ان ابنها مينا صاحبي وقدي في السن )

مشيرة : – اه نيكني اوي ياخلّودي انا ام صاحبك مينا اللي بتحب تنكها نيكني وافشخني

انا : – بنيكك اهو يا ام مينا يا متناكة هنيكك حتى لو هنيكك قدام ابنك مينا وهنيكك قدام بلبل جوزك وكمان هنيكك قدام جاكي هخلي بلبل جوزك يشوفني وانا بنيكك في كسك علشان يبقى معرص عليكي

مشيرة هاجت اوي لما سمعت كده وافتكرت كلام نبيل لما قالها انه نفسه يشوف خالد وهو بينيكها وانها متناكة خالد، بس مشيرة في نفسها عمرها ما هتقول لخالد كده بكل صراحة طبعا

مشيرة : – اووووووووف اه نفسي تنيكني اوي قدام جوزي الخول ده عاوزاك تعمله معرص فعلا حقيقي نفسي تنيكني حقيقي قدامه يا حبيبي

في الوقت ده جرس التليفون بتاع البيت ضرب وكان في عدة على الكومدينو اللي جنب السرير راحت مشيرة مسكت السماعة وقالت

مشيرة : – نيكني بالراحة يا خالد مش عاوزه جامد علشان اعرف اتكلم وارد ماشي

مشيرة : – الوووووووو مين

المتصل : – ايوة يا مشمش يا حبيبتي انا نبيل جوزك

مشيرة : – اهلا يا بلبل عامل ايه يا حبيبي وحشتني اوي

 

انا : – ما سمعت كده اتخضيت شوية وكان زوبري في كس مشيرة بس افتكرت كلام نبيل لما كان بينيك مشيرة انه نفسه يشوفني وانا بنيك مشيرة فهجت اكتر لما افتكرت كده روحت دخلت زوبري جامد في مشيرة راحت مشيرة قالت

مشيرة : – ااااااااه اااااااااااااه

نبيل : – ايه يا حبيبتي ده مالك انتي بتتوجعي كده كده ليه

مشيرة بتنهج ومش عارفه تتكلم

مشيرة : – معليش يا حبيبي ايدي اتخبطت بس في السرير

نبيل : – الف سلامه على ايدك يا حبيبتي انتي وحشتيني اوي

مشيرة حبت تغظني وتغيظ جوزها كمان

مشيرة : – وانت كمان وحشتني اوي يا بلبلتي انا عاوزك اوي يا حبيبي مش هتيجي بقى تبرد كسي المولع ده وتنيكني

انا سمعت كده هجت اوي روحت دخلت وطلعت زوبري جامد في كس مشيرة، كانت فكرة اني انيك مشيرة وهي بتكلم جوزها في الفون دي هيجتني اوي فما بالكم بقى لو نكتها حقيقي وهو شايف كل حاجة

وطبعا انا مش سامع نبيل بيقول ايه في التليفون سامع صوت وبس وصوته مش مفهوم منه الكلام

مشيرة : – اااااااه اااااااه بصوت واطي شوية

نبيل : – ايه يا مشمش شكلك هايجة اوي طب ما تشوفي خالد ينيكك يا حبيبتي

مشيرة : – بس يا بلبل خالد ممكن يسمعني ده جنبي

نبيل : – طب ادهوني اسلم عليه

مشيرة بتكلمي في ودني بصوت واطي

مشيرة : – خد كلم بلبل ومش تنيكني وانت بتكلمه ماشي

انا : – ازيك يا بلبل يا حبيبي عامل ايه

نبيل : – ازيك يا خلّودي وحشني يا حبي عامل ايه مع مشمش ومع مينا وجاكي انت راجل البيت خد بالك منهم يا حبيبي

انا : – من عنيا يا بلبل دي مشمش في عنيا هي وجاكي ومينا

كنت مبسوط اوي اني بكلم نبيل وزوبري في كس مراته وبدأت احرك زوبري في كس مشيرة وانا بكلم نبيل

مشيرة صوتها بدا يعلي

مشيرة : – اااااااه ااااااااه اااااااااااه اااااااح

وانا بنيكها بشويش وانا كمان بدأت انهج شوية كنت هايج جدا تخيلوا بنيك ست وزوبري في كسها وجوزها بيتكلم معايا فون وهو مش عارف

نبيل : – مالك يا خلّودي بتنهج كده ليه

انا : – لا يا حبيبي اصلي كنت بلعب شوية رياضة قبل ما اكلمك 

نبيل : – انا عملك مفاجأة وعارف انها هتعجبك اوي

انا : – انت شوقتني هي ايه بقى المفاجأة ده

نبيل : – لما اجي يا حبيبي هتعرفها يلا بقى سلام سلم على مينا وعلي جاكي

انا : – سلام يا بلبل

واديت السماعة لمشيرة وهي مسكتها قولت لازم اخليه يسمع اي كلمة او اي حاجة

وقبل ما مشيرة تحط السماعة كنت دخلت زوبري اوي في كسها اوي وبدأت انيكها جامد اوي

مشيرة قبل ما تحط السماعة قالت

مشيرة : – ااااااااااااااه بالراحة يا خلّودي يا حبيبي مش كده

نبيل سمع الكلام ده وهو بيقفل

نبيل : – الووووووووووو في ايه يا مشيرة ايه الصوت ده

نبيل قفل التليفون وقعد يفكر الصوت ده شكله صوت نيك معقولة خالد كان بينك مشيرة لا اكيد حاجة تانية انت يا نبيل مخك كله في النيك مش معقول بالسرعة ده يكون ناك مشيرة

مشيرة : – بالراحة يا خالد ايه ده انت كده سمعت نبيل صوتي وانا بقفل التليفون موتني حرام عليك

انا : – خليه يسمع صوتك وانا بنيكك يا متناكتي نفسي انيكك اوي قدام جوزك يا شرموطة

كنت عاوز مشيرة تتكلم وتقولي على الحقيقة بس مكنش عندها الجراءة انها تقول كده

مشيرة : – اااااااااح بالراحة طيب لحسن زوبرك وقف اوي هو انت هجت اوي كده ليه كل ده علشان كلمت بلبل وزوبرك في كسي

انا : – ااااااااااح اه يا مشمش هجت اوي وتخيلت نفسي بنيكك قدام نبيل جوزك وهو معانا دلوقتي فهجت اوي

مشيرة : – طب يلا نيكني اوي اوي اوي قدام جوزي وهو يعرص علي يلا يا حبيبي 

انا : – اهو بنيك اوي اوي يا حبيبتي هقطعك نيك هفشخ كسك نيك يا شرموطتي

مشيرة : – ااااااااااح شتيمتك ده بتهيجني اوي يا لودا اشتمنى كمان يا حبي

انا : – خدي زوبري في كسك اهو يا لبوة يا متناكة يا شرموطة يا بنت المتناكة اااااااااااااح

مشيرة : – ااااااااااااااح ااااااااااااااه انا متناكتك ولبوتك وشرموطتك بس نيكني نيكني اوي يا دكري افشخ كسي اوي

انا : – اااااااح يا كسمك خلاص مش قادر مش قادر هنزلهم

مشيرة : – لالالا طلع زوبرك من كسي بسرعة مش عاوزك تنزل دلوقتي عاوزك تنيكني تاني

انا طلعت زوبري بسرعة من كس مشيرة وحضنتها اوي وبعدت زوبري عن كسها علشان مش اهيج وانزلهم وبدأت احاول اهدي نفسي زي ما قالتي وبدأت ابوس حلمتها وانا في حضنها

 

رن جرس التليفون تاني

مشيرة : – احا بقى هو ايه في ايه كل الناس لازم تتصل وانا بتناك لحسن يكون نبيل شك في حاجة وقال يتصل تاني

انا : – طب لو هو يبقى لازم تردي ومش هنعمل اي حاجة تاني ردي يلا يا مشمش

مشيرة بتمسك سماعة التليفون

مشيرة : – الوووووو

المتصل : – ايوة يا مشمش عامله ايه يا حبيبتي وحشتيني اوي فينك يا بت مش بتسالي على ليه

مشيرة : – حبيبتي يا سمسمة انتي وحشتيني اكتر

انا سمعت كده فرحت اوي علشان دي اللي لزقت فيها وفي طيزها الجامدة ده في خطوبة بنتها سحر

بدأت ارضع بزاز مشيرة وهي بتكلم سامية وامصهم اوي اوي اوي

مشيرة : – اه اه اه بالراحة يا خلّودي مش كده

سامية : – اح يا شرموطة هو خالد بنيكك وانا بكلمك في التليفون ولا ايه ؟ 

مشيرة : – هههههههههه اه

انا كل ده مش فاهم هما بتكلموا على ايه لاني مش سامع كلام سامية بس طبعا سامع صوتها وبس علشان انا على بزاز مشيرة

سامية : – يا شرموطة انتي بتتكلمي بجد يا بت ؟

مشيرة : – اه بتكلم بجد مش عجبك ولا ايه ولا كان نفسك فيه ؟ 

سامية : – اه كان نفسي فيه اوي بس قد ابنك مينا يا بت

مشيرة : – عادي بس حلو وجامد

سامية : – يا بختك يا مشمش طب عاوزه اجي ادوقه معاكي

مشيرة : – لالالا طبعا مش موافقة ده ليه لوحدي

انا شكيت في الكلام اللي بتقوله مشيرة وحسيت انها بتتكلم على وعلي النيك

مشيرة : – يا عبيطة كنت بضحك عليكي ده بس ظهري وجعني ورجلي وجاعني اوي اصلي شلت حاجة تقيلة اظاهر وخالد بيعملي مساج عليهم علشان تعبني اوي

سامية : – طب ما تخليه ينيكك بالمرة الواد شكله جامد اوي ولسه بخيره بقى ده لزق في لزقة ساعة فرح البت وزوبره كان واقف اوي علي

مشيرة : – بس لحسن يسمعك ده جنبي اوي

انا : – ايه يا مشمش هي سمسمة بتجيب في سيرتي في حاجة وحشه ولا ايه

سامية : – ادي خالد التليفون اسلم عليه يا مشيرة

مشيرة : – خد يا خلّودي كلم سامية عاوزك

انا اخدت التليفون وبتكلم

انا : – ازيك يا سمسمة عامله ايه يا حبيبتي

سامية : – ازيك يا خلّودي انا بخير يا حبيبي انت عامل ايه

انا : – بخير يا حبيبتي بس بقالك ساعة بتتكلمي ومش عاوزه تسلمي على يعني هو انا مش وحشتك ولا ايه ؟

سامية : – لا طبعا يا حبيبي انا بس مشيرة خدتني في الكلام لكن طبعا كنت هسلم عليك علشان انت كمان وحشتني

انا : – انتي وحشتيني اكتر يا سمسمة ابقى اسالي على كده ولا تيجي تزوريني انا في الشقة اللي قدام مشمش على طول

كنت عاوز اغيظ مشيرة بسامية واشوف مشيرة بتحبني وهتغير على ولا لا

مشيرة بتبصلي وبتسمع كلامي مع سامية وهي بتبرقلي اوي وبتعملي بايدها علامة الاستحلاف وانها هتوريني

انا فرحت اوي من جوايه لما عرفت ان مشيرة بتغير على من سامية

انا : – وسحر العروسة عامله ايه وبيتر كمان عامل ايه 

سامية : – كويسين يا حبيبي ابقى تعالي زورني انت كمان مش لازم يعني مشيرة تكون معاك وابقى اتصل بيه على التليفون خد الرقم من مشيرة

كانت في الوقت ده مشيرة مسكت زوبري وعماله تعلب فيه وبدأت تبوسه وعضتني من زوبري

انا : – اااااااااه يا مشمش استني بكلم سمسمة 

سامية : – ايه يا حبيبي هي عملتلك ايه الست ده ولا كانها عضتك او قرصتك

انا : – اه ياسمسمة قرصتني اظاهر مشمشتي بتغير على منك

سامية : – ليها حق تغير ما انت مش عاتقها

انا : – يعني ايه يا سمسمة بتتكلمي عن ايه ؟

سامية : – لما كنت عندي في شقتي يا واد ولا نسيت عملت ايه؟ بعد بقى لما اشوفك نبقى نتكلم وكمان لما تجيلي عاوزاك تعملي مساج على ظهري ورجلي زي مشمش علشان وجعني اوي

انا : – ماشي ياحبيبتي من عينيا يلا باي دلوقتي

 

قفلت مع سامية وكانت مشيرة بتمص في زوبري وهايج اوي منها ومن كلام سامية

مشيرة : – ايه يا ابو عين زايغة كانت بتقولك ايه الشرموطة ده ؟

انا : – ايه يا مشمشتي انتي هتغيري منها ولا ايه ؟

مشيرة : – انا اغير من دي لا طبعا قولي كانت بتقولك ايه

انا : – شكلها كده يا مشمش حست او شافت حاجة لما مصيتي زوبري في حمام بيتها وكمان عاوزاني اعملها مساج زيك هههههه

مشيرة : – اه ده لبوة وتشم لبن الراجل من على بعد كيلو

انا : – طب ايه لو فعلا شافتنا هنعمل ايه ؟

مشيرة : – لما يجي وقتها هنشوف يلا بقى عاوزه اتناك والتليفون ده لو رن تاني محدش هيرد عليه

مشيرة بتمص زوبري اوي اوي اوي 

انا : – ااااااااااااااح ااااااااه يا متناكتي مصك جامد اوي يا حبي

مشيرة : – انت زوبرك اللي جامد اوووووف ده انا لو اعرف ان زوبرك مش بينام كده كنت خليتك تنيكني من زمان اوي

انا : – اااااااااااه مصي اوي يا متناكتي اووووف

مشيرة قعدت تمص زوبري شوية كده وبعد كده قالت

مشيرة : – يلا يا خلّودي نام على السرير على ظهرك وانا هقعد على زوبرك

انا فعلا نمت على ظهري على السرير وجت مشيرة وقفت فوق السرير وبدأت تقعدت بكسها فوق زوبري

كانت مشيرة متمكنة اوي في الوضع ده وكان وضع فاجر اوي نزلت مشيرة بكسها فوق زوبري ونيمت زوبري على كسها وقعدت تفرش كسها في زوبري

انا : – ااااااااااح بتعملي ايه يا متناكة ايه ده

مشيرة : – بحب اوي افرك كسي في زوبرك بحب افركه اوي

انا : – افركي اوي يا لبوتي كمان ااااااااااح اااااااااااااه اووووووف

مشيرة : – اووووووف كسي مولع اوي مش قادرة عاوزه في كسي

 

قامت مشيرة وضبطت كسها فوق زوبري وبدأت تنزل بكسها على زوبري وفعلا دخلت راس زوبري وبدأت تنزل بكسها

انا : – ااااااااااح اووووووف يا لهوي على كسك مولع ناااااااار يا منيوكتي

مشيرة : – انا حاسة اني اول مرة اتناك يا خلّودي كده زوبرك فشخ كسي اوي اااااااااااح

كانت نزلت للاخر وزوبري دخل كله في كسها

انا : – ااااااااااااح يا لهوي كسك ابن متناكة اوي فاجر 

وبدأت ارفع نفسي وادخل زوبري في كس مشيرة اوي اوي

ومشيرة بدأت تنزل وتطلع على زوبري اوووي اوي اوي

مشيرة : – اااااااه نيكني اوي يا خالد افشخني قطع كسي ده محروم اوي من النيك والزوبر

انا : – اهو بنيكك يا متناكتي بفشخ كسك بقطع كسك نيك مش هرحمك هفشخك نيك يا لبوتي خدي زوبري بينيكك

مشيرة : – نيكني اوي اوي مش قادرة خلاص هنزلهم

انا : – نزليهم يا كسمك غرقي زوبري بعسلك انا كمان هنزلهم في كسك وهتبقى حامل منى يا شرموطة

مشيرة : – ااااااااااااه يا حبيبي نزلهم في كسي طفي نااااااار كسي وحبلني انا عاوزه احبل منك ااااااااااااح

انا : – اهو خدي مش قادر اووووووووف اااااااااح ااااااااااح ااااااااه بنزلهم اهو بنزلهم اهو بينزلوا يلا نزلي معايا انتي كمان يا حبي

مشيرة : – ااااااااااح بنزلهم خلاص نزلوا اهم اااااااااح

انا : – وانا كمان نزلتهم في كسك وغرقتلك كسك اوووووف اااااااااح

مشيرة : – لبنك مولع ناااااااااار يا حبيبي غرقتلي كسي

انا حضنت مشيرة اوي اوي اوي وببوسها اوي ولسه زوبري جوه كسها 

انا : – بحبك اوي يا مشيرة بموت فيكي انا مش عارف ازاي حصل كل ده بس بجد بحبك اوي ومش هبعد عنك تاني يا مشيرة اوعي تسبيني و لا تبعدي عني يا حبيبتي

مشيرة : – وانا بحبك اوي يا خلّودي ومش عاوزه ولا هقدر ابعد عنك تاني انا عاوزاك تنيكني كل يوم يا حبيبي

انا : – هنيكك كل يوم يا حبيبتي انتي خلاص بقيتي مراتي وعشيقتي ومتناكتي ولبوتي وشرموطتي وكل حاجة ليه

مشيرة : – هههههههه وانت دكري واسدي ورجلي يا روحي خلاص مش هسيبك ابدا بس اوعي تخوني مع حد ابدا لحسن انا لما بحب ببقى وحشه اوي وممكن اقتلك كمان

انا : – ههههههههههه تقتليني واهون عليكي يا حبيبتي

مشيرة بتحط شفايفها على شفايفي وبتبوس اوي وبتقول 

مشيرة : – اها اقتلك مدام هتخوني

انا : – مش هخونك يا حبيبتي وانتي كمان لو خونتيني هقتلك يعني من النهاردة جوزك مش يلمسك ابدا

مشيرة : – هههههههههه لا طبعا انت بتقول ايه ده جوزي يعني اطلق منه مش ينفع اللي بتقوله ده انا دلوقتي بخونه معاك

انا : – طب ماشي يا مشمش بس لو جوزك ناكك وانا عرفت هنيك اي حد قدامي

مشيرة : – هههههههه هتنيك مين يعني ؟ 

انا : – هنيك اي حد هتصل بسامية اخليها تيجي انيكها

مشيرة : – مش تقول كده علشان لو انت نكت سامية انا هزعل منك بجد ومش هخليك تنيكني تاني مش هتلمس حته من شعري

انا : – ياحبيبتي انا اقدر انا بحبك ولا اقدر ابعد عنك ولا اقدر اخونك بحبك اوي يا مشمشتي

وبدأت ابوس مشيرة واحضنها اوي 

مشيرة : – وانا كمان بحبك يا مهيجني انت

ونمنا انا ومشيرة في حضن بعض وكنا ملط كانت الساعة بقت 23 بالليل كده

صحينا الصبح على جرس الباب وانا كنت نايم فوق مشيرة وكان زوبري على كسها وكان زوبري واقف وكانت الساعة 11 كده

قومنا مخضوضين المفروض مش في حد يجي دلوقتي

مشيرة قامت وشالت كل الهدوم اللي في الأوضة وادتني هدومي ودخلتني الحمام وهي لبست هدومها ولبست فوقيها روب وراحت تفتح الباب

فتحت مشيرة الباب وكانت المفاجأة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ