نمت وصحيت وانا جسمي تعبان اوي ومكسر اوي وكنت بحلم اني بنيك مشيرة قدام مينا ابنها لما صحيت لقيت النهار طلع استغربت اوي معقولة انا مش صحيت بالليل خالص وقعدت اقول يعني كمان مش نكت مشيرة ازاي راحت على نومه كل ده بصيت في الساعة كانت 7 الصبح قومت دخلت الحمام وغسلت وشي علشان افوق كده من اللي انا فيه دخلت أوضة مشيرة مش لقتها ولا كمان في المطبخ ولا في أوضة جاكي ولا اي مكان في الشقة هي مشيرة نزلت بدري اوي كده راحت فين افتكرت ان مامتى سايبة الفراخ فوق السطح لمشيرة والمفروض ان مشيرة تاكلها وتاخد بالها منها ولما تحب تدبح منها تدبح وناكل كلنا منها روحت خرجت وطلعت السطح واحنا في الدور الثالث ومش في حد فوقينا خالص روحت طلعت على السطح لقيت مشيرة وافقة وكانت لابسه روب وتحت منه جلابية بيتي
انا : – صباح الفل يا مشمشتي ايه يا حبي صاحية بدري كده ليه
مشيرة : – صباح النور يالودي باكل الفراخ علشان جعانة
دخلت ووقفت جنب مشيرة وزوبري كان واقف لما شافها وباين من الترنج اللي انا لابسه
مشيرة : – لودي كنت عاوز اقولك على حاجة
انا : – قولي يا قلبي
مشيرة : – اللي حصل امبارح ده ميتكررش تاني لا واحنا لوحدنا ولا قدام حد انا متجوزة ومقدرش اعمل كده لان ده خيانة وغلط
انا اقرب من مشيرة وزوبري يلمس جسمها وابص في عيونها واقول
انا : – هيحصل تاني وتالت ورابع وكل يوم وكل شوية
مشيرة : – خالد بجد هزعل منك
امسك ايد مشيرة وابوسها والزق زوبري اكتر فيها
انا : – انا رجلك ودكرك زي ما جوزك قالك
مشيرة : – خالد ايه ده انت بتعمل ايه احنا على السطح انت عاوز تفضحنا
انا : – وايه المشكلة الناس كلها لسه نايمة ومحدش شايفنا
مشيرة : – ثم جوزي قال انك راجل البيت في طلبات البيت مش طلبات مراته الجنسية
انا : – ههههههه روحي اساليه هيقولك في كل حاجة
سكتت مشيرة ونظرت إلى الارض
روحت انا شديتها من ايدها على السلم علشان ننزل لتحت ومحدش يقدر يشوفنا وفعلا جت معايا بس وهي بتقول
مشيرة : – ابعد عني يا خالد سبني انت اتجننت ولا ايه انا لسه باكل الفراخ
انا ولا بتكلم لحد ما نزلنا على السلم وباقي بسطة واحدة وننزل على الدور بتعنا وخدتها في حضني اوي وزنقتها اوي في الحيطة وحطيت شفايفي على شفايفها ولزقت صدري في بزازها ولزقت زوبري في كسها وعمال احرك زوبري على كسها طالع نازل وببوسها اوي اوي اوي
مشيرة تتكلم وصوتها رايح خالص وبصوت واطي اوي
مشيرة : – بس بس يا خلّودي حرام عليك كده انا مش قادرة خلاص سبني بقى سبني انت بتعمل ايه
انا : – بعمل اللي نفسي اعمله من زمان و مش هسيبك ولا قادر اسيبك انا بحبك اوي يا مشمشتي بموت فيكي ومش هقدر ابعد عنك
وانا عمال ابوسها اوي في شفايفها وامص شفايفها اوي اوي اوي وبحرك زوبري جامد اوي على كسها اااااااح وبحضنها جامد اوي
مشيرة : – امممم خالد
انا : – حضنك دافيء اوي يا مشمش بيخليني انسي الدنيا
مشيرة : – يا خلّودي اعقل احنا بره البيت
انا : – انا خلاص بقيت مجنون بيكي هنيكك بره البيت وجوه البيت وفي كل مكان
مشيرة تتكلم بصوت واطي وبدي عليها الهيجان
مشيرة : – وبعدين في شقاوتك ده يا لودي
وبقيت ببوس في خدودها وبلحسها ونزلت بوس على فلقة بزازها اوووووف روحت طلعت الفردة الشمال من بزازها اوووووووووف
مشيرة : – يا خالد لا بقى مش كده
مشيرة بتمسك بزها وبتدخلها تاني مكانها
روحت انا طلعتها تاني
انا : – ايه ده يا مزتي انتي مش لابسه براه
مشيرة : – ااااااااااااه مش انت قولتلي مش البسه
قعدت ابوس في بزازها اوي اوي اوي
مشيرة : – اااااااااااح اووووووووووف ااااااااااااااه لالالا سيب بزازي
وسندت على الحيطة وكانها في حالة دوخة
وكانت بزاز مشيرة بيضة زي القشطة وحلمتها وسط وواقفة وحلوين حلمتها هاله تميل إلى اللون الاحمر اكتر من البني
حطيت الحلمة في بقى وقعدت ابوسها وامصها اوي اوي اوي
وكاني طفل رضيع وجائع يريد ان ياكل وكانت وجبتي من بزاز مشيرة
انا : – اااااااااااح اووووووف اااااااااااااااه بحب بزازك اوي يا متناكتي
مشيرة : – اها يا خلّودي بالراحة
مشيرة بدأت تحط ايدها على كتفي وراسي وتحسس على شعري
وكان زوبري واقف اوي اوي ومكتنش مصدق بجد اني بعمل كده مع مشيرة
روحت حطيت ايدي على كس مشيرة من فوق القميص وبدأت احسس على كسها وانا بمص بزازها
روحت دخلت ايدي من تحت القميص وحطيت ايدي على كسها على طول
انا : – اوووووووف يا متناكتي كمان مش لابسه اندر ده انتي سمعتي كلامي بالحرف
مشيرة : – كفاية بقى تعبتني اي اي اي بطل شقاوة يا حبيبي بقى
بدأت مشيرة تتجاوب معاية وتحط ايدها على زوبري وتدلعه اوي اوي
وانا اول ما مشيرة مسكت زوبري
وبدأت احسس على كسها اوي اوي اوي وبمص بزازها اوي اوي اوي
راحت مشيرة طلعت حلمتها من بقى ونزلت تحت وطلعت زوبري من الشورت
مشيرة : – يالهوي عليك يالودي زوبرك كبير وحلو اوي يا حبيبي
انا : – يعني مين اللي زوبره اكبر انا ولا جوزك ؟
مشيرة : – طبعا جوزي بس علشان هو اكبر منك بس انت زوبرك كبير بالنسبه لسنك
وقعدت تبوسه اوي اوي اوي
انا : – فاكرة يا مشمشتي لما مصيتيه عند سمسمة
مشيرة : – بس يا واد بقى اتلم
ومشيرة ترجع تمص زوبري تاني
كانت مشيرة فنانة في المص بدأت تحلس عمود زوبري بلحسه واحدة بشويش اوي من تحت عند بضاني إلى فوق عند راس زوبري وكانت هذه الحركة بتموتني اوي وتهيجني اوي اوي وقعدت تعملها كتير وبعد كده بدأت بتوس زوبري وتلحس طربوش زوبري وخرم زوبري وهي بتبص لفوق على وشي وعيني في عيونها وتضغط بايدها وتفتح خرم زوبري وتدخل لسانها جوه وتبوسه اوي وتلحسه اوي ودخلت زوبري كله في بقها وقعدت تمصه اوي اوي اوي
انا : – اااااااااااااح ااااااااااااااااااااااااه يا مشمش بالراحة على زوبري انا خلاص مش قادر زوبري هينفجر يا متناكتي
وفجاءة قذفت ونزلتهم على وش وبق مشيرة غرقت وش مشيرة وبقها من لبني
تغير وجهه مشيرة اوي وكانها زعلت اني نزلتهم بسرعة كده
مشيرة : – ينفع تجبها بسرعة كده والبهدلة اللي انت عملتها ده كلها يلا روح نظف نفسك
انا : – لا نظفيه انتي ببقك احسن
مشيرة : – ههههههه اه منك ده انت مش ناوي تجيبها البر
وبدأت تمص زوبري وتنظفه من اللبن وكمان كانت بتبلع لبني
انا : – احححححححح ااااااااااااااااه عجبك لبني يا مزتي
تبتسم مشيرة ولم ترد
مشيرة تقوم وتقف وتضبط هدومها وتقول
مشيرة : – يلا انا هروح انظف البهدلة ده وانت روح كمل نومك
انا : – لا خلاص انا نمت كتير اوي مش هنام تاني
مشيرة : – طب روح نام كانك لسه نايم علشان اجي اصحيكو
انا : – ماشي يا مزتي
وفعلا روحت عملت نفسي نايم جنب مينا
دخلت مشيرة الحمام بتنظف لبني من عليها وبتحطه في بقها
وبتقول لنفسها في المرايه
مشيرة : – اه يا نبيل ياعرص لو تعرف اللي حصل ده كله من تفكيرك خلتني اهيج على الواد الصغير كده
وتتذوق اللبن تاني وتقول
مشيرة : – طعمه جامد اوي الواد نزل كتير اوي قد اللي بينزلهم نبيل مرتين خلصت مشيرة تنظيف وخرجت وقلعت الروب ودخلت علينا الأوضة علشان تصحينا
جت مشيرة من ناحيتي وميلت مشيرة ببزازها على وشي جت على راسي وبقى وبزازها كلها فوق وشي
قال يعني بتصحي مينا
وانا انتهزتها فرصة وقعدت ابوس بزاز مشيرة وحطيت ايدي من تحت على رجليها وبحسس على رجليها اوي من تحت
مشيرة : – اصحي يا واد يا مينا كفايه نوم
خبطتني مشيرة يبدها خبطة خفيفة علشان اسكت من اللي بعمله
مشيرة : – يلا بقى قوموا كل ده نوم
روحت طلعت ايدي من ورا على طيز مشيرة وبحسس على طيزها وببعبصها فيها اوي ما هي مش لابسه اندر بقى
مسكت مشيرة ايدي ورجعتها مكانها وقربت منى وقالت في ودني
مشيرة : – اتلم بقى يا واد انت مش لسه منزلهم ايه هو انت مش بتتهد خالص كده
انا اقوم من النوم وانا ماشي اخبط زوبري في طيز مشيرة من ورا
مشيرة : – ايه مش تحاسب يا خلّودي هي ده صباحك على تخبطني كده
بقرب منها وبقولها في ودنها
انا : – زوبري اللي مش بيحاسب اعمله ايه بس
مشيرة تضحك هههههه
انا بقرب من مشيرة وبحضنها وببوسها في خدودها وكان مينا في الوقت ده بدا يفوق وشافني وانا ببوس امه
انا : – صباح الفل يا مشمشتي
مشيرة : – قوم يا واد يا مينا بقى صح النوم يا كسلان كل ده نوم
انا : – اه يا حبيبتي تعبانين بقى
مشيرة : – خلّودي روح صحي جاكي لو سمحت
انا : – حاضر يا حبيبتي
وانا ماشي ببعبص مشيرة في طيزها ومينا مش شافني
نظرت إلى مشيرة وابتسمت
وانا ماشي بقول لنفسي لازم انيكك بقى خلاص مش قادر بجد ولازم كمان انيكك قدام ابنك الخول المعرص ده
روحت على أوضة جاكي ودخلت وكانت جاكي لسه نونو 9 سنين لابسه بجامة من فوف فيها 3 زراير والبنطلون للركبه كده
كانت جاكي نايمة في نوم عميق جدا وكانت بتحلم كمان
حطيت ايدي على جسم جاكي علشان اصحيها
انا : – يلا يا جاكي اصحي يا حبيبتي
وبحرك جسمها وايدي بتلمس حته من صدرها النونو خالص
كانت جاكي بتحلم وبتقول
جاكي : – مممممم ايه يا دكتور كفاية مش عاوزه دوا ولاحقن
كان زوبري واقف من امها مشمش واللي بتعمله معايا وكان زوبري قريب من جسمها لقيت زوبري لزق فيها وهي نايمة
انا : – ايه يا جاكي انتي بتحلمي يا حبيبتي
وايدي جت على بزازها اللي كانت لسه بتنبت بزازها نونو خالص اصغر من الليمونة جاكي صحيت وفاقت وهي مخضوضة علشان ايدي على بزازها
جاكي : – خالد ايه ده في ايه
انا : – مش في حاجة يا حبيبتي بصحيكي صباح النور
جاكي : – صباح النور يا خالود ازيك
كنت بعدت ايدي من بزازها
انا : – ايه مالك يا حبيبتي اتخضيتي كده ليه
جاكي : – لا ابدا بس مش متعودة انك تصحيني
انا : – لا اتعودي بقى انا احتمال اصحيكي كل يوم
جاكي : – ده يبقى أحلى صبح يا حبيبي ماشي يا لودا
انا : – ايه بقى حكاية الدكتور ده اللي كنتي بتحلمي بيه وبتقولوا مش عاوزه دوا ولا حقن ؟
جاكي : – اه ده دكتور رخم وغلس كان عاوز يديني دوا وحقنة
انا : – هههههههه
جاكي : – بتضحك على يا خالد ماشي يا خالد
انا : – انا بكره لما هبقى دكتور مش هديكي غير حقنة واحدة وبس ( وكانت نيتي على زوبري وهي عيلة صغيرة اكيد مش هتفهمها )
جاكي : – انت عاوز تطلع دكتور علشان تديني حقنة لا بخاف منها
انا : – هههههههه مش تخافي هدهالك بالراحة اه عاوز اطلع دكتور للستات وبس هههههه
جاكي : – خالد حسام وحشني اوي بجد نفسي اشوف اوي ليه مش خليته يقعد معنا هنا
ساعتها حسيت بحبها لحسام اخويه وصعبت على اوي وقولت
انا : – مش تزعلي نفسك يا جاكي اعتبريني حسام ما انا اخوه برده واي حاجة عاوزها قوليها بس انتي امري وانا هعملهالك
جاكي : – بس انت كبير ومخك مش زي مخنا
انا احط ايدي على كتف جاكي واحضنها واقول
انا : – انا حسام بالضبط وهلعب معاكي زيه
جاكي : – لما نشوف شكلك كده هتطلع زي الدكتور اللي كان في الحلم كده
انا : – ليه كان بيعمل فيكي ايه ؟
جاكي : – كان بيديني حقنة وكانت ايده ناشفة اوي وكمان الدوا كان طعمة وحش اوي
انا بحضن جاكي تاني والمرة ده اوي وايدي بقت على ظهرها وبدعك ايدي على ظهرها طالع نازل علشان اطمنها بس للاسف ايدي نزلت لتحت فلمست طيزها وحسست عليها
كانت جاكي انبسطت ودخلت في حضني بس لما ايدي جت على طيزها قالت
جاكي : – ايه ده يا خلّودي ده ايدك
انا : – اه ايدي يا حبيبتي( حبيت اغير الموضوع علشان مش تركز اني حسست على طيزها رحت قولت ) واي وقت عاوزني العب معاكي فيه قوليلي ونلعب سوا في اوضتك براحتنا
جاكي : – مش عيب كده يا خالد ماما قالتي محدش يلمسك هنا غير الدكتور اللي بيعالجك
انا : – ههههههههه ماما قالتلك كده طب ما انا هبقى دكتور ومش تقولي لماما
روحت حطيت ايدي تاني على طيزها وبحسس تاني وبقول
انا : – بكره يا جاكي هتكبري وانتي هتفهمي وانا هفهمك كل حاجة واي حاجة عاوزها مش تسالي مشمش اساليني انا ماشي
جاكي : – بس يا خالد انت ما بقيتش لسه دكتور وليه مش اقول لماما انا بقولها كل حاجة
انا : – لما اكبر هدخل كلية الطب وهبقى دكتور والحاجات اللي هعملها معاكي واللعب بيني وبينك مش تقوليله لماما هو انتي كنتي بتقولي لمامتك على لعبك مع حسام والحاجات اللي بتحصل بينك وبينه
جاكي : – لا كنت بتكسف اقولها على الحاجات اللي بتحصل بيني وبين حسام
انا : – ههههههههه ليه هو حسام كان بيعمل ايه معاكي كان بيبوسك وبيضحك ولا ايه ؟
جاكي : – اششششش اسكت لحسن ماما تسمع حاجة انت عرفت منين ؟
انا : – هههههه معقولة حسام كان بيعمل معاكي كده وانا اللي كنت بقول عليكي عيلة صغيرة ومفعوصة لسه
سكتت جاكي ونظرت إلى الارض
روحت حطيت ايدي على ذقنها ورفعت وشها علشان تبص في عيوني
انا : – لو عاوزه اي حاجة من اللي حسام كان بيعملها معاكي انا جاهز
جاكي : ممممم لا طبعا مستحيل
روحت قومت جاكي من على السرير ووقفت قدامي وقربت منها ولزقت زوبري في جسمها وكان زوبري يدوب واصل عند نص بطنها وشفايفي بتقرب من شفايف جاكي وكنت عاوز ابوسها
جاكي : – لالا يا خالد مستحيل ابعد ابعد اتجوز اتنين ازاي ؟
انا : – ههههه تتجوزي اتنين ازاي هو حسام اتجوزك كمان ؟
جاكي : – امممممم اه
انا : – ههههههههه اتجوزك ازاي بقى وعمل ايه معاكي ؟
جاكي : – ماما قالتي مدام حد باسك في بقك يبقى جوزك وحسام باسني في بقى فبقى جوزي
انا : – هههههههه لا طبعا ماما ضحكت عليكي يا جاكي علشان تعرفك الحقيقة علشان انتي لسه صغيرة
جاكي : – لا انا كبيرة وفاهمة ومش تقولي صغيرة ده تاني بس ازاي يعني ماما تضحك على وليه
انا : -ماشي يا ست الكبيرة بس لازم تعرفي مش البوس بس ياجاكي في حاجات كتير اوي لازم تتعمل علشان اتنين يتجوزوا بعض هبقى اعرفك عليها بعدين مش وقته بقى
جاكي : – ااامممممم بس على الاقل البوس من ضمن الحاجات
انا : – هههههههه اه من ضمنها بس في حاجات كتير اوي بعد البوس
جاكي : – طب ممكن متقولش لماما حاجة لو سمحت
انا : – طبعا مش هقولها حاجة يا جاكي
تبتسم جاكي وتنظر إلى تقول
جاكي : – مرسيه يا خلّودي
انا : – العفو يا جاكي
وبقرب من جاكي وبخدها في حضني وببوسها في خدها وبحسس على ظهرها تاني
كانت جاكي بتحضني كاني زي اخوها
انا : – اظاهر حسام وحشك اوي يا جاكي
جاكي : – اه يا خالودا وحشني اوي
انا : – يبختك يا حسام في حد بيحبك هنا اوي على العموم انا هبقى اقوله لما يكلمنى في الفون انك وحشتيه اوي
تضحك جاكي وتنكسف وتنظر في الارض
انا : – خلاص يا جاكي انا اخو حسام وزيه بالضبط في كل حاجة لو عاوزه حاجة منه انا هعملها
جاكي : – اممممم لا ياخالد مينفعش كده هخون حسام
انا : – تخوني ايه يا جاكي انتي فاكرة ان حسام جوزك لا طبعا مش جوزك الواحد علشان يتجوز بيعمل حاجات كتير وبيجيب شقة وعفش ويتجوز عند ماذون
جاكي : – اممممم اه انا حاسه اني هخلف منه اصلا
انا : – حاسه بايه
( كنت مندهش جدا من كلام جاكي ده عيلة مفعوصة يطلع منها كل ده وازاي حصل حاجة بينها وبين حسام وايه هي )
جاكي : – حاسه ان بطني وجعاني ومكركبه وان في بيبي جوه
انا : – ليه هو حسام عمل ايه معاكي بالضبط احكيلي
جاكي : – لا مش هقدر بتكسف
انا : – انا خالد هتتكسفي مني
وبحضن جاكي اوي
انا : – قولي ياجاكي انتي حبيبتي حسام عمل ايه ؟
جاكي : – قلعني وشاف كل جسمي من غير هدوم ونمنا في حضن بعض وباسني في بقى وفي جسمي
انا كنت مندهش جدا من اللي بسمعه ده كله معقولة ده كله يطلع من حسام وجاكي لسه مش وصلوا لكده المفروض
انا : – اووووووف بقى حسام عمل كل ده وايه تاني
جاكي : – وكشف على كل حته فيه
انا بحضن جاكي اوي وبحسس على جسمها اوي مع انها كانت لسه صغيرة بس مش عارف ازاي هجت عليها وزوبري وقف من كلامها
جاكي : – اه يا خالد بتوجعني كده
روحت حطيت ايدي على طيزها وبحسس عليها وببعبصها فيها
جاكي كانت نسخة من امها مشيرة بس على صغير وانا بعمل كده قولت بكره جاكي ده تكبر وتبقى أحلى كمان من امها احسن حاجة اعمل معاها واحنا صغيرين علشان تتربى على ايدي وكمان لو شافتني وانا بنيك امها تسكت مش تقول حاجة
جاكي : – بتعمل ايه يا خالد
انا : – هعمل زي ما حسام ما عمل معاكي
وبدأت ابعبص طيزها اوي اوي اوي وزوبري وقف عليها
جاكي : – خالد لا لا يا خالد مش هخون حسام لا
سكت وقولت اجيبها من ناحيه تانيه
انا : – طب تعالي وريني بطنك ما كنتشي بتقولي ان بطنك وجعاكي ارفعي وريني وبرفعلك البيجامة
جاكي : – اوريك ازاي يا خالد بتكسف
انا : – انا هبقى دكتور مش تتكسفي انا هكشف عليكي مش في كسوف بقى
جاكي : – يووووووه يا خالد لما تبقى وماما لو عرفت هتقطعني
انا : – ومين قال اني هقول لمامتك
جاكي : – افرض دخلت علينا دلوقتي
انا : – مش تخافي مش هتدخل امك مش فاضية دلوقتي ولو انا هقول لمامتك حاجة كنت قولتلها ان حسام باسك
جاكي : – هس هس وطي صوتك ارجوك
انا : – طب يلا نامي على السرير
وفعلا جاكي نامت وانا لزقت زوبري في جسمها ورفعت البيجامة وحطيت ايدي على بطنها وبحسس عليها وبقول
انا : – هنا الوجع يا جاكي
جاكي : – لا
انا احسس اكتر واطلع بايدي فوق شوية على بزازها النونو
جاكي : – خالد بتطلع فوق ليه
انا : – يمكن الوجع هنا وبمسك بزازك وبدعكها بشويش
كانت حلمتها لسه نونه خالص ومش كبرت بس كنت عاوز اخليها تحبني وتسبني اعمل اللي انا عاوزه من صغرها علشان لما تكبر تبقى عادي معايا
جاكي : – امممم اه خالد بتعمل ايه
انا : – ايه يا جاكي بكشف عليكي مش تخافي
وقعدت احسس على بزازها وادعكهم شوية براحتي
وبحسس على بطنها لحد ما قولت في نفسي كفايه كده علشان البت لسه صغير
انا : – مش في حاجة يا جاكي قومي مش تخافي يا حبيبتي
يوم تاني بقى هبقى اجيب العدة بتعتي واكشف عليكي وقت تاني علشان مامتك في المطبخ ومينا صحي كمان
وسمعنا صوت من بره
مشيرة : – يلا يا ولاد تعالوا بقى عاوزاكو
خرجنا بعد ما جاكي عدلت هدومها وروحنا لمشيرة
انا : – ايه يا مششمتي عاوزه ايه
مشيرة : – انا زهقانة يلا ناخد معانا سندوتشات ونروح نتفسح شوية في النادي اللي على البحر
احنا من اسكندرية وعايشين هناك بس مش بنحب نروح البحر في الصيف علشان الدنيا بتبقى زحمة اوي بس النادي ده على البحر ومحدش بيدخل غير الناس اللي مشتركين فيه ولو حد عاوز يدخل بيدفع فلوس كتير علشان المكان مش يبقى زحمة لانه مكان راقي وشيك ونبيل كانت حالته المادية كويسة ويقدر يشترك فيه بحكم عمله في السياحة
انا : – اه فكرة حلوة اوي يا مشمش انا هدخل اغير ونروح النادي
جاكي : – وانا كمان
كان مينا في الأوضة
مشيرة : – قول لمينا يلبس علشان مش نتاخر وكل واحد يجيب المايوه بتاعه
ذهبت إلى مينا قولتله ولبسنا هدومنا وجبنا المابوهات بتعتنا ونزلنا وكانت مشيرة لابسه جيبة على الركبة بالضبط كده وبلوزة وكانت جاكي تلبس سلوبيت على الركبة او فوقيها بشوية وركبنا تاكسي كان مينا عاوز يركب ورا مع امه واخته
انا : – لا يا مينا اركب انت قدام وسبني ورا
وقربت من ودنه وقولته في ودنه
انا : – ايه نسيت اني متراهن معاك ولا مش عاوزني انيك امك
نظر مينا إلى وعليه علامات الدهشة والهيجان
ركب مينا جنب السواق وانا ركبت ورا مع مشيرة وجاكي وكانت جاكي قاعدة بيني وبين مشيرة ولزقه في رجلي وانا ببص على رجلين مشيرة لحد ما وصلنا النادي ودخلنا
واخدت مشيرة جاكي واخدت الشنطة اللي فيها المايوه بتعها هي وجاكي وراحت تغير في مكان المخصص للستات وانا ومينا روحنا وغيرنا في مكان الرجالة وكنت انا ومينا لوحدنا المكان كان رايق ومش في حد كتير ومينا كان هايج من كلامي على امه
دخلنا وكانت عبارة عن غرف صغيرة وكل غرفة عليها ستارة دخلت وبدأت اقلع لحد ما بقيت ملط وجبت الشورت بتاعي وولبسته وكمان مينا كان خلص لقيت مينا خرج ببصلي اوي وببص على زوبري
مينا مسك ايدي وقالي
مينا : – تعالي عاوزك
ودخلنا ورا الستارة راح منزل مينا الشورت بتاعي وطلع زوبري وقعدت يبوسه اوي اوي
مينا : – زوبرك وحشني اوي يا حبيبي يا خلّودي
انا : – اااااااااااه يا كسمك بالراحة انت هتاكله سنانك يا خول يا معرص
مينا : – اصله واحشني اوي اوي ونفسي ينيكني اوي
انا : – لا يا كسمك مش هينفع انيكك هنا لما نروح البيت لحسن تفضحنا هنا انا لو كده ممكن انيك امك هنا مش انيكك انت
مينا : – ااااااااااااح اووووووف نكها يا خلّودي نيك امي مشمش
انا : – هنيك امك يا كسمك وهوريك كل حاجة وانا بنيك امك
كفايه كده بقى يا عرص ودخلت زوبري يلا علشان نطلع لحسن حد يدخل علينا
خرجنا وقعدنا على تربيزة قريبة من البحر وجت مشيرة وجاكي
كانت مشيرة لابسه بدله سباحة لونها اسود عبارة عن بنطلون استرتش وتي شيرت بنص كم وكانت جاكي لابسه مايوه بكيني قطعة واحدة ورجليها باينه وظهرها باين ما هي عيلة بقى لسه
انا لما شوفت مشيرة وهي جايه فولت لمينا
انا : – مش عاوزك تتكلم ولا تقول اي حاجة تحرج بيها امك النهاردة خالص اللي اقوله او اعمله مش عاوزك ولا تبص وتنح ولا تقول ولا كلمة ماشي ياخول
مينا : – حاضر يا حبي خد راحتك خالص
جت مشيرة وانا ببصلها وعيني عاوزه تاكلها
انا : – ايه الجمال كله كله يا مشمشتي انا مقدرش على كل ده
مشيرة : – يا واد يا خالد بطل بكش بقى شوف يا مينا صاحبك بيعاكسني
مينا بيقول لنفسه بيعاكسك ايه ده عاوز ينيكك ياماما وينظر إلى امه ويقول ليك حق يا خالد تهيج عليها شعرها الاصفر ده وعيونها العسلية وبيضها الحلو ده وبزازها الجامد ده اللي هتفرتك ال تي شيرت ولا رجليها اوووف ولا طيزها المدورة الحلوة ده
مشيرة : – ايه يا مينا هتسيب خالد يعاكس امك كده قدامك مش هتقوله حاجة
مينا : – براحته يا ماما بصراحة هو عنده حق في كل كلمة قالها علشان انتي جميلة اوي يا ماما
مشيرة : – هههههههه بجد انا جميلة في نظرك يا مينا
مينا : – طبعا يا ماما ومش في نظري وبس في نظر خالد كمان وفي نظر كل راجل يشوفك
مشيرة : – هههههههههه يعني كمان عاوز الرجاله كلها تعاكسني مش خالد وبس
مينا : – هههههه كفايه دلوقتي خالد
انا مسكت ايد مشيرة وبوستها قدام مينا وجاكي
انا : – شوفتي بقى كان عندي حق اني اعاكسك علشان مش في ست هنا اجمل منك
مشيرة تضحك وتجلس وتقلع الشبشب وتضع قدم فوق الأخرى وانا انظر إلى رجليها الحلوة وكان البنطلون تحت الركبة بشوية صغيرين ورجليها البيضة باينة وصوابع رجليها حلوة اوي بالمنكير الاحمر
جاكي : – انا هنزل الميه يا ماما
مشيرة : – قوم يا مينا يا حبيبي انزل مع اختك يلا
مينا : – يلا ياخالد مش هتيجي
اغمز لمينا من غير ما حد يشوفني
انا : – روح انت يا مينا انا هنزل كمان شوية
مينا يقوم وياخد جاكي وينزلوا
انا : – وحشتيني اوي يا مشمشتي
مشيرة : – ياواد بطل بكش بقى هو انا سبتك علشان اوحشك ما انا معاك اهو من اول ما صحيت من النوم
انا : – انا اقصد وحشني اللي كنا بنعمله الصبح سوا
مشيرة : – انت مش هتسكت غير لما تفضحني كده
انا : – انا بحبك وعاوزك اوي يا مشمش
مسكت ايد مشيرة وبحسس عليها وهي كانت قاعدة جنبي في الكرسي وببص في عيونها
انا : – انا عاوزك لوحدك في الشقة يا مشمش متيجي نسيب مينا وجاكي هنا ونروح ونرجع كمان ساعتين كده
مشيرة : – انت اتجننت يا لودي ولا ايه اسيب ولادي هنا علشان حد يغرق ولا حد يحصله حاجة
انا : – طب اعمل ايه عاوزك يا حبيبتي بجد نفسي اخد راحتي معاكي اوي
مشيرة : – طب ماشي بس مش دلوقتي قوم انزل اميه العب مع مينا وجاكي
انا : – لا مش هنزل غير معاكي ومش هلعب غير معاكي
مشيرة : – لا انا مش متعودة انزل الميه غير مع بلبل جوزي انا هتمشي شوية بس على البحر وابل رجلي مش اكتر من كده
انا : – هو مش بلبل قالك اني راجل البيت وانا قولتلك اني راجلك ودكرك لازم تسمعي كلامي
مشيرة نظرت إلى وهي مبتسمة وفرحانة بكلامي ولكنها تحاول ان تداري هذه الفرحة
مشيرة : – طب قوم العب مع مينا وجاكي وانا هنزل كمان شوية
انا : – ماشي انا هروح وفكري بقى بجد عاوزك لوحدك في الشقة
روحت نزلت البحر مع مينا وجاكي نلعب شوية ومشيرة تنظر الينا والي البحر وتتكلم في نفسها وتفكر
وضميرها بيقولها ايه يا مشيرة خلاص هتخلي خالد ينيكك حقيقي ده قد ابنك اعقلي وفكري كويس لو خالد ناكك مرة مش هيسبك خالص وانتي كمان مش هتقدري تستغني عنه وعن زوبره
وفي المقابل كان شيطان شهوتها يتكلم ويقول خليه ينيكك يامشمش الواد زوبره حلو وكبير وكمان لبنه لسه بخيره ومليان رجولة وشباب
تاني حاجة ماخلاص انتي مصيتي زوبره وشافك ملط ولحس كسك مش هينفع بعد ده كله تقوليله لا تاني وكمان جوزك العرص ده هو اللي خلاكي تهيجي اكتر عليه وبيشجعك ان خالد ينيكك يبقى خلاص خليه ينيكك حاولي تودي الولاد عند حد وتخلي خالد ينيكك النهاردة وفعلا مشيرة اتخدت قرارها ان خالد هينيكها النهاردة
انا كنت في الميه بلعب مع مينا وجاكي وكل شوية مينا يمسك زوبري وانا ابعبصه من تحت الميه من غير ما جاكي تاخد بالها وكل شوية اشيل جاكي واحدفها في الميه بنلعب واجي من ورا الزق زوبري في طيزها وكان زوبري وقف من مينا وكمان كنت بحسس على طيزها وهي كانت ساكته عادي
زهقت قولت اطلع اشوف مشيرة
انا : – انا طالع هتيجوا ولا قاعدين
مينا : – لا انا هقعد شوية انا وجاكي
مشيت طلعت لقيت مشيرة بتبصلي ومش بتبص على اي حد تاني وانا جي عليها وانا ببصلها لحد ما وصلت وهي مسكت الفوطة وقامت بتغطيني بيها ومسكت ايدها وهي بتحط الفوطة على ظهري وقعدت وانا قعدت جنبها
انا : – شكرا يا حبيبتي ايه الحب والحنيه ده كلها
مشيرة : – هههههه ايه انت عندك شك اني مش بحبك يا خلّودي ولا بخاف عليك
انا : – لا طبعا يا حبيبتي عارف انك بتحبيني وبتخافي علي
مشيرة : – زي مينا وجاكي طبعا
انا : – لا طبعا انا خلاص عشيقك ولازم ابقى معاكي لوحدينا النهاردة ايه رايك انام في شقتي النهاردة وانتي بعد ما مينا وجاكي يناموا تجيلي
مشيرة : – لا طبعا انت مجنون بس عندي حاجة حلوة ليك
انا : – ايه هي يا حبيبتي قولي
مشيرة : – لا ده مفاجأة بقى هقولك عليها كمان شوية
انا : – طب انا جعت فين السندوتشات
مشيرة طلعت الاكل وقعدت اكل لحد ما مينا وجاكي طلعوا واكلنا وبعد الاكل
انا : – يلا بقى يا مشمش انزلي معايا الميه
مشيرة : – مش ليه نفس خليها وقت تاني
انا قومت ومسكت مشيرة من ايدها وشدتها
انا : – لا يلا
وفعلا قامت مشيرة وقامت جاكي علشان تنزل معانا
انا : – خليك بقى انت هنا يا مينا جنب الحاجات لحسن تتسرق
وانا كنت بعمز لمينا
مينا : – حاضر يا خلّودي
ومشيت وانا ماسك مشيرة من ايد والناحيه التانيه كنت ماسك جاكي
كنت فرحان اوي ان مشيرة هتنزل معايا الميه
لحد ما نزلنا الميه انا كنت بعرف اعوم طبعا وكمان مشيرة بس كانت جاكي لسه بتتعلم العوم وكنت انا دايما جنب مشيرة وبحسس على طيزها وببعبصها في الميه من غير ما جاكي تاخد بالها وكانت جاكي عاوزه تتعلم السباحة وانا كنت بساعدها
كنت بنيم جاكي على الميه واشيلها بايدي وايدي من تحت بتحسس على طيزها وظهرها
وفي مرة وانا بعمل كده جاكي شرقت وقعدت تكح اوي
مشيرة : – يا حبيبتي بالراحة على مهلك مش كده بس بقى يا خالد كفايه مش تنيمها تاني على ظهرها
مشيرة : – اخرجي يلا يا جاكي اقعدي بره شوية ونشفي جسمك
خرجت جاكي وتركتني مع مشيرة مش عارف هل مشيرة كانت متعمدة تخرج جاكي علشان نبقى انا وهي لوحدينا ولا علشان خايفة عليها
بعد ما جاكي خرجت نظرت إلى مشيرة وقالت
مشيرة : – ايه رايك تحب نتسابق انا وانت
انا : – مش عاوز اتسابق معاكي عاوز العب فيكي عاوز اروح شقتك ونكون لوحدينا
مشيرة : – طب نتسابق ولو كسبتني هخليك تعمل كل اللي في بالك وهكون انا وانت في في الشقة لوحدينا
انا : – بجد يا مشمش
مشيرة : – اه بجد يا روح مشمش هي ده المفاجأة اللي قولتلك عليها بس لازم الاول تكسبني شايف البرميل إلى هناك ده هنروح لحد عنده ونرجع
انا : – ماشي بس لو انتي اللي كسبتي مش هنروح الشقة لوحدينا يعني
مشيرة : – امممممم لا مش هنروح لانك لازم تكسب وتوريني قوتك وتوريني انا غاليه عليك ولا لا ؟
انا : – ماشي يا حبيبتي هتشوفي
وفعلا بدانا سباق ومشيرة وانا بنعوم وانا عمال اعوم واحاول اسبقها لحد ما روحنا عند البرميل وكنا ماشيين جنب بعض وبدنا نرجع وانا بدأت اسبقها بشوية بسيطة وشديت وسبقتها بس حسيت ان مشيرة خفت سرعتها وكانها عاوزني اكسبها علشان نروح الشقة لوحدينا
وفعلا عديتها بكذا متر ووصلت للمكان اللي كنا فيه وانا كسبت وكنت فرحان اوي ومبسوط اوي اوي
ومشيرة جتلي وهي فرحانة ومبسوطة اكتر منى مع انها خسرت بس كانت من جواها عاوزني اكسب
انا : خلاص يا حبيبتي مش في اعذار تاني انا كسبتك اهو
مشيرة : – ماشي يا لودي بص بقى انت لما تخرج هتقول انك هتروح تزور خالتك واحتمال تبات عندها وانا اقولك ماشي امشي يا حبيبي وانا هاخد مينا وجاكي وهروح عند اختي مارينا وهناك هسيب جاكي ومينا لاختي وهتحجج باي حاجة وهرجع على الشقة وهبات لوحدي وطبعا انت هتكون معايا يا حبيبي
انا : – ماشي يا مشمشتي انا موافق وحضنتها جامد اوي وانا في الميه وزوبري لزق في كسها وايدي حسست على طيزها
مشيرة : – بس بقى خلي شوية لحد بالليل والناس كمان هنا
وكان مينا كل ده بيبص علينا وشايف كل حاجة بتحصل
انا : – ماشي يلا نخرج يا حبيبتي
وفعلا خرجنا من الميه وقعدنا شوية وبدانا ننفذ الخطة
انا : – انا هقوم البس يا مشمش وهروح ازور خالتي وهبات عندها النهاردة علشان وحشتني اوي
مشيرة : – ماشي يا حبيبي روح ايه رايكم ياولاد احنا نروح نسلم على خالتكم مارينا احنا كمان (مارينا اخت مشيرة اصغر منها عندها 29 سنة وهي بيضة جدا وقصيرة اقصر من مشيرة وطيزها مدورة وحلوة بس طيزها اكبر من مشيرة وبزازها قريبة من بزاز مشيرة كده وعندها ولد صغير عنده سنتين اسمه جون جاكي ومينا بيحبوا يلعبوا معاه اوي )
جاكي : – اه يا ماما خالتو وحشتنا اوي وكمان جون ابنها وحشنا اوي
مينا كان متعجب من اللي بيحصل وكان مستغرب ليه انا همشي واسيبهم اروح عند خالتي كان مينا عاوزني انيكه بالليل وزعل طبعا بس مش قدر يعترض انا مشيت وروحت البيت ودخلت شقة مشيرة كنت خلاص بقيت واحد من البيت وبقى معايا نسخة دخلت وغيرت هدومي وروحت جبت شريط الفيديو الاحمر اللي كان نبيل بيفرج عليه مع مشيرة وقعدت اتفرج عليه علشان ما كنتش شايف الترجمة كويس وفعلا طلع فيلم ابن متناكة فاجر اوي وهجت اوي وزوبري واقف بس مش رضيت انزلهم علشان عاوز اوفر اللبن لمشيرة
وشوية لقيت تليفون البيت رن كانت مشيرة بتتصل بيه
قعدت متردد ارد ولا لا لحد ما قررت ارد
مشيرة : – الو ايوة يا خلّودي
وكانت بتتكلم بصوت واطيء علشان محدش عند مارينا اختها يسمعها
انا : – ايه يا حبيبتي وحشتيني اوي يلا بقى هتيجي امتى ؟
مشيرة : – احنا هنتغدي وهقعد كده لحد الساعة 6 وهاجي انت لو عاوز تتغدى الاكل عندك في الثلاجة بس مش تاكل كتير علشان هجبلك عشا معايا ونام شوية علشان تقدر تسهر ولا ناوي تنام بدري النهاردة
انا : – ههههههههه لا يا حبيبتي هسهر لحد الصبح وهطبق كمان تعالي انتي بس
مشيرة : – ماشي يا خلّودي لما نشوف باي
انا : – باي يا حبيبتي
قفلت مع مشيرة وكانتا لساعة 4 كده روحت قومت واكلت ودخلت على سرير مشيرة ونمت فوقه وكان زوبري واقف اوي وكانت مشيرة معلقة صورة ليها كبيرة متعلقة قدام السرير يعني اي حد قاعد فوق السرير هيلاقي الصورة في وشه قعدت ابص للصورة والعب في زوبري لحد ما نمت
ومشيرة قدرت تهرب من جاكي و مينا واشترت اكله سمك وجمبري وجت على البيت ودخلت وكنت لسه نايم مش رضيت تصحيني وقعدت تقلع هدومها قدامي وانا نايم لحد ما بقت ملط وراحت دخلت الحمام وملت البانيو ميه وقعدت فيها بتستحمي علشان الجو حر وقعدت وغمضت عنيها وبدأت تفتكر اللي حصل بينا واخر مرة الصبح لما زنقتها على السلم وقعدت امص في بزازها وهي بدأت تهيج وتحسس على بزازها بشويش وهاجت اوي اكتر لما تخيلت اني بنيكها قدام جوزها فتحت عنيها ومش رضيت تعمل حاجة تاني قامت شطفت نفسها ولبست البورنوس وخرجت ودخلت اوضتها وانا كنت لسه نايم نشفت نفسها كويس وراحت قلعت البورنوس وبقت ملط وهي عامله تبص على وعلي زوبري اللي واقف في الشورت وانا نايم
مسكت زجاجة البرفان بتعتها وقعدت تحط على نفسها ورقبتها وعلى تحت باطها ورشت كمان على كسها بعد كده قعدت تسرح شعرها قدام المرايه لحد ما عملته وبدأت تحط ميك اب كامل وروج وبودرة لحد ما خلصت كل ده وهي ملط كانت الساعة بقت 8 كده وهي كانت منورة لمبة الأوضة بتعتها وانا بتحرك على السرير فتحت عيني وشوفت مشيرة وهي ملط وواقفة قدام المرايه انا قولت انا بحلم ولا ده حقيقي معقولة مشيرة جت من بره وقلعت ملط وانا مش حسيت بيها كانت مشيرة مش واخده بالها اني صحيت وكنت انظر إلى طيزها الجميلة المدورة المشدودة
انا : – انتي جيتي يا حبيبتي من امتى ؟
التفت إلى مشيرة وهي ملط
مشيرة : – ههههههه بقالي ساعة وانت نايم ولا انت هنا ده انا جيت واستحميت وانت برده لسه نايم ده لو حرامي دخل يسرقنا هيسرق ويمشي وانت مش هتحس بيه ايه كل النوم شكلك تعبان اوي وهتنام بدري
انا قومت وروحت عندها وحنتضها اوي اوي اوي من ورا ولزقت زوبري في طيزها ومسكت بزازها بايدي الاتنين وعمال ابوسها في رقبتها وكتفها
انا : – هنشوف مين فينا اللي هينام قبل التاني ياحبيبتي
كان زوبري وقف وراشق في طيزها
مشيرة : – هههههه ايه هو زوبرك ده على طول واقف كده مش بينام خالص
انا : – اول ما زوبري بيشوفك بيقف ثم ايه انتي هتقري بقى من اولها انتي عاوزاه ينام يعني زي بلبل جوزك
مشيرة : – هههههه انت بقيت قليل الادب اوي يا خلّودي ثم انت عرفت منين ان بلبل زوبره مش بيقف طبعا زوبره بيقف
انا كل ده عمال ابوسها واحرك زوبري على طيزها وادعك بزازها وامسك الحلمات افركها وهيجتني اوي بجد
انا : – ههههههههه عارف انه بيقف بس مش بيبقى واقف على طوال زي زوبري كده صح ولا لا يا مشمشتي
مشيرة : – طب اوعى كده لسه بعمل حاجات مش هنعمل حاجة دلوقتي
انا : – لا طبعا هعمل دلوقتي انا مش قادر عاوزك اوي
مشيرة : – هههههه وانا كمان عاوزاك اوي بس اقعد على السرير هنا وسبني بس اخلص اللي بعمله والبس ونبدا
ومسكتني مشيرة وقعدتني على السرير وراحت على المراية ورجعت تكمل اللي بتعمله وانا عيني على طيزها وعلي بزازها وماسك زوبري عمال ادعك فيه من فوق البوكسر ومشيرة بتبصلي من المرايه وبتقولي
مشيرة : – شايفاك يا قليل الادب بطل بص ولعب في المجرم اللي واقف ده واصبر مش قادر تصبر خمس دقايق
انا : – طبعا مش قادر اصبر حتى ثانية
وفكرت في حاجة روحت قومت وفتحت دولاب مشيرة اللي اول مرة افتحه وقعدت اتفرج على قمصان النوم واطلعهم واحد واحد واشوفهم بره الدولاب مشيرة كانت خلصت الميك اب وجت وقفت من ورايه وحضنتي وهي ملط وبزازها لزقت اوي في ظهري
مشيرة : – ايه يا حبيبي انهي واحد عجبك فيهم ؟
انا : – كلهم حلوين اوي يا حبيبتي
وكملت لحد ما لقيت قميص نوم لونه احمر وقصير اوي وشفاف خالص وكمان كل ظهره باين وبتربط برباط على الرقبة كده
طلعته وعجبني اوي
انا : – خدي ده البسيه يا مشمش
مشيرة : – ههههههههه ذوقك حلو اوي يا خلّودي ده بلبل بيحب اوي قميص النوم ده
وبدأت مشيرة تلبس قميص النوم ولبسته قدام المراية وانا وراها
مشيرة : – خد يا حبيبي اربط الرباط ده
انا كنت متوتر جدا برده اول مرة ليا انيك ست ومش اي ست ده مشيرة مشمش حلم وحب حياتي اللي كنت اتمنى ابوسها واحضنها وبس
واهي واقفة قدامي ملط وبتلبسلي قميص نوم كمان انا منقيه مشيرة دي مش انا بس اللي نفسي انيكها اعتقد اي راجل بجد لازم يشوفها اكيد هيقعد يبصلها طول ما هو شايفها واكيد زوبره هيقف عليها ويتمنى ينيكها حتى ولو في الخيال وبس
مسكت الرباط وبربطه وكان باين على ايدي رعشة بسيطة ومشيرة حست بكده
مشيرة : – ايه يا حبيبي مالك مش عارف تربط حته رباط اومال هتعمل ايه كمان شوية مش هتعرف برده ولا ايه
كلام مشيرة جي على رجولتي وفحولتي وخلاني اتجرا ومش اخاف ولا اتوتر علشان اوريها اني راجل مش راجل وبس لا انا الراجل اللي هي بتحلم بيه انا ارجل من جوزها نفسه
روحت ربطت الرباط وخلصته
مشيرة : – ايوة كده يا حبيبي
ومسكت مشيرة اندر صغير جدا كان فتلة كان متعلق على شماعة القميص ولم اعرف ما هذا الا عندما شاهدت مشيرة بتمسكه وبتلبسه ودخلت الفتله من ورا كلها في طيزها الجميلة ومن قدام غاصت في كسها الابيض الناعم
روحت لفيت مشيرة وخدتها في حضني اوي اوي اوي
وبدأت ابوسها في شفايفها واحسس على كل جته في جسمها ايدي بتحسس على اللي تقدر تطوله من جسمها الابيض الناعم اللي زي جلد الاطفال ناعم اوي وبدأت ابوس مشيرة في فمها
ووضعت شفايفي على شفايف مشيرة اللي عليها الروج الاحمر الجميل اللي مزودها جمالا على جمال وببوسها جامد شوية وانا عمال ابعبصها جامد اوي في طيزها ابعدتني مشيرة عنها ونظرت إلى بنظرة حب وحنيه وبتقولي
مشيرة : – بص بقى يا حبيبي انت لسه عيل صغير وفي حاجات هتحصل دلوقتي اول مرة هتشوفها واول مرة هتعملها في حياتك علشان كده عاوزه اقولك تسمع كلامي في اللي هقوله علشان تتعلم، اللي اقولك تعمله تعمله بالراحة يبقى بالراحة جامد يبقى جامد يعني تسمع كلامي في كل اللي اقوله
(كانت مشيرة في نفسها عاوزه تعلمنى كل حاجة عن الجنس قبل ما نبدأ حاجة علشان ابقى استاذ جنس مش زي جوزها وعلشان مش اعمل حاجة غلط، وكمان ابقى تحت ايدها واسمع كلامها كانت عاوزه تسيطر علي علشان مش افضحها او اعمل حاجة تزعلها )
انا : – هههههههههه ليه هو انتي مدرسة يعني هتعلميني
مشيرة : – اه مدرسة ليك لوحدك ايه مش انفع مدرسة
ووقفت مشيرة ووضعت يدها اليمنى في وسطها وهي تنظر الي
انا : – لا طبعا ده انتي تنفعي اوي ده انتي أحلى واجمل مدرسة شوفتها في حياتي
مشيرة : – بص بقى اقعد على السرير واقلع الفنلة ده وخليك بالبوكسر وبس ومش عاوزاك تتحرك من على السرير خالص
ووقفت قدامي وبدأت تتكلم
مشيرة : – بص بقى يا خلّودي هسالك سوال في الاول وجاوبني عليه ايه اكتر حاجة بتعجبك في جسمي ؟
نظرت إلى مشيرة من فوق لتحت وانا انظر إلى شعرها الاصفر الذهبي والي عيونها العسليتين والي ووجها الجميل وشفايفها اللي عامله زي الكريزة الجميلة الحمراء وخدودها اللي محمرة طبيعي والي بزازها الوسط اللي واقفه كانهم مدفعين ولا رجليها المرمرية ناصعة البياض ولا صوابع رجليها الحلوين
انا : – امممممم كلك على بعضك يا مشمش مش في حاجة في جسمك مش عجباني
مشيرة : – هههههههههههه يا واد بطل بكش قول بقى أحلى حاجة بتحبها في جسمي ايه هي
انا : – بصراحة انا بحب بزازك اوي يا مشمشتي
مشيرة : – بزازي بس اللي عجباك يا خلّودي
ولفت مشيرة لفه كامله ببطء شديد وكانها عاوزه توريني طيزها
ولما مشيرة لفت روحت حطيت ايدي على طيزها وبحسس علي
انا : – وبحب طيزك اوي بالذات لما تمشي قدامي في البيت وتقعدي تهزيها اوي كان زوبري ساعتها عاوز يتفرتكك
مشيرة : – ههههههههه ساعتها بس يعني هو مش عاوز يفرتكني دلوقتي
انا : – لا عاوز طبعا
مشيرة : – طب بص بقى انا هعلمك كل حاجة دلوقتي وهعلمك ازاي تخلي اي ست مش انا وبس تتمتع معاك
انا : – يا ريت يا مشمش علميني يا حبيبتي بس انا عمري ما اي ست هتمتعني غيرك
ومسكت ايدها وببوسها
مشيرة : – بطل بكش بقى اول درس واهم درس انك مش تنام مع اي بنت او ست غير لما تحبها وتعجب بيها لو نمت مع ست وخلاص كده مش هتحس باي متعة تنزلهم وخلاص يعني واسمع الستات انواع كتير طبعا في ست بتحب الرومانسية والحنية والمحن والكلام الحلو وقت النيك ومش بتحب غير الرومانسي وبس وفي ست بتحب العنف والشتيمة و والاهانة كمان وانك تزلها وانت بتنكها وتحسسها انها ضعيفة تحت منك وفي نوع من الستات بيحب يسيطر ويكون هو القائد في العلاقة وتخلي الراجل اللي معاها دلدول ليها في النيك وفي الحياه كلها وفي نوع تاني بيحب انك تبدأ معاها برومانسية وبعد كده لما بتهيج بتحب العنف والشتيمة والزل كمان وفي نوع تاني بيحب كل اللي فات ده كله بيحب يغير علشان مش يزهق يعني على حسب مزاجه يعني ممكن في يوم يكون عاوز رومانسي وبس ويوم تاني عاوز عنف وشتيمة وزل وبس ويوم تبدأ رومانسي وتقلب على عنيف ويوم عاوزة تبقى هي المسيطرة على الراجل وتعمل فيه كل اللي هي عاوزاه
كنت قاعد على السرير ونسيت ان مشيرة معايا واني هنيكها وحسيت فعلا انها مدرسة وبتعلمنى حاجات مهمة جدا في الحياة وحاجات مش هتفدني دلوقتي وبس لا ده هتفدني طول حياتي مع اي ست هشوفها قدام وكنت مستغرب من كلام مشيرة ازاي عرفت كل الحاجات ده كلها انا شوفت افلام سكس بس عادي يعني مش قعدت افصص كل ست كده زيها
مشيرة : – ايه يا خالد فاهم اللي بقوله
انا : – اه يا حبيبتي كده خلاص ولا في حاجة تاني
مشيرة : – ههههههه ده في حاجات كتير اوي يا حبيبي بص بقى الستات بتهيج من اماكن مختلفة
في ست بتهيج من لمسة وكلمة وفي من حاجات تانية زي مثلا شفايفها وكمان انك تبوس وتلحس رقبتها وتبوس تحت ودنها كده وتلحسه وفي ستات بتهيج من اي لمسه لبزازها ومن انك تبوس بزازها وتلحسها اوي تبوس حلمتها وتمصها وفي ستات بتحب تبوس وتلحس كل حته في جسمها وفي بتبوس وتلحس بطنها وسرتها وفي انك تبوس تحت باطها وتلحسه وفي انك تبوس صوابع رجليها ورجليها وتلحسها وفي الكبيرة بقى انك تبوس وتلحس كسها ومش اي راجل بيقدر يبوس ويلحس كس مراته بالذات العرب بيقرفوا بس الاجانب بيعملوا كل ده عادي وبيحبوا كده اوي وفي ست بتحب تنكها في كسها وبس وفي ست تحب تنكها في كسها وطيزها وبقها وفي كل خرم فيها
كانت مشيرة بتتكلم وانا متنح وببصلها باهتمام ومركز اوي في كلامها
ده اول درس لازم تعرفه والباقي بقى هيبقى عملي مع الوقت
كنت بدأت اخرج من حالة الهيجان اللي كنت فيها وركزت شوية في كلام مشيرة
مشيرة : – ايه يا خلّودي مش هتبدأ بقى ولا هنقضيها نظري كتير ههههههه
انا بدأت اركز بقى تاني مع مشيرة ومع جسمها روحت قومت من على السرير وقربت من مشيرة ولزقت فيها
مشيرة : – اخر حاجة انت بقى اللي لازم تعرف انا اني نوع من كل الستات اللي قولتلك عليهم
ولازم تعرف كمان ايه الحاجات اللي بتهيجني لوحدك وانا مش هساعدك فيها
انا بدأت اركز اكتر روحت ببص في عيون مشيرة وانا بقرب شفايفي من شفايفها بشويش اوي لحد ما شفايفي لمست شفايف مشيرة عندها اغمضت عيني وبدأت اقبل مشيرة بشويش اوي وبالراحة خالص وبدأت استطعم ريق مشيرة في فمي وغبنا في هذه القبلة دقائق معددودة وانا امص شفايف مشيرة السفلية وادخل لساني في فم مشيرة واحركه يمينا ويسارا وبدأت مشيرة تمص لساني مصا فيختلط ريقي مع ريق مشيرة وبعد ما انتهت مشيرة من مص لساني احببت ان افعل مثلها وبدأت امص لسانها بشويش وهي اخرجت لسانها ووضعته في فمي وانا بمصه بالراحة وبشويش اوي واستمتع بهذا الطعم انه طعم جديد على ليس له مثيل وكنت بحسس على جسم مشيرة وظهرها من ورا بشويش اوي وبالراحة خالص وكاني حبيت انيك مشيرة بالنوع الاول الرومانسي لكي اعرف ماذا تحب مشيرة وانا اضع يدي على طيز مشيرة واحسس بشويش اوي وادخل يدي من تحت القميص اللي يدوب مغطي ربع طيزها واحسس على طيزها اللي كلها كانت باينه علشان الاندر داخل فيها ومش باين وابعبصها في طيزها بشويش اوي اوي اوي وكان زوبري لزق اوي في كس مشيرة وكان هاج ووقف وقفة جامدة اوي
وبدأت ابوس خدود مشيرة والحس خدودها الناعمة الجميلة وانزل بشويش الحس رقبة مشيرة وابوسها وكنت بلحس رقبتها من تحت لفوق بلساني بلحسة واحدة كده بشويش اوي
مشيرة : – ااااااااااااح اااااااااااااه يا خلّودي كمل كمل يا حبيبي شكلك هتبقى استاذ ورئيس قسم مش هتحتاج تتعلم حاجة
انا كنت مندمج جدا في لحس رقبة مشيرة ووصلت بلحسي وبوسي إلى ودنها وتحت ودنها والي كتفها
كنت عاوز ابوس والحس كل حته قالت عليها مشيرة انها بتثير الست
ونزلت بوس على فلقة بزاز مشيرة وكان القميص مخرج نص بزاز مشيرة منه وانا ببوس وبلحس في الفلقة وبس ونزلت بوس على باقي بزازها من فوق القميص روحت بايدي فكيت رباط القميص الاحمر من فوق رقبة مشيرة من ورا اللي انا ربطته
ونزلته وسقط القميص إلى الارض على رجلين مشيرة وبقت مشيرة قدامي ملط معدا الاندر الفتلة وبس واللي مبين كسها وكانه مش موجود اصلا وظهرت بزاز مشيرة الاتنين امامي روحت مسكت بزاز مشيرة بايدي الاتنين وبدأت ادعك في بزازها بشويش وبالراحة اوي وانا احرك البزاز يمين وشمال وبزاز مشيرة بتترج اوي وبدأت ارج بزاز مشيرة اكتر روحت وقفت وبقيت ابوس والحس كل حته في بزاز مشيرة ولحست بزازها كلها وبدأت ابوس الحلمة اليمين
مشيرة : – لا ابدا بالشمال علشان فوق قلبي وبتهيج اكتر
روحت سبت الحلمة اليمين وروحت ببوس الحلمة الشمال بشويش اوي والحلمة كانت وسط مش كبيرة ولا صغيرة وكانت واقفة اوي اوي اوي وكان صدر مشيرة مشدود وواقف اوي زي اي بنت او ست دلوقتي تلقيها ماشية في الشارع ولابسه براه رافع صدرها اوي وتلاقي بزازها مرفوعة ومش واقعة بسبب البراه ده لكن مشيرة كانت بزازها نفسها مرفوعة ومش واقعة منها واقفة اوي بدأت ابوس الحلمة اوي اوي اوي
مشيرة : – طلع لسانك يا خلّودي والحس الحلمة واللي حوالينها يا حبيبي كده ولف لسانك عليها كانك بتعمل رقم خمسة
بدأت اعمل اللي مشيرة قالت عليه وبقيت ببوس الحلمة وحوالينها وطلعت لساني وبلحس الحلمة بلساني وحولينا وبعمل رقم خمسة على الحلمة
مشيرة : – ااااااااااااح اوووووووووووف ياخربيتك يا واد انت طلعت مجرم اوي
انا مش كان عندي وقت اتكلم و ارد على مشيرة اللي بدأت ايدها تسرح وتدعك في زوبري من فوق البوكسر وانا بلحس حلمتها
مشيرة : – حط بقى الحلمة في بقك وارضعها يلا يا خلّودي
وانا خلاص بقيت بسمع كلام مشيرة علشان اتعلم وعلشان افهم هي عاوزة ايه وامتعها وبدأت احط الحلمة في بقى وامصها بشويش اوي اوي اوي
انا : – اااااااااااااح اوووووف بزازك طعمها حلو اوي يا مشمش حلمتك حلوة اوي بجد
مشيرة تمسكني من راسي وتدفني اكتر في بزازها
مشيرة : – مص اوي بزازي يا حبيبي من زمان محدش مصها
انا : – اااااااااه اااااااااااااااح ليه هو بلبل مش بيمصها
مشيرة : – بيمصها بس مش زيك كده يا خلّودي مص اوي اوي
وانا بمص سناني عضت مشيرة
مشيرة : – ااااه ااه لالا لا يا خلّودي مش تعض بزازي بالراحة مش كده
واخرجت مشيرة الحلمة من فمي وبدأت تعلمنى ازاي امص حلمتها من غير ما سناني تيجي على الحلمة بدأت مشيرة تبوس حلمة صدري وبتلحسها وكانت حلمة صدري لسه صغيرة بس مدببة شوية
مشيرة : – بص يا حبيبي عاوز تعرف الست بقت هايجه ولا لا هتلاقي حلمتها واقفة ومسكت حلمتها وقالتي شوفت الحلمة هايجة وواقفة ازاي اتغيرت صح وانت كمان حلمتك واقفة علشان انت كمان هجت وبدأت تمص حلمتي وتقولي بص مص بشفايفك وبس ومش تعض وخلي العض وقت تاني
راحت مشيرة مسكت الحلمة اليمين المرة ده وبتقولي كفايه على الشمال كده اليمين كده هتزعل منك
روحت حطيت بقى على الحلمة اليمين وبدأت ابوسها والحسها اوي اوي اوي واطلع لساني واعمل خمسات عليها
وكانت مشيرة في الوقت ده دخلت ايدها من تحت البوكسر وعمله تحسس على زوبري بشويش اوي وبتحرك صوابعها عليه من تحت لفوق كده
روحت دخلت الحلمة اليمين في بقى وبدأت امصها وابعد سناني عن الحلمة واحاول امص الحلمة بشفايفي زي ما مشمش علمتني
وفعلا بمصها اوي اوي اوي
مشيرة : – ااااااااااااااح اووووووووف ااااااااه منك يا مهيجني انت، انا اول مرة اهيج اوي كده من مص بزازي اومال هتعمل ايه ايه تحت
وانا بمص حلمة مشيرة اليمين نظرت اليها وقلت
انا : – عجبك مصي يا مشمشتي
مشيرة تحضني اوي وتحسس على ظهري وعلى شعري وتقول
مشيرة : – عجبني وبس ده انا بقالي 15 سنة متجوزة نبيل عمره ما مص بزازاي كده يا مجرم انت طلعت مجرم وشقي اوي كمل
خلصت مص في بزاز مشيرة ونزلت بوس ولحس على بطن مشيرة وهي واقفة قدامي على الأرض وانا بوطي وبلحس بطنها وقعدت على الارض بركبي ولحست كمان سرة مشيرة
ودخلت لساني فيها
وكانت مشيرة تضع يدها على شعري وتحسس على شعري وبدأت انزل على اول كس مشيرة من فوق وبدأت ابوس والحس اول كس مشيرة وعندما بدأت اعمل كده هاجت مشيرة واتكهربت جامد اوي وحست ان اقدامها لا تستطيع ان تحملها سندت مشيرة علي
مشيرة : – بس بس استني يا خالد
انا توقفت عن لحس كس مشيرة وسندتها لحد السرير
انا : – مالك يا حبيبتي في ايه ؟
مشيرة : – انت بجد دوختني حسيت اني هقع على الارض من اللي بتعمله
اقتربت من مشيرة اللي ريحت على السرير ورجليها نازلة على الارض وبدأت اقبلها في فمها حتى تهدا وتعود إلى طبيعتها
مشيرة : – انت بجد مجرم اوي يا حبيبي كنت فين من زمان
ومسكتني مشيرة من شعري وبتنزلني بايدها عند كسها علشان الحسه وفعلا بدأت تاني ابوس كس مشيرة والمرة ده كنت ببص لمشيرة وانا بلحس كسها وهي كمان كانت بتبصلي اوي وبتحسس على شعري
وانا بلحس كش مشيرة بشويش اوي من اخر كسها تحت وبطلع لفوق بشويش اوي في لحسه واحدة
مشيرة : – اووووووووف الحركة ده جامدة اوي ده بتموتني عرفتها منين ده يا حبي
انا : – شوفتها في فيلم سكس يا مزتي
مشيرة : – انت كمان شوفت افلام سكس بعدين نتكلم في الموضوع ده كمل
وبدأت احط زنبور مشيرة في بقى وامصه
انا : – ااااااااااااح يا مشمش زنبورك مولع اوي يا متناكتي وطعمه حلو اوي يا حبيبتي وريحته حلوة اوي يا مزتي
مشيرة : — اااااااااااه يا خلّودي مش قادرة انت بتموتني كده اوووووف كسي ولع ناااااار كده
وكنت فتحت كس مشيرة ودخلت لساني جوه كسها وانا عمال الحس كسها من جوه واحرك لساني جوه كسها واعمل خمسات
طعم كس مشيرة كان مذاقة حلو اوي بالنسبالي لو قولتلكم اني لحد دلوقتي بحس بطعم كسها في بقى وريحتها الفواحة اللي معروفة لكل واحد ناك ست وشم ريحتها
انا : – عجبك مصي لكسك يا مشمشتي
مشيرة : – اااااااااااح طبعا يالهوي ده انا جوزي جنبك خول بقى انا مش قادرة حاسة اني هنزلهم مش قادرة ااااااااااااح
واطلقت مشيرة حممها وعسلها وكأنها اول مرة تنزل من كسها ونزل عسل مشيرة على بقى وجزء منه بينزل على كسها وبدأت اتذوق طمعه بفمي
كانت مشيرة في قمة محنتها
مشيرة : – ااااااااااااح ااااااااااه اوووووووووووف انت جننتي يا خلّودي انا متناكتك خلاص انا متناكة خالد
انا : – اووووووووف يا مشمشتي عسلك طمعه يجنن يا متناكتي وريحته اوووووف تولع حلوة اوي
مشيرة تشدني وتقوم وتنام على السرير وتفتح كسها بايدها وتقولي
مشيرة : – يلا تعالي بقى دخل زوبرك في كسي مش قادرة عاوزة اتناك يا دكري
اقوم واقعد فوق مشيرة واحضنها اوي واحط شفايفي فوق شفايفها وابوسها وزوبري على كسها اول مرة زوبري يلمس كس ست كان كس مشيرة واول مرة هنيك ست هنيك مشيرة
مشيرة ابعتدني وقالت
مشيرة : – ابعد شوية يا لودا وامسك زوبرك بايدك الاتنين وافركه على كسي من بره كده يمين وشمال وفوق وتحت
اعمل خمسات بزوبرك على كسي زي ما كنت بتعمل بلسانك على بزازي
انا : – انا بس يا ابله علشان انا تلميذ نجيب ومجتهد هسمع كلامك
وبدأت امسك زوبري بايدي الاتنين وكان زوبري واقف اوي وبدأت اعمل زي ما مشيرة قالت بالضبط بحرك زوبري بشويش على كسها من فوق لتحت ومن اليمين للشمال واعمل خمسات
مشيرة : – ااااااااااااح اووووووووف انت كده بتفرشيني بزوبرك
فرشي كسي بزوبرك اوي يا حبيبي ااااااااااااح
انا : – اهو يا متناكتي بفرشه اوي اوي ااااااااااااه
مشيرة : – بس مش قادرة حرام عليك نيكني بقى يا خلّودي دخله في كسي
ومدت مشيرة ايدها إلى زوبري ومسكته وبدأت توجهه إلى كسها
وانا كنت خلاص مش قادر بجد راح زوبري بدا يدخل بسهولة اوي في كس مشيرة بسبب افرازات مشيرة اللي كسها مليان بيه وغرقت وغرقت زوبري لما لمسها
وبدا زوبري يدخل في كس مشيرة وكنت بدخله بشويش اوي راس زوبري بتدخل اهي وبعد كده عمود زوبري بيدخل ومشيرة تنظر إلى وهي مبتسمة ابتسامة اللبوة الممحونة اللي أخيرا اخدت غرضها من اسدها
عندما دخل زوبري كله في كس مشيرة وكان كس مشيرة ضيق ومش واسع ولا تحس انها اتجوزت واتناكت وخلفت مرتين
انا : – كسك سخن اووووي يا مشمش وضيق اوي ايه هو كل ست كسها زيك كده
مشيرة : – اااااااااااااح انا كسي مولع منك انت يا خالودا وضيق علشان محدش بينكه واديك شايف جوزي بينيكني كل شهر مرة او اتنين لازم طبعا يبقى ضيق يلا نيكني يا حبيبي بقى متعني ومتع كسي مش قادرة
انا : – اهو بنيكك في كسك يا مشمش انا رجلك ودكرك وجوزك مش نبيل
مشيرة : – اوووووف اه انت جوزي مش هو ده خول مش بيعرف ينيكني افشخني بقى يا حبي
انا بدأت ادخل واطلع زوبري جامد في كس مشيرة وزوبري بقى زي المكنة طالع داخل جامد اوي
مشيرة : – ااااااااااااااه اووووووووف احححححححح بالراحة بالراحة مش كده يا خالد ااااااااااااه
انا : – هفشخك نيك يا كسمك مش قادر زوبري هيفشخك نيك مش انتي عاوزه تتفشخي هفشخك يالبوة
مشيرة : – اه انا لبوة اووووووي افخشك لبوتك
وزوبري داخل طالع اوي في كس مشيرة وكنت ساعتها حاسس إني ملك على كس مشيرة لم أكن اعلم او اتخيل إني هحس احساس زي ده ابدا احساس الملك المنتصر
وبدأت احس اني خلاص هنزلهم ومش قادر
انا : – مشيرة مش قادر خلاص عاوز انزلهم، انزلهم في كسك عادي؟
مشيرة : – لا يا حبيبي مش تنزل دلوقتي انا عاوزه اتناك تاني طلع زوبرك بسرعة من كسي
انا ما كنتش فعلا قادر واطلقت حممي ولبني داخل كس مشيرة
وانتفض زوبري داخل كس مشيرة وعندما احست مشيرة بلبني في كسها حضنتني اوي
وقعدت تبوسني اوي اوي وانا جسمي كان بيتخشب وزوبري بينزل لبن
مشيرة : – اااااااااااح اووووووف لبنك سخن اوي يا حبيبي يا خلّودي مولع ناااااااااار هيطفي كسي اووووووي نزل يا حبيبي لبنك في كسي
وانا زوبري داخل كس مشيرة واحضنها واقبلها وانا مش قادر اخد نفسي وقلبي بينبض جامد اوي اوي اوي
اول مرة احس ان ضربات قلبي سريعة اوي كده لدرجه ان مشيرة حسه بيها وخافت علي
مشيرة : – بس بس يا خالد في ايه اهدي يا حبيبي وبتحضني وتحسس على علشان اهدي وضربات قلبي تهدي شوية
وانا مكنتش عارف اتنفس ساعتها وكان نفسي عالي اوي
مشيرة : – طلع زوبرك من كسي يا حبيبي علشان تهدي بسرعة كده مش هتهدي بساعة
وفعلا طلعت زوبري من كس مشيرة وبدأت اتنفس بالراحة لحد ما هديت بعد كام دقيقة كده
وكنت نايم في حضن مشيرة وهي بتحسس على علشان اهدى
ونظرت إلى مشيرة وقولت
انا : – انا اسف يا حبيبتي علشان مقدرتش امسك نفسي ونزلتهم بسرعة
مشيرة : – ياحبيبي يا خلّودي انت تعمل اللي انت عاوزه المهم تبقى بخير انت خوفتني اوي عليك دلوقتي
انا : – ليه هو مش كل راجل بيحصله كده يعني
مشيرة : – بيحصل بس انت زادت عندك شوية يا حبيبي
انا : – المهم طلعت تلميذ شاطر ولا سقطت ؟
مشيرة : – هههههههههههه ده انت طلعت استاذ يا حبيبي انت بس في شوية حاجات صغيرة هقولك عليها وهتبقى مدير المدرسة
انا : – هههههههههه بحبك اوي يا مشمشتي
مشيرة تحضني اكتر وتقول
مشيرة : – وانا كمان بحبك يا خلّودي ومش هسيبك ابدا مهما حصل