ركبنا الباص وكان نبيل حاجز 5 اماكن وكانوا اخر كراسي وكان الباص مش في ناس كتير وكنا اخر ناس
والكنبه اللي ورا كمان فاضيه قعدت مشيرة في الكرسي اللي جوه ونبيل جنبها وقصادهم جاكي ومينا وانا قعدت في الكرسي اللي ورا مشيرة بالضبط وكنت تعبان جدا من نيك سامية روحت في النوم يجي ساعتين كده وصحيت لقيت لقيت زوبري واقف اوي وايد بتلعب فيه بفتح عيني لقيت مينا قاعد جنبي وعمال يدعك زوبري اوي روحت اتكلمت بصوت واطي وقربت من ودن مينا وبقوله
انا : – ايه يا كسمك بتعمل ايه
مينا : – وحشني اوي
انا : – هو ايه اللي وحشك يا كسمك
مينا : – زوبرك يا قلبي
انا : – ياخول امك قدامنا ابوك واختك كمان
مينا : – متخفش دوال نايمين
انا ببص على مشيرة وشوفتها صاحيه
انا : – يا كسمك امك صاحيه اهي
مينا : – اووووف بقى
انا : – ايه رايك يا كسمك هوريك حاجة عمرك ما كنت تحلم بيها
مينا : – ايه هي يا حبي
انا : – هبعبص امك واقفش بزازها قدامك دلوقتي بس اعمل انت بس نفسك نايم
مينا : – ههههههههه انت هتكدب على ولا ايه اكيد لا طبعا ماما عمرها ما هتخليك تعمل كده
انا : – ههههههه يا كسمك انا عملت اكتر من كده تحب اثبتلك دلوقتي
مينا : – اثبلتي يلا
انا : – ماشي يا كسمك هوريك دلوقتي اعمل نفسك نايم انت بس
مينا : – حاضر لما نشوف
انا قومت ببص على جاكي ونبيل لقتهم نايمين خالص ومشيرة مفتحة عنيها روحت جيت عند ودنها وقولتها بصوت واطي
انا : – وحشتيني اوي يا حبيبتي
مشيرة : – وانت وحشتني اوي يا خلّودي
انا : – عاوز ابعبصك شوية في طيزك وانتي قاعدة كده جنب العرص جوزك ده وكمان اقفش بزازك من الجنب كده
مشيرة : – هههههههه يا حبيبي مش وقته لحسن حد ياخد باله مينا قاعد جنبك
انا : – مينا في سابع نومه يا حبي
مشيرة : – بس ممكن يصحى ويشوفك يا حبيبي كده هتفضحني
انا : – مش تخافي يا حبي انا بجد عاوزك اوي
مشيرة : – طب يلا بس خد بالك كويس
نسيت اقولك انا كنت لابس شورت جينز وفي سوسته واصل عند الركبة كده وتي شيرت ومشيرة كانت لابسه بنطلون اسود استريتش فاجر نيك عليها وعليه تي شيرت مبين فلقة بزازها
انا قعدت مكاني وبدأت احط ايدي من تحت الكرسي لحد ما ايدي وصلت لحد طيز مشيرة وبدأت ابعبصها اوي اوي
مينا كان بيبص على اوي وهو عامل نفسه نايم
لقيت مينا قرب ايده وبدا يدعك زوبري وانا ببعبص امه ووشه عليه فرحه كده بسيطة
بقى الوضع كده انا ببعبص مشيرة ومينا ابنها بيلعب في زوبري لقيت مينا قرب من ودني وقالي بصوت واطي
مينا : – نفسي احط ايدي مكانك يا خلّودي اوي
انا : – ياكسمك عاوز تبعبص امك يا خول
مينا : – اه نفسي اوي
انا : – اه يا معرص لا مش هتبعبصها طبعا
مينا : – علشان خاطري يا حبيبي
وضغط شوية على زوبري
انا : – هتاخد بالها يا كسمك
مينا : – لا مش هتاخد بالها شيل ايدك وانا هحط ايدي مكانك بسرعة
انا : – طيب ماشي
قرب ايدك بسرعة
مينا قرب ايده وانا شيلت ايدي راح هو حط ايده وبدا يبعبص امه مشيرة بايده
بعبصها شوية صغيرين كده
مينا : – اححححححححح
انا : – كفايه عليك كده يا كسمك
مينا : – خليني شوية
انا : – كفايه عليك كده يا كسمك امسك زوبري وانا ببعبص امك قدامك يا عرص
مينا : – حاضر وشال ايده وانا حطيت ايدي تاني
انا : – ايه يا كسمك شوفت ازاي ببعبص امك
مينا : – ااااااااااه
رحت انا دخلت ايدي من جنب الكرسي لحد ما مسكت بزاز مشيرة اليمين وبدأت اقفشهم ومينا بيفرج على برده وبيلعب في زوبري
مشيرة شالت ايدي وقامت بصتي علشان اسكت
شوية كده وانا رجعت قولت اكل والاكل كان مع مشيرة
انا : – مشمش انا جعان اوي يا حبيبتي فين الاكل
مشيرة : – وانا كمان جعت اوي يا حبيبي
كان نبيل فاق شوية كده ومينا فتح عينه وهو جنبي
مشيرة : – انت جعان يا حبيبي تاكل معايا انا وخالد
نبيل : – لا يا قلبي مش دلوقتي
مشيرة : – وانت يا مينا عاوز تاكل
انا ساعتها ضربت مينا بايدي في جنبه علشان يقول لا
مينا : – لا يا ماما مش عاوز
انا : – طب تعال اقعدي جنبي يا مشمش ناكل سوا قوم يا مينا اقعد مع بلبل انت
وانا بغمز لمينا علشان يتفرج علينا
قام مينا قعد مكان امه وهي جت قعدت جنبي ورجلي لزقت في رجليها وحطت شنطة الاكل على رجليها وطلعت الاكل
مشيرة : – خد يا حبيبي
انا اخدت السندوتش وباكل بايدي الشمال وايدي اليمين حطتها على رجلين مشيرة من تحت الشنطة علشان محدش ياخد باله وبحسس على رجليها بشويش اوي وببص في عيونها وبقرب من ودنها وبقولها بصوت واطي
انا : – وحشتيني اوي اوي يا مشمشتي
مشيرة : – امممممممم وانت كمان يا حبي
انا : – عمال ادعك في فخد ورجلين مشيرة راحت مشيرة فتحت رجليها اوي روحت دخلت ايدي على كسها وبدأت احسس على كس مشيرة اوي
انا : – اوووووووف كسك وحشني نيك يا متناكتي
مشيرة بصوت واطي اوي
مشيرة : – اححححححححح وانت كمان وحشته اوي
انا : – وزوبري مش وحشك يا حبي امسكيه شوية
ومسكت ايد مشيرة وحطتها على زوبري اللي كان واقف اوي
مشيرة : – زوبرك وحشني اوي يا خلّودي
مشيرة مسكت زوبري من فوق وبتلعب فيه اوي وانا بحسس على كسها
انا : – شوفتي زوبري واقف ازاي من بعبصتي لطيزك وتقفيشي لبزازك يا حبي
كان في الوقت ده نبيل نام تاني ومينا كان بيبص من بين الكرسين علينا وانا اللي شايفه ومشيرة مش واخده بالها
مشيرة : – افتح السوسته وطلعه
انا مش كدبت خبر روحت فتحت السوسته وطلعت زوبري وحطيت شنطة الاكل على زوبري علشان مش يكون باين
مشيرة بدأت تمسك زوبري وتدعك وتحسس عليه اوي
مشيرة : – حلوووووووو اوي يا بيبي عسل اوي
انا : – انزلي مصيه شوية يا مشمشتي
مشيرة تبص على جاكي ونبيل ومينا وبعد كده تنزل وتبدأ تبوس زوبري وتمصه بشويش اوي
انا : – اوووووووووف كمان ياشرموطتي ااااااااااح
مشيرة بتمص زوبري وموطيه وهي على الكرسي بتعها وانا ايدي وصلت لطيزها ببعبصها فيها اوي وهي بتمص وبتبص في عيوني اوي لحد ما خلت زوبري ناااااااار مولعه
مشيرة : – كفايه بقى كده يا خلّودي لحسن حد ياخد باله
انا : – حرام عليكي انتي هيجتيني اوي كده
مشيرة : – امسك نفسك شوية علشان محدش ياخد باله
انا : – زوبري هاج ووقف اوي يا مشمش كده زوبري هيزعل منك يا حبيبي
مشيرة : – معليشي بقى لما نروح هناك انا هصالح زوبرك اخرج انت منها بس انا وزوبرك حبايب ده زوبرك ده حبيبي
انا : – ماشي يا قلبي لما نشوف
وقعدنا في الباص ونمنا جنب بعض لدرجه ان مشيرة نامت وراسها كانت على كتفي وحضني لحد ما وصلنا
وصلنا الموقف وركبنا تاكسي لحد القرية ودخلنا القرية وكانت جميلة اوي واحنا داخلين كان في محلات بتبيع مايوهات بحر رجالي وحريمي نبيل خلص كل حاجة وجاب المفتاح ودخلنا وكان معظم الناس اللي موجودين اجانب وكلهم لابسين مايوهات اما قطعة واحدة او قطعتين وكمان في منهم لابس فتلة مشيرة شافت المناظر وشافت عيوني انا ومينا رايحه يمين وشمال على الاجانب قالت لنبيل وهما جنب بعض بصوت واطي
مشيرة : – ايه يا بلبل ده مكان تجيب في الولاد ازاي
نبيل : – ماله بس يا مشمش
مشيرة : – مش شايف مينا وخالد تنحوا ازاي الولاد كده هيهيجوا اوي
نبيل : – طب ما يهيجوا عادي مش رجاله
مشيرة : – بس كده خالد ممكن يهيج على وينيكني
نبيل : – ههههههه طب ما يهيج وينيكك ده يوم المنى اومال انا جايبكو معانا هنا ليه مش علشان ينيكك يا حبي
مشيرة : – ماشي
لحد ما وصلنا الشاليه بتعنا كان على البحر على طول وكان في كمان حمامات سباحة في القرية
دخلنا وكان الشاليه من دورين الارضي في ريسبشن وفي تليفزيون وأوضة نوم والتاني في اوضتين نوم وكل أوضة فيها حمام منفصل انا ومينا خدنا الأوضة اللي تحت ونبيل ومشيرة خدوا أوضة فوق وجاكي في الأوضة اللي جنبهم كنا تعبانين خالص من السفر نمنا شوية وانا قومت الاول صحيت لقيت مينا نايم
روحت طلعت فوق وكان باب أوضة مشيرة مفتوح دخلت لقيت مشيرة نايمة بقميص نوم لونه اسود ورجليها كلها باينه والقميص مرفوع لحد طيزها والاندر باين وبزازها نصها باينه كانت نايمة على جنب ونبيل كان نايم جنبها روحت عند مشيرة وحطيت ايدي على رجليها وبحسس عليها وانا واقف قدام وشها مشيرة بدأت تفح عينها
انا : – صباح الفل يا مشمشتي
مشيرة شهقت وقالت بصوت واطي
مشيرة : – بتعمل ايه هنا يا خالد بس
انا : – بصحيكي يا حبيبتي
مشيرة : – أحلى صباح ياقلبي بس جوزي نايم جنبي روح يلا اطلع
كانت ايدي لسه على رجلين مشيرة وانا بكلمها وايدي سرحت على كسها
انا : – خليه نايم ومسكت ايدها تعالي عاوزك بره شوية
مشيرة : – ايه بتعمل ايه يا خالد بس
انا : – تعالي بس عاوزك
وشديتها لحد ما خرجنا من الأوضة ووقفنا على بابها
اخدت مشيرة في حضني اوي وزنقتها في الحيطه وببوسها اوي وعيوني في عيونها
انا : – وحشتيني اوي يا حبيبتي
مشيرة : – وانت كمان يا قلبي
وانا عمال ابوسها اوي وزوبري لزق في كسها اوي من تحت وبفركه فيها اوي
مشيرة : – ممكن بقى تبطل اسلوبك ده احنا كده هنتفضح رسمي
انا : – ما بلبل عاوزني انيكك قدامه وموافق عادي يعني
مشيرة : – هسسس وطي صوتك يسمعنا ثم لما هو ينوى ماشي مدام مش جت منه يبقى مينفعش
انا : – طب انا عاوز انيكك هنيكك امتى وازاي
مشيرة : – بالليل هبقى انيم جوزي وانزلك في الريسبشن روح يلا ارجع اوضتك
انا : – ماشي يا متناكتي يلا بقى نصحيهم علشان نروح البحر
مشيرة : – طب صحي انت العيال وانا هصحي جوزي ومش تدخل علينا ولا تتفرج علينا علشان مش تتضايق
انا : – ماشي
سبت مشيرة ودخلت أوضة جاكي علشان اصحيها
لقيت جاكي نايمة ولابسه زي قميص نوم برده فوق الركبة كده دخلت وقربت منها وحطيت ايدي على رجليها بشويش وحسست حبه صغيرة كده وبعد كده حطتها على بطنها بهزها شوية علشان تصحي
انا : – اصحي يا جاكي
جاكي : – يوووووه يا خالد خضتني انا كل مرة اصحي الاقيك كده
انا : – صباح الفل يا جاكي ايه يا جاكي انتي بتخافي منى ولا ايه
جاكي : – صباح الفل يا خلّودي لالا ابدا خلاص اتعودت على صباحك الحلو ده
انا : – طب يلا اصحي بقى عاوزين نروح البحر هو احنا جايين ننام
جاكي : – هو في حد صحي
انا : – اه مشمش مامتك صحيت
روحت حضنت جاكي وبوستها من خدها جنب شفايفها كده
انا : – هنزل اصحي مينا البسي يلا
جاكي : – ماشي هلبس اهو
سبتها ونزلت صحيت مينا ولبست انا وهو وجاكي كمان ونزلت جاكي تحت ونبيل ومشيرة مش كانوا نزلوا
وده الحوار اللي كان بين مشيرة وبلبل في الأوضة
مشيرة صحت بلبل وطلعت المايوه بتعها علشان تلبسه
نبيل شاف كده قال
نبيل : – ايه مشيرة مش هينفع تلبسي المايوه ده هنا
مشيرة : – ياسلااااااام ليه بقى
نبيل : – صعب اوي تلبسي ده هنا ده مكان شغلي مش عاوز زمايلي في الشغل يشوفوكي كده
مشيرة : – يعني حلال للكتاكيت الاجانب اللي بره وحرام علي
نبيل : – ابقى البسيه هنا في البيت قدام خالد ههههه
مشيرة : – وايه المشكله ان زمايلك يشوفوني بالبكيني عادي يعني
نبيل : – مش عاوز كده ممكن نبقى نروح شط بعيد عن القرية وتلبسيه هناك لكن هنا لا
مشيرة : – ده على اساس انك راجل اوي ده انت معرص يا خول
نبيل : – اه معرص على خالد وبس لكن غير كده لا
مشيرة : – ماشي يا معرص خالد
لبست مشيرة المايوه ولبست فوقيه بلوزة كت وفلقة بزازها باينه وبنطلون برمودا
مشيرة : ايه رايك كده حلو لما نروح على الشط هقلعهم وانزل بالمايوه
نبيل : – جميل اوي يا روحي بس احنا هننزل هنا قدامنا النهاردة يوم تاني نروح الشط البعيد
مشيرة : – كده انا مش هنزل البحر النهاردة بسببك
نبيل : – ليه بس
مشيرة : – يعني هنزل بايه قدام معارفك وزمايلك مدام مش عاوز تخلي الناس تشوف لحمي
نبيل : – لحمك ده يا حبيبتي محدش يشوفه من معارفنا غير خالد وبس اي حد مش نعرفه عادي
مشيرة : – خلاص بقى يبقى مش هنزل
نبيل : – بطلي دلع بقى يا متناكة خالد
مشيرة : – لا خلاص انزلوا انتوا وانت ابقى ابعتلي خالد كل شوية
في الوقت ده انا كنت طلعت ودخلت على مشيرة ونبيل الأوضة
انا : – ايه يا مشمشتي يلا بقى عاوزين نروح البحر
مشيرة : – حاضر يا حبيبي ثواني واكون جاهزة
انا : – طب يلا البحر شكله حلو اوي
مشيرة : – ههههههه حاضر
انا نزلت
نبيل : – يعني خلاص هتنزلي معانا لما خالد امرك
مشيرة : – اه طبعا خالد يامر وانا انفذ عندك مانع يا عرصي ثم انا هنزل اقعد على البحر مش هنزل الميه
نبيل : – هو خلاص خالد بقى راجل البيت بجد
مشيرة : – اه راجل البيت اللي هينيكني ويفشخني عندك مانع
نبيل : – هههههه لا يا قلبي
نزل نبيل ومشيرة وروحنا البحر
قعدنا على البحر وكل اللي حولينا اجانب ولابسين مايوهات مثيرة اوي وعنيه راحت ليهم اوي
قعدنا على الشمسية وكمان في كذا شازلونج مشيرة نامت على واحد وانا نمت على واحد مينا وجاكي جريوا على البحر نبيل قال
نبيل : – ايه يا خالد مش هتنزل الميه
انا : – لا يابلبل روح انت انا هقعد شوية مع مشمش
مشيرة تغمز لنبيل علشان يمشي وفعلا نبيل مشي وسبني مع مشمش
مشيرة طلعت ازارة فيها صن بلوك وقعدت تدهن وشها بيها
انا : – تحبي ادهنلك رجلك يا حبيبتي
مشيرة : – بطل شقاوة يا خلّودي بقى انا لابسه برمودا مش لازم
انا : – بس انا نفسي ادهنلك اوي
مشيرة : – ماشي يوم تاني اكون لابسه المايوه
انا : – طب ادهنيلي انتي جسمي يا حبيبتي
مشيرة : – من عنيه يا مجرم
مشيرة وقفت جنب الشازلونج بتاعي وبدأت تحط على وشي وتحسس عليه وبتنزل على صدري وبطني
لحد ما وصلت عند المايوه بتاعي وكان زوبري خلاص وقف وباين في المايوه
مشيرة بتدهن برقه اوي وبتبصلي اوي في عيوني
انا : – وحشتيني اوي اوي يا مشمشتي
مشيرة : – وانت وحشتني موووووت يا قلب مشمشتك
وكان جنبنا ستات اجانب ولابسين مايوهات فتلة تجنن وانا بصيت عليهم اوي
مشيرة : – احترم نفسك وبص قدامك
انا : – ايه يا مشمش مالك انتي بتغيري على ولا ايه ؟
مشيرة : – طبعا يغير عليك انت دلوقتي دكري ورجلي
انا : – يا حبيبتي انا بصيت عليهم بس علشان نفسي اشوفك لابسه زيهم كده
كانت مشيرة موطيه قدامي وبزازها بتتمرجح قدامي يمين وشمال وباينه اوي من البلوزة الواسعة
انا بصيت على بزاز مشيرة اوي وحطيت ايدي من تحت على رجلين مشيرة وبحسس عليها اوي
كان نبيل ومينا وجاكي في الميه بس كان نبيل ومينا كل شوية بيبصوا على انا ومشيرة
مشيرة وصلت لحد سرتي وبتحسس عندها كده ومشيرة بتدعك وبتدهن اوي
انا : – وحشتيني اوي يا مشمشتي هنيكك النهاردة بالليل
مشيرة : – وانت كمان يا خلّودي اوي اه هتنيكني بالليل ياحبي
مشيرة بتقولها وبتعمزلي بعيونها اللي عاوزه تتناك فيها دي
انا : – اااااااااح امتى يجي الليل بقى
مشيرة : – ههههههه هييجي يا شقي
انا سبت رجلين مشيرة وحطيت ايدي على كسها من فوق البنطلون
مشيرة : – ميصحش كده احنا على الشط
انا : – طب انا هنزل معاهم شوية في الميه
نزلت الميه وقعدت العب انا وجاكي ومينا ونبيل وكنا بنشيل بعض ونرمي بعض في الميه وكل ما اشيل جاكي ايدي تلمس رجليها وطيزها واشيلها فوق راسي وارميها في الميه وكل شوية البراه بتاع جاكي يتحرك لما ارميها تطلع من تحت الميه بزازها باينه اشوفها وهي مش واخده بالها ان بزازها باينه احط ايدي على البراه اغطي بزازها قدام مينا ونبيل وهما بقوا عادي بقى
قعدنا في الميه بتاع ساعة كده تعبنا وخرجنا نقعد مع مشيرة
انا : – ايه يا مشمشتي مش هتنزلي الميه النهاردة الميه تحفة وحلوة اوي النهاردة
مشيرة بتبص لنبيل وبتقول
مشيرة : – لا بقى يوم تاني
انا : – ليه هو نبيل زعلك ولا ايه ايه يا بلبل مزعل مشمشتي ليه بس
مشيرة تبص لنبيل وهي ساكته
اقوم اقعد جنب مشيرة على الشازلونج
انا : – زعلانه من نبيل ليه يا مشمش بس
مشيرة : – مين قال اني زعلانه
انا : – اومال مش عاوزه تنزلي البحر ليه عرفيني
مشيرة : – علشان مقدرش انزل وانا مش معايا مايوه
( مشيرة كدبت هنا لأنها معاها مايوه ولابساه تحت الهدوم بس قالت كده وخلاص )
انا : – ياسلام بس كده نروح انا وانتي نشتريلك أحلى مايوه نفسك فيه
مشيرة تبص لنبيل وتقول
مشيرة : – ايه رايك ؟
نبيل : – زي ما تحبي يا حبيبتي
بقرب انا من ودن مشيرة وبقولها في ودنها
انا : – بس يكون فتله زي المايوه اللي الست الاجنبية اللي جنبنا ده لابساه هيكون حلو اوي على جسمك يا حبي
مشيرة تضربني في جنبي بكوعها وهي بتضحك وبتقولي
مشيرة : – اتلم بقى يا مجرم عيب كده جوزي وابني وبنتي جنبينا
نبيل : – خلاص لما نروح ونتغدي نبقى نشتريلك مايوه
مشيرة : – ماشي بقى
ببص تاني ناحية الست الاجنبية اللي جنبنا كنت عاوز اخلي مشيرة تغير تاني علي
مشيرة شافتني وقالتي
مشيرة : – اظاهر انك مش ناوي تتلم يا خالد
انا : – ايه يا مشمش انتي بتغيري على اوي كده
اتكلمت مشيرة وهي متغاظة اوي وكانها عاوزه تضربني
مشيرة : – لا خالص بقى اغير ليه
انا : – كده تصدقي زعلت منك اوي كده ايه هو انتي مش بتحبيني يامشمش
مشيرة : – يا واد بطل بقى كلام هياخدوا بالهم
انا : – قولي بتحبيني وبتغيري على ولا لا وانا سكت ؟
مشيرة ميلت على ببزازها وبانت قدامي وبتقولي
مشيرة : – تفتكر ده معناه ايه ؟
انا بصيت اوي على بزاز مشيرة وبقولها
انا : – هو ايه ده بقى اللي معناه ايه
مشيرة : – اللي بتبص عليه يا بكاش
انا : – انا احب اسمعها منك
مشيرة : – عينك هتخرمه
انا : – اوووووووف بزازك فاجرة اوي بس برده احب اسمعها منك بتحبيني وبتغيري على ولا لا ؟
مشيرة : – طبعا بحبك وبغير عليك اوي يا حبيبي
انا : – وانا بحبك اوي اوي
مشيرة : – ابعد بقى هياخدوا بالهم
انا : – ماشي يا قلبي
قعدنا ونزلنا الميه تاني ولعبنا وخلص اليوم وروحنا وكل واحد دخل اوضته علشان يستحم ويغير هدومه دخلت انا الاول قبل مينا وخلصت وطلعت وانا حاطط الفوطة حولين وسطي ومينا دخل بعد مني
وكان نبيل في اوضته فوق وجاكي برده في اوضتها وانا في اوضتي سمعت صوت التلفزيون شغال
خرجت وببص لقيت مشيرة لوحدها روحت خرجت وانا لسه بالفوطة
شافتي مشيرة وانا جي عليها والوفطة على وسطي بصتلي اوي وهي بتاكل شفايفها وانا كمان ببصلها اوي كانت مشيرة لابسه بيجامة لونها روز محزقة اوي عليها كانت فارده جسمها على الكنبه وقاعدة بتتفرج على التلفزيون والبنطلون كان برمودا
مشيرة : – اومال مينا فين
انا : – في الحمام انا استحميت قبله
مشيرة : – وسايبه لوحده ليه
انا : – علشان مش اسيبك لوحدك هنتغدى ونخرج نجيبلك المايوه
تبتسم مشيرة وبتسكت وتقول
مشيرة : – اللي تشوفه يا حبيبي بس اقعد بادبك دلوقتي
انا اقعد في الكرسي اللي قدام مشيرة وزوبري يبقى باين من الفوطة
تبتسم مشيرة بلبونة وتقول
مشيرة : – وبعدين معاك
انا : – هو انا عملت حاجة
مشيرة : – روح شوف حاجة البسها طيب وتعال
انا : – لا احب اقعد كده ايه هو وحش ولا ايه اصلي بحب اهويه شوية
مشيرة : – وحشني اوي بس مش وقته
انا : – انا عاوزك بالليل يامشمش تلبسي قدامي كده حاجة فوق الركبة ومش تلبسي تحتها اندر علشان لما تقعدي قدامي اقدر اشوف كسك يا حبي
تضحك مشيرة ضحكة شراميطي اوي وتقول
مشيرة : – حاضر من عنيا يا دكري اقوم بقى البس حاجة
انا : – حاضر هدخل البس نتغدى ونخرج نشتري المايوه
دخلت لبست هدومي كان مينا خلص ولبس وكمان جاكي ونبيل وطلبنا الغداء وجلنا واتغدينا وجاكي ومينا كانوا عاوزين يناموا تعبوا من البحر وانا قولت
انا : – يلا بقى يا مشمش البسي علشان نروح نجبلك المايوه وبالمرة اجيب ليه واحد انا كمان
مشيرة : – ماشي يا حبيبي
وبصيت لنبيل وقولتله
انا : – هتيجي معانا يا بلبل ولا هتنام انت كمان
نبيل : – هاجي طبعا وهدخل البس
دخلت انا ومشيرة ونبيل نلبس هدومنا وخلصنا وخرجنا مشيرة لبست جيبه وبلوزة ضيقين اوي عليها
خرجنا واحنا ماشين شايفين الاجانب لابسين لبس ابن متناكة اوي وزوبري وقف على كل ست شوفتها ومشيرة خدت بالها لحد ما وصلنا للمحل بتاع المايوهات دخلنا وقعدنا نتفرج وكل شوية نبيل يجيب مايوه لمشيرة ومش يعجبها وانا كنت بتفرج شوفت مايوه اسود فتله كان فاجر نيك
انا : – ايه رايك في ده يا مشمشتي
مشيرة شوفته ومسكته في ايدها
مشيرة : – اممممممم حلو اوي يا لودي بجد ذوقك حلو خالص وقماشته حلوة اوي
انا : – هو بصراحة عجبني اوي ادخلي البسيه كده وورهوني شكله هيبقى ايه على جسمك
مشيرة بتبص لنبيل اللي كان ساكت ومش بينطق خالص وقالت
مشيرة : – ماشي يا حبيبي
دخلت مشيرة مكان القياس وكان مكان صغير اوي وبتقفل عليها ستارة وكانت باينه من جنب الستارة وكنت انا ونبيل واقفين بره والستارة مبينه مشيرة وهي بتقلع وانا كنت ببص عليها ونبيل اخد باله ومش بيتكلم وعمل نفسه بيتفرج على مايوهات رجالي وانا شوفت مشيرة وهي بتقلع وبزازها بانت وكمان رجليها وطيزها
لبست مشيرة المايوه الفتلة وبصت على نفسها في المرايه
كانت مشيرة سرحت اوي وبتكلم نفسها وكان صراع داخل نفسها رايه يقول ايوة كده يا مشمش البسي ودلعي نفسك علشان خاطر خالد حبيبك اشمعني يعني الاجانب لابسين وعين خالد بتطلع عليهم انا كمان لازم اوريه اللي عمره ما شافه
والتاني بيقول بس ده مبين كل جسمك يا مشيرة ازاي هتلبسيه قدام جاكي ومينا بس لالا صعب اوي كل ده منك يا نبيل العرص خلتني احاول ارضي خالد وخلاص ومش افكر في ولادي طب ما هما شايفين الاجانب كلهم لابسين كده يعني هو حلال ليهم وحرام على راحت مشيرة بصت من الستارة وقالت
مشيرة : – خلّودي بص كده يا حبيبي
انا قربت ونبيل كان سمع هو كمان وقرب وكانت مشيرة لسه مش فتحت الستارة
لما روحنا وقفنا قدام الستارة روحت انا فتحت الستارة
كان منظر مشيرة فاجر بجد يا جدعان تخيلوا واحدة في جسم مشيرة وحلاوتها دي ولبست مايوه اسود والاندر فتلة وداخل في كسها وكسها باين وكمان البراه صغير جدا وكل بزازها باينه ماعدا الحلمات بس
ومشيرة عامله تستعرض جسمها قدامي انا وجوزها وتلف وتورينا طيزها من ورا شكلها ايه
انا : – اووووووووووف ده جامد اوي عليكي يا حبيبتي بجد ده لازم تجبيه يا مشمشتي حلو اوي عليكي يا حبيبتي
وزوبري وقف اوي في البنطلون اللي كنت لابسه
مشيرة : – هههههههه بس بقى ياخلّودي بتكسف كده
انا : – بتتكسفي منى انا ياحبيبتي قولها حاجة يا بلبلتي
مراتك حلوة اوي يا بلبل
مشيرة : – ده من ذوقك يا خلّودي
نبيل كان واقف بيبص على مراته وكان مصدوم جدا
هو اه بيحب يعرص عليها بس مش لدرجه ده اه عاوزني انيك مراته بس مش تلبس كده قدام الناس طب ومينا وجاكي هيقولوا ايه
نبيل : – ده فاضح وفتله يا مشيرة هتلبسيه ازاي قدام مينا وجاكي بس
مشيرة : – طب والحل يا بلبلتي
نبيل : – مش عارف بس دي بزازك كلها باينه وكمان طيزك
انا : – ايه يابلبل بس ما كل الستات هنا لابسين كده عادي واذا كان على مينا وجاكي عادي سبهم علي
نبيل وافق بعد كلام بيني وبينه كتير
انا : – خلاص بقى يا مشمش هنجيبه انا اقنعت بلبل ووافق يلا ادخلي غيري
كانت مشيرة طلعت بره المكان اللي بتقيس فيه شوية دخلت وقفلت الستارة
مشيرة : – ممكن يا بلبل تبعتلي خالد يعملي البراه من ورا يا حبيبي
نبيل وقف مصدوم مكنش مصدق اللي بيحصل كانت مشيرة اتجرأت اوي في الكلام معايا قدامه وكمان عاوزاني ادخل عليها اقلعها البراه وجوزها واقف بره كان نبيل مبسوط اوي اني وصلت مع مشيرة للمرحلة دي بس كان زعلان ان الموقف ده في محل مش في البيت سبت نبيل واقف ودخلت على مراته وقفلت الستارة وسبت حته صغيرة منها علشان اخلي نبيل يحاول يشوف هعمل ايه
المكان كان ضيق اوي
انا : – ايه يا مشمشتي عاوزه ايه ؟
مشيرة : – فكلي البراه يا حبيبي بايدك
انا : – حاضر من عنيه يا قلبي
وقفت ورا مشيرة وزوبري كان وقف اوي من منظر مشيرة وهي بالمايوه لزقت زوبري في طيز مشيرة وبوقي كان قريب من ودنها مشيرة اول ما زوبري لمس طيزها طلعت صوت خفيف كده
مشيرة : – اااااااه يا خلّودي بالراحة هو المجرم ده دايما واقف على كده
انا بقولها بصوت واطي في ودنها
انا : – تفتكري زوبري لو مش وقف عليكي هيقف على مين يا متناكتي بس المايوه فاجر عليكي نيك ده هياكل من جسمك حته يا لبوتي
مشيرة : – بتعمل ايه يا خلّودي بس جوزي واقف قدامنا وبيبص علينا
انا : – هههههه عادي هو غريب ده جوزك خاليه يتفرج
مشيرة : – طب وطي صوتك
زوبري وقف اوي ولزق اوي في طيز مشيرة
مشيرة : – امممممم بالراحة يا قلبي
انا : – طيزك ولعتني اوي بجد هنيك طيزك ده امتى بقى يا حبيبتي
مشيرة : – طب وبعدين معاك بقى
انا : – النهاردة بالليل لازم انيك طيزك وافتحها
مشيرة : – لا مش هينفع يا خلّودي دي بتوجع اوي
نبيل كان شايف ان في حاجة بتحصل جوه بس مكنش متاكد ايه هي
انا : – طيزك وقفت زوبري اوي يا مشمشتي
مشيرة : – كفايه بقى واطلع بقى يا لودي
روحت سبت البراه بعد ما فكيته راح وقع على الارض روحت مسكت بزاز مشيرة بايدي الاتنين وقفشتهم اوي وحضنت مشيرة اوي وزوبري دخل وغاص في خرم طيزها
مشيرة : – يا خلّودي بقى مش كده
انا : – مش كده ايه انا خلاص مش قادر استني لحد بالليل زوبري مولع عليكي اوي
مشيرة : – مش ينفع دلوقتي ولا هنا
انا : – طيب يا حبيبتي
وسبتها على عيني وخرجت وزوبري كان واقف اوي وباين في البنطلون ونبيل بيبص على وانا خارج وشاف زوبري وهو واقف
لبست مشيرة وخرجت وقعدنا ندور على مايوه لي ومشيرة جابتلي مايوه اسود حلو
مشيرة : – خد يا حبيبي ادخل قيس ده
انا : – حاضر
واخدته ودخلت وقلعت هدومي ولبسته وفتحت الستارة ومش خرجت وكانت مشيرة ونبيل واقفين قدامي ومشيرة بصت وكان زوبري مش واقف اوي في المايوه
مشيرة : – لازم اجرب حاجة علشان اتاكد
نبيل : – هتجربي ايه يا مشمش بس
مشيرة : – بعدين هقولك
دخلت مشيرة وقفلت علينا الستارة وقعدت على الارض وطلعت زوبري وقعدت تمص فيه اوي اوي لحد ما زوبري بقى زي الحديدة وقالت
مشيرة : – البس بقى كده المايوه وريني لما زوبرك يكون واقف كده هيبقى شكله ايه
انا رفعت المايوه لفوق ولبسته وكان زوبري واقف اوي فيه وراس زوبري خرجت من المايوه من فوق
قامت مشيرة ووقفت قدامي وبقى وشي في وشها
مشيرة : – شوفت بقى كان عندي حق لازم نجبلك المقاس الاكبر علشان لما زوبرك يقف على مش يبقى طالع كده منه
انا : – ده انتي طلعتي داهيه يا مشمش
مشيرة : – مش لازم اخد بالي من حبيبي علشان محدش يشوف زوبره غيري
انا : – يا حبيبتي انا بحبك اوي بجد يا مشمشتي
مشيرة : – وانا كمان بحبك اوي يلا اقلع وهات المايوه اجيبله المقاس الاكبر
انا قلعت المايوه وبقيت ملط ومسكت البوكسر بتاعي غطيت بقى زوبري خرجت مشيرة وقفلت على الستارة تاني وكان نبيل واقف وساكت وبيتفرج وبس ومكنش شايف ايه اللي بيحصل ورا الستارة
بعد شوية جت مشيرة ودخلت وقفلت الستارة وقعدت على الارض وبتلبسني المايوه تاني ولبسته وهي برده مصت زوبري شوية لحد ما وقف اكتر ولبست المايوه وكان زوبري مش باين منه حاجة بس باين انه واقف وبس
مشيرة : – شوفت يا حبيبي مش كده احسن بكتير
انا واقف قدام المرايه وببص على زوبري اللي واقف وباين في البوكسر انه واقف بس مش طالع من فوق زي المقاس الاصغر
روحت اخدت مشيرة في حضني وبوستها بوسه حلوة اوي
مشيرة : – كفايه بقى كده علشان المعرص اللي واقف بره ده، يلا اقلعه وهاتله علشان نحاسب عليه ونروح
انا : – طب عاوز منك حاجة تعمليها علشان خاطري
مشيرة : – انت تامرني يا خلّودي مش تطلب
انا : – عاوزك لما تروحي تلبسي كده اي حاجة فوق الركبة ومش تلبسي ولا براه ولا اندر بحيث لما تقعدي قدامي اقدر اشوف كسك وهما قاعدين معانا
مشيرة : – هههههه انت بجد مجرم يا لودي عاوزني اقعد من غير اندر قدام جوزي وابني وبنتي صعبة اوي ده يا حبيبي
انا : – عادي ايه المشكله خليني اشوف كسك قدام المعرص جوزك وابنك وبنتك خليهم كلهم يبقوا معرصين عليكي
مشيرة : – هههههههه انت بقيت مجرم بجد
انا : – يعني هتلبسي يا متناكتي
مشيرة : – قولتلك انت مش تطلب انت تامرني يا حبيبي يلا بقى اقلع علشان نحاسب ونمشي
قلعته وهي خدته وخرجت وانا لبست هدومي وخرجت
وحاسبنا وخلصنا واشترينا شوية لب وسوادني وبندق وتسالي علشان السهرة وروحنا
لما روحنا نبيل ومشيرة دخلوا اوضتهم علشان يغيروا هدومهم وده الحوار اللي دار بينهم
كانت مشيرة قاعدة قدام المراية وبتسرح شعرها وكان وكانت قلعت هدومها وبقت ملط ونبيل كمان كان بيقلع وبقى بالبوكسر
نبيل : – احكيلي بقى يا حبيبتي خالد كان بيعمل ايه معاكي ورا الستارة ؟
مشيرة : – وانت يهمك في ايه
نبيل : – ايه يا حبيبتي بس هو انتي زعلانه منى ولا ايه ؟
مشيرة : – طبعا زعلانة جدا
نبيل : – ليه زعلانة طيب
مشير : – لما تسيب حد يدخل على مراتك وهي بتغير هدومها ومش عاوزني ازعل
كانت مشيرة دايما تعمل كده مع نبيل تعمل نفسها زعلانة منه علشان تدلع عليه وتخليه يبقى عرص اكتر عليها
نبيل : – مش انتي اللي ناديتي على خالد
مشيرة : – على اعتبار انك تمنعه وتيجي انت
نبيل : – بس انا كنت عاوزه هو اللي يدخل عليكي يمكن يهيج عليكي هو صحيح هاج عليكي ولا لا ؟
مشيرة : – مليكش دعوة واقفل الباب ده بدل ما حد يسمعنا
راح نبيل قفل الباب ورجع وقرب نبيل وجي من وراها وهي كانت قاعدة على كرسي التسريحة قدام المرية وحط ايده على كتف مشيرة وبدعك وبيحسس على كتفها
نبيل : – يعني عاوزه تقوليلي ان خالد قعد كل ده معاكي جوه ومش عمل حاجة كل ده بيفك البراه
مشيرة كانت عاوزه تهيج نبيل وتولعه اكتر علشان عجبها اوي فكرة ان جوزها عاوزها تتناك من خالد وهو يتفرج عليها وبتقول لنفسها انت مش عارف يا معرص ان خالد نيكني وفشخني اصلا انا هولعك هجننك يا معرص علشان تعرف تعرص كويس
مشيرة : اممممم انت عاوز تعرف ليه بقى
كانت بتتقل عليه وكانها بتسويه على نار هادية وعماله تشوقه علشان يعرف ايه اللي حصل
نبيل : – اصل خالد كان خارج وزوبره كان واقف ، هو لزق فيكي ؟
مشيرة : – هههههه وايه المشكله انت عاوزه يدخل على وانا بالمايوه ده وانا تقريبا ملط وميخرجش وزوبره هايج على ليه انت فاكره خول زيك
نبيل : – هو هو عمل ايه ولزق فيكي ولا ايه ؟
مشيرة : – وانت مالك
نبيل : – انا مالي ازاي انا جوزك يامشمشتي
مشيرة تضحك بتريقة واستهتار واستنكار لنبيل وتقول
مشيرة : – انت جوز انت ههههههه
نبيل : – ايه ده اومال انا ايه ؟
مشيرة : – فين الجوز ده ياعرص احنا هنضحك على بعض
نبيل : – اه عرصك احكي بقى لعرصك خالودك عمل ايه فيكي
مشيرة : – لو قولتلك هتعمل ايه يعني ؟
نبيل : – هههههههههه مش هعمل حاجة طبعا انا نفسي ان خالد مش يلزق فيكي وبس لا نفسي ينيكك اوي
مشيرة : – طب اعمل حسابك اني هنزل اتناك النهاردة في الصاله
نبيل : – ايه بجد يا حبيبتي
مشيرة : – اه بجد يا عرصي
نبيل : – طب انا عاوز اشارك مع خالودك
مشيرة : – هههههه تشارك ايه يا عرص
نبيل : – اساعد خالد شوية
مشيرة : – خالد ملوش شريك ده سيدك خالد يقدر علي وانا كفايه ل 10 منك
نبيل : – يعني هسند ظهرك وهو بينيكك او امسحلك عرقك بالفوطة
مشيرة : – هههه بقيت عرص على حق، لا برده مش هتشارك الا بقى لو عاوز خالد ينيكك معايا يا خول
نبيل اتصدم من كلمة مشيرة ان خالد ينكيه كانت اول مرة مشيرة تقوله كلام زي ده
سكت نبيل شوية وقال
نبيل : – خلاص هتفرج من على السلم من فوق كده وخالد مش هيشوفني اوعدك
مشيرة : – ههههههههه اتفرج يا عرص ما هو ده اخرك هههههه
نبيل : – ماشي
مشيرة : – على فاكرة سيدك خالد طلب منى البس قميص نوم على اللحم وانزل بيه قدام انت والولاد ومش هلبس ولا اندر ولا براه علشان عاوز يشوف كسي وانتوا قاعدين قدامه
قامت مشيرة وراحت عند الدولاب وفتحته وبتقول
مشيرة : – تعالي اختار انت القميص بنفسك
راح نبيل وهو هايج من الكلام ده واختار قميص نوم مش شفاف اوي بس يدوب كده يغطي طيز مشيرة
وكان لونه احمر مسكت مشيرة القميص ولبسته وقعدت على السرير وقالت لنبيل
مشيرة : – اقعد كده قدامي على الكرسي ده وقلي شايف كسي ولا لا
كانت مشيرة حطي رجل على رجل زي ما بتحب تقعد
نبيل : – لا يا حبيبتي مش باين كده
راحت مشيرة نزلت رجليها وفتحت رجليها سنه بسيطة
مشيرة : – وكده
نبيل : – اووووف اه بان منه شوية صغيرين افتحي اكتر هيبقى باين كله
مشيرة فتحت رجليها اكتر راح كسها كله بقى باين
نبيل : – ايوة كده يا حبيبتي كسك كله كده باين
مشيرة : – اه يا عرص عاوز خالد يشوف كسي وانت قاعد جنبي ومينا وجاكي قاعدين
راح نبيل قام واقف وعاوز يجي عند مشيرة
مشيرة : – لا يا كسمك خليك عندك وانزل زي الكلب وتعالي عندي وانت وامشي زي الكلب ما بيمشي
نبيل سمع كلام مشيرة ونزل على ايده ورجليه وبقى زي الكلب ومشي لحد ما وصل عند مشيرة
راحت مشيرة حطت رجليها عند وش نبيل وقالت
مشيرة : – بوس والحس صوابع رجلي ورجلي يا عرص
نبيل يمسك رجلين مشيرة ويبدا يبوس رجليها وصوايع رجلين مشيرة وبحط صباع صباع في بقه وبيبوسه وبيمصه اوي
مشيرة : – ايوة كده يا كسمك خليك زي الكب يا معرص ده اخرك معرص وكلب لستك ولسيدك خالد
نبيل : – اااااااااااح انا عرص وكلب ليكي يا حبيبتي انت وخالودك
رحات مشيرة فتحت رجليها وقالت
مشيرة : – تعالي بقى يا كسمك الحس كسي شوية هيجني علشان لما انزل كسي يكون هايج على خالد
نبيل ما يصدق يسمع الكلام ده يروح يحط بقى على كس مشيرة ويبدا يبوس كسها ويلحسه بلسانها
قعد نبيل يلحس كس مشيرة اوي اوي ويمص زنبورها في بقه
راحت مشيرة لما بدأت تيهج وعرفت ان خلاص انها زلت جوزها وخلته كلب تحت رجليها زقت جوزها برجليها وقالت
مشيرة : – كفايه كده يا كلب، كسي هاج وعاوز خلّودي ينكيه يلا ننزل بقى نسهر سوا ولما اقولك يلا نطلع تسمع الكلام ماشي
نبيل : – ماشي يا حبيبتي
مشيرة : – طول ما انا وانت يا كسمك لوحدينا تقولي ياستي انسي كل اللي فات يا معرص انا هعلمك الادب من اول وجديد يا كسمك