أنا ومينا وأمّه – الحلقة الخامسة عشرة

انا كنت تعبان اوي مقدرتش البس الشورت بتاعي اخدت الشورت بتاعي ودخلت ملط على اوضتي زي ما مشيرة طلعت مع جوزها ملط للأوضة دخلت لقيت مينا قاعد على السرير وكان ملط هو كمان اول ما شافني قام جري على وقعد على الارض وقعد يبوس زوبري ويمصه اوي

انا : – ايه ياكسمك بتعمل ايه 

مينا : – زوبرك وحشني اوي ونفسي امصه اوي

انا : – طب بالراحة على زوبري يا كسمك ده كان لسه في كس امك وطيزها

مينا سمع كده هاج اكتر على زوبري وقعد يمص فيه اوي

مينا : – ما هو علشان كده عاوز امصه

انا : ايه يا عرص عاوز تدوق عسل امك من على زوبري

مينا : – اااااااااااه طعمه حلو اوي يا حبيبي

انا : – بس انا مش قادر انيكك دلوقتي انا تعبان وعاوز انام اوي امك هدتني من نيكها

مينا : – هههههه ماشي يا حبيبي انت عارف ان اول مرة انزل لبن كان النهاردة

انا : – يعني خلاص يا خول بقيت راجل

مينا : – اه انت هيجتني اوي وانت بتنيك ماما ونزلت 3 مرات

انا : – طب كفايه بقى كده لحسن مش قادر عاوز اخد شور وانام

مينا : – ماشي

سبت مينا ودخلت اخدت شور وخرجت لبست الشورت ونمت

ومشيرة لما طلعت مع نبيل مقدرتش حتى تاخد شور دخلت على السرير ونامت ملط زي ما كانت واتغطت بالملاية لحد ما نبيل صحي الساعة 8 كده دخل اخد شور ولبس هدوم البحر وبدء يصحى مشيرة جلس نبيل على السرير بجوار مشيرة وهي ملط

نبيل : – مشيرة اصحي بقى يا حبيبتي عاوزين نروح البحر المكان اللي هنروحه بعيد شوية

مشيرة فتحت عنيها بالعافية وهي بتتاوب وقالت

مشيرة : – لا يا حبيبي مش قادرة اصحي دلوقتي خالص خد انت الولاد وخلي الشط البعيد ليوم تاني لحسن عاوزه انام اوي جسمي كله مكسر

نبيل : – اظاهر كده نيك خالد ليكي تعبك اوي يا حبيبتي

مشيرة : – كانت ليله ممتعة اوي ياريت نكررها تاني

نبيل : – من عنيا يا حبيبتي

 

مشيرة قامت من على السرير كانت عاوزه تدخل الحمام قامت وهي مش قادرة تحط رجليها على الارض

وبدأت مشيرة تمشي وهي فشخه رجليها ومش قادرة من التعب

نبيل شافها وهي ماشية قعدت يضحك عليها

نبيل : – ههههههههه ياخربيتك يا خالد، ده فشخك اوي اوي يا مشمش

مشيرة : – اااااااااه كسي وطيزي وجعيني اوي يا نبيل انا هدخل اقعد في ميه سخنه وهخرج اكمل نوم

نبيل : – ماشي يا حبيبتي وانا هصحي الولاد ونروح البحر

دخلت مشيرة الحمام وقعدت في البانيو في ميه سخنة

وخرج نبيل وصحي جاكي علشان نروح البحر ونزل تحت يصحيني انا ومينا

مينا صحي ودخل الحمام يغسل وشه ويلبس علشان نخرج

جي نبيل قعد جنبي على السرير علشان يصحيني

نبيل : – اصحى يا خلّودي بقى ايه كل ده نوم

انا : – تعبان يابلبل سبني انام شوية مش قادر 

نبيل : – هههههه انت كمان مش قادر ده مشيرة برده تعبانة فوق ومش هتروح معانا برده انت عملت فيها ايه كانها اتفشخت منك امبارح

انا : – هههههه طب سبني يا بلبل هنام ساعتين كده وهبقى اجيلكم

نبيل : – ماشي يا حبيبي نام شوية بس خد بالك مشمش نايمة فوق ملط على السرير لو حبيت تطلع تصحيها ههههههه

نبيل لما قال كده زوبري وقف اوي من كلامه

انا : – ماشي يا حبيبي

خرج بلبل واخد معاه مينا وكانت جاكي بره مستنياهم

جاكي : – ايه يا بابا اومال فين ماما وخالد

نبيل : – ماما تعبانة اوي ومش قادرة وكمان خالد مش قادر يصحى علشان كده هنبقى هنا قدام الشاليه مش هنروح الشط البعيد

جاكي : – ازاي انا هدخل اصحي خالد 

دخلت جاكي وجت قعدت جنبي على السرير

جاكي : – ايه يا خلّودي يا حبيبي يعني تخليني انام بدري علشان نعلب في البحر سوا ودلوقتي مش عاوز تيجي معانا

انا فوقت شوية كنت حاسس وقولت

انا : – معلش يا جاكي هعوضك انا بس هنام ساعتين وهقوم اجيلك حاضر

جاكي : – لا انا كده زعلانه اوي منك يا خالد

انا : – لما هقوم واجي هصالحك روحي انتي دلوقتي

خرجت جاكي من اوضتي وخرجت هي ومينا ونبيل وسابوني نايم في اوضتي ومشيرة نايمة في اوضتها

 

انا مش عرفت انام من كلام نبيل كان زوبري وقف وكنت تعبان اوي وعاوز انام روحت قومت من على السرير وكنت لابس شورت طلعت فوق على أوضة مشيرة وكان الباب موراب فتحت الباب ودخلت لقيت مشيرة نايمة على السرير ومغطية رجليها لحد طيزها وبزازها كلها باينه وهي نايمة على ظهرها لما شوفت المنظر ده زوبري وقف اكتر روحت قربت من جنب السرير وقلعت الشورت بتاعي وبقيت ملط انا كمان ودخلت جنب مشيرة تحت الملاية

وقعدت العب بايدي على وش مشيرة

انا : – مشمش مشمشتي

مشيرة فتحت عنيها وشافتني

مشيرة : صباح النور يا حبيبي

انا : – صباحية مباركة يا عروسة ايه نبيل قالي انك تعبانة ايه اللي تعبك يا مزتي

مشيرة : – ايه اللي تعبني قول ايه اللي مش تعبني حرام عليك بجد انت فشختني امبارح اوي

انا : – هههههههه المهم لما فشختك كنتي مبسوطة ولا لا

مشيرة : – طبعا مبسوطة ومبسوطة اوي كمان

روحت حطيت شفايفي على شفايف مشيرة وببوسها وبحضنها اوي

انا : – بحبك اوي يا مشمشتي

مشيرة : – وانا كمان بحبك اوي يا خلّودي

 

حست مشيرة بزوبري وهو واقف واني مش لابس شورت ولا بوكسر

مشيرة : – ايه يا مجرم ده نايم جنبي كده ملط وكمان زوبرك المجرم ده واقف ايه هو مش تعب من امبارح وشبع

انا : – هو تعب اه لكن عمره ما يشبع منك ابدا

مشيرة : – وانا عمري ما هشبع انا كمان من زوبرك بس سبني انام شوية لحسن بجد مش قادرة اعمل حاجة دلوقتي

انا : – وانا كمان مش قادر انا طلعت بس علشان انام في حضنك شوية

راحت مشيرة حضنتي اوي اوي وقالت

مشيرة : – يا حبيبي نام يا قلبي في حضني

حضنت مشيرة وزوبري بقى قريب من كسها ونمنا واحنا ومش حسينا بأي حاجة خالص

عدي يجي ساعتين كده وكان نبيل وجاكي ومينا في البحر بيلعبوا وانا ومشيرة نايمين في حضن بعض

مينا شك اني بنيك امه راح قال لنبيل انه هيروح الشاليه يدخل الحمام ويرجع وفعلا جي مينا ودخل اوضتنا وطبعا ما كنتش موجود طلع شكله في محله راح طلع على السلم بشويش لحد ما وصل عند أوضة نوم مشيرة وكان الباب موارب بص لقاني انا وامه مشيرة نايمين في حضن بعض وامه رجليها باينه ورجلي انا كمان باينه وبزاز امه باينه قدامه

مينا وقف يتفرج شوية وهو بيقول لنفسه ايه يا خالد هو انت ناوي على ايه مش كفايه نكت امي قدامي وقدام بابا كمان عاوز تنام معاها ملط وفي سرير بابا

كان مينا مضايق اوي من اللي شافه وكان مضايق اكتر ان ابوه طلع معرص على امه بس مش قدر يقولي كده علشان ابوه موافق هو هيقدر يعمل ايه

بس كان مبسوط وهو شايف جسم امه قدامه ملط وهاج وزوبره وقف وحط ايده على زوبره يدعكه شوية

في الوقت ده مشيرة فتحت عنيها وشافت مينا وهو واقف قدام الباب وهو ساكت وعمال يبص عليها وانا نايم جنبها وكان لابس شورت البحر وكان بيبص على جسم مشيرة راحت غمضت عنيها تاني وسكتت وكانت مستغربة ازاي ابنها مينا شايفها مع خالد نايمين ملط وهو واقف مش بيعمل اي حاجة كده راح مينا مشي وراح تاني للبحر

مشيرة لما سمعت باب الشاليه بيتقفل صحيت وهي مستغربة على رد فعل مينا معقولة مينا يشوفني نايمة ملط وفي حضن صاحبه خالد ومش يعمل اي حاجة ايه هو الواد طالع لابوه هيعرص علي هو التاني ولا ايه اكيد في سر ولازم اعرفه وقررت مش تقول حاجة علشان تفهم ايه اللي بيحصل بالضبط بصت مشيرة في الساعة كانت 10 الصبح كده

صحيت مشيرة وقعدت شوية تبصلي وانا نايم وتحسس على شفايفي ووشي بصوابعها

انا حسيت بيها وفتحت عيوني

مشيرة : – يلا بقى اصحى يا كسلان كفايه نوم مش ناوي تروح البحر تلعب مع مينا وجاكي شوية

انا : – لا ناوي العب معاكي هنا يا قلبي 

روحت حطيت شفايفي على شفايف مشيرة وبدأت ابوسها اوي واحضنها اوي اوي وكان كل جسمي لزق في جسم مشيرة وكانت رجلي مابين رجلين مشيرة وزوبري لمس كس مشيرة وصدري في بزازها وايدي من ورا بتحسس على ظهرها اوي وبتنزل على طيزها تبعبصها اوي

مشيرة : – اه بالراحة حرام عليك انت فشخت طيزي يا خلّودي

انا : – بحب طيزك اوي يا مشمش وعاوز انيكها تاني

مشيرة : – لا مش هتنيك طيزي تاني النهاردة سبها تستريح شوية من زوبرك حرام عليك ارحمها

انا : – لا مش هرحمها انا هفشخ طيزك نيك يا متناكتي

وبدأت ابوس شفايف مشيرة اوي واحضنها اكتر اوي اوي ونزلت بوس ولحس على رقبة مشيرة المسمسة الصغيرة ده ونزلت بوس على فلقة بزاز مشيرة وببوس بزازها وبلحسها اوي

مشيرة : – ااااااااااه يا حبيبي انت وحشتني اوي اوي يا خلّودي بزازي بتقولك انها وحشتك اوي

انا مسكت بزاز مشيرة بايدي الاتنين وببصلها اوي وبقول

انا : – وانتي كمان وحشتيني اوي يا بزاز متناكتي

 

روحت قعدت ابوس وامص بزاز مشيرة اوي 

مشيرة : – اااااااااااه با لراحة يا حبيبي مش كده انت كده بتدوبني مش قادرة

انا : اعمل ايه يا مشمش بس بحب البزاز اوي وبحب ابوسها وامصها اوي اوي

مشيرة : – ااااااااااه مص اوي كمان يا حبيبي بحب مص اوي يا دكري

وانا عمال امص بزاز مشيرة اوي لحد ما حسيت ان حلمة مشيرة دابت في بوقي

انا : – طعم حلمتك فاجر اوي يا منيوكتي

مشيرة : – اوووووووووف انا منيوكة يا خالد

انا : – ااااااااااه انتي منيوكتي انا وبس

مشيرة : – ااااااااااح انا منيوكتك يا خلّودي نيكني يا حبيبي نيك المنيوكة بتاعتك

انا : – هنيكك يا كسمك هفشخك نيك

سبت بزاز مشيرة ونزلت عند كسها وقعدت ابوس كسها اوي اوي

مشيرة : – ااااااااااح كسي يا لودي بالراحة على كسي يا حبيبي مش كده

انا : – مفيش راحة مع الكس اللي مش بيشبع ده

مشيرة : – ااااااااااه كسي بيقولك ان عمره ما يشبع منك ابدا

انا : – وانا عمري مش هشبع من كسك ابدا

وانا بلحس في كس مشيرة اوي وببوسه اوي حطيت زنبور مشيرة في بوقي وعمال امصه اوي اوي

في الوقت ده كان مينا رجع تاني كان قال لابوه انه داخل الحمام برده وجي وطلع فوق لما كنت ببوس وبلحس كس امه وقف من ورا الباب اللي كان موارب وبدء يتفرج على وانا بلحس كس امه ومشيرة كانت صوتها مجلجل اوي في الشاليه وقف مينا وقعد يتفرج على وقعد يلعب في زوبره وانا كان ظهري للباب ومشيرة نايمة على السرير ووشها للباب مشيرة خدت بالها من مينا بس مش حبت تركز اوي على الباب علشان مش ياخد باله منها لما مشيرة شافت مينا هاجت اكتر حست بمتعة جديدة عليها كانت المتعة اللي فاتت ان جوزها واقف يتفرج عليها وانا بنيكها ودلوقتي متعة مختلفة وجديدة عليها خالص ان ابنها هو اللي واقف يتفرج الموضوع هيجها اوي وبقت تعلي صوتها اكتر وتقول

مشيرة : – اااااااااااه يا خلّودي الحس كسي اوي اوي

انا : – بلحس كسك اهو يا منيوكتي 

مشيرة : – اه مش عيب يا خلّودي تلحس كس ام صاحبك مينا

انا : – لا مش عيب علشان انا بحب كسها اوي

مشيرة : – طب يلا لحسن كسي مولع مش قادرة، حسه اني هنزلهم يلا نيكني

انا : – لا عاوزك تنزليهم قبل ما انيكك يا ام صاحبي مينا

مشيرة كانت في قمة هياجنها في الوقت قد ووجود مينا هيجها اكتر وخلى كسها مولع وفعلا بدأت تنزلهم

مشيرة : – اااااااااااه يا خلّودي هنزلهم اهو هنزلهم ااااااااااااح كسي كسي

نزلت مشيرة عسلها وكان بيتنطر من كسها اوي من كتر الهيجان ونزلت كتير اوي روحت انا حطيت ايدي على كسها ومسحت عسلها وخليته في ايدي وقربت ايدي من شفايفها وخلتها تبوس وتمص صوابع ايدي اللي فيها عسلها

كل ده وانا ما كنتش واخد بالي ان مينا كان بيتفرج علينا

انا قومت ودخلت زوبري في كس مشيرة

مشيرة : – ايه يا خالد هتعمل ايه

انا : – هنيكك يا متناكتي

مشيرة : – كده عيب يا خلّودي هتنيك ام صاحبك مينا كده

انا : – انا مش هنيكها وبس ده انا هفشخ كسها نيك وبدأت ارزع زوبري كله جامد في كس مشيرة

مشيرة : – اااااااااااح بالراحة يا خلّودي مش كده زوبرك فشخ كسي اوي

انا : – هو انتي لسه شوفتي فشخ يا لبوة ده انا هقطعك نيك

وانا عمال انيك اوي زوبري داخل طالع اوي في مشيرة وبنيكها اوي

مشيرة : – اكتر من كده فشخ ارحمني

وكانت مشيرة كل شوية تبص ناحيه الباب وتاخد بالها من ابنها مينا

وانا كنت خلاص هجت اوي وزوبري ولع ومش قادر

انا : – هنزل يا كسمك هنزلهم في كسك

مشيرة نزل يا حبيبي غرق كسي بلبنك عاوزه احبل منك حبلني يا دكري

انا : هحبلك يا بنت المتناكة اااااااااه ااااووووووف

لحد ما نزلتهم في كس مشيرة ونمت فوقيها واخدتها في حضني اوي

في الوقت ده مينا اتسحب ونزل من على السلم وخرج من الشاليه

مشيرة حبت تتكلم معايا شوية وانا في حضنها كانت عاوزه تعرف انا عارف ان مينا بيشوفنا ولا لا

مشيرة : – بحبك اوي يا خلّودي انت بجد أحلى حاجة حصلتلي في الدنيا

انا : – وانا بعشقك يا مشمشتي

مشيرة : – يعني مبسوط معايا يا حبيبي 

انا : – طبعا مبسوط جدا يا قلبي

مشيرة : – طب قولي انا حاسة ان مينا متغير من ناحيتي اليومين دوال انا خايفة ليكون عرف او شاف حاجة

 

انا استغربت جدا من كلام مشيرة لاني شايف مينا عادي ولا متغير ولا حاجة قولت

انا : – ليه بتقولي كده انا مش حاسة متغير ولا حاجة ومعتقدش ان مينا عرف او شاف حاجة لو حصل كده اكيد مكانش هيسكت

مشيرة لما سمعت كلامي ده عرفت اني مش عارف حاجة وان مينا بيتفرج علينا من غير ما انا ما اعرف كان نفسي اقول لمشيرة على كل حاجة بس كت خايف برده من رد فعلها لو عرفت اني نكت ابنها من قبلها وان مينا عارف وشاف كل حاجة من الاول وكنت مستغرب من كلامها ليه بتقول كده اصلا لان مينا زي ما هو ما فيش فيه تغيير ولا حاجة

مشيرة : – يلا بقى نقوم نروح لنبيل والولاد زمانهم قلقنين اوي علينا مش عاوز حد منهم ياخد باله يا خلّودي

انا : – ماشي يا حبيبتي

وفعلا قومنا ولبسنا وروحنا البحر اللي اصلا قدام الشاليه

روحنا لقينا مينا وجاكي في البحر ونبيل قاعد على الشمسية

مشيرة : – صباح النور يا بلبل

نبيل : – صباح الفل صباحية مباركة يا عرايس ايه كل ده نوم ولا عملتوا حاجة من ورايه

مشيرة : – هههههههههه

انا : – ههههههه اها عملنا واحد قبل ما ننزل انت عارف لازم اصبح على كس مراتك مشمش

نبيل : – يالهوي لحسن مينا يكون خد باله منكم وشافكم ولا حاجة ده لسه كان في الشاليه في الحمام

انا سمعت الكلام ده وفهمت ليه مشيرة قالت الكلام اللي فات عن مينا وفهمت انها شافت مينا وهو بيتفرج علينا حبيت اقنع نبيل ان مينا عمره ما هيشوف حاجة زي ده وقولت 

انا : – يعني تفتكر يعني يا بلبل لو مينا شافنا كان سكت اكيد كان عمل حاجة او فضايح

نبيل سمع كده واطمن شوية بس مشيرة كانت خلاص اتاكدت ان ابنها معرص وبيحب يتفرج عليها وهي بتتناك

نزلت الميه وسبت نبيل مع مشيرة قاعدين ونزلت لعبت مع مينا وجاكي لحد ما نبيل جالنا ومشيرة طبعا مش هتنزل الميه هنا علشان عاوزه تلبس المايوه الجديد لما نبيل نزل الميه مينا قال انه هيطلع وطلع قعد مع امه مشيرة

ودار حوار بينهم كانت مشيرة عاوزه تخلي مينا يبقى صريح معاها

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ