أنا ومينا وأمّه – الحلقة التّاسعة عشرة

قام نبيل واخد جاكي ومشيوا وبعد ما خرج نبيل منى قالت لمشيرة

منى : – تعالي يا مشمش معايا جوه عاوز اقولك حاجة

مشيرة قامت ومشيت مع منى ودخلوا أوضة النوم منى اول ما دخلوا أوضة النوم راحت حضنت مشيرة من ظهرها ومسكتها من بزازها

مشيرة : – بتعملي ايه يا مجنونة بس الناس بره

منى : – وحشتيني اوي يا مشمش ونفسي فيكي اوي

مشيرة : – بس يا لبوة ايه اللي انتي بتعمليه ده

منى : – جسمك وحشني اوي يا بت وعاوزه انام معاكي اوي

راحت منى لفت مشيرة وخدتها في حضنها اوي وراحت معاها في بوسه طويلة اوي خلت مشيرة تهيج اوي وتسيح وتروح منها وتسكت وتسيب منى تعمل اللي هي عاوزه فيها

راحت منى قلعت مشيرة التي شيرت والبراه وطلعت بزازها وقعدت تمص فيها اوي ومشيرة كانت هاجت اوي علشان من اخر مرة انا نكتها محدش ناكها فكانت محتاجة للجنس اوي حتى لو مع منى ومصت منى بزاز مشيرة لحد ما دوبتها خالص وقلعت مشيرة ملط ونزلت تبوس وتلحس كس مشيرة لحد ما مشيرة تعبت وهاجت جدا راحت منى قامت وسابت مشيرة وهي هايجه كده ومش كملت معاها منى كانت عاوزه تهيج مشيرة وتسبها بنارها راحت منى طلعت بزازها لمشيرة ومشيرة قعدت تمص في بزاز منى اوي اوي

ومنى سايبه مشيرة تعمل كل اللي نفسها فيه راحت منى قلعت الاندر وخلت مشيرة تبوس وتلحس كسها اوي اوي لحد ما منى هاجت جدا ومشيرة هاجت اكتر

في الوقت ده باب الأوضة اتفتح ودخلت روز وشافت مشيرة وهي بتلحس كس منى دخلت روز على طول وقفلت الباب وراحت على مشيرة وكانها عارفه انهم بيعملوا كده وكأن منى متفقة مع روز على كده راحت روز على طول على كس مشيرة وقعدت تبوسه وتلحسه اوي ومشيرة كانت لسه بتلحس كس منى

مشيرة : – اووووووووووف بالراحة يا لهوي حرام عليكم انا مش قد ده كله

منى : – يا متناكة هو انتي لسه شوفتي حاجة ده لسه الحفلة هتبدأ

مشيرة : – حفلة ايه يا بت ؟

منى : – حفلة النيك اللي عملها على شرف كسك ده يا لبوة

مشيرة : – لا حفلة نيك ايه مش هينفع انتي عاوزه تعلمي ايه بالضبط

منى قامت وفتحت الدولاب وطلعت منها 3 ازبار صناعية

مشيرة شفتهم وخبطت ايدها على صدرها وقالت

مشيرة : – يالهوي يا منى ايه ده يا بت

قربت منى من مشيرة ومسكت زوبر منهم في ايدها اليمين وحطت الباقي على السرير وقربت الزوبر من بق مشيرة وبدأت تمشي الزوبر على شفايف مشيرة وكانت روز لسه بتلحس كس مشيرة وكانت مشيرة هاجت جدا من لحس منى وروز في كسها وكمان الازبار ده هيجتها اوي بدأت منى تدخل الزوبر في بق مشيرة ومشيرة بدأت تتجاوب وتمص الزوبر اوي

مشيرة : – ده كبير اوي يا منى يا خربيتك ده لو دخل في كسي يفشخني

منى : – ههههههه هيدخل وهيفشخك يا مشمشتي

مشيرة : – لا يا منى لا

راحت منى خرجت الزوبر من بق مشيرة وقومت مشيرة ونيمتها على السرير ومسكت الزوبر التاني اللي في حزام وبيتلبس ولبسته

منى ودخلت بيه على مشيرة وجت روز مصت الزوبر شويه وتفت عليه ومسكته روز ودخلت الزوبر في كس مشيرة وبدأت منى تنيك مشيرة في كسها وراحت روز قعدت بكسها على وش مشيرة وكانت مشيرة خلاص استسلمت تمام لمنى وروز وبدأت تصوت من الزوبر الصناعي اللي داخل في كسها وعماله بتبوس وتلحس كس روز

مشيرة : – اااااااااه بالراحة يا منى حرام عليكي فشختيني

منى : – هفشخك نيك يا شرموطة انتي انا هوريكي

ومنى عماله تدخل الزوبر جامد اوي في كس مشيرة وتفشخها في كسها نيك لحد ما مشيرة هاجت نيك وبقت تقول كلام مش مفهوم

مشيرة : – ااااااااااااح اووووووف كفايه كسي كسي يا منى يا متناكة

منى : – كسم كسك ده يا متناكة بقى تتناكي من عيل صغير قد ابنك يا شرموطة

مشيرة : – اااااااااااح العيل اللي مش عجبك ده انا بحبه اوي وبحب زوبره اوي فينك يا لودي زوبرك وحشني اوي

منى : – اه يا كسمك عاوزه زوبر خالد برده ايه مش عجبك الزوبر اللي بنيكك بيه ده اكبر طبعا من زوبره

مشيرة : – اه اكبر بس برده زوبر خالد أحلى علشان بينيكني باحساس وحب والزوبر ده مش بيحس بينيك وبس

منى : – ماشي يا شرموطة انا هخلي خالد ينيكني النهاردة قدامك

مشيرة : – لا خالد ده بتاعي انا لوحدي مش هينيكك لا

منى : – ههههههه مش انتي يا متناكة اللي قولتيله مش يلمسك تاني ونهيتي العلاقة عاوزه منه ايه تاني

مشيرة : – اه قولتله كده بس من ورا قلبي انا بحبه اوي يا منى بجد

منى : – برده هخليه ينيكني يا مشمش

وخرجت منى الزوبر من كس مشيرة وقالت

منى : – كفايه كده يا مشمش علشان الناس إلى بره

فتحت منى الدولاب بتاعها وجابت لمشيرة فستان فوق الركبة زي اللي هي لابسه سكسي جدا وقالت

منى : – خدي البسي ده يا مشمش خليكي تقعدي براحتك بره

مشيرة : – ايه ده انتي اتجننتي عاوزني اقعد كده قدام جوزك

منى : – هههههههه يا متناكة ما انتي كنتي لابسه مايوه فتلة الصبح قدام جوزي عادي وشاف بزازك وطيزك وكسك منه، ده ده محترم اوي يلا بقى البسي علشان السهرة تحلو بيكي ومش تلبسي اندر ولا براه خليكي من غيرهم

مشيرة : – انتي اتجننتي ولا ايه جوزي زمانة جي ازاي اقعد كده قدامه وقدام جوزك

منى : – ههههههههههه جوزك مين يا ام جوز انتي ما انتي اتناكتي قدامه عادي واذا كان على مارك مش تخافي منه ده زوبره صغير وهو واقف ومش هيهيج عليكي ده بيحب يتناك اكتر

مشيرة : – طب وخالد وابني

منى : – خالد اهو ناكك قبل كده ومينا شافك وخالد وهو بينيكك عادي

مشيرة : – هشوف ايه يا مجنونة انتي ناويه تعملي ايه ؟

منى : – البسي وتعالي شوفي هعمل ايه وحاولي تتعلمي منى شوية واوعدك ان اللي انتي هتشوفيه النهاردة عمرك ما هتشوفيه في مكان تاني وهتتمتعي متعة عمرك ما شوفتيها مع جوزك ولا حتى مع خالد وانتي يا روز اقلعي الاندر انتي كمان

خرجت روز الاول بعد ما قلعت اندرها وبعد كده خرجت منى ومش لبست الاندر بتاعها وجت قعدت مكانها امامي انا ومينا وشوفنا كسها لما قعدت وفتحتلنا رجليها

وفي الوقت ده ضرب جرس الباب قام مارك وفتح وكان نبيل دخل وقعد مكانه

نبيل : – ايه اومال فين مشيرة ؟

منى : – جوه بتعمل حاجة وخارجة حالا

وكانت مشيرة مش عاوزه تخرج كده ولكن كلام منى حفزها جدا وهي اصلا هايجة وعاوزه تتناك وتتمتع بس كانت خايفة وفي الاخر قررت مشيرة انها تلبس الفستان اللي كان فوق الركبة ومش لبست الاندر وخرجت

انا ومينا ومارك ونبيل قعدنا نبص اوي على مشيرة وهي خارجة وفلقة بزازها باينه ورجليها كلها باينه

مينا : – ايه الجمال ده كله يا ست ماما

مشيرة تضحك وتنظر إلى مينا

مشيرة : – جمال ايه بس يا واد يا مينا هو انا اجي فين جنب منى وروز

مارك : – انتي زي القمر اوي يا مشيرة

نبيل : – ايه يا مارك هتعاكس مراتي قدامي ولا ايه ايه يا منى قولي لجوزك حاجة

منى : – هو يعني هياكل منها حته يا نبيل ثم انت مش شايف مراتك لابسه ايه

نبيل : – شايف انتي ناويه تخليها زيك يا منى

منى : – هههههههه لو تعرف تبقى زي هخليها زيي بس المهم انها تعجبك وهي كده ولا لا ؟

نبيل بص اوي لمشيرة وقال

نبيل : – تعجبني اوي مشيرة زي القمر في اي لبس ثم انتوا خلاص ما بقيتشوا اغراب عننا

نبيل في نفسه كان هايج جدا من اللي بيحصل ده كله اول مرة مراته تتحرر اوي كده قدام حد غير خالد وكان فرحان اكتر ان اللي اتحررت قدامه حد غريب وهيسافر كمان يومين ومش هيشوفهم تاني علشان كده سكت بس كان حاسس ان في حاجات هتحصل في اليوم ده وان منى عاوزه تعمل حاجة بس ازاي هتعمل كده ومينا موجود يارتني كنت اخدته مع جاكي ينام هو كمان

مشيرة فرحت اوي بكلام نبيل جوزها علشان مش اتكلم ولا قال كلام يضايقها

وانا مكنتش عاوز اقول اي حاجة بصيت وبس لمشيرة وحسيت ان منى هتعمل حاجة وكمان مشيرة كان شكلها متغير جدا وبتبصلي وهي مبسوطة وبتضحكلي وكانها مش مزعلاني خالص

منى : – قوم يا مارك شغلنا شوية موسيقي كده حلوة على ذوقك وهاتلنا شمبانيا نشربها

ومنى غمزت مارك بعنيها وقالت

منى : – وانتي يا روز خدي نبيل وادخلي هتلنا شوية كاسات والتسالي من أوضة النوم

فعلا قام مارك ونبيل وروز ودخلوا أوضة النوم مارك جاب شمبانيا ودخل المطبخ فتح الازازة وحط فيها حبوب فياجرا وقعد يرجها وروز كانت مع نبيل في أوضة النوم ووطت روز قدام نبيل وطبعا الفستان اترفع كله منها وطلع فوق طيزها لان الفستان يدوب كان عند اخر طيز روز وطبعا كس روز وطيزها بانوا قدام نبيل اللي هاج جدا لما شاف المنظر المغري ده

وقفت روز كده شوية صغيرين ونبيل عمال يبص ومش قادر يمسك نفسه من اللي شايفه خصوصا ان روز منظفة كسها وطيزها ومش فيهم ولا شعرة وروز بيضة جدا ابيض من مشيرة ونبيل كان عايش في ايطاليا وشغال في السياحة وفاهم ان مش في ست بتعمل كده غير لما تكون عاوزه تتناك راح نبيل حط ايده على كس روز وبدء يحسس على كسها

روز : – اوووووف بالراحة يانبيل

كان العربي بتاع روز قليل جدا وطريقة كلامها مضحكة شوية

نبيل : – كسك ناعم اوي يا روز

روز : – انزل الحسه

نبيل ينزل على ركبته ويبدا يلحس كس وطيز روز

وروز تبدأ تهيج جدا من لحس نبيل وتطلع اصوات ومع هيجان نبيل على روز فجاة تقوم روز تقف وتنزل الفستان وتقول

روز : – لو عاوزني يبقى لازم تاخد اذن منى الاول ولو مش وافقت يبقى خلاص

استغرب نبيل جدا من كلام روز ليه يعني ياخد اذن منى علشان ينيك روز

نبيل : – انتي بتتكلمي بجد

روز : – اه طبعا بتكلم بجد

نبيل : – هو انتي قاصر ولا ايه هاخد اذن اهلك

روز : – لا بس هتاخد اذن منى هي هتفهمك على كل حاجة يلا بقى نخرج

تخرج روز وهي تمسك الكاسات ونبيل ماشي وراها

ويحطوا الكاسات ويبدا مارك بصب الشمبانيا ويدي لنبيل، ياخد نبيل الكاس عادي وبعدها يدي مشيرة

مشيرة : – لا مش عاوزه اشرب

منى تاخد الكاس من ايد مارك وتقول

منى : – هتشربي يا مشمش ده زي البيبسي مش تخافي

ومنى تغمز لمشيرة علشان تاخد الكاس

تاخد مشيرة الكاس من ايد منى

بعد كده مارك يدي منى وروز ويجي يديني

مشيرة : – لا مش تدي الولاد دوال لسه صغيرين

منى تنظر إلى مشيرة وتقولها

منى : – صغيرين ايه دوال رجالة بشنات اهي انا بقولك ده زي البيبسي مش تخافي خد يا خالد انت ومينا اشربوا

ياخد مينا الكاس وانا كمان ونبدا كلنا نشرب

وكانت اول مرة في حياتي اشرب شمبانيا او خمرة حتى البيرة مش شربتها

وشربنا اول كاس ومارك حط تاني وشربنا وبعد تاني كاس حسيت ان الجو حر اوي وزوبري كان هايج قبل الشمبانيا من منظر منى ومشيرة ورز بس بعدها زوبري هاج اكتر ووقف ومش عاوز ينام

منى : – ايه رايكم بقى في الشمبانيا الحلوة ده

كانت منى عاوزه تعرف الفياجرا عملت تاثير علينا ولا لا

نبيل : – حلوة اوي يا منى طعمها تحفة انا شربت قبل كده بس ده حاجة تانيه خالص

وكل واحد مننا قال انه كويسة

منى : – انا عاوزه ارقص متيجي نرقص كلنا سوا تعالي يان بيل ارقص معايا

وتنظر منى لمشيرة وتغمزلها

منى : – طبعا بعد اذن مراتك

مشيرة خدي راحتك يا منمن

وكانت مشيرة هايجة من نيك منى وروز ليها وهاجت اكتر من الشمبانيا

منى : – قومي انتي كمان ارقصي ارقص معاها يامارك

وفعلا منى بدأت ترقص مع نبيل ومارك قام يرقص مع مشيرة وقعدت انا لما شوفت كده روحت قومت علشان ارقص انا كمان وقومت روز ومينا كان لوحده مش بيرقص مع حد

نبيل بيرقص مع منى

ومارك بيرقص مع مشيرة

وانا مع روز

نبيل بيتكلم مع منى

منى : – ايه يا بلبل عجبتك روز

نبيل : – اه جدا بس عاوزه موافقتك ليه بقى مش فاهم

منى : – هههههههه اصل روز ده تبقى الكلبة بتعتي مش ينفع تتناك غير باذني

نبيل تنح واتصدم من كلام منى

منى : – ايه يا بلبل مالك اول مرة تشوف كلبة وستها ايه عمرك مشوفتش افلام سادية

نبيل : – لا شفتها طبعا

منى : – اهي روز الكلبة بتعتي ومش ينفع تعمل حاجة من غير اذني

نبيل : – طب يعني انتي موافقة

منى : – موافقة بس زي تسمع كلامي في اللي اقوله واللي هيحصل النهاردة

نبيل : – ماشي مع اني مش فاهم حاجة

منى : – كمان شوية هتفهم كل حاجة

كانت مشيرة بترقص مع مارك بس مكنوش بيتكلموا

وانا كنت برقص مع روز وزوبري كان هايج جدا ولازقه في كسها اوي وعيني بتاكل بزازها الكبار دول وخلاص مكنتش قادر من كتر هيجان زوبري

منى تسيب نبيل وتروح لمشيرة تقولها في ودنها

منى : – انا هاخد جوزك وروز معايا الأوضة ابقى تعالي كمان شوية وانتي تشوفي كل حاجة

مشيرة مش في حالتها الطبيعية اصلا وهايجة ومش فكرت في اي حاجة ولا حتى في مينا اللي قاعد

مشيرة : – ماشي

وبقينا انا ومشيرة ومارك ومينا لوحدينا

مشيرة سابت مارك وجتلي عاوزه ترقص معايا

مشيرة : – تعالي يا خلّودي ارقص معايا

انا كنت لسه زعلان من مشيرة بس هايج جدا ومش قادر ورغم كده قولت

انا : – لا يا مشيرة مش عاوز ارقص

راحت وطت مشيرة قدامي وبتبص في عيوني وبزازها كلها بانت وبتقولي في ودني

مشيرة : – انا مكنتش اعرف انك قاسي كده قوم ارقص معايا عيب تكسفني كده قدام مارك على العموم انا عاوزه اصالحك

ومشيرة تبوسني في خدي

انا قومت لما حسيت انها فعلا عاوزه تصالحني

وبدأت ارقص انا وهي

مشيرة : – خلاص بقى يا حبيبي انا اسفه مش هعمل كده تاني

انا : – ماشي يا مشيرة

مشيرة : – مدام بتقولي يا مشيرة تبقى لسه زعلان مني

انا : – قولتلك مش زعلان خلاص بس اوعي ترفعي ايدك تاني علي

مشيرة : – عمري ما هعمل كده تاني هو انت مش عارف انا بحبك قد ايه يا خلّودي

انا : – وهو اللي يحب حد يكون عاوز يضربه كده

مشيرة : – خلاص بقى طب اصالحك ازاي طيب

تروح مشيرة تلزق فيه اكتر يروح زوبري يدخل في كسها من تحت وبزازها تلزق في صدري اوي

وكان مينا ومارك قاعدين بيبصوا علينا اوي وهما مش سمعين احنا بنقول ايه

مشيرة : – اووووووووف هو زوبرك ده وقف اوي كده ليه يا ترى وقف على ولا على مين

انا : – هههههه واقف على اي حد

مشيرة : – كده يا خالد ازعل منك انا عاوزه زوبرك يقف على لوحدي زوبرك ده بتاعي لوحدي

انا : – مش انتي اللي قولتي مش هنعمل حاجة تاني ومش اجي جنبك

مشيرة : – لا خلاص انسي كل حاجة كاني مش قولت حاجة

وتحضني مشيرة وتنيمنى على بزازها

وهنا تفتكر مشيرة ان منى قالتها تروح لها الأوضة بعد شوية

كان المنظر في الأوضة

منى تاخد نبيل وتاخد روز ويدخلوا أوضة النوم وهنا تبدأ الحفلة بجد

منى : – بص بقى يا نبيل روز ده الكلبة بتاعتي لو عاوز تنكها هتبقى كلب انت كمان تحت رجلي

نبيل فرح وكانه كان نفسه يكون كلب عند حد من زمان

راحت منى قعدت على السرير وحطت رجل على رجل وقالت

منى : – تعالوا يا كلابي قلعوني الشوز

ينزل نبيل على الارض ويمسك رجل منى اليمين وروز تنزل على الرجل الشمال ويبدوا يقلعوا منى

منى : – بص كويس على روز وشوفها واتعلم منها واعمل زيها يا كلب

فعلا نبيل يبص على روز وكانت روز قلعت منى الجزمة وعماله بتبوس فيها وتلسحها بلسانها راح نبيل قلدها بالضبط

منى : – اقلعوا ملط الاول قبل ما تعملوا حاجة

راح نبيل قام وقلع وكمان روز

ونزلت روز تاني عند رجل منى وكمان نبيل قلدها بدأت روز بتبوس صوابع رجلين منى وكانت سكسية جدا بالمنكير اللي فيها وبدأت روز تبوسها وتلحسها وبدا نبيل يعمل زي روز

دخلت روز صوابع رجلين منى في بقها وبتمصها واحد واحد

في الوقت ده مشيرة تقولي تعال معايا ونروح عند أوضة النوم انا وهي ونسيب مارك قاعد مع مينا

كان الباب مفتوح بصت مشيرة لقت نبيل وروز قاعدين ملط تحت رجلين منى وعملين يبوسوا رجليها وصوابع رجليها وبيمصوا اوي هاجت مشيرة جدا من المنظر ومش زعلت على جوزها ما خلاص اصلا كل حاجة بينها وبين جوزها بقت على المكشوف وظهر تحرر نبيل

مشيرة دخلت عليهم وهم كده وانا دخلت وراها

منى : – تعالي يا مشمش شوفي جوزك بيعمل ايه

نبيل اول ما شاف مشيرة زعل شوية وقام يقف

منى : – اقعد يا كلب كمل اللي بتعمله انا قولتلك اقف؟

مشيرة جت عند نبيل ومسكته بايدها وزقته على الارض عند رجل مشيرة وقالته

مشيرة : – كمل بوس يا كلب اصل هو ده اخرك انا اللي المفروض كنت اعاملك كده من الاول بوس يا كلب رجلين منى وانت كمان هتبقى كلب تحت رجلي من النهاردة بجد

رجع نبيل كمل بوس في رجلين منى

منى : – تعالي اقعدي جنبي يا مشمش هنا

راحت مشيرة قعدت جنب منى على السرير وبدأت منى تبوس مشيرة اوي وتقطع شفايفها بوس

منى : – تعالوا يا كلابي قلعوا ستكم مشمش جزمتها وبوسوا رجليها

يقوم نبيل وروز ويروحوا يقلعوا مشيرة الجزمة ويعملوا زي ما عملوا مع منى يبوسوا جزمتها ويلحسوها وبعد كده يبوسوا رجليها وصوابع رجليها

وانا واقف متنح من اللي بيحصل ده كله ومش مستوعب اي حاجة بس كنت هايج جدا وزوبري وقف

منى : – اقلع وتعالي جنبي هنا يا خلّودي

روحت قلعت هدومي انا كمان وجيت قعدت جنب منى وبقت منى بيني وبين مشيرة

منى : – قلعوا كمان سيدكم خالد يا كلاب

تيجي روز ونبيل يقلعوني ويبوسوا رجلي انا زي ما عملوا مع مشيرة وانا كملت وقلعت ملط انا كمان

ويجي مينا ومعاه مارك ويكونوا على باب الأوضة ويشوفوا كل حاجة يدخل مارك وكانه مبرمج من غير ولا كلمة يقلع ويدخل يقعد تحت رجلين مشيرة ويبوس رجليها ومشيرة شافت ابنها مينا زعلت شوية بس خلاص بقى كان الوقت فات ومينا شافها قبل كده وانا بنيكها

منى : – تعال يا مينا هنا يا حبيبي واقلع انت كمان

مينا يدخل ويقلع هدومه ويجي يقف يتفرج علينا نبيل مش بص لمينا بس مينا بص لابوه

وبدأت منى تبوسني من شفايفي اوي وانا ببوسها اوي وتمسك ايدي تحطها على بزازها

وانا امسك بزازها اوي بايدي وادعكها كانت بزاز منى طرية اوي في ايدي

قامت منى وقفت وقلعت الفستان وراحت جبت 3 ازبار الصناعي ومسكت الزوبر اللي فيه الحزام وقالت

منى : – تعالي يا روز لبسيني

تبدأ روز تلبس منى الزوبر الصناعي

وانا ومينا متنحين اول مرة نشوف حاجة زي ده

منى : – يلا يا كلابي مصوا زوبري

تنزل روز عند زوبر منى الصناعي وتبدأ بتبوسه وتلحسه

منى : – انزل يا بلبل انت كمان مع روز يلا

ينزل نبيل ويبدا يبوس الزوبر هو كمان

منى : – انزل يا مينا بوس والحس كس روز

مينا ينزل ويبدا يبوس ويلحس كس روز

منى : – وانت يا مارك مص زوبر نبيل وكمان مينا

ينزل مارك يمص زوبر نبيل شوية وبعدها يروح يمص زوبر مينا شوية

وانا الموضوع كان اوفر اوي على ومكنش عجبني اوي في الاول اول مرة في حياتي اشوف حاجات زي ده حقيقي

وكانت منى بتتحكم في كل حاجة في الحفلة تقول لكل واحد يعمل ايه وينيك مين بالضبط

مشيرة سابت كل ده وجت عندي وبدأت تبوسني وكاننا مش معاهم وانا كمان ببوسها اوي وبحضنها جامد اوي

ومينا وهو بيلحس كس روز بيبص لامه مشيرة اوي ومشيرة كانت مندمجة معايا اوي

وانا نيمت مشيرة على السرير وبدأت ابوس كل حته في جسمها

مشيرة : – اه يا حبيبي وحشتني اوي يا خلّودي

انا : – وانتي كمان وحشتيني موووووووت يا روح خلّودي وعمال ابوس في بزاز مشيرة والحس بزازها اوي

منى : – روح يا مارك مص زوبر خالد شوية

يجي مارك وانا عمال ابوس وامص حلمة مشيرة يمص زوبري

وانا زوبري هايج جدا ومارك عمال يمصه اوي

منى : – روح يا نبيل الحس كس مراتك علشان خلّودي ينيكها قدامك

يقوم نبيل ويجي عند كس مشيرة مراته ويبدا يلحس كسها اوي اوي

ومشيرة هاجت جدا من اللي كل اللي بيحصل ده ومسكت راس جوزها بايدها وبتقوله

مشيرة : – مص كسي اوي يا كلب اووووووف

مص والحسه اوي علشان زوبر خلّودي ينيكني دلوقتي قدامك يا معرص

ومينا بيبص اوي على امه ومشيرة مش بتبصله خالص

منى : – تعالي يا روز نامي على السرير

تنام روز على السرير جنب مشيرة

منى : – تعالي يا مينا نيك روز يلا

يقوم مينا يبدا يدخل زوبره في كس روز لحد ما زوبره كله يدخل في كسها ويبدا يدخل زوبره ويطلعه وهو بيبص على امه اوي

مشيرة خدت بالها وبقت تبص على مينا وهو بينك روز جنبها كانت اول مرة مشيرة تشوف مينا وهو بينك واول مرة مشيرة تكون ملط قدام ابنها كده وانا بمص حلمتها اوي كانت مشيرة مستمتعة اوي باللي بيحصل بعد ما كانت خلاص عاوزه تسبني وتنهي العلاقة

انا قومت وقفت جنب منى وهي واقفة ولابسه الزوبر الصناعي منى بدأت تبوسني من شفايفي اوي ومشيرة قربت شفايفها من روز وبدأت تبوسها هي كمان

ومينا عمال ينيك روز اوي

روز : – اااااااااه كمان نيكني اوي

منى تقومني

منى : – تعال يلا نيك مشيرة يا خلّودي

انا اقرب بزوبري على كس مشيرة

منى : – لا استني مص يا بلبل زوبر خالد وحطه في كس مراتك بايدك

نبيل يمسك زوبري وفعلا يمصه اوي ويلحسه اوي وبعد كده يمسكه بايده يدخله في كس مشيرة مراته وزوبري يدخل كله في كسها مرة واحدة

مشيرة : – ااااااااااااه يا حبيبي زوبرك وحشني اوي يا خلّودي

انا : – وانتي كمان كسك وحشني نيك يا متناكتي

وده كانت اول مرة مشيرة تتناك قدام مينا بمزاجها وهي متمتعة اوي ومش بتبصلي ولا بتبص لجوزها بتبص على مينا اوي اللي نازل نيك في روز وهي عماله تبتسم اوي لمينا وهو كمان كان مبسوط ان امه بتتناك قدامه وهو بينك روز وكانت متعة كبيرة اوي ليهم هما الاتنين ومينا هاج اكتر لما دخلت زوبري في كس امه ومشيرة بتبصله اوي

منى نيمت جوزها مارك جنب مشيرة وخلته يديها طيزه وبدأت منى تنيكه في طيزه اوي وكانت واقفه جنبي وكان زوبر مارك صغير اوي مع انه كان واقف كان زوبر مينا اكبر منه

وكان نبيل بيلحس طيز منى وهي بتنيك جوزها قعدت شوية كده وبعدها بصلتي وقالتي

منى : – تحب تنيك مارك يا خلّودي

انا : – لا مش عاوز

مكنتش عاوز انيك رجالة دلوقتي كنت عاوز اركز على مشيرة علشان بجد وحشتني اوي

منى : – طب تعالي انت يا نبيل

نبيل يجي ويحط زوبره في طيز مارك ويبدا ينيكه ومنى واقفة ورا نبيل وبتحضنه والزوبر الصناعي يكون على طيز نبيل ومنى عامله تبوس في نبيل في رقبته وبتكلمه في ودنه

منى : – نيك مارك يا بلبل نيكه اوي افشخه ده بيحب النيك موووووت

نبيل : – بنيكه اوي يا حبيبتي طيزه حلوة وطرية اوي

منى كانت بتحرك الزوبر الصناعي على طيز نبيل

منى : – وانت كمان طيزك حلوة وطرية اوي يا بلبل

راحت منى دخلت الزوبر في طيز نبيل ويدات تنيكه في طيزه وهو بينك جوزها مارك

نبيل : – ااااااااااااه كمان يا منى اوووووووف طيزي اااااااااااه

منى : – خد يا خول بنيكك اهو في طيزك

نبيل : – نكيني اوي يا منمن افشخي طيزي

انا ومشيرة ومينا سبنا اللي بنعمله وقعدنا نتفرج على نبيل ومنى عمال تنيكه وكانت اول مرة اعرف ان نبيل بيحب كمان يتناك

منى تبص لمشيرة وتقولها

منى : – شوفتي يا مشمش جوزك مش طلع معرص وبس لا ده متناك كمان

مشيرة : – نكيه اوي المعرص الخول ده

ومشيرة تبص لنبيل وتقوله

مشيرة : – مبسوط ومتمتع اوي دلوقتي يا كلب؟

نبيل : – مبسوط جدا يا حبيبتي

مشيرة : – انا ستك وتاج راسك يا كلب وهتشوف هعمل ايه فيك لما نكون لوحدينا

و نبيل اللي كانت مندمج جدا وهو بينك مارك ومنى بتنيكه ولما مشيرة قالت كده

كان نبيل بيصوت ونزلهم في طيز مارك

نبيل : – كفايه يا منى خلاص مش قادر

منى تخرج الزوبر من طيز نبيل ونبيل يقعد يريح وهو بيبص على مشيرة وانا بنيكها، جت منى وقفت ورايه وبتحضني من ورا

انا : – لا انا مش زي نبيل

منى : – انا عارفه ومتأكدة انك راجل اوي

واوطي على ودنها اقولها في ودنها

انا : – مينا بيحب يتناك اوي

منى : – بجد؟

وراحت عند روز ومينا ووقفت ورا مينا ولزقت فيه اوي والزوبر الصناعي جي على فلقة طيز مينا ودخلت الزوبر في طيز مينا وبدأت تنيكه اوي ومينا هاج جدا لما الزوبر دخل فيه وقعد ينك اكتر في روز ومنى عماله تنيكه

مشيرة شافت كده زعلت جدا بقى جوزها وابنها معرصين وبيتناكوا كان هتدمع بس انا حضنتها اوي وقولتها في ودنها

انا : – مالك يا حبيبتي انتي زعلانة كده ليه

مشيرة : – يعني عاوزني افرح لما اشوف جوزي وابني بيتناكوا وكمان انا بتناك قدامهم وهما عادي مبسوطين

انا : – شوفتي انتي قولتيها اهو بلسانك مبسوطين انتي عاوزه ايه من الدنيا غير انك تشوفيهم مبسوطين وانتي كمان لازم تتبسطي ومش تزعلي نفسك خالص كل واحد حر

مشيرة : – تصدق عندك حق يا خلّودي بس انا عاوزاك تنيك منى دلوقتي وهي بتنيك مينا عاوزك تفشخها قدامي

انا : – حاضر يا مزتي

روحت جيت ورا منى وهي بتنيك مينا وحضنتها من ظهرها ودخلت زوبري في طيزها وبدانا حفلة نيك مينا بينك روز ومنى بتنيك مينا وانا بنيك منى قعدنا شوية كده ومكنتش خلاص بقيت بميز ده اهات مين بالضبط من كترا للي بيتناكوا في الأوضة واصواتهم العليه من الشهوة وجت مشيرة قعدت تبوس وتمص بزاز منى وانا بنيكها

مشيرة : – ايه رايك بقى في زوبر خالد يا متناكة عجبك

منى : – اه يا لبوة زوبره جامد اوي عندك حق يا مشمش ده زوبره فشخ طيزي اوي

قعدنا كده شوية لحد ما مينا تعب هو كمان وانا نزلت لبني في طيز مني

وخرج مارك ومينا ونبيل من الأوضة وبعد كده خرجت روز وبقيت انا ومشيرة ومنى لوحدينا

وكانت منى لسه عاوزه تتناك تاني وكمان مشيرة عاوزه تنيك منى راحت مشيرة قالت

مشيرة : – هاتي الزوبر الصناعي ده يا منمن البسه

منى : – ليه يا بت

مشيرة : – عاوزه انيكك بيه

منى : – ههههههههههه طيب بس عاوزه اتناك من زوبر لودي في كسي وانتي تحطي الزوبر الصناعي في طيزي

وفعلا قلعت منى الزوبر ولبسته مشيرة ونمت انا على السير وجت منى وقعدت بكسها على زوبري ومشيرة جت من وراها ودخلت الزوبر الصناعي في طيزها وبدأت انا و مشيرة ننيك منى بس كانت مشيرة بتنكها اجمد منى وكانها عاوزه تتنقم منها انها ناكت جوزها وابنها

وانا عمال ادخل زوبري في كس منى ومشيرة تدخل زوبرها الصناعي في طيز منى ومنى كانت اتفشحت بجد لان اصواتها بقت اعلي بكتير عن الاول

منى : – ااااااااااااه نيكوني اوي انا عاوزه اتناك

مشيرة : – بنيكك اهو يا كسمك بنيك طيزك بنت المتناكة ده يا لبوة

منى : – نيكي طيزي يا مشمش يا لبوة اوووووووووف

انا : – كسك جامد اوي يا منى اووووووووف

كسك مولع ناااااااار

منى : – وانت زوبرك جامد اوي يا حبيبي نيك كسي اوي

انا : – بنيك اهو كسك يا شرموطتي

ومنى تحضني وتقعدت تبوس فيه اوي

انا : – اااااااااااااه هنزل يا متناكة هنزلهم

منى : – اااااااااااااه نزلهم يا لودي في كسي طفي نار كسي

انا : – اهو بنزل اهو بنزل في كسك ابن المتناكة ده اااااااااااح

منى : – اووووووف سخنين اوي يا حبيبي

ومنى كانت تعبت ونامت في حضني ومشيرة مش سايبها وعمال مكملة نيك في طيزها

منى : – خلاص يا متناكة كفايه انا تعبت اوي

مشيرة : – لا يا كسمك لسه عاوزه انيكك تاني

وكان اتنقام مشيرة انها عورت منى في طيزها ونزل من طيزها حبه ددمم صغيرين

منى : – اااااااااااه يا كسمك عورتيني

مشيرة : – ههههههههههههه احسن علشان تنيكي جوزي وابني تاني

ومشيرة طلعت الزوبر من طيز منى ونامت جنبي وهي عماله تضحك على منى

منى : – ماشي يا مشيرة وكسمك مش هرحمك لما انيكك تاني

وريحنا شوية وقومت علشان ادخل الحمام دخلت وخرجت ومش شوفت حد في الصالة روحت طلعت في الدور التاني ودخلت اول أوضة لقيت روز نايمة لوحدها ودخلت التانيه لقيت مارك ونبيل ومينا بينكوا بعض وكان مارك ماسك مينا بينكه ونبيل بينك مارك

روحت سبتهم ونزلت تحت قولت لمنى ومشيرة وطلعنا لفوق وكانت مشيرة لسه لابسه الزوبر الصناعي دخلنا كلنا

منى : – اه يا متناكين يا خولات شوفتي يا شرموطة كنتي زعلانة اني نكتهم وهما بيحبوا كده اصلا

ومنى قربت من نبيل و قعدت تبعبص نبيل في طيزه

منى : – تعالي بقى يا مشمش نيكي جوزك الخول الكلب انتي بدل ما انا ما انيكه

مشيرة كانت مترددة ومش اتحركت

منى تمسك ايدها وتقولها

منى : – تعالي انتي اولى من الغريب

وفعلا منى مسكت الزوبر الصناعي اللي مشيرة لابسه ودخلته في طيز نبيل

نبيل : – اااااااه يا حبيبتي أخيرا فهمتيني يا قلبي

مشيرة : – يعني مبسوط يا كلب اني بنيكك

نبيل : – اووووي يا قلبي نيكيني اوي يا حبيبتي

وفعلا بدأت مشيرة تنيك نبيل في طيزه جامد اوي وانا ومنى واقفين نتفرج عليهم

لحد ما كلهم تعبوا من اللي حصل وخلصوا

ريحنا شوية كده وكانت الساعة بقت حوالي 12 كده ولبسنا كلنا علشان نروح الشاليه لجاكي بس منى كانت عاوزه حاجة من مشيرة قبل ما تمشي وقالت

منى : – مشيرة انا عاوزه خالد ينام معايا النهاردة

مشيرة : – ايه لا طبعا كفايه كده خالد تعب

منى : – انا مش هعمل حاجة تاني انا بس هنام في حضنه النهاردة

وكانت منى لسه واقفه قدامنا ملط

مشيرة : – لا ده انتي طماعة اوي بقى والصبح هقول ايه لجاكي لما تسال عليه

منى : – قوليلها نام عندي واحنا سهرنين وانتي سبتيه نايم

مشيرة بتبصلي وكأنها بتاخد رايي

منى تيجي عندي وتحضني وتبوسني في خدي وتقول

منى : – ايه يا خلّودي موافق

طبعا انا كنت عاوز بس كنت برده خايف على مشاعر مشيرة ومش عاوزها تزعل منى لأني بحبها اوي بس مشيرة حست اني عاوز اقعد من نظرتها ليه

مشيرة : – طب خلاص خليك يا خالد انت

ومشيوا وسبوني مع منى وبعدها منى طلعت اكل واكلنا انا وهي وكان مارك جوزها وروز ناموا كانت بتاكلني بايدها وخلصنا ودخلت اخد شور ومنى دخلت معايا بس مش نكتها لاننا كنا تعبانين جدا بس كان في شوية بوس واحضان تحت الميه وخلصنا وخرجت قبلها ولبست هدومي ونمت فوق السرير ومنى خرجت وهي لافة الفوطة على جسمها

منى : – ايه ده يا لودي انت مش هتنام كده قوم اقلع الهدوم ده انت هتنام في حضني ملط وانا كمان هكون ملط

بصراحة عجبتني الفكرة اوي وفعلا اول مرة في حياتي هنام ملط في حضن ست ومش اي ست ده جسمها فاجر اوي قومت قلعت وبقيت ملط ومنى نشفت جسمها وجت نامت في حضني هي كمان ملط.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *