بعد ما خلصنا وصلة النيك اترمينا جمب بعض وريحنا خمس دقايق بعدين اتكلمنا
ولاء: انا مش مصدقه اللي حصل دا .. معقول اتناك ؟!! ومن اخويا كان
انا: وانا كمان مش مصدق نفسي .. بس كانت جامده بجد .. انا اتبسطت جدا
ولا: الصراحه وانا كمان انبسطت
انا: قوليلي بقى في ايه بينك وبين خلود ( خلود بنت جميله جدا جدا وبيضا هي في نفس طول ولاء يعني ١٧٠ سانتي وجسمها سابق سنها بزازها اكبر من بزاز ولاء شويه وطيزها بارزه اكتر حاجه كدا من الاخر وشعرها بني وعيونها عسلي وابتسامتها جنيله وشفايفها بس لوحدها تجنن الي يبصلها)
ولاء: ماشي هحكيلك بس الاول الي حصل دلوقتي دا طبعا محدش يعرفه وكمان اللي هقوله
انا: وانا يعني عيل صغير عشان افضح نفسي وافضحك .. متخافيش
ولا: بص يا سيدي طبعا انت عارف اني انا وخلود صحاب من سنتين كدا .. والموضوع دا حصل من اربع شهور تقريبا لما كنا في المول بتاع الجيزة وانت وماما رحتوا تدوروا على لبس صيفي ليك وليها
فلاااااااااااااش باااااااااااك
خلود: بت يا ولاء بصي كدا
ولاء: في اي
خلود: الست دي شايله اي في شنطتها كدا
ولاء: اي دا يابنتي دي جايبه عضو صناعي
خلود: ودا بتاع اي دا ولا بيعملوا بيه ايه
ولاء: دا لما جوزها يكون مش مكفيها
خلود: مش فاهمه
ولاء: ولا هتفهمي اي حاجه بطلي اسئله بقى
خلود: ماتقولي بقى يا ولاء
ولاء: يابت عيب في ناس حوالينا بعدين لما نروح هقولك
خلود: طيب
بعدين اتقابلنا احنا الاربعه وروحنا على بيتنا وولاء وخلود دخلوا اوضة ولاء وقفلوا الباب وبدأوا يفتحوا الحاجات الي جابوها
خلود: قوليلي بقى الموضوع بتاع المول
ولاء: موضوع ايه
خلود: موضوع الست والعضو الي معاها يا ولاء
ولاء: بس يا بت يخربيتك هتفضحينا
خلود: طب قولي
ولاء: دا لو كانت متجوزة وجوزها مش مكفيها بتستعمله
خلود: بتستعمله ازاي
ولاء: يعني بتدخله فيها من تحت عشان تريح نفسها
خلود: مش فاهمه برضه يعني جوزها مش مكفيها ازاي
ولاء: يالهوي افهمها ازاي البت دي .. بصي ياخلود الراجل لما ينام مع مراته ممكن مش يكفيها عشان العضو صغير او بيخلص بسرعه ومش بيطول مع مراته فالست بتكون لسه عايزه ومشبعتش فبتدور على طريقه تانيه عشان تريح نفسها
خلود: ااااه فهمت .. طب والبنات الي لسه ما تجوزوش؟
ولاء: مالهم
خلود: بيستعملوه ؟
ولاء: ناويه تجربي ولا اي يابت😂 .. عموما اه بس دول بيستعملوه ورا
خلود: ورا ازاي يعني
ولاء: يعني بيدخلوه في الطيز يا خلود
خلود: يععععع طب وايه الحلو في كدا
ولاء: مش عارفه الصراحه بس سمعت انهم بيستمتعوا جدا
خلود: ومين الي قالك
ولاء: في بنات عندنا في الكليه بيعملوا كدا مع بعض وبيجيبوا العضو ويساعدوا بعضهم
خلود: طب بقولك ايه ماتيجي نجرب
ولاء: لا بلاش عشان لو حد عرف هنروح في داهيه
خلود: ماتخافيش هنعمل كدا عندي في البيت .. كدا كدا خالد بيكون برا مع صحابه وبابا في العياده وماما يا مع خالتي يا عند بابا يا في اوضتها بتتكلم في التليفون او نايمه
ولاء: مش عارفه .. ماشي هنجرب
خلود: اشطاا بس انا مش عارفه بيعملوا ايه ولا بيستعملوه مع بعض ازاي
ولاء: ولا انا
خلود: طب هنعمل سيرش على النت ونشوف
نرجع من الفلااش باك وانا وولاء في الاوضه
انا: يعني رحتوا وجبتوا الزب الصناعي واسعتملتوه؟
ولاء: اه تاني يوم وانا راجعه من الكليه خلود اتصلت وقالت يلا نروح نجيب الحاجه ورحنا المول وجبناه وجبنا علبة زيت للحاجات دي جبنا اسمها من النت وعرفنا ان لازم نمرن العضلة بصوابعنا الاول بعدين ندخله بالراحه عشان مش نتعور وكدا
انا: اه وبعدين .. مين الي اتفتحت الاول ولا رحتوا فين بعدها
ولا: بعد ما جبنا الحاجه جيت انا هنا واتغديت وقولت اني خارجه ورحت على بيت عمو ايمن لقيت خلود في البيت وطنط سميره نايمه (طنط سميره ام خالد وخلود ومرات عمو ايمن ٤٩ سنه موظفه في مجلس المدينه)
انا: وبعدين بقى عملتوا ايه
ولاء: هقولك
فلاااااااااااااش باااااااااااك
ولاء بترن الجرس وخلود فتحتلها
خلود: اهلا تعالي ادخلي بسرعه “دخلوا الاوضه”
ولاء: مين هنا غيرك
خلود: مفيش غير ماما نايمه جوا وبابا في العياده وخالد في درس برا وهيجي بالليل
ولاء: انا خايفه حد يعرف تبقى فضيحه
خلود: متخافيش
ولاء: طيب يلا هنعمل اي
خلود: اقلعي هدومك كلها وانا هقلع كمان
ولاء: طب اقفلي الباب كويس
خلود: طيب
خلود اتأكدت من الباب وقلعت هدومها وولاء كمان وجابوا الزب الصناعي والزيت
ولاء: مين الاول
خلود: مش عارفه ايه رأيك انتي
ولاء: مش عارفه
خلود: طيب خلاص انتي الكبيره يبقى انتي ليكي لأولوية
ولاء: ماشي بس بالراحه عليا
خلود: متخافيش انا من اول مارجعت من المدرسه وانا بتفرج على فيديوهات عشان اتعلم واعرف .. يلا روحي على السرير وخليكي في وضع السجود
ولاء راحت على السرير وبقت في وضع السجود وخلود وراها جابت الزيت وحطته على خرمها وصوابعها وبدأت تدلك حولين خرمها وولاء بتتأاوه بصوت مكتوم .. بعد شويه خلود بدأت تدخل اول صابع بالراحة لحد الاخر وسابته جوا شويه بعدين بدأت تدخله وتطلعه بالايد التانيه تدلك حولين الخرم ونزلت لكسها تفرك فيه.. بعدين بدأت تحط زيت تاني وتدخل صباعين وولاء بدأت تحس بهيجان ومتعه اكتر من الوجع وخلود بتدخل وتطلع ودخلت صباع تالت وفضلوا كده حوالي نص ساعه لحد ما طيز ولاء خدت على الوضع وخرمها بقى جاهز للزب .. خلود جابت الزب وغرقته زيت وحطت زيت على طيز ولاء تاني وبدأت تدخل راسه وولاء بتتوجع
ولاء: اه اه بالراحة يا بت يا خلود بيوجع
خلود دخلت راسه وسابته ونزلت تفرك كس ولاء شويه وولاء هاجت اكتر وسابت نفسها .. خلود بدأت تضغط شويه بشويه والزب يدخل معاها وهي بتفرك كس ولاء وولاء مغمضه وبتتأوه من الشهوه والوجع ومسكت بزازها تفرك حلماتها وخلود وراها لحد ما الزب كله بقى في طيزها .. خلود سابته شويه وهي بتفرك في كس ولاء بعدين بدأت تخرجه وتدخله تاني .. طيز ولاء خلاص خدت على الوضع وبقى يخش من غير وجع وولاء مستمتعه
ولاء: اااه كمان يا خوخه اكتر … احساس جميل بجد
فضلوا شويه خلود تطلع وتدخل الزب وتفرك كس ولاء لحد ما ولاء اتشنجت وجابت ميتها
ولاء: اي دا هو انا عملت حمام ؟!!
خلو: لا دي شهوتك .. المفروض تكوني ارتحتي بعدها
ولاء: اه ارتحت شويه
خلود طلعت الزب وولاء نامت على جمبها تريح شويه
خلود: دوري بقى بس اعملي زي ما عملت معاكي بالظبط
ولاء: انتي يابت جبتي الخبره دي منين دا انتي هديتي حيلي
خلود: من الفيديوهات .. المهم زي ما عملت كدا دلكي الخرم في الاول بعدين دخلي صوابعك بالتدريج وخلي ايد على كسي تفركه
ولاء: طيب
خلود خدت وضع السجود وولاء راحت وراها وبدأت تحط زيت وتدلك خرمها بالراحه ونزلت ايد على كسها وبدأت تفركه لقيته منزل افرازات
ولاء: اي الي نازل منك دا
خلود: مش عارفه بس كنت حاسه بمتعه وكسي كان بينبض كدا وبينزل
ولاء بتفرك كس خلود وبدأت تدخل صباعها الاول لحد الاخر وبعدين الصباع التاني والتالت وفضلوا حوالي ساعه لحد ما طيز خلود اتعودت وخلود هاجت على الاخر
خلود: كمان يا ولاء دخلي ايدك كلها مش قااادره
ولاء: اهدي يا به ادخل ايدي اي
ولاء جابت الزب وحطت علىه الزيت وبدأت تدخله وفضلت تدخله بالراحه وتفرك كسها وخلود بتتأوه تحتها
خلود: ااااه كماااان مش قاادره
ولاء: هو مش بيوجعك؟!!
خلود: بيوجع بس بسيط بس المتعه اكتر
ولاء: طب امسكي حلمات بزازك وافركيها وانتي هتتجنني اكتر
خلود سمعت كلامها وبدأت تفرك بزازها وتتاوه وافرازاتها تزيد والزب دخل للاخر .. ولاء فضلت تنيك فيها بالزب لحد ما خلود جابت ميتها
خلود: ااااااه يا طيييزي .. خلاص انا تعبت
ولاء بطلت وسابت الزب في طيزها وخلود فردت جسمها على السرير وهي بتنهج وعرقانه
ولاء: مالك تعبتي ولا اي
خلود: لا انا كويسه بس اخد نفسي بس .. انا استمتعت اوي
ولاء: وانا كمان استمتعت واتبسطت
خلود قامت وقعدت قدام ولاء: وطبعا دي مش هتكون اول مره
ولاء: هنشوف كدا يبقى هنرتبها
خلود حضنت ولاء: انا بحبك اوي يا لولا مش هقدر استغنى عنك بجد
ولاء ضمتها هي كمان: وانتي كمان يا قلبي
خلود: يلا بقى لما نلبس عشان زمان بقية العيلة جايين
خلود قامت من السرير وراحت تلبس هدومها
ولاء: انتي مش ناسيه حاجه
خلود بصت ليها: ناسيه اي
ولاء: الزب اللي لسه في طيزك دا يا مسطولة
خلود ضحكت ومدت ايدها تطلعه: ياستي انا حاباه يفضل كدا مش عايزه اشيله
ولاء: في العاب ثانيه مكان ما جبنا الزب دي بنحطها ونمشي بيها في الشارع وكده عادي بتكون معمولة لكده اصلا
خلود: اشطا يبقى نجيبها ونجربها
ولاء: اشطا
نرجع من الفلااش بااك
ولاء: بس ياسيدي خلصنا وقعدنا شويه مع بعض بعدين نزلت من عندها وجيت على هنا
انا: ياااااااه دا انتوا طلعتوا شياطييييين😂
ولاء: بس الصراحه كانت فكره جامده
انا: والله ما في اجمد منك
وانقلبت عليها حضنتها وفضلت امسك بزازها وامصهم
ولاء: اي ياعم انت مش لسه نايكني ماشبعتش ولا اي
انا: انتي مايتشبعش منك يا بت . دانتي من يوم ما دخلت لقيتك قاعدة بالكلوت والبرا بقيت مش قادر امسك نفسي
ولاء: ااااااه عشان كدا بقيت متغير وبتظهر جسمك وتقفشني وانا بغير وكدا صح؟!
انا: اه قولت يمكن تحن ولا حاجه
ولاء: بصراحه انا كنت بزعقلك وبتخانق معاك عشان كدا وانا اصلا نفسي تكمل وتفضل كدا .. مش عارفه ليه بس عجبني شكل زبك وجسمك وكدا .. بس كنت بقول في نفسي دا اخويا ومينفعش بس انت غلبتني اهو
انا: بحبك
ولاء: بموت فيك
طلعت على شفايفها وبوستها لقيتها بتزقني
ولاء: اي الريحه دي انت بتشرب سجاير كمان ؟!!!
انا: اه بشرب بقالي حوالي سبع شهور .. وعلى فكره الواد خالد كمان بيشرب بس محدش يعرف عننا حاجة
ولاء: البت خلود قفشته في البلكونه قبل كدا بيشرب واتفق معاها مش تقول لحد
انا: لو مدايقه من الريحه بلاش بوس ويبقى اعمل حسابي المره الجايه
ولاء: مش مضايقه بس الريحه وحشه يبقى حاول تشوفلها حل بعدين
انا: حاضر
ولاء مسكت دماغي وقربت وباستني بوسة طويلة فضلنا نمص شفايف والسنة بعض وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وهي تتأوه وتتلوى تحتي
بعدين نزلت على كسها الحسه وامص بظرها وافركه ونزلت لخرم طيزها ودخلت صباعي الكبير وانا بلحس كسها وماسك حلمة بزها الشمال وهي حاطه ايد على ايدي الي على بزها والايد التانيه على دماغي ومغمضه وبتتأوه وكسها بدأ يجيب افرازاته .. بعدين اتعدلت وحطيت زبي على خرم طيزها وبدأت ادخله بالراحة واطلعه بالراحة وانا بقرص حلماتها ونزلت ابوسها وهي مغمضه وهايجه على الاخر .. فضلت انيك فيها شويه بالراحة وشويه بسرعه وهي تصوت تحتي ونزلت بإيدي على كسها افركه لحد ما جابت عسلها على بطني وانا لسه بنيك في طيزها بعدين قلبتها على بطنها وحطيت مخده تحت وسطها وفتحت طيزها ودخلت زبي وكان الزيت كتير وافرازات كسها نازله على خرم طيزها وصوت ارتطام اجسامنا وانفاسنا واهات ولاء تحتي مالية الاوضه .. فضلنا شويه وهي على بطنها تحتي وبعدين وقفت نيك
انا: في وضع عايز اجربه
ولاء: وضع اي
انا: انا هنام على ضهري وانتي تقعدي على زبي
ولاء: ماشي
انا اتعدلت ونمت على ضهري وولاء جات فوقي ومسكت زبي دخلته في طيزها وقعدت عليه .. فضلت ولاء تطلع وتنزل وانا بقرص حلماتها بعدين شديتها وفضلت ابوسها لحد ما جبت لبني في طيظها وهي بطلت وفضلنا نبوس بعض واقفش حلماتها لحد ما زبي نام وطلع لوحده من طيزها ولبني طلع وراه بعدين نيمتها على ضهرها ونمت جمبها وانا بفرك كسها وابوسها وفضلت افرك كسها ونزلت الحسه وانا ببعبص خرمها بتلت صوابع وهي تصوت من الشهوه والهيجان لحد ما اتشنجت ونزلت ميتها ورحت نمت جمبها ونمنا في حضن بعض عريانين لحد تاني يوم
صحيت تاني يوم ملقتش ولاء جمبي وكنت زي ما انا لسه عريان .. طلعت من الاوضه سمعت صوت الدش شغال وعرفت ان ولاء جوا .. دخلت عليها الحمام فاتخضت
ولاء: يابني خضيتني في اي
انا: مفيش بس قلقت لما ملقيتكيش جنبي
ولاء: طب اطلع برا لما اكمل هطلع اجهز فطار لما تخلص انت
انا دهلت وقفلت الباب وبقرب منها: لا انا هستحما معاكي وكمان عايز ادعك ضهري واحلق دقني وشعر زبي وانتي هتساعديني
ولاء: ياعم خلص بس ولما ترجع من المدرسه هنعمل الي انت عايزه
انا: لا دلوقتي
وقربت منها زنقتها في الحيطه واحنا تحت الدش والميه كانت سخنه فضلت ابوس فيها وسحبت لسانها امصه وايدي احت لكسها وهي كانت سانده على الحيطه بإيدها .. بعدت عنها وهي خدت نفسها بعدين لفيتها وخليتها تسند رجل على الغساله ورجل على الارض وايديها وراسها على الحيطه واحنا تحت الدش
ودخلت زبي في طيزها كانت هي هاجت وبدأت تتجاوب معايا وتفتح خرمها وانا دخلت زبي وفضلت انيكها بالراحه .. ولفيت ايدي ورحت على كسها فضلت افرك فيه .. وهاجت وفضلت انيك فيها لحد ما قربت اجيبهم فطلعت زبي وخليتها تميل ضهرها تسند على القعده بايديها وانا وراها دخلت زبي وبدأت انيك بسرعه شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وطبعا مش بطت اقرص حلماتها وابعبص طيزها بصوابعي وهي كان عاجبها الوضع ومبسوطه وخليتها تحلقلي دقني وشعر زبي وشعر طيزي كمان .. وهي بتحلق في شعر زبي بسألها
انا: انا شايف جسمك مش فيه ولا شعره يعني
ولاء: بخلي البت خلود تعملي سويت لما اروح عندها .. وانا كمان بعملها وانضف جسمها هي مره وانا مره
انا: ومين الي عليه الدور ينضف التاني
ولاء: انا هنضف ليها المره الجايه
انا: امتى؟!!
ولاء: النهارده
انا: احا مفيش خروج للنهارده انا ماصدقت ماما تطلع يومين عشان ننبسط وانتي تروحي لخلود؟!!!!
ولاء: ياعم مش هتأخر كلها ساعتين وارجع .. بعدين هي غابت من المدرسة النهارده مخصوص عشان كدا وبقالنا اسبوع مش اتقابلنا والبت مولعه
انا: طب هقولك .. هتروحيلها بس بشرط
ولاء: شرط اي
انا: تصوريلي الي هتعملوه فيديو
ولاء: انت اتجننت ولا اي
انا: نفسي اشوفكوا مع بعض .. مش قادر اتخيل حلاوة الوضع
ولاء: طب ودي هعملها ازاي
انا: انا معايا كاميرا صغيرة صورتها حلوه وفيها مساحه تسجل ٢٠ ساعه .. خديها معاكي ولما تبدأوا شغليها وحطيها في مكان يكون كاشف الاوضه من غير ما خلود تاخد بالها ولما تخلصوا يبقى هاتيها معاكي من غير ما تحس
ولاء: موضوعك كدا صعب وممكن يخلي خلود تزعل مني
انا: علشان خطري حاولي … ارجوكي 🙏
ولاء: طيب ماشي
خلصنا وطلعنا من الحمام كل واحد لبس هدومه وولاء جهزت فطار سريع وفطرنا ورحت طلعتلها الكاميرا وقلتلها تشغلها ازاي ونزلت انا وهي وراحت هي لبيت خلود وانا رحت اقعد على القهوه وقابلت كام واحد من صحابي وفضلت تلت ساعات ونص لحد الساعه ٢ الضهر لقيت ولاء بتتصل
ولاء: ايوا يابني انت فين كدا
انا: بره قاعد على القهوه
ولاء: طيب انا مروحه اهو وصورت زي ما انت طلبت
انا: ماشي قابليني عند *****
ولاء: تمام ماشي هستناك هناك
طلعت من القهوة ورحت لولاء لقيتها مستنياني
ولاء: كنت فين كل دا ياعم انت
انا: معلش كنت مع صحابي
ولاء: طيب يلا نروح
انا: انتي اتغديتي ولا لا
ولاء: لا هما عزموا عليا وانا رفضت ونزلت
انا: طب يلا هنتغدا برا النهارده ونروح
ولاء: اشطا
رحنا لمطعم بحريات وطلبنا سمك وجمبري ورز بسمتي و سلطة
ولاء: شكلك ناوي على ليله طويله النهارده😂
انا: انا مش هحلك بس انتي اصبري عليا بس
كلنا وخلصنا وطلعنا اتمشينا شويه لحد البيت وكانت الساعه داخله على ٧ بالليل طلعنا الشقه وخدت الكاميرا وصلتها بالكومبيوتر بتاعي وسبت الفيلم يتحمل عليه بحيث اتفرج عليه بعدين .. طلعت ورحت على اوضة ولاء لقيتها قافلة الاوضه فبخبط
انا: افتحي يا ولاء قافله الباب ليه؟
ولاء من ورا الباب: استنا شويه بس ويبقى هنادي عليك
انا: بتعملي اي طيب
ولاء: هتعرف بس بعد شويه
سبتها ودخلت اوضتي وقلعت هدومي بقيت بالبوكسر بس وطلعت اتأكدت ان الفيلم اتحمل وخالد رن عليا وانا عملت التليفون صامت ومردتش .. فضلت مستني ربع ساعه لحد ما ولاء ندهت عليا .. رحت فتحت الباب واتصدمت من المنظر .. ولاء وقفه ولابسه قميص نوم اسود شفاف فوق الركبه مكشوف من عند الصدر وفارده شعرها وحاطه ميكأب خفيف وسكسي وبارفان جميل جدا .. انا بصفر واسقف ورحت مسكت ايدها ولفيتها
انا: اي الجمال الفاجر دا .. من امتا واحنا كدا
ولاء: يعني عجبتك؟
انا: هو ايه اللي عجبتيني انتي تجنني
قربت منها وبدأت ابوس فيها واسحبها للسرير فشدتني وسابت ايدي
ولاء: استنا مش دلوقتي
انا: انا مبقتش قادر استحمل بقى
ولاء: اصبر بس
وراحت على الكومبيوتر بتاعها وشغلت اغنية رقص بلدي وجابت طرحة ولفتها على وسطها وبدأت تهز بوسطها وترقص وانا على السرير قاعد بأسقف ولما تقرب طيزها مني اضربها ضربه خفيفه عليها .. بعدين قمت وبقيت ارقص معاها واقرب منها وهي تبعد واحضنها من وره واحنا بنضحك وعيونا كلها شهوه .. الاغنيه خلصت واترمينا انا وهي على السرير وبقيت اتأمل ملامحها والمس خدودها وشفايفها بإيدي وانا مركز في عنيها
ولاء: بتبصلي كدا لي
انا: مش مصدق نفسي .. معقول كل الجمال دا بين ايديا وملكي ؟!!! ولا دا حلم وهصحا منه
ولاء حضنتني وقربت من وداني: لا مش حلم انا فعلا معاك دلوقتي وموجوده عشان ابسطك وبس
وباست خدي وقربت لشفايفي وتهنا في بوسه طويله مليانه حب وشهوه وهيجان .. بعدين اتقلبت فوقها وببوس شفايفها وانا ماسك بزها الشمال وبفرك حلمته وايدي التانيه على كسها وعسل كسها كان نازل .. فضلنا نحضن ونبوس بعض واحنا مغمضين ومش بنتكلم ونزلت حمالات القميص وفضلت انزل فيه لحد ما قلعتهولها خالص وبقت ملط تحتي وهي ايدها على زبي من فوق البوكسر .. بعدين بعدت عنها وقلعت البوكسر وسألتها
انا: بتعرفي تمصي ولا بتقرفي
ولاء: مش جربت قبل كدا بس كنت بلحس كس خلود
واتعدلت وقربت بقها من زبي : انا شفت فيديوهات مص هحاول اقلدها
وبدأت تبوس راسه وتلحسها بعدين دخلت نصه في بقها وفضلت تطلع وتدخل فيه وتشفط بعدين تطلعه وتحلبه شويه بإيدها وتدخله تاني وتمصه بعدين دخلته لحد الاخر وتطلعه وهي بتلعب في بيوضي .. وانا كنت على اخري ومستمتع جدا ومكنتش مصدق الي بيحصل .. لحد ما قربت اجيب لبني فخليتها توقف ونيمتها علي بطنها ورفعت وسطها وبدأت الحس كسها من ورا والحس خرم طيزها وادخل صباعي الكبير والفه جوا وادلك فردة طيزها واضربها ضرب خفيف وهي من المتعه والشهوه مكانتش مبطله صويت .. وقطع متعتنا رنة تليفون ولاء .. اتخضينا احنا الاتنين وقمنا مفزوعين ولفينا ماما بترن
انا: دي ماما خدي ردي عليها
ولاء: احيه انا اتخضيت وقلبي وقع من مكانه
انا: متخافيش ردي عليها ولو سألتك عليا قوليلها في اوضته بيذاكر
ولاء ردت وحطتها على السبيكر: الو .. ازيك يا ماما
ماما: انا تمام يا حبيبتي واناي عامله اي
ولاء: كويسه الحمدلله
ماما: دايما يا قلبي .. وعمر عامل اي .. هو فين
ولاء: في اوضته قاعد بيذاكر
ماما: الله معاه .. انا بس اتصلت كنت بطمن عليكو وبقول اني جايه يوم الجمعه الصبح
انا وولاء بصينا لبعض واحنا متفاجئين ومتداقين
بعدين ولاء ردت: طيب خير .. يعني خالي بقى كويس؟
ماما: اه يا حبيبتي هو طلع من المستشفى وفي البيت دلوقتي انا هقضي معاهم اليوم بكره وارجع بالليل وهكون عندكو الصبح
ولاء: طيب يا حبيبتي تيجي بالسلامه .. باي
ماما: باي
الخط اتقفل . . . .
انا: يعني قدامنا بكره بس بعدين
ولاء: اه بكره بس
انا: انا مش رايح المدرسه بكرا يبقى هروح الدروس بتاعة الضهر بس
ولاء: ماشي بس انا مضطره اروح الكليه بكره عشان فيه محاضرات
انا: ما تحاولي تغيبي بكره وقولي لصحباتك تجبلك المحاضرات طيب
ولاء: مينفعش عشان الدكتوره هتاخد الغياب وغير كدا ورايا عملي فمش هقدر اغيب .. بعدين انت زعلان ليه روح دروسك عادي ولما ترجع هكون انا جيت ونقضي بقية اليوم في حضن بعض
انا: طيب طيب
ولاء خدت بالها اني اتقمصت فقربت مني وحضنتني
ولاء: انت زعلان ليه مانا معاك في نفس البيت هو انا هاجرت؟
انا: مفيش بس كنت عايز اقضي معاكي وقت اكتر لوحدنا
ولاء: متقلقش ماما كدا كدا بتنزل عشان الدروس وبنكون لوحدنا تلت ساعات كاملين .. غير كدا هي نومها تقيل فهنقضي الليل في اوضتك
كلامها فرحني وطلعت من حضنها وبستها
انا: بحبك يا لولا ❤️❤️
ولاء: وانا كمان بموت فيك يا روحي❤️❤️
وحضنتها وبوستها وفضلت ابوسها وادعك بزازها ورجعت نيمتها على بطنها ودخلت صباعين في طيزها وانا بلحس كسها من ورا وهي هاجت وفضلت تتأواه وتتحرك زي الحية تحتي
ولاء: آآآآآآآآآآآآه …. كان يا حبيبي كمااان …. ايوا الحس كمان قطع كسي وبعبصني …. بعبص اختك الشرموطه اكتر …. ااااااااه يا طيزي كماان مش قادره
انا هجت وجبت اخري وطلعت فوقها وجبت الزيت ودهنت زبي وخرم طيزها وحطيت زبي على باب طيزها وبدأت ادخله لحد ما دخل كله وبدأت انيكها بالراحة وانا نايم بجسمي فوقها ولفيت ايديها ومسكت بزازها وانا بفرك حلماتها .. بدات اسرع اكتر وانيكها بسرعه وعنف وهي تحتي بتصوت وتتأوه وتقولي كمان نيكني اكتر وانا فضلت انيكها بسرعه وهيجان لحد ما جبت لبني في طيزها وجسمي ارتخوا ونمت فوقيها
ولاء: لبنك دافي .. حاساه جوايا .. احساس جميل أوي
انا: انتي الي طيزك دافية ومهيجاني مووووت
بعدين فكرت شويه وسألتها
انا: ولاء .. هو انتي لو اتجوزتي علاقتنا دي هتستمر
ولاء سكتت شويه وردت: مش عارفه بس انا بصراحة عايزها تستمر ومش هعترض لو جات فرصه
انا: وهتخليني أدخله في كسك؟
ولاء ضحكت: طبعا هتدخله في كسي وطيزي وبوقي وكل حته .. انا بحبك ومش اقدر استغنى عنك
قمت من عليها ولفيتها نيمتها على جمبها وحضنتها وبوستها وانا بحسس على ضهرها ونزلت لطيزها امسك في فردة طيزها وابعبص خرمها بعدين نيمتها على ضهرها وجيت عند كسها ونزلت الحسه وصوابعي في طيزها وفضلت ابعبصها والحس كسها وافرك بظرها وهي بتتأواه وتتحرك لحد ما جابت ميتها في بوقي بعدين قومت من عليها لقيت الساعه بقت ١٠ … فبكلمها
انا: انا جعت
ولاء: وانا كمان
انا: طيب هتجهزي عشا ولا نطلب من برا
ولاء: مش قادره اتصل انت واطلب من بره
انا: طيب
سبتها وطلعت على اوضتي لقيت خالد اتصل عليا فرنيت على مطعم وطلبت فرخه مشويه وجمبها زر وسلطة طحينه وعيش وكدا .. بعدين رنيت على خالد ورد عليا
انا: الو
خالد: اي ياعم بقالي ساعتين برن عليك
انا: معلش التليفون كان صامت مسمعتوش
خالد: طيب .. هو انت ماجتش المدرسه ليه طيب
انا: حسيت نفسي تعبان شويه ومقدرتش اطلع
خالد: سلامتك ياعم هو انا اصلا ملاحظ عليك بقالك اسبوع مش مظبوط وشكلك متغير
انا: اه فعلا
خالد: طيب هتيجي بكرا
انا: لا مش جاي بس هاجي الدروس
خالد: اشطا وانا هاجيلك البيت ويبقى ننزل للدروس سوا
انا: اشطا
قفلت مع خالد ودخلت الحمام وبعد شوية سمعت جرس الباب فطلعت ولبست هدومي وفتحت وخدت الاكل وحاسبت عليه ودخلت الاكل المطبخ ورحت لولاء لقيتها نايمه عريانه زي ماهي فصحيتها وقلتلها تدخل الحمام لما اجهز الاكل .. وطلعت على المطبخ وحطيت الاكل في صحون البيت وطلعته على السفره واستنيتها لما تيجي وجات وبدأنا ناكل ونتكلم
انا: يعني خلاص اكيد هتروحي الكليه بكرا
ولاء: معلش بقى غصب عننا
انا: تمام .. الواد خالد هيجي يقعد من المدرسه ويجي عليا ونقعد مع بعض لحد الضهر وننزل الدروس سوا
ولاء: تمام وانا كدا كدا هاجي لما تنزلوا انتو ويبقى هجهز غدا ليك لما تيجي
انا: طيب
ولاء: شفت الفيلم بتاعنا انا وخلود؟
انا: لسه مافتحتوش
قعدنا نرغي في اي كلام لحد ما خلصنا اكل ولمينا السفره وخلصنا كام شغله في البيت وكنسنا الارضيه سوا ورتبنا السراير واخر سرير كان اوضتي لما خلصنا قعدنا نريح جمب بعض على السرير واتكلمنا
انا: بقولك اي
ولاء: قول
انا: عايز اعمل واحد كمان
ولاء: لا ياعم انا طيزي خدت لما زهقت النهارده منك ومن خلود
انا: طيب خلاص .. طيب هنعمل اي دلوقتي
ولاء: يلا ننام .. انا هدخل اخد شاور سريع وادخل انام
انا: ماشي
ولاء دخلت الحمام اخدت شاور سريع ربع ساعه وطلعت وانا دخلت وراها ولما طلعت فتحت اوضتها لقيتها لبست هدومها واتغطت ونامت فقفلت الاوضه ودخلت اوضتي ولبست فانيله بيضا نص كم وبنطلون ترينج كحلي وفتحت الكومبيوتر ودخلت على الفيلم واول ما فتحته ظهرلي ولاء وهي بتظبط الكاميرا على رف في زازية الحمام وهي قالعه ملط وعملت بإيديها لايك قدام الكاميرا .. بعد دقيقه خلود دخلت عليها الحمام وكانت قالعه هي كمان واوووووووف على الي شفته
نشوف هيحصل إيه الحلقة الجاية