بعد ما اخدت شاور ولبست هدومي فتحت الكومبيوتر وفتحت الفيلم الي ولاء صورته ولقيتها بتظبط الكاميرا على رف في زاوية الحمام وكانت قالعه ملط وعملت بإيدها ليك👍 قدام الكاميرا .. وكان في الحمام بانيو جمب للحيطه وفوقه الدش والقعده جمب البانيو على الشمال والغساله وجمبها ادوات التنظيف في النحيه التانيه من البانيو تحت الرف بتاع الكاميرا والحمام تقريبا في مساحة ١٢ متر يعني ٤×٣ .. بعد دقيقه خلود دخلت وكانت قالعه هدومها واوووووووف على الحلاوه والجمال .. جسم ابيض مشدود في طول ١٧٠ سانتي .. بزاز مدوره ومشدوده بحلمات وردي لون حلمات ولاء بس اكبر من بزاز ولاء ب شويه تقريبا في حجم البرتقاله الكبيره وطيز بارزه وبيضه وطريه وبتتهز مع كل حركه ووراك طريه وكبيره نسبيا وبترج مع كل خطوه .. حاجه كدا جااااااامده فشخ .. خلود طلعت احسن من ولاء بكتيييير … لما شفت جسمها اتجننت وزبي وقف وبقى زي الحجر وهجت على الاخر .. اول ما خلود دخلت بدأوا يتكلموا
ولاء: يلا عشان ننضف الشعر دا
خلود: انا مش عارفه انتي ازاي يجيلك قلب تسيبيني الفتره دي كلها
ولاء: انا مسحوله سحله خرا في المزاكره وداخلين على امتحانات وانتي برضه داخلة على امتحانات اهو فاعملي حسابك ممكن مش نتقابل لمدة اكتر من شهر
خلود: احااااا ازااي !! وانا مين يريح طيزي ولا ينضف جسمي
ولاء جابت كرسي صغير وقعدتها عليه وبدأت تحط الحلاوه هلى جسمها: عادي لو قلتي لمامتك تساعدك في تنضيف جسمك مش هترفض .. وطيزك دي هديها شويه عشان غلط تتعودي على كدا لانك لو اتعودتي ممكن تغلطي مع حد برا غصب عنك
خلود: طيب طيب .. المهم عايزاكي تعوضيني النهارده
ولاء: خلاص بس نخلص من جسمك الاول بعدين نشوف هنعمل ايه بعدين
فضلوا حوالي ساعه وولاء تنضف ضهرها وبزازها وكل حته في جسمها بالحلاوه وجابت كريم مزيل شعر وحطته على شعر باطها وعلى كسها .. وانا قاعد هيجان وحاسس نفسي هنفجر من الشهوة .. البت خلود طلعت ملبن خاااالص مكنتش مصدق كمية الحلاوة والجمال الي قدامي .. بعد ما خلصت بدأوا يدعكوا اجسام بعض ويستحموا وكل واحده تهزر مع التانيه وتمسك بزازها وخلود حضنت ولاء وباستها في شفايفها وبعد ما خلصوا ولاء شالت الكاميرا من غير ما خلود تاخد بالها وطلعت برا وحطت الكاميرا على مزهريه فوق طربيزه وحطتها بين اوراق الورد وخبتها كويس بعدين خلود طلعت واتكلموا . . . .
خلود: بجد تسلم ايدك يا بت يا ولاء انا حاسه اني اتولدت من جديد .. انتي شاطره أوي
ولاء بتتكلم بهزار: انا اصلا موهوبه من يومي بس انتو الي مش واخدين بالكو .. محدش بيقدر
خلود وهي بتقرب وبتبص لولاء وبدأت تحضنها: طب تعالي اقدرك
ولاء زقتها بعيد: مالك يابت النهارده
خلود: هايجه يا ولاء عايزه حد ينيكني مش هتفرق بقى واحد ولا وحده قريب او غريب .. عايزة اتناك وبس
ولاء: احيه .. لا انتي حالتك صعبه تعالي
ولاء خدت خلود في حضنها وبدأت تبوسها وتمسك بزازها ونزلت بإيدها على كسها تلعب فيه .. بعدين خدتها ونيمتها على ضهرها على السرير ونزلت تلحس كسها وتبعبص في طيزها وخلود ترفع وسطها وتضغط على دماغ ولاء وتدعك بزها الشمال وتفرك حلماتها وهي بتتأواه وهيجانه على الاخر ..
بعدين اتكلمت وهي ماسكه بزازها: مش قادره نيكيني بقى عايزه اتنااااك
ولاء سابتها وراحت على الدولاب ودورت وسط الهدوم وطلعت زب صناعي اسود ومعاه الحزام بتاعه ولبسته وراحت لخلود وقلبتها وخلتها في وضع السجود وظبطت الزب على خرم خلود وبدأت تدخله والظاهر انه دخل بسهوله .. وفضلت ولاء تنيك في خلود وقدامها سانده بإيد وبتلعب في بزازها بإيد وبتصوت من الشهوه والمتعه والهيجان .. تقريبا مكانش في حد في البيت عشان كدا واخدين راحتهم .. المهم فضلت ولاء تنيك وبعدين بطلت شويه وقلبت خلود على ضهرها وخلود مستسلمه على الآخر .. وبعدين دخلت الزب في طيزها وبدأت تنيك براحه وبرومانسيه وتلعب في بزاز وحلمات خلود وخلود بتدعك كسها وهي مغمضه وفي عالم تاني .. بعد ربع ساعه نيك خلود اتشنجت وجابت ميتها وولاء طلعت الزب وفكته من وسطها .. بعد شويه ولاء قامت تلبس .. فخلود بتسألها . . . .
خلود: اي دا انتي بتعملي اي
ولاء: مروحه في اي
خلود: مش هنكمل؟! مش هنيكك انتي كمان
ولاء: لا ملوش لزوم عشان عمر في البيت وامنا مش هنا غير كدا ورايا مزاكره
خلود اتعدلت وقعدت على السرير: طيب المره الجايه امتى
ولاء كملت لبس وبتلم شنطتها: مش عارفه يبقى نرتبها بعدين
خلود: طيب . . . .
خلود نامت تاني على السرير وولاء اتأكدت انها مش واخده بالها وشالت الكاميرا وحطتها في الشنطه بسرعه ومكانش في صوره بعدين سمعت صوت ولاء
ولاء: انا همشي يا خلود هتعوزي حاجه؟
خلود: تسلمي يا قلبي مع السلامه
وبعد دقيقه ولاء طلعت الكاميرا وهي قدام الباب وقفلتها .. بعد ما شفت الفيديو وضربت عليه عشره مرتين ولسه هايج بقول في نفسي: “احاااااا البت خلود طلعت فرسه من الاخر .. وكمان طيزها جاهزه للنيك .. انا لازم ارتب حوار عشان اعرف اوصللها .. بس مش دلوقتي عشان الامتحانات وكمان ولاء ممكن تزعل مني وترفض .. خليها بعدين .. بس مش هحلها اكيد”
قمت طلعت من الاوضه ودخلت على ولاء لقيتها نايمه والغطا اتشال من فوقها وكانت لابسه تيشيرت لونه وردي وبنص كوم وبرمودا اسود .. فدخلت عليها ونمت جمبها وحضنتها من ورا وفضلت العب في بزازها من فوق التيشيرت .. شويه شويه رفعت التيشيرت وكانت مش لابسه برا .. فضلت افرك حلماتها وانا ببوس رقبتها من ورا واشم شعرها وزبي على اخره وبين فردتين طيزها من فوق الهدوم .. حسيتها بدأت تتحرك وتصحى فبعدت عنها شويه لحد ما هديت بعدين قلعت البنطلون والبوكسر وفضلت بالفانيله وقلعتها البرموده وكانت لابسه اندر اسود قلعتهولها هو كمان وجبت الزيت دهنت زبي وجبت شويه على ايدي وحطيتهم على خرم طيزها ودخلت صباعي بالراحة لقيتها مش حست .. فقلبتها على بطنها بالراحة وطلعت فوقها ودخلت زبي بالراحة لحد الاخر وفضلت انيك فيها .. ولاء فاقت واتكلمت . . . .
ولاء: يووووه انت اي يابني مش بتشبع؟!!
انا: انا عمري ما هشبع منك ابدا
ولاء: طب سيبني انا عايزه انام
انا: مش قادر بجد انا على اخري
ولاء مردتش وسابتني اعمل الي انا عايزه فنمت فوقها ومسكت بزازها وانا ببوس رقبتها من ورا وزبي في طيزها وبتخيل انها خلود وانا بنيك فيها وهجت على الاخر وزودت سرعتي وهي تحتي مش بتتحرك ولا بتتكلم لحد ما قربت اجيب لبني فطلعت زبي بسرعه ونزلت لبني على طيزها من بره .. بعد ما خلصت وقمت من عليها لبست البرمودا من غير الاندر ومن غير ما تمسح البن واتغطت ونامت .. لبست وطلعت من عندها ورحت اوضتي وكانت الساعه داخله على تلاته الفجر.. نمت وماحستش بنفسي . . . . .
صحيت الصبح على صوت جرس الباب .. بصيت في الساعه لقيتها تسعه ونص فطلعت افتح ولقيت خالد …
خالد: ايه ياعم انت بقالي ساعة على الباب في ايه
انا: ما تهدا ياض انت .. خش اخلص
خالد دخل وقعد على الكنبه وشغل التلفزيون واتكلم ..
خالد: اعملنا شاي يسطا
انا: ماتفز بروح امك اعمل لنفسك
خال: هو مش انا ضيف عندك يسطا .. طب بص متزعلش يلا نقوم نعمله سوا
قمت معاه ودخلت المطبخ وشغلنا الكاتل وجهزنا الشاي والسكر في الكبايات وبدأنا نتكلم
خالد: مالك بقى يسطاا
انا: مالي ازاي يعني؟ .. مفيش حاجه
خالد: هو اي الي مفيش ياعم انت انا حاسك متغير
انا: متغير ازاي يعني مش فاهم
خالد: هقولك اي الي متغير .. من يوم ما قعدنا في الكافيه وقفشتك وانت بتاعك قايم فاكر؟!..
انا: ايوا ياعم اي يعني لما بتاعي يقوم هو بتاعك ولا بتاعي
خالد: ماهو انت من يومها لحد دلوقتي بقالك حوالي عشر ايام اهو بتغيب من الدروس كتير ومش بتتكلم معايا ولا بنخرج زي الاول وغير كدا حتا لما تكون معايا بتكون سرحان ومش مركز
انا: احا ياعم انت لو خطيبتي مش هتتكلم كدا ولا هتركز معايا كدا
خالد: عييب عليك يسطا احنا اخوات برضه 😅
انا سرحت في كلمة خالد ليا وفكرت انه لو عرف اني بفكر في أخته او لو عرف الي بيحصل او لو شاف الفيلم على الكومبيوتر هيكون رد فعله اي وهل هيزعل او صحوبيتنا تنتهي بمشكله زي كدا
خالد: ولاااااا … انت ياعااام
انا فوقت وخالد بيهزني من كتفي: ايوا .. معاك معاك
خالد: معايا فين بس انت سافرت مشوار مية كيلو ورجعت ولا اي بس .. الميه غلت لما زهقت اهي صب الكبايتين وتعال ورايا يلا
انا: طيب روح انت
صبيت الميه وجبت الصينيه وطلعت وفتحنا التلفزيون على “mbc2” كان ساعتها معروض فيلم اكشن فاجر اسمه “no time to die” قعدنا نتفرج وولعنا سجاير وبعد شويه لما جات اعلانات اتكلمنا
خالد: الامتحانات بعد اسبوعين يسطا هنعمل اي
انا: مش عارف شكلنا هنزاكر
خالد: احا ياعم انا مش بعرف ازاكر
انا: يعني انا الي بعرف ازاكر مانا زيي زيك
خالد: طب بص في حل حلو بس يعتمد عليك انت
انا: حل اي
خالد: في وحده بنقابلها في الدروس اسمها منة
انا: اه عارفها
خالد: اي رأيك فيها
انا: من حيث اي
خالد: من حيث الشكل والجسم وكدا
انا: هي جسمها حلو وكل حاجه بس سمره كدا وبتحط ميكب غريب مش بيعجبني
خالد: طيب انت عارف اننا في امتحانات الثانويه العامه دي هننتقل ونمتحن في مدرسه غير مدرستنا .. المدرسه دي مدرسة **** الثانويه بنات.. والبت دي بقى بنت مديرة المدرسة
انا: تمام ماشي ودا هينفعنا في اي
خالد: يسطا البت ليها حصانه انها تدخل الكنترول وتجيب الاسئلة قبل الامتحان وسمعت من واحد صاحبنا مصاحب صحبتها بيقول ان ابوها هيجيبلها الاجابات قبل ما تدخل .. فلو عرفنا نجيب سكه معاها هتظبطنا
انا: طب ودي هنعملها ازاي
خالد: هو الحل عندك زي ما قلتلك .. بعدين انا سمعت كمان انها شرموطه بتتناك في طيزها وسمعت انها اتفتحت من كسها على ايد عيل في دبلوم صنايع كان عامل حبيبها ولما فتحها ونام معاها وخد اللي عايزه سابها
انا: اه وبعدين ودا هيفيدنا في اي ولا حلها عندي ازاي
خالد: البت خلود كانت صحبتها وبتتكلم معاها من فتره كدا بس انفصلوا وخلود دلوقتي مش بتطيق سيرتها مش عارف ليه .. بس لما كانوا بيتكلموا في مره منة قالت لخلود ……..
فلاااش باااك لما منة وخلود قاعدين جمب بعض بعد المدرسه مستنيين معاد حصة درس
خلود لاحظت ان منة بتبص على عمر وخالد وهما قاعدين مع صحابهم كلمتها ..
خلود: مالك يابت انتي سرحانه في ايه
منة: هتجنن يا خلود بقالي اسبوعين بحاول اكلمه وابينله اني مهتمه بيه وهو نايم في العسل ومش واخد باله مني خاالص
خلود فاكراها بتتكلم على خالد: ياااااه يعني انتي معجبه بيه ؟!!!
منة: من زمان عايزه اكلمه مش عارفه
خلود: طيب ما كنتي تقوليلي وانا اظبطك معاه
منة: بجد !! هتعمليها ازاي
خلود: ملكيش دعوه بقى دا اخويا وانا عارفاه
منة: يابت مش خالد بتكلم على اللي جمبه .. عمر صحبو
خلود: عمر !!!!! انتي بتحبي عمر!!
منة: اه بحب عمر .. مالك في اي
خلود: تحبي مين يا معفنه انتي .. انتي اتجننتي ؟!!
منة: مالك يا خلود في اي .. ماله عمر
خلود نزلت من فوق الناصيه الي قاعدين عليها: انتي اصلا بنت معفنه وانا مش عايزه اعرفك تاني .. سلام ….ومشيت وهي متعصبه
نرجع من الفلاش باك عندي انا وخالد في بيتنا
انا: طب ودي اتعصبت ليه هي كمان
خالد: مش عارف انا بسألها على كدا مش بتقول سبب مقنع .. بس ياعم مش لينا دعوه .. المهم انك عاجب البت منة ودا في صالحنا
انا: هو انا فعلا بلاحظ البت منة وهي بتبصلي واحنا في حصص الدروس او لما نتقابل صدفة في الشارع وكمان لما نكون طالعين من درس او داخلين الاقيها بتخبط فيا ساعات بكتفها في صدري او ممكن تحك طيزها في جمبي وايدي .. بس انا مش بركز معاها اصلا
خالد: طيب تمام خالص .. احنا بقى لازم نظبط ليك مقابلة او اي موقف معاها بس مش تطلع من الموقف دا غير لما تاخد رقمها او تديها رقمك
انا: طب ما نريح نفسنا ونجيب رقمها من تليفون خلود او اي وحده صحبتها لينا سكه معاها
خالد: غلط يسطا مش هنستفاد قد ما تاخده انت منها وهي تعرف انه معاك وانت عارف انها عارفه ان الرقم معاك .. بكدا هيكون في باب مفتوح ليها انها تكلمك لو انت مش كلمتها ولو انت كلمتها هيكون على الاقل معاك اجابة سؤال انت جبت رقمي منين او بتكلمني لي
انا: طب وهي ليه هتسأل جبت رقمها منين او بكلمها ليه وهي اصلا عايزه تكلمني
خالد: ساعات البنات بتطلب معاهم احترام ومش يسلكوا
انا: ماشي اشطا انا موافق بس هكلمها ازاي او هقابلها فين وامتى
خالد: مش عارف بس هنرتبها قريب .. المهم لو حصل واتكلمتوا تشرفنا ومش تخليها تفلت من ايدك ولو طلبت منك تنيكها نيكها اهي فرصه بس مش تضيعها من ايدك وتحافظ عليها لحد بعد الامتحانات بعد كدا انت حر تخليها او او ترميها
انا: خلاص ماشي ياعم فهمتك
قعدنا نكمل الفيلم بعد ما خلص قمت لبست هدومي وجبت كتبي ونزلنا عشان الدروس وطبعا عدينا على بيت خالد الاول عشان يجيب كتبه وطلعنا انا وهو وخلود .. وطبعا نظرتي لخلود اختلفت عن الاول .. كنت الاول ببصلها على انها اخت صاحبي واختي كمان ومكنتش بركز في تفاصيل جسمها او تفاصيل لبسها .. لكن دلوقتي كل لما ابصلها او عيني تقع عليها افتكر شكلها وشكل جسمها في الحمام او شكلها وهي قدام ولاء والزب في طيزها .. لكن الي كان بيخليني أطرد الفكرة من دماغي هو رد فعل خالد فكنت ببعد عيوني عنها واحاول مفكرش في الموضوع .. وصلنا مكان السنتر بتاع الدرس وخلود راحت لصحباتها وانا وخالد رحنا للشباب وفتحنا في اي كلام .. بس لاحظت ان منة موجودة مع صحباتها برضه وبتبصلي كالعادة وافتكرت كلام خالد قولت اعرفها انها لفتت نظري على الأقل المرادي بدل ما انفضلها زي كل مره .. فقعدت اتكلم مع خالد في اي كلام بعدين بصيتلها وهي بتبصلي وغمزت بعيني ليها فابتسمت ودورت وشها الناحيه التانيه .. بعد شويه لما جيه معادنا واحنا داخلين السنتر كان المكان زحمه وانا متعمد اكون في زحمه دايما عشان لو منة جات وقربت مني .. وفعلا منة قربت وبتحك كتفها فيا زي كل مره وانا من غير ما حد يحس مديت ايدي لتحت ومسكت فردة طيزها بخفه من فوق البنطلون بتاعها وسبتها بسرعه فبصتلي وهي مستغربه وانا كنت ببصلها وانا مبتسم ودخلت وهي مكسوفه وبتضحك . . . .
خلصنا دروس وكل واحد راح لبيته وانا رجعت البيت وفتحت الباب لقيت ولاء قاعده قدام التلفزيون ولابسه بادي ابيض وتحته برا محددتش لونه ولابسه نفس البرمودا الاسود بتاع امبارح فسألتها …
انا: انتي غسلتي البرمودا دا من امبارح ولا دا واحد غيره؟
ولاء: لا انا صحيت متأخره وملحقتش اغير اصلا فلبست فوقه البنطلون وطلعت .. ليه بتسأل يعني ؟
انا افتكرت لما لبست البرمودا من غير كلوت ومن غير ما تمسحي اللبن بتاعي بعدين رديت: مفيش . . .
بعدين دخلت اوضتي وغيرت لبست بنطلون ترينج اسود من غير بوكسر وفوقه فانلة حمالات بيضا وطلعت بسألها
انا: عملتي اي اكل .. انا جعان
ولاء: اه عملت تعال طلع معايا الصحون
ودخلنا المطبخ وكانت جايبه سمك جاهز من برا وعامله رز وسلطه وسلطة طحينه فسألتها
انا: مين الي جاب السمك دا
ولاء: اول ما وصلت طلبت ديليفري وعملت رز وسلطه
انا: وجبتي فلوس السمك منين؟!!
ولاء: من الفلوس الي ماما سابتهالك .. مفكر يعني لما سبتها في دولابك اني مش هعرف اوصلها ؟😅
ضحكنا وقعدنا ناكل واحنا بنتكلم في اي كلام بعدين خلصنا اكل ولمينا الصحون وغسلناها
بعدين ولاء قالت: ماما كلمتني وقالت انها هتكون هنا بكره الصبح .. عايزين نروق البيت
انا: انا مش عايز اروق البيت انا عايزك في موضوع مهم “وبغمزلها”
ولاء: هنعمل الي انت عايزه بس نروق البيت الاول عشان بالليل مش هنقدر نروق ولا هنقدر نعمل حاجه
انا: طيب .. هو البيت في اي عايز يتعمل
ولاء: انت عليك تكنس الصاله وبقية الاوض بالمكنسه هنا اهي .. وانا همسح المطبخ واروقه وامسح الحمام بعدين هنروق السراير والدواليب وبس كدا
انا: احااا دا كلو
ولاء: يلا بقى وبلاش كسل .. كلها ساعتين زمن ونخلص كل حاجه ونقعد براحتنا
انا: طيب طيب يلا خلينا نخلص
بدانا شغل انا شغلت المكنسة وبدأت بأوضة امي وولاء بدأت تروق المطبخ وتمسحه … بعد ما خلصت كنس كانت ولاء خلصت المطبخ والحمام وحطت الهدوم في الغسالة وشغلتها وجات علي وروقنا الاوض كلها والصاله بعدين دخلنا اوضة امي وحطينا المكنسه مكانها واترمينا على السرير جمب بعض من التعب .. فضلنا عشر دقائق من غير ما نتكلم بعدين بصيتلها لقيتها صاحيه بس مغمضه عنيها فقربت منها وبدأت ابوس خدها بالراحة .. بعدين شديتها وخليتها على جمبها وانا ببوس شفتيفها وحضنتها وهي بدأت تتجاوب معي .. فضلنا شويه بعدين نيمتها على ضهرها تاني وطلعت فوقها وانا ببوسها وبمسك بزازها وهي بدأت تهيج واهاتها ظهرت .. قلعتها البادي وكانت لابسه برا اسود قلعتهولها ونزلت على بزازها ببوقي وفضلت امص حلمتها الشمال وبفرك حلمتها اليمين بإيدي وهي فارده ايديها جمبها ومغمضه واهاتها عليت .. نزلت بلساني لبطنها وبوست بطنها وصرتها وسوتها لحد ما وصلت لأستك البرمودا .. بعدين قلبتها على بطنها بدأت اقلعها البرمودا وزي ما توقعت .. اللبن بتاعي كان مخلي البرمودا لازق في طيز ولاء .. قلعتها البرمودا وبعدت رجليها عن بعض وفتحت طيزها ونزلت على خرمها بلساني الحسه وبليت صباعي من ريقي وبدأت ادخله .. اهات ولاء عليت .. نزلت على كسها ولقيته غرقان مشيت عليه بلساني ودخلت صباعين في طيزها .. فضلت شويه الحس كسها وابعبص طيزها وهي اهاتها بتعلا واتكلمت ..
ولاء: اااااه .. ايوا كمان الحس كسي .. بعبص طيزي كمان دخل ايدك كلها نيييكنييي اكتر كمااان .. ااه كمان
فضلت العب في طيزها والحس كسها بعدين قمت من عليها وقلبتها على ضهرها ونمت جمبها على جمبي ومسكت بزها الشمال وايدي على كسها بفركه وامسك بظرها اضغط عليه ونزلت على شفايفها ابوسها وسرعت ايدي على كسها وسخنت على الاخر وجسمها اتشنج لحد ما جابت ميتها على ايدي .. قللت سرعة ايدي على كسها شويه وانا ببوسها بالراحة بعدين قلبتها على بطنها وقلعت البنطلون وطلعت فوقها وحطيت زيت على زبي وعلى طيزها ودخلته مره واحده وبسرعه ..
ولاء: اااااااه بالراحة كدا هتعورني
مركزتش في كلامها وبدأت انيك فيها وانا ساند بإيديا على السرير وهي تحتي على بطنها اهاتها عليت وهاجت على الاخر .. فضلت انيك لحد ما جبت لبني في طيزها .. نزلت من فوقها ونمت جمبها شويه لقيتها قامت وجات عليا وبدأت تبوس فيا فكلمتها …
انا: لسه هايجه ولا اي
ولاء: اه عايزه زبك في طيزي ومش تطلعه ابدا .. النيك دا طلع حلو أوي وممتع
بعدين نزلت بشفايفها تبوس شفايفي وراحت بإيديها على زبي تلعب فيه لحد ما قام تاني ونزلت عليه تمصه .. انا رجعت ورا وسندت ضهري على حرف السرير وهي على زبي بتمصه وتلحس فيه وتبوس راسه بعدين تطلعه وتنزل بلسانها عليه لحد البيضان وتطلع تاني للراس وتدخله للاخر .. بعدين قلعت الفانيله وهي قربت مني تبوسني وانا مديت ايدي على بزازها وهي طلعت فوق زبي ومسكته بإيدها وحطته في طيزها .. فضلت تطلع وتنزل وانا امسك بزازها وافرك حلماتها وابوسها لحد ما قربت اجيب لبني .. هي حست اني هجيب فقامت من على زبي .. سألتها
انا: قمتي لي
ولاء: عايزه اجرب حاجه
ولاء فضلت تمص زبي وتلحس فيه وتدعكه بإيدها لحد ما جبت لبني في بقها وهي خدته وشربته وكان في شويه نازلين على بقها وعلى خدها
ولاء: كنت بشوفهم بيعملوا كدا في مقاطع السكس فحبيت اجرب
انا: بصراحه شكلك يجنن ولبني على وشك
ولاء ضحكت ومسكت البرمودا بتاعها ومسحت وشها وطلعت من الأوضه وانا طلعت وراها
انا: على فين
ولاء: هدخل اخد دش
ولاء دخلت على الحمام وانا وراها
ولاء: اي ياعم ما تصبر لما اخلص
انا: هنستحم سوا
ولاء: طيب
ولاء شغلت الميه السخنه وظبطت درجة حرارتها وجابت الليفه ودعكتها بالصابون وادتهالي
ولاء: خد يلا ادعك جسمي
خدت منها الليفه وبدأت ادعك ضهرها من فوق ونزلت لحد طيزها وفضلت ادعك شويه وهي واقفه وسانده بإيدها على الحيطه بعدين فتحت طيزها ودخت صباعي وقمت وقفت جمبها وقربت وشي من رقبتها وهي واقفه ومغمضه وانا ببوس رقبتها وببعبص في خرم طيزها وبإيدي التانيه فضلت ادعك بزازها بالليفه شويه بعدين سبت الليفه ولفيتها ليا ومسكت شفايفها وبدأنا نبوس بعض وانا لسه ببعبص طيزها بعدين نزلت على ركبي وهي واقفه وقربت من كسها فضلت ادعك فيه بإيدي وامسك بظرها وافركه ولفيت ايدي من ورا ودخلت صباعين في طيزها وقربت لساني ولحست كسها وهي واقفه ومغمضه وسانده على الحيطه .. فضلت شويه بعدين قمت ولفيتها ودخلت زبي في طيزها وبدأت انيكها بالراحة شويه بعدين سرعت في النيك .. شويه وحسيت انها مش قادره تقف فخليتها تسند على ركبها على القعده وهي في وضع الدوجي قدامي ودخلت زبي وفضلت انيك شويه لحد ما جبتهم في طيزها .. بعد كدا استحمينا وهي دعكت جسمي وانا دعكتلها جسمها .. وطبعا مش بطلنا نبوس بعض شويه وابعبصها وهي نزلت تمص زبي شويه لحد ما جبتهم في بقها وطلعنا وولاء طلعت الهدوم من الغساله ونشرتهم وكانت الساعه ٨ فبكلم ولاء . . . .
انا: بقولك اي هو لسه فاضل قد اي من الفلوس الي معاكي
ولاء: ٨٥٠ جنيه
انا: طب اي رأيك نطلع سوا نتعشا بره وناخد خالد وخلود معانا
ولاء: ماشي اشطا بس هنروح فين
انا: اي مطعم فراخ او ممكن كريبات .. انتي شايفه اي
ولاء: خلينا في الكريبات
انا: تمام .. هتصل على خالد اشوف هيطلع هو وأخته ولا لا
اتصلت على خالد ورد عليا
خالد: الو .. اي يسطا خير
انا: بقولك اي تعرف تيجي انت واختك معانا .. انا وولاء طالعين هنتعشى بره وفكرت لو تيجوا معانا
خالد: ثواني كدا خليك معايا هقول لأبويا
سابني وبيكلم ابوه وبعدين كلمتي
خالد: ماشي يسطا عدي علينا هنكون جاهزين
انا: اشطا
خالد: بس هي الخروجة دي تكاليفها على مين
انا: علينا ياعم ماتشغلش بالك
خالد: ماااشي وانا هعمل حسابي في فلوس احتياطي
انا: اشطا يلا كمان نص ساعه ونكون عندكو
قفلت السكه وبكلم ولاء: يلا البسي عشان هنخرج كلنا
ولاء: ماشي
ولاء دخلت تلبس وانا دخلت البس بعد ربع ساعه طلعنا وهي كانت لابسه بنطلون اسود ضيق وسويت شيرت لونه بني فاتح يادوبك تحت طيزها بشويه .. ونزلنا واتكلمنا في الطريق . . .
انا: بقولك اي .. لما نرجع هنام مش هنعمل حاجه
ولاء: لي
انا: بصراحه انا تعبت .. بعدين ماما جايه بكرا فعايزين عشان لو جات بدري
ولاء: ماشي تمام مفيش مشكله .. انا اصلا اكتفيت النهارده
اتمشينا عشر دقائق لحد ما وصلنا ورنيت على خالد ونزل هو وخلود .. خلود كانت لابسه بنطلون جينز ازرق وبادي ابيض فوقه سويت شيرت احمر بسوسته وحاطه ميكب خفيف وهادي وكانت جميله جدا .. اتكلمنا
انا: يلا ي جماعه شوفولنا تاكسي
خالد: انا بقول نتمشى في مطعم كريبات جاامد قريب من هنا
ولاء: اوكي ماشي يلا نتمشى
اتمشينا شوية واحنا بنتكلم ونهزر ونحكي في اي كلام لحد ما وصلنا المطعم وقعدنا .. ولاء وخلود طلبوا شاورما وانا وخالد جبنا كريب سبايسي وكل واحد كنزايه وبدأنا اكل .. شويه وخلصنا وطلعنا نتمشى في الشارع وجبنا ترمس .. بعد شويه خلود تعبت من المشي وعم ايمن اتصل عليهم فركبنا تاكسي انا وولاء وخلود ورا وولاء كانت في النص مابيني وبين خلود وخالد جمب السواق .. وصلنا بيت خالد ونزلوا وكملنا انا وولاء لحد البيت وطلعنا ..
ولاء: سرير ماما اتبهدل انا هدخل اظبطه وهغير وانام
انا: تمام وانا هغير وانام انا كمان
ولاء: ايوا بس تنام مش تيجيلي في نص الليل زي امبارح
انا: خلاص متخافيش مش جايلك
ولاء دخلت اوضت ماما تظبطها وبعدين طلعت على اوضتها غيرت ونامت .. وانا دخلت اوضتي وغيرت وقعدت على السرير فتحت الواتس وبعتت رساله لخالد
انا: انت يااابني .. انت نمت؟
خالد: لسه ياعم صاحي اهو
انا: عملت اي في موضوع البت منة دي
خالد: لسه بدور على طريقه نخشلها بيها
انا: طيب بس خد بالك ان فاضل اسبوعين
خالد: اعمل اي يعني .. بعدين مانت الي هتكلمها واحتمال تنام معاها كمان مش بتفكر معايا لي
انا: مش انت صاحب الفكرة ياخويا يلا بقى وريني دماغك
خالد: خلاص ياعم هو عموما بكره او بعد بكره هتكون بتكلمها .. في فكره في دماغي كدا بس لسه مش ظبطت
انا: الله يستر من افكارك .. سلام
خالد: سلام
قفلت التليفون وسبته ونمت
نشوف هيحصل إيه الحلقة الجاية