أنا وصاحبي واخواتنا البنات – ج1ح5

 يوم الجمعه صحيت حوالي الساعه ٨ على صوت ولاء وماما بره .. فطلعت وسلمت على ماما وكانت جايبه معاها هدوم وحاجات ليا ولولاء وكام حاجه .. خدناهم منها وحطيناهم في الاوض وماما غيرت هدومها وقعدنا كلنا في الصاله وبدأنا نتكلم
ماما: وحشتوني ياولاد في الكام يوم دول
انا وولاء: انتي اكتر ياماما
انا: خالي عامل اي دلوقتي
ماما: الحمدلله حالته اتحسنت عن الاول بكتير ورجع البيت .. عاملين ايه في المذاكرة؟
ولاء: تمام جدا انا تقريبا خلصت المنهج مراجعه وجاهزه للامتحانات
ماما: والواد عمر ؟
ولاء بصتلي وابتسمت: تمام هو كمان .. لازم كل يوم اخليه يحضر دروسه ويقعد يزاكر بالليل شويه
ماما: تسلمي يا بت يا ولاء .. اهو كدا لما اخرج من البيت بعد كدا هكون متطمنة عليكو
انا: طيب ولي مش سألتيني انا على مزاكرتي .. ليه سألتي ولاء
ولاء نطت في الكلام: عشان اكيد كنت هتطبل لنفسك
انا: ويعني انتي مش هتطبلي لنفسك يعني ولا انا بس الي بطبل
ماما: باااااااس مش ناقصه صداع .. بطلوا خناق ويلا عشان نفطر
ولاء: انا ماجهزتش فطار
ماما: انا جبت فطار معايا من بره في المطبخ .. تعالي نحطه في صحون خلينا ناكل
ولاء وماما قاموا وجابوا الفطار وقعدنا كلنا وفطرنا سوا وبعد ما خلصنا ماما لمت الصحون ودخلت المطبخ وولاء جات تكلمني . . .
ولاء: واد يا عمر .. انا لسه واخده بالي ان امتحاناتك كمان اسبوعين .. هتعمل اي يا حزين انا مش بشوفك بتزاكر ولا بتفتح كتاب
انا: متخافيش .. انا مجهز نفسي كويس
ولاء: مجهز نفسك ازاي يعني وانت مش بتقعد على المكتب اصلا
انا: ملكيش دعوة بيا بقى .. خليكي انتي في كليتك
ولاء: انت حر .. انا خايفه عليك وعلى ماما .. لو حصل وجبت ملاحق او عدت السنه ماما ممكن تتعب بجد
انا: يا بت متخافيش مش هيحصل
ولاء: طيب .. بقولك في حاجه عايزه اقولهالك بخصوص خلود
انا: مالها
ولاء: البت خلود معجبه بيك
انا: من امتا دا
ولاء: امبارح لما طلعنا مع بعض قالتلي وقالت كمان انها من زمان وانت عاجبها ونفسها تكلمك بس مش عارفه تقولهالك ازاي .. بس قالتلي اني مش اقولك فاعتبرني مقولتش حاجه
انا: امال بتتكلمي ليه من الاول
ولاء: مفيش بس حسيت اني لازم اعرفك ويكون عندك فكره .. على فكره البت خلود بنت نضيفه وملهاش في الشمال ولا عرفت حد ولا كلمت حد .. وشكلها بتحبك بجد
انا ضحكت: ملهاش في الشمال ازاي يعني😂
ولاء: يابني الي بيحصل بيني وبينها دا تلاقيه بيحصل بين بنات كتيييير غيرنا .. عندك مثلا صحباتي في الكليه عارفه منهم كتيير جدا بيعملوا كدا .. وممكن تلاقي اربع او خمس بنات بيسهروا مع بعض وممكن اكتر
انا: احيه .. دول بيعملوا حفلات على بعض بقى .. اوعي تكوني بتروحي معاهم !!
ولاء: لا ياعم انا اخري معاك انت وخلود بس
انا: طيب وخلود مش ممكن تكون متفقه مع غيرك؟!!
ولاء: لا مستحيل .. انا ضامنة خلود عمرها ما هتطلع بره لحد غيري .. مفيش غيري انا بس الي بتعمل معها كدا
انا: يعني افهم من كلامك اني احبها واكلمها ونتخطب ونتجوز يعني ولا اي
ولاء: انت عبيط يبني ؟ .. انا ماقولتش كدا .. انا بس بقولك انها معجبه بيك وقالتلي كمان ان نفسها انك تتجوزها بس طلبت مني مش اقولك حاجه اصلا بس انا بعرفك عشان تكون عارف .. وانت حر بقى تحبها او تحب غيرها انا مليش دعوه .. اه صح انت شفت الفيديو بتاعي انا وهي؟؟
انا: اه شفته
ولاء: طيب .. واي رأيك
انا: رأيي في اي بالظبط
ولاء: انا فاهم قصدي .. بص انا عارفه ان جسم خلود احسن مني وكدا فعادي يعني مش فارق معايا ومش بغير او حاجه زي كدا
انا: هو انا اتكلمت اصلا .. بعدين تغيري منها ليه يعني هو انتي ناويه تتجوزيني ولا اي😂😂
ولاء: لا يسطا مش بغير ولا اي حاجه .. ولو حابب تكلمها او ترتبط بيها او تعمل معاها علاقه قولي بس وانا اظبطهالك
انا: خليها لبعدين
ولاء: اشطاا
ماما دخلت علينا وكانت عامله لكل واحد فينا كباية نسكافيه شربنا وهزرنا واتكلمنا وضحكنا بعدين ماما راحت تنام عشان منامتش طول الليل سايقه على الطريق وانا دخلت اوضتي وولاء في اوضتها .. بعدين فكرت ادخل لولاء وانيكها بس قولت سيبها لبعدين لما ماما تروح في النوم .. وفتحت الكومبيوتر وشغلت فيديو ولاء وخلود وانا مركز في تفاصيل خلود اكتر وبفكر ” هل اكلمها ونرتبط ويبقى بينا قصة حب ونتجوز ولا اعمل معاها علاقه واسيبها ولا اعمل معاها علاقه واتجوزها ” بعدين تلفوني رن ولقيت خالد بيتصل . . .
انا: الو
خالد: انت فين
انا: في البيت قاعد
خالد: طب هات عربية امك وتعالالي بسرعه
انا: اجي فين ياعم واجيب العربية بأمارة اي ولو امي سألتني اقولها اي
خالد: ياعم اتصرف بس تعالالي بسرعه واطلع دلوقتي انا في كافيه اسمه ****** عارفه ؟
انا: ايوا عارفه .. طيب هاجي ليه .. اي الحوار
خالد: تعال بس وانا هقولك ” قفل السكه “
انا فكرت وبعدين طلعت ودخلت اوضة امي بالراحة وكانت لابسه قميص نوم ومتغطيه فرحت وجبت المفاتيح من الهدوم على الشماعه وطلعت من غير صوت ودخلت لولاء لقيتها قاعده على السرير وبتقلب في التليفون
انا: بت يا ولاء
ولاء: اي
انا: بصي انا طالع بالعربية لو امك صحيت وعرفت اني طلعت قوليلها اني رحت لخالد كان بره البيت وفلوسه وحاجته اتسرقت وانا رحت اجيبه
ولاء: وانت رايح لكدا فعلا ؟
انا: انا رايح لخالد برضه بس مش عارف عايزني في اي .. اتصل وقال انه عايزني ضروري ولازم بالعربيه
ولاء: طيب واول ما ماما تصحى هتصل بيك اعرفك عشان مش تتأخر وكدا
انا: تمام .. يلا باي
نزلت وخدت العربيه ومشيت وبعد عشر دقائق وصلت الكافيه وخالد كان قاعد قدام الكافيه شكله كان مستنيني فوقفت عنده وجيت انزل هو قرب مني وقفل الباب تاني واتكلم . . . .
خالد: متنزلش انت هتروح مشوار دلوقتي لوحدك
انا: مشوار اي دا
خالد: بص هناك كدا .. شايف العربيه دي
انا: اه
خالد: دي عربية مديرة المدرسه .. ام البت منه
انا: ايوا وانا هعمل اي
خالد: المفروض دلوقتي هي تطلع من عند حد هنا كانت جاياله وتروح تعدي على بنتها منة وتاخدها وتروح .. بس دا مش هيحصل لان انا شاورت للواد امين صاحبنا دلوقتي انه يفسي الاربع عجلات عشان مش تعرف تمشي من هنا بس كنت مستني اتأكد انك هتيجي بالعربية بعدين اشاورلو
انا: تمام وانا دوري اي في الدنيا دي كلها
خالد: انت هتروح على شارع***** وتركن في اول الشارع .. وانا خليت الواد عادل يراقب البت منة .. هي دلوقتي عند وحده صحبتها ومتفقه مع امها انها تعدي عليها كمان ربعايه كدا .. بس طبعا امها مش هتعرف تروح الها واحنا هنا هنمنعها باي طريقه فهتكلم بنتها وتقولها تركب تاكسي او تطلب اوبر او اي حاجه وكدا .. وانا لما اكلمك عشان اعرفك هتعمل اي ومكان البت فين ولما اقولك تتحرك يبقى تتحرك وانت بقى هتعزم عليها بتوصيله وهي طبعا عينها عليك وكدا فهتركب ولو رفضت او اي حاجه استنا معاها وكلمها او حاول معاها او اي حاجه .. المهم تفتح معاها حوار وتعلقها وتطلع برقمها
انا: احا ياعم اي دا كله .. انت بترتب لكدا من امتا ومين الي عرفك بكل دا
خالد: ماهو امين دا ماشي مع البت الي منة عندها دلوقتي فعرفت ان في وحده صحبتها اسمها منة جايه عندها وامها هتيجي تاخدها كمان شويه وكدا فاتفقنا على الخطه وكلمتك .. يلا بقى مش تضيع وقت ….
دورت العربيه ومشيت على الشارع الي خالد قالي عليه وكان قريب فمكملتش خمس دقائق ووصلت وركنت قريب من اوله واستنيت .. بعدين نزلت من العربيه وجبت اتنين كانز ورجعت للعربيه وكنت لسه بدي ادخل سمعت صوت من ضهري …..
صوت: عمر ازيك
انا بصيت ولقيتها منة بتكلمني: اهلا يا منة ازيك عامله اي
كانت لابسه بنطلون اسود ليكرا محزق على فخادها وطيزها وداخل بين شفايف كسها تحسها ملونه نصها من تحت اسود وماشيه من غير بنطلون .. ولابسه بادي احمر ضيق نص كم مبين الفرق بين بزازها وقصير مبين حته من سوتها لحد تحت السره بشويه ولافه فوق دراعاتها وكتفها شال احمر نفس لون البادي وحاطه برفان ريحته فايحه بطريقه غريبه وحاطه روج احمر وملمع على وشها واي لاينر وكان ميكب غريب بس طبعا لازم اجي على نفسي واقول حلو
منة: انت عارفني يعني ان انا منه
انا: اه طبعا عارفكي .. مش انتي منة زميلتنا .. بس مش معانا في المدرسه انتي في المدرسه اللي مامتك مديرتها
منة: دانتا طلعت عارفني كويس اهو .. بتعمل اي هنا كدا
انا: كنت عند واحد صحبي في *** وراجع اهو ووقفت اجيب حاجه اشربها
منة: بس دول حاجتين مش حاجه
انا ضحكت: ايوا ما انا بحب البيبسي وجبت اتنين ليا .. وانتي بتعملي اي هنا
منة: كنت عند وحده صحبتي هنا ومروحه
انا: انتي ساكنه فين
منة: في *****
انا: لو حابه ممكن تركبي معايا اوصلك انتي في طريقي
منة: هو انت مروح
انا: لا مش مروح على طول كنت ناوي اتغدى بره الاول بعدين اروح .. بس عادي اركبي معايا اوصلك
منة: اشطا يلا
ركبنا ومنة ركبت جمبي وطلعت بالعربيه .. بعدين تلفوني رن وكان خالد فرديت عليه
انا: الو
خالد: ايوه يسطا المديره اتصلت بمنة وقالتلها انها مش هتيجيلها وقالتلها تركب تاكسي لحد البيت
انا: انا تمام الحمدلله انت عامل اي
خالد: تمام اي يبني
انا: كلنا كويسين
خالد: احاااا ياعم رد عليا عدل
انا: لالا مش هعرف اكلمك دلوقتي انا مش فاضي .. يلا سلام
خالد: استنا ياالاااا …… قفلت السكه
منة: مين دا
انا: دا واحد صحبي
منة: طيب وقفلت ليه ما كنت تكلمو
انا: مش ضروري .. هو اصلا مش بيبطل رغي وانا مصدع
تليفوني رن تاني وكان خالد .. رديت عليه
انا: الو
خالد: هي منة جمبك دلوقتي؟
انا: انا بره ياخالد عايز اي
خالد: يبقى جمبك .. الواد عادل كلمني وقال انها ركبت عربيه ولما وصف العربيه طلعت عربيتكو .. يلا يسطا عيش حياتك .. سلام ” قفل السكه “
انا: طيب تمام هقولها .. يلا سلام
منة: ودا مين دا كمان
انا: دا خالد صحبي
منة: اه عارفاه .. كان عايز اي
انا: كان عايزني ادي التليفون لولاء اختي اخليها تكلم خلود .. تقريبا ولاء تليفونها مقفول او مش بترد
منة: اه فهمت .. طيب .. انت عامل ايه اليومين دول
انا: انا تمام والله الحمد لله
منة: بقولك اي .. انا كدا كدا كنت ناويه انا وماما نتغدا بره النهارده بس ماما عربيتها عطلت فمش عرفت تيجي تاخدني .. فلو مش فيها ازعاج وتأخير ليك ممكن اتغدى معاك بره .. وعادي انا هدفع حسابي مفيش مشكله
انا: اي الي انتي بتقوليه دا يا منة .. عيب عليكي تقولي كدا
ولفيت بالعربيه مره واحده
منة: انت رايح فين
انا: في مطعم مشويات قدام شويه كنت ناوي اتغدا فيه الاول .. ولا انتي ليكي رأي تاني؟
منة: لا تمام عادي مشويات اي حاجه مفيش مشكله
مشينا شويه لحد ما وصلنا المطعم وانا اصلا كنت رايح للمطعم دا مخصوص لان مكانش معايا فلوس كفاية وكان الكاشير في المطعم دا واحد زميلي وصحبي ولينا كلام وحساب مع بعض .. ركنا ونزلنا ودخلنا .. بعدين قعدتها على الترابيزة وقولتلها: ثواني وجايلك
ورحت لحد الكاشير الي كان صحبي واتفقت معاه اني هطلب اكل على حسابه وهحاسبه بعدين وهو خد باله ان فيه وحده معايا ففهم دماغي ووافق وطلبت وجبتين كفتة ولحم بقري مشوي على رز بسمتي وسلطه طحينه وسلطة خضار ورجعت قعدت معاها
منة: مكانش ليه لزوم دا كله يعني كان اي حاجه بسيطه على الماشي
انا: انا كدا كدا كنت هاجي هنا واطلب .. فعادي يعني لو جيتي معايا وضربنا الفاتورة في اتنين
منة: على فكره انت طيب أوي وشكلك جدع كدا وشهم
انا: تسلمي دا من زوقك الطيب وجمال قلبك ولسانك
منة: انا كنت بشوفك دايما في الدروس مع صحابك بتضحك وتهزر وصوتكو بيكون عالي
انا: عادي يعني اي حد مع صحابه بيضحك ويهزر بصوت عالي
منة: مش اقصد حاجه يعني .. هو اه طبعا اي حد بيهزر مع صحابه وكدا .. انا اقصد انك بتكون الظاهر فيهم .. انت الي تلفت النظر عنهم
انا: عادي يعني كلنا صحاب في بعض وبنهز دايما مش بنحط فرق بينا وبين بعضنا

 

 وفضلنا نتكلم في اي كلام وكلامها ظاهر فيه انها بتحاول تقرب مني لحد ما الاكل جيه وبدأنا ناكل واحنا بنتكلم وخلصنا اكل وهي كانت عايزه تطلع فلوس وبتكلمني . . . .
منة: استنا هو الحساب كام ” وبتمد ايدها في الشنطه “
انا: اقفلي شنطتك يا منة عشان مش ازعل منك .. كدا كدا صاحب المكان عارفني وفي حساب بيني وبينو فمفيش مشكله في الفلوس
منة: بجد انت انسان جميل جدا وطيب أوي
وطلعنا من المطعم ومشينا بالعربيه لحد كافيه قريب ودخلنا وشربنا عصير بعدين حاجه ساقعه .. نص ساعه وطلعنا وفضلنا نتكلم عن حياتها وهي بتعمل اي وانها بتزاكر ومعرفش اي وبعدين تسألني اسأله عاديه وانا بجاوب واهزر واضحك معاها لحد ما وصلنا البيت بتاعها وقبل ما تفتح الباب وقفتها ومسكت ايدها وبكلمها . . .
انا: استني قبل ما تنزلي
منة: اي
انا: ما تجيبي رقمك
منة ابتسمت: تمام خد عندك *******

انا: تمام سجلته ” واتصلت على الرقم وتليفونها رن “
منة: تمام وانا هسجلك دلوقتي
نزلت وقفلت الباب وشكرتني على الوقت الي قضته معايا وانا طلعت بالعربيه على بيتنا وكانت الساعه ١ الضهر .. ركنت العربيه مكانها تحت البيت وطلعت ودخلت الشقه لقيت ولاء قاعده في الصاله قدام التليفزيون . . . .
انا: ماما صحيت ؟
ولاء: لا لسه نايمه .. هو خالد كان عايز اي
انا سكتت ثواني ورديت: كان في واحد صاحبنا عمل مشكله في الشارع وكان عايزني اروحلهم بسرعه
ولاء بصتلي وباين انها مش مصدقه كلامي بعدين هزت كتفها ولفت وشها للتلفزيون .. دخلت الاوضه وغيرت هدومي ولبست فانيله خفيفه وبنطلون تيرينج وطلعت قعدت جمبها واحنا ساكتين .. واحنا قاعدين جاتلي رساله على الواتس وكانت من منة . . . .
منة: وصلت ولا لسه؟
انا: لسه واصل
منة: حمدلله على السلامه
انا: الله يسلمك
منة: كانت ساعه حلوه جدا بجد انا اتبسطت فيها .. شكراً
انا: العفو .. دا انا الي المفروض اشكر القمر انو نزل لمستوايا وقضى وقت معايا
منة:😂😂 انت لطيف اوي يا عمر بجد❤️
انا: انتي الي جميله وطيبه وتستاهلي كل خير
منة: شكرا❤️❤️
بعدين خدت بالي ان ولاء كانت بتبص في التليفون معايا
ولاء: مين منة دي
انا ارتبكت: دي وحده زميلتنا في الدروس وكدا
ولاء: اممممممم واي نظامها
انا: مش فاهم
ولاء: حب يعني ولا تسليه .. ولا علاقة…. “وغمزت”
انا: لالا عادي هي اصلا ماشيه مع خالد وبتكلمني عشان صاحبه وكدا مفيش بينا حاجه
ولاء: طيب
قفلت كلام مع منة ولقيت خالد باعتلي
خالد: طمني يا بطل
انا: اطمن .. جبت رقمها ولسه مخلصين كلام على الواتس دلوقتي
خالد: ولعانه يازميلي .. حاول تظبطها في الاسبوعين دول بحيث لو طلبت منها اي حاجه تقولنا
انا: طيب
قفلت كلام معاه .. وشويه وماما طلعت وكانت لسه صاحيه
ماما: صباح الخير ياولاد .. ولا نقول مساء الخير بقى
انا وولاء: مساء الخير يا ماما
ماما دخلت الحمام بعدين طلعت وراحت اوضتها شويه وطلعت لابسه وجاهزه وشكلها خارجه فولاء سألتها
ولاء: انتي خارجه؟
ماما: اه .. ميس فريدة زميلتي عندها شوية ورق ومستندات رايحه اجيبهم وهقعد معاها شويه عشان مرات ابنها ولدت امبارح .. عقبال لما اشوف ولادكو
انا وولاء: يالله يا ماما
ماما: كلها ساعتين كدا واجي ويبقى هجيب معايا الغدا .. معلش هتقعدوا شويه من غير اكل
ولاء: لا عادي انا اصلا لسه ماجعتش برحتك خالص
ماما: ماشي .. يلا باي
انا وولاء: باي
ماما طلعت وقفلت الباب وبصيت لولاء لقيتها ساكته وبتبص للتلفزيون .. قربت منها وحضنتها وبستها في خدها ونزلت راسها على كتفي وبسألها . . . .
انا: مالك كدا حاسك قافله من اول اليوم
ولاء: مفيش .. بس كنت بفكر اننا نبطل علاقتنا دي لبعد الامتحانات عشان نعرف نركز
انا: يعني كدا انا معطلك
ولاء: لا مقولتش كدا بس كله في الكليه خايف من امتحانات السنادي وانا قلقانه أوي
انا بستها في جبينها ورفعت وشها وخليتها تبصلي وبكلمها: متخافيش هتعدي اكيد ومنغير اي قلق او مشاكل .. بعدين اعتبرينا يعني بطلنا لحد بعد الامتحانات .. هتقدري تفكري في المواد بتاعتك وانتي مشتهيه النيك؟
ولاء: لا
انا: تمام .. انا قصدي كدا .. انتي مش هتعرفي تركزي وانتي ناقصك المتعه دي .. فهتكون مره واحده بس في اليوم عشان تستغلي بقية الوقت ولو احتجتي اي حاجه انا جمبك ومش هتأخر عنك ابدا
وقربت من شفايفها وبوستها بوسه هاديه ورومانسيه ..
ولاء: بحبك❤️
انا: وانا كمان❤️❤️
ونزلت على شفايفها بوس ومديت ايدي تحت البلوزه ومكانتش لابسه برا .. دخلت ايدي امسك بزازها وافرك حلماتها وانا ببوسها .. بعدين مديت ايدي لتحت ودخلتها تحت البنطلون وتحت الكلوت عشان افرك كسها .. أهاتها طلعت وبدأت تهيج ورفعت ايدها ومسكت بزازها ولسه شفايفي على وشها ببوس كل حته في وشها .. بعدين نزلت البنطلون والاندر وقلعتها من تحت وفتحت رجليها وايدي على كسها بفرك فيه وبسرعه وامسك بظرها واشده وهي تصوت من النشوه لحد ما اتشنجت وجابت ميتها .. بعدين شلتها ودخلنا الاوضه بتاعتي ونيمتها على السرير ونزلت على شفايفها وانا برفع البلوزه لحد ما قلعتها وبعت ملط .. ونزلت على بزازها ارضعهم وامص حلماتها واعضعضها بسناني والف حوليها بلساني وهي مغمضه ومستمتعه جدا .. نزلت لتحت ووصلت لكسها الي كان غرقان وفضلت الحسه واطلع وانزل فيه بلساني ورفعت وسطها ونزلت لخرم طيزها الحسه وادخل لساني جوا .. بعدين طلعت على كسها ودخلت صباعي الكبير في طيزها وانا بلحس كسها .. بعدين قمت من عليها ووقفت جمب السرير وقلعت هدومي كلها وجبت قدام بوقها وهي فهمت وخدت زبي في بوقها .. فضلت تمص زبي وتلحت راسه ونزلت على بيضاني تلحسهم وتدخلهم في بوقها وتطلعت على زبي مصته شويه .. بعدين خليتها تاخد وضع السجود ورحت وراها ودخلت زبي في طيزها بالراحة وبدأت انيك بالراحة وبرومانسيه .. فضلت اطلع زبي لحد الراس وأدخله بعدين أطلعه خالص وانزل افرك كسها شويه بزبي وأدخله في طيزها تاني وبدأت انيك بسرعه شويه .. لفيت حولين وسطها وحطيتها على كسها ادعك فيه .. ولاء آهاتها عليت واتشنجت ونزلت عسلها على ايدي وانا سخنت اكتر ونزلت لبني في طيزها .. نمنا جمب بعد عشر دقائق بعدين قمنا .. انا دخلت الحمام اخد دش وطلعت لبست هدومي وولاء دخلت ورايا وخلصت وطلعت ولبست وبعدين قعدنا مع بعض نضحك ونهزر وانا امسك بزازها من فوق البلوزه وهي تمسك زبي وتبوسني في شفايفي .. شويه وزبي قام تاني . . . .
ولاء: اي دا .. احيه انا مبقتش قادره ياعم نيمه تاني
انا: مش بإيدي بقى اعمل اي
ولاء: طيب انا هنيمه دلوقتي
ولاء نزلت وقلعتني البنطلون وخدت زبي في بقها وفضلت تمص فيه وتدعكه بإيدها بعدين تنزل على بضاني تشفطهم وتطلع على راس زبي وتلحسها وتدخله لحد زورها وهي بتدعكه جامد .. لحد ما جبت لبني في بوقها وعلى وشها وشويه نزلوا على الارض ….
لبست البنطلون وولاء مسحت اللبن على الارض ودخلت الحمام غسلت وشها وجات قعدت جمبي .. شويه وماما دخلت وكانت جايبه سمك ورز من بره .. اتغدينا وخلصنا اكل وسبت ولاء وماما في الصاله قدام التلفزيون ودخلت اوضتي .. فتحت الكمبيوتر ولعبت شويه عليه وبعدين فتحت الموبايل اقلب فيه شويه ولقيت منة فاتحه فدخلت ارغي معاها شويه وفضلنا نتكلم ونحكي اكتر من تلت ساعات وعرفتني انها كانت مرتبطه بواحد وطلع خاين وبتاع مصلحته وسابها وواضح من كلامها ان مفيش اهتمام من ناحية امها لان هي الوسطانيه في اخواتها واهلها مش مهتمين باحتياجاتها كبنت وانها بتحتاج حد يحكي معاها وتشكيله وكدا بس مش بتلاقي .. فهمت بقى ان لو كان كلام خالد صح عنها انها اتناكت في طيزها وكسها قبل كده يبقى دا عدم اهتمام ومحافظة من ناحية عيلتها
قفلت كلام معاها وطلعت من الاوضه لقيت ولاء نامت وماما في اوضتها بتكلم مرات خالي حسن في التليفون وكانت الساعه ٨ ونص بالليل فدخلت الحمام ورجعت على اوضتي وفتحت الفيسبوك بتاعي لقيت منة باعتالي طلب صداقه .. قبلته وقعدت اقلب فيه حوالي ساعه بعدين قفلت ونمت . . . .​

 

نشوف هيحصل إيه الحلقة الجاية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ