العراف – السلسلة الثالثة | الجزء الثالث

وقفنا المرة اللي فاتت عند…..
خرجت من عند ميرفت واتصلت على عامر
انا: ها وصلت لحاجة يا عم انت.
عامر: العنوان زي ما هو بس في مشكلة.
انا: خير يا فقري مشكلة ايه أرغي.
عامر: لازم نتقابل يا عمار وبعدين نكلم.
انا: ماشي يا عامر قابلني في كافية…… بعد نصف ساعة.
قفلت مع عامر واتصلت على رعد
انا: بقولك ايه عايزك تبعتلي عربيتين رجالة على العنوان ده في اسرع وقت.
رعد: حاضر يا عراف معلش سؤال هو صخر فين.
انا: صخر في شغل يا رعد وانت المسؤول دلوقتي عن البيت وعن حراستي.
رعد: هبعتلك مع الرجالة جبل يا عراف متقلقش هو الدراع اليمين لصخر.
انا: تمام يا رعد بسرعة بس وخلى جبل يتصل بيا لما يوصل.
قفلت مع رعد واتحركت بالعربية ناحية الكافية ومش مطمن للي هيحصل.

في قصر العراف (القاهرة)
نهى وصلت البيت ودخلت لقيتهم كلهم تحت وصاحيين.
ماسأل: نورتي يا ماما كل ده فينك احنا مرضناش نتغداء من غيرك.
نهى: كنت في مشوار مهم مع عمار يا ماسأل وجيت اهو معلش هأخد شاور سريع وأنزل نتغدي.
سيلين: ماما نهى عوزاكي شوية.
نهى: تصدقي ماما طالعة منك عسل زيك حاضر من عيوني تعالى معايا.
طلعت نهى امي وسيلين لفوق.
سيلين: اسفة مش هطول عليكي بس انا عايزة اطلب منك طلب وتخلى عمار يوافق.
نهى: قولي يا حبيبتي وهحاول معاه.
سيلين: عايزة اشوف لؤي يا ماما وحشني اوي وندي كمان وحشتني.
نهى: ندي اتصلي بيها تجيلك يا سيلين لكن لؤي لازم اخوكي يوافق على كده هنستني لما يرجع وهكلم معاه.
سيلين: خلاص ماشي شكرا يا ماما هسيبك بقي.
خرجت سيلين ونهى دخلت الحمام وخدت شاور محترم وافتكرت كل لحظاتنا الحلوة اللي حصلت من شوية وهي مبتسمة وفي نفس الوقت ضميرها بيوجعها ازاي مستمرة في كده معايا.

عندي في العربية على الطريق
انا: ازيك يا جدي عامل ايه.
وهدان: حبيبي يا عمار اخبارك انت ايه يا حبيبي.
انا: فل يا جدي، بقولك ايه عايزك في حاجة ضروري.
وهدان: قول يا حبيبي.
انا: عايزك تجهز اجتماع للعيلة بعد اسبوع من النهاردة وعايز الكل يحضر وكمان سيب رسالة لشيوخ الجحيم اني مستني منهم التقارير اللي طلبتها اخر مرة يومها.
وهدان: حاضر يا حبيبي.
انا: وفي حاجة كمان اسمعني كويس اوي …………
خلصت مكالمة مع جدي وهدان ووصلت عند الكافية بس منزلتش من العربية.
اتصلت على جبل لقيته كنسل عليا وبعدها بدقيقة وصلت عربيتين الحراسة ونزلوا أمنوا دخولي للمكان.
عامر: ليه الحراسة مانت من امبارح بتتحرك من غيرها في مشكلة ولا ايه.
انا: مفيش مشاكل ولا حاجة بس مش ضامن اليوم هيمشي ازاي المهم مشكلة ايه اللي عايزني فيها.
عامر: بص يا عمار انا مش عبيط وعرفت ان اللي بتدور عليها دي اختك أسيل من ابوك بس يا صاحبي في مشكلة أسيل مش عايشة لوحدها امها معاها.
انا: وفيها ايه يا عامر ما أكيد وارد تكون امها عايشة يعني.
عامر: لا مش لوحدها يا عمار أسيل وامها وجوز امها واخوها من جوز امها.
انا: نعم مرات ابويا اجوزت بعده راجل تاني قومي معايا يا عامر.
عامر: على فين يا عمار…؟
انا: هتعرف على الطريق
خرجت من الكافية والحراسة ركبت هي كمان واتحركت على المهندسين عنوان أسيل اختي.
بعد ساعة وصلنا للعنوان.
عامر: انت بتستهبل انت جاي بالحراسة لبيت اختك انت كده هتخوفهم.
انا: انزل ومسمعش صوتك خالص.
جبل: اؤامرك يا عراف هنطلع معاك ولا ايه الوضع.
انا: هتسيب 2 قدام الباب و2 على السلم في كل دور وهتطلع معايا انت وواحد.
جبل نفذ الكلام وهما كانوا دورين ساب 6 رجالة وطلعنا باتنين وجبل.
خبطت على الباب وسمعت صوت راجل كبير بيقول مين.
انا: عمار العراف افتح.
فتح الراجل الباب وباين عليه الخوف بسبب الحراسة والرجالة.
الراجل: مين حضرتك يا فندم.
صوت ست من وراه: مين حضرتك يا استاذ.
انا: انا عمار العراف يا استاذ محمد.
محمد: حضرتك تعرف اسمي كمان.
الست: اتفضل يا استاذ عمار نخدمك ازاي.
عامر: مش هنكلم من على الباب يا استاذة بعد اذنك يعني.
دخلنا البيت وجبل دخل معايا هو والحارس وقعدنا كلنا في الصالة.
الست: مين حضرتك بقي علشان بشبه على اسمك.
انا: عمار محمد عزت العراف عرفتي انا مين ولا برضو بتشبهي.
الست بقلق: انت ابن محمد العراف طليقي صح.
انا: ايوة صح فين أسيل.
محمد جوزها: بتسأل عن بنتي ليه وتعرفها منين اصلاً.
انا بعصبية: بنتك منين ان شاء الله دي بنت ابويا محمد العراف وانا اخوها واحسلك تسكت.
محمد بعصبية: انا مش هخاف منك ولا من حراستك اللي معاك دي واطلع برة.
عامر ادخل: نصيحة مني بلاش نعمل مشاكل لان اللي قدامك ده شخصية انت مش قدها ومراتك عارفة كده كويس.
انا: أسيل فين يا رحمة.
رحمة: برة في الكلية وانسي انها هتيجي معاك اسيل.
واحنا بنكلم الباب اتفتح من بنت شابة جميلة في بداية العشرينات وجمالها رباني.
أسيل: في ايه يابابا واي الحراسة اللي على السلم دي والدنيا مقلوبة ومين الناس دي.
محمد: مفيش حاجة يا حبيبتي الاستاذ يبقي عمار محمد العراف.
أسيل: نعم غريبة اسمك زي اسمي يعني بس انا اسمي مفهوش العراف.
انا: انا أخوكي الكبير يا اسيل وجيت اكلم معاكي لما عرفت مكانك وعرفت انت فين.
أسيل: اخويا ههههه وفين ابويا كمان ولا لسه فاكرين اني عايشة ما ابويا رماني زمان وانا معرفش عنه حاجة ورمي امي في الشارع انا مليش غير اب واحد وهو محمد اللي قدامك ده والتاني مجرد اسم في البطاقة.
انا بعصبية: انت ملكيش غير اب واحد وهو محمد العراف واكلمي عدل يا اسيل وبلاش عصبية ونكلم بهدوء.
أسيل بزعيق: مفيش كلام بينا اتفضل اطلع برة….وهي بتكمل كلامها دخل ولد في سن ال18 سنة او 17 سنة.
الولد: هو في ايه وانتوا مين ولسه هيهجم عليا بس جبل وقف قدامه ومسكه.
رحمة: سيب الواد سيبه بقولك…..عمار خليه يسيب ابني بقولك.
أسيل: سيب اخويا احسلك بدل ما اتصل بالبوليس انت فاهم.
عامر أدخل في الكلام: سيبه يا جبل…بس جبل مبيسمعش كلام حد غيري لحد ما نطقت وقولتله سيبه يا جبل.
انا: اتصلي بالبوليس يا أسيل انا مش همشي من هنا غير لما نكلم وتتكلمي عدل معايا.
أسيل: ماشي خليك قاعد واستني اللي هيحصلك بقي مسكت أسيل التليفون واتصلت بالشرطة فعلا.
بعد ربع ساعة في سكوت وبرطمة من أسيل وانا بكل برود مبردش عليها الباب خبط والبوليس وصل ودخل مقدم ومعاه عساكر.
أسيل: الشخص ده اتهجم علينا يا فندم وزي ما شوفت في حراسة على السلم وجوا البيت كمان.
عامر: مفيش حاجة يا فندم احنا أهل وده اخوها الكبير اصلاً.
المقدم: قوم معايا يا استاذ انت.
انا: انت بتكلمني انا …!
المقدم: اه بكلمك انت قوم بقولك.
جبل لسه هيدخل وقفته عنده استني يا جبل.
انا: شكلك متعرفنيش بس عادي هخليك تعرفني انا عمار العراف سمعت عني ولا تحب تسمع.
المقدم بخوف وقلق: حضرتك العراف ضابط الأمن العام وكمان كبير العرافين.
انا: ايوة انا تحب بقي يحصل فيك ايه علشان اسلوبك الزبالة ده.
المقدم بخوف: انا بشوف شغلي ياباشا وحقك عليا انا اسف عن اذنكم.
انا: اذنك معاك اتفضل يا سمير وياريت تخلى بالك بعد كده.
سمير المقدم بصدمة: حضرتك تعرف اسمي ازاي.
اسيل: انت هتسيبه ياباشا بقولك بيتهجم علينا وعايز يضرب ابويا.
المقدم سمير: اسف يا استاذة مقدرش أعمله حاجة ده العراف.
رحمة: خلاص يا اسيل اتفضل يا حضرت الضابط تقدر تمشي.
أسيل: خلاص ايه، انت مش شايفة اسلوبه وطريقته معنا.
رحمة: عمار انا اسفة على أسلوب ابني تجاهك بس ده اندفاعه بسبب اخته.
انا: انت تسكتي خالص لان حسابي معاكي بعدين على اللي حكتيه لبنتط وكدبتي عليها فيه ابويا انا راماكي في الشارع وسابك ولا انت اللي هربتي منه لما عرفتي حقيقة عيلتنا وحرمتيه من بنته الصغيرة اللي يدوب لسه عندها سنتين ومكنتش تعرف اي حاجة وانت عارفة ومتأكدة انه مخلف ولد وكنتي عارفة اسمي ومكاني بس ازاي حبيتي تكدبي وتحوري على بنتك وتحكيلها حاجات تانية طول عمرك طماعة يا رحمة وابويا كان مكفيكي وزيادة بس انت واطية.
رحمة بصدمة اني عارف كل حاجة: انا اسفة بس كان لازم اهرب منه مكنتش بحبه وكنت بحب محمد وابويا رفض يجوزني محمد ووافق على محمد العراف بسبب انه غني.
انا: ابويا متقدمش ليكي اصلا هتحوري تاني ابويا اجوزك علشان يحميكي من اعمامك لما ابوكي مات وكانوا عايزين ياكلوا ورثك
أسيل: كلام الاخ ده صح انت كدبتي فعلا عليا وابويا مش رماني وانت اللي هربتي.
انا: للاسف دي الحقيقة وامك كدابة وخاينة وهربت من ابويا ورفعت قضية وطلقها ووقتها اجوزك الاخ اللي واقف جمبها ده وبتقوليله يابابا وهو اصلا ميستاهلش كلمة بابا لانه خاين زيها اقسم على روح ابويا لو مكنتيش اختي كنت قتلت امك دلوقمممءکو.
تي لان تمن خيانتها هو الموت بس هسيبها علشانك كفاية بتكرهيني بسببها وانت حرة في قرارك وده رقمي لو عوزتيني اتصلي بيا قبل بكرة الساعة 7 لاني مسافر سلام.
خرجت من عند أسيل وانا ماسك اعصابي بالعافية.

فوق عند أسيل وامها.
أسيل: ممكن افهم بقي الحقيقة وهو بيكلم وبيقول الحقيقة ولا لا احكيلي بقولك.
رحمة: اه دي الحقيقة انا هربت فعلا من محمد العراف لما اجوزني ومكملتش سنتين معاه وهربت كنت حبلت فيكي وعندك سنة واللي كنت بخاف منه كان مات اللي هو ابويا وقررت ارجع لمحمد علشان هو بيحبني وانا بحبه واجوزت بعد العدة بتاعتي وانت كبرتي وفضلتي تسألي عن ابوكي وحكيتلك اللي تعرفيه.
أسيل بعياط: ليه كدبتي ليه تحرميني من اهلي واخويا وابويا.
رحمة: خوفت اخسرك ومكنتش اعرف ان عمار يعرف كل حاجة عنك.
محمد: أسيل اهدي وكفاية عياط ومفيش حاجة حصلت مش انا بابا وبتحبيني.
أسيل: انت اه ربتني وحبيتك بس عمري ما نسيت ابويا الحقيقي ودلوقتي اخويا ظهر واتعاملت معاه وحش لاني كنت فاكره انهم وحشين ورموني حرام عليكم بجد ليه تعملوا فيا كده وجريت أسيل فتحت الباب ونزلت للشارع.
انا: تعالى يا حبيبتي كنت عارف انك مش هتستحملي وهتنزلي.
جريت أسيل وقتها في حضني اكني اعرفها من زمان الدم بيحن يا جماعة.
أسيل: انا اسفة والله ضحكوا عليا وفهموني حاجات تانية انا بكرهم بجد ممكن اجي معاك.
انا: حاضر يا حبيبتي بس أهدي تعالى اركبي.
كل ده وامها ومحمد شايفينها من فوق.
انا: أسيل استنيني هنا هعمل حاجة واجيلك
خدت بعضي وطلعت عند رحمة ومحمد ومعايا جبل.
رحمة بقلق: عايز ايه تاني مش خدتها وارتحت.
انا بشدة: لو شوفتك حتى بتحاولي تتصلي بيها او تكلميها هموتك يا رحمة انت والخول اللي جمبك ولسه مش هسيبك بس حسابك هيكون بعدين هعيشك في جحيم زي مانت قبلتي على نفسك الوساخة والشرمطة انا مرضتش احكي قدام بنتك انك زنيتي مع الخول ده وانت لسه في العدة بتاعتك بس حسابك هيجي يا رحمة احسلك اختفي من حياتها.
رحمة من كتر الصدمة واني عارف كل حاجة وازاي عرفت كل ده وقعت من طولها وانا نزلت وسيبتهم.

نزلت العربية وكان عامر وأسيل مستنيني في العربية تعال يا جبل سوق انت.
أسيل عمالة تعيط ومش قادرة تأخد نفسها وتعبت من كتر الصدمات اللي عليها.
انا: ممكن تهدي علشان خاطري انا جنبك خلاص اهو ومحدش هيقدر يكدب عليكي ولا حتى يجي جمبك تاني ولو عايزة تكوني مع مامتك معنديش مشكلة.
أسيل بعياط: مجبتش سيرتها تاني انا سمعت كل حاجة لاني طلعت وراك دي واحدة وحشة اوي.
انا: اهدي طيب يا حبيبتي تحبي نروح نأكل حاجة خفيفة وبعدين نروح أعرفك على اخواتك وعيلتك الجديدة وهتحبي نهى اوي.
أسيل بهدوء شوية: نهى مين واحنا لينا اخوات تانية يا عمار.
انا: هتعرفي كل حاجة بعد شوية.
خدت أسيل والعربية اتحركت على القصر ووصلنا بعد ساعة وهي لما شافت الحراسة والتشديد وان الكمبوند كله بتاعي عرفت ان اللي شوفته قدام الضابط صح واخوها حد مهم جدا.
انا: نورتي بيتك يا حبيبتي.
أسيل: عايزة اكلم معاك قبل ما ندخل البيت ممكن.
انا: انزل يا جبل واستناني برة العربية.
أسيل: اسمعني وبلاش تقطع كلامي، انا عارفة اننا اتقابلنا دلوقتي بس انا من صغري وانا حاسة بوجود ابويا جمبي وفعلا لما كان عندي 15 سنة جالي في الحلم راجل جميل وغريب وقالي انا محمد العراف باباكي ومتقلقيش اخوكي هيعرف بوجودك قريب اوي بس هو دلوقتي صغير زيك عيشي على آمل ان اخوكي هيجيلك واسمه عمار يا أسيل، انا مش بكدب عليك والله وحلمت بالحلم ده فعلا ومن يومها وانا بحلم باليوم اللي هتظهر فيه وهتجيلي فيه وحبيتك بسبب كده علشان كده انا عايزة اكون جمبك ومعاك واكون وسط اخواتي ولو حد سألك على امي ياريت متقولش حاجة غير انها ماتت.
انا: انت متأكدة من قرارك يا أسيل.
أسيل: اه متأكدة يا عمار بس بلاش تأذيها سيبها كده تعيش بعذابها أوعدني يا عمار.
انا: حاضر يا أسيل يلا ننزل.
نزلت من العربية وأسيل جت جمبي وحضنتني ودخلنا البيت والكل قاعد مستني وصولي.
انا: مساء الخير يا جماعة.
ماسأل: مساء… انت اجوزت تالت ولا ايه احيه عليا يا لميس الحقيني.
نهلة: يخربيت كده انت اجوزت ثالث واحدة يا عمار هههههه.
أسيل مستغربة وبتضحك: في ايه مالكم اجوز او لا هو حر.
سيلين: اهدوا يا جماعة نفهم في ايه الأول.
لميس نزلت من فوق: عمار اللي في دماغي لو صح قول على نفسك يا رحمن يا رحيم انت اجوزت.
انا: يخربيتكم اهدوا هفهمك ما تكلمي يا نهى.
أسيل في ودني: هي دي نهى اللي قولتلي عليها.
انا في ودن أسيل: نهى امي وحبيبة قلبي وهتحبك اوي ولو حبيتي تقولي ليها ماما قولي ليها براحتك انت حرة.
ماسأل بغيظ: انتوا بتكلموا في ايه ما تنطق يا عمار مين دي.
نهى: دي أسيل يا عمار صح.
انا: صح يا ماما ههههههههههه.
نهى: تعالي يا حبيبتي في حضني، جريت أسيل في حضن نهى امي لانها مكسورة ونفسها في ام حقيقية تكون محترمة وتحبها فعلا.
أسيل: اول ما دخلت حبيتك والله انت جميلة اوي يا ماما نهى.
لميس: انا مش هتشل لوحدي انطق يا عمار مين أسيل هانم دي كمان.
خرجت أسيل من حضن نهى وبتضحك وبتقرب مني: أحب اعرفكم بنفسي أنا أسيل حبيبة قلب عمار وحضنتني بنت المجنونة ههههههههه.
ماسأل: بت انت هقوم اجيبك من شعرك انت مين انطقي.
أسيل بضحك: أخته يا مجنونة انت وهي ه‍هههههههههههه حد يجوز اتنين يابني ده انت جبت لنفسك مشاكل الدنيا.
نهلة وسيلين: اخته ازاي يعني
انا: أسيل محمد العراف اختكم الوسطانية يا جزمة انت وهي ودول يابنتي سيلين اختك الكبيرة ونهلة اختك الصغيرة.
البنات جريوا في حضن بعض وفرحانين ببعضهم وبكده اتلم شمل البنات
ماسأل: مجنون يا عمار لو مكنتش نطقت كنت هموتك بجد ههههههه.
انا: مقدرش احب غيركم يا حلوة انت وهي بس يمكن اجوز تالت فعلا معرفش الأيام مخبية ايه.
لميس: ابقي ورينا كده هتعملها ازاي من ورانا علشان ندبحك هههههه.
انا: أسيل البيت بيتك يا حبيبتي واي حد يزعلك قوليلي او قولي لماما نهى وهي هتتصرف وبعدين البنات كلها هنا هيحبوكي لاننا منعرفش ولا غدر ولا خيانة ولا نفاق هنا الكل بيحب بعضوا وبس.
أسيل: ممكن اطلب منك طلب يا عمار.
انا: اطلبي يا حبيبتي.
أسيل: عايزة انام في حضنك النهاردة بعد اذن ماسأل ولميس طبعا.
لميس وماسأل: عادي يا حبيبتي انت اختنا احنا كمان ومن حقك تنامي مع اخوكي.
انا: عندي فكرة حلوة اوي هنام احنا الاربعة مع بعض انا وانت وسيلين ونهلة.
نهلة وسيلين: فكرة تحفة بجد يلا بينا في اوضتك الكبيرة بقي.
خدت البنات وطلعت الاوضة ونمت فعلا وسطهم وحسيت قد ايه اني مرتاح ومبسوط ان حمل كبير من اسرار ابويا ارتحت منه واطمنت على اخواتي البنات وفي حضني دلوقتي.

في بيت الجبل انجلترا
وصل عامر والفريق ومعاهم صخر والحراسة كمان.
صخر: الدنيا كده تمام والحراسة جاهزة حوالين البيت.
عامر: كويس اوي يا صخر بس عايزك ترتاح بقي النهاردة علشان لما عمار يوصل بكرة تكون جاهز لاستقباله انت والحراسة.
إيلا: صخر انت بتحمي عمار ليه وليه اصلا تسمحوا للجحيم يعمل فيكم اللي بيحصل ده.
صخر: احنا كلنا ايتام منعرفش ابونا مين ولا حتي امنا مين كبرنا على العهد وان العراف هو ابونا والجحيم بيتنا أيا كان مين العراف وقتها كل عراف جديد احنا في حمايته وخدمته.
مونيكا: ايه هو الجحيم ده اصلاً.
صخر: ده جيش العراف اقوي رجالة في العالم مدربة أعلى مستوي.
إزيل: عددكم كبير يعني.
صخر: بتعرف تعد لحد كام هههههههههه أسيبكم بقي.
إيلا: دائما نعرف ان عمار قوي وشجاع بس أول مرة اعرف ان عيلته كمان قوية كده.
عامر: عمار راجل ويستاهل كل خير ولازم نكون دائما في ضهره ولا ايه.
مونيكا والكل: أكيد يا عامر.

في مكان مجهول في انجلترا
الملكة فرح: وصلتنا اخبار جديدة ان العراف جاي انجلترا بكرة بليل منعرفش لسه عايز ايه ولا جاي ليه اصلا.
هاري: وجوده خير لينا لو جاي كصديق ولو جاي في شر يبقي هو عدو لينا.
الملكة كاترين: هاري انت بتهزر صح هتخلى اقوي شخص على وجه الارض يكون عدو لينا احنا لازم نكسب صداقة العراف خصوصا لو عايزين ننتقم من جماعتنا القديمة.
مايكل: كاترين عندها حق يا هاري لازم نتواصل مع العراف لما يوصل ونشوف سوا جاي في خير او شر هنقف معاه بس ياريت هو يوافق اصلاً.
المكلة فرح: وانا معاكم في القرار ده ولازم نستعد لاستقباله في المطار.

صحيت تاني يوم الصبح وقمت من جمب البنات براحة علشان محدش فيهم يصحي وينزعج وروحت على أوضة لميس لقيتها صاحية.
لميس: صباح الفل يا حبيبي.
انا: صباح الجمال يا قلبي انا مسافر النهاردة يا لميس ومعرفش هرجع امتي بس مش هتأخر يا حبيبتي.
لميس: رايح فين يا عمار طمني.
انا: انجلترا يا لميس ورايا شغل هناك.
لميس: سفرية عادي يا عمار ولا حاجة تانية طمني عشان خاطري.
انا: عادية يا قلبي خلى بالك انت من نفسك ولو عوزتي تخرجي او حاجة هتكون الحراسة معاكم.
لميس: حاضر بس اتصل بيا كل شوية وطمني عليك يا حبيبي.
انا: حاضر يا حبيبتي هقوم اكلم مع ماسأل برضو وهلبس واجهز يكون الكل صحي علشان اودعكم.
خرجت من عند لميس عملت مكالمة تليفون
انا: عايزك في شقتك ساعة وهجيلك استنيني هناك.
الصوت: حاضر بس ليه.
انا: هتفهمي لما اجي.
دخلت على ماسأل كانت نايمة صحيتها.
انا: صباح العسل يا قمر انت وبوستها من شفايفها.
ماسأل: صباح الجمال والحلاوة
انا: انا مسافر يا حبيبتي خلى بالك من نفسك.
ماسأل: عارفة وعارفة بتفكر في ايه كمان ومش هقدر امنعك بس خلى بالك من نفسك علشان خاطري حاببني اجي معاك معنديش مانع.
انا: مشكلتك انك بتفهميني بسبب القوة اللي بينا بس ده بيعجبني فيكي وبرتاح في حضنك اوي.
ماسأل: بحبك هعمل ايه بقي تروح وترجع بالسلامة بس لازم تكلمني وتطمني كل شوية.
انا: ماشي يا حلوة
قمت وخدت شاور ولبست هدومي وكنت شنطة هدومي اللي هاخدها معايا جاهزة ونزلت لتحت لقيت الكل صحي ومستني نزولي.
نهى: هتمشي من دلوقتي يا حبيبي.
انا: اه يا ماما علشان ورايا كذا مشوار وكمان ميرفت بعتتلي معاد الطيارة هيكون 3 العصر.
أسيل: ملحقتش اشبع منك ومش هشبع منك متتأخرش عليا.
انا: ولا انا شبعت منك اصلاً.
نهلة: هتوحشني يا حبيبي متتأخرش.
سيلين: هتوحشني بجد بس ممكن ندي تجيلي البيت هنا وتقعد معايا شوية.
انا: أكيد ينفع يا حبيبتي.
بعدها ب5 دقائق دخلت سارة وسلمت على الكل واتعرفت على أسيل كمان وفرحت انها موجودة.

خرجت من الفيلا وركبت العربية واتحركت على المكان اللي لسه عامله مكالمة اني رايح هناك ودخلت الشقة ولقيتها مستنياني.
انا: اهلا بيكي مستغربة اني هنا صح.
البنت: مستغربة طبعا بس ليه مش عايز تعرفهم انا مين هههههه.
انا: سبيهم يا توقعوا شوية ويتخيلوا انت مين تعالي يا لبوة شوفي زبري يلا.
نزلت مصت في زبري وهو عاجبها اوي وبتشكر فيه قومتها ولمست شفايفها في بوسة وفضلت ابوس في شفايفهاوشديتها وبمصها اوووي جامد…..البنت جسمها ساح وبقيت نار في ايدي قربتها على السرير ونيمتها على ضهرها ونزلت بوس ولحس في رقبتها وهي…اااااه وحشتني يا عمار اوي جسمي نار بجد بسببك اااااااااه.
وانا مش سايب فيها حتة غير وانا بلحسها وبأكلها بشفايفي وبمصها على لحمها اللي يجنن ده وبقرب من لحم صدرها الحلو ونزلت ليها اللانجيري ونازل بلساني على بزها الحلو ده لحد ما وصلت للحلمة الوردي اللي تجنن دي ونفخت عليها نفسي السخن وشديتها بسناني لبرة ومصتها اووووي…..ااااااااااه يا عمار براحة على بزازي احححححح تجنن يا حبيبي تجنن اووووي كمل مص ورضاعة من بزاز شرموطتك احححححححح،…. هأكل بزازك يا شرموطة انت وبدأت ارضع من بزازها بشكل دائري واشفوط حلمتها لجوا بوقي وبرضعها اووووي وماسك حلمتها التانية بايدي وبضغط عليها براحة خالص لانها طرية وواقفة اوي…..ااااااااااااه يا عمار براحة يا حبيبي بزازي تعبانة ااااااااه مش قادرة كسي ولع انزل لعنده بقي…..اهدي يا لبوة متستعجليش
خرجت الحلمة اليمين من بوقي ودخلت حلمتها الشمال في بوقي وبضغط عليها براحة وفي نفس الوقت بشفوطها لجوا بوقي وبسحبها اووووي وبمصها وبرضعووووو اووووي ولميس نار تحت مني برضع من بزازها الحلوين
ونزلت بلساني على بطنها وبحركه براحة خالص وشويه ونزلت على كسها الكس الشكولاتة
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
فضلت الحس في كس البت واشفط شفايف كسها المفتوح المتناك ده لبست واقعي على زبري وقربت زبري من فتحة كسها المتناكة
جننتني يا عمار اااااااااه مسكت زبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار.
وروحت زانق زبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا
فضلت افرش في كسها واجننها بزبري وهي كسها كله سوائل ضغط جامد على فتحة كسها لحد ما دخلت رأس زبري وهي ااااااااااااه كبير اوووي ورأسه كبيرة بدأت اضغط براحة لحد ما دخلت ربع زبري وفجأة رزعت زبري كله في كس الشرموطة وفضلت رايح جاي في كسها اللي المتناك ده وعسلها مغرق زبري وملاية السرير وهي اااااااااه براحة يا عمار اااااه احححح نيك كسي يا حبيبي احححححححح وفضلت انيك فيها بتاع نص ساعة بسرعة وبرزع في كسها جامد وهي مش قادرة تحت مني لحد ما حسيت اني هجيبهم وهي كانت جابت 5 مرات ولا اكتر ونطرتهم على بزازها وهي راحت في دنيا تانية خدتها في حضني شوية لحد ما هديت وبعدين خدت شاور ولبست ومشيت.

نزلت ركبت العربية واتصلت على سارة اشوفها فين لان خلاص فاضل ساعة على الطيارة وقالتلي انها في طريقها للمطار
اتحركت انا كمان على المطار ووصلت قبل معاد الطيارة بربع ساعة وقبلت سارة وركبنا الطيارة
وبعد مرور 9 ساعات هبطت الطيارة في أرض انجلترا وخرجت ولقيت صخر مستنيني هو والحراسة وناس تانية مستنيه ورافعة لوحة مكتوب عليها أهلا وسهلا بيك يا عراف.
صخر: في ناس تانية مستنيه وصولك يا عراف.

الي اللقاء في الجزء الرابع من السلسلة الثالثة ياتري مين البنت اللي العراف ناكها قبل السفر وتفتكروا عمار اصلا سافر انجلترا ليه وهو ملهوش حاجة هناك؟

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ