وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما خلصنا دلع عشان ده مش نيك ده لسة دلع وتسخين وحضنا بعض ونمنا للصبح
صحيت قبلها وحسيت بحركة في الصالة وكدا اكيد ايمان لسة منزلتش الشغل
انا طبعا بالشورت فقط لا غير وقولت أخرج اصبح على إيمان وخرجت ويا هول ما رأيت
لقيت إيمان ضهرها ليا ولابسة قميص سكسي اوي يا دوب مغطي طيزها ونص ضهرها عريان ولسة بقولها صباح الخير يا إيمي وهي اتخضت وبقت مكسوفة وقالت صباح الخير يا عمو وبعدين صفرت وقولت لاااا ده كدا الواد محمود حيوان إنه طلقك هو ده اللحم عالي وغالي الجودة ووشها احمر اوي وعاوزة تمشي تدخل اوضتها
قولتلها لالا هو صحيح شكلك حلو اوي وانتي مكسوفة بس احنا قولنا مفيش كسوف مني وتكوني على راحتك في بيتك وحضنتها حضن خفيف كدا وبوست جبينها وقولتلها صباح العسل على عسولتي وصباح الورد الاحمر اللي على خدودك وبوستها على خدها ومسكت ايديها ولفيتها لفة كاملة زي اللي بنرقص وقولتلها بس عسل اوي القميص ده عليكي
قالت بجد عجبك القميص
قولتلها انا قولت القميص حلو عليكي يعني جسمك اللي خلاه حلو وهي اتكسفت تاني وقالت وبعدين معاك يا عمو كلامك بيكسفني روحت حضنتها وقولتلها قولنا مفيش كسوف وعاوز متكونش دي اخر مرة اشوفك كدا وخرجت هويدا وقالت صباح الخير يا حلوين ايه الدلع ده كله يا ست ماما
قالتلها بس يا بت وانا قولت مش ماما حلوة اوي كدا يا دودو
قالت اه فعلا يا جدو
قولتلها مش المفروض تلبس كدا على طول وهي معانا وكفاية عليها طول اليوم محبوسة في لبس معين في الشغل
قالت عندك حق يا جدو وضحكنا ودخلت إيمان لبست وخرجت وقالت اسيبكم بقا يا حبايبي روحت قومت وقولتلها طيب تحبي انزل اوصلك
قالت لا انت لسة صاحي ومتخافش عليا روحت حاضنها وبوستها من خدودها وحسيتها مبسوطة وقالت أنا النهاردة هحاول أرجع بدري شوية عشان اقعد معاكم شوية
قولتلها واحنا هنستناكي ومشيت وانا اخدت بوكسر ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت ودخلت هويدا اخدت دوش ولقيتها خارجة بقميص افظع من قميص امها وانا طبعا صفرت وهي دخلت اوضتها وعملت ميكاب وخرجت وانا صفرت اكتر واظهرت اعجابي وقالت نفطر بقا
قولتلها اه مش عارف انا صاحي جعان كدا ليه
قالت بقا مش عارف ليه يا قلبي وضحكت ودخلت جهزت الفطار وقعدنا في المطبخ نفطر وانا باكل بشراهة فعلا ولقيتها ضحكت وقالت ده انت جعان بجد ياترى ده بقا من مجهود امبارح ولا بتخزن لمجهود النهاردة وضحكنا اوي وقولتلها ده انا فاكرك هتصحي ناسية اللي حصل
قالت ودي حاجة تتنسي دي احلى ليلة في حياتي وبعتتلي بوسة في الهوا ولقيتها بتأكلني بايديها وانا اتقصد اني الحس صوابعها وهي تمص نفس الصباع اللي انا مصيته والهيجان بدأ بدري وخلصنا فطار وقولتلها تعملي قهوة وهي واقفة بتعمل القهوة حضنتها من ورا وبقولها واضح انك كنتي مبسوطة بالليل وإلا مكونتيش تلبسي كدا وتعملي ميكاب كمان
قالت طبعا مبسوطة اوي وعشان كدا عاوزة اكون حلوة دايما
قولتلها انتي حلوة اوي حتى من غير القميص والميكاب
قالت يعني اقلع القميص وضحكت وانا لازق فيها واخدت القهوة وخارجين من المطبخ وهي حضناني من وسطي وطلعنا الصالة قعدنا وهي في حضني وجابت السجاير وولعت سيجارة وخدت نفس وحطتها في بؤي وشربت القهوة والسيجارة وهي في حضني وبتقولي ساكت ليه قولتلها بفكر في موسيقى هادية ونرقص سوا لقيتها حضنتني اوي وقامت تجري جابت الفون وفضلت تبحث لحد ما لقيت موسيقى وشغلتها وانا قومت ومسكت ايديها قومتها وحضنتها وبدأنا نرقص وبقولها حضنك حلو اوي في الرقص لقيتها ضحكت وقالت في الرقص بس ضحكت وقولتلها لا طبعا وفي النوم وفي النيك وهي قالت بجد قولتلها طبعا كل حتة في جسمك عاوزة تتناك وانا بكلمها وببوسها في رقبتها وبحسس على ضهرها وطيزها وبعدين قولتلها استني اقفل الشباك وفعلا قفلت الشباك وولعت النور ورجعت خدتها في حضني ورجعت ابوسها واحسس على جسمها وهي بتحضني اوي واحنا بنرقص وسألتها إيه رأيك في الرقص بالطريقة دي قالت جنان طبعا وبقيت ابوس شفايفها واعصر بزازها وبعدين حاولت اطلع بزازها وفعلاً طلعتها وبقيت ابوس بزازها وامصها والحس حوالين الحلمات وبقيت انزل القميص وهي شغالة تحسيس على ضهري وشعري واخيرا نزلت القميص كله وهي مش حاسة وقولتلها دودو قالت نعم يا روح دودو
قولتلها ايه رايك وانتي بترقصي معايا وانتي عريانة كدا وهنا اتفاجئت أن القميص واقع على الارض وحضنتني اوي وقالت حلو اوي كدا
قولتلها تيجي نرقص ملط قالت يا ريت وفعلا قلعتها الاندر وانا قلعت البوكسر وحضنا بعض وبقينا نرقص ونحسس واعصر بزازها وامص رقبتها وشفايفها والحس الحلمات بطرف لساني وهي تقول احححح حلو اوي يا روحي وزبي بيدعك في سوتها وبعدين حطيت زبي بين وراكها وهي هاجت أوي وبقت تقول احححح اوووووف كمان
قولتلها كمان ايه احنا بنرقص يا هايجة قالت اوي اوي يا جدو
قولتلها ده لسة جدو هينيك جسمك كله يا متناكت جدو قالت احححححح آه يا روحي نيك جسمي كله وعلمني النيك وعلمني كلام النيك وبعدين قعدتها على الكنبة وانا قعدت على الأرض وفتحت رجلها ورفعتها وبقيت ابوس وراكها وامصها وابوس حوالين كسها والحس شفايف كسها واشفط زنبورها وهي تقول احححح بصوت عالي وانا اقولها وطي صوتك
قالت مش قادرة ده حلو اوي يا حبيبي وفضلت الحس وابعبص طيزها لحد ما لقيتها بتصرخ احححح احححح يا جدو حاسة كأني هعمل حمام قولتلها دي شهوتك يا شرموطة اعملي حمام متخافيش وهي بتصرخ احححح وانا بلحس اكتر وبدعك حلمات بزازها واعضعض زنبورها وهي تقول احححح حلو نيكني كمان واترعشت وبقيت ادعك في كسها بايدي وارضع بزازها وهي شغالة وحوحة لحد ما هديت وانا قعدت جنبها وخدتها في حضني وهي حضنتني اوي بس بتتنفس بسرعة اوي وقالت جميل اوي
قولتلها ولسة فيه الأجمل بس ارتاحي شوية وقومي لو عندك حاجه حلوه في التلاجة هاتيها بس عاوز شاي
قالت من عيوني
قولتلها لا هاتي من المطبخ أما عيونك دي خليها عشان انيكها بعيوني قالت احححح هي كمان العيون بتتناك وتنيك
قولتلها وبتتشرمط كمان بس يالا روحي هاتي وانا هعلمك كل حاجة وفعلا جابت الحلويات والشاي وقالتلي تصور يا جدو كان نفسي اتحرك في الشقة كدا وانا عريانة ملط وضحكنا وكلنا الحلويات وشربت الشاي وسيجارة ولقيتها بتسألني انا ليه بهيج اكتر لما بترضع صدري
قولتلها وانتي معايا تقولي بزازي وحلماتي وطيزي وكسي وزبك قالت حاضر وقالت زي ما طلبت منها
قولتلها عشان اكتر مكان فيه خلايا عصبية هي بزازك وخصوصاً الشمال قالت فعلا طيب والرجالة بردو كدا
قولتلها مش كل الرجالة قالت طيب جدو حبيبي كدا وبقت تحسس على حلماتي قولتلها اححح انا كدا أوي ولقيتها قربت من حلماتي تبوسها وتلحسها وانا قولتلها ارضعيها لو حابة تجربي وفعلاً بدأت ترضع وانا بقيت اهيجها واصرخ وأقول اححح كمان يا دودو وادوس على رأسها وهي تمص حلماتي اوي وبسرعة نيمتها على الأرض وفتحت رجلها ونمت عليها وبقيت افرش كسها وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا حبيبي وارضع بزازها وهي تحسس على ضهري وشعري وصدري وفجأة لقيتها بتصرخ وتقول دخله يا جدو وانا سألتها وانا بفرش كسها وبعصر بزازها ادخله فين قالت في كسي احححح عاوزة زبك يدخل كسي زي الفيلم قولتلها لا طبعا انتي لسة بنت
قالت وهي بتصرخ وتوحوح مش مهم دخله وبتحاول هي تدخله روحت قلبتها على وشها وحطيت زبي في نص طيزها وايدي دخلتها تحتها عند كسها وبدعك كسها وزنبورها وأيدي التانية بتدعك بزازها وحلماتها وبدعك زبي في خرم طيزها وهي هاجت أوي وبقت تصرخ وتقول احححح اوووووف كمان نيكني كمان واترعشت وبقيت ابوس رقبتها وامصها وهي بقت في قمة الهيجان وقالت عاوزة احضنك نيمتها على ضهرها وحطيت زبي على كسها وبفرش كسها وادعك زبي في زنبورها وهي تقول احححح اوووووف كمان يا جدو النيك حلو اوي وانا اقولها خدي يا متناكة وهي تقول هات يا حبيبي ونزلنا سوا وفضلت نايم عليها لحد ما هديت وعمالين نبوس بعض وبعدين قالتلي كان نفسي تدخله زي الفيلم قولتلها مينفعش طبعا وانا بمتعك وبعلمك النيك من غير ما افتحك واضرك
قالت لا مفيش ضرر
قولتلها انتي لسة صغيره ومش فاهمة وقومنا قعدنا وهي في حضني وشرحتلها موضوع غشاء البكارة وهي اقتنعت وقالت بس نفسي يدخل فيا
قولتلها بكرة من الصبح هوسعلك طيزك وادخله فيها بس في الاول هيكون فيه وجع بس بعدين تيجي المتعة
قالت وليه مش دلوقتي
قولتلها عشان فتح الطيز اصعب من الكس وهناخد وقت اطول وكمان عشان نعمل الاكل قبل ما أمك ترجع
قالت وانا تحت امرك يا روح قلبي
قولتلها نقوم بقا ناخد دوش سوا ونلبس
فرحت وقالت يالا بينا ودخلنا الحمام اخدنا دوش مع شوية لعب وبوس واحضان وخرجنا لبسنا وعملنا الاكل وقعدنا في البلكونة نستني امها
بعد شوية لقينا ايمان جات بدري عن كل يوم وشكلها مبسوط وهي في الشارع وبتشاورلنا
دخلت علينا قومت اسلم عليها
ولقيتها بتاخدني بالحضن وانا حضنتها وطولت في الحضن وبقولها شكلك مبسوطة
قالت اه فعلاً فرحانة اني جيت بدري عشان اقعد معاك وبعدين قالت معاكم
قولتلها يعني جسمك مرتاح مش تعبانة
قالت لا مرتاح جدا
روحت قعدت وقعدتها على حجري وهي مستجيبة معايا
وقولتلها طيب اكيد جعانة قومي خدي دوش كدا والبسي حاجة حلوة زي امبارح
لقيتها ضحكت وقالت بصراحة أنا صدقت ما قعدت ومش عاوزة اقوم
قولتلها ياعيني محرومة من الحضن
قالت اااه ياعمو محرومة أوي وضحكنا وقامت وقالت طيب ايه رايكم أخد دوش وناكل ونلبس وننزل نتمشى
قولتلها فكرة حلوة من احلى إيمي
قالت يالهوي على كلامك الجميل بقا وكلمت بنتها وقالت عارفة يا هويدا انا قولتلك أن جدو فرفوش وكدا إنما معرفش انه حنين ورومانسي وبيدلع كدا إلا لما عاش معايا اليومين دول ردت هويدا وقالت لا على كدا انا اللي عرفته اكتر منك ده كمان رقصني سلوا النهاردة وإيمان قالت بجد
قولتلها آه بجد ولما نرجع ارقص معاكي انتي كمان
قالت ايمان يالا بقا الوقت بيجري ولا بلاش خروج وخلينا سوا هنا براحتنا
وقالت أنا عاوزة اخرج عشان انت مخرجتش خالص
قولتلها وانا طالما معاكم مش مهم أخرج
لقيتها صرخت وقالت يالهوووي عسل نحل يا ناس
قولتلها طيب خدي لحسة عسل جات تجري وباستني في خدودي وراحت اوضتها خدت ملابس ودخلت الحمام اخدت دوش واتأخرت في الحمام ولما خرجت لقيتها لابسة قميص احلى من بتاع امبارح وعاملة ميكاب
انا صفرت جامد وقولت هو القمر ده ساكن معانا على الارض يا دودو ولا جاي زيارة يجننا ويطلع السما تاني
ردت ايمان وقالت مش اوي كدا احسن اصدق
قولتلها لا صدقي وكمان كلامي ده اقل من الحقيقة
ولقيتها ماسكة المشط وشكلها عاوزاني اسرح شعرها بس مكسوفة تقول
ضحكت وقولتلها مكسوفة تقولي سرحلي يا عمو تعالي يا مكسوفة هانم
لقيتها ضحكت ووشها احمر من الكسوف وقالت مش عاوزة اتعبك
قولتلها قصدك مش عاوزة تسعديني
انتي لما تطلبي مني وتديني فرصة ادلعك كدا بتسعديني
انا قعدت على الكنبة وهي جات تقعد على الارض
قولتلها لا اقعدي على رجلي
قالت رجلك توجعك
قولتلها بالعكس ده رجلي هتشكرك وهي ما صدقت وقعدت على رجلي وسرحت شعرها فعلا بس سيبته مفرود
قالت اعملي ضفيرة زي المرة اللي فاتت
قولتلها انتي كدا احلى
قالت خلاص خليني كدا طالما عاجبك كدا وقومنا كلنا جهزنا الاكل وأكلنا وعملنا شاي وقعدت أشرب الشاي وهويدا طلعت سيجارة وحطتها في بؤي وولعتلي وإيمان مستغربة
قولتلها بلاش استغراب وتعالي اقعدي جنبي وفعلا جات شمالي وهويدا يميني وبنشرب الشاي والسيجارة ولفيت ايدي حضنت ايمان وقولتلها دودو قالتلك إنها عرفتني اكتر منك عشان هي قاعدة معايا اكتر منك وحفظت كل عاداتي عشان كدا هي جابت السيجارة لما بدأت اشرب الشاي وخلصت السيجارة والشاي ولفيت ايدي التانية حضنت هويدا وضحكت
وقولت اصل الغيرة مرة بين البنات واكيد كانت بتقول اخد ماما في حضنه وسابني وضحكنا وهويدا قالت اه فعلا بس انا كنت ساكتة لحد ما تخلص الشاي واشوفك هتعمل ايه
قالت ايمان ده انا اللي المفروض اغير لأنها في حضنك اليوم كله وانا لا وانفجرنا في الضحك
وقولت لهويدا موسيقى هادية
قالت ايوا بقا يا ست ماما جدو هيدلعك اهو وانا اللي هقعد اتفرج ردت عليها
قالتلها كفاية عليكي النهار كله والليل بتاعي انا يا حقودة
قولتلها بصراحة عندك حق والمفروض كمان تنامي في حضني وضحكت وهما ضحكوا بس حسيت إيمان اتفاجئت من كلامي وحسيت إنها عجبتها الفكرة وانا قومت ومسكت ايديها وبوست ايديها وقولتلها ممكن القمر يسمحلي بالرقصة دي
ردت ايمان وقالت حبيبي يا عمو يا مدلعنا ده انا اللي اقول تسمحلي اكون في حضن العسل ده
قولتلها وتلحسيه كمان وقامت حضنتني وباست خدي وبدأنا نرقص وهي في دنيا تانية وشاورت لهويدا تسكت خالص واحنا بنرقص كل شوية احضنها اكتر وهي مستجيبة وقربت من ودنها وبقولها معقولة الجمال ده كله في حضني وبوستها جنب ودنها وهي كان ردها عبارة عن تنهيدة جامدة وحضنتني اوي ومغمضة عيونها وبقيت العب في شعرها وهي كمان بتحسس على شعري وحطيت خدي على خدها وبقيت احسس على خدها بخدي وهي كأنها متخدرة بقت تحسس بخدها زي ما بعمل
وبعدين حسيت انها بتفوق نفسها وبتقولي حضنك حلو اوي يا عمو خلاني في دنيا تانية
قولتلها طالما مبسوطة خليكي في الدنيا التانية وهنا هويدا اتكلمت وقالت اومال لو جربتي النوم في حضنه كمان
ردت ايمان وقالت شوف البت اللي بتغيظني طيب هنام في حضنه بقا وهويدا تقول لا ده جدو حبيبي انا وهينام في حضني انا
قولتلهم بس بس مش عاوز خناق هنام في النص النهاردة بينك وبينها وضحكنا وقعدنا نهزر ونضحك والوقت جري وقولنا كفاية كدا سهر وإيمان قالت فعلا كفاية وخلي بالك بعد بكرة هتروح معايا من الصبح وهويدا قالت لا انا خلاص مش هعرف اقعد من غيره وهروح معاكم
قالتلها فكرة بردو وقالت ننام
وهويدا قالت ها يا ماما هتنامي معانا في اوضتنا ولا تروحي انتي اوضتك وبتطلع لسانها تغيظها
لقيت ايمان جريت وراها وقالت طيب وحيات امك هنام معاكم ودخلت الاوضة قبلنا وكلنا بنضحك
وفعلاً نمت في النص ولقيت هويدا بتحضني وتهزر وتقول لا تعالي احضني انا وايمان تعمل زيها وبعدين انا قولت بصراحة يا دودو ومن غير زعل الحضن من حقها النهاردة وبكرة من الصبح انتي في حضني لحد اخر النهار وإيمان طلعت لسانها لبنتها وضحكنا ولفيت حضنت ايمان وهويدا هتتجنن عاوزة تتناك وعمالة تحسس على ضهري وتغمزني وإيمان مكسوفة تحضني قولتلها مش هتحسي بالحضن غير لو حضنتيني زي ما انا حاضنك وبطلي كسوف بقا وهويدا قالت يا جدو دي مش بتعرف تحضن تعال انا احضنك لقينا ايمان حضنتني اوي
وقالتلها بعينك يا رخمة وفطسنا من الضحك ونعسنا فعلا وصحيت في نص الليل لقيت إيمان حاضناني بايديها ورجلها ورجعت نمت وصحيت على حد بيبوسني وفضلت مغمض عيني لحد ما سمعت باب الاوضة بيتقفل فتحت لقيت ايمان هي اللي خرجت يعني هي اللي باستني
لفيت حضنت هويدا ونمت تاني وبعد فترة صحيت على حاجة حلوة
اقولكم إيه هي في الحلقة الجاية