الهروب إلى تركيا​ – الحلقة السابعة

وقفنا الحلقة اللي فاتت عند لما صحيت من النوم على حاجة حلوة والحاجة دي هي إني لقيت هويدا ملط ومطلعة زبي وبتبوسه وتلحسه ولما صحيت زبي صحي معايا ووقف اوي وقولت احححح على الصباح الجميل جات باستني من شفايفي وقالت صباح الدلع

قولتلها دلع ولا غيرة اني نايم في حضن امك للصبح

قالت هو بصراحة الاتنين بس بردو ماما من حقها تتدلع بعد الحرمان اللي هي فيه

 

قولتلها طيب نقوم ندخل الحمام وبعدين نكمل كلامنا

قالت ماشي يالا بينا ودخلنا الحمام انا الأول وبعدين هي وخلاص اتعودنا نقعد انا بالبوكسر وهي بالاندر الفتلة وقميص ملوش لازمة اصلا وقعدنا نفطر وبعدين نشرب الشاي وهي في حضني وقولتلها من بكرة هكون في الشغل

قالت اه متفكرنيش بقا

قولتلها النهاردة بقا هنعمل حفلة نيك بس هتتألمي في الأول زي ما قولتلك

 

قالت طالما في الأول بس مش مهم اتالم وبعدين اتمتع وقولتلها عندك كريم مرطب للبشرة قالت طبعا بس ليه قولتلها هاتيه بس وهتعرفي كل حاجة في وقتها ويالا بينا النهاردة على سرير أمك قالت اشمعنى

قولتلها اهو تغيير مكان

قالت زي ما تحب وجابت الكريم وانا سبقتها وبسرعة خدت برشامة من اللي بتأخر القذف ودخلت اوضة ايمان وقلعت البوكسر ونمت وهي دخلت لقتني كدا قلعت ملط واديتني الكريم وفورا نزلت بوس في زبي وتكلمه وتقوله وحشتني وتلحس راسه وبعدين بقت تمص وانا اقول اححح كمان مصى زب جدو اللي هينيكك على سرير أمك وهي هاجت من الكلام

قولتلها نامي عليا بالعكس عشان عاوز احضن طيزك وابوسها والحسها وهي بسرعة نامت زي ما قولتلها وهي مشغولة مع زبي وانا بحسس على طيزها وابوسها والعب في خرم طيزها بالراحة وهي تذووم وتمص واخدت حتة من الكريم على صباعي وبقيت ابعبصها بايد والايد التانية بلعب في كسها وادعك زنبورها عشان تفضل هايجة وهي شغالة مص وانا شغال بعبصة وبوسع في طيزها وحسيت إنها شبعت مص قولتلها تعالي اقعدي على زبي وادعكي كسك في زبي وانا بعد ما كنت نايم اتعدلت شوية وهي قعدت وانا نيمت زبي عشان لما تقعد يكون زبي في حضن شفايف كسها وده هيجها وبقت تدعك كسها فى زبي وانا رجعت ابعبص تاني ولقيت صباعي بيدخل طيزها بسهولة قولت ادخل صباع تاني وخدت كريم دهنت طيزها وبقيت احاول ادخل الاتنين وهي بقت تزوم وتبوسني اوي وكدا اطمنت أن الألم مش شديد وقادرة تتحمله وفضلت احاول لحد ما دخلت نص الصباعين وهي لاول مرة تقول احححح بيوجع

قولتلها استحملي شوية

قالت حاضر

قولتلها نيكي زبي بكسك يا شرموطة عشان انيك طيزك رجعت هاجت من الكلام وبقت تدعك كسها فى زبي وانا شغال بعبصة وبوسع في طيزها لحد ما دخلت الصباعين وبقيت اخرجهم وادخلهم واخليهم جوا شوية وبعدين اخرجهم لحد ما حسيت أن طيزها بتستقبل الصباعين بوجع خفيف ومتعة اكتر وبقيت الف الصباعين جوا وهي تقول اوووووف بيوجع بس وجع حلو

قولتلها وجع زبي هيكون احلى

قالت طيب عاوزة وجع زبك حبيبي

قولتلها طيب اقعدي على ركبك ووطي وعملت زي ما قولتلها ودهنت زبي كريم وبدأت ادخله في طيزها بالراحة وكل ما ادخل جزء افضل شوية من غير حركة بس بحسس على وراكها وضهرها وكسها وارجع ادخل جزء كمان وبعدين دهنت زبي اكتر وقولتلها ارفعي راسك شوية وهي رفعت راسها وانا بقيت احسس على خدودها وشفايفها وهي تبوس صوابعي وبعدين حطيت كف ايدي على بؤها وهي بتبوس كف ايدي ورزعت زبي مرة واحدة وانا بكتم بؤها من الصراخ ولقيتها بتزوم اوي وانا فضلت ثابت من غير حركة وبقولها كدا انا فتحت طيزك يا متناكة وهشبعك نيك والنهاردة يا روحي دخلتي على طيزك ولما تتجوزي تكون دخلة جوزك على كسك وبدأت تهدا ولقيتها بتبوس كف ايدي اوي ومسكت ايدي وشالتها من على بؤها وقالت اححححح بصوت عالي شوية وبقت تمص صباعي زي ما كانت بتمص زبي وتزوم وتمص وتقول احححح وانا بقيت احرك زبي بالراحة وهي توحوح وقولت اهيجها بالكلام فقولتلها النيك على سرير أمك حلو وهي مش قادرة تتكلم وبقت تقول اممم فقولتلها وياسلام بقا لو هي هنا وبتتفرج وتقولي نيك بنتي بالراحة يا عمو وانتي تقولي لا يا ماما زب جدو حلو خليه يرزع في طيزي وأمك تقول ارزع في طيزها الشرموطة دي يا عمو وانا أقولها شرموطة زي أمها

 

وهاجت هويدا وبقت تقول احححح وردت عليا وقالت وانا اقولها زب جدو حلو يا ماما ولو دخل كسك هتكوني مش عاوزة تخليه يخرج تاني وتفضلي تتناكي منه ليل ونهار وانا اقولها ياسلام لو انيك أمك معاكي وانيكك مع أمك وهي تقول اوووووف نيكها يا حبيبي وبقت هي ترجع لورا وانا بقيت انيك طيزها أسرع من الأول ودخول زبي بقا سهل وهي بقت مستمتعة بالنيك والكلام وبعدين خليتها تنزل تنام على بطنها ومحتفظ بزبي في طيزها وبقيت نايم فوقها وبنيك طيزها وبقفش بزازها وابوس رقبتها واقولها خدي زبي في طيزك يا إيمان خلي بنتك تتعلم ازاي تكون متناكة وشرموطة زي أمها

 

وهويدا تقول احححح نيكني يا عمو وبنتي تتفرج على جدها وهو بينيك أمها وانا شغال نيك وتقفيش في بزازها بايد والايد التانية بلعب في كسها ولقيتها بقت بتصرخ بالراحة وتقول احححح نيكني كمان وكمان اوي يا حبيبي وانا بقيت ارزع وحسيت إنها هتنزل شهوتها وبقيت ارزع واقفش وابوس وهي تقول اوووووف نيكني أوي أوي اححححح ونزلنا سوا وفضلت نايم عليها لحد ما هدينا وزبي نام وخرج من طيزها نزلت من عليها وقولتلها اوعي تقومي احسن اللبن ينزل من طيزك على السرير وجبت منديل حطيته على خرم طيزها وقولتلها امسكي المنديل على طيزك وقومي على الحمام وقامت وانا معاها دخلنا الحمام وانا غسلت زبي وهي قاعدة على قاعدة الحمام وبتوحوح وتقولي نار في طيزي يا جدو

قولتلها عشان اول مرة بس اغسليها بمياه دافية وسيبتها ودخلت المطبخ جبت خيارة ورجعت وقفت مستنيها على باب الحمام وهي غسلت طيزها وقامت خرجت وحضنتني اوي وقالت متعة قوية جدا بعد الوجع

قولتلها ولسة المرة التانية هتكون متعة اقوى بس وريني طيزك راحت لفت ووطت وانا فضلت احسس على طيزها وابوسها وبعدين دخلت الخيارة في طيزها وهي قالت إيه ده قولتلها خيارة عشان طيزك تتعود وتفضل واسعة عشان تتمتعي المرة التانية

قالت طيب هقعد ازاي

قولتلها هتنامي على جنبك في حضني

قالت طالما في حضنك موافقة وضحكت وفعلا نمنا على الأرض في الصالة وهي حطت راسها على صدري وقالت بس انت هيجتني أوي بكلامك

 

قولتلها كلامي عن أمك عجبك قالت أوي وياريت يكون حقيقة عشان اتناك منك في أي وقت وهي بردو تتمتع ماهي محرومة وانا قولتلها وانا كمان نفسي انيكها واعوضها عن الحرمان ونفضل عريانين احنا التلاتة سوا

 

قالت احححح ده هيكون جميل اوي الجو ده بس ازاي هيحصل

قولتلها هتسمعي كلامي

قالت طبعا فقولتلها وتنفذي اللي اقوله بالحرف

قالت اكيد

قولتلها النهاردة لما هي تيجي عاوزك تتدلعي عليا اوي وتبوسيني كل شوية وتحضنيني كتير وتقعدي على رجلي قالت حاضر

قولتلها احبك وانتي مطيعة كدا وتستاهلي زبي يفشخ طيزك ويفشخ كسمك

قالت احححح نفسي تنيكني وتنيكها

قولتلها بس مش عاوز غيرة هي محتاجه النيك اكتر منك لأن كسها اتناك كتير واتعود على النيك وانا هنيكها وافشخ كسها وطيزها وهي بقت توحوح وانا بقيت ارضع بزازها واحسس على طيزها واقولها بزازك حلوة اوي يا إيمان وهي ترد عليا وتقول احححح ارضع بزازي يا عمو بزازي اكبر من بزاز دودو وخرجت الخيارة من طيزها وهي شهقت وقالت اححححح وبسرعه قومتها ونيمتها على الكنبة وانا على الأرض ورفعت رجلها اوي ومسكت زبي دخلته في طيزها وهي قالت احححح حلو اوي يا روحي والاحلى اني كدا هعرف احضنك واشوفك وانت بتنيكني

قولتلها هو ده بقا نيك العيون

قالت نيك عيوني بعيونك يا حبيبي ونيك كل حتة فيا وفضلت انيك في طيزها وهي على ضهرها شوية وهي على بطنها شوية وكمان على جنبها وخليتها تقعد على زبي وانا نايم على ضهري وبقت تتنطط على زبي وتوحوح وانا ادعك زنبورها وبزازها ولما حسيت اني هجيب وهي هايجة اوى روحت نيمتها على الأرض ورفعت رجلها وفشختها ودخلت زبي ومش مبطل كلام عن أمها وهي بترد عليا وبرزع في طيزها وهي تصرخ وتقول احححح كمان يا حبيبي وتقول نيك قوي نيك طيزي ونيك بزازي ونيك عيوني يا استاذي في النيك نيكني يا حبيبي نيكني يا جدو نيكني يا هيما نيك الشرموطة دودو نيك المتناكة دودو وخلاص هنزل

 

قولتلها خدي يا دودو يا شرموطة يا بنت المتناكة قالت احححح هات يا نايك دودو وأمها وصرخنا سوا ونزلنا وفضلت نايم عليها لحد ما هدينا وقومنا اخدنا دوش سوا مع شوية لعب وبوس وخرجنا عريانين دخلنا لبسنا هي قميص قصير وانا شورت من غير بوكسر وقعدنا نتكلم ونهزر لحد أمها ما جات وإيمان الظاهر اتعودت أو حبت الطريقة بتاعتي إنها لما تدخل البيت تسلم عليا بالحضن وتقعد على رجلي شوية وهويدا قالت شكلك يا ست ماما عجبك حضن جدو واتعودتي تيجي تقعدي على رجله

ردت ايمان وقالت يا حقودة ده عمي انا وهي تقول ماهو جدو انا وردت ايمان وقالت بس انا محرومة اكتر منك من العطف والحنان والدلع مش صح يا عمو

قولتلها من حقك يا روح عمو وإيمان طلعت لسانها لبنتها وضحكنا وقالت اهو يا حقودة هقوم ادخل الحمام اخد دوش وبعدين قومي انتي جهزي الأكل مش انا أقوم وانتي تقعدي في حضنه وراحت اوضتها خدت ملابس ودخلت الحمام اخدت دوش وخرجت لابسة قميص نوم قصير بردو والمرة دي كانت من غير برا وعاملة ميكاب وكانت هويدا جهزت الاكل وقعدنا ناكل ونتكلم ونهزر وهويدا تأكلني بايديها وبقت تبوس العيش قبل ما تحطه في بؤي وإيمان ظاهر عليها الغيرة وخلصنا أكل وقولت لهويدا تعملي قهوة وقعدت كالعادة في النص بس النهاردة كنت قاصد اني محضنش حد منهم وهويدا استنت لحد ما خلصت الشاي والسيجارة ولقيتها مركزة في الفون بصيت على الفون لقيتها بتعمل قايمة موسيقي وسيبتها تكمل وبعدين شغلت الفون ولقيتها قامت وبدأت ترقص رقص شرقي وطلعت فنانة في الرقص الشرقي وبتعمل حركات اغراء وتوطي عشان بزازها تبان وتقرب طيزها من وشي وتهزها بطريقة تهيج وبعدين شدتني عشان ارقص معاها

وإيمان بتبتسم وتسقف بس واضح عليها اوي الغيرة وهويدا شغاله حركات رقاصين وانا رقصت شوية وبعدين فضلت واقف وهي توطي وتحك طيزها فى زبي وتلف وتدعك بزازها في صدري وتحدفلي بوسة وانا احدفلها بوسة والموسيقى خلصت وجات موسيقى هادية ولقيتها بتحضني اوي كأنها بترقص سلو ولزقت جسمها كله في جسمي وحضناني اوي وانا طبعا مش لابس بوكسر وعشان كدا زبي واضح إنه واقف وهي بتحك كسها فى زبي

وإيمان كانت خلاص هتتجنن وبعدين قولتلها اقعد بقا انا تعبت من الوقفة وقعدت ولقيت هويدا قعدت على حجري وكأنها مندمجة مع الموسيقى وبتدعك طيزها فى زبي شوية وبعدين لفت نفسها وقعدت على رجلي بس وشها في وشي وبقت ترقص بردو وهي قاعدة وتحرك كسها على زبي وفجأة باستني من شفايفي وحضنتني وسندت رأسها على كتفي وبتحسس على شعري وانا بحسس على ضهرها وشعرها وإيمان اخيرا نطقت وقالت بطلي دلع بقا تعبتي جدك بس بنرفزة بسيطة وغمزت هويدا في جنبها عشان تقوم وقامت فعلا وإيمان بصت بخباثة ناحية زبي وظاهر اوي إنه واقف وغمضت عنيها وقالت هدخل الحمام عشان ننام بقا

 

فقالت هويدا لسة بدري

قالتلها لا يا فالحة عندنا شغل الصبح وجدو ليه فترة مش بيصحى بدري فهيطلع عيني الصبح وعشان كدا هريحه من رخامتك وسهرك وهينام جنبي

هويدا قالتلها لا طبعا هينام في حضني

قولتلها لا يا دودو يا روح قلب جدو ماما عندها حق

قالت كلامك أوامر يا حبيبي وإيمان ابتسمت ابتسامة حلوة ودخلت الحمام وانا قولت لهويدا بسرعة ابعتيلي قايمة الموسيقى دي وتدخلي اوضتك ومتخرجيش تاني ولو الباب اتفتح عليكي اعملي نفسك نايمة مع أهل الكهف

قالت يبقا هتنيكها

قولتلها احتمال

قالت اححح عاوزة اتفرج

قولتلها لو حصل يبقا الايام جاية كتير وهتتفرجي وبعبصتها وهي بتبعت الموسيقى وقالت احححح وحشني زبك

قولتلها وطيزك وجسمك كله وحشوني كانت أمها خرجت وقالت يالا يا عمو

قولتلها حاضر يا روح عمو

وهويدا قالت حد ينام الساعة عشرة رديت أنا قولتلها حبيبة جدو اللي بتسمع كلام ماما هتقول ايه

 

قالت هتقول حاضر يا حبيبي تصبح على خير وحضنتني وباستني من خدودي وبوسة على شفايفي وقالت هيوحشني حضنك يا قلبي

 

ردت ايمان قالت إيه المحن ده هو مسافر وبعدين ماهو كل يوم ليل ونهار في حضنك قولتلها لا كدا بقا عشان نمنع الخناق ده كل ليلة هنام مع واحدة فيكم في اوضتها وإيمان قالت وانا موافقة ويالا بقا قبل ما البت دي تضربني وضحكنا وهويدا دخلت واحنا دخلنا وعملت نفسي بتفرج على الاوضة فقالتلي إيه يا حبيبي مستغرب الاوضة

قولتلها فعلا ماهي اول مرة ادخلها بالليل وفردت نفسي على السرير وهي نامت بردو بس في آخر السرير وحاسس بيها بتفكر

فقولتلها يعني امبارح جنب بنتك تنامي في حضني والنهاردة اللي المفروض أن حضني ملكك انتي لوحدك تنامي بعيد لقيتها فرحت فرحة مكتومة وبتقول بجد ملكي لوحدي قولتلها طبعا ما هو مفيش حد معانا في الاوضة وتعتبري إننا لوحدنا في الشقة لا في الدنيا كلها لقيتها بتبصلي بفرحة واستغراب

 

قولتلها متستغربيش وتعالي في حضني الاول لقيتها بسرعة قربت مني وحضنتني

قولتلها نامي على صدري وهي ما صدقت وحطت خدها على صدري وايدها عند حلماتي وانا بلعب في شعرها وبقولها معنى كلامي إننا طالما لوحدنا وفي حضني يبقا جسمي وعقلي وكل تركيزي معاكي فعشان كدا قولتلك اعتبري نفسك لوحدنا في الدنيا

 

قالت ياااااه يا عمو ده انت حنين أوي ورومانسي أوي أوي أوي

قولتلها وانتي بردو رومانسيه وبتحبي الرومانسيه زي عمك قالت اه يا حبيبي وبتحسس على حلماتي بالراحة كأنها مندمجة في الكلام فقولتلها وعلى فكرة حضنك حلو اوي وكأني اول مره احضن واول مره اتحضن

 

قالت للدرجادي

قولتلها واكتر لقيتها حضنتني اوي وقالت يعني كدا حلو ولا بضايقك

 

قولتلها مين العبيط اللي يضايق من حضن جسم بالحلاوة دي ولا حضن قلب بالجمال ده

ده المفروض اكون طماع اكتر من كده واكون عاوز الحضن بالايد والرجل

قالت وهي الرجل بتحضن

قولتلها كل حتة في الجسم بتحضن يعني انتي اهو حاضناني بايدك ولو رفعتي رجلك على رجلي كدا رجلك هتحضن رجلي بس قوليلي صح

قالت نعم وعملت نفسها مهتمة بكلامي ورفعت وشها تبصلي وريحت بزازها على صدري وبقت تدوس ببزازها على صدري وانا كملت كلام وقولتلها بس هتتكلمي بصراحة

قالت مش معقول وانا في حضنك بالشكل ده وهتكلم من غير صراحة

قولتلها احبك وانتي رومانسيه كدا وهي قالت وانا اموت فيك وانت مدلعني في حضنك كدا واتكسفت ونزلت وشها لتحت خبطت رأسها في راسي وقالت معلش يا حبيبي وباست جبيني وانا قولتلها دي خبطة كسوف حلوة وبوستها على خدها وقولتلها لاحظت انك كنتي مضايقة من اللي كانت بتعمله معايا هويدا صح ولا غلط ولو صح ليه وبصراحة

 

قالت بصراحة صح والسبب إني صعبت عليا نفسي كان نفسي اعيش حياتي زيها وحد يدلعني كدا وكنت بحلم اني لما اتجوز هعيش اللي نفسي فيه لقيت محمود زي بابا نفس التعقيدات ولما شوفت اللي انت بتعمله معايا ومع هويدا اتمنيت اكون مكان هويدا وتدلعني زيها واعمل كل اللي نفسي فيه من غير خوف ولا عيب ولا ميصحش والدموع محبوسة في عنيها

فقولتلها وانا شايفك في نفس سن هويدا والمفروض تعملي كل اللي نفسك فيه وانا حسيت بيكي إنك كان نفسك ترقصي معايا وترقصيلي زي دودو

قالت فعلا وبعدين قالت قصدي قاطعتها وقولتلها بطلي كسوف احنا لوحدنا وحتى لو هويدا موجودة خدي حقك مني زي ما هويدا بتعمل اعتبريها ضرتك وانتي بتنافسيها عشان تجذبي جوزك وجوزها ليكي

 

قالت ياريت كنت جوزي يا عمو ضحكت وقولتلها خلاص انا في الصالة عمو وهنا جوزك وحضنتها اوي اوي وهي اتنهدت فقولتلها بس البت بترقص حلو وبتعمل حركات جامدة

قالت اه بس…. وسكتت

قولتلها بس انتي بتعرفي اكتر منها وضحكت وهي ضحكت فقولتلها إيه رأيك أن لسة بدري على النوم وعاوز اشوف رقصك ليا

قالت احسن هويدا تسمعنا قولتلها نوطي الصوت وانا معايا نفس الموسيقى

قالت طيب استنى اروح اشوفها نامت ولا لسة وراحت ورجعت ونورت النور وانا شغلت الموسيقى وهي بدأت ترقص ولا اجدع رقاصة وتعمل زي الشرموطة اللي عاوزة تهيج الراجل اللي نفسها تتناك منه وتهز بزازها اوي وتقربهم من بؤي وانا أعمل نفسي هعض بزازها وهي تبعد وقالت ما ترقص معايا قومت فعلا وبدأت ارقص معاها وهي تتمايل عليا وانا اسندها وتلف وتدعك طيزها فى زبي وانا ارقص وادعك زبي في طيزها وهي لما حست أن زبي واقف فضلت تدعك طيزها فيه وانا متجاوب معاها وبعدين جات الموسيقى الهادية لاقيتها وقفت

قولتلها ايه هتخليني اقول ان دودو شجاعة اكتر منك

قالت فشر وبصت بصة سريعة على زبي وانا فتحت ايدي وهي دخلت حضني وانا حضنتها اوي وهي اتشجعت وحضنتني اوي اوي وحطيت خدي على خدها وبقيت احسس وهي تحضن اكتر وبنرقص وبعدين بصيت في عينيها وقربت شفايفي من شفايفها وقولتلها لو نفسك تقولي حاجة أو تعملي حاجة بلاش تردد ولا كسوف ولا خوف وزي ما قولتلك انا هنا جوزك حبيبك لقيتها قالت اااااه جوزي طيب احضن مراتك حبيبتك اوي وانا بحضن اكتر وزبي لازق فيها ولاقيتها باست شفايفي بوسة خفيفة وحطت خدها على خدي وبتحسس على ضهري وانا بحسس على ضهرها العريان وقربت من رقبتها وبوستها ومصتها مصة خفيفة فقالت اح وكأنها قالتها من غير تركيز رجعت قالت اااه قولتلها عجبتك وهي اتكسفت ترد وحطت وشها في صدري من الكسوف وانا رفعت وشها وقولتلها مفيش كسوف في حضن جوزك وقربت من وشها اكتر وخطفت بوسة من شفايفها وهي كانت متوقعة اني همسك في شفايفها وانا نزلت على رقبتها ابوسها والحسها وهي بقت تقول اح وتلحق نفسها وتقول ااااه وبعدين انا بقيت امص رقبتها اوي وادعك في ضهرها وزبي بيدعك في سوتها وحسيت إنها بتحاول تطلع لفوق عشان تدعك كسها فى زبي وبقيت ابوس رقبتها وخدها لحد ما وصلت لشفايفها ومسكت شفتها اللي فوق وهي خدت شفتي اللي تحت وبقينا نمص شفايف بعض وتزوم وانا ازوم وبعدين مسكتها من طيزها افعص فيها ورفعت القميص وبقيت احسس على طيزها ودخلت ايدي في الاندر وبقيت احسس على خرم طيزها وهي سابت شفايفي وقالت اححححح قولتلها اخيراااااا كملتيها وبقيت أمص شفايفها مص سريع وأيدي بتبعبص في طيزها وهي تمص معايا شفايفي وتقول امممم اححححح وبعدين سحبتها لحد السرير ونيمتها بالراحة وانا شغال بوس وطلعت بزازها وبقيت اعصر فيها وهي بتحضني اوي كأنها خايفة تكون بتحلم وبقيت الحس حوالين الحلمات وانا بعصر بزازها وامص في البزاز وكل مصة تسيب علامة وبعدين بقيت الحس الحلمات بطرف لساني وهي تقول احححح اوووووف وبعدين شفط الحلمة الشمال ومسكت الحلمة اليمين افركها وهي قالت احححح عضها يا عمو وانا بقيت اعض في حلماتها وامص في بزازها لحد ما بزازها كلها بقت عبارة عن خريطة مرسوم فيها شفايفي وبعدين مصيت رقبتها جامد من الناحيتين وشفايفي علمت في رقبتها ومسكت حلماتها افرك فيهم وهي تقول احححح اوووووف كمان يا حبيبي وفضلت انزل وانا بدعك واعصر في بزازها وابوس بطنها لحد ما وصلت عند كسها فتحت رجلها وبقيت ابوس وراكها وامصها واسيب علامات وجبت الاندر على جنب وبقيت الحس حوالين كسها وهي تقول احححح كمان أوي وبعدين عضعضت زنبورها وهي صرخت صرخة مكتومة وبتدوس على راسي ودخلت لساني في كسها وهي بقت زي المجنونة وبترفع وسطها عشان ادخل لساني اكتر وقالت اح هجيب هجيب وانا مطلعتش لساني من كسها وبقيت اقول امممم وانيك كسها بلساني وهي تدوس على راسي وتصرخ وتقول احححح هجيب احححح اوووووف كمان وفي اللحظة اللي هي هتجيب فيها طلعت لفوق بسرعة ورزعت زبي مرة واحدة وهي صرخت صرخة عالية شوية وقالت اححححح وخدت شفايفي وبقت تاكل فيها وانا برزع في كسها وهي بترفع وسطها وحسيت إنها بدأت تهدأ

 

قولتلها عجبك يا قلبي

قالت وهي بتنهج عجبني ايه ده انت خلتني اجيب من غير …وسكتت

قولتلها من غير كسوف قصدك من غير ما انيكك قالت اح عرفت إنها هاجت من كلمة انيكك

قولتلها يعني عارف اعوضك وامتعك

قالت انت استاذ في المتعة يا حبيبي

طيب وانا؟

وانا قولتلها وانتي بتتناكي حلو اوي

قالت احححححح

قولتلها شكلك عاجبك كلامي

قالت اوي ومش متعودة عليه وانا بنيك بالراحة قولتلها لا طالما عاجبك يبقا تتعودي تسمعي وتقولي اللي يعجبك يا احلى متناكة لقيتها هاجت وبتحضني اوي وتبوس وتحسس وترفع رجلها اكتر وتحطها على ضهري وتقول احححح كمان

قولتلها كمان ايه قالت متعني عوض حرماني قولتلها لا اسمها نيكني فقالت احححح نيكني فقولتلها ايوا كدا عاوزك تطلعي الشرموطة إللي جواكي وتتشرمطي معايا براحتك

قالت حاضر نيكني يا ابراهيم يا حبيبي يا جوزي قولتلها لا مش ابراهيم ده عمو اللي بينيك كسك بزبه وهي هاجت أوي وقالت اه عمو حبيبي عمو عشيقي عمو جوزي عمو اللي بينيك كسي المحروم وقولتلها خدي زبي في كسك المحروم يا متناكتي وصرخت وقالت اححححح نيك اوي يا عمو هجيب هجيب وانا قولتلها وانا يا لبوة هجيب

قالت احححححح هات يا حبيبي هات يا جوزي هاتهم برا احححح برا احححح برا يا عمووووو وطلعت زبي عند سوتها وهي مسكته تدعك فيه وانا بجيب وهي وانا بنوحوح وايديها بقت كلها لبن وبقت تدعك اللبن في بطنها وسوتها وبعدين نمت جنبها وحضنا بعض وفضلنا ساكتين شوية وقولتلها تعالي ناخد دوش سوا عشان ننام

قالت لسة بدري

قولتلها على فكرة الساعة بقت واحدة

قالت معقولة ولا حسيت بالوقت

قولتلها طبعا الأوقات الحلوة تجري يالا يا قلبي عشان تقومي مرتاحة وهنكمل بكرة

قالت بكرة هتنام مع هويدا وهي مكشرة

قولتلها لا معاكي وبكرة اقولك ازاي ودخلنا الحمام ناخد دوش سوا مع شوية لعب وبوس واحضان طبعا وقولتلها هدخل اجيب بوكسر من اوضة دودو

قالت بس بالراحة احسن تصحى

قولتلها ماشي وهي دخلت اوضتها وانا دخلت عند هويدا وقربت منها بوستها وقولتلها كدا انتي متناكة وبنت متناكة فتحت عنيها وقالت بجد نيكتها

قولتلها اه طبعا وبعدين بقا نحكي واخدت البوكسر ودخلت عند إيمان لبست البوكسر والشورت وهي قميص وحضنا بعض ونمنا

 

نكمل الحلقة الجاية

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ