أنا والمتحرر وشرم الشيخ – الحلقة السادسة

وقفنا لحد ما طلعت من المايه لاني كان فيه فكره ف دماغي قلت العب بيها ع الريسك،
بعد ما طلعت ولفيت البشكير حوالين وسطي أداري بتاعي اللي كأنه عريان ولميت حاجتي ومشيت باتجاه اوضتي بمنتهي البضان، وسبت نور ف المايه هيجانه بعد ما كان صباعي ف كسها وخلاص هتجيب
بعد ما مشيت خطوتين سمعت صوت انتصار خطتي المفاجئه، وهو صوت نور بتقول بصوت شبه عالي انا تعبت كمان وهطلع يا عمر
هنا انا بصيت ورايا لمدة ثانيتين كده لقيتها طلعت من المايه فعلا، رجليها بترتعش وهي واقفه بتحاول تلبس الكاش مايوه بتوتر، شكلي افتريت ع البت دي اعصابها سابت هههههههه
بعد محاولتين فاشلين راحت راميه الكاش مايوه ع الشيزلونج تاني بعصبيه واخدت البشكير ف ايدها وبدات تتحرك وهي لسه بالبكيني
اتحركت ف خطوات سريعه قصيره على قد طول رجليها الملبن وانا كنت ماشي بالراحه من ساعة ما سمعت إعلانها عن انتصاري ف حرب الاعصاب
بصيت لعمر بصه اخيره صعب عليا هههههههه
مكنش يتوقع كل ده يا حبة عيني
طبعا انا كنت بلعب ف كس مراته وكل ريأكشنات وشها قدامه وبعدها فجأه نطلع انا وهي من المايه وهي متعبرهوش وتسيبه وتمشي، كل ده وانا متوقع انه هايج جايبهم على نفسه من كتر الهيجان من بدري
طبعا نور بخطوتها العصبيه السريعه دي بقت ماشيه طيازها المدوره العسل بتتهز زي الجيلي مع كل خطوه وانا بقيت ماشي وراها على اقل من مهلي بتفرج على العظمه دي ( اللي صعبان عليا زوبري مش مكتوب ليه يشوف الراحه ف الليله دي ههههه)
طبعا دماغي شغاله تلف ايه يا ترا الخطوه الجايه…
و احنا على اول السلم كنت استقريت هعمل ايه علشان اركز ف اللي انا داخل عليه….
الا وهو طيز نور من منظور رأسي وهي طالعه تتنطط على السلالم وكل فرده بتتنطط ف اتجاه غير التانيه وانا قلبي بيرقص معاهم من الفرحه
طبعا سرعت خطوتي علشان الحق انفذ اللي ف دماغي
عديت نور بنطتين على السلالم من جمبها وبتاعي سابقني طبعا هههههههه
اول ما عديتها كنت هقع ف الفخ…. الا وهو منظر بزازها اللي مع كل سلمه تطلعها بسرعه بيبقى ناقص تكه ويفلتوا من البرا بتاع البيكيني
ركزت وكملت لحد ما وصلت لباب اوضتي وفتحتها ورجعت قابلت نور قبل الاوضه بمترين مثلا،
هي اتفاجأت لما لقتني بقرب عليها واخدها ف حضني وابص لخدودها اللي الهيجان مخليهم يترعشو ولونهم احمر وانزل بشفايفي على شفايفها ببوسه فيها شهوة وهيجان يومين كاملين مش بفكر غير فيها
هي من صدمتها بلمت وانا لفيت دراعي حواليها ومشيت بيها ناحية اوضتي وهي كانت زي المتخدره
ماشيه معايا وخلاص…
دخلنا وقفلت الباب برجلي ونزلت قفشت نور من وسطها بدراعاتي ورفعتها على باب الاوضه من جوا وكملت بوس فيها
اللي فات كلو كوم ودلوقتي كوم تاني،
نور جت معايا بمزاجها اوضتي وهي طالعه من تحت قدام جوزها وهما ال الاتنين متوقعين ان طلوعها فيه نيكه
بس فكرتي عنها اول ما شفتها اتغيرت، هي اينعم ف العادي بتتكسف وتبص بعيد وهي بتكلمك، بس البت دي ماكينة سكس،
دي عامله زى جارتك اللي تشوفك الصبح تقولك صباح الخير بكسوف وهي باصه ف الارض وهي هاريه كسها دعك طول الليل عليك وعلى زبرك ونفسها تنط عليك تقلعك هدومك ف نص الشارع وتغتصبك هههههههه
البت اول بوسه مكانتش لسه جمعت
تاني بوسه جوا حسيتها مش داريه بنفسها من الهيجان
سبت شفايفها ووزعت بوسات سريعه على مناخيرها وخدودها وعنيها، البت مهما كانت درجة هيجاني مش قادر انسى ان وشها تحفه فنيه، دي من النوع اللي بيتقال عليها تبقى عايز تبوسها وتحطها جمب الحيط من حلاوتها هههههههه
كل ده هي مش على بعضها، واظن لولا اني شايلها مكانتش قدرت تقف من الهيجان
نزلت على رقبتها ابوس فيها كان بوسه سريعه لقيتها مره واحده رزعت اااااه خضتني انا شخصيا،
احا كنت هنسي الليله اللي فاتت
الكيوت دي بتقلب سارينة وهي بتتناك
كملت بوس فيها لقيتها بدأت تغيب مني،
و احنا ف الوضع ده سمعت صوت مفتاح،
عرفت ان خطتي ناجحه لحد دلوقتي
بصيت بسرعه لقيت البلكونه مقفوله،
ف اتصرفت، شلت نور زي ما هي ونيمتها على السرير، وف نطه واحده كنت عند البلكونه فتحتها ورجعت بسرعة لحبيبة قلبي وزبري…. نور
لقيتها راقده على جمبها وايدها بتحسس على بزازها كل ده وهي لسه بالمايوه،
رحت فكيت التوب بسرعه ورميته بعيد
و نيمتها على ضهرها ورقدت فوقها ابوس شفايفها اللي زي القمر،
و لو ان طعم ماية حمام السباحه كان مغرقنا احنا ال الاتنين بس الهيجان كان مخلي طعمها زي الشهد هههههههه
بوستها لمدة دقيقه مصيت فيها شفتها اللي تحت وبعدين نزلت على التفاحتين اللي زي القمر
بزازها بيضا وحلماتها بني فاتح اوي،
و الدايره حوالين حلمتها صغيره وحلمتها صغيره بس ناشفه،
قعدت الف على فردتين بزازها اللي الملبن مش طري زيهم تحسهم بلالين ابوسهم والحسهم مكان ما بوقي ينزل
و نزلت ع الحلمه بطرف لساني المسها من بعيد كذا مره ورا بعض
هي طبعا بقت شغاله سيمفونية اهات رهيبه، وده اللي انا كنت عايزه
بس حسيت ان احتقان زبري زاد، والبت نفسها مبقتش واعيه،
ف قلت جه وقت الاكشن اللي بجد
نزلت ببوقي ابوس بطنها الفلات القمر لحد ما وصلت لعند اول الاندر بتاع المايوه
مشيت عليه بلساني لقيته ناعم فشخ، عرفت انها غالبا شايله شعر جسمها كله ليزر
نضافتها دي هيجتني عليها اكتر
بدأت انزل الاندر لتحت بدقني واللي يظهر من كسها بلحسه زي العطشان
لحد ما مديت ايدي وسحبت الاندر من الجنبين وخلعته بسرعه ورميته على السرير
لقيت قدامي غالبا كس من انضف عشر اكساس شفتها ف حياتي،
يتقارن بممثلات البو رن
ابيض زي جسمها وشفايفه مليانه لحم ومن جوا الشفايف الكبار لونه احمر
هي هنا بدأت تفتح عينها وتقول كلام ينفهم…. ااااااه اااااااااه. نيكني نيكني نيك ااااه كسي واكلني…. ااااه
فهمت رسالتها هههههههه ونزلت على كسها شفطته كله جوا بقي وبقيت آكله حرفيا، مش هنكر اني كنت هيجان زيها او اكتر مفيش عشرين ثانيه لقيت صوتها على اااااااااه ااااااااه وبدأت تجيب ف بوقي شهوتها اللي زي العسل، مش عارف هي كانت مالحه بسبب ماية البسين ولا هي كده بس شربتها كلها
هنا رمت راسها لورا وبقت شغاله زي الصفاره اااه ااااه ااااه اااه يخربيتك بهدلتني انت ايه حيوان
قلتلها انتي اللي قمر وولا تلاتين سنه معاكي يكفوني منك
و طلعت اديتها بوسه مشبك
قلتلها يلا
قالتلي ايه قلتلها المسكين ده
و طعنتها بزبري ف بطنها من ورا المايوه ههههههههه
قالتلي انا آسفه مش قادره قلتلها احا
انا مريحك لحد دلوقتي ولا خمس مرات وانا حابس لبني من ساعة ما جيت من القاهره،
قالتلي اوعدك بليل
حسيت ف عنيها ان هيجانها بدأ يروح فعلا ولو اني كنت ع تكه وهطلع زبري واحشره ف كسكوسها اللي زي القمر
بس قلت وليه، هبقى كسبت نيكه بس هخسر البنت
و بعدين انا صبرت كتير وقليل مجتش من هنا لبليل،
ف ابتسمت وقلتلها اللي تشوفيه يا روحي بس لو الليل جه وانا مش بنيك اعملي حسابي هكسر الباب عليكي وانيكك حتى لو جمب جوزك ههههههه
لقيت وشها اتغير على سيرة جوزها
غالبا استوعبت انها اتصرفت من دماغها وجه اللي هنشوف تبعاته بعدين…
المهم قالتلي انا هروح اوضتي اخد شاور واريح
قلتلها براحتك، (و انا عارف ان عمر جوزها طلع اوضتهم بعدنا بدقيقتين وعلشان كده فتحت البلكونه علشان اسمعه صوت مراته وهي بتتأوه مني ف الاوضه اللي جمبي
ف اتلفتت بتدور على لبسها قلتلها طيب انا عندي شرط
ضحكت وقالت ايه ده
قلتلها لو هتأجلي ال نيك لبليل يبقى هتروحي كده ههههههه
قالتلي ده ازاي يعني… ملط قصدك؟
قلتلها انتي مش جايه الاوضه بإسدال انتي جايه ببكيني،
و بعدين اوضتك على بعد متر من اوضتي هتمسكي هدومك ف ايدك وتجري ع الاوضه ههههههه ايه رأيك؟
سكتت شويه وقالت خلاص اللي تشوفه،
بوستها من شفايفها بسرعه وقلتلها تسلمي يا نونو
مديت انا ايدي وجبت التوب والاندر بتوعها،
حسيتها بتفردهم عايزه تلبس قلتلها هاااااا
قالت نسيت معلش،
علشان مديهاش فرصه تفكر قمت ورحت فاتح باب اوضتي ع الاخر، بحيث اي حد يعدي من بره كاشف الاوضه كلها واولها نور قاعده ع السرير ملط
هي طبعا اتزغفت وقامت تجري وبزازها بيرقصو قدامي لحد ما عدت من جمبي رحت لاسعها على طيزها بكف ايدي طرقعت اظن سمعت لحد الدور اللي تحت،
هي نطت وقالت ااااه بصوت واطي وهي بتجري
قبل ما توصل عند باب اوضتها الباب اتفتح وهي جريت ع جوه واتقفل الباب،
هههههههه كده الرساله اللي عايز اوصلها وصلت
الحلقة اللي جاية نحكي اللي حصل بليل بقى ههههههههه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ