انا: عموما أنا ببقى مبسوط وانا معاكي وبشوفك كويسة وبتضحكي.. مش يلا بقى ننام على اعرف اصحى للكافيه بالليل.
نرمين: اوك يلا
دخلنا اوضة نرمين وانا قلعت هدومي ونمت بالبوكسر ونرمين كانت في الحمام خارجة بقميص نوم احمر قصير مفيش تحته حاجة خالص وحاطه برفيوم سكسي فشخ وجات من اتجاهي علشان تطلع على السرير قامت رمت جسمها فوق جسمي علشان تنام جنبي….
انا: هي الاوضة ضيقة لدرجة انك تيجي تطلعي السرير من الاتجاه اللي نايم فيه
نرمين: اه ضيقة وانا بحب انام في المنطقة دي بس انت رخم ونمت هنا
انا: بس جميل البرفيوم دا
نرمين: عجبك البرفيوم
انا: لا عاجبني حاجة تانية خالص وبفكر امسكه اقطعه
نرمين: بطل رخامة وقلة ادب
انا: رخامة ايه أنا بتكلم عن القميص شكله تحفة عليكي ومخليكي منورة
نرمين: يا سلام دلوقت اللون الاحمر بقى حلو وتحفة عليا كمان مهو مكنش عاجبك
انا: بقى عاجبني خلاص وحبيته عليكي فشخ انتي اصلا بيضا وتتاكلي اكل وشكلي هعمل بلاوي دلوقت وانتي السبب
نرمين: أنا السبب ليه أنا معملتش حاجة
انا: خالص.. هو انتي بتعملي حاجة.. أنا اللي هعمل حاجات بس استحمل يا جميل
نرمين: شهاب بطل بقى ونام علشان تصحى فايق لشغلك وتبقى مركز
انا: قربي الاول اقولك كلمتين في بوقك…. شديتها من رقبتها ونزلت في شفايفها بوس واكل وايدي على بزازها فوق القميص بدعكهم جامد ونرمين ايديها على راسي كأنها خايفة اهرب منها وانا باكل شفايفها وبدعك بزازها اكتر وايدي نزلت على كسها فوق القميص لاقيت القميص مبلول ومتغرق من عسلها
انا: انتي لحقي يا نرمين تغرقي كده
نرمين: مجرد ما تلمسني جسمي كله بيسيب وبحس بنار في جسمي كله
انا: انتي حالتك صعبة خالص تعالي اشوف طالعة منين النار دي…
مسكتها من رقبتها بوس ومص فيها وبقيت اعض رقبتها بشويش وايدي بتتحرك على كسها من فوق القميص بدعكه جامد كأني بعاقبه وكسها عمال ينزل عسل ومغرق ايدي بالقميص ونرمين تتلوى تحتي زي التعبان وانا بزيد في الدعك رفعتلها القميص من فوق كسها وبقيت بدخل صوباع فيه واحركه يمين وشمال وبقيت بدخل صوباعين مع بعض ونرمين صوتها يعلي اكتر وانا ازود في بعبصة كسها وامسك زنبورها بين صوابعي افركه واشده ونرمين تقول حرام عليك كفاية دخل زبك بقى هموت وانا مش سامعها اصلا وفضلت على الوضع دا شوية لحد ما حسيت جسمها بدأ يترعش وكسها طلع عسل دفعه واحدة كأنها ماسورة مياه واتكسرت وهي تصوت وتتأوووه وهي حضناني جامد حسيت انها هتكسر جسمي من شدة حضنها وضوافرها اللي فشخت ضهري خربشة بقى زي الخريطة من كتر ما خربشت ضهري سبتها تهدى شوية وانا حاسس بنار في ضهري من ضوافرها نزلت على شفايفها ابوسها بشويش وشعرها بين صوابعي بلعب فيه وهي في حاله غريبة مغمضة عيونها وماسكة في رقبتي مش عايزة تسيبني وبتتأوي بصوت خفيف مع انفاسها العالية فشخ منظرها جميل جدا خلاني عايز اكل كل جزء فيها بدأت. تاني ابوسها اكتر من الاول وهي بدأت تدخل معايا في المود تاني بس بدأت تتكلم….
نرمين: شهاب أنا عايزة امصلك اوي
انا: طب فوقي الاول وبعدين اعملي اللي نفسك فيه براحتك
نرمين: أنا فايقة اهو خلاص..
قامت نرمين قعدت على السرير وخلتني انام على ضهري ونزلت بوكسري قلعتهولي خالص وبدأت تدعك في زوبري بشويش وايديها ناعمة فشخ خلت زوبري زي الحديدة في ايديها وبدأت تمشي طرف لسانها على راس زوبري بالراحة وتدخل طرف لسانها في فتحة زوبري وانا اتجننت من الحركة لاقيت نفسي بضغط على راسها بدخل زوبري جوا بوقها وبدأت هي تمص فيه وتخرجه من بوقها وتمشي بلسانها على زوبري من برة وعلى عروقه بتلعب بزوبري وجننتي معاها البطل… بعد. كده نزلت تحت زوبري مسكت بيوضي تلعب فيهم بايدها شوية وبعدين حطتهم في بوقها بقت تمصهم وتشدهم جامد وانا ماسك راسها بإيدي بضغط عليها ونرمين ماسكة بيوضي تمصهم شوية وترجع تمص زوبري شوية بتبدل بينهم لحد ما كنت خلاص هجيب من كتر مصها لكن شديتها من شعرها وسابت زوبري وقامت قعدت على رجلي ومسكت زوبري بتحاول تدخله في كسها بس أنا منعتها وخليتها نامت على جسمي وانا حاضنها وببوس شفايفها واعضها في رقبتها وايدي ماسك طيزها بضربها سبانكات عليها وعدلت زوبري على كسها من برة وخليتها تروح وتيجي على زوبري يحك في كسها من برة والحركة دي كانت مخلياها مجنونة وبدأت تصوت وتتأووه بصوت عالي لدرجة ان مسكت شفايفها بسناني بسبب صوتها العالي جدا من هيجانها وتعبها لحد ما عدلت نفسها ومسكت زوبري بإيديها ودخلته في كسها مرة واحدة وبدأت تطلع وتنزل على زوبري بكل قوتها كأنها بقالها سنين متناكتش وفضلت على الوضع دا شوية حلوين ومش مبطلة تنطيط على زوبري ولما حسيت انها تعبت خليتها تثبت ومسكتها من طيزها وبقيت أنا اللي اطلع بزوبري ارزعه في كسها بكل قوتي ومن طلوعي ونزولي بوسطي ضهري بيحك في السرير قومت قايل ااه بصوت عالي بسبب الخرابيش اللي في ضهري بتحك في السرير بتحرق ضهري قومت قالبها بقيت هي تحتي وانا فوقها وزوبري لسه في كسها مخرجش نيكتها في كسها شوية كمان ومن الهيجان حسيت لبني قرب ينزل قومت خرجت زوبري من كسها وخليتها تبقى وضع الدوچي وفتحت طيزها بإيدي ودخلت زوبري بالراحة لحد. الراس وبدأت ازود لحد ما دخل كله جوا طيزها وبقيت ماسكها من وسطها وبنيك في طيزها بكل قوتي وارزع وصوت لحمي بيخبط في لحمها وانا بنيكها في طيزها لاقيتها بتقولي
نرمين: شهاب أنا عاوزه لبنك في كسي
انا: انتي مجنونة!! انزل في كسك ازاي كده هتحملي وانتي مش متجوزة
نرمين: لا أنا مركبة وسيلة من اول ما اتجوزت ومش هحمل متقلقش
المهم خرجت زوبري من طيزها ودخلته كسها وبقيت بنيكها في كسها بقوتي وبرزع جامد ونرمين تتأووه واهاتها عالية وانا بهيج من صوتها بقيت برزع اكتر واكتر لحد ما حسيت بكسها بيضيق على زوبري وبدأت تنزل عسلها حسيت زوبري بيجيب لبنه مع كسها بقيت بنزل لبني جواها وكسها بينزل عسله على زوبري وفضلنا نجيب سوا لحد ما زوبري نزل كل اللبن في كسها وهي نامت على بطنها وانا فوقها وزوبري بدأ يخرج من كسها وانا حاضنها من ورا وكل دا لسه لابسه قميص النوم بتاعها اللي بقى متكوم عند. بزازها فوق هدينا شوية ونزلت من فوقها نمت على السرير ونرمين بدأت تفوق وتفتح عيونها
نرمين: ينفع كده بهدلتني وخليتني مش قادرة اتحرك من مكاني
انا: أنا اللي بهتدلك بردو!! انتي مش حاسة انتي عملتي اي؟
نرمين: عملت ايه يا شهاب انت مفتري
انا: أنا هوريكي عملتي ايه.. قومت لفيت ضهري ليها وشافت الخربشة اللي في ضهري بسبب ضوافرها لاقيتها صوتت
نرمين: يلهوووي ايه دا حصل امتى دا
انا: ما انتي مسطولة مش حاسة بتعملي ايه طب اعمل فيكي ايه دلوقت أنا مش طايق ضهري ولا هعرف انام على ضهري
نرمين: معلش أنا اسفة مكنتش حاسة بحاجة غصب عني معلش
انا: خلاص يا نرمين انتي هتعيطي ولا ايه ههههه المهم تكوني مبسوطة
نرمين: مبسوطة جدا ومش عايزاك تمشي وتسيبني.. ما تسيب الشغل دا يا شهاب وخليك معايا نعيش سوا والفلوس كتير
انا: (الجملة دي كانت كفيلة ان اقلب وشي عليها لان كده ممكن تكون فاهمة اني عايز منها فلوس او طمعان فيها) أنا هقوم اخد شاور يا نرمين
نرمين: طب انت قلبت وشك لي يا شهاب أنا مش قصدي حاجة أنا بس عايزاك تفضل جنبي
انا: مقلبتش يا نرمين أنا عايز اقوم اخد شاور علشان الحق انام شوية
نرمين: طب استنى هندخل ناخد شاور مع بعض زي المرة اللي فاتت
انا: لا أنا هدخل لوحدي وقومت وسيبتها
خدت الشاور بتاعي وخرجت قولتلها قومي يلا خدي شاور وهي دخلت الحمام كنت أنا لبست هدومي كلها وسيبتها ونزلت ركبت علشان اروح شقتي ورنت عليا وانا في الطريق كنسلت عليها ورنت تاني قفلت فوني وصلت شقتي ودخلت نمت على طول صحيت على صوت المنبه الساعة 7 بالليل قومت ظبطت نفسي ولبست ونزلت على اروح الكافيه وصلت الكافيه على 8 ونص وقابلت أحمد هناك
أحمد: عامل ايه دلوقت يا شهاب
انا: تمام يا أحمد بقيت احسن متقلقش
أحمد: طب أنا همشي بقى وانت استلم مكاني ورايا مشوار هخلصه وبعد كده هروح البيت انام ولو في حاجة كلمني
انا: تمام روح انت وخد راحتك وكله هيبقى تمام… صحيح خلصت شغل في المكان اللي جمب الكافيه ولا لسه كتير ( اقصد المكان اللي هيبقى للكابلز وهيبقى تبع الكافيه بس منعزل لوحده بينه وبين الكافيه زجاج)
أحمد: لسه شوية تشطيبات بس الصنايعي عنده حالة وفاة ومعاه اسبوع كده ويرجع يكمل باقي الشغل يعني اسبوعين او تلاتة بالكتير ويبقى المكان جاهز
انا: تمام يا غالي على خير.. روح انت على تلحق مشوارك ولو في حاجة وقفت معايا هكلمك
مشي أحمد وانا قعدت في الكافيه شربت قهوة وافتكرت اني قافل فوني قولت افتحه وفتحت الفون لاقيت رسايل كتير من نرمين قولت مش هكلمها وحتي لو اتصلت مش هرد ولازم اعلمها تختار كلامها معايا وتفكر فيه قبل ما تقوله
عدي حوالي ساعتين وبدأت الناس تيجي وكل واحد اقابله يسأل كنت فين امبارح ومجيتش لي وعرفتهم اني كنت تعبان شوية بس دلوقت تمام ونهزر ونضحك واليوم ماشي تمام جدا لحد ما شلة البنات اللي دايما كنت بهزر معاهم وبقعد على ترابيزتهم وصلوا دخلوا سلمت عليهم وبردو سألوا كنت فين امبارح وعرفتهم اني كنت تعبان بس لاحظت ان في واحدة منهم مش موجودة معاهم..هما 4 بنات 25 سنة (اميرة دينا نهى شروق) بنات لبسهم هاي كلاس وحاجة تشوفها زوبرك يقف وواضح انهم من عائلات معاهم فلوس ملهاش عدد بس اسلوبهم جميل ومفيش فيهم واحدة مغرورة او تنكة تحب تتكلم معاهم وبيهزروا وبيضحكوا بس منهم بنت اللي هي (دينا) تحس انها تربية شوارع معندهاش بربع جنيه كسوف وبتقول ايه كلام عادي وتشتم بالفاظ كهزار يعني تعتبر اوبن مايند من النوع الفشيخ بس لو حبيت ترخم عليها ولا ترزل هتفشخك في دماغك ومبتخافش من اي حد
المهم وصلوا وقابلتهم وبعتلهم واحد ياخد طلباتهم طبعا رخموا عليه لا دول حطوا عليه جامد لدرجة انه جالي قالي دول بنات وسخة وانهم رخموا عليه وكده قولتله معلش هما بس بيحبوا يهزروا كتير بس هما مش قصدهم يضايقوك وانا هخليهم يعتزروا ليك يا عم
روحتلهم اول ما قعدت على الترابيزة
دينا: هو الأمور لحق اشتكالك ههههه
انا: طب ما انتي عارفة اني جاي على كده لي ترخمي عليه واتقلي هزارك معاه
دينا: احنا بنهزر معاه يا شهاب وانت عارف هزارنا ومش قصدنا حاجة
انا: اديكي قولتي اني عارف هزاركو بس هو ميعرفش هزاركو ولسه جديد ميعرفكوش وياريت لما ييجي بالطلبات تعتذري له وتهدي على الناس شوية
دينا: علشان خاطرك انت ماشي هعتذر بس لو كان حد غيرك لو كان قلع ملط مكنتش هعتذر لحد ويولع
انا: على عارف انك مش هتكسفيني أنا جيتلك وبقولك بلاش ترخمي على حد تاني
دينا: طب ما تقعد معانا شوية بقالنا كتير مقعدناش سوا وهشربك قهوة يا عم
انا: قهوة كمان دا كرم منك يا ست دينا بس خليها مرة تانية لان معايا فون عايز اخلصه الاول وبعدين نشوف القهوة دي
دينا: فوون!! هي المزة مطنشاك ولا ايه
انا: اه حاجة زي كده هشوفها بقى واجيلك يا مسخرة انتي هههه
دينا: يا عم سيبك منها أنا قدامك اهو ومش هطنشك خالص وهسيبك تعمل اللي نفسك فيه براحتك ومش هعترض 😉
انا: ( كلامي لشروق ونهى) مش عارف انتو مستحملين لسانها دا ازاي
شروق ونهى: نصيبنا يا شهاب
انا: دا نصيب اسود هههههه
دينا: مش هسيبك لحد ما تيجي لوحدك
انا: حتى لو جيت يا قمر هيبقى بمزاجي ولمزاجي مش عافية هي … أنا شهاب بردو صعب عليكي يا دينا..
سيبتهم ومشيت وبعد شوية الواد اللي رخموا عليه جالي قالي انهم اعتذروا له .. قولتله مرضي يا عم.. قالي انت برنس عملتها ازاي تخلي بنت زي دي تعتذر ليا… قولتله عيب عليك انت شغال مع شهاب مش سوسن يسطى كله بالدماغ..
مشي الواد. وفضلت قاعد شوية لاقيت نرمين بترن سيبتها ترن ونفضتلها فضلت ترن كتير وانا مردش عليها لحد ما سكتت قولت يبقى زهقت ونامت.. عدى حوالي نص ساعة لاقيت نرمين داخله الكافيه قعدت على الترابيزة راح لها الويتر طلبت قهوة وسألت عليا الواد قالها هيبلغني ولاقيته جاي يحكيلي اللي حصل وقالي انها عايزاني قومت روحتلها ولاقيتها معيطه جامد وعيونها حمرا من كتر العياط أنا الصراحة اتخنقت
انا: قبل ايه كلام انتي لي معيطه كده وعيونك دم من كتر العياط
نرمين: علشان انت سيبتني ومشيت من غير حتى ما تقولي أنا عملت ايه يا شهاب؟
انا: مبتاخديش بالك من كلامك يا نرمين وانا طبعي حساس في الكلام والكلام اللي قولتيه دا مينفعش كده كأنك بتقولي اني طمعان فيكي ولا عارفك علشان مصلحة
نرمين: يا شهاب مش قصدي كده كل اللي كان قصدي انك تفضل جنبي ومش عايزاك تبعد عني خالص وقولتلك الفلوس كتير علشان لو بتفكر تشتغل علشان تجيب فلوس
انا: بردو يا نرمين مينفعش تقوليلي كده
نرمين: طيب أنا اسفة ومش هكرر الكلام دا تاني خالص بس خليك جنبي
انا: يا بنتي أنا قولتلك قبل كده انتي مهمة عندي جدا ووقت ما تحتاجيني هتلاقيني معاكي وجنبك… من امتى وانتي بتشربي قهوة يا نرمين
نرمين: أنا طلبتها علشانك يا شهاب
انا: طب لو مكنتش أنا هنا او كنت هنا ومجيتش لما بعتيلي مع الويتر
نرمين: لا أنا عارفة انك جاي علشان انت قولتلي وقت ما احتاجك هلاقيك جنبي وانت راجل وقد كلمتك ودا وعد
انا: طب أنا ارد عليكي اقولك ايه هههه
نرمين: قولي انك مش هتسيبني تاني
انا: ماشي يا ستي مش هسيبك تاني غير لو انتي رميتي دبش زي الصبح كده وهقعد اشرب قهوتي معاكي كمان…
ناديت على أشرف الويتر قولتله هات عصير مانجا لنرمين… جه العصير وقعدت معاها شربت العصير وانا شربت القهوة ولاحظت ان دينا مركزة معانا واحنا قاعدين قعدنا شوية سوا وقولتها يلا قومي روحي الساعة داخله على 12 يلا علشان تنامي
نرمين: هتخلص شغلك وتيجي تنام عندي؟
انا: لازم يعني؟؟ خليها يوم تاني بقى
نرمين: لا بليز تعالي بات معايا وخليك بايت معايا على طول وسيب شقتك دي واهو تبقى جمب الكافيه وقريب منك
انا: طب قومي يلا ولما اجيلك هنشوف
نرمين: خلاص أنا هستناك مش هنام غير لما تيجي واعملك فطار
انا: لا نامي وانا لما اجي هصحيكي علشان تفتحيلي الباب ولا هنام قدام العمارة
نرمين: لا أنا عاملة حسابي وجيبالك نسخه مفتاح معايا خد اهي
انا: دا انتي مجهزه كل حاجة
نرمين: بصراحة اه والنسخه معاك على طول وقت ما تحب تنزل او تطلع تبقى معاك
انا: ماشي يا ستي ويلا علشان متتأخريش اكتر.. معاكي عربيتك ولا جاية بتاكسي
نرمين: جايبة العربية معايا
انا: طب سوقي بالراحة ولما توصلي وتطلعي الشقة أبقى رني عرفيني
نرمين: اوكي.. باي
مشيت نرمين وانا قعدت لوحدي شوية ولاقيت نرمين بترن كلمتها وقالتلي انها طلعت الشقة وهتنام ولما اروحلها أبقى اصحيها وقفلت معاها وقولت اروح اشوف دينا مالها كانت مركزة معايا كدا ليه
انا: مالك كنتي مركزة معانا واحنا قاعدين لي كده فاضلك شوية وتيجي في وسطنا
دينا: هي دي بقى المزة اللي مطنشاك
انا: مطنشاني اه بتسالي لي يا سوسه
دينا: مطنشاك ايه بس دي عينيها وارمه من كتر العياط يا مفتري دا انت اللي قلبك حجر وكنت مزعلها… بقى دي واحدة حد يزعلها يا بيئه دي بطل ههههههه
انا: اهدي يا وحش ملهاش في الليز هههه وبعدين دي تخصني واللي يبصلها هفشخه
دينا: يا خسارة كان نفسي تبقى ليز كنت بوظتهالك هههههههه بطل يابا بطل
انا: ههههههه يخربيت ام دماغك دي… قوليلي امال اميرة فين مش معاكو يعني ودي غريبة انها متبقاش معاكو
دينا: تعبانة شوية مقدرتش تخرج
انا: بالرغم. ان الكلام مش مقنع بس اشطا
دينا: لا تعبانة وهبقى احكيلك بعدين
انا: خلاص اشطا لو محتاجين حاجة أنا قاعد على المكتب نادي عليا.. اشطا
سيبتهم ومشيت قعدت على المكتب كانت الساعة بقيت 2 وشوية لاقيت البنات ماشية ودينا جات قالتلي هتوصلهم بعربيتها وترجع تاني لانها عايزاني في حوار قولتلها ماشي هستناكي وهاتيلي علبه سجاير مارلبورو وانتي جاية…. عدت ساعة ولاقيتها جايبة السجاير وجات قعدت معايا وبدأت تتكلم
انا: ها قوليلي الحوار اللي عايزاني فيه
دينا: بص يا شهاب هو حوار ابن وسخة اوي بس توعدني ان محدش يعرف عنه اي حاجة غير أنا وانت بس
انا: دينا لو شاكة ان الكلام هيخرج يبقى متقوليش ليا حاجة
دينا: يا عم انت متعرفش تريح حد ما تقولي حاضر وخلاص ولا هتتعب
انا: اتنيلي ارغي حوار ايه دا
دينا: بص يا سيدي اميرة كانت مرتبطة بشاب معانا في الجامعة بيحبوا بعض وكدا من تالتة جامعة وكانوا كل يوم تقريبا يتقابلوا اوقات مكنتش بتخرج معانا علشان يخرجوا سوا ويفسحها. الواد دا ابوه تقيل في البلد وانت عارف ان ابو اميرة رجل اعمال كبير بس مش دايما موجود في مصر وامها مقضياها خروج ونوادي مع صحابها ومش مركزة لاميرة ولا لاختها التانية.. المهم فضلوا مع بعض من تالتة جامعة حب وبتاع لحد ما الواد عرف يضحك عليها ونام معاها ومجرد ما نام معاها بدأ يزهق منها
انا: استني بس نام معاها منين.. فتحها؟
دينا: لا مفتحهاش يا عم كان من ورا بس
انا: طب كويس… كملي
دينا: بعد ما خد اللي عايزو منها بدأ يزهق ويتهرب منها وكل ما تكلمه يا ميردش عليها يا تلاقيه مشغول بيكلم حد وبقى مقضيها نسوان كل فترة مع واحدة مختلفة ولما جات تقوله بتعمل لي كده بدأ يبجح فيها ويقل ادبه وكمان عايز يسيبها قالتله احنا نمنا مع بعض ولازم نتجوز قالها انتي اللي نمتي معايا بمزاجك وفي الاخر قالها لو فكرتي تتكلمي مع حد ولا تعملي دوشة او عقلك يخليكي تقولي لاختي ولا حد من اهلي هفضحك وطلع مصورها فيديو وهو نايم معاها
انا: دا عيل ابن وسخة صحيح… يعني هو كان عايزها علشان ينام معاها وخلاص لا كان حب ولا نيلة وصاحبتك صدقته
دينا: بالضبط كدا وبقالها اكتر من اسبوع لا بتخرج ودايما بتعيط وامها ولا حاسة بيها اصلا كل اللي يهمها تخرج وتتمرقع
انا: قوليلي هو الواد دا بيقعد فين ولا بيسهر فين
دينا: هو قعدته دايما في الكافيه اللي في الشارع اللي قبلك دا
انا: طب تمام… ملكيش واحدة صاحبتك كدا تكون شمال وتعرف تلف اي راجل من الاخر تكون مخرقة؟
دينا: ليا واحدة اعرفها من على النت كنا بنام سوا (دينا دي ليز) بس عايزها ليه
انا: كلميها الاول وحاولي تجيبيها معاكي الكافيه وهفهمك وقتها وانا بتكلم معاها بس مش عايز اي حد من صحابك يعرف اي حاجة لحد ما الحوار يخلص
دينا: مع اني مش فاهمة حاجة بس تمام بكره او بعده هجيبها واجي أنا وهي لوحدنا…
انا: طب تمام كدا وحاولي تتكلمي مع اميرة وتخرجيها من المود الزفت دا وركزي معاها شوية لتعمل في نفسها حاجة
دينا: طيب هقوم امشي أنا بدل ما أنا قاعدة لوحدي كده وشكلك هتطردني
انا: لا خليكي كمان شوية.. يلا يا بت من هنا مش ناقص صداع جاتك القرف ههههه
قامت دينا مشيت وانا كملت لحد الصبح في الكافيه والساعة 7 لاقيت أحمد جاي وقالي قوم انت روح علشان تريح شوية… قومت مشيت روحت شقة نرمين وفتحت بالنسخة اللي معايا لاقيتها نايمة ورايحة في النوم.. خدت شاور ودخلت المطبخ عملت ساندوتشات وعملت قهوة ليا وشاي بلبن لنرمين وروحت صحيتها من النوم
انا: نرمين.. مش كفاية نوم ولا ايه
نرمين: صباح الفل يا قمر جيت امتى
انا: من نصاية كدا يلا قومي علشان نفطر
نرمين: طب ثواني هدخل الحمام واخرج احضر الفطار نفطر سوا
انا: قومي يلا ادخلي الحمام والفطار جاهز اصلا من ربع ساعة اي خدمة
نرمين: انت عملت فطار كمان دا ايه الدلع دا كله مش حملك أنا هتعود على كده
انا: لا اوعي تتعودي دي مرة كل سنة ههههه
نرمين: المهم إنك عملتها وخلاص دي عندي بالدنيا كلها
انا: طب يلا نفطر علشان أنا واقع وعايز انام
قامت نرمين دخلت الحمام وخرجت كنت مستنيها على السفرة قعدنا فطرنا وشربت قهوتي وهي شربت الشاي واتكلمنا شوية كانت الساعة وصلت ل 9 الصبح وقولتلها هدخل انام بقى لاني فاصل
انا: أنا هنام يا نرمين وأبقى صحيني على الساعة 5 علشان اقوم اجهز وانزل الكافيه
نرمين: قبل ما تنزل هنتغدى سوا
انا: اوكي بس متكتريش في الاكل علشان هيفيض ويترمي وانا اكلتي ضعيفة
نرمين: حاضر يلا ادخل نام انت
دخلت الاوضة نمت على طول من التعب قلقت وسط نومي على ايد نرمين بتلعب في شعر دقني قومت شاددها منيمها في حضني وقولتلها كل مرة تقلقيني كده طب نامي بقى في حضني علشان تسكتي شوية…. روحنا في النوم احنا الاتنين وقومت على ايد نرمين تاني بتقولي قوم يلا الساعة بقت 5 علشان نتغدى وتلبس علشان تنزل
انا: انتي صحيتي امتى دا انتي كنتي نايمة في حضني
نرمين: أنا نمت جنبك وقمت الساعة 4 حضرت السفرة وسخنت الاكل وجيت صحيتك يلا خد شاور علشان نتغدى
قومت دخلت الحمام خدت شاور وخرجت بالبوكسر برضو قعدت على السفر اتغدينا وشربت القهوة ونرمين في حضني بنتكلم
انا: أنا نسيت بردو اجيب هدوم ليا هنا بدل ما أنا طول الوقت بالبوكسر كدا
نرمين: طب ما ننزل دلوقت نشتريلك هدوم بيتي تبقى تقعد فيهم مش لازم تروح شقتك دا مشوار
نرمين: أنا عندي هدوم لسه ملبستهاش أصلا، ليه بقى اشتري غيرها
نرمين: خلاص خد مفتاح العربية ووقت ما تحب روح هات هدومك من الشقة
انا: لا خلي المفتاح معاكي وانا هروح بعد الشغل براحتي
نرمين: بطل بقى رخامتك دي وخد المفتاح أنا كدا كدا مش عايزة العربية ومبخرجش غير لو انت معايا
انا: ما تخليها علشان لو حبيتي تروحي أي مكان تبقى معاكي متتبهدليش مواصلات
نرمين: أنا مبخرجش يا شهاب كتير خلي العربية معاك هات حاجتك ولو أنا احتجت حاجة هقولك تجيبهالي معاك وانت جاي
انا: خلاص تمام… الساعة بقت 7 ونص مش عارف لي الوقت معاكي بيطير
نرمين: هي الاوقات الحلوة دايما بتجري
انا: كمان بتقولي شعر ههههههه
نرمين: شهاب انت رخم موت على فكرة
انا: بقولك ايه ما تيجي تلبسيني اصلي مبعرفش البس لوحدي هههه
نرمين: يا شيخ دا انت عفريت وبعدين انت قليل الادب ومبتعرفش تقعد ساكت
انا: مهو بالعقل، واحد قدامه بطل زيك يسكت ازاي يعني دا يبقى حمار
نرمين: (بكسوف) طب بطل قلة ادب
انا: أنا هقوم البس بدل الشيطان ما يخليني افقد التركيز واعمل حاجات واو
قومت لبست هدومي وخدت مفتاح العربية ونزلت روحت الكافيه وصلت هناك قابلت أحمد كان خارج
أحمد: كنت لسه هرن عليك علشان امشي انا
انا: أنا موجود يا غالي تقدر تمشي انت
أحمد: بس ايه العربيات الجامدة دي يا عم راقت معاك شكلها هههه
انا: طول ما انت باصصلي في حياتي مش هتروق خالص ههههههه وبعدين دي مش عربيتي يا سيدي دي واخدها اقضي بيها مشوار كده وهرجعها لصاحبها تاني
أحمد: الله يكرمك بالاحسن منها يا شهاب انت ابن حلال وانا بحبك جدا وبحترمك
انا: حبيبي يا أحمد وانت عارف اني بحترمك وبحبك بردو وانت غالي عندي
أحمد: الله يديم المحبه.. اسيبك أنا واخلع
انا: تمام يا غالي.. سلام
مشي أحمد وانا دخلت الكافيه قعدت على المكتب ولاحظت ان دينا موجودة ومعاها واحدة أنا معرفهاش اول مرة اشوفها… روحت ليهم ترابيزتهم
انا: ازيك يا دينا منورة انتي وضيوفك
دينا: ازيك يا شهاب دي بقى (ليلى) صاحبتي اللي قولتلك عليها (البت الشمال)
انا: اه اهلا وسهلا انسه ليلى منورة الكافيه كله.. تشربي اي؟
دينا: ليلى بتحب القهوة زي حالاتك
انا: ثواني وتنزل لها احلى قهوة (ناديت على أشرف الويتر قولتله يجيب قهوة ليا وقهوة ل ليلى وعصير ل دينا)
شوية والحاجة وصلت وقعدت معاهم على الترابيزة وبدأت الكلام في الموضوع اللي عايز ليلى فيه
انا: بصي يا ليلى طبعا دينا قالتلك عايزك في حوار بس مقلتش ايه هو
دينا: أنا جيبتها وجيت زي ما قولتلك وانت قولت هتفهمنا كل حاجة سوا
انا: اه فاكر هتفهموا دلوقت… اولا يا ليلى دينا دي بالنسبة ليا انتيمتي واعرف عنها كل حاجة وفي حاجات اعرفها عنها محدش غيري يعرفها ودا بسبب اننا بنثق في بعض جدا لابعد الحدود، فعايزك انتي كمان تثقي فيا وانا مديلك الثقة الكاملة لانك من طرف دينا
ليلى: يا شهاب أنا بحب دينا جدا وبما انك تبعها يبقى اطمن أنا واثقة فيك وهعملك اي حاجة تطلبها لو اقدر عليها
انا: تمام الموضوع تحسيه غبي شوية بس عايز واحدة فاهمة وخبرة وتعرف توقع ايه حد ولما سألت دينا قالتلي عليكي
ليلى: ايه هو الموضوع طيب
انا: لينا واحدة صاحبتنا اتعرفت على شاب وحبوا بعض بس طلع خول اول ما نام معاها بقى بيخلع منها وكمان مصورها فيديو وهو معاها في السرير وبيهددها انه يفضحها بس الواد دا ابوه تقيل شوية فلازم نكسر عينه علشان يمسح الفيديوز دي ويبطل يهدد صاحبتنا دي، يعني من الاخر هنوريكي شكله وانتي تدخلي عليه تلفيه وطبعا هو نجس وما هيصدق مزه زيك اللي تكلمه والاكيد هيطلب انك تروحي شقته وهنا بقى شغلك…. تخليه مسطول طينه لدرجة انه ميحسش بحاجة خالص وتصوريه وهو ملط وياريت تكوني انتي اللي راكباه يبقى خول فعلا وتحاولي على قد ما تقدري تبيني وشه هو بس حاولي انتي متطلعيش في الفيديو ولو طلعتي فيه هعرف اشيلك وشك من الفيديو خالص متقلقيش يعني هتبقي برة الحوار… ايه رأيك في الكلام دا؟
ليلى: انت بتقول ابوه تقيل يعني ممكن اتفشخ فيها والناس دي مبتهزرش
انا: عارف بس قولتلك حتى لو صورتك طلعت في الفيديو هنشيلها منه ومحدش هيعرفك اصلا وكمان احنا هنهدده بالفيديو بس مش هنفضحه يعني هيبقى كارت حمايه مش اكتر لو فكر يتكلم هيتفشخ
ليلى: طالما كده أنا موافقة بس أنا هستفاد ايه من كل الحوار دا
انا: شوفانتي عايزة ايه وانا هعمله ليكي والفلوس اللي عايزاها هتاخديها
ليلى: اممم طيب بالنسبة للفلوس مش فارقة معايا كتير بس عايزة حاجة تانية
انا: اللي هي ايه الحاجة دي
ليلى: عايزاك تقضي معايا ليلة
انا: (انا بصيت ل دينا مستغرب) اشمعنى الطلب دا
نهاية الحلقة الرابعة