العراف – السلسلة الأولى | الجزء السابع

وقفنا المرة اللي فاتت لما المافيا اتجمعت وبيفكروا هيعملوا ايه مع العراف هيموت ولا يعيش بس يتعذب ولا يتخطف ويتعذب لحد ما ينسي اسمه ولا التنين هيفكر في حاجة تانية خالص.
نرجع عند عمار وهو في الفيلا وعد اسبوع وهو ميعرفش اي حاجة عن لميس ولا حتي بتروح الشغل وقافلة على نفسها ومش بكلم حد خالص.
عمار قرر انه مش هيسكت ولازم يكلم مع نبيلة ويفهم منها هي ليه رافضة اوي كده.
تاني يوم الصبح.
ماما:عمار اصحي يا حبيبي يلا علشان تفطر.
انا:صباح الفل على عيونك يا قلبي تعالي هنا وشدها عمار من ايديها.
ماما:انت هتعمل ايه انت خارج من عملية وتعبان اعقل كده واهدي كفاية الغلطة اللي حصلت قبل كده.
انا:انا فل الفل وقوي اوي وقادر عليكي و10 معاكي كمان وحشتيني يا نهي.
وبوستها من شفايفها اوي وفضلت الحس في لسانها وشفايفها جامد فراولة بتتأكل هي ولميس شفايفها حكاية ونيمتها مكاني على السرير وفضلت امص في شفايفها وأكل فيهم وهي ساحت على الاخر.
جسمها نار لبوة اوي تحت مني وسايحة على الاخر لازم اريحك يا نهى يا حبيبتي تعالى انيكك اوي.
ااااااه يا حبيبي وحشتيني اوي من وقت ما عملت الحادثة وانا تعبانة اوي بس ماسكة نفسي عنك.
نيكني يا عمار نيكني يا حبيبي، تعالى يا لبوة افرضي ضهرك ومسكت حمالة قميصها ونزلتها بالراحة لتحت بسناني وفضلت ابوس واكل في لحم كتافها وانزل بالراحة على بزازها الجامدة دي والطرية اوي زي الچيلي بظبط وهي بتخرج احلى موسيقي من بوقها احححححح نار يا عمار ارض بزاز ماما يا حبيبي، قربت نفسي من حلمتها ونفختها كل نفسي السخن فيها وهي بتسيح اكتر، وحطيت شفايفي على حلمتها وبدأت اشفوط في الحلمة اشفوط اوي ااااااااه تجنن بزاز نهى تجنن اوي، ااااااه ارضع يا عمار ارضع يا حبيبي ارضع بزاز امك ااااااه لسانك حلو اوي على حلماتي احححححح ريحني ياعمار انا تعبانة اوي نيكني وارضع من بزازي حلو متسبنيش غير وانت هاري جسمي كله.
قولتلها وانا هريحك يا روح عمار وهريح بزازك وكسك المبطرخ ده وخدت حلمتها التانية في بوقي وفضلت انهش فيها اوي واحطها بين سناني واشدها بالراحة ومع كل حركة هي تطلع اهاتها بصوت عالي ومبقتش بتتكسف خلاص بقيت شرموطتي ولبوتي تحت مني.
بفشخ بزازك يا ماما حلو مصي يا ماما قوليلي حلو مص ابنك في بزازك وكملت لحس وعض في حلماتها الواقفة ومسكت البزة الاولي تاني وبدأت اكلها هي كمان وامصها اووووووي واقولها اي الجمدان ده يا قلبي كسم جمدانك يا لبوتي وكسها كل ده عمال يجيب عسل وهي تصوت من الحرمان ومن كسها المولع تحت.
انزل يا عمار لكسي كفاية بزازي انزل لكسي احححححح نااااااار في كسي احححححح
نزلت على بطنها بلساني الحس فيها وفي سرتها واقولها انت جامدة اوي يا نهى انت شرموطة كبيرة وهايجة اوي وهي مش قادرة خلاص هتموت وبتطلع صوتها بالعافية كفاية تسخين فيا انا مولعة لوحدي انزل ريحني والحس كسي.
قولتلها كسك نار اوي كده، قالتلي ايوة كسي نار واخلص بقي انا بقيت مولعة من تحت قولتلها سبيلي نفسك انزل براحتي يا مموس، وهي كل لما اشتمها تصرخ من الاهااات وتهيج اوي
وبسمع منها احلى احححححححح انا شرموطتك أنزل الحس كسي بسرعة يا عمار يا حبيبي بسررررررعة وصوتها بدأ يعلى قولتلها عيوني يا شرموطة عمار ونزلت لحست كسها واخدت زنبورها في بوقي وفضلت اشفوط فيه، كان زنبورها اكنه زب *** صغير من كتر ما هو واقف ومبطرخ وكسها كان يجنن اوي لونه وردي وشفايف كسها مبطرخة وكبيرة ومدلدلة لبرة اااااااه تجنن وفضلت أكل في شفايف كسها والحسها جامد وهي كل اللي عليها تطلع ااااهاتها وتقول احححححح نار يا حبيبي كمل لحس كسي يا عمار الحس كس امك يا حبيبي وريحني من عذاب السنين دي كلها.
وقتها سيبت كسها وقربت زوبري من شفايف كسها وبدأت افرش في كسها واحدة واحدة رايح جاي واطلع وانزل بين شفايف كسها الكبيرة المدلدلة دي.
وهي ااااااااه كفاية يا عمار بجد كفاية تفريش في كسي انا محتاجة زوبرك جوايا مش تفريش ولا خرا.
دخله يا عمار دخله اوي كفاية دخله اااااااااه احااااااااااااا انت هايجة اوي كده ودخلت زوبري في فتحة كسها ويالهووووووي على نار كسها وهي كل اللي عليها ااااااه زوبرك حلو اوي بس بالراحة علشان كسي لسه ضيق يدوب دي تاني مرة تنكني فيها.
ااااااه ارزع في كسي حلو ارزع اوي متوقفش يا عمار نيك امك يا حبيبي ولفت رجليها حوالين ضهري وزنقتني في كسها وانا رايح جاي في كسها النار الجامد ده.
وهي تطلع اهاتها وتقولي انا من النهاردة مش هسيبك ابدا عوضني عن سنين الحرمان يا حبيبي.
قولتلها هعوضك يا شرموطتي خدي في كسك خلى زوبري ينهش كسك ولحمك خدي يا لبوةة انت كسك مبطرخ كسك نار يا نهى يا لبوة
وهي اااااه يا حبيبي نكني اوي مترحمش كسي، انا تعبانة اوي حرام عليك كفاية انا نزلت كتير اوي وخلاص مبقتش قادرة يلا هاتهم بقي كفاية كده يا حبيبي كسي اتفشخ من زوبرك.
وانا كل اللي بعمله بنيك في كسها جامد واقولها انت كسك ده نار ولا طيزك الكبيرة دي.
قومي يا نهى لفي امبري طيزك، وجبت زيت مساج من على الكومدينو ودهنت زوبري ودهنت خرم طيزها وهي فهمت انا هعمل فيها ايه
لا يا عمار عمري ما اتنكت من طيزي وهتوجعني، بلاش تدخله جوا علشان خاطري.
تعالى بس اوعدك هتتمتعي اوي اصبري وبالراحة خالص وبدات اضغط بزوبري على خرم طيزها وهي اااااه لا يا عمار مش هقدر عليه زوبرك كبير وفتحتي صغيرة اوي بس انا مطنشها وبدأت اضغطت اكتر لحد ما دخلت رأسه وهي احااااااااااااا لا خرجه خرجه علشان خاطري ده بيقطع فيا ااااااااااه
اهدي يا ماما طيزك هتبقي حلوة دلوقتي وهتاخد زوبري كله، انت بتستهبل يا عمار زوبرك كله ايه انا هموت من رأسه بس، وقتها غدرت بيها ودخلت ربع زوبري في طيزها وهي بتصرخ اااااااااااه بالراحة بالراحة على طيزي يا حبيبي بدأت احس بالمتعة دخل حتة كمان من زوبرك الحلو ده.
وبدأت ادخل جزء تاني وبدأت اروح واجي وانيك في طيزها الحلو دي والكبيرة اوي خرمها ضيق اوي بس لازم انيك طيزها وفضلت انيك طيزها بتاع 10 دقائق وهي قافشة على زوبري وانا بضربها على طيزها جامد وبتحمر اوي وبتقولي كفاية ااااااه متعة رهيبة فتحت طيزي زي ما ابوك فتح كسي اااااااي نيك طيزي نيكها اوي.
وخرجته وقتها من طيزها ودخلته في كسها وهي مقمبرة طيزها وكسها لورا وفضلت انيكها واضربها على طيزها وهي جسمها أبيض وبيلمع ومحمر من كتر الضرب على طيزها كفاية حرام عليك انا تعبت انا مش قدك انا جبت كتير اوي يلا هاتهم بقي قولتلها هجيبهم في طيزك يا لبوة ودخلت زوبري تاني في طيزها وفضلت انيكها اوي اوي رايح جاي ومش راحم كسمها في طيزها بعد نيك ساعة متواصل في خرم كسها وخرم طيزها اللي فتحته جديد جسمها خرجت زوبري من طيزها وقولتلي لفي يا كسمك خدي زوبري في بوقك نضفيه من عسلك وطيزك وهي فضلت تمص في زوبري بتاع 10 دقائق لحد ما قولتلها هجيب يا شرموطة وهي فتحت طيزها بايديها وقالتلي يلا دخله وهاتهم جواها وفعلا مكملتش 5 دقائق نيك فيها ونطرت لبني كله في طيزها وهي احححححح نار يا عمار انت نزلت بركان لبن انا حاسة بطعم اللبن في بوقي وشكله ملئ بطني اي كل الكمية دي احححححح انا هموت عليك انت جميل اوي وبتنيكني حلو اووووي يخربيتك فرهدتني بقالك ساعة ونص بتنيك فيا وفتحتني من كل حتة في جسمي قوم يلا علشان تفطر وتتغذي بس انا شديتها وشيلتها وقولتلها تعالي معايا ناخد دش.
ودخلت الحمام بيها وطبعا عملت معاها واحد صح الصح تحت المياة وجسمها جنني وزوبري وقف عليها تاني وهي المياة نازلة بين بزازها ومغرقة جسمها كله كان لازم انيكها تاني واطفي اشتياقي ليها وحرقان نارها اللي في كسها المتناك ده والمرة دي جبتهم في على بزازها.
وكملنا الدش تحت المياة واحنا حاضنين بعض.
خرجنا من الحمام وهي دخلت معايا الاوضة بتاعتها وخرجت ليها الهدوم ولبستها بنفسي وفضلت ابوس كل حتة فيها وهي بتدعك جسمها باللوشن والكريمات.
قالتلي طب تعال البسك انت كمان وجامد الكريمات ودهنت جسمي كله ولعبت في زوبري شوية وبتقولي هو لسه في نفس يوقف تاني كفاية اللي عمله فيا على الصبح.
قولتلها لازم يدلعك ويهتم بيكي وقربت من ودنها وقولتلها اصله بعد كده هيكون معاه موزتين زي القمر.
ماما:نعم ياخويا مين دي اللي هتشاركني فيك انت بتاعي وبس.
انا:لميس حبيبة قلبك يا لبوتي.
هي ضحكت وقالتلي ووقتها هتنيكني ازاي بقي وهي هنا قولتلها ملكيش دعوة انا هتصرف وبوستها بوسة حلوة اوي من شفايفها وقولتلها يلا بقي نحضر الفطار سواء علشان هنزل اروح الشغل الأول وبعدين اروح اقابل نبيلة اشوف هي رافضة ليه ومانعه لميس عني.
ماما:عمار انت عملت حاجة مع لميس صح.
انا:اه يا نهى نيكتها في المستشفى وكانت جامدة اوي البت شكولاتة عايزة تتأكل ولازم ادوق كسها قريب اوي وهي مراتي.
ماما:ماشي يا وسخ بقي بتخوني وتعمل مع غيري وانا مستنياك تخف لا وكمان في المستشفى مش هامك يعني.
انا:انت الاساس يا لبوتي وبعدين يلا بقي هنطلع برا الاوضة ونرجع ام وابنها وبوستها في شفايفها وشديتها في حضني ونزلنا على السلم للمطبخ.
حضرت الفطار انا وهي وفطرنا وقعدنا نكلم في اي حاجة وخلصت وطلعت لبست وظبط حالي ونزلت خرجت وقابلت احمد وسارة.
انا:صباح الخير يا جماعة عاملين ايه النهاردة.
سارة واحمد: فل الفل يا عمار على فين كده.
انا:هنروح مبني الامن الاول وبعدين هسيب احمد هناك لوحده وهروح مشوار خاص.
يلا بينا يا احمد.
وصلت بعد ساعة الشغل ودخلت وبعدها بشوية طلبني محسن بيه روحتله.
انا:حضرتك طلبتني يافندم اتفضل.
محسن بيه:اخبار الجاسوس الجديد ايه وهيسافر امتي.
انا:الجاسوس الجديد بيجهز يا فندم وبيعدي اليومين دول من الاختبارات القوية اللي بنعملها عليه علشان يقدر يستحمل.
محسن بيه:هيكون جاهز امتي يا عمار.
انا:لسه شوية يا فندم لما نقرب هبلغ حضرتك، بس انا عندي فكرة.
بما ان التنين ميعرفش شكلي وعارف لقبي بس وفاكرني حد تاني لان الرجالة اللي تحته أكيد نسيت توريه شكلي ايه رأيك يافندم انا اللي اسافر واحاول اكون الجاسوس الجديد.
محسن بيه:لا طبعا مينفعش نضحي بيك يا بطل وبعدين في مفاجاة في انتظارك استناها قريب اوي هتعرفها مع نهاية السلسلة الأولي.
انا:ماشي يا فندم حضرتك متابع بقي السلسلة هتلخص امتي وقعدنا نهزر ونضحك شوية.
خرجت من مكتب محسن بيه وظبط شوية حاجات في الشغل وكان عندي تحقيق مع شوية مجرمين عاملين قلق للامن العام برة البلد واتقبض عليهم وقدرت اخليهم يكلموا وعرفت انهم شغالين تبع جماعة اسمها جماعة التفاحة الحمراء في تركيا.
وان الجماعة دي خطيرة جدا، ودائما لو دخلت في بلد او حطت بلد في دماغها هتدخل تدمرها ولازم نمنع دخول التفاحة الحمراء في البلد والا هيبقي على دماغي مصيبتين مصيبة التنين ومصيبة التفاحة الحمراء
خرجت من مكتبي وخلعت من احمد و روحت لنبيلة العيادة بتاعتها وطلبت من السكرتيرة تقولها في كشف باسم مدام سارة وضحكت على السكرتيرة قولتلها انا خطيب بنتها وجاي اعمل ليها مفاجأة واستنيت لاخر كشف في العيادة.
دخلت السكرتيرة على نبيلة.
نبيلة:في حد تاني برة لسه يا مريم.
مريم:ايوة يا دكتورة فاضل اخر كشف خلاص لمدام سارة تحبي ادخلها.
نبيلة:دقيقة ودخليها يا مريم.
مريم بنت جامدة وحلوة يمكن يكون ليها دور في القصة قدام.
فتحت مريم الباب وقالت اتفضلي يا مدام سارة، ونبيلة لقتني انا اللي في وشها.
انا:فاكرة هتهربي مني يا نبيلة ده انا اعرف اجيبك في اي وقت انت نسيتي انا شغال ايه ولا اي.
نبيلة:اهلا يا عمار عامل ايه، عارفة انك تقدر توصلي وانا مبهربش منك.
انا:وطريقتك واسلوبك مع لميس ده تسميه ايه وانك ترفضيني ده تسميه ايه.
نبيلة:في حاجات كتير يا عمار انت متعرفهاش ولو قررت تجوز لميس لازم تعرفها تعالي معايا يا عمار.
وقمت انا ونبيلة وقالتلي هنروح مشوار واتمني متجبش سيرة لاحد.
واتحركنا على الطريق وعرفت الطريق من نبيلة وكانت فيلا في مزرعة في بلد بعيدة شوية عن المدينة.
نبيلة:دي بقي مزرعة ابويا ورثتها منه بعد ما مات وابويا هو الحج شوقي زهران الديب. وكانت شهرته شوقي الديب وكان الف راجل يعمله حساب قبل ما حتى يتكلم.
انا:ايوة انا اي موضوعي بموضوع شوقي الديب ابوكي.
حكت نبيلة كل حاجة لعمار وعد الوقت عليهم وخرج عمار من عند نبيلة وهو شايل الهم وبيفكر هيعمل ايه.
بركب عربيتي وبفتكر كل اللي حصل مع نبيلة.
فلاااااااااش باااااااك
نبيلة:هفهمك يا عمار، شوقي الديب كان عليه تأر كبير لعيلة كبيرة بس وقتها طبعا هو مخلفش غيري والتأر فضل موجود ولازم كان يتأخد التأر لان عيلة ابراهيم عزت العراف.
انا:نعم ابراهيم عزت العراف، دي عيلتي اعتقد صح ولا ايه.
نبيلة:ايوة يا عمار متستغربش هي عيلتك شوفت الصدف الغريبة بقي ان بعد كل السنين دي تتقابل العيلتين من تاني بس عن طريق لميس وانت.
انا:انا مش فاهم حاجة يا نبيلة وضحي كلامك كويس وازاي انا اسمي فيه العراف وبطاقتي لا.
نبيلة:هفهمك محدش فينا شال اسم عيلته في البطاقة علشان التأر ميبنيش ووقتها لازم حد فينا يقتل التاني علشان التأر يهدي يأما كان جدك الكبير يقتل شوقي ابويا يأما شوقي يقتل جدك الكبير.
وطبعا ده محصلش وكده التأر اتنقل لابوك واتنقل ليا انا كمان كنبيلة شوقي الديب بس انا وقتها هربت وخدت نفسي وجيت على المدينة وسيبت البلد وقررت اعيش حياتي بعيد عن القرف والدم وكفاية لحد كده اوي.
الدم والتأر خلاني اخسر اخواتي وجدك يخسر عياله ماعدا ابوك.
عمار انت من عيلة كبيرة اوي والعيلة دي معرفش حد فيها غيرك لحد دلوقتي بس اكيد عيلتك موجودة بس هي فين معرفش.
المهم يا عمار انا اكتشفت اسمك وانت في العملية وفضلت اجمع ووصيت حد يبحث عن اصل عيلتك وعرفت انك عدوي مش حبيبي زي ما بقولك.
بس انا قررت من زمان اني اسيب كل ده ورا ضهري ومكنتش عارفة انت عارف ولا لا علشان كده رفضت تجوز لميس خوفت تكون ناوي تاخد بتأرك منها.
انا:نبيلة انا اول مرة اسمع القصة دي ومعرفش عنها اي حاجة حتى نهى امي مجبتليش سيرة.
وقتها افتكرت حاجة من العملية اني شوفت مشهد لابويا وهو بيقولي اسمي وقالي هتعرف كل حاجة في وقتها يا عراف، فوقت على صوت نبيلة وهي بتقولي.
نبيلة:اكيد خافت عليك مش قصدها حاجة غير كده.
انا:ماشي يا نبيلة انا فهمت قصدك ايه بس احب اقولك كل ده ميفرقش معايا اللي يهمني ان لميس بتاعتي وقمت وسيبتها.
نرجع من الفلاش باااااااك.
مبقيتش عارف أفكر انا كده عايش في اسرار كتيرة بقالي فترة كبيرة من عمري، رجعت مكتبي تاني في مكتب الأمن العام وكانت الدنيا ليل والوقت اتأخر.
دخلت مكتبي وطلعت تليفون محدش يعرف عنه حاجة واتصلت على رقم مهم بالنسبالي.
انا:اخبارك ايه، عايزك ضروري في حاجات مهمة اوي.
الصوت:انا كويس وانت اخبار العملية ايه معرفتش اجيلك للأسف.
الصوت:أكيد حسيت او عندك خبر ان في جاسوس بينقل كل اخبارك للتنين ولا محستش يا عراف.
انا:عيب حسيت وعرفت هو مين كمان بس مش هواجهه دلوقتي ولا هعرف حد اني عرفت مين الجاسوس (لما نشوف القراء هتعرف ولا لا)
الصوت:طيب كويس اوي كنت عارف انك هتعرف, قولي بقي عايز مني ايه أكيد مكالمتك دي مش خير خالص.
انا:عايز ملف عيلة ابراهيم عزت العراف وملف عيلة شوقي زهران الديب.
الصوت:عمار انت جبت الاسماء دي منين واشمعنا دول.
انا:منين لان ده اسم عيلتي انا عمار محمد ابراهيم عزت العراف واللي بحبها هي لميس حفيدة شوقي الديب.
الصوت:تمام يا عمار يبقي انت كده قررت تعرف المكشوف يا عراف وقريب اوي هتعرف هجمعلك كل حاجة وهقولك على مكان المقابلة.
خلصت المكالمة وشيلت التليفون تاني في المكان اللي مخبيه فيه لان مكتبي هو أمن مكان.
وقررت مش هرجع البيت النهاردة وتليفوني طبعا مبطلش اتصال من احمد وسارة ونبيلة كمان وفوق كل دول امي اتصلت كتير اوي.
قررت ارمي كل حاجة ورا ضهري وانام.
بعد فترة من نومي بدأت اشوف نفس المنظر تاني وظهر ابويا والمرة دي مش لوحده.
ابويا:اهلا يا عراف، نبيلة مقدرتش تمسك نفسها وعرفتك حكاية التأر.
انا:ايوة يا حج وعرفت كل حاجة وهعرف بعد كام يوم كل حاجة من اول اسمي اللي اختفي من البطاقة لحد دلوقتي.
ابويا:ماشي يا عمار تعال اعرفك على جدك عزت العراف جدك الكبير.
العراف الكبير:فيك شبه مني وبتفكرني بنفسي وانا صغير بص يا عمار احنا عيلة كبيرة اوي من زمن الزمن وعايزك تدور على باقي عيلتك المفروض ليك عمة اسمها سحر وليك اخت من الاب بس ومحدش يعرف عنها حاجة.
ابويا:ايوة يا عمار متستغربش انا كنت متجوز بعد ما اجوزت امك بفترة وخلفت بنت وكانت الجوازة دي واجب عليا اختك ملهاش غيرك وكان هيجي وقت وتعرف بس انا مشيت بدري قبل ما انت تكبر وتعرف كل حاجة مني.
امك نهى متعرفش حاجة عن اختك ولا مامتها وانا معرفش هما عايشين ولا ماتوا اسم اختك يا عمار هو…….
فوقت من النوم على دخول العسكري عليا الصبح وبيقولي اصحي يا فندم بقينا الصبح.
انا:انت كان لازم تدخل يعني المكتب دلوقتي حبكت يعني.
العسكري:اسف يافندم.
خدت بعدي وخرجت من الامن العام وخدت عربيتي ورجعت على البيت.
احمد:انت كنت فين احنا دورنا عليك وخوفنا يكون حصل حاجة انت بتهزر.
انا:كنت في مبني الامن العام ومتحركتش من هناك من امبارح وكنت شغال على ملفات قضية جديدة.
احمد:نعم ياعمار انت خرجت بالعربية بعد الشغل امبارح.
انا:محصلش انا خلصت مع محسن بيه ورجعت اوضة التحقيقات وخلصت تحقيق وبعدين رجعت المكتب فكك ياحمد ومتحققش معايا.
سارة:مش قصده يا عمار هو خايف عليك وكمان بيقول ان عربيتك اختفت من الجراچ.
انا:حصل خير عن اذنكم.
دخلت البيت وانا مقرر مش هحكي اي حاجة دلوقتي واتمني تكون نبيلة متصلتش على نهي.
نهي:انت جيت حرام عليك كنت فين كل ده احنا من امبارح دايخين عليك.
واحمد دور عليك وسأل عليك في الشغل وكل الناس قالت انك خرجت.
(انا كنت موصي اي حد في المبني يقول اني خرجت وروحت ومحدش يقول اني هنا)
مفيش حاجة يا حبيبتي انا كويس كنت في الشغل وخلصت متأخر وقررت انام هناك واديني جيت اهو.
استأذنك بقي هطلع انام لاني تعبان ومنمتش كويس.
امي:عمار انت من امتي بتكلمني كده ومن امتي بتسيبني خايفة عليك وطنش.
انا:مش قصدي يا حبيبتي و روحتلها وخدتها في حضني ولقيتها بتعيط جامد.
مالك بس يا نهى ما انا كويس اهو بس تعبان ومخنوق شوية بسبب حوار لميس والشغل معلش حقك عليا اني خليتك قلقانة عليا طول الليل.
امي:ماشي يا حبيبي اطلع نام وبعدين نكلم علشان عايزك في حاجة بليل وجايلنا ضيوف.
انا:مين اللي جاي يا روحي.
امي:هتعرف بليل يا حبيبي يلا قوم ريح شوية وبليل هتعرف.
طلعت اوضتي وحطيت رأسي على المخدة ونمت فعلا نوم عميق والمرة دي محلمتش باي حاجة مع ان كان عندي أمل ان ابويا يجيلي تاني وافهم الدنيا اكتر واعرف اسم اختي ايه.
نهي:قوم يا عمار يلا الساعة بقيت 6 بليل والناس قربت تيجي.
انا:حاضر يا نهى هقوم اخد شاور واجهز لما نشوف مين اللي جاي.
نهى خرجت وانا قعدت أفكر شوية فكل المعلومات والحكاوي اللي عرفتها لحد دلوقتي
كده انا اسمي العراف كاسم حقيقي ولقب وكمان في جاسوس حواليا تبع التنين وخلاص عرفته بس لازم اعرف اوقعه صح، وكمان نبيلة بتبعد لميس عني علشان خايفة مني اكون عايز اخد بتأري منها مع اني معرفش اصلا تأر ايه ولا الحكاية ايه من اولها بس قريب هعرف من الصوت اللي اكلمت معاه.
الصوت اللي كلمته ده حد عزيز عليا اوي ومحدش يعرف عنه حاجة بس لما يظهر ويتعرف هيبقي دائما في ضهري ومعايا ومش هيسيبني ولا لحظة.
كفاية تفكير لحد كده قمت جهزت نفسي وخدت هدومي ودخلت حطيت رأسي تحت المياة وخدت شاور محترم
وخرجت من الحمام لبست وجهزت حالي وساويت دقني وكل حاجة تمام علشان ناوي اخرج بعد ما الضيوف تيجي وتمشي عايز اعمل مكالمة مع الصوت الخفي بتاعي.
خرجت من اوضتي وروحت على اوضة نهى وخبطت عليها وفتحت الباب ولقيتها ملاك قدامي لابسة فستان خروج اسود يجنن علي بشرتها البيضة ومسيبة شعرها بطريقة جميلة اوي خليتني هايج عليها وخصوصا ان الفستان ماسك على بزازها وحلو اوي عليها واللي حسيت انها مش لابسة براا من تحت الفستان.
انا:انت ازاي لابسة الطقم ده كده انت مش واخدة بالك انه قافش عليكي ومخليكي صاروخ انت مش هتنزلي كده انسي.
امي:يا حبيبي الناس اللي جاية كلهم ستات متغيرش عليا ومتخافش انا بتاعتك انت وبس وحبيبتك انت وكمان مقدرش اخرج كده وانت عارف.
انا:ماشي يا حبيبتي مع اني عايز اشيلك واحطك على السرير دلوقتي واعمل معاكي كل حاجة غلط وجامدة
امي ضحكت ضحكة خلت زوبري خلاص عايز يقوم من البوكسر ويخرج ينهش في كسها.
امي:كفاية دلع فيا علشان مش هنعرف نمسك نفسنا لو فضلنا اكتر من كده ويلا بينا بقي علشان الناس على وصول ولسه بتكمل الكلمة لقينا الجرس بيرن.
امي مبتحبش المساعدين في البيت نزلت فتحت الباب ولقيت الصدمة في وشي.

بكده انتهي الجزء السابع من سلسلة العراف الأولي.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ