العراف – السلسلة الأولى | الجزء الثامن

وقفنا المرة اللي فاتت
امي:كفاية دلع فيا علشان مش هنعرف نمسك نفسنا لو فضلنا اكتر من كده ويلا بينا بقي علشان الناس على وصول ولسه بتكمل الكلمة لقينا الجرس بيرن.
امي مبتحبش المساعدين في البيت نزلت فتحت الباب ولقيت الصدمة في وشي.
انتوا بتعملوا ايه هنا.
نبيلة:نهى اتصلت بيا وعزمتنا على العشاء مش هتدخلنا ولا ايه.
امي من ورايا:اتفضلي يا نبيلة نورتيني يا حبيبتي.
دخلت نبيلة ومعاها لميس ونهال كمان وكلهم اجمد من بعض.
نبيلة لابسة فستان احمر بس لون الاحمر الهادي وعاملة شعرها وحاطة مكياج هادي يجنن مخلي وشها عايز يتأكل أكل.
لميس بقي حبيبة قلبي:لابسة فستان ابيض وعلى بشرتها البرونزي مخليها طلقة وجامدة اوي وبزازها باينة وواضحة اوي لميس لبوة داخلة عرين الأسد وهتخرج مفشوخة من زوبري.
نهال بقي لابسة فستان اسود وحلو عليها هي كمان وجسمها الصغير ده يجنن اوي البت دي فعلا يبخت اللي هيجوزها شكولاتة كيوت كده هي ولميس احلى من بعض.
نبيلة:عمار انت هتفضل تأكلنا بعينك كده كتير مش هنقعد ولا ايه وراحت ضحكة ضحكة شرموطة اوي.
انا:اصلكم جامدين اوي يا نبيلة اكدب يعني.
وقتها كلهم اتكسفوا من جرائتي.
كلنا اقعدنا في الصالون.
امي:طبعا كلكم مستغربين انتوا هنا ليه، مع ان نبيلة اخر مرة قررت ان لميس مش هتجوز عمار ومشيت من هنا مع ان الوضع كان خطر ولسه خطر زي ما هو.
وامي بتكلم وصلتني رسالة من رقم برايفت ومكتوب فيها لازم نتقابل دلوقتي سيب اي حاجة في ايدك وتعالي المكان المعتاد بتاعنا.
انا:نهى يا حبيبتي بعد اذنك انا لازم امشي حالا واتمني محدش فيكم يمشي النهاردة غير لما ارجع ونكلم.
امي:رايح فين يا عمار عيب كده في ضيوف ولازم اكمل كلامي.
انا:معلش يا نهى لازم اتحرك دلوقتي ومش هتأخر وياريت متقوليش لاحمد ولا سارة اني خرجت لاني هخرج من باب الفيلا الخلفي.
لميس:عمار متهزرش انت في خطر ولازم حماية معاك لازم تاخد حد معاك.
انا:متقلقيش انا هبقي كويس وهرجع بسرعة.
لميس:لا يا عمار ياما تاخد احمد معاك بالحراسة او تاخدني انا معاك.
انا:مش هاخد حد معايا يا لميس، وبعدين اخدك معايا فين وانت بلبسك ده, ده انا هجنن عليكي وانت هنا مضمنش نفسي وانت برة معايا هعمل ايه وضحكت وقمت خرجت من باب الفيلا الخلفي.
عند امي وباقي الناس.
نبيلة:عمار راح فين يا نهى انا مش مطمنة بعد ما جاتله الرسالة وهو قام فجأة.
امي:متقلقيش اكيد حاجة في الشغل وهيرجع بسرعة.
لميس:مش حاجة للشغل بدليل انه مخرجش من الباب العادي وساب الحراسة انا لازم ابلغ احمد ان عمار خرج لان مش مطمنة.
وقامت لميس ندهت على احمد وسارة ودخلوا ليهم.
امي:احمد، عمار خرج من الباب الخلفي وقال محدش يعرف بعد ما جتله رسالة على التليفون.
احمد:متقلقيش حضرتك احنا عملنا االنهاردة تتبع لتليفون عمار بسبب لما اختفي امبارح.
وسارة بتجيب جهاز التتبع وبتشغله وبتلاقي ان اشارة التليفون بتاعي موجودة في البيت ولقوا التليفون متساب على الباب الخلفي للفيلا.
فلاااااااااش باااااااك
لما كنت قاعد بفكر مع نفسي قبل الشاور مسكت تليفوني واكتشفت ان التليفون معمول عليه تتبع وعرفت اني متراقب من الشغل علشان لو اختفيت تاني او شاكين فيا ومش عايزني اعرف حاجة.
أول ما جتلي الرسالة اطمنت ان اللي بعتلي الرسالة كتب في المكان المعتاد وبكده محدش فيهم عارف انا فين غيري انا واللي رايحله.
نرجع من الفلااااش بااااااااك
احمد:عمار سايب التليفون هنا، وبكده عمار عرف اننا عاملين تتبع للتليفون.
نبيلة:وبعدين كده عمار ممكن يكون في خطر ولازم نعرف هو فين.
سارة:انا هتصل على محسن بيه وهعرف لو يعرف اي معلومات يمكن راح يتابع شغل سري المهم نطمن وبس.
احمد:شغل اللاسلكي محسن بيه محسن بيه.
محسن:ايوة ياحمد اتفضل سامعك قول الإشارة اللي عندك.
احمد:عمار اختفي من البيت وساب التليفون هنا علشان اكتشف حوار التتبع حضرتك تعرف اي معلومة.
محسن:لا معرفش حاجة بس كده العراف بيعمل حاجة مش عايز حد يعرفها دوروا عليه وشوفه العربية بتاعته وبلغوا بيها اي كمين.
احمد:عمار سايب العربية كمان لانه خرج من الباب الخلفي.
امي وقتها فضلت تفكر مع نفسها يا تري انا روحت فين وبعمل ايه بظبط.
عندي انا بقي وانا على الطريق راكب عربية تانية محدش يعرف عنها حاجة ومحطوط عليها نمرة مضروبة مش باسمي.
كنت عارف انهم دلوقتي بيدوروا عليا من الكاميرات اللي موجودة في البيت بس محدش يعرف خالص بموضوع الكاميرات ده غيري انا وبس.
فلاااااااااش باااااااك
اليوم اللي عرفت اني متراقب فيه وحصلتلي محاولة اغتيال وجت الرصاصة في دراعي بعد ما خفيت على طول طلبت كاميرات مراقبة بجودة عالية وبالصوت كمان من المجهول اللي بكلمه.
انا:طالب خدمة مهمة ولازم تتنفذ في اسرع وقت.
الصوت:ارغي مش هنخلص منك.
انا:عايز كاميرات مراقبة بجودة عالية وصوت كمان مش مجرد صورة بس.
الصوت:تمام هبعتهملك على الشغل في طرد سريع اقفل بقي.
وبعدها بيوم على طول جالي على الشغل بوكس فيه كاميرات مراقبة حديثة وصغيرة اوي متبنش وروحت بليل كانت نهى في اوضتها كالعادة علقت الكاميرات في كل حتة وكان متبقي اوضة نهى استنيت لما نامت خالص وبعدين دخلت حطيتها في مكان متبنش فيه ووصلتهم باللاب توب والتليفون.
نرجع من الفلااااش بااااااااك
وانا شايفهم كلهم في الموبايل بيدوروا عليا والكل قاعد قلقان (متستغربش يا عزيزي القارئ ده موبايلي الخاص محدش يعرف عنه حاجة زي الموبايل اللي بعمل منه مكالمات المجهول).
بصيت في الموبايل وقتها لقيت كاميرا نهى يوم خروجي من المستشفى كانت مسجلة فيديوهات كتير قولت بعدين ابقي اشوفهم لاني خلاص وصلت للمكان.
نزلت ودخلت البيت وقربت شوية بشوية لحد ما وصلت وقعدت على الكرسي.
المجهول:اهلا بيك متأخرتش ولا حاجة دائما وقتك مظبوط.
انا:عيب ده انا العراف لازم اكون جامد في كل حاجة والا مستاهلش اللقب ده.
المجهول:اسمع بقي الحكاية بدأت ازاي زمان ايام جدك الكبير عزت العراف وشوقي الديب كانت بينهم صداقة قوية اوي وكويسة لدرجة انهم كانوا بيباتوا ويأكلوا ويشربوا مع بعض.
لحد ما في يوم حصلت مشكلة بين عزت وشوقي على واحدة ست، عزت كان معجب بيها وشوقي كمان اعجب بيها وهي كانت بتحب عزت ومعجبة بيه وابوها كان راجل مهم اوي وواصل.
بدأ عزت يتقرب من ابوها واتعلم كل حاجة عن الشغل بتاعه وبقي عزت العراف وكبر في السوق واتعرف وبقي الكل بيخاف منه وبيعمله الف حساب قبل ما يتكلم وطبعا اجوز الست اللي حبها وهي حبيته وخلفوا 3 ***** وقتها.
أبوك و عمك وعمتك.
طبعا انت عارف اسم ابوك محمد عزت العراف.
وعمك كان اسمه احمد عزت العراف.
وعمتك إسمها ايمان عزت العراف.
شوقي الديب وقتها كان اتجوز بنت عمه وخلف منها برضو 4 *****
نبيلة شوقي الديب، ميرفت شوقي الديب، ابراهيم شوقي الديب، عز شوقي الديب.
والحياة كانت عادية وحلوة بين العيلتين والحكاية اتنست خلاص بس جيه اليوم اللي سبب المشاكل دي كلها ووقتها ******* كبرت وعد اكتر من 20 سنة وحصلت المشكلة الكبيرة شوقي الديب حب يأخد شغل عزت العراف بس عزت مسكتش وقتل ابن شوقي ابراهيم بس بالغلط مكنش ناوي يتقله.
طبعا شوقي سمع كده وعرف اللي حصل قرر انه هو كمان يقتل احمد عزت العراف عمك.
وقتها عزت مسكتش وفضل يخلص على عيلة شوقي الديب لحد ما مفضلش غير عمتك وابوك ونبيلة وسارة ولاد شوقي.
وقتها شوقي خاف على البنات وقرر انه ياخدهم ويسافر بعيد عن القرف ده كله.
وعزت برضو قرر انه خلاص كفاية ددمم لحد كده ولما محمد يتجوز ويخلف يبقي التأر يستمر.
وفعلا الحكاية فضلت نايمة لحد النهاردة ووقتها ابوك لما خلفك مرضاش يحط اسم العراف في شهادة الميلاد.
وأمك نهى كمان عرفت قبل ما ابوك يموت بيومين او تلاتة هو اللي حكلها انها تحافظ عليك وتبعدك عن اي حد شايل اسم شوقي الديب علشان ممكن يكون مربي عياله على التأر.
انا:ايمان شوقي الديب فين عايشة ولا ماتت زي ما نبيلة فاكرة.
المجهول:ميرفت شوقي الديب عايشة بس لما كبرت شوية شوقي وقتها قرر انه يبعدها عن كل حاجة لانها كانت صغيرة وطيبة وصعب تواجه الصراع والحرب دي وغير اسمها لاسم عيلة تانية واتبنوها وقتها.
ميرفت اسمها الحالي هو ميرفت عزيز النجار.
انا:هنهزر صح بنت النجار المشهورة والمعروفة في مجال السياحة هي أخت نبيلة.
المجهول:ايوة هي وكمان مش كده وبس، بس هسيبك انت تكتشف الباقي.
اظن كده انت عرفت كل حاجة وبخصوص موضوع اختك اللي مسألتش عنها انا واثق/ة انك هتعرف توصلها دور كويس بس ومتهملش اي حاجة.
انا:تمام
خرجت من البيت وانا فاهم كل حاجة حصلت وعرفت كمان حاجات جديدة كويس ان المجهول او المجهولة في حياتي.
ركبت العربية ووصلت للجراچ الخاص اللي بسيبها فيه هي والتليفون وقفلت باب الجراچ وخدت تاكسي ورجعت للبيت.
الكل اول ما دخلت قام من مكانه وبداو الاسئلة.
امي:كنت فين قلقتني عليك حرام عليك كفاية قلق.
لميس:انت كويس وليه سيبت التليفون والعربية وكل حاجة.
نبيلة:انت كويس يابني قلقتني.
نهال:مش هسألك زيهم كويس انك بخير.
احمد:عارف طبعا انك مش هتجاوب استأذن انا يلا يا سارة.
انا:كفاية اسئلة بقي الوقت اتأخر انتوا بالكم 5 ساعات مستنين وانا جاي هلكان ومش قادر اكلم فبعد اذنكم كلكم كده من غير اي اعتراض كل واحد يطلع يختارلوا اوضة من اللي فوق ونام فيها الكل ورايا يلا من غير كلام او اعتراض.
نبيلة:لا مينفعش نبات برة بيتنا احنا هنروح وكده كده معنا عز والحراسة يلا يا لميس انت ونهال.
انا بعصبية:نبيلة انا قولت مفيش مرواح وقولت مش عايز اعتراض يلا اتفضلوا قدامي.
امي:عمار عيب كده نبيلة قدي ومينفعش تزعقلها كده عيب يا عمار.
انا:اسف يا نبيلة بس فعلا انا مش طايق نفسي ومتعصب فيلا لو سمحتوا.
طلعنا كلنا فوق و وقفت قدام اول اوضة بعد اوضتي انا ونهي.
دي اوضتك يا لميس اتفضلي ادخلى اوضتك وهتلاقي في الاوضة هدوم على مقاسك للنوم.
لميس:تمام يا عمار.
ودخلت لميس الاوضة من غير اي اعتراض لانها فهمت انا قد ايه متعصب ومش هسمح بحد يكسر كلمتي.
دي اوضتك يا نهال اتفضلي ادخلى اوضتك وبرضو هتلاقي هدوم على مقاسك للنوم.
نهال:شكرا يا حبيبي انت سندي حتى لو في وسط المشاكل دي كلها.
انا:وانت كمان حبيبتي يلا ادخلى.
طبعا يا نبيلة دي اوضتك اللي هناك اتمني مسمعش اعتراض منك وهتلاقي برضو لبس على مقاسك للنوم.
نتقابل بعد شوية علشان نتعشي كلنا انا طلبت ليكم اكل من برة وزمانه جاي يدوب كل واحد فينا ياخد شاور ويلبس وينزل.
وسيبتها هي وامي ودخلت اوضتي.

عند نبيلة وامي.
نبيلة:هو ماله يا نهي، قال هيخرج وبعدها يرجع يكلم معنا دلوقتي عايزنا نبات وحوارات انا مبقتش فاهمة اي حاجة من ابنك.
نهي:مين سمعك يا حبيبتي انا ذات نفسي مبقتش فاهمة حاجة خالص بس عمار طيب وفعلا بيحب لميس.
نبيلة:عارفة يا نهى بس قلبي مش مطمن.
نهي:سيبك انت تعالى نعمل زي المرة اللي فاتت انت كنتي جامدة اوي.
نبيلة:مش هنلحق ندلع بعض ده بيقولك طلب اكل استني لبليل وبعدين هجيلك أو تجيلي.
نهي:ماشي يا لبوة ياحلوة انت.
عند لميس في الاوضة.
قاعدة بتفكر مع نفسها انا ليه بتصرف كده، وليه متمسك بيها مع اننا نعرف بعض من 3 شهور او اكتر بحاجة بسيطة وقامت فتحت الدولاب ولقيت قدامها قميص نوم طويل ومفتوح من الجنب الشمال على مقاسها وفضلت مكسوفة ازاي هتلبس كده وتنزل تقعد قدامي.
نهال برضو فتحت الدولاب لقيت قميص نوم على مقاسها بس ضرب نار وصاروخ.
نبيلة نفس الكلام بس نهى كانت لسه عندها.
نبيلة:شوفي ابنك جايبلي قميص نوم الواد مش مكسوف من نفسه.
نهي:ابني مبيكسفش وبيحب يدلع اللي بيحبهم واكيد عينه منك وعايز يدلعك.
نبيلة:يا ست انت اتلمي عيب كده احنا علشان عملنا سحاق مع بعض خلاص الدنيا هتسيب مننا.
نهي:الايام بيننا
عندي في الاوضة خدت هدومي وخرجت دخلت الحمام اللي فوق وخدت شاور ولبست وخرجت من الحمام ودخلت الاوضة وكل واحدة فيهم عملت كده
انا بقيت حاسس اني راجل و4 ستات بدل راجل و6 ستات ويمكن نبقي اكتر لسه مش عارف.
نزلت قعدت تحت واستنيت الكل ينزلوا ولقيت الباب بخبط واحمد بيديني الأكل قولتله شكراً وقفلت الباب لان ممكن اي واحدة من البنات تنزل وانا بغير على اهل بيتي.
بعد نص ساعة نزلوا كلهم سواء وراء بعض
نهى بقميصها الاسود الفاجر اللي هموت واقوم انيكها دلوقتي وانهش كسها ولحمها بزوبري.
ولميس بمقيصها الاحمر اللي مخليها نار اكتر ما هي نار وبتقول لزوبري تعال اعمل معايا واحد زي بتاع المستشفى بس افتحني بقي.
ونهال الكيوت قميصها وجسمها يخلوا الحجر ينطق خلاص عايز اهجم عليهم.
نبيلة كانت زي نهى نفس الجمال والجمدان لان الاتنين في جسم بعض وقريبين من بعض وخليت زوبري عايز يخرج من مكانه ويدخل كسها.
قعدنا كلنا أكلنا وقولتلهم ايه الحلاوة والجمال اللي انتوا فيه ده انا كده هتجنن منكم ومش هقدر علي كده.
لميس:شكرا يا عمار متكسفنيش.
نهال:شكرا يا سندي لازم ندلعك.
نبيلة:شكرا يا عمار بس بطل بكش ومعاكسة.
نهي:حبيب قلبي يا ناس حابب يهتم بينا ويهتم بكل حاجة تحصنا.
واحنا بنأكل قولتلهم بكرة الصبح بعد الفطار هنكلم في كل حاجة وكده كده بكرة اجازة من الشغل وبكرة يا نبيلة بعد ما نخلص عايز اسمع قرارك النهائي علشان مفيش وقت اضيعه انا لسه ورايا حاجات كتير لازم اعملها قبل ما اسافر.
نهي:تسافر تروح فين يا حبيبي.
انا:حاجة تبع الشغل متقلقيش لما يجي وقتها.
خلصنا أكل وقعدنا قاعدة حلوة وفضلنا نضحك ونهزر ولما جيه وقت النوم الكل طلع للاوضة وبعدها بشوية لقيت لميس بتخبط عليا باب الاوضة.
انا:اتفضل.
لميس:انت نمت جيت اكلم معاك شوية.
انا:تعالى يا حلوة انت.
لميس:تعالي في حضني وقولي مالك ومتخبيش عليا.
انا:ايش عرفك اني مهموم وحزين
لميس:نظرة عيونك مبينة كل حاجة، تعال نام في حضني بس بأدب.
انا:قربت من لميس ونمت جنبها على السرير بس قميص النوم مجنني عليها.
قربت من شفايفها ودخلنا في بوسة عميقة ساحت فيها لميس على الاخر وبقت جاهزة لزوبري اللي مشتاقلها.
روحت مقلعها حمالات القميص لقيتها لابسه تحته اندر احمر مخلي شكل كسها نار وعايز يتأكل ومجسم على شكل شفرات كسها الجميل وانا كنت قلعت هدومى وبقيت بالبوكسر
وقعدت ابوس فيها وادعك بزازها اوي وارضع بزازها واكل فى جسمها لانى كنت محروم من جمالها من وقت ما امها بعدتها عني وكانت متجاوبه معايا جامد وفضلت الحس وامص في حلمة بزها اليمين واشفوطها لجوا بوقي واكلها اوي.
وهي اااااااااااه بالراحة يا عمار يا حبيبي صدري مش هيهرب منك اااااااااه بالراحة على حلمتي وبزازي يا حبيبي.
انا:وطي صوتك هيعرفوا اني بنيكك يا لبوتي.
لميس:كسمهم يعرفوا مش فارقة معايا انت بتاعي وبس.
(خليك فاكر عزيزي القاري لميس وقت الهيجان بتتحول لواحدة تانية وده اللي مخليني عايز انيكها كل شوية).
شويه ونزلت على كسها الكس البكر الجميل وعلى الاحساس لما تكون انت اول واحد تلمس الجسم الجميل ده وتكون انت مدربه واول واحد تلاعبه خصوصا لما تكون عندك الخبره الكافيه اللى انا اكتسبتها من علاقتي بامي نهي.
ومسكت زنبورها وقعدت امص فيه وهى فى دنيا تانيه
وعماله تنزل احلى شهوه من كسها وتئن وتتاوه وانا عمال ارضع زنبورها.
وهي احااااااااااااا يا حبيبي الحس اوي الحس كسي جامد خليني اجيبهم اااااااااااااه كسي نار يا عمار كسيييي.
حسيت وقتها ان في حد ورا الباب وبيسمعنا ومن الخيالات اللي تحت الباب لما قربت بجسم لميس على حرف السرير وبصيتي بعينيا لقيتها نهال لان لو قميصها باين لانها قصيرة وهو طويل عليها قولت عادي سيبها تتمتع.
فضلت الحس في كس لميس واشفط شفايف كسها اللي بخيرها دي بتاع 10 دقايق وهي غرقتني من شهوتها ونزلت بتاع مرتين على وشي.
طلعت بوستها وقولتلها الحسي شهوتك من على وشي يا لبوتي وهي ما صدقت اشتمها وبدأت تلحس في وشي وتدوق عسلها وكل ده ايدي على كسها بفرك في زنبورها.
روحت منيمها على بطنها وقعدت ابوس فى ضهرها واحسس عليه وعلى كتافها وعلى رقبتها وعلى طيزها الجامدة الطرية.
وقعدت ابوس فيها واحسس عليها وفتحت فلقتين طيزها وحطيت فيها لسانى وقعدت الحس واشم انضف انسانه ممكن الواحد يقابلها لانها دائما مهتمة بنفسها وقعدن ارضع في خرم طيزها والحسه واحط لسانى جواها والحس الفلقتين من بره وابوسهم واعضهم واحسس وارضع والحس احساس جميل جدا
وهى فى دنيا تانيه خاااااااالص مفيش غير احااااااااااااا احححححح نار في كسي وطيزي جننتني يا عمار اااااااااه وكل شويه ترفع طيزها لفوق عشان ادخل لسانى جوه اكتر وتهز طيزها من المتعه ومن الاندماج معايا وانا فى عالم تانى من الهيجان وانا بعمل كده
روحت منيمها على ضهرها تانى ونايم فوقها وقلعت البوكسر وخرج زوبري من عرينه.
ومسكت ايدها وحطيتها على زوبرى اللى كان واقف ومنتصب زى الحجر
وهى راحت ماسكاه وهى مغيبه عن الوعى وتحسس عليه وتستكشفه
وفضلت ابوس واحضن فيها وهى ماسكه زوبرى وبتلعب فيه لحد اما اتعودت عليه وروحت معدول وقاعد بين رجليها ومسكت زوبرى وقعدت افرش فى كسها وزنبورها وهى خلاص مش واعيه.
ااااااااه كسي نار يا عمار زوبرك بينهش في لحم كسي ااااااااه يا حبيبي ممتعني اوي دخله يا عمار افتحني يا حبيبي.
رديت قولتلها بعينك لسه مش دلوقتي وروحت زانق زوبرى على زنبورها ونمت فوقها وانا بحك زوبرى فى زنبورها لحد اما ارتعشت ومسكت فيا جامد وغرست ضوافرها فى ضهرى وحسيت انها مش حتبطل تشهق وهى بتنزل شهوتها اللى اول مره تيجى بالطريقه دى ومع مين مع الانسان اللى هى حبته وعشقته كاول حب حقيقي ليها
فضلت افرش في كسها واجننها بزوبري وهي كسها كله سوائل وبيلمع من عسلها فضلن على الوضع ده بتاع ربع ساعة ارضع بزازها وافرش كسها لحد ما قربت اجيبهم.
فحطيته بين بزازها المشدودين دول وضميت بزازها على زوبري وفضلت انيكها رايح جاي رايح جاي وهي في عالم تاني واصوتها نار كويس ان اوضتي فيها عازل للصوت شوية بس أكيد صوتها خرج بدليل نهال كانت واقفة بتسمع وفضلت انيك في بزازها وهي خلاص قربت يغم عليها من كتر الشهوة والعسل اللي جابتهم.
سألتها عيزاهم فين يا حبيبتي قالتلي على بزازي وبطني.
روحت نزلت شلال من اللبن.
لميس رقيقه وسخنه وخجوله وغير كل ده هي لبوة على السرير وانا بحب كده ولازم لميس تبقي مراتي وتتنااك على زوبرى
بعد ما جبنا مع بعض نيمتها في حضني زي ما احنا عريانين وقلت لها حبيبتى انت جميلة اوي بجد وسخنتيني عليكي بطريقة نار ايه الجمدان ده كله يا جامدة انت.
لميس:بجد يا عمار انا حلوة اوي كده، ومش بتقول عليا قليلة الادب ولا وحشة لاني سلمتك نفسي قبل جوازنا.
انا:لا طبعا يا روحي مش بقول الهبل ده.
لميس:عمار طب سيبني اكمل كلامي واقول اللي جوايا، انت تعرف انك اول شخص احبه بعد موت بابا ومفيش اي شاب دخل حياتي ابداً ودائما كنت مهتمة بتعليمي وبحب ابويا اكنه حبييبي وخطيبي وكل حاجة في دنيتي ولما مات حسيت اني هضيع لحد ما عدت الايام وكنت ضايعة بجد وجالي جواب الانتداب وجيت مبني الامن العام وقابلتك وقتها حبيتك من اول نظرة وقولت الدنيا هتعوضني بيك وفعلا انت بقيت كل حاجة ليا اتمني متبعدش عني ولو شخصيتي وحشة هغيرها ولو مش بتحبني وقت الدلع بتاعنا هتغير.
انا:انت جميلة اوي اي الجمال ده كله انا حبيتك برضو من اول نظرة واعجبت بيكي وكنت عارف اني اول شخص في حياتك وانك حاسة معايا بالامان ومينفعش اغدر بيكي او حتى اعاملك بشكل وحش. وبخصوص طريقتك واسلوبك وشخصيتك كل حاجة فيكي عجباني حتى بزازك العريانة دي ومسكت بزها وبحب شخصيتك وقت النيك مسمهوش دلعنا اسمه وانا بنيكك.
تعالي يا حبيبتي وخدتها في حضني شوية لحد ما جسمها هدي خالص.
لميس انت صاحية ولا نمتي، لا صاحية يا حبيبي.
انا:طب تعالي ناخد دش سريع ونرجع ننام علشان مينفعش تنامي كده علشان الصبح محدش يشم حاجة او ياخد باله يلا.
وقتها الساعة كانت 2 بليل شيلتها بين دراعاتي ودخلت الحمام اللي في الدور وقفلت الباب علينا واستحمينا سوا وطبعا الحموم كان في بوس واحضان ولحس لكسها وخليتها تجيبهم مرتين بس انا بالي كان مشغول وقتها مين اللي شافنا.
خلصنا شاور وهي لبست الهدوم تاني واتأكدت انها نظيفة وقالتلي ممكن اطلب منك طلب.
انا:اؤمري يا حبي.
لميس:عايزة انام في حضنك وطظ في اي حد.
انا:اؤامرك مواجبة تعالي وشيلتها ودخلت الاوضة عندي وخدتها في حضني وبزازها الطرية لازقة في صدري وكنت هركبها تاني بس قولت كفاية كده النهاردة وعينيها غمضت وكنت بلعب في شعرها وكان شكلها حلو اوي وعيني راحت في النوم وقت ما كنت سرحان فيها ونمت انا كمان.

يتبع

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ