كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة التاسعة

​انا: مش عارف لي حاسس ان علاقتكم دي فيها حاجة قذره ههههه بس كله مع الوقت هيبان
نهاد: ايون فيها أبقى تعال معانا الشقة وانت تشوف بعينك ولو عجبتنا نبقى نشوفك يمكن نرضى عليك
نسرين: بس يا جزمة انتي احترمي نفسك
انا: لا لا أنا مش بتاع شقق يسطى هههه
نهاد: اوعي تقولي انك بتروح الخرابه ههههههه
انا: خرابه يا زبالة ههههههه.. بعدين مالك يا نسرين خايفة كدا ليه سركو في بير متقلقوش خالص دا أنا هذلكوا ههههههه
نسرين: عاجبك كدا يا زفتة اهو صدق بجد ان بينا حاجة قلة ادب وشكلنا بقى وحش قدامه
انا: نسرين مالك قلبك ضعيف كدا ليه هههههه يا بنتي احنا بنهزر يخربيت دماغك دي
نهاد: انت لسه شوفت حاجة دي بتخاف من خيالها اصلا دي غريبة فشخ هههه
انا: خلي قلبك جامد شوية يا نسرين ومش ايه كلام يتقال تاخديه بجد… المهم انتو ساكنين فين؟
نهاد: الشارع اللي بعد الكافيه دا
انا: مأجرين شقة ولا ايه؟
نهاد: اه شقة ايجار بس صاحب العمارة راجل وسخ وعينه زايغة
انا: انتو ايه مصبركوا عليه ما تسيبوا العمارة كلها وتشوفوا شقة تانية
نهاد: يا شهاب انت في التجمع يعني مش سهل تلاقي شقة ايجار وحتي لو لاقيت بتلاقي ايجارها غالي فشخ
انا: بتدفعوا ايجار كام؟
نسرين: بندفع 2000 جنيه بس هو بيدفع فاتورة المياه والغاز واحنا بندفع الكهرباء
انا: دا انتو طلعتوا مضحوك عليكو فشخ
نهاد: طب نعمل ايه مفيش قدامنا حل
انا: طب واللي يجيبلك شقة ايجارها خفيف عن كدا بمراحل كمان بس ممكن تشيلوا الفواتير انتو
نهاد: بتتكلم جد!! هات انت الشقة واطلب اللي انت عاوزه واحنا مش هنتأخر عليك
انا: خلاص يبقى تعزموني على الغدا
نسرين: موافقين طبعا واحنا اللي هنطبخلك كمان
انا: لا كدا ممكن الغي العزومة ههههه شكلكوا مبتعرفوش تطبخوا وهتسمموني ههه
نهاد: لا متقلقش نسرين في الطبخ استاذة
انا: طب سيبوني هعمل مكالمة واجيلكوا
خرجت قدام الكافيه طلعت فوني ورنيت على نونو…..
انا: اتصلت في وقت غير مناسب ولا ايه
نونو: لا لا اتصل وقت ما تحب طبعا
انا: مالك بتنهجي كدا ليه كأنك كنتي بتجري.. شكل اللي في دماغي صح هههه
نونو: عايز ايه يا كارثه انت ههههههه
انا: طب اتصل كمان شوية تكونوا خلصتوا اللي بتعملوه وارتاحتوا
نونو: خلصنا يخويا وكله تمام
انا: طب مين كانت العروسة علشان اباركلها هههه
نونو: أنا وهي بدلنا سوا هههههههه
انا: مبروك عليكو بقى…. المهم كنت عايزك في حوار كدا بس لو خلصتيه ليا تبقى خدمتيني جدا وجميل ليكي عندي
نونو: قول حوار ايه ولو اعرف هخدمك
انا: بنتين صحابي من ايام الكلية عايزين شقة ايجار يكون ايجارها خفيف عليهم…. انتي بتأجري شقق في العمارة دي او العمارتين التانيين؟
نونو: هو دا الحوار يا شهاب دا أنا قولت حاجة كبيرة وصعب تتحل
انا: لا لا يا باشا دا الحوار
نونو: اه بأجر شقق عادي هما طلاب ولا عايزينها اقامة كاملة
انا: بصي من غير حوارات هما شغالين في شركة الكهرباء ومقيمين هنا في شقة في الشارع اللي ورانا بس صاحب العمارة خول وعمال يرزل عليهم ومضايقهم جامد وهما عايزين يسيبوا العمارة بس مش لاقيين شقة ومعظم الايجارات عالية
نونو: طالما تبعك يا شهاب اعتبرهم عندي في العمارة خلاص.. بس هما كانوا بيدفعوا ايجار كام للشقة الأولى
انا: نونو انتي هتاجري عليا… ملكيش دعوة بالايجار القديم.. قولي انتي بتأجري بكام ولو كتير يبقى كأني مقولتلكيش وخلاص
نونو: طب اهدي يا شهاب انت عصبي ليه
انا: علشان مبحبش اللف والدوران قولي طلباتك وبس وهنشوف يا يقبلوا يا يرفضوا
نونو: طيب خلاص بص أنا هعمل معاهم واجب علشان خاطرك انت بس وصدقني اللي هقوله دا مش هيلاقوه هنا خالص الايجار 1000 بس يدفعوا فاتورة الكهرباء والغاز
انا: كلام جميل طب بالنسبة لفاتورة المياه
نونو: مفيش فاتورة مياه.. في ماتور كبير للعمارة كلها موصل مياه للعمارة
انا: الشقة في الدور الكام وانهي عمارة؟
نونو: الدور الرابع في العمارة دي
انا: طب تمام يا نونو هكلمهم وهرد عليكي دلوقت لو فاضية
نونو: تمام يا شهاب
رجعت ل نهاد ونسرين على الترابيزة
نهاد: ايه يا عم دا كله بتعمل مكالمة
انا: اهدي يا بنتي… دلوقت في شقة في عمارة قريبة من هنا وايجارها 1000 وهتدفعوا فواتير الكهرباء والغاز وبالنسبة للمياه في ماتور للعمارة كلها بيوصلها مياه
نهاد: انت بتتكلم جد ولا بتهزر يا شهاب
انا: الكلام دا مفيش فيه هزار على فكرة
نسرين: مهو اللي بتقوله دا صعب الصراحة
انا: مش موافقين يعني… خلاص هكلم الناس واقولهم خلاص مش عايزين
نهاد: يخربيت قفشك استنى بس موافقين خلاص بس ياريت متكونش بتهزر
انا: شكلي هغلط فيكي حالا
طلعت فوني ورنيت على نونو
انا: ايوه يا باشا خلاص تمام الناس موافقة.. بس يقدروا ييجوا الشقة امتى؟
نونو: خليهم يومين بس على ما اجيب حد ينضفها لانها مقفولة بقالها فترة
انا: خلاص تمام… هي عفشها سليم؟
نونو: كل حاجة فيها جديدة ومحدش كان مأجرها خالص هيبقوا اول ناس فيها
انا: تمام اتفقنا يا غالي
قفلت مع نونو وكملت مع نهاد ونسرين
انا: الشقة فيها عفش كله جديد وانتو اول ناس تسكن فيها كمان.. وهي في الدور الرابع في العمارة دي اللي فيها الكافيه
نهاد: كمان!! انت عملت معانا جميل مش هننساه بجد يا شهاب
انا: لا عايزك تنسيه وتبطلي كلام عبط أنا اعرفك من زمان ايه نعم مكنتش بطيقك ههههههه بس عارف انك في حالك وغلبانة ودي حاجة حلوة
نسرين: صريح فشخ انت بس بردو انت عملت فينا معروف جامد لاننا كنا خلاص زهقنا من الراجل دا وطريقته الزفت وكمان الايجار عالي
انا: اهم حاجة بس ليا غدا عندكو متنسوش
نها: من عينينا نستلم بس الشقة ونعمل اللي تحبه كله.. صحيح هنستلمها امتى؟
انا: يومين كدا تكون صاحبة العمارة جابت حد ينضفها لانها مقفولة من فترة
نهاد: صاحبة العمارة!! شكلها بتحبك اوي لان مفيش ايجار هنا زي اللي قولته دا
انا: يا بنتي اللي يتعامل معايا يحبني على طول هو شهاب ايه حد يا بتاعة انتي هههههه
نسرين: الصراحة لا انت عندك حل لكل حاجة ومفيش حاجة بتقف قدامك خالص
انا: دا حقد ولا حسد دا ههههه
نسرين: لا لا خالص دا انبهار بالشخص
انا: حقك تنبهري ما انتي قدام كائن فضائي… يا بنتي أنا بني ادم عادي مش خارق يعني ولا حاجة الموضوع كله تشغيل دماغ ومعارف تخلص
نهاد: انت اتغيرت جامد عن ايام الكلية مكنتش كدا خالص بقيت حد تاني مختلف
انا: لسه قايلك شهاب بتاع الكلية اتغير… الساعة بقت 4 على فكرة الوقت اتأخر يا بنتي انتي وهي هتروحوا ازاي
نسرين: هنتمشى لحد العمارة براحتنا كدا
انا: هتتمشوا في الوقت دا ازاي يعني
نهاد: عادي يا شهاب الجو هادي اهو ومش هيبقى في غيرنا في الشارع اصلا
انا: مهي دي المشكلة يا ناصحة مفيش غيركو ووارد يحصل اي حاجة حد يطلع عليكم او ايه نيلة بلاش عبط وتعالوا اوصلكوا يلا
نسرين: هتوصلنا ازاي.. انت معاك عربية؟
انا: لا هشيلكوا على كتفي لحد العمارة.. يلا يا خفيفة انتي وهي
نهاد: طب اطلب لنا الشيك نحاسب ونمشي
انا: لا الحساب عندي المرة دي يلا بلاش كلام كتير دماغي مصدعة لوحدي وهتنفجر
نسرين: مش هينفع كل مرة كدا يا شهاب ت حاسب انت.. المرة اللي فاتت والمرة دي يبقى كتير كدا
انا: يا ستي ملكيش دعوة وبعدين المرة دي على نهاد وخصوصا اني بقالي كتير مشوفتهاش وبعدين دي دفعتي يعني طلباتها اوامر وانتي بردو لتزعلي ههههه
نهاد: تشكر يسطى جمايلك كترت
انا: طب يلا يا شبح خليني اوصلكوا وارجع علشان اقفل شوية شغل علشان اروح
خرجنا ركبنا العربية علشان اوصلهم
نهاد: بس ايه العربية الفخمة دي
انا: اتفضليها وبلاش أنا يا ستي
نهاد: لا يا عم ربنا يباركلك فيها
انا: طب اسكتي بقى خلينا نوصل هههه
نهاد: خلاص يا عم سكتنا اهو هههه
وصلنا عند العمارة وهما نزلوا ونهاد قالتلي هبقى ارن عليك بكره واحنا جايين واطمنت انهم طلعوا العمارة ومشيت أنا رجعت الكافيه… لسه بنزل من العربية لاقيت نونو بترن عليا
نونو: دا مين الناس المهمة دول اللي شهاب باشا بيوصلهم بنفسه
انا: هما دول البنتين اللي عايزين الشقة يا نونو دول دفعتي في الكلية وقابلتهم صدفة هنا
نونو: عينينا ليهم يا شهاب طالما تبعك وانا كلمت الست اللي هتنضف الشقة هتيجي بكره تظبطها علشان ينقلوا بسبب الراجل الخول اللي قولتلي بيضايقهم
انا: برنسيسة طول عمرك يا نونو
نونو: تسلملي يا شهاب انت جدع ومحترم ولازم أبقى جدعة معاك وانت عليك بس تطلب
انا: صاحية لحد دلوقت ليه.. هي نجوى لسه فوق؟
نونو: لا نجوى مشيت من شوية وانا مش جايلي نوم قولت اقف في البلكونة شوية
انا: تمام اسيبك بقى علشان ادخل اخلص شوية حاجات قبل ما اروح البيت
نونو: تمام يا شهاب.. سلام
قفلت مع نونو ودخلت الكافيه راجعت علشان كل الشيكات اللي خرجت ودفعت أنا الشيك بتاع نهاد ونسرين وكله بقى تمام كانت الساعة وصلت ل 7 لاقيت أحمد بيرن عليا بيقولي انه هيتأخر شوية بس امشي أنا عادي قولتله خلاص أنا همشي دلوقت لاني فاصل وعايز انام
قومت عرفت أشرف اني همشي وهو يبقى يخلص شغل هو والشباب ويسلموا للشيفت التاني ويمشوا…. ركبت العربية لاقيت فوني بيرن طلعته لاقيت نهاد اللي بترن
انا: ايه يا نهاد في حاجة ولا ايه
نهاد: مفيش حاجة يا شهاب مالك
انا: اصل لسه موصلك من شوية والمفروض تنامي واستغربت انك بترني فقولت ممكن يكون في حاجة
نهاد: لا عادي مجاليش نوم قولت اكلمك
انا: ايون تتسلي معايا شوية كأني كيس لب هههه
نهاد: عادي بقى اهو ايه كلام لحد ما يجيلي نوم ونسرين نامت وانا هكلم نفسي يعني
انا: لا ازاي مينفعش اتفضلي صدعيني
نهاد: تشكر تشكر.. انت لسه في الكافيه؟
انا: لسه كنت بركب العربية علشان اروح البيت
نهاد: طب ما تيجي تاخدني نخرج في أي مكان يا باشا نقعد شوية
انا: يا بنتي الساعة 7 يعني وقت نوم بالنسبة ليا خلي عندك دم شوية ههههه
نهاد: يا عم مش جايلي نوم اهو نقعد شوية نتكلم لحد ما افصل منك وبعد كدا تجيبني الشقة
انا: حد قالك اني شغال سواق عندكو يا بنت
نهاد: لا عم لا سواق ولا حاجة.. انت دفعتي وليا حق عليك ولازم توفي به
انا: حلوة الصيغة دي تصدقي ثبتيني… البسي يلا 5 دقايق واكون عندك
نهاد: اشطا يلا تعال هتلاقيني قدام العمارة أنا لابسه لسه اصلا وجاهزة
انا: طيب سلام
ركبت العربية وروحتلها عند العمارة لاقيتها واقفة مستنية ركبت العربية معايا واتحركت
انا: شوفي عايزة تروحي فين لاني معرفش اماكن كتير هنا
نهاد: في كافيه رايق خالص قدام الطريق برة بحب اقعد فيه
انا: خلاص نروح هناك يا ستي مهو الدفعة ليها حق بردو
نهاد: احبك وانت بتفهمني بسرعة هههه
وصلنا الكافيه دخلنا ملقيناش ناس كتير قعدنا طلبت قهوة ساده ونهاد طلبت عصير وشيشة بس أنا قولتلها لا مفيش شيش هتتشرب وانا قاعد معاكي
نهاد: ليه يعني يا شهاب أنا بحب اشيش
انا: أبقى شيشي وانتي لوحدك يا ستي لكن متشربيش شيشة وانا قاعد
نهاد: طب ايه السبب يا شهاب
انا: اهو كدا من غير سبب ولا تحبي اقوم امشي وتشيشي انتي براحتك
نهاد: لا يا عم خلاص بلاش شيشة خالص
انا: كدا تمام.. اتفضلي صدعيني
نهاد: انت مش طايقني لي يا عم
انا: مش هطيقك ليه يعني هو انتي مرات ابويا
نهاد: طب خلاص ههههه… انت عايش فين وعايش لوحدك ولا معاك حد
انا: اول ما اشتغلت في الكافيه كنت عايش في شقة بس بعيد شوية عن الكافيه ومع الوقت بقيت متأقلم عادي اروح واجي كان مشوار اه بس عادي يعني بس بعد كدا اتعرفت على واحدة بقينا بنتكلم مع بعض والعلاقة بينا كويسة جدا لحد ما حصل وبقيت عايش معاها في الشقة بتاعتها بس هي اللي طلبت دا مش انا… على فكرة الكلام دا محدش يعرفه خالص غيرك انتي… مقولتوش لحد
نهاد: وانا هعتبر اني مسمعتوش
انا: تمام… بس يا ستي ومن وقتها وانا عايش معاها والعربية دي بتاعتها بس سيباها معايا كدا ولو هي محتاجة حاجة بتكلمني اجيبها ليها
نهاد: امممم هي غنية بقى ومعاها فلوس
انا: اه معاها مبلغ كويس.. بس أنا اللي ملتزم بمصاريف البيت وكل حاجة ودا كان شرطي علشان اعيش معاها وهي اه كانت رافضة الشرط دا بس لما لاقتني همشي من الشقة وافقت غصب عنها
نهاد: واثقة انك تعمل كدا لكن لو حد غيرك كان ما هيصدق ان واحدة تصرف عليه ويعيش ملك من غير ما يصرف جنيه واحد
انا: طب فين الرجولة بقى ولا في البطاقة بس وغير كدا لما هي تصرف أنا اعمل ايه بالفلوس اللي معايا وانا اصلا عايش لوحدي
نهاد: بس ليا سؤال كدا
انا: عارف ام السؤال.. اه حصل بينا علاقة بس مش دا السبب الرئيسي اننا نعيش سوا وأبقى حابب وجودها معايا بشكل مستمر
نهاد: في ايه يا عم هو انت عارف دماغي للدرجة دي
انا: عادي اصله سؤال طبيعي للكلام اللي قولته
نهاد: على كدا بس حلوة ولا وحشة
انا: اجمل منك ههههه
نهاد: يخربيت رخامتك… وبعدين أنا قمر وجامدة كمان انت اللي مبتشوفش هههه
انا: لا انتي جامدة فشخ اه وقمر… بس بردو هي اجمل منك في كل حاجة هههه
نهاد: أنا بقول اشرب العصير بدل ما اشرب من دمك يا مستفز
انا: بقول كدا برضو هههههه
نهاد: سؤال اخير يا شهاب.. انت متجوز البنت دي ولا عايشين مع بعض عادي كدا
انا: لا مش متجوزين… هي اكبر مني اصلا بس السن بالنسبة ليا مش مهم
نهاد: واضح انك بتحبها اووي
انا: يعني اه…. انتي بقى مش عايزة تتجوزي لي ولا هي فترة وتتجوزي؟
نهاد: بص أنا هكون صريحة معاك.. أنا كنت مخطوبة لواحد بنحب بعض وكان بينا سكس وكل حاجة ووصلنا لانه فتحتني وحملت منه كمان ووقت ما قولتله لازم نتجوز علشان الحمل وكدا لاقيته بيخلع وبيتهرب وفجأة كدا لاقيته سافر برة ومبقاش بينا اي وسيلة تواصل طبعا أنا كنت خلاص هموت نفسي بس صحابي كانوا بيهدوا فيا وانه ميستاهلنيش والجو دا بس دا كله فاهمين ان أنا زعلانة عليه مكنوش يعرفوا اني حامل.. المهم بعد. فترة ملقتش حل غير اني انزل الحمل دا ومن بعدها قررت مش هتجوز خالص وكدا كدا مين هيقبل يتجوز واحدة مفتوحة اصلا..
انا: اه يعني خطيبك طلع وسخ وكل همه انه ينام معاكي وبعد ما عمل كدا خلع وسابك وانتي حامل كمان.. دا خول ابن وسخة اوي
نهاد: هو فعلا خول انت مبتكذبش
انا: مهو اللي يعمل كدا يبقى خول
نهاد: اقصد انه خول يعني كنت لازم اعمله حاجة كدا وقت العلاقة علشان يقدر ينام معايا وبتاعه يقف اصلا
انا: دخلنا في الاعراض هههه خلاص سيبك منه بقى اهو راح في داهيه ببتاعه دا ههه
نهاد: يلا ما علينا بقى
انا: يا ستي بكره تلاقي الاحسن ويقبل بيكي زي ما انتي وتتجوزوا كمان
نهاد: لا لا مش هتجوز خلاص أنا حابة أبقى براحتي كدا واعمل اللي يعجبني
انا: مهو مش هتمشي شمال يعني
نهاد: لا مش قصة شمال… بس أنا كدا حاسة بالراحة اكتر وبعمل اللي على مزاجي من غير ما حد يخنقني ولا مسؤولية وعيال ووجع دماغ يا عم
انا: بالنسبة لرغباتك ك ست يعني
نهاد: عادي في مليون شخص يتمنى بس اخليه يلمسني… بس مش ايه حد يعني
انا: دا انتي مظبطه كل حاجة وبتتعاملي كمان
نهاد: مهو بعد ما جربت العلاقة مبقيتش خلاص قادرة ابعد عنها بس هتعب فشخ على ما الاقي اللي يقدر يوصلني لاحساس المتعة اللي في دماغي
انا: انتي مسميه دي دماغ… دي صفيحة زبالة وعايزة الكسر الف مرة ههههههه
نهاد: هعمل ايه بس يا شهاب الموضوع خلاص خرج من ايدي ومبقيتش مستحملة
انا: اهم حاجة تاخدي بالك من نفسك
نهاد: متقلقش عليا أنا بركز جدا في الموضوع دا ومش ايه حد اتكلم معاه في الحوار دا ولا ايه حد هيلمسني بسهولة كدا
انا: طالما انتي واخده بالك كويس اشطا براحتك انتي واعملي اللي تحسيه هيريحك ويبسطك
كملنا قعدتنا لحد الساعة 8 وكنت خلاص عايز اروح الشقة لاني فصلت
انا: يلا يا نهاد الساعة بقت 8 عايز انام
نهاد: تمام يلا أنا حاسة اني هنام اصلا
قومت حاسبت على المشاريب وركبنا العربية وصلت نهاد للعمارة وكملت أنا لحد الشقة طلعت لاقيت نرمين صاحية ومحضرة الفطار على السفرة والقهوة معمولة وكله عظمة العظمة
انا: دا ايه الجمال اللي على الصبح دا
نرمين: ايه خدمة علشان بس تعرف قيمة الست في البيت وتلاقيك مكلتش من امبارح وقت الغدا
انا: لا أنا اقصد جمالك دا سيبك من الاكل دلوقت خالص خلينا في الحلويات اللي واقفة قدامي دي
نرمين: شهاب انت كلامك بيخليني مش عارفة اركز خالص في اي حاجة بعملها
انا: هو دا المطلوب اصلا خدي اقولك كلمة
شديت نرمين في حضني بوستها في شفايفها وهي متعلقة في رقبتي وانا حاضنها جامد وكلمتها في ودنها
انا: مبسوطة يا نرمين؟
نرمين: جدا يا شهاب بحس معاك بوقت جميل جدا وخصوصا حضنك دا بنسي كل حاجة وانا معاك كدا وفوق كل دا انك مش طمعان فيا وراجل جدا معايا في كل المواقف يعتمد عليك اوي
انا: انتي اللي قمر فشخ وحابب وجودك في حياتي وعايزك دايما تفهمي انك اهم شخص عندي واي حاجة هتبسطك هتلاقيني بعملها
نرمين: بجد ربنا يخليك ليا يا شهاب
انا: طب ما تيجي نريح شوية على السرير جوا بدل الوقفة دي رجلي وجعتني هههه
نرمين: طب تعال نقعد هنا احسن
انا: السرير حلو يا قمر هنلعب عريس وعروسه وهتتبسطي منها جدا ههههه
نرمين: (بكسوف) شهاب انت قليل الادب بجد يلا بقى علشان نفطر انت جعان شكلك
انا: جعان جدا بس عايز اكل الحلويات الاول اصلي بحبها جدا وبتفتح نفسي
نرمين: يا شهاب بقى يلا بلاش رخامة
انا: ههههههه يلا يلا بدل ما تعيطي
قعدنا فطرنا سوا وشربت القهوة ودخلت الاوضة اغير هدومي ونرمين جات وانا بقلع البنطلون
انا: سوري بقى اخرجي برة أنا بتكسف ههههه
نرمين: دا مين دا اللي بيتكسف ههههه
انا: قصدك أنا بجح ومش بنكسف؟
نرمين: يا عم لا بس انت مبتنكسفش
انا: طب خليكي بقى واقفة واستحملي
قومت قالع البطلون وبقيت بالبوكسر بس
انا: نرمين هاتيلي بوكسر من الدولاب
قامت نرمين تجب البوكسر كنت أنا قلعت البوكسر اللي لابسو وبقيت واقف ملط
نرمين: ايه دا يا شهاب انت قالع ليه كدا خضتني
انا: اتخضيتي ليه يعني اول مرة تشوفيني كدا يا نرمين ولا ايه مالك يا بنتي
نرمين: مش اول مرة لا بس ببص فجأة لاقيت كدا في اتخضيت وبعدين انت كدا ممكن يجيلك برد يا شهاب.. خد البس يلا
انا: هاخد شاور الاول وبعدين البس يا نرمين وياريت تيجي تعمليلى ضهري
نرمين: حاضر هغير هدومي واجي معاك
انا: مش لازم تغيري مش هتتبلي متقلقيش
دخلت خدت الشاور وخرجت لبست وكله تمام
انا: نرمين أنا هنام لاني فصلت
نرمين: تمام هصحيك الساعة 4 بقى
انا: تمام يا جميل
نمت نوم عميق كنت ميت… صحيت على رنة الفون كانت نهاد اللي بترن مردتش عليها… ببص في الساعة لاقيتها 5 ونرمين نايمة جنبي
انا: نرمين نرمين انتي نمتي جنبي امتى؟
نرمين: الساعة 4 دخلت اصحيك لاقيتك رايح في النوم خالص صعبت عليا قولت اسيبك تنام كمان شوية غصب عني نمت جنبك ومحسيتش بحاجة
انا: حاسس اني بقالي كتير فشخ نايم محستش باي حاجة خالص كنت عايز انام كتير
نرمين: طب قوم يلا اغسل وشك وظبط نفسك اكون أنا جهزت السفرة علشان ناكل
انا: تمام 5 دقايق وتلاقيني وراكي
دخلت الحمام وظبطت نفسي وخرجت قعدنا اتغدينا وشربنا قهوة سوا وقعدنا قدام التلفزيون نرمين في حضني واحنا قاعدين بنتكلم
انا: فاكرة اميرة اللي كان معاها مشكلة
نرمين: اه صاحبة دينا دي
انا: اه… عزماني على عيد ميلادها الاسبوع اللي جاي ودينا قالتلي اخدك معايا
نرمين: عايزني اجي معاك طيب
انا: اه هاخدك معايا.. المهم انتي عايزة تيجي؟
نرمين: أنا عايزة أبقى معاك في أي مكان
انا: خلاص يبقى اتفقنا ظبطي نفسك علشان يوم الاحد هنروح سوا ودينا قالتلي اخدك معايا الكافيه علشان عايزة تشوفك وتقعد معاكي شوية.. تيجي معايا؟
نرمين: كنت لسه هقولك عايزة اجيلك الكافيه
انا: تحبي تنزلي معايا كمان شوية ولا تبقى تكلميني على 9 او 10 اجي اخدك
نرمين: انت هتنزل الساعة 8 وانا هلم مكان الاكل واظبط البيت تكون الساعة بقت 9 ونص على ما البس هكلمك على 10 تيجي تاخدني
انا: حقك… ما أنا سواق الهانم هههه
نرمين: لو سمحت متتأخرش يا سواق ههههه
انا: حقك بردو ومش هعرف ارد… بس ممكن اغتصبك حالا واطلع فيكي كل اللي بتعمليه دا ههه
نرمين: لا انت متعملش كدا انت مؤدب هههه
انا: مؤدب ايه بس… مهو قدامي بطل خارق بتعب لما بشوفه ومببقاش هاين عليا اسيبه في حاله بس اعمل ايه بقى قلبي الضعيف بيخليني اسكت
نرمين: قلبك دا محترم مش زي عقلك ههههه
انا: مهو بردو لما اشوفك قدامي بترنج محزق وملزق كدا بتثير مشاعري وببقى خلاص هقوم اكلك
نرمين: لا خلاص مش هلبس ترنج تاني
انا: ايون بلاش هدوم خالص
نرمين: نعم! دا ازاي بقى لا مينفعش عيب
انا: هي الساعة كام دلوقت
نرمين: بقت 6 ونص اهي
انا: حلو اوي.. يدوب نلحق
نرمين: نلحق ايه بقى 🙄
انا: اكل شوية حلويات من دي اصلها وحشتني اوي اوي بقالي 10 ايام اهو مكلتش حلويات وبفكر اخلص الطبق كله النهارده ولا ايه رأيك ههههه
نرمين: صاحبة محل الحلويات تعبانة هههه
انا: اوعي يكون اللي في بالي صح (اقصد يكون عندها بريود)
نرمين: لا لا لسه عليها يومين متقلقش ههههه
انا: حلو يلا بينا نبدأ الحرب
نرمين: يا شهاب متكسفن..
وهي بتتكلم كانت قاعدة في حضني اصلا قومت نازل على شفايفها بوس ومص بكل الطرق من حلاوتهم وايدي لافه حوالين رقبتها بلعب في شعرها وماسك حلمة ودنها بين صوابعي بضغط عليها ونرمين جسمها كان خلاص ساب على الاخر من البوس بس قومت نزلت ايدي على سترة الترنج فتحت السوسته كانت لابسه برا لونها اسود على جسمها الابيض قومت مقرب من ودنها وقايلها
انا: اللون الاسود بيبقى تحفة عليكي
نرمين: امممم عارفة انك بتحبه وكنت حاسة اننا هنبقى سوا النهارده وانا كمان كنت عايزاك اوي علشان كدا لبست الترنج الضيق دا وتحته طقم اسود
انا: بقى كدا بتستفزي مشاعري يا نرمين
نرمين: اعمل ايه وحشتني يا شهاب وكان لازم اعمل كدا علشان أبقى معاك
انا: طب تعالي يلا ندخل الاوضة عايز اكل كل حتة في جسمك اللي بحبه دا
شلتها وهي حاضنة رقبتي ودخلت بيها اوضة النوم ونزلتها على السرير على ضهرها وقومت مقلعها سترة الترنج وبعده نزلت البنطلون بتاعها لاقيت الاندر اسود بردو وشفاف ومبين كسها وشكلها مجهزة نفسها وقومت ماسك بزازها من فوق البرا ادعكهم يمين وشمال ومن جمالهم بقيت بضربها عليهم بشويش خالص علشان متتوجعش من ايدي وقومت مدخل ايدي تحت ضهرها فكيت البرا لاقيت بزازها اتنطرت من ضغط البرا عليهم قلعتها البرا خالص ونزلت عليهم ببوقي مص ورضاعة فيهم بكل قوتي من هيجاني عليهم
نرمين: ااه شهاب شهاب بالراحة حرام عليك تعبتني بجد مالك بتبوسهم جامد ليه كدا
انا: بحبهم يا نرمين جدا وكانوا واحشني اوي
كملت مص فيهم ورضاعة ومسيبتش حتة فيهم غير ما بوستها وايدي مشيت عليها ونرمين سايحة خالص… نزلت ايدي على كسها فوق الاندر وبقيت بحرك صوابعي بالراحة على شفرات كسها وادخل الاندر جوا كسها بصوباعي ونرمين تتأوووه من الهيجان وزودت سرعة ايدي على كسها اكتر وانا برضع في بزازها لحد ما لاقيت ايدي غرقت عسل من كسها وبدأت تتشنج وتجيب شهوتها على ايدي وهي لابسه الاندر سيبتها لحد ما تهدي خالص ونفسها يتظبط
انا: ايه يا عم الرعشة دي كلها
نرمين: كنت وحشني اوي يا شهاب وانت بصراحة لمسة ايدك بس بتبهدلني
انا: للدرجة دي أنا جامد ههههه
نرمين: لا انت رخم مش جامد ولا حاجة
انا: اعترفي اني جامد عليكي وبعرف اوصلك لاحساس متعة عالي اوي 😜
نرمين: أنا معترفة ب دا اصلا من زمان وكمان بقى علشان أنا بحبك وبحب انك تلمسني فدا بيخليني بتووه معاك ومبحسش غير بمتعة جميلة
انا: عارف دا كويس جدا وانا بحبك اصلا وبحب المس الحلويات دي واعمل فيهم كل حاجة براحتي
نرمين: انت استاذ اصلا بس كتر الدلع هيخليني اتعود على الدلع وهخليك تدلعني على طول
انا: يا باشا أنا عايش علشان ادلعك اصلا
نرمين: طب أنا ارتحت كدا وانت لسه مرتحتش
انا: مين قال اني مرتحتش؟؟ أنا بس بشوفك كدا مبسوطة ووشك بينور بعد اللي عملناه دا ببقى مرتاح ومتمتع جدا كمان مش لازم أنزل لبن يعني
نرمين: لا أنا متعودة اننا ننزل سوا وعسلك جوايا
انا: ههههه عسلي ايه بس انتي اللي بتنزلي عسل مش انا… أنا بنزل لبن يا نرمين مش عسل
نرمين: لا أنا بحب اقول عليه عسل لان اي حاجة بتنزل منك بتبقى حلوة وجميلة
انا: خدي بالك انتي اللي بتدلعيني كدا مش أنا اللي بدلعك هههههه
نرمين: ببقى مبسوطة وانت فرحان وبتضحك ودا بيخليني فرحانة اوي
انا: الساعة بقت 7 يا قمر يلا ندخل ناخد شاور سوا علشان ألحق البس وانزل وانتي تظبطي البيت وترني عليا علشان اجي اخدك للكافيه منها تغيري جو ومنها تريحيني من صداع دينا كل شوية تقولي هات نرمين عايزة اشوفها واقعد معاها
نرمين: بس انت لسه مرتحتش يا شهاب
انا: يا بنتي قولتلك طالما شوفتك مرتاحة ومبسوطة يبقى أنا تمام جدا ودا بجد مش بقول اي كلام وانتي قدامي اهو لو تعبان هقطعك هههه
نرمين: مصدقاك خلاص مش عايزة اتقطع وانت مفتري اوي بتبهدلني معاك هههه
انا: طب يلا يا قمر ناخد شاور سوا
دخلنا الحمام وقلعت هدومي ونرمين قلعت الاندر بتاعها اللي بقى كله عسل من شهوتها
انا: ايه دا البانيو دا اتملي مياه امتى؟
نرمين: وانا بلم الاكل كنت حاسة اننا هنعمل حاجة فدخلت فتحت المياه في البانيو علشان يبقى جاهز
انا: بقيتي بتخططي كمان هههههه
نزلنا البانيو سوا أنا قعدت الاول ونرمين قعدت قدامي وسانده بضهرها على بطني وانا ببوس في رقبتها وفي ودنها من تحت خالص عند حلمة ودنها وايدي بتمشي على جسمها وبزازها بدعكهم بإيدي تحت الميه ونزلت ايدي التانية على كسها ادعكه وادخل صوباع فيه ونرمين مغمضة عيونها ومرجعه دماغها على كتفي وبتتأووه بصوت ضعيف خالص وانا شغال دعك في بزازها ب أيد والتانية في كسها ابعبصة بصوباع وبعدين صوباعين ونرمين اهاتها تعلي اكتر وانا بزود في الدعك
انا: حاسة بأيه يا نرمين؟
نرمين: حاسة اني طايرة احساس جميل
انا: (قرصت على زنبورها ببن صوابعي بس مش جامد اوي) طب وكدا حاسة ب اي
نرمين: امممم ااه لا لا يا شهاب بليز بالراحة بالراحة مش هقدر كدا وهتعب جدا
انا: عايزك تتعبي وانا هريحك جامد ملكيش دعوة
فضلت ادعك في بزازها وكسها شوية كمان وقومت متحرك لقدام في البانيو بقينا في وسط البانيو ومخليها تلف وشها ليا ومقربها عليا بقت لازقه في جسمي وزوبري عمال يحك في كسها وشفايفه وانا برضع في بزازها وضاممها جامد في حضني ونزلت مسكت زوبري بإيدي وبقيت بحركه على كسها من برة بالراحة بين الشفرتين وبعد شوية بقيت بعض في بزازها وحلمتهم وبحرك زوبري بسرعة على كسها ومركز على زنبورها اكتر وكذا مرة اخلي ضافري يلمس زنبورها اخربشة بالراحة لحد ما لاقيتها بتضمني جامد ليها وجسمها بيترعش اوي اوي وتضغط على جسمي بايدها وتتأووه في ودني من رعشتها والعسل بينزل من كسها شوية ولاقيت ايديها بتفك من على جسمي واعصابها بتترخي
انا: مالك في ايه يا نرمين ههههه
نرمين: شهاب بجد انت متعب اوي وتعبتني معاك أنا مش حاسة بجسمي خالص واعصابي سايبة مش قادرة اتحرك من مكاني خالص
انا: ههههه طب قومي يلا ناخد الشاور اللي مش عايز يخلص دا علشان ألحق البس وانزل الكافيه
قومنا كملنا الشاور مع شوية بوس وتحسيس بردو هههه وخرجنا لبست وكله تمام
انا: نرمين أنا هنزل عايزة حاجة!؟
نرمين: لا يا حبيبي وانا لما اكون جاهزة هرن عليك علشان تيجي تاخدني
انا: لو حاسة انك تعبانة وعايزة تنامي شوية تريحي جسمك ولما تصحي تكلمني اوكي
نرمين: بالعكس أنا حاسة اني بقيت نشيطة اكتر
انا: طبعا نشيطة ووشك نور اكتر هههه
نرمين: انت رخم يا شهاب بجد… يلا امشي بقى خليني اخلص اللي ورايا وهرن عليك تيجيلي
انا: ههههههه ماشي.. يلا سلام
نهاية الحلقة التاسعة

تعليقان اثنان على “كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة التاسعة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: ممنوع النسخ