كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة العاشرة

انا: لو حاسة إنك تعبانة وعايزة تنامي شوية تريحي جسمك ولما تصحي تكلميني اوكي
نرمين: بالعكس أنا حاسة اني بقيت نشيطة اكتر
انا: طبعا نشيطة ووشك نور اكتر هههه
نرمين: انت رخم يا شهاب بجد… يلا امشي بقى خليني اخلص اللي ورايا وهرن عليك تيجيلي
انا: ههههههه ماشي.. يلا سلام
نزلت ركبت العربية كانت الساعة بقت 8 وصلت الكافيه لاقيت أحمد… قعدنا شوية مع بعض وقام أحمد مشي بعد ساعة تقريبا شوية ولاقيت رقم غريب بيرن مردتش اول مرة ورن تاني رديت
انا: الو.. مين معايا؟
المتصل: ازيك يا شهاب عامل اي
انا: تمام يا غالي.. مين؟
المتصل: أنا هالة يا شهاب..انت مش مسجل الرقم؟
انا: ازيك يا هالة اخبارك ايه.. لا مش مسجله علشان نرمين متمسكش الفون وتشك في حاجة
هالة: اممم تمام
انا: ها قوليلي عملتي ايه في اتفاقنا؟
هالة: عملت اللي قولتلي عليه كله وبلغت البوليس واتمسك امبارح والمحامي قال انه اتعمله قضية اتجار في مخدرات واقل حاجة هياخد 25 سنة
انا: ابن وسخة ويستاهل… المهم امك حالتها ايه دلوقت وتقبلت الخبر دا ازاي
هالة: مبقتش عارفة امي فرحانة ولا زعلانة
انا: دا اللي هو ازاي يعني!؟
هالة: شوية الاقيها بتضحك ومبسوطة كأنها فرحانة انه اتمسك وارتاحت من اللي كان بيخليها تعمله.. وشوية الاقيها قاعدة لوحدها بتعيط وزعلانة عليه
انا: شوية وقت بس والامور هتبقى تمام وامك هتنساه… المهم تاخدي امك واختك اماني وتروحي الشقة اللي اديتك مفتاحها تقعدوا هناك ولو احتجتي حاجة او فلوس عرفيني وقبل ما الفلوس اللي معاكي تخلص تقوليلي مش عايزهم يحتاجوا اي حاجة ولو عرفت ان واحدة منكم اتلمست من راجل ولا الشغل الوسخ دا صدقيني هتحصلوا اللي في السجن دا ومش هبقى ندمان
هالة: لا خلاص اللي كان بيحصل دا اتنسي ومتقلقش لا حد هيلمسني ولا هيلمس امي او اختي تاني احنا زهقنا يا شهاب وتعبنا
انا: كدا يبقى متفقين وبكره بالكتير تكوني في الشقة الجديدة وتنسي بلدكم دي تاني لحد ما اظبط الامور وترتاحوا كلكم
هالة: حاضر… بكره هننقل هناك وهقول لامي اني مأجره الشقة دي علشان نبعد عن البلد لحد ما تيجي انت بقى وتشوف هتتصرف ازاي
انا: تمام يا هالة لو احتجتي حاجة كلميني

(طبعا عزيزي القارئ انت مش فاهم حاجة زيي بالضبط 😁)
…….. فلاش باك طويل شوية……
ف الحلقة الثالثة من القصة بداية معرفتي ب نرمين لاقيت معاها عربية فخمة وشقة في مكان جامد وفوق كل دا فلوس كتير وكان لازم افهم دا كله منين وفضلت لحد ما نرمين حكت ليا حياتها من البداية وازاي وصلت لكل دا
انا عرفت منها هي منين بالضبط ومن حظي كان معايا صاحبي في الكلية من نفس بلدهم كلمته بعد الحوار دا بكذا يوم وسألت عن اهل نرمين وعرفت ان كلامها فعلا صح وان امها واخواتها الاتنين شغالين شمال ودا بسبب جوز امها هو اللي مشغلهم كدا علشان يجيبوا فلوس يطفح بيها مخدرات
صاحبي دا بتاع نسوان وخاربها وعرفت انه يعرف اخوات نرمين واوقات كان بينام معاهم بفلوس… فاتفقت مع صاحبي دا انه يرتب معاد مع اخت نرمين الكبيرة كأني زبون بس عايزها في القاهرة وهديلها مبلغ كويس جدا وطبعا اي بنت مكانها مش هترفض خصوصا ان جوز امها كلب فلوس ومجرد ما يعرف ان الموضوع فيه فلوس ومبلغ مش صغير هيوافق على طول حتى لو هتبات برة البيت يومين تلاتة المهم يمسك فلوس في ايده
عدي يومين وكلمني صاحبي قالي تمام البنت وافقت ومستنية المعاد والمكان قولتله على المعاد بعد يومين ويديها رقمي واول ما توصل القاهرة تكلمني وانا هاقبلها في الموقف واخدها الشقة وفعلا دا اللي حصل روحت الموقف وقابلت اخت نرمين وهي من حيث الشكل فهي جميلة جدا وخسارة اصلا في الشغلانة دي وجسم حلو يعني بنت بريفكت فعلا
خدتها بالعربية وروحت بيها على الشقة اللي كنت عايش فيها قبل ما انقل مع نرمين مكنتش لسه سلمتها لصاحبها المهم طلعنا الشقة وحصل كلام
انا: اتمنى يكون المكان عجبك ومش عايزك تقلقي من اي حاجة ولو حاسة انك قلقانة مني تقدري تمشي دلوقت لو تحبي
البنت: لا خالص أنا مش قلقانة
انا: اسمي شهاب… 29 سنة
البنت: اسمي هالة… 26 سنة
انا: اهلا بيكي يا هالة.. ليكي اخوات؟
هالة: اه ليا اخت أصغر مني واخت اكبر بس منعرفش هي فين من فترة كبيرة مختفية ومحدش يعرف طريقها خالص
انا: شغالين بردو زيك كدا بالفلوس
هالة: بص أنا عارفة اني في نظرك شرموطة بتتناك علشان الفلوس بس انت متعرفش الظروف اللي بمر بيها واني بعمل دا غصب عني.. عموما اختي الصغيرة زيي ايوه بس الكبيرة منعرفش عنها حاجة بس مظنش انها زينا طول عمرها كويسة
انا: يعني انتي جاية النهارده علشان انام معاكي غصب عنك مش بمزاجك؟
هالة: أنا ماشية في السكة دي من بدايتها بالغصب من جوز امي علشان عايز يمسك مننا فلوس وخلاص مش مهم بقى الواحدة مننا تبقى بتعمل كدا بمزاجها ولا غصب عنها.. المهم عنده الفلوس
انا: طب وامك فين من كل دا؟
هالة: امي زينا بالضبط بتنام مع رجالة علشان تجيب فلوس له وهو بيتفرج عليها وهي معاهم
انا: ممكن تكون اختك الكبيرة دي برضو شغالة في نفس الحوار دا بس علشان توسع؟
هالة: لا ما اظنش لانها مشيت من البيت بسبب جوز امي كان وسخ بيتحرش بيها
انا: طب انتي متعرفيش هي فين ولا محاولتيش تدوري عليها اصلا
هالة: حاولت كتير وسألت اعز اصحابها والناس اللي ليها علاقة بيهم ومحدش يعرف عنها حاجة
انا: طب بصي يا هالة مبدئيآ كدا أنا مش هلمسك ولا هيحصل بينا حاجة والفلوس اللي اتفقنا عليها هتاخديها كاملة
هالة: مش فاهمة حاجة.. امال لي جيبتني هنا
انا: اصبري وهتفهمي كل حاجة… اختك اسمها نرمين.. صح؟
هالة: انت تعرف نرمين اختي؟
انا: لا معرفهاش… نرمين تبقى مراتي بس يا هالة.. مش دي صورتها برضو؟
هالة: بتقول اييي… نرمين مراتك؟ ازاي
انا: موضوع كبير وشرحه أكبر… خلينا في المهم
هالة: أنا مش فاهمة حاجة
انا: نرمين لما اتعرفت عليها حكت ليا كل حكايتها واللي حصل معاها من وقت ما سابت بيتكم وعاشت في القاهرة وكملت تعليمها هنا… من حظي ان ليا صديق دفعتي في الكلية من بلدكم وهو دا اللي اتفق معاكي علشان تيجي هنا ليا وانتي عارفاه طبعا يبقى مين واظن كان بينكم حاجة
هالة: هو اللي اتفق معايا دا صاحبك
انا: بالضبط كدا… وانا اللي مخطط لكل دا وليا هدف معين من كل اللي حصل ولسه هيحصل… نرمين بالنسبة ليا اهم حاجة في حياتي ومجرد اني اشوفها مبسوطة وبتضحك دا لوحده بيخليني مبسوط ومش عايز حاجة تانية غيرها وانا جيبتك هنا لسببين… اولهم اني اخلي نرمين مبسوطة وترجع تاني تبقى وسط امها واخواتها بس دا مش هيحصل غير لما السبب التاني يتنفذ ودا اللي انتي هنا بسببه علشان تعمليه
هالة: ايه هو السبب التاني؟
انا: نخلص من جوز امك دا لان وجوده هيخليكي تفضلي انتي وامك واختك ماشيين في السكة الشمال دي وانا مش هخلي نرمين تبقى في وسطكم طول ما انتو ماشيين شمال
هالة: أنا نفسي اخلص منه من زمان بس مش عارفة اعمل كدا ازاي
انا: هتسمعي اللي هقولك عليه وتنفذيه بالحرف هتخلصي منه ومن وساخته وكمان هترجعي تشوفي اختك وتبقى في وسطكم والاهم من كل دا هترجعوا تاني بني ادمين يستحقوا يعيشوا كويس مش شوية شراميط يبيعوا جسمهم علشان شوية فلوس وواحد خول هو اللي بيستفاد منها
هالة: بص يا شهاب أنا معرفكش لسه بس طالما انت بتعمل كل دا علشان تخلينا نشوف اختي وتبقى معانا وكمان هتخلصنا من الراجل الوسخ دا أنا هعمل كل اللي تقول عليه
انا: مبدئيا كدا متفقين بس انصحك محدش يعرف ايه كلمة من كل دا حتى اختك وامك سيبيهم كدا بطبيعتهم لحد ما نعمل اللي احنا عايزينه وبعد كدا نبقى نفهمهم كل حاجة واحدة واحدة
هالة: موافقة بس هتخلص منه ازاي؟
انا: بالمخدرات… دا كيس حشيش هتاخديه تحطيه في اي مكان يخصه وهو كدا كدا بيشرب وبعد ما تحطي الحشيش تبلغي عنه بس مش انتي اللي هتعملي كدا انتي تخلي حد من صحابك اللي بتثقي فيهم جدا يكلم الشرطة ويقول لهم ان جارهم بيجيب نسوان وحشيش وقالب المكان بيت دعارة وبيبيع مخدرات
هالة: طب ما اكلم أنا الشرطة وخلاص
انا: لا بلاش انتي لانك اكيد هتبقى في البيت وممكن يحصل وحد من الشرطة يتكلم معاكي ويبقى صوتك مميز بالنسبة ليهم وانا عايزك انتي وامك واختك تبقوا برة الحوار خالص
هالة: تمام فهمت كدا بس همشي ازاي بالحشيش
انا: متقلقيش أنا هوصلك لحد بلدكم وانزلك بعيد عن بيتك بشوية وتكملي انتي بقى واول ما تعملي كل دا والشرطة تمسكه تكلميني وتعرفيني اللي حصل بالضبط ومتحاوليش تكلميني قبل الموضوع ما يحصل لازم نخلص منه الاول
هالة: حاضر يا شهاب
انا: أنا عارف ان الموضوع فيه خطر بس مفيش حل غير كدا علشان ترجعوا لبعض تاني وانا معنديش اي حاجة تخلي نرمين مبسوطة اكتر من انها تبقى مع اهلها وتقعد وسطهم وهبقى مطمن عليها اكتر
هالة: وانا هعمل اي حاجة علشان ابطل الشغلانة دي وأبقى مع اخواتي وامي ونعيش محترمين كفاية لحد كدا كل اللي حصل والقرف دا
انا: تمام… دول ال 1000 جنيه اللي اتفقنا عليهم في الاول ودول 5000 جنيه خليهم معاكي تصرفي منهم انتي واختك وامك لما الحوار دا يحصل وتبطلوا بقى اللي بتعملوه دا
هالة: طب ممكن اطلب منك طلب صغير
انا: لو هتطلبي تكلمي نرمين.. في مش هينفع يا هالة كل دا نرمين متعرفش عنه حاجة خالص ومش ناوي اقولها اي حاجة دلوقت لان نرمين عندها كمية كره ليكم كفاية انها تحرقكم
هالة: لي كل دا واحنا ملناش ذنب
انا: علشان نرمين بعد ما سابتكم ومشيت بوقت كبير قررت تنزل تشوفكم وترجع لحضنكم تاني بس يوم ما نزلت شافت اختك الصغيرة نايمة مع شاب في الدور الارضي بتاعكم ولما قررت تطلع تحكي لامك على اللي شافته تحت اتصدمت ان امك نايمة مع 2 رجالة وجوزها قاعد جمبها بيتفرج عليها وكمان حد جاركم قالها ان امك اتمسكت اداب قبل كدا واتسجنت وانتو كمان اشتغلتوا زيها بقى عندها كمية كره ليكو فظيعة ولو انتي كلمتيها دلوقت او حتى عرفت عن اللي بعمله دا مش هتحاول تفهم انكم مظلومين كرهها ليكو مغطي على عقلها
هالة: يلهوووي كل دا نرمين شافته
انا: سيبي الامور تمشي زي ما هي وانا هعرف اقنعها بكل حاجة
هالة: تمام يا شهاب هعتمد عليك
انا: اوكي… كدا كلامنا خلص تقدري تدخلي تريحي وبكره هوصلك لبيتك وتتعاملي طبيعي جدا والفلوس تديها لجوز امك عادي جدا وانا هكلمك اقولك تحطي المخدرات وتبلغي عليه امتى بالضبط
هالة: يعني استني شوية ولا احطله المخدرات اول ما ارجع البيت على طول
انا: لا لا اهدي فترة كدا مش دلوقت
هالة: تمام اتفقنا
انا: هقوم امشي أنا علشان اختك مستنياني وبكره الصبح هكون عندك علشان اوصلك للبيت
هالة: ماشي تصبح على خير
مشيت رجعت لنرمين وكملت اليوم عادي
….. عوده من فلاش باك…..
خلصت المكالمة مع هالة وقفلت طلبت قهوة وولعت سيجارة اظبط دماغي شوية كانت الساعة بقت 9 ونص طلعت الفون رنيت على واحد صاحبي اسمه مصطفى كان معايا في هندسة بس بيحب مجال الهكر والكاميرات والجو دا وعايش هنا في القاهرة
انا: ازيك يا عم زفت
مصطفى: شهاب باشا اللي مش بيفتكرني غير لما يكون عايز مصلحة
انا: بالضبط كدا يا فقري بس المرة دي مصلحة تخصني انا
مصطفى: معاك في اي مصلحة طالما في فلوس وانت الصراحة فلوسك حلوة ههه
انا: المهم هرن عليك على الساعة 11 كدا هقابلك عند بيتك اخدك شقتي عايزك تركب شوية كاميرات كدا علشان مش هبقى موجود في الشقة دي كتير وفيها حاجات مهمة ولازم اكون متابعها علشان أبقى مطمن
مصطفى: تمام يا رايق هستناك
انا: اشطا… سلام
خلصت مع مصطفى ورنيت على دينا
انا: انتي فين يا بنت
دينا: ربع ساعة ونكون في الكافيه
انا: طيب تمام علشان نرمين جاية الكافيه وانتي مصدعاني كل شوية عايزة تشوفيها
دينا: بجد جاية… طب كويس أنا مش هتأخر
انا: تمام… سلام
رنيت على نرمين بعدها اشوفها خلصت اللي بتعمله في البيت ولا لسه علشان اروح اجيبها
انا: ايه يا حب خلصتي اللي بتعمليه؟
نرمين: خلاص اهو نص ساعة اخد شاور والبس وهرن عليك تيجي تاخدني
انا: تمام خلصي ورني عليا قبل ما تنزلي
نرمين: تمام.. باي
شوية ولاقيت نهاد ونسرين داخلين الكافيه شاورتلهم وهما قعدوا على ترابيزة وبعد شوية روحتلهم اقعد معاهم شوية
انا: ازيكم اخباركم اي
نهاد: تمام يا شهاب انت عامل اي
انا: أنا تمام… اخبارك ايه يا نسرين
نسرين: تمام يا شهاب
انا: مالها دي يا نهاد
نهاد: ملهاش بس لسه مفاقتش من النوم هي بيبقى شكلها كدا لما تكون لسه صاحية.
انا: اطلبلك قهوة يا نسرين علشان تفوقي بدل شكلك الوحش دا ههههه
نسرين: اتريق براحتك يا شهاب استنى عليا بس هفوق وارد عليك
انا: مش فاضي للاسف علشان استنى هههههه
وانا قاعد. معاهم لاقيت دينا واميرة وصلوا الكافيه شاورتلهم ييجوا يقعدوا معانا
انا: تعالي يا دينا انتي واميرة اقعدوا…. دول نهاد ونسرين دفعتي في الكلية
دينا: اهلا وسهلا بيكم
انا: دي دينا وصاحبتها اميرة
نهاد: اهلا وسهلا اتفضلوا اقعدوا
انا: ازيك يا اميرة اخبارك ايه
اميرة: تمام يا شهاب انت عامل اي
انا: لسه عايش اهو زي ما انا
دينا: نفسي مرة ترد رد حلو مش رخم
نهاد: هو انتو شوفتوا رخامة اصلا… دا ايام الكلية كان يا ساتر عليه برميل رخامة وتناكة وحاجة كدا تخلي الواحد يولع في نفسه وهو مبسوط
انا: طب اسيبكم بقى مع بعض شوية لان نرمين بترن عليا هروح اجيبها… يا دينا خليكي مع البنات بقى اتعرفوا براحتكم بس متعضيش حد هههههه
دينا: امشي يا شهاب يلعن ابو رخامتك
مشيت ركبت العربية وصلت العمارة رنيت على نرمين ونزلت ركبت معايا وروحنا الكافيه ودخلت على البنات لاقيتهم بيضحكوا شكلهم خدوا على بعض بسرعة
انا: واضح انكم اتعرفتوا على بعض بسرعة
نهاد: دينا دي مسخرة بجد
انا: طول عمرها اصلا… المهم احب اعرفكم دي نرمين مراتي
نهاد: تشرفنا يا نرمين اتفضلي اقعدي
انا: دول نهاد ونسرين دفعتي في الكلية واكيد انتي فاكره دينا ودي اميرة صاحبتها
نرمين: اه فاكره دينا… اهلا بيكم
دينا: بقى كدا متسأليش عليا خالص
نرمين: معلش يا دينا بس كنت مشغولة في البيت
دينا: ولا يهمك يا قمر انتي وحشتيني فقولت لشهاب يخليكي تيجي تقعدي معانا شوية علشان نشوفك
نهاد: بقى انت يا شهاب متجوز القمر دي… خسارة فيك بجد هههههه
انا: خسارة فيا ايه يا جزمة انتي
نهاد: ايون خسارة فيك تلاقيك مش مبطل رخامة عليها ومعذبها معاك
نرمين: لا خالص شهاب كويس جدا معايا وبيحبني وبيعاملني حلو دايما
انا: اهو… أنا قولت حاجة من عندي؟
نهاد: ربنا يخليكو لبعض أنا بهزر يا نرمين بس بردو شهاب رخم اوي ههه
دينا: الصراحة رخم اوي اوي هههه
انا: في ايه يا بنت انتي وهي
اميرة: سيبك منهم يا شهاب دول عالم الحقد ماليهم ههههههه
انا: انت الوحيد اللي صاحبي فيهم هههه
دينا: اولعوا ببعض وانتو شبهه بعض كدا
انا: بس يا بنت انتي… المهم اسيبكم مع بعض شوية هوصل مشوار صغير واجي… نرمين خليكي معاهم اتعرفي عليهم لحد ما اخلص المشوار دا ومش هتأخر لو احتجتي حاجة اطلبيها من أشرف
نرمين: تمام يا حبيبي
خرجت قدام الكافيه ناديت على أشرف
انا: هوصل مشوار صغير كدا بتاع ساعة خد بالك من نرمين وكل شوية تبقى تبص عليها لو محتاجة حاجة اسالها لانها بتتكسف شوية وبتتحرج تطلب
أشرف: تمام يا هندسة
ركبت العربية ورنيت على مصطفى
انا: يلا يسطى أنا جايلك اهو خليك قدام البيت ومعاك شوية كاميرات بس عايزهم من النوع اللي مش بيبان ومحدش يلاحظ وجودهم
مصطفى: تمام يا باشا هتلاقيني مستنيك وانا محضرلك كاميرات حجمها صغير خالص ومحدش ممكن يشوفها اصلا
وصلت عند مصطفى خدته وطلعت على الشقة اللي هالة اخت نرمين هتقعد فيها هي وامها واختها
انا: بص يا مصطفى أنا عايزك تركب كاميرات في الاماكن المهمة في الشقة بحيث اكون كاشف كل حاجة هنا
مصطفى: بص احنا ممكن نركب في الاماكن اللي نحتاجها زي مثلا الصالة ومدخل الشقة يبقى كاشف الباب نبقى عارفين مين داخل ومين خارج
انا: بص يا باشا دا شغلك انت تعرفه اكتر مني في شوف ايه الاماكن اللي منها أبقى كاشف كل الشقة وقولي عليها
مصطفى: طيب بص هنركب واحدة على الجدار دا اللي في وش باب الشقة ودا هيبقى مبين مين داخل ومين خارج ودي اهم كاميرا وهنركب واحدة في الركن دا هتبقى جايبة باب الاوضة دي واللي جمبها وواحدة في الركن هنا تبقى متصدره على باب الاوضة التالتة وكدا هتبقى كاشف الصالة بالانتريه وكمان ابواب الاوض كلها
انا: حلو اوي كدا تمام… عايزك تركب في كل اوضة كاميرا في زاويه كدا متبقاش باينة خالص وتبقى كاشفه كل شبر في الاوضة لان الاوض دي فيها ورق مهم جدا وانا موزعه في اماكن كتير مش مخليه في اوضة واحدة علشان لو حصل وضاع ميبقاش كل الورق راح وتبقى مصيبة
مصطفى: تمام يا شهاب كدا هنركب 6 كاميرات
انا: ابدأ شغلك يا باشا.. قدامك قد ايه؟
مصطفى: الكاميرات دي صغيرة ومبتاخدش شغل كتير يعني حوالي ساعة واكون مركبهم ومنزلك برنامج على الفون تقدر تفتحهم في اي وقت وتتابع الشقة من أي مكان بس يكون في نت في الفون
انا: اشطا كدا… أنا معاك اهو لو محتاج حاجة قولي وانا هساعدك
مصطفى: عايزك تعملي قهوة من بتاعتك دي اصلها جامدة بصراحة
انا: ماشي هعملك القهوة بس تظبط الشغل
مصطفى: عيب عليك يا شهاب انت عارفني
انا: اشطا بس لو لاقيت غلطة هفشخك
مصطفى: لو لاقيت غلطة مش هاخد منك فلوس
انا: اشطا جدا وانا هعملك قهوة حالا
عملتله قهوة ونزل شربها وكمل شغله بعد ساعة وشوية كان مظبط كل الكاميرات ومنزل برنامج على فوني وشغله وفهمني ازاي اقدر اتابع منه وكله بقى تمام بس خد مني 3000 جنية ابن الجزمة هههه بس مش خسارة فيه بصيت على مكان الكاميرات مفيش حاجة باينة منهم وكله اشطا جدا وتمام
رجعت تاني الكافيه بعد ما وصلت مصطفى لبيته
انا: انتو لسه قاعدين ترغوا
دينا: اهلا يا سيدي انت رجعت
انا: اه يا فقر رجعت… عندك اعتراض!
دينا: لا معنديش علشان خاطر الغلبانة اللي عمالة تفرك دي قلقانة عليك كأنك هاجرت
انا: انتي مالك بيها يا بضان
نرمين: خلاص يا شهاب سيبك منها هههه
انا: علشان خاطرك بس يا قمر هسكت
دينا: اهلا هو حبيب القلب وصل وهيخليكي تقلبي عليا.. قلة اصل فعلا
اميرة: يا بنتي اسكتي بقى يخربيت رخامتك سيبيهم في حالهم شوية
انا: طول عمري بقول انك اجدع منها وصاحبي الاصيل جدا هههه
نهاد: كنا قاعدين رايقين مجرد ما انت جيت قلبت الجو يخربيت دماغك هههه
انا: هو أنا كدا لو عاجبكو
نسرين: عاجبنا يا عم بس اسكت شوية بطل ترخم على الناس يا ساتر عليك
انا: انتي خلاص فوقتي يا نسرين من الغيبوبة وطلعلك صوت اهووو
نسرين: ايون فوقت وهرد عليك خلاص
انا: طب ردي علشان اعلقك على باب الكافيه
نرمين: لا لا خلاص علشان خاطري أنا سيبهم
انا: محدش بيسكتني غيرك انت يا قمري
نرمين: (بكسوف) تسلملي
دينا: نجيب اتنين لمون طيب؟
انا: ومتنسيش تجيبي شجرة نقعد تحتها علشان الشمس حارقة وانا بخاف على مزتي
دينا: نفسي افهم يا نرمين انتي مستحملة البني ادم دا ازاي لا وكمان بتدافعي عنه
نرمين: جوزي ولازم ادافع عنه طبعا
انا: ايون اديهم بالجامد يا حب هههه
نهاد: علشان خاطر نرمين محدش هيرد عليك
انا: نفسي أنا اسمع حد بيرد… بس يستحمل بقى اللي هعمله فيه
فضلت قاعد معاهم ارخم لحد الساعة ما بقت 2
انا: نرمين الساعة 2 عايزة تروحي ولا تفضلي قاعدة شوية
نرمين: كفاية اوي كدا أنا سهرت كدا ومش هعرف اصحى الصبح
دينا: يا عم اسكت سيبها قاعدة هو احنا يعني بنشوفها كل يوم
انا: خليكي قاعدة عادي واصحي براحتك ايه المشكلة كدا كدا مش وراكي حاجة
نرمين: انت عارف اني بنام بدري اصلا وكدا يعتبر سهرت جامد… معلش يا دينا اتعودت انام بدري ولما بسهر جامد بحس اني تعبانة مش متعودة
دينا: طب شهاب عزمك على عيد ميلاد اميرة يوم الاحد ولا نسي يقولك؟
نرمين: اه عزمني وهاجي معاه… كل سنة وانتي طيبة يا اميرة
اميرة: وانتي طيبة يا قلبي ولازم تيجي معاه
نرمين: حاضر هاجي… معلش بقى همشي أنا علشان خلاص قربت انام على نفسي بجد
كلهم: تصبحي على خير يا نرمين
نرمين: وانتو من اهل الخير.. يلا يا شهاب
قومت ركبت العربية ومعايا نرمين اوصلها للشقة
انا: اتبسطتي مع البنات؟
نرمين: اه اوي كانت قاعدة حلوة بجد… انت روحت فين كل دا
انا: واحد دفعتي كنت متفق معاه اشوفه وكلمني قبل ما انتي تيجي وروحت قابلته قعدت معاه شوية بس اتأخرت
نرمين: انت لي قولتلهم اني مراتك
انا: زعلانة اني قولتلهم كدا ولا ايه
نرمين: لا طبعا فرحانة جدا… بس استغربت انك قولت كدا خصوصا ان دينا عارفة اننا مش متجوزين وممكن تكون قالتلهم يعني
انا: لا لا دينا مبتتكلمش في حاجة متخصهاش
نرمين: طب كويس… صحابك بتوع الكلية دمهم خفيف خصوصا نهاد مشكلة
انا: نهاد دي كان بيني وبينها مشاكل الدنيا في الكلية وكان لازم كل يوم اتخانق معاها هههههه
نرمين: مهي حكتلي وكمان قالتلي ان بنات الكلية كانوا مسمينك العندليب
انا: كانت ايام بقى بس كانت حلوة جدا
وصلنا العمارة وطلعنا الشقة دخلت نرمين
انا: هتنامي على طول ولا هتعملي حاجة
نرمين: لا هغير هدومي وانام
انا: طب كدا بقى اقعد شوية اتفرج عليكي وانتي بتغيري هدومك دي فرصة ذهبيه هههه
نرمين: لا امشي يلا يا سافل هههههه
انا: هتندم يا جميل هههههه
نرمين: بس بقى يا شهاب بطل رخامة
انا: ماشي يا قمر أنا همشي.. سلام
ركبت العربية ورجعت الكافيه كانت نهاد ونسرين قايمين يمشوا
انا: رايحين فين بدري كدا
نهاد: هنروح ننام لاننا سهرنا امبارح جامد وملحقناش ناخد راحتنا في النوم
انا: طب استنوا اجي اوصلكم
نهاد: لا لا احنا هنتمشى شوية
انا: تتمشي فين يا بنتي الدنيا ليل
نسرين: متخافش يا شهاب بنحب نمشي لوحدنا بالليل نشم هوا
انا: تمام يا بشوات هستناكو بكره بقى
نهاد ونسرين: تمام يا شهاب
مشيوا الاتنين ودينا قالت انها هتروح تكمل السهرة عند اميرة في البيت لانهم زهقوا من قاعدة الكافيه.. قولتلهم تمام
حسيت ان بينهم اتفاق او حاجة مش عارف ليه … خرجت دينا واميرة وخرجت بعدهم بشوية لاقيتهم ركبوا العربية ومشيوا شوية وفي اخر الشارع وقفوا كان قدامهم نهاد ونسرين وركبوا معاهم فهمت انهم متفقين مع بعض وفي بينهم حاجة
قعدت شوية في الكافيه لحد حوالي 3 الفجر افتكرت نونو والشقة اللي نهاد ونسرين هيأجروها قولت ارن عليها وبعدين قولت لا أنا هطلعلها احسن واشرب قهوة معاها بدل ما أنا لوحدي
ناديت على أشرف قولتله هخرج اتمشي شوية لاني زهقان ولو في حاجة رن عليا
طلعت من الكافيه دخلت باب العمارة وطلعت شقة نونو رنيت الجرس مرة واتنين بس محدش رد عليا طلعت الفون رنيت على نونو ردت شكلها كانت نايمة
انا: اتصلت في وقت غلط وصحيتك؟
نونو: ولا يهمك أنا اصلا كنت زهقانة فنمت
انا: أنا واقف قدام باب شقتك وزهقت من كتر ضرب الجرس فرنيت عليكي
نونو: بجد!! طب ثواني افتحلك
ثواني ولاقيت الباب بيتفتح نص فتحة ومش باين من نونو غير راسها بس
نونو: اتفضل يا شهاب ادخل معلش مسمعتش الجرس لان الاوضة اللي جوا بعيدة وكنت نايمة
انا: ولا يهمك يا نونو
دخلت الشقة لاقيت نونو لابسه قميص نوم شفاف من غير برا ولا اندر وجسمها كله باين مفيش حاجة مداريه حسيت بزوبري بيقف من شكل جسمها لانه حلو فعلا وانا اصلا كنت مع نرمين ومنزلتش لبني مرتحتش لسه حاسس بهيجان
نونو: تعال اقعد هعملك القهوة واجي على طول
انا: تمام هتمشى في الشقة لحد ما تخلصي
بقيت بتحرك في الشقة ودخلت اوضة نومها لاقيت السرير متبهدل كأن في حرب عليه فهمت ان حد كان معاها اكيد وخصوصا لبسها مبين كدا دخلت وقفت في بلكونة الاوضة في الهوا وشوية لاقيت نرمين داخله البلكونة بالقهوة
انا: انتي داخله كدا ازاي يا نونو حد يشوفك باللبس دا وكمان أنا معاكي تبقى مشكلة ليكي
نونو: كسم ايه حد يا شهاب أنا محدش يهمني اصلا واطمن محدش هنا بيركز مع حد
انا: خلاص براحتك بس الجو في شوية هوا شديد وممكن تتعبي لان لبسك خفيف خالص
نونو: المهم يكون عجبك ههههه
انا: دا يعجب الباشا هههه. المهم عملتي ايه في حوار الشقة الست نضفتها ولا لسه
نونو: اتنضفت وكله تمام كلم صحابك ينقلوا في اي وقت ولو عايز تاخد المفتاح توصله ليهم اوك
انا: لا خلي المفتاح معاكي انتي
نونو: خلاص اوك… تعال نقعد جوا
دخلنا قعدنا في اوضة النوم
انا: هو كان في حد بيحارب هنا هههه
نونو: دي نجوى كانت معايا ههههه
انا: صباحية مباركة انتي وهي
نونو: هههههههه ماشي يا رخم
انا: قوليلي يا نونو… انتي اي راجل كدا بتسيبيه ينام معاكي عادي
نونو: بص الراجل اللي بينام معايا أنا ونجوى لازم نكون احنا الاتنين متفقين عليه يعني لو نجوى جابت راجل مش عاجبني أنا مبوافقش فمش بنخليه ييجي ولو أنا جيبت راجل مش عاجب نجوى بردو مش بينام معانا
انا: مبدأ حلو بردو ههههههه
نونو: بس في راجل هنموت عليه أنا ونجوى بس هو مش بيفكر فينا هههه
انا: معندوش دم الصراحة ومبيحسش
نونو: لا متقولش عليه كدا دا انت تعرفه جدا
انا: بصي يا نونو أنا فاهم قصدك كويس بس للاسف أنا مبحبش طريقة نجوى في الموضوع دا مبحبش الست اللي فاتحة رجليها لاي حد معدي يرمي فيها شوية لبن وخلاص
نونو: هي نجوى كدا وقت هيجانها لو شافت زوبر كلب هتخليه ينيكها شهوتها عالية اوي ودا مبهدلها
انا: اللي فهمته يوم كلامي معاكو هنا ان نجوى عندها استعداد تتناك من ايه حد مش فارق معاها لكن انتي بتمسكي نفسك شوية في الموضوع دا
نونو: أنا كدا اه بس ببقى تعبانة موت ونفسي اتناك بأي طريقة خصوصا لو قابلت راجل عاجبني
انا: ايه حد لما بيقابل حد عاجبه بيبقى نفسه فيه
نونو: بص يا شهاب هقولهالك صريحة.. أنا ونجوى نفسنا فيك اوي وانا دلوقت عايزة اقلع ملط قدامك واسيبلك نفسي تعمل فيا اللي انت عاوزه
انا: أنا عارف الكلام دا كويس يا نونو ولما شوفتك بالقميص دا وانا داخل من الباب حسيت بهيجان رهيب لان جسمك حلو فعلا وكمان أنا بقالي فترة بعيد عن النيك بس بحب اسيب كل حاجة لوقتها
نونو: هو دا وقتها يا شهاب خصوصا زوبرك اللي واقف دا فاضحك ومهيجني
في لحظة كانت نونو واقفة قدامي خلعت القميص وبقت ملط خالص قعدت على رجلي ونزلت بوس في وشي وشفايفي كانت بتغتصبني حرفيا وفجأة زقتني على السرير على ضهري وطلعت فوق جسمي وبقت بتمص في شفايفي جامد قومت قالبها على ضهرها وبقيت أنا فوقها باكل في رقبتها وشفايفها وزوبري واقف في البنطلون بيحك في كسها وايدي على بزازها بعصرهم جامد بنتقم منهم ومن حجمهم الكبير ونزلت على بزازها ببووقي بقيت باكلهم واعض فيهم بقوة واشدهم بسناني من حلمتهم ونونو توحوح واهاتها عالية وايدها على راسي تضغط عليها في بزازها جامد وقومت نازل بلساني على سوتها لحس وبحرك لساني في سرتها وهي تتلوى من لساني وايدي اللي بتضرب في بزازها وتشد حلمتهم جامد وكملت نزول بلساني لحد كسها مسكت شفراتها بين سناني شديتهم لبره ونونو تصووت واخربش كسها بسناني وزنبورها الكبير بقيت بعضه وامصه وطرف لساني بيتحرك عليه وكل دا ايدي على بزازها فشخاهم ضرب وتفعيص ودوست اكتر ببوقي في كسها امصمص شفرات كسها وزنبورها اعضه بين سناني لحد ما لاقيتها بتصووت وتترعش جامد وكسها بيرمي اول دفعة عسل في بوقي بقيت ازود في مص كسها لحد ما نزلت كل عسلها
انا: مالك خفيفة كدا ليه يا نونو
نونو: خفيفة ايه بس يا شهاب انت اللي مفتري وفاهم بتعمل ايه كويس مركز في مناطق بتخلي الست تتجنن حرفيا من اللي بتعمله فيها
انا: أنا بعمل كل دا !؟
نونو: يا راجل دا أنا جيبت عسلي وانت لسه بهدومك امال لو قلعت هيحصل فيا اي
انا: ولا ايه حاجة لاني مش ناوي اقلع
نونو: بتتكلم بجد! طب لي يا شهاب.. هو أنا مش عجباك؟ جسمي مش حلو طيب؟
انا: اقتنعي تماما انك مزة جدا وانتي وجسمك عاجبني اوي وتعجبي ايه حد والدليل اني هيجت عليكي اول ما شوفتك وانتي بتفتحيلي الباب بس أنا مش ناوي اعمل حاجة يعني مش عامل حسابي اني انام معاكي النهارده وانا كملت معاكي دلوقت علشان بس مينفعش تبقى في حالتك دي واجي أنا افصلك من احساسك بس وعد ليكي عندي يوم هنكون سوا في سرير واحد واعملك كل اللي عايزاه
نونو: دا وعد منك اهو وانا موافقة بس ليا طلب واحد ممكن توافق عليه
انا: لو تقصدي ان نجوى تبقى معانا فلا
نونو: لا لا طلبي اني عايزة اشوف زوبرك لو ينفع
انا: انتي مصممة تخليني اقلع هدومي
نونو: نزل البنطلون والبوكسر بس
انا: بصي انتي عملتي معايا واجب في ايجار الشقة وانا مبنساش حد ساعدني وماشي يا نونو على طلبك
نزلت بنطلوني والبوكسر كان زوبري واقف نص واقفة كنت فعلا حاسس بهيجان أنا بردو بشر وبتأثر بس بقدر امسك نفسي في المواقف دي.
نونو: اوووف يا شهاب ايه دا حرام عليك زوبرك احمر دم لازم تريحه هتتعب كدا
انا: نونو اهدي شوية بردو مش هنيك ههههه
نونو: انت جاحد يا شهاب بجد حرام عليك نفسك وزوبرك دا
مسكت زوبري بإيديها تدعك فيه شوية لحد ما وقف في ايديها على اخره وقامت مدخلاه بوقها بقت تمص فيه وتلحس عروقه اللي منفوخة فشخ من الهيجان فضلت تمص فيه وانا ساكت مبتكلمش كنت خلاص الهيجان اتملك مني شوية
انا: نونو انتي قولتي هتشوفيه مش تمصيه
نونو: صعبان عليا شكله يا شهاب وبعدين هو وقف اصلا وعايز ينيك كسي اهو ملكش دعوة انت
انا: نونو اللي بتطلبيه دا صعب بجد مش في مود نييك خالص مبحبش الموضوع ييجي فرض كدا
نونو: شهاب انت بجد مش حاسس بنفسك؟
انا: حاسس بس مبسيبش الحوار دا يتحكم فيا ولا في قراراتي كله بدماغي انا
نونو: طب يا شهاب أنا على اخري بجد وزوبرك عاجبني اوي ونفسي يدخل جوايا
انا: قولتلك هيحصل بس في وقته ودا مش وقته
نونو: ماشي يا شهاب مش هضغط عليك وهسيبك براحتك والوقت اللي انت عاوزني فيه هتلاقيني
انا: كدا احبك يا نونو وهعملك كل اللي نفسك فيه بس ليا طلب… ان نجوى متعرفش اي حاجة من اللي حصلت واللي لسه هيحصل بينا
نونو: أنا مش عبيطة يا شهاب… أنا من يوم ما شوفتك واتكلمت معاك وانت عاجبني ونفسي فيك ومش هسمح لأي حركة غباء مني تخليني اخسرك واخسر الاحساس اللي لاقيته معاك من شوية… نجوى اه صاحبتي وحبيبتي بس كل واحد بيبقى له سر محتفظ به لنفسه بس وانت دلوقتي بقيت سري الخاص اللي محدش هيعرفه خالص
انا: دا ايه الكلام الجامد دا هههه
نونو: كلام من القلب يا دكري
انا: بقيت دكرك خلاص ههههههه
نونو: اه دكري ومش هخلي اي بني ادم تاني يلمسني غيرك… أنا كنت بنام مع رجالة بسبب نجوى واني محتاجة لكن دلوقت خلاص وصلت لجزء من اللي كنت بتمناه وعارفة انك مش هتقصر معايا في اي حاجة يبقى لي افضل زي ما أنا عاملة زي الشرموطة… لازم اتغير علشانك لانك مش ايه حد يا شهاب ومبقتش عايزة حد غيرك يلمسني.


نهاية الحلقة العاشرة والجزء الأول

انتظروا الجزء الثاني

تعليق واحد على “كافيه المتعة | الجزء الأوّل – الحلقة العاشرة

اترك رداً على غير معروف إلغاء الرد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *