خلصنا كلام وكله تمام وافتكرت هالة وامها والشقة قولت افتح الفون ابص على الكاميرات اشوفهم بيعملوا اي.. خرجت قدام الكافيه وفتحت الكاميرات لاقيت حاجة غريبة فششخ.. احا ايه دا……
لاقيت هالة وامها ماسكين بعض تفريش وتقطيع بطريقة غبية وبينهم كلام
هالة: مالك يا ماما هايجة اوي كدا ليه
ام هالة(نوال): بقالي كتير يا بت سخنة وحاسة بنار في جسمي من قلة النيك الحسي جامد يلا
هالة: بلحس اهو يا شرموطة اقطعلك كسك يعني علشان ترتاحي وكسك دا يهدي
نوال: ياريت يا بت دا عايز زوبر يفشخه مش نافع معاه اللحس بس دا كس شرموط عارفاه
هالة: وانتي هتقوليلي دا كان بياخد زوبرين مع بعض ولا بيهدي بردو
نوال: الحسي اجمد يا وسخة عضيه يا شرموطة خليه ينفجر ويخرج اللي فيه
هالة: طب خدي يا متناكة ايدي كلها في كسك الشرموط اللي مش بيهدي دا
نوال: ااه ااه كمان يا بت بعبصيه كمان
محبتش افضل اتفرج عليهم وقفلت الكاميرات والفون بس جسم نوال دا شدني فشخ لان دا الجسم الميلف اللي بحبه جدا
وصف جسم نوال
سنها حوالي 50 او زيادة شوية
شعر اسود ووشها مقبول وحلو
بزاز كبار نييك مقاس 46 مثلا وبيتهزوا نييك من اقل لمسه بجسم وزن 80 وطول 170 جسم كيرفي مظبوط وطيزها مدوره واكبر من المتوسط بشوية وكسها احمر دم وعليه شعر خفيف خالص مخلي شكله سكسي فشخ
رجعت دخلت الكافيه تاني كانت الساعة وصلت ل 4 الفجر والبنات خلاص ماشية
انا: رايحين فين؟
دينا: هنقوم نمشي بقى عايزة انام
انا: ماشية انتي كمان يا نهاد انتي ونسرين؟
نهاد: لا أنا هقعد شوية نسرين اللي هتطلع
انا: لي.. ما تخليكي يا نسرين
نسرين: مش قادرة عايزة انام خالص
انا: خلاص براحتك.. وانتي يا ليلى؟
ليلى: هخلي دينا توصلني معاها بقى
انا: طب تمام.. يعني مفيش غيرك يا نهاد اللي قاعد يرخم عليا ويعكر مزاج اهلي
نهاد: بالضبط كدا يا باشا هههههه
مشيت دينا وليلى معاها ونسرين طلعت
انا: ها اتفضلي ارغي متقعديش ساكتة
نهاد: نفسي اشرب سيجارة يا شهاب
انا: ايه الطلب الغريب دا يا بنتي
نهاد: معرفش هي جات كدا معايا
انا: ماشي بس هتشربيها فين؟
نهاد: هتديني سيجارة يعني
انا: خدي سيجارة اهي لو عايزة بس سجايري حامية عليكي وممكن تتعبك
نهاد: متقلقش عليا كنت بشرب من فترة ومتعودة عليها بس هشربها فين بقى
انا: مش عارف شوفانتي بقى
نهاد: ايه رأيك نروح الشقة اللي كنا مأجرينها اشربها هناك ونيجي تاني
انا: نروح هناك مخصوص علشان تشربي سيجارة.. دا كسمها سيجارة ما اتشربت
نهاد: عادي بقى يا شهاب مش هنتأخر
انا: طب هتدخلي الشقة ازاي بعد ما سيبتيها
نهاد: المفتاح لسه معايا اصلا
انا: أنا عارف انتي عايزة تروحي هناك لي
نهاد: لا خالص مش اللي في بالك ميبقاش تفكيرك غلط كدا… عيب عليك يا شهاب ههه
انا: دا أنا بردو اللي تفكيري غلط!! عموما يلا وانتي ونصيبك بقى بس استحملي اللي يحصل
نهاد: يلا بينا وهستحمل اي حاجة
قومنا ركبنا العربية ومشينا لحد العمارة القديمة اللي كانت فيها نزلنا وطلعنا الشقة
انا: اتفضلي السيجارة اهي بس ربنا يستر ومتكحيش وتلمي علينا العمارة كلها
نهاد: هات يا عم متقلقش قولتلك أنا خبرة
انا: امسكي يا خبرة لما نشوف
خدت السيجارة ولعتها وانا ولعت سيجارة والبنت بتشرب السيجارة عادي ولا كحت ولا ايه حاجة
انا: واضح فعلا انك خبرة
نهاد: قولتلك يا عم كنت بشرب بس بطلت
انا: ماشي يا سيدي بس يارب دماغك متتقلش والسيجارة تدوخك لأنها حامية
نهاد: لا لا عادي متقلقش.. ثواني هدخل الحمام واجيلك خليك زي ما انت بقى
قامت دخلت الحمام وفضلت حوالي 5 دقايق وخرجت لابسه برا واندر بس
انا: احا ايه اللي انتي لبساه دا يا نهاد
نهاد: بص بقى أنا هموت واتناك منك من كتر كلام دينا عليك خلاص عايزة اتناك منك يا شهاب بأي طريقة.. بليز يا شهاب بقى بلاش تكسفني أنا على اخري بسببك وعايزاك تفشخني نييك
انا: اهدي بس يا نهاد كدا…
نهاد: ايه بس يا شهاب
انا: أنا عارف انك راسمه دا كله وحوار السيجارة وكدا علشان تيجي هنا وانام معاكي
نهاد: طب انت عارف وجيت… يبقى انت كمان عايز تنام معايا زيي بالضبط. صح؟
انا: من وقت ما دينا وقعتها بالكلام علشان اللي حصل بينكم ووصفتلي جسمك وانا عايز اشوفه جدا ولما شوفته دلوقت بقيت عايز انام معاكي فعلا مش هكذب.. بس قلقان عليكي من اللي ممكن يحصل فيكي وفي جسمك بسبب هيجاني دلوقت هههه
نهاد: لا متقلقش واعمل كل اللي انت عايزو وانا مش هعترض لاني أنا كمان عايزاك اوي اوي وهسيب نفسي لأي حاجة تعملها فيا
انا: طب قومي اقلعي اللي لبساه دا
ف ثانيه كانت نهاد قالعه البرا والاندر وواقفة قدامي ملط وجسمها ابيض يخربيت امها جسمها جامد نييك زوبري وقف في البنطلون من حلاوتها
وصف نهاد……
نهاد اقصر مني بحاجات بسيطة ووزنها ماشي مع طولها جدا عود فرنساوي على حق.. وشها جميل جدا بعيون خضرا وشعر اسود ناعم طويل وشفايف صغيرة … بزازها اكبر ما فيها كبار وملبن وواقفين مش مدلدلين وطيزها صغيرة بس مش اوي وكسها محلوق خالص لونه وردي بزنبور واقف وظاهر اقل من عقلة الصوباع
نهاد: مالك مبحلق في جسمي كدا يا شهاب.. هو عجبك لدرجة انك تسرح فيه؟
انا: لو جسمك معجبنيش أبقى مبفهمش
نهاد: يعني أنا حلوة بجد
انا: انتي جميلة وكمان جسمك جامد جدا يا نهاد
نهاد: طب أنا نفسي اشوفك يا شهاب
انا: انتي مش شيفاني ولا ايه هههه
نهاد: بطل رخامة.. اشوفك من غير هدوم
انا: انتي عايزة تشوفي زوبري يا جزمة
نهاد: ايوه عايزة اشوفه هو كمان قومت قلعت التيشرت والبنطلون ووقفت بالبوكسر بس
نهاد: اووووف يا شهاب زوبرك ماله واقف كدا ليه.. شكله جميل اوي وهو واقف بجنب كدا ورافع البوكسر
انا: طب تعالي يا نهاد المسيه
نهاد: المسه بس دا أنا هاكله
قربت مني وحطت ايديها على زوبري فووق البوكسر وبدأت تدعك فيه وتلعب في بيوضي وتشد فيهم بشويش ونزلت ببوقها على زوبري تمشي لسانها عليه من فوق البوكسر وتلحس في البوكسر بحركات فعلا سكسي فشخ زوبري بقى واقف اكتر وبينبض من حركتها عليه
نهاد: جميل اوي يا شهاب وشكله كبير
انا: نزلي البوكسر يا نهاد وشوفيه
مسكت نهاد البوكسر ونزلته لتحت وزوبري نطر في وشها من زنقته في البوكسر مسكته بإيديها وفضلت تدعك فيه جامد وبسرعة وقربته من بوقها وبدأت تلعب في راسه بلسانها وتفرك في بيوضي وهي بتلحس زوبري وانا كان زوبري خلاص كبر عن الطبيعي من هيجانة وبقى احمر
نهاد: شهاب هو ماله كبر اوي كدا ليه دا يفشخني لو دخل كسي كدا حرام عليك
انا: انتي اللي عملتي فيه كدا استحملي بقى
نهاد: طب علشان خاطري دخله بالراحة الاول لحد ما اتعود عليه وبعدين اعمل اللي يريحك
انا: متقلقيش أنا مش غشيم للدرجة دي
كملت نهاد مص ولحس في زوبري وكانت خبيرة فعلا وانا من هيجاني مسكت راسها ثبتها وبقيت بنيك بوقها بزوبري وادخله لحد زورها وهي تكح ومش قادرة تاخد نفسها بقيت اخرجه واسيبها شوية تتنفس وارجع انيك بوقها تاني وفضلنا كدا حوالي 5 دقايق لحد ما لاقيتها بتقول
نهاد: شهاب بليز دخل زوبرك في كسي
انا: لا لسه بدري على المرحلة دي يا نهاد… لسه عايز ادوق عسلك اللي نازل على فخادك دا وادوق طعم كسك من برة وجوا كمان
نهاد: علشان خاطري بلاش أنا مش مستحملة تاني أنا خلاص كسي قايد نار وبيحرقني ومش هستحمل لسانك عليه
انا: تعالي نشوف هتستحملي ولا لا
مسكتها نيمتها على السرير على ضهرها وفتحت رجليها على الاخر ونزلت بينهم بقيت بمشي بصوباعي على كسها بين الشفرات ادعكهم والمس زنبورها بضافري ونهاد تتعفرت وتتلوى واهاتها بدأت تطلع بصوت مسموع قومت ماسك الاندر بتاعها ومدخله جوا بوقها اكتم صوتها اللي بيعلي كل شوية وقومت رازع صوباع ايدي في كسها قامت مصوته بصوت مكتوم وعمالة تبصلي وعيونها مبرقه قومت مخرج صوباعي ونازل بلساني على كسها من برة الحس في الشفرات واشد في كل شفرة من كسها بين شفايفي وهي تتلوى اكتر واهات عالية لولا الاندر اللي في بوقها كنا اتفضحنا وبقيت افتح كسها بصوابعي وادخل لساني جواه احركه يمين وشمال وهي تتحرك تحتي وتتأوه جامد بقيت حاسس بمتعة جامدة من اللي بيحصل واستمرت في لحس كسها ومص شفراتها شوية وشوية اخد زنبورها بين شفايفي اشده واخربشة بسناني وقومت مدخل صوباعين في كسها مرة واحدة قامت منطوره لفوق بوسطها وصوتت قومت ضاغط على بطنها بإيدي مثبتها على السرير وكملت لحس وعض في كسها وبقيت بمشي ب شعر دقني على كسها من برة وصوابعي في كسها لسه كانت نهاد خلاص استوت وكسها بينزل عسل كتير لحد ما لاقيتها اتشنجت وبتترعش جامد جدا ونافورة عسل نازلة من كسها على ايدي وفووق دقني ولاول مرة افكر ادوق عسل الكس خدت شوية عسل على لساني استطعمته لاقيته عادي خالص وطعمه فيه حاجة كدا زي لسعه بسيطة بس نوعا ما حلو مش وحش
بدأت نهاد تهدي شوية بعد ما غرقتني عسل وجسمها بدأ يهدي من الرعشة اللي فيه كنت أنا طلعت فوق جسمها وقربت من شفايفها بقيت ابوس شفايفها بالراحة وايدي على بزازها بدعك فيهم واشد في الحلمة بشويش وبدأت نهاد تتكلم
نهاد: حرام عليك بجد يا شهاب اللي بتعمله فيا دا انت بجد خليتني مش قادرة اتحرك
انا: على فكرة جسمك عاجبني ومن هيجاني عليكي بقيت عايز اعمل كدا ومش تنسي اللي انتي عملتي في زوبري من شوية مخليني مولع وعايز انتقم منك ههه
نهاد: بقى كدا يا شهاب بتنتقم مني
انا: الاهم من كل دا… اتمتعتي ولا لا
نهاد: اول مرة اوصل للرعشة دي وجسمي يتنفض كدا وكنت طايرة بس قبلها كنت بموت حرفيا
انا: ولسه اللي جاي احلى
نهاد: هو لسه في تاني يا شهاب.. انت مفتري
انا: طالما أنا حابب الشخص اللي معايا يبقى هعمل معاه كل حاجة وانا حابب العلاقة بيني وبينك وخدي بالك مش سهل اني اقول كدا لحد من النادر اني اقول الكلام دا حتى لو هو عاجبني
نهاد: عارفة دا.. متنساش اننا دفعه
انا: اه كلمة دفعه دي مخلياني عايز افشخك بجد ههههه… بفتكر ايام ما كنا في الكلية وكنتي بتتخانقي مع ايه حد بسبب ايه كلمه يقولها ليكي وبفتكر دلوقت انك نايمة تحتي وبعمل فيكي كل اللي في نفسي
نهاد: وانا احساس ان شهاب الخارق بتاع الكلية اللي كان مبهدل البنات ومبيردش على حد منهم بقى فوقي دلوقت دا مخليني هايجة لدرجة اول مرة اوصلها وحابة الاحساس معاك
انا: بصي اللي يهمني في كل دا انك تكوني متمتعة وحابة اللي بيحصل بينا
نهاد: لحد دلوقت واللي حصل من شوية فأنا متمتعة جدا جدا ونفسي تفضل معايا كدا
انا: ولسه يا نهاد اللي هيحصل كمان شوية
نهاد: مستنية يا شهاب احس زوبرك جوايا ولعلمك أنا عمري ما كنت جريئة في الكلام مع حد زي دلوقت
انا: طب متيجي تمصي الغلبان اللي نام دا
نهاد: دا حبيبي دا وهدلعه
قامت نهاد وانا نمت على ضهري ومسكت زوبري تمص فيه تاني وتلحس راسه وتلعب في بيوضه وبدأ يقف في بوقها وانا ايدي بتلعب في بزازها وبفرك حلمتها بين صوابعي وصوت اهاتها وهي بترضع زوبري مخليني بفرك اكتر في بزازها واضربها عليهم بالراحة لحد ما قلبتها بقينا وضع 69 بقيت الحس في كسها والعب في زنبورها بضافري وهي تمص في زوبري وتلحس كل حتة فيه وتنزل تمص بيوضي مع زوبري وتدخل بيوضي جوا بوقها وانا زودت لحس وعض في شفراتها
نهاد: شهاب خلاص مش قادرة دخل زوبرك بقى
انا: عايزاه اوي يعني؟
نهاد: اه اوي اوي كسي بينبض من الحرقان
قومت نيمتها على ضهرها ووقفت قدام كسها وهي على طرف السرير مسكت زوبري كان شادد وواقف اوي وبقيت اخبط على كسها واضرب شفرات كسها بزوبري وراس زوبري احركها بين شفراتها وهي تتأووه جامد لحد ما لاقيتها قفلت رجليها على وسطي ومسكت زوبري دخلته في كسها بإيديها لحد ما الراس دخلت وبقيت بدخل الراس واخرجها بالراحة بسبب كسها الضيق واستمرت على كدا شوية وبدات ازووق باقي زوبري في كسها واحدة واحدة لحد ما بقى نصه فيها وبقيت ادخل نص زوبري واخرجه بشويش ونهاد اهاتها شغالة وماسكه في دراعي وانا ايد مني على بزازها بدعكهم والايد التانية بدعك في كسها وزنبورها كملت نيك كدا لحد ما زوبري كله بقى في كسها
نهاد: شهاب وقف شوية لحد ما كسي يتعود على زوبرك كله بليز
وقفت زوبري جوا كسها وبقيت بلعب في زنبورها وادعك بزها الشمال وبعد دقيقة بدأت انيك كسها بزوبري كله وادخله واخرجه شوية شوية وبدأت ادخله بسرعة
عن الاول ونهاد صوت اهاتها معايا وانا الصوت بيهيجني فشخ واستمريت انيك في كسها بسرعة وكل شوية ازود سرعة نيك كسها لحد ما نهاد اتعودت على النيك وكسها بقى عايز اكتر
نهاد: نيك بسرعة بقى يا شهاب وجامد
انا: اوعي تصوتي وتفضحينا
نهاد: لا خلاص كسي عايز يتفشخ منك
قومت مخرج زوبري من كسها ونازل على كسها لحسته شوية ولعبت بلساني في زنبورها وشفرات كسها وطلعت بزوبري ومدخل راسه في كسها وزقيت كل زوبري جوا كسها واشتغلت نييك بسررعه وجامد ونهاد شدتني بقيت في حضنها ووسطي طالع نازل وزوبري يترزع في كسها وهي تتأووه في ودني وتتكلم بكلام سكس ومحن… نييك شرموطتك يا شهاب افشخلي كسي افششخني يا شهاب بزوبرك…. فضلنا كدا حوالي 10 دقايق وقومت مخرج زوبري منها ومخليها وضع الدوچي وفاتح رجليها شوية وزوبري على كسها من ورا وقومت مدخله ونازل نييك ورزع بكل قووتي فيها وصووتها بقى اعلى قومت ضاغط على راسها في السرير اكتم صووتها وكملت نييك فيها وبقت تصووت جامد وانا انيييك اجمد وايدي من تحت بتلعب في كسها وزنبورها اشده لحد ما لاقيت جسمها بيتهز ويترعش وعسلها نازل على زوبري وفخادها وجسمها بدأ يترخي قومت ماسكها من وسطها مثبتها ومكمل نيك فيها لحد ما حسيت اني قربت انزل
انا: نهاد عايزة لبني فين؟
نهاد: عايزاه على بزازي يا شهاب
كملت نييك فيها شوية كمان حوالي 10 دقايق بردو لحد ما حسيت ان خلاص لبني هينزل قومت مخرج زوبري من كسها وهي فهمت اني قربت انزل قامت نازلة على ركبها على الارض تحت زوبري ومسكت بزازها وحطيت زوبري بينهم وهي قفلت على بزازها بإيديها وفضلت انيك في بزازها وانا ماسك راسها وكل ما زوبري يوصل لبوقها تطلع لسانها تلحس راسه وفضلت شوية كدا لحد ما لاقيت زوبري نطر دفعة لبن مرة واحدة وصلت لبووقها ووشها لاقيتها سابت بزازها قومت ماسك زوبري مكمل دعك فيه انزل لبني ووجهته على بزازها لحد ما نزلت كل لبني على بزازها ومسحت راس زوبري ب بواقي اللبن في بزازها وبعد كدا نمت على ضهري على السرير ونهاد طلعت نامت جنبي ولازقه فيا بجسمها وعمالة تبصلي ومبتسمه
انا: مالك بتبصيلي كدا ليه
نهاد: مبسوطة اوي وحاسة اني بحلم
انا: ليه يعني كل دا يا بنتي
نهاد: علشان أنا من بدري اوي عايزة تربطني بيك علاقة سواء صداقة او ارتباط او حتى كلام عادي
انا: طب احنا دلوقت بينا علاقة اقوي من كل دا
نهاد: ودا اللي مخليني حاسة اني بحلم ونفسي نفضل في العلاقة دي دايما لاني حباها
انا: وانا حاببها بردو معاكي انتي بالذات وادينا مع بعض يا ستي مسيبتكيش وهربت يعني
نهاد: مش هديك فرصة تسيبني يا شهاب
انا: ايه الثقه دي يا بنت هههههه
نهاد: مش عارفة بقى بس بجد مش عايزة العلاقة بينا تتقطع خالص ونفضل صحاب ويفضل بينا اللي حصل من شوية كل ما نحب ننام مع بعض نعمل كدا
انا: حاضر يا نهاد… مش يلا نرجع ولا ايه الساعة بقت 5 ونص اهي اتأخرنا
نهاد: بجد بقت 5 ونص.. بقالنا ساعة ونص مع بعض على السرير
انا: ايون يا ستي انتي كنتي ضايعة شكلك
نهاد: فعلا محسيتش بالوقت خالص عدى بسرعة.. الوقت الحلو بيجرري بسرعة اوي
انا: مش هتبقى اخر مرة
نهاد: دا وعد منك يا شهاب اننا هنبقى مع بعض دايما ونعمل كل اللي عايزينه في اي وقت نحب
انا: ماشي يا نهاد بس لازم بردو هييجي وقت وأبقى مش فاضي اوي فتعملي حسابك لكده علشان متجيش وقتها وتزعلي وتقولي ان أنا اللي مش عايز والجو الدرامي دا
نهاد: حاضر يا شهاب مش هزعل وهبقى متفهمة
انا: كدا يبقى اتفقنا يا بطل
نهاد: انت قلب قلبي يسطى
انا: مالك يا حاجة انتي قلبتي محن كدا ليه
نهاد: انت مش متخيل كمية السعادة اللي أنا فيها والمتعة بردو الصراحة انت فشيخ اكتر ما كانت دينا بتتكلم عليك دي لو جربت مش هتسيبك
انا: هو أنا هعرف اخلع منها اصلا
نهاد: يعني انت ناوي بقى
انا: الصراحة أنا وعدتها بيوم نبقى سوا وانا طالما وعدت حد بحاجة يبقى مقدرش اخلف وعدي
نهاد: ماشي يا شهاب بس يارب دينا متخليكش تنساني وتبطل تبقى معايا زي دلوقت
انا: بطلي عبط دا أنا لسه كنت بمدح في جمالك وجسمك وقولتلك انك عجباني وحابب العلاقة بينا
نهاد: حاضر يا شهاب أنا مصدقاك خلاص
انا: طب يلا نقوم ناخد دش علشان نمشي
قومنا خدنا دش سوا وطبعا جسمها شاددني فشخ وعمال العب في بزازها وابعبص طيزها شوية وكسها شوية
انا: خدي بالك المرة اللي جاية هنيك طيزك لانها عجباني جدا وكنت عايز انييكك فيها النهارده بس قولت اسيبها مرة تانية
نهاد: أنا جسمي كله ليك يا شهاب نيك أي مكان تحبه واعمل فيه كل اللي انت عايز تعمله مش هعترض
انا: دا ايه الرضا دا كله هههههه
نهاد: انت اللي مش حاسس من اول ما شوفتك في الكافيه وعرفت ان انت شهاب وانا عايزاك بس انت احساسك معدوم وبارد هههه
انا: تسلم يسطى… يلا بينا بقى علشان نلبس ونمشي
خرجنا من الحمام بعد دش جامد مليان بوس ودعك وتفعيص في جسمها… لبسنا ونزلنا ركبنا العربية ورجعنا.. نهاد طلعت العمارة وانا دخلت الكافيه لاقيت أشرف بيقولي ان في واحدة سألت عليا وقاعدة على الترابيزة مستنياني شوفتها من ضهرها بس وشها لا
أشرف: هي دي اللي سألت عليك بس مقالتش هي مين وقالت هتستناك لما تيجي
انا: بقالها كتير قاعدة؟
أشرف: حوالي ربع ساعة
انا: خلاص تمام أنا هروحلها بس اعملي قهوة بعد اذنك وتقلي البن شوية
سيبت أشرف وروحت للترابيزة لاقيت واحدة في حدود 30 سنة شعرها اصفر وعيون زرقا حاطه كحل مخلي شكلها احاا جدا يخطف العين من جمالها، أنا مجرد ما شوفت عيونها وقفت قدامها ساكت من الجمال مفوقتش غير لما هي بدأت تتكلم معايا
البنت: ازيك يا شهاب اخبارك ايه
انا: ها… اه تمام يا باشا.. اخبارك ايه؟
البنت: أنا تمام وبخير
انا: دايما يا باشا… مين حضرتك؟
البنت: أنا اسمي كرستين
انا: اهلا بيكي.. اسمك جميل جدا
كرستين: تسلم يا شهاب.. اسمك بردو جميل
انا: ربنا يخليك… انتي تعرفيني منين؟
كرستين: أنا يا سيدي بقعد هنا في الكافيه مع صحابي بس انت مبتاخدش بالك او بتبقى واخد بالك بس بتعمل مش شايف.. بتتقل يعني علينا يا عم
انا: اخص عليا بجد… أنا فعلا مش باخد بالي لاني لو واخد بالي مكنتش اتردد لحظة اني اتعرف على شخص بالجمال دا
كرستين: شكلك مش سهل فعلا وبتحب تجامل كتير بس اللي اعرفه انك مش بتحب تتكلم كتير ولا تجامل حد ومفيش حد فارق معاك
انا: اولا مبحبش اجامل حد وكمان مبعرفش اجامل…. وانتي قولتي اهو ان كلامي قليل ومحدش فارق معايا يبقى لي اجامل بقى؟؟ وطالما الكلام الحق بيزعلك يبقى بلاش منه خالص ولا تزعلي
كرستين: استنى بس انت لي قفشت كدا
انا: لا خالص مقفشتش بس حسيت ان كلامي ضايقك او مبتحبيش اللي يقول الحق
كرستين: لا طبعا بحب الحق وحبيت كلامك جدا بس حبيت اتقل شوية بس انت قلبت الكلام عليا هههه
انا: يااه تتقلي عليا كمان وانا اللي بقالي كتير مستنيكي هههه
كرستين: ايه دا بقالك كتير مستنيني.. انت عارف اني واخدة بالي منك بقى
انا: ولا اعرف يا باشا غير دلوقت حالا بجد
كرستين: يلهووي عليك وقعتني بالكلام
انا: عادي عادي اعتبري نفسك مقولتيش حاجة وانا مسمعتش حاجة اصلا هههه
كرستين: لا لا دا أنا ما صدقت اني اقول الكلمتين اللي بحضر فيهم من بدري اووي
انا: يبقى انتي بقى اللي قالولي عليكي
كرستين: مين اللي قالولك وقالوا اي
انا: مش مهم مين.. بس قالوا انك قولتي لصاحبتك انك مش هتسكتي غير لما توقعيني… صح
كرستين: لا بقى دا انت لو كنت قاعد معانا على الترابيزة يومها مكنتش هتعرف الكلام اللي اتقال بالحرف كدا
انا: تقدري تقولي اني شغال في المخابرات
كرستين: لا دا انت معاك عفاريت بتنقلك الكلام بالحرف.. بس مين قالك بجد
انا: شخص مش هتعرفيه وهو معدي جنبك يومها سمعك بتقولي الكلمتين وقالي بعدها… بس أنا مكنش في بالي بس لما شوفتك دلوقت بفكر اخليكي توقعيني زي ما انتي عايزة أنا حابب كدا خلاص هههه
كرستين: يا هندسة دا أنا اللي وقعت من يوم ما شوفتك وشوفت طريقة تعاملك مع الناس هنا… انت شخص نادر جدا
انا: شخص نادر!! هنقرض ولا ايه يا باشا
كرستين: لا يا باشا مش هتنقرض بس اللي زيك قليلىن ودايما بيلفتوا النظر بس هما مش بيبقوا حاسين بكده بيتعاملوا بطبيعتهم جدا ودي حاجة جميلة
انا: واضح انك حللتي شخصيتي كويس جدا
كرستين: بص بقى علشان مبقاش بكذب عليك… أنا من فترة جيت هنا مع واحدة صاحبتي كانت جاية تقابل صاحبها وهو كان معاه واحد صاحبه تاني وصاحبتني خلتني اجي معاها علشان أبقى اقعد مع الشاب دا بدل ما هو قاعد لوحده دي كانت اول مرة ادخل الكافيه هنا… أنا كنت قاعدة مع الشاب دا غصب عني اصلا بس علشان صاحبتي متزعلش ومبوظش عليها الخروجة قعدت معاه بس وانا قاعدة معاه كنت انت موجود في الكافيه وعمال تتحرك من هنا ل هنا والشاب اللي بينزل الطلبات دا كل شوية يقولك يا هندسة أنا في الاول افتكرت شاب عادي من الزباين بس واخد على المكان بس لاقيتك بتدخل المكتب اللي هناك دا وبتخلص فواتير وكدا عرفت انك المسئول عن الكافيه ومن وقت ما شوفتك بتهزر مع دا وتضحك مع دي وانت داخل دماغي لدرجة ان الشاب اللي كان قاعد معايا دا لاحظ وقالي تحبي اعرفك عليه فأنا رديت عليه ببرود قولتله ياريت تبقى وفرت عليا كتير فاتضايق ومشي هههه اصله كان رخم بصراحة وبيتكلم كتير ومن يومها بقى وانا باجي الكافيه هنا علشان اشوفك واشوف طريقة اتكلم معاك بيها والنهارده بس قررت اني اجي في الوقت دا علشان عارفة ان الكافيه بيبقى هادي واعرف اتكلم معاك….. بس اللي كنت مستغربه منه ان الشاب اللي بينزل مشاريب عمال ينادي عليك يقولك يا هندسة ومع الوقت سألت وعرفت انك خريج هندسة….طب لي يا شهاب مش شغال بدراستك؟
انا: مش شغال بيها علشان احنا في دوله وسخة مش بتعترف غير بالوسايط وطز في الشهادات.. مع ذلك اشتغلت بيها فترة بس كنت باخد مرتب مش بيكفيني سجاير اصلا فسيبتها وكرهت ايه شغل له علاقة بالهندسة
كرستين: انت صح.. طب اللي يجيبلك شغل بدراستك تكافأه ازاي؟
انا: هقوله شكرا لتعبك بس مش عايز الشغل
كرستين: ليه كدا طيب دا هيبقى مجالك
انا: لسه قايلك اني كرهت ايه شغل له علاقة بالهندسة والاهم اني مرتاح كدا… ممكن انتي تكوني شايفة انها شغلانة مش حلوة او مش مستوى بس أنا حاببها وحابب الناس ومش ناوي اسيبها
كرستين: تمام اللي يريحك… المهم أنا مبسوطة ان قولتلك اللي جوايا كله
انا: كلامك جميل يا كرستين بس الصراحة مش عارف ارد اقولك اي
كرستين: عايزاك توافق نبقى قريبين من بعض
انا: مهي قريبين من بعض دي ليها كذا معنى من ضمنهم ارتباط او صحوبية او علاقة تانية بلاش اقولها
كرستين: تقصد علاقة سرير
انا: بالضبط… بس اللي اقدر اقوله اننا ممكن نبقى صحاب كويسين جدا وهيبقى شرف ليا
كرستين: طب ليه منبقاش مرتبطين؟
انا: علشان أنا مبحبش اعلق نفسي بحد.. كمان الارتباط هيبقى اخره اي.. اكيد مش جواز
كرستين: مش لازم يكون اخره جواز… بس ايه يمنع انه يكون اخره جواز؟
انا: اول حاجة تمنع انك مسيحية
كرستين: اه صح نسيت بجد هههه
انا: معلش ايه حد بيشوفني بينسي نفسه هههه
كرستين: يااه على التواضع بتاعك ههههه
انا: برميل تواضع يا باشا 😂😂
كرستين: صح جدا هههههه خلاص نرتبط من غير جواز ايه المشكلة
انا: طب ما نبقى صحاب كويسين واللي انتي عايزاه يا ستي هعمله ليكي من غير ارتباط
كرستين: مع اني كنت حابة نبقى مرتبطين بس أنا موافقة نبقى صحاب واللي نحب نعمله سوا يبقى متاح لينا طالما انت حابب دا وهتبقى مبسوط بيه
انا: احنا الاتنين هنبقى مبسوطين.. بس عندي سؤال مهم فشششخ
كرستين: ايه هو السؤال المهم فشخ
انا: انتي كم سنة؟ متجوزة ولا لا
كرستين: أنا 30 سنة ومش متجوزة لا بس عايشة حياتي براحتي وحابة حياتي كدا بدون جواز ومسؤولية والجو دا… انت كم سنة يا شهاب
انا: 29 بس ههه
كرستين: كويس الفرق مش كبير
انا: من بدري اووي عايز اقولك ان السلسلة اللي انتي لبساها دي جميلة بس نفسي اعرف اخر السلسلة دي ايه وفين بالضبط ههههه
كرستين: قرب مني شوية وانا اقولك
انا: هتضربي ولا ايه ههههه
كرستين: لا قرب بس علشان محدش يسمع ههه
قربت من كرستين ولاقيتها بتوطي راسها تتكلم جمب ودني بالراحة
كرستين: اخرها قلب… ومزنوقه بين جبلين لحم ابيض هههه
انا: تصدقي صعبت عليا… الزنقة وحشة بردو هتشيلي ذنبها على فكرة هههههه
كرستين: انت مسخرة بجد يا شهاب
انا: وانتي بقيتي جريئة جدا من اول قاعدة لينا مع بعض يا كرستين
كرستين: طالما أنا حابة الشخص يا شهاب ببقى معاه على طبيعتي جدا وانا طبيعي كلامي جرئ وفيه الفاظ كتير بحكم ان صحابي معظمهم كدا وبنتكلم مع بعض عادي
انا: لا خدي راحتك على الاخر أنا بحب البنت اللي بطبيعتها فششخ مبحبش اللي تعمل فيها بنت ناس وبابي ومامي والجو دا
كرستين: لا متقلقش أنا طبيعية جدا
انا: حلو دا…. انتي عايشة لوحدك هنا ولا حد من اهلك موجود معاكي
كرستين: أنا بابا يبقى السفير المصري في امريكا وماما واخواتي عايشين معاه هناك أنا بس اللي حابة مصر وعايشة في فيلا بابا اشتراها ليا
انا: يعني لو كنت رفضت صحوبيتك كنت هدخل السجن وش بدون كلام ههههه
كرستين: اه كنت هقول ل بابا انك بتتحرش بيا وكنت عايز حاجات قلة ادب هههه
انا: احا دا كنت هاخد اعدام وش هههه
كرستين: لا لا مش هتوصل للدرجة دي… كنت هقول لبابا بلاش اعدام وخليه يتجوزني عافية بقى هههه
انا: ايون بتلعبي لمصلحتك هههه
كرستين: الدنيا فرص يا شهاب ولازم نستغلها صح علشان منندمش بعد كدا عليها
انا: يا سلام يا ولاد على الكلام ههههه
كرستين: قبل ما انسى بقى هات رقمك
انا: مع اني متأكد انه معاكي بس خدي اهو 010** اعملي نفسك بتسجليه بقى هههه
كرستين: أنا قولت انك معاك عفاريت هه
انا: حاجة بالعقل يعني عرفتي عني معلومات كتير.. هتيجي على الرقم يعني وتعطلي هههه
كرستين: مش سهل انت… هرن عليك علشان تسجل رقمي وكلمني اي وقت تبقى فاضي فيه
انا: تمام يا جميل
كرستين: ممكن بقى تجيبلي الشيك علشان احاسب وامشي الساعة بقت 7 وانت قربت تخلص شغل
انا: عيب اووي لما تحاسبي وانتي قاعدة معايا
كرستين: لا سوري يا شهاب مش هينفع
انا: فعلا اللي بتقوليه دا مش هينفع وبعدين خلاص يا ستي الحساب المرة دي عندي… بس يبقى ليا بوسة قصاد الحساب هههه
كرستين: موافقة يا عم وعلشان بس تعرف اني كريمة هيبقوا حضن وبوسه
انا: ياه لو تقفيشة كمان يبقى تمام
كرستين: اييي بتقول حاجة يا شهاب مسمعتش
انا: ها لا بقول حلوين اووي وتسلمي هههه
كرستين: (قربت من ودني) خلاص اتفقنا يبقى بوسة وحضن وتقفيشه زي ما قولت ههه
انا: كدا عظمة اووي اووي هههههه
كرستين: تمام تصبح على خير وياريت تكلمني في اي وقت براحتك
انا: تمام يا قمر وأبقى بوسيلي القلب بتاع السلسلة وخرجيه من زنقته بقى حرام ههههه
كرستين: لا هسيبه لحد ما انت اللي تخرجه من مكانه هبقى حابة دا جدا
انا: خلاص ماشي هههههه
نهاية الحلقة الثالثة………