قامت نهاد ونسرين واميرة خرجوا وطلعوا العمارة
دينا: في ايه يا شهاب بعتتلي الكلام دا لي
انا: اركبي عربيتك واطلعي استنيني على اول الشارع وانا 5 دقايق واجيلك هناك
دينا: طيب فهمني حصل اي
انا: هفهمك في العربية يا دينا مالك..
دينا: حاضر خلاص هستناك في دوران الشارع
انا: تمام 5 دقايق وجايلك
قامت دينا خرجت ركبت عربيتها وانا ناديت ل أشرف قولتله معايا مشوار ساعة كدا…. خرجت من الكافيه اتمشيت مسافه لحد اول الشارع لاقيت دينا قاعدة في العربية ركبت معاها وقولتلها اتحركي
دينا: طب اتحرك هنروح فين؟
انا: في حد عندكم في الفيلا دلوقت؟
دينا: ممكن تكون ماما هناك او حد من اخواتي
انا: معندكوش شقة طيب غير الفيلا
دينا: عندنا شقة قريبة من هنا محدش بيروح هناك خالص اوقات أنا بس اللي بروح اقعد فيها
انا: طب كويس طبعا معاكي مفتاحها
دينا: اه مفتاحها دايما معايا
انا: طب يلا علشان هنروح نقعد هناك شوية
مشيت دينا على شقتهم وصلنا لعمارة في منطقة هادية جدا ونزلنا طلعنا العمارة الدور الخامس وفتحت دينا الشقة دخلنا وقفلنا الباب
دينا: ادينا وصلنا يا شهاب في ايه بقى؟
انا: مفيش حاجة بس حسيت اني عايز انام في حضنك شوية ولا مش عايزة؟
دينا: انت بتهزر يا شهاب!! طبعا عايزة من زمان دا أنا همووت عليك يا جدع
انا: طب ما أنا قدامك اهو ومش شايف منك ايه اكشن او ترحيب بيا هههه
دينا: هتشووف كل حاجة دلوقت بس سيبني شوية لان المفاجأة مخلياني مصدومة شوية
انا: بس مفاجأة حلوة متنكريش
دينا: حلوة جدا بقى اخيرا هنام في حضنك
انا: مش معانا وقت كتير على فكرة
دينا: طيب استني شوية هدخل الحمام
انا: تمام بس متتأخريش يا دينا
مشيت دينا دخلت الحمام وانا كنت بلف في الشقة بتفرج عليها وبالضبط 10 دقايق ولاقيت دينا خارجة من الحمام لابسه قميص احمر شفاف وتحته برا حمرا واندر احمر وحاطه روچ سكسي فشخ
وصف دينا……
عوود كيرفي صح طولها حوالي 165 ووزنها تقريبا 73 وشها جميل جدا بعيون عسلي وشفايف حمرا دم وشعر اسود فحم وبزاز حلوة مقاس 40 مثلا ووسط منحوت وطيزها متوسطه بس باينة شوية بسبب ظبطة وسطها ورجلين ملفوفين وجسم ابيض جدا
انا: بصي انتي بطل جدا وكل حاجة بس عندي سؤال مهم… جيبتي القميص دا منين
دينا: ههههه القميص دا بتاعي وموجود هنا دايما لان كنت اوقات بنيجي أنا وليلى هنا فكنت بلبسه
انا: جامد عليكي الطقم الاحمر دا
دينا: بجد.. عجبك يعني
انا: كلك على بعضك عجباني حتى لو ملط هتبقي عجباني نيييك واقدر امسك ايه حتة تعجبني فيكي
دينا: طب ما تقلعني هو أنا قولت لا
قربت من دينا ومسكتها من وسطها شديتها عليا مسكت شفايفها في بوسة طويلة شوية وايدي بتتحرك على جسمها من شعرها لرقبتها ل ضهرها لحد ما مسكت بزازها بإيدي بدعك وافرك فيهم وانا بمص في شفايفها ودينا صوت أهاتها بدأ يظهر وماسكة في رقبتي بتشدني على شفايفها جامد وانا دايس في شفايفها وايدي بتضغط على اجناب بزازها وشوية اشدها من بزازها… سيبت شفايفها ونزلت ببوقي على فلقة بزازها اللي ظاهرة من القميص وبقيت بمشي لساني على الفلقة اللي بين بزازها وايدي بتضغط عليهم من الجناب ودينا تضغط على راسي في بزازها اكتر… نزلت مسكت القميص بتاعها رفعته ليها وقومت مقلعهولها خالص بقت واقفة بالبرا والاندر ومديت ايدي فكيت مشبك البرا بتاعتها ونزلتها بقت بزازها قدامي عريانة وانا ماسكهم ارضع فيهم وامص في حلمتهم جامد من جمالهم ودينا عمالة تتكلم
دينا: اااه يا شهاب كمان ارضع كمان يا شهاب قطعهم يا شهاب دول بيتمنوا لمستك من زمان
انا: حلوين بزازك يا دينا طعمهم جميل
كملت رضاعة ومص في بزازها وحلماتها وايدي نزلت على الاندر بتاعها بقيت بدعك كسها من فوق الاندر وعسل كسها بدأ ينزل والاندر مبلول…. حسيت ان دينا خلاص صوت اهاتها بيعلي ومبقتش قادرة تقف على رجليها قومت شايلها داخل بيها اوضة النوم ومنيمها على السرير وماسك الاندر مقلعه ليها ونزلت ببوقي على كسها احرك لساني على شفراته وصوباعي بيلعب في زنبورها اللي وقف من الهيجان وبقيت ادخل صوباعي جوا كسها وانا بلحسه واستمريت على كدا ودينا عمالة تتلوى تحتي وتتأوووه جامد وانا فتحت شفرات كسها بصوابعي ودخلت لساني في كسها بلعبه يمين وشمال في كسها ودينا بتنزل عسل كتير جدا واستمرت الحس كسها بطرف لساني ومسكت زنبورها بين صوباعين بفركه لحد ما لاقيتها بتصوووت وتترعش وبتنزل عسلها في وشي بكمية كبيرة… سيبتها تهدي شوية وتاخد نفسها وقعدت جمبها على السرير
انا: كنت فاكرك جامدة بس طلعتي ضعيفة هههه
دينا: لا مش أنا اللي ضعيفة انت اللي مفتري بجد دا أنا جيبت عسلي وانت لسه بهدومك
انا: أنا معملتش حاجة… مجرد اني بوستك ولعبت في بزازك شوية وكسك كنت بدوق طعمه بس
دينا: وانت مستسهل كل دا يا مفتري… دا أنا محدش عمل فيا زي ما انت عملت أنا كنت تايهة
انا: يعني أنا تقيل عليكي.. خلاص بلاش نكمل
دينا: نعم!! لا طبعا هنكمل أنا لازم احس به جوايا وكمان عايزة اشوفه الاول انت لسه بهدومك لي
انا: ما تقلعيني هو أنا اعترضت ههههههه
فعلا قامت دينا وقفت وخلتني اقف قدامها وقلعتني التيشرت والبنطلون وبقيت بالبوكسر بس وزوبري كان واقف نص واقفة كدا بدأت تحرك ايدها على زوبري من فوق البوكسر بالراحة كأنها بتقيسه
دينا: اوووف يا شهاب دا شكله جامد اووي وهو نص واقف كدا واحساس ايدي عليه روعة بجد
انا: وانتي بزازك دي مجننة زوبري عايز اهريهم رضاعة ومص اصلا لحد ما يبقوا دم
دينا: انت مفتري بجد… وبعدين تعال ارضع براحتك هو أنا قولتلك لا بس بالراحة عليهم
مسكت بزازها في ايدي احركهم وادعك فيهم وبعدين نزلت عليهم ببوقي امص حلمتهم واحرك طرف لساني عليها وايدي بتفرك في باقي بزازها واهاات دينا بقت عالية وايديها بتتحرك على زوبري وتلعب فيه من فوق البوكسر لحد ما حسيت بايدها تحت البوكسر ماسكه زوبري بتدعكه جامد وانا بقيت بضغط على جناب بزازها اكتر وادخلهم في بووقي ارضع واشد في حلمتهم جامد ودينا رايحة خالص وصوت اهاتها بيزيد.. قومت قالع بوكسري ومنيم دينا على السرير وسايب بزازها ونازل على كسها تاني مدخل صوباعي فيه بحركه يمين وشمال ونزلت ببوقي الحس في شفرات كسها واشدهم بشفايفي ودينا بتتلوى تحتي واستمريت على كدا فترة صغيرة اشد في زنبورها بسناني والعب بين شفراتها بطرف لساني وصوباعي لسه في كسها لحد ما حسيت صوتها بقى عالي وعسل كسها نازل كتير مع رعشة جسمها الجامدة كانت دينا جابت شهوتها لتاني مرة وصوت نفسها عالي… سيبتها تهدي شوية ونفسها يظبط وتفووق من الغيبوبة بتاعتها دي
انا: لسه فيكي حيل تكملي ولا خلاص ههه
دينا: أنا خلاص مبقتش قادرة اتحرك اصلا بس مش هسيبك بردو غير لما تدخله جوايا
انا: يا بنتي انتي خلصانة اصلا وبتاخدي نفسك بالعافية… خلاص خليها مرة تانية يا دينا
دينا: لا يا شهاب هتدخله دلوقت علشان خاطري نفسي احس به جوايا اوووي
انا: أنا غلطان ليكي… تعالي بقى
قومت واقف وشاددها منزلها قدام زوبري على ركبها ولاقيتها مسكت زوبري دخلته في بوقها وبقت تمصه وترضع فيه بهستريا غريبة كأنها اول مرة تمسك زوبر وتمصه واستمرت ترضع في زوبري وتمصه وتلعب في بيوضه لفترة كنت أنا خلاص زوبري بقى حديد في ايديها…. قومت ماسكها منيمها على طرف السرير ورجلها مدلدلة على الارض وفتحتهم وهي نايمة على بطنها ومسكت زوبري بقيت احكه في كسها من تحت وصوباع بيلعب في خرم طيزها واستمريت في دعك كسها شوية
دينا: شهاب دخله بقى حرام عليك الحركة دي بتموتني مبقتش قادرة يا شهاب دخله
انا: اهدي يا دينا بدعكه شوية علشان يوسع لزوبري
كملت لعب في كسها وقومت مدخل راس زوبري في اول كسها لاقيتها بتتأوه وكاتمه بوقها في السرير علشان الصوت وبقيت ادخل حتة حتة من زوبري في كسها ودينا مع كل حتة تدخل الاقيها بتطلع لقدام وارجع اشدها على زوبري تاني واستمرت انيك فيها بالراحة شوية لحد ما كسها بقى تمام واتعود على زوبري وبقيت اسررع شوية شوية
دينا: نييك يا شهاب نييك بسرعة خلاص مش قادرة ارزعو فكسي بقى يا شهاب حرام عليك
بقيت انيك كسها بقوووه عن الاول وبرزع فيه وانا ماسكها من شعرها مثبتها منه وزوبري بيدخل ويخرج في كسها بكل قووة وسرعة ودينا بتوحوح وتصوووت قومت حاطط ايدي على بوقها علشان اكتم صوتها واشتغلت رزع في كسها بكل قوووه ودينا بتتأووه وتوحوح من المتعة وصوتها ابن كلب يهيج الحجر اصلا… استمرت شوية على الوضع دا لحد ما حسيت اني قربت اجيب قومت مخرج زوبري من كسها ومغير الوضع بقت نايمة على جنبها وانا وراها ورافعة رجليها الشمال وزوبري قومت مدخله كسها من ورا وانا بفعص في بزازها وهاريهم شد في الحلمة ولحمهم وبقيت بنيك نرمين جامد وبسرعة من هيجاني عليها وكملت نيك فيها شوية كنت خلاص قربت اجيب لبني
انا: دينا عايزة اللبن فين
دينا: هات في كسي متقلقش عاملة حسابي
غيرت الوضع وخليتها تنام على ضهرها وانا فوقها وزوبري بقى في كسها وانا برضع في بزازها وايدي على زنبورها بفرك فيه وسرعة في نييك كسها ودينا ايديها على دماغي بتدوس عليها في بزازها اكتر بقيت بعض في بزازها وبرزع في كسها مع فررك ايدي لزنبورها وقومت مسرع نييك زوبري في كسها لحد ما لاقيتها بتصوووت وبتجيب عسل تاني وانا زوبري بدأ يجيب لبنه في كسها نزلت كل لبني في كسها لاخر نقطه كانت دينا جابت كل عسلها في نفس الوقت ومن المجهود فضلت نايم فوقها وحلمة بزازها في بوقي وزوبري لسه جوا كسها بينزل اخر لبن فيه فضلنا على الوضع دا شوية لحد ما هدينا خالص وزوبري خرج من كسها وبدأنا نفووق ونزلت من فوقها نمت جمبها على السرير لاقيتها مغمضة عينبها وطايرة
انا: بنت يا دينا انتي موتتي ولا ايه ههه
دينا: أنا كنت ميته قبل كدا فعلا… اول مرة احس بالمتعة دي اوووووف حاسة اني طايرة
انا: طب فوقي كدا احنا خلصنا خلاص
دينا: سيبني شوية يا شهاب خليني طايرة
انا: طب خليكي طايرة بقى اقووم اخد دش وامشي أنا وانتي أبقى تعالي براحتك
دينا: انت رخم فعلا… استني بقى يا شهاب هنمشي سوا اعذرني يا عم أنا اول مرة اوصل للمتعة دي مع شاب
انا: طب خلاص يا دينا الوقت خلص واتمتعتي بلاش نتأخر بقى على اللي مستنيين دول ميحسوش بحاجة وانتي اوعي تتكلمي مع حدا في اللي حصل
دينا: متقلقش يا شهاب مش هروح اقولهم أنا كنت مع شهاب بينيكني يعني وفشخ كسي
انا: أنا مش قلقان غير من لسانك دا
دينا: لا لا بجد مش هقول لحد اي حاجة بس توعدني انها متكونش اخر مرة مع بعض
انا: سيبيها بظروفها طيب وانا وعدتك قبل كدا واهو وفيت بوعدي وظبطك
دينا: مهو أنا عايزاك توعدني علشان عارفة انك مش هتخلف وعدك وكمان عايزة اشبع من زوبرك المفتري دا بس للاسف مش قادرة دلوقت انت بهدلتني خالص وخليت كسي بقى وارم يا مفتري
انا: طب أنا هقوم اخد دش بسرعة واعملي حسابك علشان تدخلي بعدي على طول خلينا نمشي
قومت اخدت دش ولبست وخليت دينا تدخل تاخد دش بعد شوية خلصنا وكله تمام نزلت ركبت معاها خليتها توصلني لقبل الكافيه بشوية وقولتلها تروحي البيت عندك تغيري هدومك ونصاية كدا تيجي علشان نطلع للبنات فوق كانت الساعة وقتها 3 الفجر
دينا: طب ما اطلع زي ما أنا فيها اي
انا: لا غيري هدومك كأنك روحتي البيت فعلا وكمان باين اوي انك واخده دش وريحة شامبو ولما يلاقوا هدومك مختلفة يبقى انتي واخده دش في البيت وغيرتي يعني علشان يبقى كله طبيعي
دينا: تمام يا شهاب.. مش هتأخر
انا: اشطا يا مزه
……….
ركبت دينا عربيتها ومشيت وانا دخلت الكافيه قعدت شوية بشرب قهوة وسيجارة ولاقيت فوني بيرن برقم كرستين اللي كنت نسيت اكلمها اصلا
انا: اهلا بالقمر عاملة اي
كرستين: القمر اتنسي شكله
انا: مش كدا خالص بس فعلا مكنش عندي وقت فاضي خالص.. سوري بقى
كرستين: ولا يهمك يا عم.. انت فين كدا
انا: في الكافيه هو في مكان غيره
كرستين: انت حابس نفسك فيه لي ما بتخرجش.. ملكش اصحاب ولا حتى مزه ههههه
انا: ليا مزه اه بس مبتحبش تخرج ههه
كرستين: هو في بنت مبتحبش تخرج بردو
انا: ايون في المزة بتاعتي هههههه
كرستين: تلاقيك انت اللي عودتها على كدا انت اصلا شكلك انطوائي بتحب البيت كتير
انا: دي حقيقة مبحبش اخرج بس لا هي اللي مبتحبش تخرج وكمان بتحب تنام بدري
كرستين: لي هي عندها كم سنة دي شكلها من الناس القديمة الرايقة
انا: بالضبط هي من الناس القديمة يعني عندها حوالي 32 سنة اكبر مني بشوية
كرستين: بتحب واحدة اكبر منك وسايب المزز اللي قدك ههههه
انا: بالضبط المزز اللي قدي مبيستحملوش وكمان مبيعرفوش يعملوا حاجة متعودين على الدلع
كرستين: مبيستحملوش ايه بالضبط
انا: لا لا دي حاجة كدا في دماغي هههه
كرستين: يبقى أنا فهمت صح هههههه
انا: بالضبط هو دا اللي فهمتيه ههه
كرستين: مين قال بقى انهم مبيستحملوش
انا: شهاب اللي قال كدا أنا مليش دعوة هه
كرستين: طب قول ل شهاب ان مش كل البنات مبتستحملش في بنات منهم جامدة وبتستحمل اي حاجة
انا: حاضر لما اشوفه هقوله على طول
كرستين: طب بقولك… اجي الكافيه دلوقت اقعد معاك شوية ولا مش فاضي
انا: تنوري طبعا في اي وقت وانا فاضي
كرستين: تمام 5 دقايق واكون في الكافيه
انا: هتلحقي تيجي بالسرعة دي
كرستين: أنا ڤيلتي جمب الكافيه بشوية
انا: خلاص مستنيك وهطلبلك عصير فراولة كمان
كرستين: مش عارفة اقولك ايه على تعبك دا
انا: يعني هو أنا اللي هقوم اعمله هههه
كرستين: لمض لمض هههه 5 بالضبط وجاية
انا: اوك سلام
…………
ناديت على أشرف قولتله يجيب عصير فراولة عندي في المكتب وان في واحدة اللي سألت عليا امبارح جاية دلوقت خليها تدخل عندي لما تيجي.. بعد حوالي 10 دقايق لاقيت الباب بيخبط وأشرف جايب كرستين وداخل المكتب عندي
انا: اهلا بيك يا كرستين منورة.. تسلم يا أشرف
أشرف: حبيبي يا هندسة.. عن اذنكم
انا: اتفضل… اتفضلي اقعدي يا كرستين
كرستين: شيك اوي المكتب دا يا شهاب.. ذوقك حلو اووي زي حاجات كتير
انا: لا هو مش ذوقي أنا دا ذوق صاحب الكافيه
كرستين: مهو لو مكنش عاجبك مكنتش هتقعد فيه
انا: بالضبط بس انتي مفكرة انه ذوقي فأنا بوضحلك انه مش ذوقي يعني.. ما علينا
كرستين: ايوه ما علينا… المهم بقى مبتحبش تخرج لي
انا: عادي مبحبش الاماكن الزحمة والصوت العالي والكلام دا بيعصبني فششخ
كرستين: في اماكن هادية كتير ممكن تخرج فيها
انا: طب اخرج لي من الاساس ما البيت حلو يا جماعة ومريح بردو هههه
كرستين: انت دماغك دي صعبة اووي
انا: عادي بقى دماغي ومستحملها هههه
كرستين: عندك حق ههههه
انا: انتي بقى صاحية لي لحد دلوقت
كرستين: أنا لسه صاحية اصلا من ساعة
انا: ايه دا هو انتي من البنات اللي متدلعة ومبتستحملش دي ههههه
كرستين: متدلعة شوية اه بس بستحمل على فكرة
انا: خلاص انتي صح انتي اكبر مني ومش هعارضك هههه
كرستين: اكبر منك بسنة واحدة بس.. لي محسسني اني اكبر بكتير اوووي
انا: ولا تزعلي نفسك انتي اصغر مني
كرستين: بصراحة جمب دماغك دي فأنا لسه بيبي جنبك هههه
انا: مالها دماغي يا جماعة دا حتى مدورة وحلوة اهي هههههه
كرستين: نفسي اعرف انت بتفكر ازاي
انا: هكون بفكر ازاي يعني.. زي باقي الناس
كرستين: لا طبعا انت دماغك مختلفة خالص… يعني شاب كويس وحلو وكمان خريج كلية عالية وسايب شغل الكلية ومتمسك بكافيه مهما يكن مش قد كدا لا وضع ولا مرتب
انا: مش كل حاجة الفلوس يا كرستين… اهم حاجة اكون بعمل الحاجة اللي بحبها ومش فارقة معايا بقى لا وضع ولا مرتب ولا الجو دا خالص وبعدين أنا لا متجوز ولا خاطب ولا الكلام دا علشان أبقى بفكر في مرتب عالي اووي ولا وضع اتفشخر به قدام اهل مراتي ولا البنت اللي هخطبها
كرستين: فاهمة كل دا بس بردو الواحد بيدور على الوضع الاحسن… عارف لو الكافيه دا بتاعك هنقول حلوة شوية يعني مشروع ملكك وانت متفرغ له وبتديره
انا: انت كلامك كويس وصح.. أنا فعلا بفكر اعمل كافيه زي دا واهي حاجة تبقى بتاعتي أنا وتخصني.. كرستين مهما يكن أنا طبيعتي مبحبش اشتغل عند حد بس صاحب الكافيه دا بصراحة تعاملة معايا كويس جدا ومش محسسني اني شغال عنده بالعكس بيتعامل معايا كأني شريكه
كرستين: يا شهاب ايه حد مكان صاحب الكافيه هيتعامل معاك كدا لانك انت اللي عامل اسم للكافيه بطريقتك مع الناس واسلوبك بيشد الناس انها تيجي تقعد هنا علشان يتعرفوا عليك ويبقى بينهم وبينك. كلام حتى يعني لو صاحب الكافيه فكر يزعلك ويمشيك هيخسر كل حاجة
انا: انتي لي محسساني ان الكافيه كان فاضي قبل ما اجي هنا.. وانا اللي جيبت الناس تقعد فيه وانه هيخسر لو مشيت
كرستين: دا اللي عرفته من قعدتي هنا وعرفت ان ناس كتير بتيجي هنا مخصوص علشانك وكمان باين اووي من طريقة تعامل الناس معاك… كله بيتعامل معاك انك صاحبهم مش واحد صاحب كافيه وهما قاعدين عندك علشان ينفعوك بفلوس مشاريب او غيره
انا: علشان بس نقفل الموضوع دا… أنا لو جاتلي فرصة اعمل كافيه زي دا مش هتردد واهي حاجة تبقى ملكي انا
كرستين: لو ينفع ادخل معاك شريك في الكافيه أنا معنديش ايه مشكلة ولو عايز أنا ادفع فلوس الكافيه كلها وانت يبقى عليك الادارة بردو موافقة أنا شريكه بالفلوس وانت بالمجهود
انا: واضح انك جاية مرتبه كلامك يا كرستين وعارفة هتقولي ايه كويس ومعاكي حلول كمان
كرستين: لا مرتبه ولا حاجة بس الموضوع جه في بالي دلوقت وكمان اعتبر اني بفكر استثمر فلوسي ومحدش هيعرف يستثمرها زيك
انا: سيبي الموضوع دا لقدام شوية ولو حاجة ظهرت قدامي ولاقيت نفسي مش هعرف اعمل المشروع لوحدي هتبقي انتي اول شريكة افكر فيها
كرستين: وانا موافقة على اي حاجة من دلوقت
انا: اتفقنا يا بطل..
كرستين: يبقى تعزمني في ايه يوم على خروجة حلوة في مكان عادي يا عم
انا: لا أنا فاشل في الموضوع دا فشخ… بصي انتي اختاري مكان كويس وانا هعزمك يا ستي بس مش دلوقت يعني كمان يومين او تلاتة كدا
كرستين: مفيش مشكلة وانا موافقة
انا: اشطا جدا… احب افكرك ان ليا بوسة وحضن وتقفيشة ههههه
كرستين: أنا مش ناسيه ولو عايز تاخدهم دلوقت موافقة برضو بس بسرعة ههه
انا: لا دلوقت ايه مش عايز حاجة أنا ههه… المهم بس طمنيني على السلسلة لسه مزنوقه بردو ولا خلاص فكيتي زنقتها
كرستين: لا ملمستهاش من يومها سايباك انت اللي تخرجها بقى براحتك هههه
انا: خلاص يبقى سيبيها لوقتها بقى ونبقى نتصرف في طريقة محترمة نخرجها بيها ههه
كرستين: لا سوري مبحبش الطرق المحترمة دي
انا: أنا قولت كدا برضو هههههه…. صحيح قوليلي.. هو لونه وردي ولا احمر ههه
كرستين: هههههه هو ايه دا؟
انا: القلب بتاع السلسلة يا كرستين ركزي ههه
كرستين: مركزة هههههه لونه وردي متقلقش اصل محدش استعمله غير مرة واحدة هههه
انا: مرة واحدة بس.. دا تلاقي الموضوع ضيق خالص وهنتعب معاه ههههه
كرستين: ضيق ايون بس انت هتعرف تتعامل معاه كويس واثقة من دي فشخ
انا: ماشي يا ست الواثقة فشخ…
…………
فضلت قاعد مع كرستين لحد ما دينا رنت عليا عرفت انها وصلت الكافيه
انا: معلش يا كرستين خمسة وهجيلك خليكي قاعدة هنا 5 دقايق بالضبط هشوف حاجة بس
كرستين: تمام خد وقتك
………..
خرجت برة لاقيت دينا قاعدة مستنيه
انا: ايه يا دنيا ظبطتي نفسك وكله تمام
دينا: اه جاهزة.. يلا نطلع للبنات بقى
انا: طب اطلعي انتي ولو سألوك عليا قولي ليهم بخلص شوية فواتير وجاي يعني نصاية بالكتير
دينا: تمام بس متتاخرش بقى
انا: نص ساعة بالكتير
………..
طلعت دينا للبنات وانا رجعت المكتب ل كرستين
انا: سوري بقى لو اتأخرت عليكي
كرستين: لا خالص متأخرتش… هي دي المزة بتاعتك اللي كنت واقف معاها بره؟
انا: لا لا دي صاحبتي عادي عاملة قاعدة هي واصحابها وعايزيني اقعد معاهم بس قولتلها شوية كدا وأبقى اروحلهم
كرستين: شوفت بقى ان عندي حق ان انت اللي ممشي الدنيا هنا ومخلي الكافيه له قيمة كبيرة
انا: ازاي دا بقى
كرستين: واضح ان صاحبتك دي من طبقه راقية جدا واكيد اصحابها كدا برضو وان هما يبقوا عايزينك تقعد معاهم كدا وبينكم صحوبية واضح انها جامدة جدا يبقوا مش بيتعاملوا معاك انك واحد مسئول عن مكان هما بيسهروا فيه لا دول معتبرينك صاحبهم وحد قريب منهم جامد ولو في ايه لحظة فكرت انك تمشي من هنا تروح مكان تاني او تفتح مشروع زي دا خاص بيك دول هيكونوا اول ناس معاك فيه وكمان اكيد هيجيبوا صحابهم والقريبين منهم للمكان اللي انت فيه
انا: مكبرة الموضوع اوي انتي يا كرستين
كرستين: لا مكبرة ولا حاجة دي حاجات باينة جدا وصح كمان… بص أنا بتكلم معاك دلوقت بلغة الاستثمار والمكسب.. انت فعلا مكسب يا شهاب لاي مكان انت فيه وانصحك فعلا تفتح لنفسك مشروع خاص حتى لو كافيه زي دا وبردو عرضي اني اكون شريكة معاك هيفضل موجود ومتاح في اي وقت
انا: وانا قولتلك لو فعلا محتاج شريك هيكون انتي اول حد افكر فيه
كرستين: يبقى احنا متفقين كدا
انا: اشطا يا رايق… اشربي بقى الفراولة
………….
قعدنا شوية نرغي في ايه كلام وطبعا كل شوية نلمح لسكس في الكلام بس في العادي يعني مش هيجان مننا ولا حاجة لحد الساعة وصلت 5…. كانوا البنات كل شوية واحدة منهم ترن لحد ما دينا رنت عليا تاني
انا: ايون يا دينا في اي
دينا: ايه يا شهاب ال نص ساعة لسه مخلصتش؟
انا: معلش بقى معايا واحد صاحبي هنا انشغلت معاه شوية.. استحملوا طيب شوية وهطلع
دينا: تمام بس علشان البنات كل شوية يسألوا عليك
انا: كملوا قعدتكوا وانا مش هتأخر
دينا: خلاص تمام
رجعت كملت كلام مع كرستين
كرستين: شككلي عطلتك عن القعدة معاهم
انا: عادي يا باشا ما أنا كل يوم معاهم
كرستين: طب عموما أنا هقوم امشي لان الساعة بقت 5 اهي وانت كدا كدا شوية وهتروح البيت.. يعني علشان تلحق تقعد معاهم شوية
انا: يا ستي خليكي قاعدة عادي
كرستين: طب بص ايه رأيك بعد ما تخلص شغلك تيجي نقعد عندي في الفيلا شوية
انا: مينفعش طبعا… لازم اروح البيت علشان اللي مستنياني هناك دي بتقلق لو اتأخرت دقيقة… خلينا زي ما اتفقنا نقعد في مكان رايق وانا اللي هعزمك
كرستين: خلاص اتفقنا مفيش مشكلة.. بس لازم هعزمك في الفيلا عندي في يوم
انا: تمام يا جميل
كرستين: اوك يا شهاب اشوفك بالليل بقى
انا: تمام بس حاولي تيجي بعد 10 بالليل لان في حفلة خاصة هنا من 7 ل 10… بنات مأجرين الكافيه عيد ميلاد صاحبتهم
كرستين: تمام هاجي على 12 كدا براحتي.. يلا باي
انا: استني يا حاجة انتي اقولك….. قومت رايح مقرب منها وماسك وسطها ضاممها عليا وماسك شفايفها بوسة طويلة بس كانت حلوة فشششخ وكرستين حسيتها راحت في البوسة خالص….. خلاص يا كرستين كفاية كدا هههههه
كرستين: لا لا كمل البوسة متبقاش رخم
انا: اكمل ايه يا بنتي هي كدا حلو اوي بلاش طمع بقى للسلاح يطول ويعورك ههه
كرستين: كدا كدا لازم يطول بس مش هنا
انا: طب يلا يلا كنتي ماشية على فكرة ههه
كرستين: ايوه افتكرت خلاص همشي اهو
انا: تمام يا بطل نتقابل بالليل بقى
مشيت كرستين وانا خرجت برة قدام الكافيه قولت لأشرف ياخد باله لاني هتمشي شوية وقومت طالع على العمارة وصلت شقة نهاد وضربت الجرس
نهاد: انت لسه فاكر يا عم تيجي
انا: كان معايا واحد صاحبي ولسه ماشي… وبعدين ايه دا انتي لابسه كدا ليه يا بنتي وبتفتحي الباب كمان كدا عادي
نهاد: أنا بصيت في العين السحرية وكمان كنت عارفة انه انت واحنا قاعدين براحتنا
دخلت جوا الشقة لاقيت المنظر كالاتي
نهاد لابسه قميص نوم اسود وتحته برا واندر اسود
دينا لابسه قميص ابيض وتحته اندر وبرا احمر
اميرة لابسه قميص احمر وتحته اندر وبرا موڤ
نسرين لابسه قميص لبني وتحته اندر وبرا لبني
انا: احاا ايه الوان الطيف دي.. ايه اللي انتو لابسينه دا.. انتو مش عارفين اني طالع ولا ايه
نهاد: عارفين يا شهاب بس ايه يعني قاعدين براحتنا مفيهاش حاجة
انا: المفروض اني اقعد معاكم ازاي في وسط قمصان النوم دي وكل واحدة جسمها باين كدا
اميرة: على اساس انك بتتأثر اووي.. دا أنا كنت بتحايل عليك علشان شوية لبن وانت رخم ههههه
انا: شوية لبن ايه هو أنا بوزع لبن
دينا: خلاص بقى يا شهاب اقعد عادي فيها ايه يعني الجو حر فعلا.. انت لو عايز تقلع وتقعد بالبوكسر براحتك
انا: دا اصلا اللي انتو عايزينو علشان تقلب مليطة…. بس لا أنا كدا حلو اووي ومرتاح
نسرين: خلاص بقى اقعد يا عم
انا: حتى انتي يا نسرين دا أنا بقول عليكي الهادية اللي فيهم واكتر واحدة بتفهم
نسرين: عادي بقى يا شهاب خمسة فرفشة وانت مش غريب عننا لما ناخد راحتنا قدامك
انا: ماشي خدوا راحتكوا على الاخر
نهاد: طالما بقى ناخد راحتنا فأنا هقلع الاندر دا لاني عاملة سويت والمنطقة دي مولعة ومش مستحملة الاندر
ف لحظة كانت نهاد قالعه الاندر ورمياه على الارض وبعدها دينا واميرة ونسرين كمان قلعوا اندرهم
انا: خخخخخخ لا احا بقى كدا مش نافع خالص… طب هي عاملة سويت والدنيا بايظة انتو ليه تقلعوا
دينا: أنا بردو عاملة سويت وبيوجعني هههه
اميرة: أنا بقى هيجانة ومش مستحملة
انا: اتفضلوا قابلوا بقى بدأنا منيكة
نسرين: أنا قولت اقلع زيهم وخلاص
انا: لا بصي يا نسرين انتي تقومي تعمليلى قهوة احسن هههه
نسرين: على طول كدا انت مضيع حقي بس حاضر هعملك علشان متقولش اني بخيلة
انا: شطورة فشخ يا قمر
فضلنا نتكلم في حاجات كتير والجو عندي دربكة بسبب لبسهم وجرأتهم الزيادة في اللبس كأنهم بيقولوا تعال اركبنا وانا طبعا عامل فيها عبيط لان حرفيا مبقتش قادر انيك بقالي 3 ايام ورا بعض بنيك لما تعبت وقولت اريح شوية
نهاية الحلقة الخامسة