كافيه المتعة | الجزء الثّاني – الحلقة العاشرة والأخيرة

قومت لبست ونزلت قدام العمارة ركبت العربية ووصلت للكافيه وكان فوني بيرن قبل ما انزل

انا: كنت مستني اتصالك دا من بدري بس قولت اسيبك براحتك وقت ما تحبي ترني هترني
شيرين: طب ليه متصلتش انت عليا؟
انا: قولت اسيبك براحتك خصوصا ان تلاقي بباكي قالب البيت بسبب الكلمتين اللي سمعهم
شيرين: شكلك مش سهل فعلا يا شهاب والتعامل معاك صعب ولازم يكون بحذر شديد
انا: أنا سهل جدا يا شيرين بس مشكلتي مبحبش حد ييجي عليا ولا يترسم على قفايا وقتها ببقى حد غبي وبتصرف بطريقة تزعل ايه حد زي ما حصل مع اخوكي وكمان مبحبش حد يشوف نفسه اعلى مني ولا أنا بالنسبة له حاجة صغيرة وهو حاجة واو ويقدر يتحكم في البشر وقتها بيحصل فيه زي ما حصل ل بباكي.. اظن بباكي دلوقت قاعد مش على بعض ازاي أنا حتة عيل بشخة بالنسبة له اعمل فيه كدا واخليه مش عارف يأذيني ولو ركب دماغه وفكر يأذيني هيبقى يا حسره عليه برة المجلس وملوش لازمة
شيرين: انت عملت كل دا ازاي؟
انا: عملت ايه بالضبط.. تقصدي انهي حاجة فيهم
شيرين: عملت في اخويا كدا ازاي… وازاي قدرت توقف بابا عن اللي كان هيعمله فيك ومين عمل كدا
انا: هو انتي بباكي باعتك تحققي معايا؟؟
شيرين: لا طبعا.. متنساش ان أنا اللي كلمتك حذرتك من بابا واللي كان ناوي يعمله معاك وقولتلك تمشي
انا: لا مش ناسي يا شيرين.. وعارف انها كبيرة جدا انك تقفي قصاد بباك واخوكي علشاني ومفيش كلام يكفيكي
شيرين: اللي مستغرباه انت كلمت مين يكلم بابا ويزعقله ويخليه مش طايق حد قدامه وكمان مش قادر يعملك اي حاجة يجيب حق ابنه بيها واللي عملته فيه
انا: أنا هقولك يا شيرين…. كلمت واحد حبيبي بس تقيل في الحكومة وطلع عارف بباك وكمان عارف ان بباكي مغرور وشايف نفسه شوية… المهم الراجل دا كلم رئيس مجلس الشعب وهو اللي كلم بباك فشخه حرفيا وخلاه مش طايق نفسه ومعايا اوردر لو بباكي فكر يبصلي بس مش هيحصله خير خالص.. دا كل اللي حصل
شيرين: على قد ما أنا مدايقه على بابا… بس بردو عندي نسبه اقتناع باللي انت عملته دا لان بصراحة بابا كان فاهم الدنيا غلط.. المجلس مديله حصانة وفاهم انه كدا فوق القانون… أنا فاهمة كويس ان مينفعش اقولك الكلام دا بس بابا لازم يلاقي حد اكبر منه يبهدله علشان يفهم ان كل الناس متساوية مفيش حد اعلى من التاني
انا: بصي يا شيرين أنا عارف انك غير بباكي واخوكي خالص انتي حد كويس جدا ويبحب كل الناس بس للاسف باقي عيلتك مختلفة تمام وابوكي فاهم انه احسن حد على الارض واخوكي طالع له بالضبط ولولا تناكة اخوكي واسلوبه الزفت مكنش كل دا حصل وانا مش ندمان خالص اني فشخته وخليته ولا يسوى حاجة ولو اتكرر الموقف دا صدقيني مش هرحمه وهخلي وشه مش نافع
شيرين: خلاص بقى يا شهاب اللي حصل حصل خلاص وكل واحد بياخد جزاء اللي بيعمله سواء خير او شر
انا: تمام يسطى واتمنى انك متكونيش زعلانة مني بسبب اللي حصل بس خد في بالك ان لكل فعل وسخ رد فعل اوسخ منه بمراحل خصوصا معايا
شيرين: لا مش زعلانة منك اكيد حتى صحابي بيقولي انك جدع وراجل باللي عملته دا لان اخويا مزودها اوي مع كل الناس وشايف نفسه اوي بس الاهم انك متتعاملش معايا وحش بسبب تصرفات اخويا وبابا
انا: انتي لسه متعرفينيش يا شيرين… أنا بتعامل مع كل شخص بناء على تعاملة معايا.. وانتي معملتيش حاجة تزعلني بالعكس انتي حذرتيني من مشكلة كبيرة كانت هتحصل ليا يبقى لازم اعاملك كويس جدا جدا
شيرين: دا اللي يهمني يا شهاب… عموما ممكن أنا والبنات نيجي نسهر في الكافيه النهارده لو مرحب بينا طبعا
انا: يا باشا تنوري انتي واللي ييجي معاكي.
شيرين: تسلم يا شهاب… هنيجي في السهرة
انا: تمام يا غالية.. مع السلامة

خلصت مع شيرين ونزلت دخلت الكافيه لاقيت أحمد مستنيني جوا وطبعا لازم يسأل على اللي حصل امبارح

انا: ازيك يا أحمد عامل ايه
أحمد: بخير يا شهاب…. امال الكافيه كان مقفول ليه؟
انا: انت بتسأل يعني كأنك معرفتش يا أحمد
أحمد: عرفت يا شهاب بس حابب اسمع منك
انا: مفيش عندي جديد.. هو اللي انت عرفته اللي حصل ومتقلقش محدش هيقدر يقرب من الكافيه بتاعك وانا قفلته بس حفاظًا عليه وعلى الحاجات اللي فيه
أحمد: بص يا شهاب أنا هقولك من الاخر… الكافيه دا هو المشروع اللي بيأكلني عيش ومش هسمح لحد انه يقطع عيشي بأي حركة تهور منه واللي مفكر ان الكافيه بيشتغل بسبب وجوده هنا يبقى غلطان وفي ايه لحظة ممكن امشيه وانت فاهمني كويس
انا: مالك بتتكلم كدا ليه يا أحمد محسسني ان الكافيه متدمر ولا حد بيهددك بيه
أحمد: أنا بس بقولك علشان متعملش ايه حركة تهور تبوظلي الدنيا وانت عارف أنا بعزك قد ايه
انا: لا انت مبتعزش حد يسطى… اللي قالك على الحوار مفهمك ان الكافيه كان بيولع وانت اهم حاجة عندك المشروع بتاعك ومش مهم ايه حد تاني ودا حقك ومش هلومك بس العرص اللي بلغك مقالكش ان محدش قرب من الكافيه اصلا ولا حد يقدر يلمسه طول ما أنا موجود فيه.. عموما يا أحمد الكافيه بتاعك زي الفل اهو واحسن كمان من الاول… أنا هصفي شغلي ولو ليا فلوس مش عايزها
أحمد: مالك يا شهاب.. انت بتهددني انك هتمشي؟
انا: شكلك مش واخد بالك انك انت اللي بتهددني بكلامك بس اشطا يسطى أنا ميفرقش معايا اي كلام… عموما أنا مش بهدد أنا بعرفك اني همشي لاني تعبت من الشغل خلاص وتسلم يسطى على الوقت الحلو دا ومعاملتك الكويسة ولو احتجتني في اي وقت كصاحب هتلاقيني لكن كشغل مظنش اني هبقى فاضي
أحمد: لي كل دا يا شهاب.. كل دا علشان كلمتين قولتهم خوفاًعلى اكل عيشي
انا: يا أحمد أنا لسه قايلك اني تعبت من الشغل وقولتلك بردو ان حقك تقول اكتر من كدا لان دا اكل عيشك.. متربطش دي ب دي يا أحمد
أحمد: اللي يريحك يا شهاب.. كتير يتمنوا الشغل معايا
انا: بالضبط كدا يسطى وربنا يكرمك بالاحسن
أحمد: براحتك… معاك لآخر الشهر لحد ما أصفي الفواتير ولو في عجز في فلوس الفواتير مش هتاخد مرتب
شهاب: واضح ان كلامي مش جاي معاك…. طب اقولك حاجة.. مرتبي مش عايزو ولو انت عايز فلوس أبقى عرفني اخوك سداد… بس بلاش تتكلم معايا بالاسلوب دا يا أحمد علشان هنزعل من بعض جامد
أحمد: ايه هتضربني يا شهاب زي ما ضربت الواد اللي بيدافع عن اخته علشان واقفة تتمنيك معاك في وسط الكافيه
انا: طب يا أحمد لحد دلوقت أنا باقي عليك… بس كلمة تانية زي دي صدقني محدش هيدمرلك مشروعك غيري ودا بقى تهديد وهنفذه علشان انت كدا وسخت اوي
أحمد: مش جديد عليك.. انت بقيت بلطجي
انا: تمام يا أحمد أنا بردو هسكت بسبب اكل العيش اللي كان بينا بس هييجي يوم هتندم على كلامك دا… سلام

خرجت من عند أحمد متعصب فشخ ومش طايق نفسي كان نفسي ادخل افشخ كسمه بس مينفعش.. لحد الان هو سبب الاستقرار اللي أنا فيه دا وبسبب شغلي هنا اتعرفت على ناس كويسة وكمان مرتبي في الكافيه كان كويس ويعتبر بداية لكل حاجة… كل دي حاجات تخليني اسيب أحمد وامشي من غير ما اذيه ولا اطلع وحش معاه بس الايام جاية اكيد…. مكنتش عارف اروح فين مكنتش حابب اروح البيت…. ركبت العربية ووصلت لاخر الشارع اللي فيه الكافيه طلعت فوني رنيت على كرستين…

انا: انتي فين يا كرستين
كرستين: كنت لسه هكلمك أنا يدوب خلصت لبس وكنت جاية الكافيه اقعد معاك ومع البنات
انا: أنا مش في الكافيه.. بمعنى اوضح اتخانقت مع أحمد بسبب اللي حصل امبارح وان الكافيه كان مقفول وواضح ان حد موصله حاجة بخصوص الناس اللي جات قدام الكافيه بالليل تدور علي
كرستين: ناس مين دول
انا: الناس اللي بعتهم ابو الواد يا كرستين ما تركزي
كرستين: اه اه.. طب اهدى بس وتعال على الفيلا هتلاقيني مستنياك هنا مش هخرج
انا: لا أنا مخنووق عايز اقعد في أي مكان هوا
كرستين: طب تعال خدني بدل ما اجي بعربيتي ونروح أي مكان هادي نقعد فيه وهنشوف حل
انا: لا خليكي أنا عايز اقعد لوحدي شوية
كرستين: علشان خاطري يا شهاب تعال بس خدني يا اما تقولي هتقعد فين وانا هجيلك
انا: خلاص يا كرستين انت هاجي اخدك
كرستين: اوك مستنياك اهو

مشيت بالعربية روحت لكرستين الفيلا لاقيتها مستنية قدام الفيلا ركبت معايا وخرجنا برة التجمع خالص فضلنا ماشيين لحد ما ركنت على جنب كافيه شكله هادي على الطريق نفسه ونزلنا دخلنا الكافيه قعدنا

كرستين: قولي بقى ايه اللي في دماغك عايز تعمله
انا: حاليا دماغي فاضية خالص مفيهاش اي حاجة
كرستين: أنا عارفة ان اللي هقوله ممكن يضايقك بس لازم يتقال….. انت اللي عملت في نفسك كدا يا شهاب
انا: ازاي يعني… عملت ايه
كرستين: انت اللي خليت أحمد يحس ان وجودك في الكافيه مضمون وانه مهما يعمل معاك مش هتسيبه
انا: أنا كنت بتعامل معاه عادي خصوصا انه كان تعامله معايا كويس جدا ومشوفتش منه حاجة وحشة
كرستين: في ناس كدا التعامل معاهم لما يكون كويس ومنزعلهومش بيضمنوا وجودنا ويفتكروا ان مهما يعملوا معانا مش هنمشي
انا: لو أحمد منهم فاهو خد على عينه يبقى يشغل هو الكافيه بمزاجه دا لو عرف اصلا
كرستين: طب انت هتفضل قاعد.. مش ناوي تعمل مشروع لنفسك وتشغله انت بطريقتك
انا: هشووف لسه دنيتي يا كرستين
كرستين: طب خليك فاكر العرض بتاعي لسه موجود نبقى شركاء انت بالمجهود وانا هدفع الفلوس وشوف انت المكان اللي تحب تعمل فيه كافيه وانا معاك
انا: سيبيها بظروفها دلوقت يا كرستين.. هستغل أنا الوقت دا واريح دماغي شوية وبعدين أبقى افكر في المشروع دا يا أعمله يا اشوف حوار تاني غيره
كرستين: شهاب انت حابب الكافيه وطالما حابب شغله يبقى دا المشروع اللي ينفع معاك وهتعرف تشغله صح
انا: يا بنتي اهدي شوية.. قولتلك هريح دماغي لفترة وبعد كدا هبقى اشووف هعمل ايه وهتعرفي كل حاجة في وقتها يا افتح كافيه وهخليكي شريكه معايا متقلقيش يا اما هفتح مشروع تاني ولو عايزة بردو هتبقى معايا
كرستين: يا عم أنا بفكر معاك
انا: اذا كنت أنا مبفكرش في حاجة دلوقت

واحنا بنتكلم فوني رن طلعته لاقيت دينا

انا: الوو. ايون يا دينا
دينا: امال انت فين يا شهاب.. أنا في الكافيه وانت مش موجود. وكمان سمعت كلام كدا
انا: سمعتي ايه يا دينا
دينا: صحيح انت اتخانقت مع أحمد وسيبت الكافيه
انا: ايون صح.. ومش ناوي أرجعله تاني
دينا: لي كل دا
انا: علشان الكافيه كان مقفول امبارح
دينا: دا سبب يخليكو تتخانقوا وتسيب الشغل
انا: لا في حد معرص قاله ان كان في ناس جاتلي هنا بتدور عليا وهو من خوفه على الكافيه لغبط في الكلام معايا… فوكك منه يا دينا يولع الكافيه على دماغ صحابه
دينا: خلاص سيبك انت… انت فين دلوقت
انا: قاعد مع كرستين في كافيه على الطريق برة التجمع خالص… كنت عايز اقعد لوحدي بس هي شبطت فيا
دينا: طب ابعتلي لوكيشن الكافيه دا وهاجي أنا والبنات
انا: مهي بقت هيصه… حاضر يا ستي
دينا: اشطا.. سلام

بعتت لدينا اللوكيشن وكملت مع كرستين

كرستين: دينا هتيجي هي والبنات؟
انا: ايون بعتلها لوكيشن وزمانها جاية
كرستين: احنا هننقل قعدتنا هنا ولا ايه ههه
انا: لا بصوا اخركوا معايا النهارده ومش عايز اشوف حد منكم… لا اخركم بكره معايا لحد عيد ميلاد اميرة ما يخلص.. خليني اهتم شوية ب الغلبانة اللي في البيت دي
كرستين: صحيح أنا مشوفتش نرمين مراتك خالص.. عايزة اشوفها جدا من كلام البنات عليها انها جميلة وعسوله وكمان شخصيتها تتحب جدا خصوصا انها هادية خالص زي حالاتك كدا بس انت سمعت عنك انك عصبي فشخ ولو اتعصبت بتبهدل اللي حواليك
انا: هييجي يوم وتشوفيها متستعجليش
كرستين: خلاص هشوفها بكره في عيد الميلاد
انا: مش هتيجي عيد الميلاد عندها ظروف
كرستين: ظروف ايه دي اللي تخليها متخرجش
انا: ظروف زي اللي بتجيلك يا غبي افندي
كرستين: اها قصدك بريود يعني
انا: يا سلام على ذكاءك الجبار
كرستين: ما تقول بريود يا عم.. هي لغز يعني
انا: أنا غلطان اصلا… بحاول أبقى محترم في الكلام معاكو بس انتوعالم وسخة صح
كرستين: يا عم هي بريود بقت قلة ادب امتى
انا: هششش لما نشووف اللي جايين يتنططوا دول
كرستين: مين دول اللي بيتنططوا
انا: بصي وراكي وانتي تعرفي

دينا: اهلا بالشبح اللي كل يوم بخناقه
انا: هتقعدي ساكتة اشطا… مش هتسكتي يبقى ترجعي من مكان ما جيتي مش ناقص وجع دماغ… اساسا الواحد لما يكون مخنووق بيقعد مع نفسه مش يدبس نفسه في شلة بنات لكاكة مبيسكتوش
نهاد: ايه يا عم مالك موقفه علينا كدا ليه ههه
انا: احاا دا لو وقف عليكي اقطعه وارميه للكلاب
دينا: لا لا ترميه لي.. هاته بس وملكش دعوة
انا: ايه دا ايه دا… هي الحفلة عليا النهارده ولا ايه
نسرين: بس يا بنت انتي وهي… خلاص يا شهاب باشا دول عالم وسخة مش متربية.. هاتهولي أنا هخبيه منهم
انا: ههههخهخخخ يا دين امي حتى انتي يا نسرين بتروشي عليا … عايزة تقولي حاجة يا اميرة انتي كمان.. وانتي يا ليلى ها خدي راحتك عادي
اميرة: لا يا باشا أنا تمام جدا
ليلى: يا هوبا دول بيهزروا معاك عادي يعني… عايزين يخرجوك من عصبيتك… على فكرة هما متفقين واحنا جايين انهم يرخموا عليك علشان تفرفش
دينا: كرستين حبيبة قلبي عاملة ايه
كرستين: هو انتي خلصتي مع شهاب وهتكملي عليا ولا ايه يا دينا.. لا أنا بعيط بسرعة هههه
دينا: لا لا انتي قلبي يا بنت
كرستين: عاملين ايه يا بنات
كلهم: كويسين يا قمر
انا: يا سلام عليكو وانتو متفقين… اتفوووو
نهاد: سيبك بقى من كل دا… هتعمل ايه بعد ما سيبت الكافيه… في حاجة في دماغك ولا لسه
انا: مش عارف بجد يا نهاد بس أنا مفضي دماغي دلوقت من اي حاجة لحد ما نرجع من مطروح وأبقى اشوف بقى اللي يحصل وقتها وكمان مش عايز واحدة فيكو تقع بلسانها قدام نرمين وتتكلم في حوار اني سيبت الكافيه علشان السفرية دي تعدي على خير وعايزها تبقى مبسوطة هناك مش متنكده… فاهمين ولا افهمكوا بطريقتي
دينا: خلاص يا شهاب محدش فينا هيتكلم في الحوار خالص من دلوقت لا مع بعض ولا قدام حد
انا: هو دا المطلوب منكم لحد ما نرمين تغير جو ونبقى نشووف بقى الدينا هترسي على ايه
كرستين: استنوا بس.. أنا ملاحظه ان في سفرية ومطروح وبحر وحاجات كتير كدا
دينا: هو شهاب مقالش ليكي على السفرية؟
انا: وحياة امك… انتي هترميها على شهاب…. امال انتو ازاي بقيتوا صحاب وسايبكم امبارح مقضينها كلام ورغي فوق الساعتين…. وبعدين أنا لسه خارج من حوار ودخلت في حوار انيل منه… اقولها امتى أنا
نهاد: خلاص يا وحش أنا هشرحلها… بصي يا كرستين.. اتفقنا اننا نطلع اسبوع ل مطروح نغير جو وشهاب كلم واحد صاحبه جابلنا شقتين قصاد بعض في عمارة تبعه هنقعد فيهم
كرستين: طب ليا مكان ولا صعب؟
دينا: صعب ايه يا مزة طبعا ليكي مكان.. دا احنا ممكن نمشي شهاب ونجيبك مكانه انتي القمر بتاعنا
انا: حلو اووي وانا موافق جدا… أنا هعمل معاكو واجب… هسيبلكم الشقتين وانا هتصرف أنا ونرمين في شقة تانية ونبقى كدا متفقين.. اشطا خلص الكلام
نهاد: اهدي يا عمنا… انت ما صدقت ولا ايه
انا: انتو اللي عايزين كدا وانا وافقت خلاص…
دينا: طبعا ما انت عايز تستفرد بالبنت لوحدك.. مش هنديلك فرصة بردو هنفضل على قلبك
انا: خلي عندك شوية دم وسيبيني ابسطها شوية
نهاد: يا شهاب كلنا هنبقى مع بعض وهننبسط… انت في الشقة مع نرمين لوحدكم واحنا البنات كلنا في شقة واحدة زي ما كنا متفقين كرستين بس اللي هتزيد علينا ودي سهلة
كرستين: استني بس يا دينا… هو لي شهاب ونرمين يبقوا في شقة لوحدهم واحنا نبقى 6 في الشقة ها ليه
دينا: تفرقه عنصرية بقى وهو عنصري اصلا ههه
نهاد: انت مبتردش عليهم ليه هههههههه
انا: لو رديت هشتم بصراحة
كرستين: مهو مينفعش يا شهاب… بص انت تاخد معاك اتنين مننا ويبقى كدا عدل ربنا هههه
انا: طب ما تيجوا كلكم معايا في الشقة وخلاص
كرستين: لا لا هما. اتنين بس اللي هيبقوا معاك
دينا: ايون صح.. بص يبقى انت ونرمين في اوضة يا عم وهاجي أنا وكرستين معاك في الشقة في اوضة تانية
انا: اقولكم أنا حل تاني….. كسمها سفرية أنا مش مسافر خالص ونرمين أنا هعرف افسحها بطريقتي..
نهاد: لا لا يا شهاب بقى سيبك منهم دول عيال
انا: انتي مش سامعه يا نهاد… عمالين يبضنوا وانا اصلا على اخري وكل دا ساكت علشان يسكتوا بس بيزيدوا وشوية كمان هفشخهم هما الاتنين
كرستين: يا عم بنضحكوا معاك متبقاش قفووش
انا: اسمها بنضحكوا؟ حتى بضان في دي
كرستين: لا اسمها كدا عندنا في اسكندرية
دينا: ايه دا هو انتي إسكندرانية.. علشان كدا جامدة ههه
انا: ايوون شووفي شغلك بقى معاها
كرستين: هو انتي كمان من اسكندرية يا دينا
دينا: لا مش من اسكندرية… ليه؟
كرستين: اصلك اجمد مني الصراحة ههههه
انا: هووب هووب.. رزعتهولك جامد هههههه
دينا: ماشي يا كرستين.. كدا تشمتيه فينا
كرستين: انتي حبيبتي ايون بس شهاب اعرفه قبلك وله الأولوية في كل حاجة.. سوري يا قلبي
نهاد: قلبك ايه بقى دا انتي رزعتيه اجمد من الاول هههه
انا: عبيلو واديلو يا جاامد هههه
دينا: طبعا انت مبسوط دلوقت
انا: جدا جدا حاسس بانشكاح رهيب في المشاعر
كرستين: اعمل حسابي خلاص اجي معاكو
انا: خلاص يا بنتي تعالي عادي كلنا مع بعض.. سيبك من كلامنا دلوقت احنا بنرخم على بعض مش اكتر
دينا: كدا هنبقى 6 بنات في الشقة يعني كل 2 في اوضة غالبا.. ولا الشقة اقل من 3 اوض يا شهاب
انا: لا تقريبا هي 3 اوض.. شقة كبيرة يعني
كرستين: المفروض انكم هتسافروا امتى
انا: احنا متفقين على الاتنين بعد عيد ميلاد اميرة
كرستين: طب كويس جدا
انا: تتفقوا من دلوقت مين هيقعد مع مين في الاوضة
نهاد: اي اتنين مع بعض يا شهاب مش هتفرق
انا: بصوا انتو احرار مع بعض بس اتمنى متصدعوش دماغي هناك علشان لو حصل هسيبكم هناك لوحدكم واخلع

فضلنا نرغي كتير هزار وتريقة وكله لحد الساعة ما وصلت 3 كنت أنا خلاص فصلت من القعدة

انا: يلا بقى يا بنات نمشي ولا ايه.. أنا زهقت
دينا: هنمشي نروح فين خلينا يا شهاب
انا: اتبضنت بجد عايز اروح البيت
نهاد: طب هتقول ايه لنرمين لو سألتك رجعت بدري لي
انا: عادي هقولها مشيت بدري وأشرف مكاني هناك
كرستين: خلاص يلا نمشي بس نكمل السهرة عندي في الفيلا.. كدا كدا قاعدة لوحدي ولو حد فيكم عايز يبات معايا معنديش مشكلة او باتوا كلكم عادي
انا: روحوا انتو كملوا السهرة عند كرستين لكن أنا هروح البيت عايز انام حاسس بصداع فشيخ
كرستين: يا عم ما تيجي معانا وهشوفلك حاجة للصداع في البيت عندي هتروح من دلوقت تعمل ايه
انا: هروح انام يا بنتي عايز انام
نهاد: خلاص براحتك يا شهاب احنا هنروح عند كرستين
انا: اشطا يلا اوصلك يا كرستين وهما ييجيوا ورانا

قومنا مشينا وصلت كرستين لحد بيتها والبنات ورانا بالعربية ومشيت أنا وصلت للعمارة وفضلت قاعد في العربية مش عايز اطلع علشان نرمين متصحاش وتفضل تسألني ومش هخلص من كتر اسألتها غير لما اقولها اللي حصل مشيت بالعربية رجعت لنفس الكافيه تاني دخلت قعدت على ترابيزة معزولة شوية عن الباقي وطلبت قهوة ساده وشوية لاقيت واحدة في بداية التلاتينات قاعدة على ترابيزة قدامي بشوية بس مركزة معايا زيادة عن الطبيعي مشغلتش بالي بيها اوي
نزلت القهوة ليا وشربت منها شوية مع سيجارة وبردو البنت دي لسه مركزة في قولت اجاريها اشوفها مالها دي بقيت ابصلها شوية واركز في الفون شوية ومرة اغمزلها ومرة ابتسملها يعني شغل مزاولات لحد ما كبرت دماغي منها ومبقتش ابصلها اصلا…. شوية ولاقيتها قامت وجات على الترابيزة بتاعتي واقفة قدامي

البنت: ممكن اقعد معاك لو مش هتضايق
انا: بصراحة أنا بحب اقعد لوحدي بس اتفضلي اقعدي
البنت: اسفة لو بضايقك بس حبيت يعني اتكلم معاك شوية ونتعرف لو مفيش عندك مشكلة يعني
انا: اسمي شهاب..
البنت: اسمي منى
انا: اهلا بيكي يا منى … انتي بقى متعودة تركزي مع الناس كدا ولا ايه بالضبط
منى: لا خالص أنا بس حسيت اني عايزة ابصلك وغصب عني لاقيتني مركزة معاك وانت كمان شوية تبص وشوية لا ومرة تغمز ومرة تضحك وفي الاخر مبقيتش تبص عليا خالص يعني شقلبتلي دماغي مش فهماك
انا: دا طبيعي لان أنا اصلا مش فاهم نفسي
منى: هو في حد مش فاهم نفسه؟
انا: ايون في… أنا مش فاهم نفسي عادي
منى: شكلك معبي كلام كتير.. يعني لو حابب اتكلم
انا: لا دي حاجة مبعرفش اعملها مع ايه حد
منى: كنت حابة اتكلم معاك بس واضح انك مش عايز
انا: ههههه مالك زعلتي كدا ليه يا منى أنا بس دماغي مصدعة شوية في مش عارف اتعامل كويس مع الناس
منى: ولا يهمك هستأذن انا
انا: عموما انتي وجودك مش مشكلة عندي يعني لو عايزة تقعدي خليكي لكن لو حابة تمشي في دي راحتك يعني
منى: أنا حاسة انك انت اللي مش عايزني اقعد
انا: لا خالص يا باشا خليكي قاعدة واتكلمي في اي حاجة
منى: طيب انت كم سنة؟
انا: تقدري تقولي 29 قريب يعني
منى: امم متجوز بقى ولا لسه
انا: مش متجوز لا بس بعمل حاجات متجوزين ههه انتي بقى كم سنة ومتجوزة ولا لسه
منى: منحرف يعني…. أنا 35 سنة ولسه مفيش نصيب
انا: خير يا باشا كل شيء بوقته
منى: عادي أنا حابة الحياة كدا بس نقطة السرير هي اللي صعبة شوية خصوصا اني مختلفة شوية
انا: مختلفة اللي هو ازاي يعني
منى: بص هو موضوع صعب شوية وشرحه اصعب فخليه لوقته احسن دا احنا لسه اول تعارف ههه ولا مش عايزنا نفضل نتكلم مع بعض بعد كدا
انا: لا طبعا عادي أنا بحب اتعرف على الناس وخصوصا لو عندهم 35 سنة ههه يعني اكبر مني بحبهم فشخ
منى: بتحبهم في ايه بقى.. اشمعنى اللي اكبر منك
انا: بيبقوا ناس رايقة كدا وبتفهم الشخص بسهولة اما بقى بالنسبة للي في دماغك فبيبقوا خبرة حتى لو مجربوش بيبقى عندهم معلومات كفاية عن الموضوع
منى: يااه دا انت بتحبهم فعلا مش كلام وخلاص
انا: لا لا اكيد مش هقول بحبهم علشان انتي منهم.. مبعرفش اجامل حد يا باشا واللي ببقى عايز اقوله بقوله على طول
منى: كويس جدا أنا كمان مبحبش المجاملات خالص
انا: كدا هناكل عيش مع بعض جدا هه… انتي بقى ايه سبب وجودك في الوقت دا هنا.. يعني الساعة داخله على 4 وانا كنت هنا من شوية بس مكنتيش انتي موجودة
منى: أنا لسه قاعدة قبلك بشوية صغيرة.. تقدر تقول زهقت من القعدة في البيت فقولت اخرج اشم هوا شوية
انا: انتي عايشة لوحدك بقى
منى: أنا اساسا مش من التجمع بس من فترة حوالي سنة ونص نقلت هنا وفتحت مشروع صغير كدا وبتابعه بقى
انا: مشروع اي… ملابس داخلية؟
منى: ههههههه لا لا دا بيوتي سنتر.. بس تصدق فكرة حلوة اني افتح مشروع اندر ويرز جمب البيوتي سنتر
انا: ايه خدمة يا وحش.. جيبتلك مشروع اهو هههه
منى: بجد فكرة جميلة وانا عندي زباين كتير واصحاب اتعرفت عليهم من النادي يعني المشروع هيشتغل كويس
انا: طب طالما كدا.. اعمليه فعلا واهي حاجة تشغلك اكتر بدل ما تخرجي في الوقت دا من الزهق وكمان تبقى فلوس شغالة ومش هتخسرك حاجة بالعكس هتزيد
منى: بجد بجد همشي في الموضوع دا واحاول اعمله
انا: طب مش يلا نمشي ولا انتي هتكملي قاعدة
منى: لسه بدري يا شهاب خليك قاعد شوية
انا: معلش عندي صداع من بدري ودماغي هتنفجر
منى: طب نشوف ايه صيدلية نجيب منها برشام
انا: كدا كدا همشي البرشام في البيت وعلشان انام شوية
منى: خلاص براحتك… تحب اوصلك معايا في طريقي
انا: مش عايز اتعبك والسواقة وحشة.. روحي انتي
منى: كدا كدا هطلب اوبر يوصلك وبعد كدا يوصلني
انا: اوبر!! وكمان يوصلني أنا الاول.. لي محسساني اني هتووه هنا يا منى هههه
منى: عادي مش قصدي… بس يعني كدا كدا هطلب اوبر لاني مبحبش اسوق بالليل فبخرج من غير العربية
انا: خلاص يا ستي تعالي أنا هوصلك واكسب فيكي ثواب واهو أبقى اخد اندر وبرا ولا حاجة للمزه بتاعتي مقابل التوصيلة ههه
منى: المحل كله تحت امرك بس لما يتعمل بقى ههه.. انت معاك عربية طيب ولا هتطلب اوبر
انا: لا معرفش حد اسمه اوبر هههه

قومت حاسبت على القهوة وعلي المشاريب بتاعتها ( مهو لازم كل فترة كدا واحدة تدبسني في حساب…الحريم دي مكلفه فشخ هههه) خرجنا ركبت العربية ومني ركبت

منى: عربيتك جميلة يا شهاب وشكلها غالية
انا: اتفضليها طبعا بس متمسكيش في الكلمه بقى هه
منى: شكرا يا عم أنا عندي واحدة بس موديل اقل
انا: كلهم عربيات وكلهم بيتركبوا.. عادي بقى
منى: عندك حق كلهم بيتركبوا… بس في نوع غالي بتدفع له كتير علشان تركبه ونوع على قده اقل فلوس بتركبه بيها
انا: لا فوكك من الركوب دا ههه. أنا اقصد العربيات
منى: انت على طول دماغك حاضرة في كل كلام كدا ههه
انا: طبيعة بقى استحملي دماغي اللي أنا اصلا مش مستحملها…. انتي ساكنه فين طيب…

وصفتلي العمارة اللي ساكنه فيها وطلعت قريبة شوية من العمارة اللي أنا فيها.. مشيت بالعربية بس براحتي لان الصداع كان زاد فعلا ومش مجمع كويس

منى: مالك ماشي بالراحه كدا
انا: مش عارف الصداع بيزيد لي ومش مجمع كويس
منى: طب انزل وانا هسوق لو تعبان
انا: لا معلش مش عايز اموت النهارده خليها يوم تاني
منى: ههه يا عم بسوق حلو بس مبحبش اسوق بالليل
انا: دقيقتين بس وهبقى تمام متخافيش مش هموتك
منى: طيب خلاص وصلني واطلع معايا هدىلك حباية صداع كويس بتشتغل بسرعة وهتريحك
انا: تسلمي.. بس يدوب اوصلك وامشي على طول
منى: لا مش هتمشي كدا… ياريت بقى تسمع كلام اللي اكبر منك.. اطلع بس خد الحباية ولما تروق امشي
انا: يا ستي مش محتاجة كل دا أنا هبقى تمام
منى: بردو هتطلع معايا تاخد الحباية علشان تبقى تمام وهبقى مطمنة لما تمشي
انا: هي الحباية دي ايه بالضبط ههههه
منى: حباية صداع يا عم مش حاجة تانية ههه
انا: لا لا أنا مش بتاع الحاجات التانية دي ههه
منى: واضح عليك يا عم أنا ليا نظره بردو
انا: دا اللي هو ازاي يعني… دي بتتعرف ازاي بقى
منى: احترم فرق السن بقى وخبرتي في الحياة
انا: بدأت اكره الحريم اللي اكبر مني في السن على فكرة
منى: لي بس دا انت لسه بتقول خبرتهم اللي بتخليك تحبهم…عموما مجال دراستي طبي… يعني تفصيلة الجسم وتقسيمته بتبين اذا كان الشخص بياخد حبوب مقوية او منشط بيبان والطبيعي بردو بيبان وانت جسمك طبيعي مش بتاع منشط خالص
انا: مهو بردو في منشط للجسم علشان ينفخه وفي منشط للسرير واكيد دا مش بيبان من نظرتك للجسم
منى: اللي متعود على المنشطات بياخدها في كل حاجة حتى لو شوية شغل صغيرين يهلكوا جسمه ويضيعوا الفورمة… وعلاقة السرير بيبقى فيها مجهود كبير مع الوقت يضيع المنشط اللي بياخده على جسمه.. فبياخد منشط جنسي علشان المجهود ميأثرش فيهم
انا: انتي ادري بالطب.. أنا شخصيا مفهمش فيه
منى: خلاص كدا وصلنا العمارة اهي وهتطلع معايا
انا: ملوش لازمة على فكرة أنا كدا كدا هروح البيت هاخد مسكن وهنام مش لازم بقى تتعبيني في طلوع السلم
منى: في اسانسير على فكرة.. يلا يا عم بقى

نزلنا من العربية دخلنا العمارة وطلعنا شقتها الدور التالت

منى: اتفضل يا شهاب ادخل… انت اول راجل يدخل الشقة على فكرة طول ال سنة ونص اللي فاتوا
انا: بلاش ادخل يا عم مش مهم خليها محافظة على سمعتها علشان لو فكرتي تبيعيها هههه
منى: يا عم ادخل يخربيت دماغك دي هههه
انا: يا ساتر… حد كاشف راسه هنا طيب
منى: ههههه يلهووي عليك مفيش حد غيري

قعدت مع منى شوية وقت هزار وضحك واخدنا على بعض بسرعة وهي شخصية كويسة وفرفوشه جدا… حسيتها عايزة توصل لعلاقة سرير خصوصا ان من كلامها انها محتاجة للسكس وان شهوتها عالية وكل المدة دي مش عايزة تغلط مع حد وانها مرتاحة للكلام معايا وكدا بس بقيت اعمل نفسي عبيط… فضلنا لحد الساعة 6 الصبح قاعدين نرغي في ايه كلام

انا: طب يدوب امشي بقى يا منى الساعة 6
منى: ما تخليك يا عم هو انت يعني وراك ايه
انا: عادي أنا متعود على النوم في الوقت دا وبعدين ممكن انتي كمان عايزة تنامي او وراكي شغل
منى: مش هنزل السنتر خلاص البنات اللي شغالة معايا بقى تمشي الشغل هي النهارده
انا: طب اديني ضربتلك يوم في الشغل اهو ينفع يعني… لو اعرف مكنتش طلعت قعدت معاكي
منى: أنا كدا كدا كنت عايزة اريح النهارده
انا: تمام أنا عموما همشي بقى
منى: تمام براحتك… رقمك معايا وهبقى ارن عليك نكرر القعدة دي تاني في اي وقت لو تحب يعني
انا: تمام يا باشا… سلام

مشيت من عند منى وصلت للعمارة طلعت الشقة ودخلت لاقيت نرمين لسه نايمة.. غيرت هدومي ودخلت السرير فضلت افكر ايه اللي المفروض اعمله حاليا بعد ما سيبت الشغل مع أحمد… لاقيت ان احسن حل اشوف مكان اجره وافتح كافيه بردو لان فعلا أنا حابب المشروع دا وكلام كرستين صح بس المشكلة فين الفلوس اللي هعمل بيها كل دا… يا اما هدخل كرستين معايا شريك بالفلوس وانا المجهود يا اما اشوف نرمين اخد منها مبلغ افتح كافيه بس فكرة اخد فلوس من نرمين دي صعبة بالنسبة ليا مش عايزها تحس اني معاها علشان فلوسها او علشان اطلع بمصلحة من وراها.. وسط تفكيري لاقيت ايد بتمشي على دقني.. طبعا نرمين صحيت لاقتني جمبها

انا: يعني امسك ايدك دي اكلها دلوقت بقى
نرمين: ايه دا انت لسه صاحي.. مفكراك نايم
انا: انتي متعودة بقى كل يوم تعملي كدا
نرمين: الصراحة بصحي الاقيك نايم جنبي ودقنك شكلها حلو بفضل العب فيها لحد ما الاقيك بتتحرك فبسكت علشان متصحاش من نومك
انا: حظك بقى اني لسه صاحي وقفشتك
نرمين: انت رجعت امتى طيب
انا: أنا على السرير من الساعة 6 ومش عارف انام
نرمين: بجد.. بقالك 3 ساعات على السرير.. قولي في ايه يا شهاب بتفكر في ايه مش مخليك تنام
انا: مفيش حاجة يا نرمين مالك مخضوضه كدا
نرمين: مش طبيعتك يعني اكيد في حاجة
انا: مشكلة صغيرة كدا بس قربت أحلها خلاص
نرمين: طب احكيلي طيب مشكلة ايه
انا: هقولك بس مش دلوقت.. سيبيها لوقتها
نرمين: بطل رخامة بقى وقول متقلقنيش
انا: مش عايزك تقلقي يا نرمين وانا معاكي وبعدين مشكلة صغيرة مش حاجة كبيرة يعني وهقولك في وقتها
نرمين: ماشي يا شهاب.. انت على طول كدا
انا: لو زعلتي هغتصبك حالا… هاا
نرمين: لا مش زعلانة بس عايزاك تشاركني همومك وفرحك وكل حاجة متحبسش جواك يا شهاب
انا: صدقيني الموضوع مش مستاهل كدا دا هي مشكلة هايفه بس بفكرلها في حل ولما الاقيه هقولك على طول
نرمين: طيب خلاص… طب يلا نفطر سوا
انا: مش عايز اكل بس يلا هقعد معاكي وانتي بتاكلي
نرمين: لا لا هتاكل معايا يا اما مش هاكل
انا: بجد مش جعان… هبقى معاكي يا نرمين اهو وانتي بتاكلي ولو جوعت هاكل معاكي يا ستي.. تمام

قومنا من السرير دخلت نرمين المطبخ تعمل فطار وانا قعدت قدام التلفزيون بشرب سيجارة وشوية وقومت عملت قهوة كانت نرمين خلصت الفطار وخرجنا قعدنا برة نرمين بتفطر وانا بشرب القهوة جمبها

انا: لسه بردو مش عايزة تخرجي النهارده عيد ميلاد اميرة وكمان البريود خلاص خلصت يا نرمين فين المشكلة
نرمين: النهارده اخر يوم بريود يا شهاب وبيبقى في دم بينزل بردو وانا متعودة مخرجش من البيت طول ما في حاجة زي دي روح انت بقى علشان خاطري وسد مكاني
انا: خلاص ماشي يا نرمين.. اعملي حسابك هنسافر يوم الاتنين مطروح سواء بقى بريود خلصت او لا مليش فيه
نرمين: عاملة حسابي من يوم ما قولتلي ههه نفسي اشوف بحر من زمان بقالي كتير مشوفتوش وكمان دي اول مرة اروح مطروح واسمع انها جميلة
انا: هي حلوة جدا والبحر فيها جامد جدا
نرمين: طيب هننزل البحر فين في الزحمة دي
انا: أنا مكلم واحد صاحبي هناك حاجز مكان لينا لوحدنا بعيد عن ايه ناس علشان تبقوا براحتكم في اللبس وتعملوا اللي تحبوه… اعملي حسابك في واحدة كمان جاية معانا اسمها كرستين بس بنت كويسة يعني وفرفوشة
نرمين: دي صاحبة دينا؟
انا: لا دي صاحبتي أنا هههههه… بصي دي اعرفها من فترة طويلة كنت راجع من الكافيه بالليل ولاقيت عربية واقفة وطالع منها صوت واحدة بتعيط نزلت اشوف في ايه لاقيت اتنين بلطجية بيسرقوها في اتخانقت معاهم ومشيوا ومن يومها وهي صاحبتي وابوها سفير على فكرة
نرمين: سفير اي؟
انا: سفير النوايا الحسنة
نرمين: يعني ايه دي
انا: هههه السفير المصري في امريكا يا نرمين
نرمين: دا حد جامد يعني…
انا: ايون طبعا.. يعني ليا ضهر دلوقت في الحكومة
نرمين: علشان بس انت راجل وجدع ودافعت عنها وانت متعرفهاش ربنا هيكرمك بكل حاجة حلوة
انا: همووت واعرف واحدة في جمالك وحلاوتك دي بصت لواحد معفن زيي ازاي.. هتجنن هههههه
نرمين: بس اسكت متقولش كدا.. انت قمر وانا بحبك على وضعك كدا وملكش دعوة انت ابص براحتي
انا: انتي حرة أنا بس بحذرك هههه
نرمين: شكرا خلي تحذيرك لنفسك هههه

قعدت مع نرمين لحد الساعة 10 اتكلمنا كتير لحد ما خلاص فصلت وعايز انام فششخ

انا: نرمين هقووم انام لاني خلاص فصلت وانتي بقى أبقى صحيني
نرمين: طيب يا حبي قوم نام وانا هصحيك على الغدا

قومت دخلت السرير ونمت على طول… صحيت الساعة 5 قبل ما نرمين تصحيني اصلا وخرجت برة لاقيتها قاعدة قدام التلفزيون بتتفرج على توم وچيري 🙂

انا: يختي طفله لسه ههه
نرمين: انت صحيت امتى يا شهاب خضيتني
انا: صاحي من اول ما چيري خطف الجبنه هه
نرمين: بس بقى متتريقش أنا بحب اتفرج عليه
انا: طيب عموما هدخل اخد شاور سريع تكوني ظبطتي الاكل ولا مش هناكل النهارده يا عم چيري
نرمين: لا هقووم اهو اسخن الاكل على ما تخرج تلبس يكون على السفرة ونتغدى

خدت الشاور وخرجت لبست وقعدنا على السفر نتغدى

نرمين: عيد الميلاد امتى يا شهاب
انا: بيقولوا الساعة 8 يعني شوية كدا وهنزل
نرمين: جيبت الهدايا لاميرة طيب؟
انا: وحياتك ما جيبت حاجة خالص هههه
نرمين: ليه كدا يا شهاب امال هتروح فاضي يعني
انا: لا نهاد قالتلي هتجيب الهدايا وانا هبقى احاسبها.. فقولت اسيبها تجيب لانها بنت بردو وفاهمة ذوق البنات
نرمين: طيب كويس.. أبقى اعتذر لاميرة على غيابي علشان متزعلش مني ومتنساش علشان خاطري
انا: أنا مفهمها انك مش هتعرفي تروحي وهي مش زعلانة متقلقيش يا ستي
نرمين: طب تمام

اتغدينا وقعدنا شوية مع بعض لحد ما فوني رن

انا: نهاد بترن اهي
نرمين: طب رد عليها شوفها

انا: ايون يا نهاد
نهاد: انت فين يا عم الساعة بقت 7 ونص
انا: بلبس خلاص ونازل اهو مستعجله لي
نهاد: مش مستعجلة ايه بقولك الساعة 7 ونص يعني فاضل نص ساعة ويبدأوا ومش عايزين اميرة تزعل مننا
انا: يا ستي نازل اهو يلعن ابو رغيك

نرمين: هات اكلمها يا شهاب وحشتني البنت دي

انا: خدي يا نهاد كلمي المدام ههه

نهاد: قلبي قلبي اللي وحشني
نرمين: حبيبة قلبي عاملة ايه يا قمر
نهاد: بخير يا حب.. مش هنشوفك بقى ولا ايه
نرمين: كلها النهارده بس والزفتة تخلص وهخرج
نهاد: خلاص يا قلبي نتقابل بكره بقى واحنا مسافرين

سيبتهم يرغوا مع بعض ودخلت لبست وكله تمام خرجت لاقيتهم لسه بيتكلموا مش فاهم ايه كل الكلام اللي بين البنات دا مش بتزهقوا ولا ايه

انا: ما خلاص يا ست نهاد انتي اللي بتأخريني اهو
نهاد: يعني بلاش اطمن على حبيب قلبي.. ابو رخامتك
انا: تصدقي أنا غلطان ان خليتك تكلميها
نرمين: خلاص يا عم هقفل اهو.. عايزة حاجة يا قلبي
نرمين: تسلمي يا حبيبتي نتقابل بكره بقى
نهاد: اوكي يا حب… باي

انا: عايزة حاجة يا حب قبل ما انزل
نرمين: هتخلص عيد الميلاد وتروح الكافيه؟
انا: لا أنا واخد اجازة شوية هقعد معاكي بقى
نرمين: هتيجي يعني بعد عيد الميلاد ولا هتروح في مكان تاني تخرج يعني شوية
انا: لا هاجي اخدك تكوني لابسة ومتظبطه علشان نخرج نقعد في أي مكان هادي شوية
نرمين: بلاش النهارده بقى
انا: بقولك اي.. هخلص عيد الميلاد وهرن عليكي تكوني بتلبسي.. انتي قولتي انها خلصت خلاص النهارده نهايتها
نرمين: هي بطلت تنزل دم خلاص بس زيادة تأكيد
انا: لا هخلص واجي اخدك اجهززي بقى
نرمين: تمام أبقى رن عليا علشان البس تكون انت وصلت
انا: اشطا جدا يا قمر…. سلام

نزلت ركبت العربية ورنيت على كرستين اشوفها

انا: قابلتي حد من البنات ولا لسه
كرستين: لا دينا كلمتني قالتلي انك هتوصلني معاك
انا: اسب لدينا!؟ طب انتي جهزتي ولا لسه
كرستين: أنا خلاص مستنياك اهو جاهزة وكله تمام
انا: طب أنا جايلك اهو 5 دقايق واكون عندك

مشيت روحت لكرستين كانت واقفة قدام الفيلا

انا: مسا مسا يا بطل
كرستين: مسا يا شبح.. فين البنات؟
انا: ولا اعرف هما فين نهاد اللي كلمتني تستعجلني ونسيت اسالها هما مشيوا ولا لسه
كرستين: طب استنى ارن على دينا اشوفها

كرستين رنت على دينا كلمتها وقفلت معاها

كرستين: دينا بتقول انهم مشيوا راحوا عيد الميلاد وفاضل شوية صغيرة ويبدأ
انا: احاا… أنا هوصل ازاي وانا معرفش الفيلا اصلا
كرستين: بجد متعرفش بيتها
انا: معرفوش بجد.. بصي رني على دينا

انا: الووو.. ايه يا دينا
دينا: ايوه يا شهاب انتو فين دلوقت
انا: يا بنتي أنا معرفش ام الفيلا بتاعتها هوصل ازاي أنا وانتو مشيتوا لي مش كنا متفقين نمشي سووا
دينا: مشينا علشان منتأخرش وانا هبعتلك لوكيشن دلوقت والفيلا قريبة مش بعيدة يعني
انا: ماشي يا دينا يلعن ابو معرفتكو.. سلام

بعتتلي دينا لوكيشن.. وصلت للفيلا ولاقيت اغاني وانوار قولت اننا وصلنا خلاص.. لاقيت دينا واقفة برة مستنية

دينا: ما انت وصلت اهو يا عم
انا: بردو كنا متفقين نمشي سوا
دينا: معلش بقى انت عارف لازم اكون معاها من البداية علشان متزعلش مني والبنات قالوا هييجوا معايا فمشينا
انا: خلاص تمام.. فين نهاد على ام الهدايا اللي جابتها
دينا: نهاد جوا مع البنات يلا ندخل

دخلنا الفيلا وكانوا عاملين عيد الميلاد في الجنينة اول ما دخلت قابلت اميرة في وشي

اميرة: شهاب بيه جاي متأخر كالعادة
انا: غصب عني معرفش الطريق والبنات مشيت وسابوني على ما جيبت كرستين وجيت لازم اتأخر
اميرة: مليش فيه متأخر بردو… كرستين حبيبتي
كرستين: كل سنة وانتي طيبة يا قمر
اميرة: وانتي طيبة يا قلبي
انا: فين الحمام يا اميرة بسرعة
اميرة: تعال بدل ما تفضحنا وتعملها على نفسك ههه
انا: اخلصي يا جزمة هنفجر واغرقكوا هه

دخلت الحمام وخرجت كانت اميرة واقفة مستنية قدام الحمام علشان أنا معرفش حاجة ولا حد غيرهم

اميرة: تعال اعرفك على ماما
انا: لي هو أنا هتجوزها ولا ايه
اميرة: امشي يا رخم.. هو أنا كدا ماما عارفة كل صحابي

مشيت معاها لحد واحدة واقفة بضهرها

اميرة: ماما دا شهاب صاحب الكافيه اللي بنقعد فيه
انا: احاا مين دي!!؟
اميرة: في ايه يا ابني
انا: ها لا لا مفيش حاجة… اهلا يا طنط
ام اميرة (نجوى) : (وشها مخطوف من الخضه والمفاجأة) اهلا يا شهاب منورنا؟
انا: شكرا لحضرتك جدا… اميرة ممكن شوية مياه
اميرة: طيب خليك واقف هنا مع ماما وهجيبلك

مشيت اميرة وانا واقف مع نجوى

انا: احا يا نجوى.. انتي ام اميرة؟
نجوى: اهدي يا شهاب وهفهمك كل حاجة
انا: هتفهميني ايه بس.. بصي اللي حصل بينا حاجة وانك ام صاحبتي حاجة تانية
نجوى: طيب خلاص بقى اتعامل طبيعي لحد ما نتقابل وهفهمك كل حاجة على رواقه
انا: هتفهميني ايه بس… قولتلك انتي حرة في تصرفاتك عادي بقى متقلقيش ولا كأني اعرفك… المهم هي نونو هنا ولا مش هتيجي عيد الميلاد
نجوى: لا يا خويا موجودة هنا اهي

لاقيت حد بيخبطني على كتفي

نونو: بتعمل ايه هنا يا هندسة
انا: ازيك يا نونو عاملة اي… جاي عيد الميلاد زي ما صاحبتك عزمتني عادي
نجوى: اسكتي يا نونو دا طلع صاحب اميرة
نونو: ايييه… صاحبها ازاي يعني
انا: اميرة بتقعد في الكافيه عندي يا نونو وعزمتني وجيت اتفاجأت بنجوى انها ام اميرة
نونو: اليوم دا كله مفاجئات شكله
انا: عموما افصلوا بين علاقتنا سوا وبين وجودنا هنا

رجعت اميرة معاها مياه شربت شوية منها وقولتلها هقف هنا شوية مع مامتها وكدا وهي مشيت

نجوى: يعني بقالي اسبوع مش بشوفك ولما اشوفك اقابلك هنا في بيتي دا ايه الصدفة دي طب ما تيجي تخبطني اي حاجة على السريع كدا مشتاقه
انا: افضحينا بقى بكسك المتناك دا
نونو: اخرسي بقى يا شرموطة انتي هتفضحينا
انا: اديها الشرموطة دي هتودينا في داهيه بكسها اللي مبيهداش دا…
نجوى: تعال بس عايزاك هقولك حاجة مهمة

مسكت ايدي وشدتني وانا ماشي معاها زي الاهبل… وصلنا لضهر البيت دخلنا في اوضة كدا تقريبا زي مخزن

نجوى: بص أنا تعبانة من يوم ما كنا سوا ومحدش لمسني.. علشان خاطري نيكني دلوقت لو زوبر واحد على السريع
انا: يا دين ام على اللي هتوديني في داهيه
نجوى: معلش استحمل جناني أنا هيجانة اووي

نجوى بتكلمني وهي بتفتح زراير بنطلوني ونزلته خلاص وزوبري اساسا من الموقف والقلق مشلول

انا: نجوى انتي كدا هتودينا في داهيه بهيجانك دا بجد
نجوى: عمري ما وصلت للهيجان دا… احساس جامد اني اتناك وناس كتير واقفة برة ومن ضمنهم بناتي

ف ثانيه كانت نجوى ماسكه زوبري بتمص فيه وانا وقفت للي بيحصل وزي ما تيجي بقى.. فضلت نحوي تمص في زوبري وانا بدات اندمج معاها وزوبري وقف وبقيت بضغط على راسها وادخل زوبري جوا بوقها كله كأني بنيك بوقها.. شوية وقامت نجوى وقفت ورفعت ديل فستانها ونزلت الاندر بتاعها ووطت قدامي على ترابيزة في الاوضة بقت زي وضع دوچي
نجوى: يلا يا شهاب نييك كسي اللي مولع دا
انا: يا نجوى لحد يشوفنا ويبقى شكلك وحش قدام الناس.. أنا كدا كدا كسم ايه حد يتكلم معايا هنيكه
نجوى: لا نيكني أنا بس عايزة زوبرك ليا أنا بس دلوقت
انا: طب خدي يا متناكة بقى انتي حرة

نزلت على كسها بإيدي وبقيت ادهك. كسها من ورا بإيدي وبقيت برزع صوباعين في كسها لحد ما خلاص لاقيتها هتصووط وتفضحنا قومت واقف وراها وحاطط ايدي على بوقها ومظبط زوبري على فتحة كسها وقومت رازع زوبري كله في كسها بكل قووتي لولا اني كاتم صوتها كنا اتفضحنا حرفيا وفضلت ارزع في كسها بكل قووتي وايدي كاتمة بوقها وايدي التانية بدعك كسها من قدام في زنبورها واستمريت كدا شوية حلوين… شيلت ايدي من على بوقها ومسكتها من وسطها وبقيت ارزع في كسها وانا بشدها من وسطها على زوبري بقيت بحفر في كسها مش بنيكه كاني بنتقم منها.. صوتها بدأ يعلي ويتسمع

نجوى: كمان يا دكري كمان ارزع زوبرك كله فيا كمان عايزة اتناك اووي يا شهاب ارززع
انا: خدي يا شرموطة الازبار في كسسك خدي جامد

فضلت انيك كسسها وبدأت هي تتشنج ونجيب في عسلها وقومت رازع زوبري اكتر في كسها قامت مصووته جامد بصووت عالي وبتجيب في شهوتها بقيت هادي عليها لحد ما خلصت تنزيل عسل كسها

شخص: خلصتوا اللي بتعملوه ولا لسه…!؟



نهاية الحلقة العاشرة والسلسلة الثانية…….

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *