وقفنا الجزء اللي فات لما كنت مع نجوى في اوضة المخزن ونيكتها نيكة سريعة وصوتها كان عالي لدرجة ان في حد سمعها ودخل علينا الاوضة
شخص: خلصتوا اللي بتعملوه ولا لسه…!؟
سمعت الكلمتين دول اتخضيت جدا لدرجة اني بعدت عن نجوى بسرعة ورفعت البنطلون بسرعة جدا… بلف ورايا اشوف مين اللي اتكلم لاقيت حد مش متوقع يبقى هو
نجوى: استني بس يا حبيبتي وانا هفهمك كل حاجة بس بعد الحفلة ما تخلص ونتكلم بهدوء
اميرة: مش محتاجة تشرحيلي حاجة يا ماما… أنا عارفة من زمان انك بتعملي كدا بس مكنتش متوقعه انك بتعملي كدا مع شهاب والغريب انك تعرفيه ازاي
انا: اهدي كدا يا اميرة وخلينا نتكلم بعدين
اميرة: أنا هادية يا شهاب خالص بس ياريت حد يفهمني ايه اللي كان بيحصل دلوقت دا ومن امتى بيحصل
انا: يا اميرة دي تاني مرة وحصل صدفة وكمان معرفش انها مامتك غير النهارده ولو اعرف مكنتش هعمل كدا
اميرة: عارفة انك متعرفش انها مامتى والدليل اني لما جيت اعرفك عليها انت اتفاجأت وماما اتخضت وبعد كدا خليتني امشي اجيبلك مياه بس أنا اخدت بالي وتابعتكم من بعيد خصوصا لما قولت هتقف معاها شوية
انا: طب خلاص يا اميرة اقفلي على الحوار دلوقت مش وقت كلام فيه وخلينا نطلع علشان محدش يلاحظ تأخيرنا
اميرة: ماشي يا شهاب بس ليا طلب منك انت وماما
انا: انتي هتستغلي الظروف ولا ايه
نجوى: استني بس يا شهاب.. عايزة ايه يا اميرة
اميرة: عايزة لما شهاب ينام معاكي تاني أنا كمان أبقى معاكم ويعمل فيا زيك بالضبط
انا: خخخخخخخ انتي مجنونة يا اميرة ولا ايه
اميرة: مجنونة لي يا شهاب… علشان عايزة احس بأنوثتي واعمل حاجة نفسي فيها أبقى مجنونة
انا: لا دا انتي عقلك طار فشخ وبدأتي تتهبلي
اميرة: لا مش هبلة.. أنا نفسي فيك من زمان من وقت مشكلتي وانت عارف اني جربت النيك ومش قادرة خلاص استحمل قلته اكتر من كدا
انا: اميرة انتي مش ملاحظه ان امك واقفة وكمان عايزة تبقى موجودة وهي نايمة مع راجل تاني غير ابوكي
ماما: مشكلة ايه ونيك ايه اللي جربتيه؟
انا: مش وقته يا نجوى هفهمك بعدين
اميرة: أنا هقولها… اللي أنا كنت مرتبطة به نام معايا بس من طيزي وكان مصورني وعايز يفضحني بس شهاب دينا قالتله على المشكلة وهو اللي حلها وخلي الواد دا يبعد عني وانا من يومها ونفسي انام معاه بس هو مش راضي… هي ماما احسن مني في ايه يا شهاب علشان تنام معاها ومش عايز تنام معايا زيها
انا: بصي يا نجوى مش هقدر اقولك غير انك ربيتي شراميط زيك حرفيا… اتفضلي بقى اتصررفي كل دا بسببك انتي وبسبب هيجانك ابن الوسخة دا
نجوى: طب اهدي يا شهاب… خلاص يا اميرة مش وقته الكلام دا وخدي بالك انتي زوديتها اوي
انا: هو دا ردك يا نجوى؟ مهو مش هتعرفي تتكلمي لانها مسكتك في وضع مش كويس… بصي يا اميرة أنا لا نايم معاكي ولا نايم مع امك ولا عايز اعرفكم تاني ونصيحة مني ليكي متحاوليش تقربي مني او تزوقي دينا عليا علشان اكلمك… هزعلك يا اميرة…. مات الكلام نهائي
ظبطت لبسي وخرجت من الاوضة روحت على كرستين ودينا واقفين قولتلهم أنا ماشي ردت كرستين قالت استني همشي معاك أنا كمان معرفش حد هنا غير دينا
دينا: في ايه يا شهاب حصل ايه مخليك متعصب كدا وعايز تمشي حتى من غير ما تسلم على اميرة
انا: مفيش يا دينا وعموما اميرة هتبقى تقولك كل حاجة واياكي تحاولي تصلحي المشكلة وقتها هتبقى زيها
دينا: مشكلة ايه مش فاهمة حاجة
انا: قولتلك هي هتقولك.. أنا ماشي يلا يا كرستين
طلعت برة ومعايا كرستين ركبنا العربية ومشينا
كرستين: هتروح فين علشان تهدي شوية بدل عصبيتك دي
انا: أي مكان هادي مش فارقة
كرستين: شوف تحب تروح فين وانا معاك
انا: هنروح الفيلا عندك.. ايه رايك؟
كرستين: تمام يلا بينا
مشيت بالعربية وصلنا للفيلا عند كرستين ودخلت قعدت وكرستين قالت هتعملي قهوة… بعد شوية جات كرستين بالقهوة وطبعا لازم الفضول يخليها تسأل حصل اي
كرستين: بص هو أنا قلقانة اسأل بس بصراحة حركة غريبة منك واكيد وراها مشكلة كبيرة لو حابب تقول حصل ايه أنا سمعاك ولو مش حابب دلوقت يبقى خلاص
انا: عارف ان الفضول هيموتك وتعرفي حصل ايه وهقولك بس الكلام دا ميطلعش برة عني أنا وانتي وبس
كرستين: اوك مفيش مشكلة
حكيت لكرستين علاقتي ب نجوى واللي حصل كله في الحفلة واللي اميرة طلبته مني
كرستين: حاجة غريبة فعلا يعني من وسط كل الناس دي تطلع نجوى ام اميرة بس الاغرب ان اميرة تسكت وكمان تطلب انك تنام معاها هي وامها
انا: بصي اميرة عايزاني انيكها من زمان وانا واخد بالي بس كنت عامل عبيط وما صدقت شافت اللي حصل بيني وبين امها وعايزة تستغل الفرصة وتخليني انام معاها تقريبا كدا فاهمة ان هي مسكتني من ايدي او بمعنى ادق انها قفشتني مع امها في كدا أنا هقلق واعمل اللي هي عايزاه بس أنا قطعت علاقتي بيهم خلاص مش عايز اعرفهم هما الاتنين ودا رد فعل هي مكنتش متوقعاه خالص مني بس كدا احسن كتير
كرستين: خلاص مش مهم بقى اللي حصل حصل انسي
انا: عادي خالص الموضوع مش شاغل بالي اووي بس مش عايز دينا تدخل في الحوار وتحاول تصلح المشكلة… دينا كويسة وانا بحب تعاملها معايا ومش عايز اخسرها هي كمان
كرستين: طب تخسرها لي هي ملهاش ذنب
انا: أنا فاهم… علشان كدا قولتلها ملهاش دعوة بالمشكلة لما اميرة تحكي لها ومتحاولش تدخل نفسها في الحوار علشان أنا فعلا مش عايز اخسرها هي كمان
كرستين: خلاص أنا هكلمها هقولها ملهاش دعوة وان انت واخد قرارك خلاص ومتفتحش الحوار معاك
انا: كدا. تمام جدا
كرستين: بس انت طلعت داهيه فعلا ههههه بقى تنام مع واحدة عمرها ضعف عمرك يا مفتري
انا: اهو اللي حصل بقى يا كرستين
كرستين: يلا ما علينا خليك كدا مع النسوان الكبيرة وسيبنا احنا نولع وانت مش حاسس بينا كدا ههههه
انا: أنا زهقت من النسوان بجد وعايز بقى اركز في ام حل لقعدتي دي مش عارف هقعد ازاي من غير شغل كدا وانا اصلا كنت بستنى الليل ييجي علشان انزل الكافيه اشوف ناس جديدة واعدي وقتي
كرستين: بص أنا عندي حل… انت تشوف أي مكان كويس نفتحه كافيه لانك كويس في ادارة الكافيه واكيد خير يعني مع الوقت الناس هتعرفك وهتيجي للكافيه ويشتغل ويبقى زي الفل
انا: انتي عمالة تقولي نشوف ونعمل… يا كرستين الفلوس اللي معايا متكفيش كل الكلام دا
كرستين: شكلك بتنسى بسرعة… أنا قولتلك شوف انت بس مكان والفلوس كتير يا شهاب وانا بصراحة عايزة أبقى شريكة معاك
انا: طب مشكلة الفلوس اتحلت كدا.. طب المكان دا هجيبه فين ولا في حد اصلا هيبيع مكان هنا وكمان هيبقى غالي يعني ممكن فلوسك تطير على المكان بس
كرستين: يا عم الفلوس كتير ملكش دعوة انت ولو حتى فلوسي خلصت ممكن اطلب من بابا فلوس هقوله اني هدخل معاك مشروع. وهو مش هيرفض اكيد لانه حبك بعد ما قولنا له اللي عملته معايا
انا: طيب خلاص خلينا نشوف مكان كويس في منطقة حلوة ينفع يبقى كافيه ونشوف وقتها هنحسبها ازاي
كرستين: خلاص نشوف المكان الاول وبعد كدا هتتحل
انا: بقولك اي…. هو القلب اللي بين الجبلين اخباره اي؟
كرستين: هههههه كويس يا عم بس مزنووق
انا: مهو أنا طالبه معايا افك زنقته دي الصراحة صعبان عليا فششخ وكمان عايز اسلم على الجبلين بنفسي ههه
كرستين: دا بجد ولا بتعشمني هههه
انا: بجد يا عم… بتعرفي ترقصي؟؟
كرستين: اه بعرف بس لازم اغير هدومي الاول والبس حاجة مناسبه علشان اعرف ارقص
انا: خلاص أنا قاعد مستني اهو عايز اتفرج على رقصك وانا اللي هحكم سواء بتعرفي او لا
كرستين: طب تعال نطلع فوق احسن
انا: اطلعي غيري وظبطي نفسك ولما تخلصي أبقى ناديلي وانا هطلعلك
كرستين: اوكي هخلص واناديلك
طلعت كرستين الدور التاني للفيلا تغير هدومها وانا قعدت تحت استنيت شوية وبعد حوالي ربع ساعة لاقيتها بتنادي عليا قومت طلعت لها فوق دخلت اوضة نومها اللي كانت واقفة مستنيه قدامها ولاقيتها لابسه قميص نوم احمر شفاف من عند بزازها لولا البرا السودا كان زمان بزازها كلها بانت والقميص مجسم عليها كأنه مصنوع ليها بالتحديد يدوب مظبوط على جسمها بالضبط ولابسة اندر اسود بردو باين من تحت القميص لانه شفاف خالص مش مخبي حاجة وقصير لحد تحت كسها بحاجات بسيطة جدا كانت سكسي فشخ
انا: احا ايه الجمال دا يا بنتي يخربيت حلاوتك
كرستين: عجبك القميص؟
انا: المهم اللي لابس القميص هو اللي عاجبني اكتر وكمان القميص عليكي تحفة حرفيا وجسمك ابيض ومتناسق فشخ مخليني هغتصبك حالا هههه
كرستين: لا بالراحة عليا أنا مش قدك
انا: أنا هقعد هنا وانتي وريني رقصك بقى
بدأت كرستين في الرقص وبترقص بطريقة حلوة جدا وجسمها كله بيتهز ويتحرك فنانة في الرقص حرفيا خلتني هايج جامد قومت قلعت هدومي كلها ما عدا البوكسر وقعدت على السرير تاني لحد ما هي خلصت رقص وكانت تعبت منه نامت على السرير تاخد نفسها
انا: تصدقي طلعتي رقاصة عالمية هههه
كرستين: عجبك الرقص بجد
انا: اه جدا بتعرفي ترقصي حلو جدا وكمان جسمك بيتهز بطريقة تتعب الاعصاب وتوقف المشاعر هههه
كرستين: ما أنا ملاحظة المشاعر اللي وقفت اهي ههه
انا: طب خدي بالك منها علشان ممكن تعورك ههه
كرستين: لا أنا عايزاه يمتعني مش يعورني
لاقيتها بتمد ايديها تمسك زوبري من فوق البوكسر تدعك في راسه وتحرك ايديها على زوبري كله وانا حرفيا روحت في دنيا تانية من حركة ايديها الناعمة بس تمالكت نفسي وقومت قلبتها على ضهرها على السرير وبقيت فوقها ببوس في شفايفها واعضها منهم وايدي بتتحرك على جسمها كله وبقيت بدعك بإيدي في بزازها جامد ونزلت ايد تحت ضهرها فكيت البرا بتاعتها لاقيت بزازها خدت راحتها من زنقة البرا فيهم قومت منزل حمالات القميص بتاعها ومقلعها البرا خالص ونزلت على بزازها ببوقي وخدت الحلمة الشمال بين سناني اضغط عليها بشويش شوية وايدي بتلعب في حلمة بزها اليمين وبقرصها منه وكرستين بتئن من المتعة بصوت خفيف واهاات منها خفيفة وانا بمص في بزها الشمال ببوقي وايدي بتفرك في بزها اليمين من حلمة البز وقومت ماسك بزازها الاتنين بين ايدي ونازل عليهم ببوقي بقيت برضع في بزازها الاتنين وايدي بتفرك في لحم بزازها من الجنب وكرستين تضغط على راسي في بزازها اكتر… ركزت في رضاعة بزازها ببوقي ونزلت ايدي على كسها من فوق الاندر بقيت ادعك شفرات كسها واقرصهم من فوق الاندر قرص خفيف وحسيت بزنبورها واقف وكبير قد عقلة صوباع بقيت اركز عليه اقرصه واشدها منه شوية فضلت على الحال دا 5 دقايق تقريبا كانت كرستين بتصووت وبتنزل عسل كسها وبتفرك بوسطها تحتي وانا مركز في قرص زنبورها وعض في بزازها لحد ما لاقيتها هديت خالص بعد ما نزلت عسلها قومت من فوقها علشان تهدي شوية
انا: اتبسطتي من اللي حصل؟
كرستين: اوي اوي يا شهاب ايدك بهدلتني. امال بقى دا (بتمسك زوبري) هيعمل فيا اي
انا: لما تهدي بس نشوف هيعمل اي
كرستين: لا لا مش ههدى غير وهو جوايا وينزل لبنه فيا كمان أنا عايزة احس به وبلبنه
انا: لبن ايه اللي جواكي دا .. انتي عايزة تحمليه؟
كرستين: لا مش هحمل أنا مركبة جهاز منع حمل من زمان علشان اللي كنت مرتبطة به كان بيجيبهم جوايا
انا: طالما كدا يبقى اشطا نجيبهم واحنا مطمنين
قامت كرستين قعدت على الارض نزلت بوكسري كان زوبري نص واقف مسكته بإيديها بدات تمصه وتلحس في راسه وتمشي بلسانها على زوبري كله من راسه لعروقه حتى فتحة زوبري بقت تدخل طرف لسانها جواها والحركة دي بتخليني هايج نيييك وممكن افششخ اللي معايا بسببها فضلت كرستين تمص وتلحس في زوبري شوية مش كتير لحد ما وقفتها وانا وقفت وقلعتها القميص والاندر كمان ونزلت على كسها ببوقي بقيت الحس بواقي عسلها وادخل لساني جوا كسها وامسك زنبورها بين سناني شوية اخربشة وبين شفايفي شوية امصه لحد ما حسيت انها خلاص مش قادرة تقف… قومت وقفت قدامها وبقيت ببوس في شفايفها بعنف وبعضهم من هيجاني لاقيتها قامت رافعه نفسها بقيت شايلها وهي قافله رجليها على وسطي وانا واقف قومت ماسك زوبري بإيدي بقيت احك راس زوبري في كسها وبين شفرات كسها امشي بزوبري وادخله مرة واقوم مخرجه تاني لحد ما كرستين خلاص هيجانها موتها وقالتلي دخله بقى يا شهاب تعبت قومت مثبت زوبري على اول كسها قومت رازع زوبري كله مرة واحدة في كسها بكل قووتي قامت مصوته في ودني جامد حرفيا لاقيتها بتحضني جامد وانا واقف شايلها بقيت ارفعها من طيزها وانزلها على زوبري وزوبري بيبقى مقابل كسها رزع قومت منيمها على السرير على ضهرها وانا فوقها وهي قافله على وسطي برجليها قومت فاكك رجليها وماسكهم ونازل على كسها بزوبري نييك بسرعة وجامد جدا كنت بحفر في كسها من هيجاني عليها لانها جسمها جامد حرفيا وابيض نيييك.. شوية وسيبت رجليها ونزلت بجسمي عليها وزوبري بيدخل ويخرج في كسها بسرعة نييك وانا ماسك بزازها بين شفايفي ارضعهم وامص في الحلمة جامد جامد وايدي بتفعص في لحم بزازها اضغطهم لجوا بوقي كلهم وانا بنييك كسها بكل قوووتي… نزلت بايد على زنبورها بقيت ادعكه واخربشة وانا بنيكها وبفعص في بزازها وكسها بيتفششخ من زوبري استمرت على الوضع دا 10 تقريبا لحد ما حسيتها بتنهج بسرعة قومت مقومها تاخد نفسها شوية وخليتها تبقى وضع الدوچي ورجليها مفشوخه شوية بقى كسها ظاهر كويس ليا خليتها على طرف السرير وانا وراها على الارض واقف ومسكت زوبري بقيت احكه في كسسها براسه وقومت مدخل زوبري براحه خالص حسيت روحها بتتسحب.. بقيت ازود نيك مرة في مرة لحد ما بقيت انيكها بسرعة وايدي بتفرك في كسها من تحت والايد التانية ماسك شعرها بشدها عليا وانا برزع في كسها بكل قووة وسررعه 5 دقايق على الوضع دا كانت كرستين جسمها بيترعش قومت مخرج زوبري وبقيت بدعك في كسها بإيدي بسرعة ومركز على زنبورها جامد لحد ما نزلت كل عسلها لاقيتها بتنزل بجسمها على السرير من التعب قومت رافع وسطها لفووق تاني وماسك شعرها اكتر ومدخل زوبري في كسها من تاني وبقيت بنيكها جامد اكتر وبنييك بسرعة اووي علشان انزل لبني خلاص زوبري فيه نار وكرستين خلاص مش مستحملة وصوتها بقى عالي اهاتها عالية نييك وانا بنيك فيها اجمد لان الصووت بيهيجني اصلا فضلت على الوضع دا 5 دقايق كمان بنيك اجمد واسرع لحد ما خلاص لبني بدأ ينزل في كسها دفعات ورا بعض مع اول دفعة لبن مني في كسها لاقيتها بتصوووت وبتقوولي نار يا شهاب لبنك سخن اووي كملت نييك فيها لحد ما زوبري نزل كل لبنه في كسها… من المجهوود اترميت فووق كرستين وهي على بطنها
فضلنا 5 دقايق على الوضع دا ناخد نفسنا ونرتاح شوية من النيكة دي كانت حلوة فشخ
كرستين: شهاب انت مفتري بجد أنا مش قادرة اتحرك من مكاني من اللي عملته فيا دا
انا: أنا مالي يا عم ما انتي اللي جامدة نييك
كرستين: بجد تعبت اووي أنا عمري ما اتعمل فيا كدا بس بجد اتمتعت اووي وبصراحة انت خبرة فشخ في السرير
انا: ايه خدمة يا قمرايه وانا كمان اتمتعت بس لسه مطمنتش على القلب هههههه هو فين صحيح
كرستين: اهو يا عم تعال قرب مني شوفه ههه
قربت من كرستين فعلا ومسكت السلسلة رفعتها لفووق ونزلت على بزازها تاني بقيت ارضع فيهم والعب في الحلمة بطرف لساني وكرستين عمالة تتأووه
كرستين: كفاية يا شهاب مش قادرة بجد
انا: وانا بردو مش قادر اشوف البزاز دي قدامي واسيبها في حالها حاسس اني عايز اكلهم اكل مش بس ارضعهم
كرستين: بتتعبني يا شهاب بجد خلاص اعصابي سابت على الاخر اامممممم
انا: سيبيني يا كرستين ارضع منهم شوية
كملت رضاعة في بزازها جامد كأني باكلهم وبقيت كل فترة صغيرة امسك الحلمة بين سناني اضغط عليها وشوية احرك طرف لساني على حلمات بزازها وشوية امسك لحم بزازها بين سناني اعضهم لحد ما بزازها بقت حمره دم من المص والرضاعة والعض فيهم كانت كرستين خلاص راحت مني خالص وسايحة على الاخر وسايبة نفسها ليا اعمل كل اللي عايز اعمله في بزازها وايدي اللي نزلت على كسها مدخل صوباعين في كسها بفركه واحركهم جواه بسرعة كأني بنيكه وضافري اللي بقى بيلمس في زنبورها يخربشة وكل اللي كرستين تعمله انها تتأووه واهاتها تطلع بصووت مسموع
كرستين: مش قادرة يا شهاب قووم علشان خاطري نيكني يا شهاب افشخلي كسي بليز يا شهاب مش قادرة خلاص
انا: عايز اكل بزازك الاول يا كرستين حلوين اوي
كرستين: علشان خاطري يا شهاب دخله مش قادرة
قومت وقفت على الارض وقربت كرستين على طرف السرير وفشخت رجليها على الاخر وقربت من كسها بزوبري بقيت بمشي زوبري على كسها من برة ادعك شفراتها وزنبورها شوية وقومت ماسك زوبري مدخل راسه في كسها وبقيت ادخله حتة حتة وقومت رازع باقي زوبري كله مرة واحدة لاقيتها صوتت جامد وبتحاول تبعد قومت شاددها عليا من رجليها وكملت نييك في كسها وبقيت برزع زوبري اجمد واسرع وانا موطي وماسك بزازها بإيدي بفركهم جامد وزوبري في كسها بيحفر فيه جامد وكرستين ماسكه في السرير بإيديها واهاتها عالية فششخ وانا بنيك اسرع واجمد من الاول
انا: كرستين انتي اتنكتي في طيرزك؟
كرستين: اه اتنكت فيها بس من فترة طويلة
انا: ايه رايك انيك طيزك شوية
كرستين: هتتعبني يا شهاب وتوجعني اوي
انا: ملكيش دعوة أنا هتصررف
قومت من فوقها وعدلتها خليتها وضع الدوجي موطيه وانا وراها فاشخ رجليها بقى كسها وطيزها ظاهرين قدامي كويس قومت مدخل زوبري في كسها بنيكه وبدات ادخل صوباعي الصغير في خرم طيزها بشويش وانا بنيك كسها علشان متحسش بوجع طيزها واستمرت على كدا شوية.. انيك في كسها وابعبص طيزها بصوباع واحد وبعد شوية بقوا صوباعين وبعدين زودت نييك في كسها اسرع واجمد وقومت مدخل 3 صوابع في طيزها اتوجعت شوية لكن من نييكي لكسها بسرعة نسيت الوجع وقلب متعة معاها واستمريت على الوضع دا شوية لحد. ما لاقيت طيزها بقت تاخد 3 صوابع بسهولة… كملت نيك في كسسها شوية وانا ببعبص في طيزها طول ما أنا بنيكها لحد ما خرجت زوبري من كسها وبدأت ادخل راس زوبري بشويش خالص في خرم طيزها.. دخلت راس زوبري وبقيت ثابت مبتحركش لحد ما تتعود بس بقيت افرك في كسها والعبلها في زنبورها علشان متتوجعش وقومت مدخل حتة كمان من زوبري في طيزها والعب في كسها وزنبورها اجمد وادخل كمان حتة من زوبري في طيزها وادعك كسها بردو لحد ما نص زوبري بقى في طيزها وبقيت ادخله واخرجه في طيزها بشويش لحد ما اتعودت وبقت تطلب انيك طيزها وادخل باقي زوبري.. بدأت ادخل زوبري كله في طيزها بالراحة خالص لمدة قصيره وبعد كدا بقيت بنيك في طيزها بسرعة شوية لحد. ما خلاص طيزها بقت بتاخد زوبري كله بقيت انيكها بسرعة وجامد وايدي بتضرب على طيزها اهيجها اكتر واستمريت على الوضع دا شوية حلوين وبقيت امسك شعرها اشدها علي زوبري وارزع زوبري في طيزها بسرعة وجامد وانا بلعب في كسها وزنبورها بإيدي لحد ما بقت تجيب في عسلها وتصووت وانا بنييك طيزها كانت هي خلصت تنزيل عسل من كسها وانا قربت اجيب لبني قومت مسرع دخول زوبري في طيزها وانا بشدها من شعرها وكملت ل 5 دقايق نيك في طيزها وبدأت انزل لبني في طيزها وهي توحوح من سخونته ونزلت كل اللبن فيها ونمنا على السرير نرتاح من المعركه الشديدة دي… اول مرة انيك مرتين ورا بعض من هيجاني عليها وعلي جسمها الجميل
انا: كرستين أنا تقريبا كدا خلاص مبقتش قادر ههه
كرستين: بجد انت اللي مش قادر يا مفتري انت
انا: اول مرة انزل لبني مرتين في نيكة واحدة
كرستين: على حظي أنا تعمل كدا.. بجد أنا خلاص فصلت ومبقتش قادرة اتحرك نهائي حاسة بنار في كسي وطيزي
انا: المهم عندي انك اتمتعتي وبس
كرستين: اتمتعت جدا بس مش قادرة اقوم من على السرير ومش حاسة بأي حاجة خالص
انا: اهدي بس لما جسمك يهدي شوية وندخل ناخد شاور بارد هتلاقي نفسك بقيتي تمام وترجعي لطبيعتك وبعدين انتي من بدري وعايزة دا يحصل ولما يحصل تفضلي تلوميني كدا
كرستين: مش بلومك بس الصراحة انت افتريت عليا جامد يا شهاب
انا: صدقيني دا مش افترا.. دا هيجان عليكي وعلى جسمك اللي عجبني جدا جدا ولو مش عارف انك تعبتي أنا عندي استعداد اقوم اكمل نييك فيكي كمان ههههه
كرستين: لا لا علشان خاطري مبقيتش قادرة يا شهاب
انا: خلاص يا قمر كفاية كدا النهارده… قومي بقى خلينا ناخد شاور ونخرج نقعد برة في أي مكان نغير جو بدل اليوم اللي اتقفل بدري بدري دا
كرستين: اليوم اتقفل اه بس انت فتحته وفتحتني كمان
انا: خلاص يا عم ولا تزعلي نفسك مش هلمسك تاني
كرستين: لا لا أنا بهزر معاك يا شهاب متبقاش رخم
انا: ما أنا بهزر يا بنتي هو أنا يعني هسيب الجسم دا في حاله…. قومي يلا خلينا ناخد شاور الساعة بقت 12 اهي بقالنا كتير على السرير يا مفترية هههه
كرستين: يلا بس علشان خاطري بلاش تعمل حاجة تاني
انا: متقلقيش هناخد شاور سريع ونخرج ننزل
دخلنا اخدنا شاور وخرجنا لبسنا وركبنا العربية مشينا شوية واستقر الوضع اننا نقعد على كافيه نشرب قهوة
كرستين: دا كافيه كنت بقعد هنا مع صحابي تحب نقعد هنا شوية نشرب قهوة او اي حاجة
انا: تمام مفيش مشكلة ايه تغيير وخلاص
كرستين: اوكي اركن العربية ويلا ندخل
ركنت العربية ونزلنا دخلنا الكافيه قابلني شاب روش كدا رايق في نفسه بس الغريب انه طلع عارفني
الشاب: اهلا بيك يا هندسة منور المكان
انا: حبيبي يا باشا تسلم يا غالي
الشاب: اتفضل يا هندسة ترابيزة هادية خالص
انا: أنا قولت بردو انك رايق وبتفهم الناس بسرعة
الشاب: حبيبي يا هندسة.. 5 دقايق واجي لحضرتك اشوف طلباتك
انا: تمام يا غالي شكرا
كرستين: محترم اوي الشاب دا يا شهاب
انا: اه حدا وشكله رايق وبيفهم وكمان بيعرف يتعامل مع الزبون اللي داخل المكان كويس جدا
كرستين: دي حقيقة عامل زيك بالضبط
انا: افتكرت دلوقت اول ما اشتغلت في الكافيه كنت زيه كدا.. كنت بقابل الناس بنفس الطريقة دي بردو
بعد شوية رجع تاني الشاب دا
الشاب: اومرني يا هندسة تحب تطلب اي
انا: طب كمل روقانك وشهامتك وتشوف الانسه الاول… ladies First يا غالي
الشاب: اسف يا هندسة.. تحبي تطلبي ايه يا هانم
كرستين: ممكن عصير فراولة فريش لو سمحت
الشاب: تمام يا فندم… طبعا حضرتك يا هندسة هتشرب قهوة ساده كالعادة مشروبك المفضل
انا: ثواني كدا..!!! انتي تعرفني؟؟
الشاب: مش حضرتك المهندس شهاب بردو؟
انا: دا انت تعرفني فعلا.. طب ازاي لان أنا مش اعرفك وتقريبا اول مرة اشوفك يعني
الشاب: يا هندسة أنا بقعد في الكافيه اللي انت مسئول عنه… وعارفك كويس جدا وكمان حابب شخصيتك
انا: اممم فهمت.. عموما تسلم يا صاحبي على ذوقك دا
الشاب: حبيبي يا هندسة… معلش في السؤال بس… دي اول مرة اشوفك تقعد في كافيه غير بتاعك
انا: اولا الكافيه مش بتاعي يا صاحبي أنا كنت ماسك الكافيه بس حصل مشكلة بيني وبين صاحب الكافيه فسيبته وممكن تلاقيني عندك هنا كتير ههههه
الشاب: يا نهار ابيض دا انت تنور يا هندسة…. بس دي خسارة للكافيه التاني فشخ هيخسر كتير بسبب انك سيبته لان اسلوب حضرتك وطريقتك هي اللي كانت بتخلي الناس تروح الكافيه وانا واحد منهم كنت بحب اقعد في الكافيه بسبب اسلوبك الجميل.. يلا خير
انا: خير يا صاحبي كله نصيب
الشاب: طب هستأذن و5 دقايق وطلبات حضراتكم تكون موجودة
انا: اتفضل يا غالي
كرستين: صدقتني بقى لما اقولك. ان انت اللي عامل للكافيه سعر وبدونك حاله هيقف خالص
انا: قفلي على الموضوع دا يا كرستين مش وقته
ف نفس الوقت عند دينا واميرة
اميرة: بس يا دينا هو دا اللي حصل كله
دينا: يلهوووي يعني شهاب كان بينام مع مامتك وانتي شوفتيهم سوا في اوضة الجنينة
اميرة: دي كانت تاني مرة ينام معاها هو قالي كدا
دينا: هما يعرفوا بعض منين اصلا
اميرة: اللي فهمته انه مكنش يعرف انها مامتى.. يعني واحدة ونام معاها مرة واتفاجأ لما أنا جيت اعرفه عليها في الحفلة وماما حسيتها مخضوضة
دينا: طبعا انتي زعقتي معاه علشان كدا زعل ومشي
اميرة: لا مزعقتش أنا طلبت منه انه وقت ما ينام مع ماما تاني أبقى أنا موجودة معاهم وينام معايا زيها علشان كدا اتعصب وقطع علاقته بيا وب ماما كمان وقالي اياكي تخلي دينا تكلمني في الموضوع لانه هيزعلني لو عملت كدا
دينا: انتي اتهبلتي يا اميرة ولا ايه…. تنامي معاه انتي ومامتك ازاي دا جنان
اميرة: يا دينا ما انتي عارفة اني هموت واتناك من شهاب ودي كانت فرصة بالنسبة ليا
دينا: اللي قولتيه دا ميتفهمش غير انه لووي دراع علشان انتي شوفتيه مع امك يبقى تخليه ينيكك علشان تسكتي… ورد فعل شهاب دا اقل حاجة ممكن يعملها…. أنا بصراحة يا اميرة مش هدخل نفسي في الحوار دا علشان شهاب قالي لو حولت اتدخل هيقطع علاقته بيا وكمان مش هيبقى عندي حق اني اداقع عندك اصلا بعد اللي قولتيه دا
اميرة: حتى انتي يا دينا هتتخلي عني
دينا: اللي قولتيه مينفعش يتقال وانتي عارفة شهاب وطبعه طالما قطع مع حد يبقى خلاص مش هيرجعله ولو أنا حاولت يبقى خسرت شهاب أنا كمان يعني خسرت مش هستفاد… خلينا صحاب يا اميرة وبلاش تدخليني في الموضوع دا احسن.. أنا همشي عايزة حاجة
اميرة: لا شكرا… وبعدين شهاب دا شايف نفسه على ايه مهو بني ادم زيه زي ايه حد يتمنى اشاورله بصوباعي
دينا: طب.طالما كدا يبقى سيبك منه بقى بس احب اقولك انك مقتنعه ان شهاب مش زي حد … يلا سلام
مشيت دينا من عند اميرة ركبت عربيتها وطلعت فونها ورنت عليا
عندي أنا وكرستين
انا: دينا بترن عليا
كرستين: طب رد عليها شوف في اي
انا: ايون يا دينا
دينا: انت فين يا عم شهاب قلقتني عليك
انا: أنا تمام.. قاعد في كافيه مع كرستين
دينا: رايقين اوي وقاعدين في كافيه كمان… طب ابعتلي لوكيشن اجي اقعد معاكم ولا مش عايزني اجي
انا: مش عايزك تيجي ليه يعني.. هبعتلك لوكيشن وتعالي اقعدي براحتك يا ستي
دينا: طب تمام.. 5 دقايق وتلاقيني عندك
انا: اوك.. سلام
كرستين: في حاجة مهمة؟
انا: لا عايزة تيجي تقعد معانا هبعتلها لوكيشن المكان وتيجي ولا عندك مشكلة مش عايزة انها تيجي
كرستين: لا طبعا أنا حتى بحب دينا اكتر حد في الشلة
انا: عموما هي جاية في الطريق
كرستين: تمام… بقولك ايه يا شهاب ما تسأل الشاب دا عن أي مكان بيتأجر او يتباع حتى ينفع يبقى كافيه ممكن يكون عارف مكان كويس
انا: فكرة كويسة.. استني اهو جاي اهو
الشاب: اتفضلي يا هانم العصير… اتفضل يا هندسة قهوتك وانا اللي عاملها لحضرتك بنفسي
انا: حبيبي تسلم ايدك ي…..
الشاب: اسمي حسام يا هندسة
انا: حبيبي يا حسام.. بقولك ايه عندي استفسار صغير
حسام: اتفضل يا هندسة اسأل
انا: متعرفش أي مكان في منطقة كويسة بيتباع او يتأجر حتى ينفع يبقى كافيه
حسام: علشان افهم بس.. انت عايز تأجر كافيه ولا تشتريه
انا: لا أنا عايز اعمل مشروع خاص بيا بس لسه بدور على مكان كويس ينفع يبقى كافيه يعني منطقة حيويه
حسام: طب عندي ليك حاجة حلوة وممكن تعجبك… ايه رأيك في المنطقة دي ومكان الكافيه دا
انا: كنت لسه هقولك لو يبقى مكان زي دا في منطقة زي دي .. هو دا اللي أنا بدور عليه
حسام: طب الكافيه دا بيتباع.. صاحبه عايز يبيعه لانه عايز يسافر ومحتاج فلوس
انا: بتتكلم بجد!! طالب فيه كام دا
حسام: مش عارف الرقم بالضبط يا هندسة الصراحة بس أنا ممكن اخليك تقعد مع صاحب الكافيه ولو اتفقتم يبقى تمام بس ليا طلب.. تخليني شغال معاك اي حاجة
انا: يا حسام انت شاب برنس ومرزق وسيبها بس تكمل وانا هظبطك… طب فين صاحب الكافيه
حسام: موجود في مكتبه جوا.. ثواني ابلغه واجيلك
انا: تمام بس عايزك تشرحله الحوار كله وتفهمه عايز اقابله لي علشان بس ننجز في الكلام
حسام: تمام يا هندسة.. اديني 10 دقايق بس
انا: خد وقتك يا حسام
نهاية الحلقة الاولى